galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Gra o Tron - PBF 51 Nabór

figol - Pon 31 Mar, 2014
Temat postu: PBF 51 Nabór
Witam wszystkich. Chciałbym poprowadzić nową grę na podstawie fanowskiego dodatku. Tutaj link.

Potrzebuję mapy. Ta poniżej wg mnie jest gorsza, niż ta, na której grałem na tym forum.
Życzliwą osobę proszę o kontakt PW :grin:


Rozstawienie początkowe oraz karty rodu z Tańca ze Smokami.
Zaopatrzenie podliczane na koniec tury. Zasady dotyczące Celów i warunków zwycięstwa jak w Uczcie dla Wron. Gra kończy się po 6 turze lub wcześniej po zdobyciu przez gracza 7 punktów.

Zmiany w talii pierwszej.

Talia I:
Głód [dzicy] Każdy gracz spada o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia i następnie w kolejności rozgrywki, redukuje armie.
Bractwo Bez Chorągwi [dzicy] Każdy gracz, posiadający co najmniej 2 wykonane Cele w swojej strefie gry spada o 1 pozycję na torze Zwycięstwa.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Nowe Informacje [dzicy] W kolejności rozgrywki, każdy gracz losuje jedną kartę Celu. Następnie każdy gracz wybiera jeden Cel z ręki i odkłada na talię Celów, którą należy przetasować.
Zmiana Planów Wszyscy gracze wybierają 1 kartę Celu i kładą je zakryte w tym samym miejscu. Przetasujcie zakryte karty i odkryjcie je. Następnie, w kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera jeden z tych Celów i bierze go na rękę.
Zmiana Planów Wszyscy gracze wybierają 1 kartę Celu i kładą je zakryte w tym samym miejscu. Przetasujcie zakryte karty i odkryjcie je. Następnie, w kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera jeden z tych Celów i bierze go na rękę.
Brzemię Władzy Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) w kolejności rozgrywki, każdy gracz werbuje nowe jednostki na każdym obszarze zawierającym Zamek, lub b) w kolejności rozgrywki, każdy gracz werbuje nowe jednostki na każdym obszarze zawierającym Twierdze, lub c) wszyscy werbują nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Brzemię Władzy Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) w kolejności rozgrywki, każdy gracz werbuje nowe jednostki na każdym obszarze zawierającym Zamek, lub b) w kolejności rozgrywki, każdy gracz werbuje nowe jednostki na każdym obszarze zawierającym Twierdze, lub c) wszyscy werbują nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.

Dlaczego zmiany?

Mance Rayder [0] Twoja ostateczna siła jest równa pozycji zajmowanej obecnie przez żeton Dzikich.

Zrezygnowałem z przesuwania dzikich na "0" Brzemieniem Władzy oraz ograniczyłem ilość znaczków dzikich w I talii do standardowych 3.
Zwiększyłem szanse na mobilizację do poziomu podobnego w podstawce, ponieważ 2 rody będą bez UW*.

Dyskusja na temat talii pierwszej mile widziana :grin:
Dodam, że rozważam dla wydarzenia Brzemię Władzy opcję : wszyscy mobilizują w jednym wybranym obszarze Zamku lub Twierdzy.


Cele Rodowe:

Greyjoy - Musisz kontrolować Pyke oraz co najmniej jednen inny obszar zawierający port.
Lannister - Musisz kontrolować Lannisport oraz Królewską Przystań.
Tyrell - Musisz kontrolować Wysogród oraz oraz Królewską Przystań.
Stark - Musisz kontrolować Winterfell oraz oraz 4 lub więcej obszarów z Zamkiem lub Twierdzą.
Baratheon - Musisz kontrolować Smoczą Skałę oraz 5 lub więcej obszarów z wydrukowanym symbolem władzy.
Martell - Musisz kontrolować Słoneczną Włócznię oraz oraz 4 lub więcej obszarów z Zamkiem lub Twierdzą.


Cele:
Spróbuję przepisać dziś późnym wieczorem. Znajdują się poniżej.
Wszystkie cele.

