galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Gra o Tron - Gra o Tron PBF #53 - Nabór

Sardo - Czw 17 Kwi, 2014
Temat postu: Gra o Tron PBF #53 - Nabór
Kto pierwszy ten lepszy.
Przy zgłoszeniu proszę o podanie w co chcielibyście zagrać (podstawka, taniec, uczta, ewentualnie coś innego), z losami bitwy czy bez i dodali jakieś inne uwagi (np. odsłonięte wydarzenia 1 turę w przód).

Chętni:
1. Beez - wysłane rody
2. czarnylord23 - wysłane rody
3. guzu - wysłane rody
4. Shutt - wysłane rody
5. Germanus - wysłane rody
6. MAT23

Beez - Czw 17 Kwi, 2014

jestem lepszy!:D

Tak jak 49 - z drobnymi autorskimi twoimi zmianami dla balansu - bez losów. Rody wybierane preferencjami na pw :)

czarnylord23 - Czw 17 Kwi, 2014

Zgłaszam się, zagram we wszystko poza podstawką i tańcem. :) No i 9 osobową też bym sobie odpuścił, bo gra w taką u Beeza aktualnie.

Coś jak 49 z celami może być.

Sardo - Czw 17 Kwi, 2014

Beez napisał/a:
Tak jak 49 - z drobnymi autorskimi twoimi zmianami dla balansu - bez losów. Rody wybierane preferencjami na pw :)

czarnylord23 napisał/a:
Coś jak 49 z celami też może być.

Nad zmianami do tej wersji muszę pomyśleć, ale wstępnie można poprawić to co razi po oczach i zagrać. Największy problem mam z celem Lannistera, chciałbym go zostawić, ale trzeba mu jakoś rozstawienie początkowe pomieszać chyba.

czarnylord23 napisał/a:
Zgłaszam się, zagram we wszystko poza podstawką i tańcem. :) No i 9 osobową też bym sobie odpuścił, bo gra w taką u Beeza aktualnie.

Gry na więcej niż 6 osób chyba wolałbym nie prowadzić, za dużo do ogarnięcia :P

guzu - Czw 17 Kwi, 2014

zgłaszam się :)

najchętniej #49 z modyfikacjami, Ucztę, DwD, podstawkę

bez losów bitwy

Shutt - Czw 17 Kwi, 2014

Chetny
Germanus - Czw 17 Kwi, 2014

zgłaszam się. Bez losów bitew. Najlepiej w Ucztę dla Wron ale jestem otwarty na insze inszości
Germanus - Czw 17 Kwi, 2014

lol z Shuttem wysłaliśmy w tej samej minucie :D
Beez - Czw 17 Kwi, 2014

Germanus napisał/a:
lol z Shuttem wysłaliśmy w tej samej minucie :D


Nawet jeszcze z guzem w 3 :D

Ale i tak to ja jestem ten LEPSZY :D (jak wskazuje 1 zdanie tematu)

MAT23 - Czw 17 Kwi, 2014

Ja! Może w końcu się załapię :mrgreen:
Shutt - Czw 17 Kwi, 2014

Cokolwiek z Losami.
Sardo - Czw 17 Kwi, 2014

hmm... to chyba to "Wojna Pięciu Królów" (to co w #49) będzie. Podajcie czy wolicie z losami czy bez i czy losowane czy wybierane rody. Ja zaraz wrzucę główne poprawki.
MAT23 - Czw 17 Kwi, 2014

Ja wolałbym bez losów
guzu - Czw 17 Kwi, 2014

ja też bez losów

rody dowolnie

Beez - Czw 17 Kwi, 2014

W sumie mogą być rody dowolnie, byle bym Tyrella 2x nie dostał :)
Losów nienawidze.

Shutt - Czw 17 Kwi, 2014

Wy macie jakas alergie na losy?
Beez - Czw 17 Kwi, 2014

Shutt napisał/a:
Wy macie jakas alergie na losy?

Tak - wolę przegrywać ze swoich błędów aniżeli spędzać nad grą 6h(na forum 2 miesiące) i przegrać z powodu ślepego losu mimo iż zrobiłem wszystko co mogłem

czarnylord23 - Czw 17 Kwi, 2014

Ja z kumplami zawsze gram (chociaż gram rzadko) z losami, żeby zbalansować różnicę poziomów poszczególnych graczy. :D

Losy są mi obojętne.