Otwieram zapisy. Pięć pierwszych osób plus życzliwa osoba, która podzieli się mapą :grin:

Sardo - Pon 31 Mar, 2014

pierwszy :roll:
o ile to, że aż w tyle rzeczy gram nie jest przeszkodą

widziałem to, średnio to sensownie wyglądało jak dla mnie, ale spróbuję i może się przekonam ;)


figol, dobre masz pomysły co do zmian kart Westeros, może je wykorzystam do swojego celowego dodatku ;)

tamten - Pon 31 Mar, 2014

ja się zgłaszam, jeśli chodzi o dyskusję na temat zasad, to chętnie, ale wieczorem;)
Sardo - Pon 31 Mar, 2014

powodzenia dla tego, który będzie grał Lannisterem :D
już nie ma nawet szans na ugadanie się z Tyrellem ...
w ogóle te cele rodowe są dość trudne do wykonania na pierwszy rzut oka
Greyjoy musi zdobyć Winterfell lub Lannisport lub Oldtown ewentualnie Sunspear, reszta za daleko, a każdy z tych obszarów ma garnizon i 3/4 są potrzebne do rodowego
Lannister jak kończy po tym gdy się nie dogada z Tyrellem to wiadomo ... utrzymanie Królewskiej Przystani w 1 turze bez garnizonu = niemożliwe
Tyrell no dla niego to jest w miarę wykonywalne
Bolton - nie takie łatwe, ale znowu nie należy do najtrudniejszych, da się jakoś zrobić
Baratheon - dość trudny, nie ma zbyt wielu takich obszarów w zasięgu
Martell - w miarę do zrobienia

Jazmatos - Pon 31 Mar, 2014

Zgłaszam się :) Chętnie zagram. Gram obecnie tylko w jednej grze, także mam czas i raczej problemów ze mną nie ma :)
Martin - Pon 31 Mar, 2014

Jak Cię Sardo nie poratuje mapką to ja mogę, bo to chyba będzie standardowa do DwD ;) Ale mam ją właśnie od Sarda, więc się nie wychylam ;p

Tylko się oferuję. Brzmi ciekawie, ale jakoś mnie te gry z celami nieszczególnie przekonują (może to ze mną jest problem, nie z nimi ;p) a ubiegam się już o miejsce w grze guzu, więc tutaj się nie zgłaszam

Wysyp ciekawych gier ostatnio ;)

Sardo - Pon 31 Mar, 2014

Możesz mu podesłać jak jesteś do tego chętny ;)

A mnie gra z celami bardzo interesuje, przed pojawieniem się szczegółów Uczty dla Wron, życzyłem sobie takiego trybu gry i dostałem :D Niestety na 6 osób jakoś ciężko to zrobić. Mapa się tak naprawdę nie nadaje :D Sprawdza się ona głównie w podstawce, bo DwD to wiadomo ... nie do końca udany dodatek :P
Zawsze można zrobić nową mapę na rzecz celów :roll:

Im dziwniej tym fajniej :D

Draumur - Pon 31 Mar, 2014

Jak znajdzie się miejsce dla nowego na forum, ale ogranego na prawdziwej planszy, to jestem chętny.
Martin - Pon 31 Mar, 2014

Sardo napisał/a:
Możesz mu podesłać jak jesteś do tego chętny ;)

A mnie gra z celami bardzo interesuje, przed pojawieniem się szczegółów Uczty dla Wron, życzyłem sobie takiego trybu gry i dostałem :D Niestety na 6 osób jakoś ciężko to zrobić. Mapa się tak naprawdę nie nadaje :D Sprawdza się ona głównie w podstawce, bo DwD to wiadomo ... nie do końca udany dodatek :P
Zawsze można zrobić nową mapę na rzecz celów :roll:

Im dziwniej tym fajniej :D


To podeślę za jakieś 1,5 godziny, jeśli mi figol podasz na priv swojego maila ;)

To może gra z celami na 9-ciu? Takie połączenie dwóch Uczt dla Wron :D

Gog - Pon 31 Mar, 2014

zagram chetnie jesli jest miejsce:D
Beez - Pon 31 Mar, 2014

Też się zgłosze - nie napisałeś wedle jakiego kryterium wybierasz
Sardo - Pon 31 Mar, 2014

to w sumie jak tylu chętnych tak szybko, to ja dam innym zagrać i będę obserwował z zewnątrz ;)
Shutt - Pon 31 Mar, 2014

Ja tez :D
Dajcie mi jakas gre, bo mialem dłuższą przerwę ;)

figol - Pon 31 Mar, 2014

Sardo napisał/a:

figol, dobre masz pomysły co do zmian kart Westeros, może je wykorzystam do swojego celowego dodatku ;)


Dzięki, też skorzystałem z twojego pomysłu na mobilizację tylko w twierdzach, bo ile się nie mylę w Uczcie są 2x werbunek w zamkach.

Draumur napisał/a:
Jak znajdzie się miejsce dla nowego na forum, ale ogranego na prawdziwej planszy, to jestem chętny.


Jak najbardziej się znajdzie. Mam nadzieję, wiesz na co się piszesz, to nieprzetestowana wersja :grin:

Beez napisał/a:
Też się zgłosze - nie napisałeś wedle jakiego kryterium wybierasz

Cytat:
Pięć pierwszych osób plus życzliwa osoba, która podzieli się mapą :grin:

Martin pisał, że się nie zapisuje, wiec 6 pierwszych osób:
1) Shutt
2) tamten
3) Jazmatos
4) Draumur
5) Gog
6) Beez

E: Za Sadro wchodzi Shutt. Mamy komplet.

Sardo - Pon 31 Mar, 2014

dzięki za miejsce, ale jak pisałem wyżej - oddam miejsce innym, w tym przypadku Shuttowi, nie grał od dawna to mu się należy :D
Jazmatos - Pon 31 Mar, 2014

Ja mam taką ogólną sugestię i przemyślenie. Jako, że Tyrell może w I turze zająć Dragonstone i nie da się tego zablokować w żaden sposób doszliśmy ze znajomymi do wniosku, ograwszy wielokrotnie dodatek, że w Smoczej Skale powinien być garnizon o sile 3. Tym bardziej, że utrzymanie stolicy jest celem Baratheona. Traci w I turze stolicę i 3 statkami wokół niej nie jest jej w stanie odzyskać przez dłuższy czas, jeśli w ogóle. Garnizon 3 daje mu te pewność że nie straci stolicy w I ruchu i ewentualnie daje możliwość przy mobilizacji zrobieni statków do portu i możliwość walki o morze (sensowną, nie czekająć na siłę Mance Rydera). Bo jak straci stolicę w I ruchu to co Baratheon może? Wypada mobilizacja i co...
Gog - Pon 31 Mar, 2014

Jazmatos napisał/a:
Ja mam taką ogólną sugestię i przemyślenie. Jako, że Tyrell może w I turze zająć Dragonstone i nie da się tego zablokować w żaden sposób doszliśmy ze znajomymi do wniosku, ograwszy wielokrotnie dodatek, że w Smoczej Skale powinien być garnizon o sile 3. Tym bardziej, że utrzymanie stolicy jest celem Baratheona. Traci w I turze stolicę i 3 statkami wokół niej nie jest jej w stanie odzyskać przez dłuższy czas, jeśli w ogóle. Garnizon 3 daje mu te pewność że nie straci stolicy w I ruchu i ewentualnie daje możliwość przy mobilizacji zrobieni statków do portu i możliwość walki o morze (sensowną, nie czekająć na siłę Mance Rydera). Bo jak straci stolicę w I ruchu to co Baratheon może? Wypada mobilizacja i co...


nie interesuje nas to raz :) dwa teraz tyrell ma rodowy z KL wiec po co mu DS wytłumacz mi to ?:D

Jazmatos - Pon 31 Mar, 2014

Co by pognębić Baratheona, który z reguły jedzie na południe, bo na północy średnio się może umocnić, a skoro ma za cel utrzymać swoją stolicę to tym bardziej stłumienie Baratheona wydaje mi się logicznym posunięciem. Stolicę przy błędnym ruchu Laniego też można by zająć 3 marszem, a nawet jak nie to zawsze można zrobić to w 2 turze. Choć oczywiście mogą się dogadać jakoś że ten mu wypływa no, ale nie negowałbym takiego konfliktu również.
figol - Pon 31 Mar, 2014

Akurat to, że Bara może stracić Smoczą Skałę w pierwszej to mały problem bo ma co innego do roboty(K. Landing). Jednak pomysł jest dobry, może go wprowadzę.