Rody dowolne.

guzu - Czw 17 Kwi, 2014

Shutt napisał/a:
Wy macie jakas alergie na losy?


allergii nie mam, ale na forum jest to

a) niewygodne dla prowadzącego
b) wydłuża i tak długą rozgrywkę

Shutt - Czw 17 Kwi, 2014

Beez, wymieniłeś wszystkie zalety losow <3
Gog - Czw 17 Kwi, 2014

zglosze sie na rezerwe bo chce rozwijac ten projekt:D
Germanus - Czw 17 Kwi, 2014

na słowo losy dostałem wysypki na palcu skazującym lewej dłoni
Sardo - Czw 17 Kwi, 2014

Rozstawienie początkowe:
    Greyjoy
      Pyke: rycerz, piechur, piechur
      Pyke Port: statek
      Ironman's Bay: statek
      The Stony Shore: piechur
      Bay of Ice: statek

    Lannister
      Lannisport: piechur
      The Golden Sound: statek
      Stoney Sept: rycerz
      Blackwater: piechur
      Harrenhal: piechur

    Tyrell
      Highgarden: piechur
      Redwyne Straits: statek
      The Reach: rycerz, piechur
      Dornish Marches: piechur

    Stark
      Winterfell: piechur
      The Shivering Sea: statek
      White Harbor: żeton
      Moat Cailin: rycerz, piechur
      The Twins: rycerz, piechur

    Baratheon
      Dragonstone: rycerz, piechur
      Shipbreaker Bay: statek, statek
      Kingswood: piechur
      Crackclaw Point: piechur

    Martell
      Sunspear: piechur
      Sea of Dorne: statek
      Yronwood: rycerz, piechur
      Salt Shore: żeton
      The Boneway: piechur


Tory Wpływów:
    Żelazny Tron
      Baratheon
      Tyrell
      Lannister
      Martell
      Stark
      Greyjoy

    Lennicy
      Stark
      Greyjoy
      Martell
      Tyrell
      Baratheon
      Lannister

    Królewski Dwór
      Lannister
      Tyrell
      Martell
      Baratheon
      Stark
      Greyjoy


Cele Rodowe:
    Greyjoy - Musisz kontrolować Pyke oraz 3 lub więcej obszarów morskich.
    Lannister - Musisz kontrolować Lannisport oraz posiadać więcej dostępnych żetonów Władzy niż każdy z pozostałych Rodów.
    Tyrell - Musisz kontrolować Wysogród oraz zajmować pozycję 6 na torze Zaopatrzenia.
    Stark - Musisz kontrolować Winterfell oraz wygrać wszystkie bitwy podczas tury.
    Baratheon - Musisz kontrolować Smoczą Skałę oraz Królewską Przystań i Koniec Burzy.
    Martell - Musisz kontrolować Słoneczną Włócznię oraz 3 lub więcej obszarów z Zamkiem.


Cele - te same co w tym poście

Karty rodu:
    Greyjoy
      Victarion Greyjoy [4] [miecz][miecz]
      Asha Greyjoy [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, będziesz mógł zniszczyć wszystkie Statki w wybranym porcie należącym do pokonanego przeciwnika.
      Balon Greyjoy [2] Siła twojej karty Rodu jest równa wydrukowanej sile karty Rodu twojego przeciwnika. Siła karty Rodu twojego przeciwnika jest równa wydrukowanej sile twojej karty Rodu.
      Theon Greyjoy [2] [miecz]
      Dagmer Rozcięta Gęba [1] [miecz][wieża]
      Bluetooth [1] [wieża]
      Aeron Mokra Czupryna [0] Jeśli wygrasz tę bitwę, zamień jedną z jednostek pokonanego przeciwnika na własną (zanim przeprowadzi on odwrót). Nie możesz tego zrobić, jeśli zostałby przekroczony limit Zaopatrzenia.


    Lannister
      Tywin Lannister [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycję na torze Królewskiego Dworu, ta karta otrzymuje +1 do siły.
      Jaime Lannister [3] [miecz][miecz]
      Sandor Clegane [2] [wieża]
      Bronn [2] [miecz][wieża]
      Tyrion Lannister [1] Otrzymujesz tyle żetonów Władzy, ile jednostek zawiera armia należąca do twojego przeciwnika.
      Joffrey Baratheon [1] [miecz]
      Cersei Lannister [0] Za każdą gwiazdkę obok twojej pozycji na torze Królewskiego Dworu, ta karta otrzymuje +1 do siły.


    Tyrell
      Renly Baratheon [4] Jeśli posiadasz wyższą od pozycję na torze Zaopatrzenia niż twój przeciwnik, ta karta otrzymuje +1 do siły.
      Loras Tyrell [3] [miecz][wieża]
      Mace Tyrell [2] Za każdy symbol Zaopatrzenia wydrukowany na obszarze ogarniętym bitwą, ta karta otrzymuje +1 do siły.
      Bryce Pomarańczowy [2] [miecz]
      Emmon Żółty [1] [miecz]
      Brienne Niebieska [1] [wieża]
      Margaery Tyrell [0] Po bitwie możesz podejrzeć losowy Cel z ręki twojego przeciwnika. Jeśli wygrasz tę bitwę możesz wymienić go z wybranym Celem z twojej ręki.