W najgorszej sytuacji jest Lanni, prawdopodobnie zostanie zaatakowany z dwóch stron (Grey+Tyrell).

Co myślicie o takim Celu Rodowym dla Greyjoyów : Musisz kontrolować Pyke oraz 6 obszarów nadmorskich zawierających wydrukowane 1 lub 2 symbole?
Np. Starfall, Greywater, Arbor...

Cel pasuje do żelaznych ludzi, którzy lubują się w napadaniu na nadmorskie wioski :smile:
Dodatkowo odciąga zainteresowania Greya od Lannisportu i Riverrun, a skałania do ataków na Tyrella i Martella, którzy mają dosyć łatwo. Ogólnie cele są trudne, więc ten nie może być zrealizowany w 1 turze, za to Grey ma łatwy dostęp do takich obszarów.

Jazmatos - Wto 01 Kwi, 2014

No Lani w dodatku zawsze miał najgorzej moim zdaniem. Bo może stracić albo stolicę albo Riverrun + raczej na pewno KL w I turze. Z reguły jak graliśmy to Lanni albo znikał z mapy albo był na granicy egzystencji. Ale cele trochę zmieniają rozgrywkę, choć port zająć i utrzymać to najłatwiej jednak w Lannisporcie.
Shutt - Wto 01 Kwi, 2014

Ja proponuje grac z Losami.
Zmienia to wszystko, zdobycie DS to juz nie pewnik.

Gog - Wto 01 Kwi, 2014

Shutt napisał/a:
Ja proponuje grac z Losami.
Zmienia to wszystko, zdobycie DS to juz nie pewnik.


dodatek + cele + losy ?:D

Jazmatos - Wto 01 Kwi, 2014

No wówczas to może być ciekawie :P Choć to zawsze jest ciekawie dopóki się nie wylosuje 0 do 3 w bitwie, którą traktowało się jako pewniak :D
tamten - Wto 01 Kwi, 2014

Co myślicie o takim Celu Rodowym dla Greyjoyów : Musisz kontrolować Pyke oraz 6 obszarów nadmorskich zawierających wydrukowane 1 lub 2 symbole?
Np. Starfall, Greywater, Arbor...

Cel pasuje do żelaznych ludzi, którzy lubują się w napadaniu na nadmorskie wioski :smile:
Dodatkowo odciąga zainteresowania Greya od Lannisportu i Riverrun, a skałania do ataków na Tyrella i Martella, którzy mają dosyć łatwo. Ogólnie cele są trudne, więc ten nie może być zrealizowany w 1 turze, za to Grey ma łatwy dostęp do takich obszarów.[/quote]

Można dać mu cel pozycja Pyke i 6 pozycja na zaopatrzeniu lub obszar z dwoma beczkami

można przesunąć jedną beczkę z Princess Pass do Starfall, chociaż nie wiem czy to nie za duża ingerencja w mapę.

Wtedy walczyłby o Starfall, Highgarden albo Lannisport

figol - Wto 01 Kwi, 2014

Proponuję już więcej nie kombinować i bez losów.
Mogę rozlosować rody. Chyba, że chcecie wybierać??

Draumur - Wto 01 Kwi, 2014

figol napisał/a:
Draumur napisał/a:
Jak znajdzie się miejsce dla nowego na forum, ale ogranego na prawdziwej planszy, to jestem chętny.


Jak najbardziej się znajdzie. Mam nadzieję, wiesz na co się piszesz, to nieprzetestowana wersja :grin:


Zdaję sobie sprawę i powinienem podołać :) Jak teraz widzę te zmiany, to nie za bardzo podobają mi się te zmiany z garnizonami na King's Landing oraz Dragonstone. Jak ktoś stworzył dodatek pod normalny Taniec ze Smokami, to musi się to jakoś sprawdzać. Jednak, jeśli taka jest wola reszty, to zagram i w taką wersję :) Pomysł na cel Greyjoya fajny! Losy bitwy mi nie przeszkadzają, o ile będą łaskawe ;)

figol - Wto 01 Kwi, 2014

tamten napisał/a:
Można dać mu cel pozycja Pyke i 6 pozycja na zaopatrzeniu lub obszar z dwoma beczkami

można przesunąć jedną beczkę z Princess Pass do Starfall, chociaż nie wiem czy to nie za duża ingerencja w mapę.

Wtedy walczyłby o Starfall, Highgarden albo Lannisport

Dobre pomysły, ale spróbuję już z tym moim :grin:

Draumur napisał/a:
Zdaję sobie sprawę i powinienem podołać :) Jak teraz widzę te zmiany, to nie za bardzo podobają mi się te zmiany z garnizonami na King's Landing oraz Dragonstone. Jak ktoś stworzył dodatek pod normalny Taniec ze Smokami, to musi się to jakoś sprawdzać. Jednak, jeśli taka jest wola reszty, to zagram i w taką wersję :) Pomysł na cel Greyjoya fajny! Losy bitwy mi nie przeszkadzają, o ile będą łaskawe ;)


Małe garnizony właściwie dużo nie zmienią, dominacja za strony Bary lub Lannistera jest mało prawdopodobna. Poczekam no opinie pozostałych. :smile:

Gog - Wto 01 Kwi, 2014

figol napisał/a:
tamten napisał/a:
Można dać mu cel pozycja Pyke i 6 pozycja na zaopatrzeniu lub obszar z dwoma beczkami

można przesunąć jedną beczkę z Princess Pass do Starfall, chociaż nie wiem czy to nie za duża ingerencja w mapę.

Wtedy walczyłby o Starfall, Highgarden albo Lannisport

Dobre pomysły, ale spróbuję już z tym moim :grin:

Draumur napisał/a:
Zdaję sobie sprawę i powinienem podołać :) Jak teraz widzę te zmiany, to nie za bardzo podobają mi się te zmiany z garnizonami na King's Landing oraz Dragonstone. Jak ktoś stworzył dodatek pod normalny Taniec ze Smokami, to musi się to jakoś sprawdzać. Jednak, jeśli taka jest wola reszty, to zagram i w taką wersję :) Pomysł na cel Greyjoya fajny! Losy bitwy mi nie przeszkadzają, o ile będą łaskawe ;)


Małe garnizony właściwie dużo nie zmienią, dominacja za strony Bary lub Lannistera jest mało prawdopodobna. Poczekam no opinie pozostałych. :smile:


jakie te garnizony maja byc?:d

figol - Wto 01 Kwi, 2014

3 na Dragonstone i 1 w KL, są na mapie
Gog - Wto 01 Kwi, 2014

kl spoko ds nie :d tak uwazam:d
Jazmatos - Wto 01 Kwi, 2014

Ja się zgadzam na oba.
Beez - Wto 01 Kwi, 2014

Oba na tak.
figol - Sro 02 Kwi, 2014

Startujemy taką wersją jaka jest w polu gry. Wyniki losowania:

Greyjoy - Jazmatos
Lannister - Gog
Tyrell - Beez
Bolton - tamten
Baratheon - Shutt
Martell - Draumur

Jak się ewentualnie pozamieniacie i potwierdzicie to wyślę 5 celów początkowych, z których wybiera się 3.

Gog - Sro 02 Kwi, 2014

haha bosko ;d oddalbym ale nikt nie wezmie;d
Beez - Sro 02 Kwi, 2014

ja za to oddam Tyrella za wszystko byle nie Lannister :)
Shutt - Sro 02 Kwi, 2014

To kto chcial Bare?
Beez - Sro 02 Kwi, 2014

ja moge Bare wziac :)
Draumur - Sro 02 Kwi, 2014

Mi Martell odpowiada. Potwierdzam i czekam na cele.
Shutt - Sro 02 Kwi, 2014

Wolalbym Greya, ale Tyrell moze byc.
Jazmatos? ^^

tamten - Sro 02 Kwi, 2014

Stark ok.
Jazmatos - Sro 02 Kwi, 2014

Mi Grey odpowiada, bo już nim parę razy w dodatek grałem także będzie mi się fajnie grało :)
Shutt - Sro 02 Kwi, 2014

Mi wlasnie najbardziej odpowiada Grey :(

To Beez bierze Bare, a ja Tyrella.
Pewnie powalcze w takim razie z Greyem.

Gramy z losami?

Jazmatos - Sro 02 Kwi, 2014

Shutt napisał/a:

Pewnie powalcze w takim razie z Greyem.

A to już będzie zależało od Ciebie, ja zawsze jestem otwarty na propozycje :) Ostatecznie mój cel jestem bardzo elastyczny, swoje tereny gdzie bądź mogę pozyskać :)

figol - Sro 02 Kwi, 2014

To zaczynam wysyłać cele:

Greyjoy - Jazmatos
Lannister - Gog
Tyrell - Shutt
Bolton - tamten
Baratheon - Beez
Martell - Draumur

Co z losami? Ja jestem na nie, ale jak przynajmniej 4 osoby będą chciały to będą :smile:

Shutt - Sro 02 Kwi, 2014

Losy tak. Sprobujmy, wtedy naprawde trzeba pokmnic, nie wystarczy sama pprzewaga i w sumie trzeba przewidziec wiecej niz tylko kto ile ma wojska i co rzuci.
Draumur - Sro 02 Kwi, 2014

Co do losów, to jestem na tak. Będzie ciekawiej.
Gog - Sro 02 Kwi, 2014

jestem na tak
Jazmatos - Sro 02 Kwi, 2014

Tyle razy się już przejechałem na losach, że wolałbym nie no ale jak większość będzie chciała to nie będę oponował :)
Beez - Sro 02 Kwi, 2014

jestem na nie...
Po 47 mam ich dosyć... Bo ładnie przewidziałem karte przeciwnika, po czym dostał dodatkowy 1 i mieczyk a ja 0 i 2 konie w plecy... Moge byc zly na swoje bledy i je akceptowac... ale akceptowanie slepego losu mi nie lezy :D

figol - Sro 02 Kwi, 2014

jest 3 do 3, tamten decyduje czy będą losy :grin:
tamten - Sro 02 Kwi, 2014

ja wolę grać bez losów
figol - Czw 03 Kwi, 2014

Zagramy bez losów. Jutro będę miał mało czasu, możecie spokojnie wymienić kruki i kminić rozkazy do piątku :wink:
Shutt - Czw 03 Kwi, 2014

Jakies uzasadnienie czemu bez losow?
Gry na forum są praktycznie bez losow, wiec milo by bylo odejsc od tej rutyny

tamten - Czw 03 Kwi, 2014

Taki sam argument jak reszty, czyli wprowadza się większą nieprzewidywalność w grze, co psuje tę rozgrywkę. Już i tak duża losowość dają wydarzenia, więc po co mieszać jeszcze bardziej.

Zresztą to jest nowa gra, więc najpierw może zobaczymy jak zadziała bez losów, w następną można zagrać z losami.

Shutt - Sob 05 Kwi, 2014

Na KL jest garnizon 1, ktos mi przypomnie dlaczemu? :D
Jazmatos - Sob 05 Kwi, 2014

Żeby trudniej było zdobyć :P Bo masz za łatwy rodowy, ale i tak GoG wychodzi z KL więc problemu nie będzie chyba dla Ciebie :) Gdyby dał najazd musiałbyś użyć 2 wsparć lub 4 z kart.
figol - Sob 05 Kwi, 2014

Tak jak Jazmatos pisze, takie lekkie wsparcie dla Lannistera.

Chcecie na mapie mieć ilość zamków+twierdz, czy może aktualną ilość punktów zwycięstwa?
Wydaje mi się, że 2 opcja lepsza.

Shutt - Sob 05 Kwi, 2014

A tam z rdguly nie bylo garnizonu 5? O to mi sie rozchodzi.
Beez - Sob 05 Kwi, 2014

tam nic nie było...
Dodatki ci sie pomyliły :)

Zdecydowanie punkty zwyciestwa...
Przyznam sie rowniez ze nie rozumiem ograniczenia do 6 tur :)

Shutt - Sob 05 Kwi, 2014

Przeciez w DwD jest garnizon na KL
Beez - Sob 05 Kwi, 2014

yyy nie...
W FFC jest

Shutt - Sob 05 Kwi, 2014

Faktycznie :D
To po ostatniej grze mi sie popieprzylo :roll:

Shutt - Pią 11 Kwi, 2014

Gramy 6 rund?
figol - Pią 11 Kwi, 2014

Tak 6 rund

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group