    Stark
      Robb Stark [4] [miecz][wieża][wieża]
      Blackfish [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz wykonać swój marsz poza kolejnością.
      Smalljon Umber [2] [miecz][miecz]
      Dacey Mormont [2] Jeśli wygrałeś poprzednią bitwę, ta karta otrzymuje +1 do siły. Jeśli przegrałeś poprzednią bitwę, ta karta otrzymuje -1 do siły.
      Roose Bolton [1] Jeśli przegrasz tę bitwę, twoje wycofujące się jednostki nie zostaną rozbite.
      Olyvar Frey [1] [wieża]
      Catelyn Stark [0] Wybierz obszar lądowy, który należy do ciebie i sąsiaduje z obszarem ogarniętym bitwą. Na czas tej bitwy traktuj ten obszar tak jakby znajdował się tam twój Rozkaz Wsparcia.


    Baratheon
      Stannis Baratheon [4] Podczas tej bitwy, traktuj wszystkie twoje rozkazy tak, jakby były one rozkazami specjalnymi.
      Davos Seaworth [3] [wieża][wieża]
      Melisandre [2] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać ze tosu kart odrzuconych i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli stos kart odrzuconych przeciwnika jest pusty, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu.
      Axell Florent [2] [wieża]
      Maester Pylos [1] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz wylosować jedną kartę Celu. Następnie wybierz jeden Cel z ręki i odkłóż na talię Celów, którą należy przetasować.
      Andrew Estermont [1] [miecz]
      Selyse Baratheon [0] Natychmiast usuń żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru ogarniętego bitwą.


    Martell
      Oberyn Martell [4] [miecz][miecz]
      Arianne Martell [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, zamiast zdejmować z obszaru ogarniętego bitwą żeton Rozkazu, możesz go przejąć i wykorzystać jak swój własny.
      Nymeria Sand [2] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz przesunąć swoje jednostki z obszaru ogarniętego bitwą na wybrany sąsiadujący obszar lądowy, który kontrolujesz.
      Obara Sand [2] [miecz][miecz]
      Sarella Sand [1] [wieża]
      Tyene Sand [1] Po bitwie możesz rozbić wybraną jednostkę należącą do przeciwnika.
      Doran Martell [0] Możesz natychmiast odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby odrzucić Dorana Martella i wybrać ze stosu odrzuconych kart Rodu inną kartę Rodu (jeśli jakąś posiadasz).


Talia I Westeros:
    Głód [dzicy] Każdy gracz spada o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia i następnie w kolejności rozgrywki, redukuje armie.
    Bractwo Bez Chorągwi [dzicy] Każdy gracz, posiadający co najmniej 2 wykonane Cele w swojej strefie gry spada o 1 pozycję na torze Zwycięstwa.
    Nowe Informacje [dzicy] W kolejności rozgrywki każdy gracz losuje jedną kartę Celu. Następnie każdy gracz wybiera jeden Cel z ręki i odkłada na talię Celów, którą należy przetasować.
    Zmiana Zamiarów [dzicy] Wszyscy gracze wybierają 1 kartę Celu i kładą je zakryte w tym samym miejscu. Przetasujcie zakryte karty i odkryjcie je. Następnie, w kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera jeden z tych Celów i bierze go na rękę.
    Zmiana Zamiarów[dzicy] Kazy z graczy wybiera po 1 karcie Celu z ręki i umieszcza ją zakrytą na wspólnym obszarze. Karty należy potasować, a następnie odkryć. Na koniec, w kolejności rozgrywki, każdy z graczy wybiera po 1 z tych kart i umieszcza ja na swojej ręce.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Wezwanie do Broni W kolejności rozgrywki każdy gracz werbuje nowe jednostki na każdym obszarze zawierającym Zamek.
    Rozesłanie Wici W kolejności rozgrywki każdy gracz werbuje nowe jednostki na każdym obszarze zawierającym Twierdze.
    Zbieranie Sił W kolejności rozgrywki każdy z graczy werbuje nowe jednostki na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.
    Wpływy Władzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy werbują nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz b) wszyscy werbują nowe jednostki na obszarach Twierdz lub c) wszyscy werbują nowe jednostki na obszarach Zamków.



Dodatkowa karta Dzikich
    WSPINACZKA NA MUR
      Zwycięstwo Dzikich
        Gracz z najniższą stawką: Spada o 2 pozycje na torze Zwycięstwa.
        Pozostali gracze: Spadają o 1 pozycje na torze Zwycięstwa.
      Zwycięstwo Nocnej Straży
        Gracz z najwyższą stawką: Wspina się o 1 pozycję na torze Zwycięstwa

Sardo - Czw 17 Kwi, 2014

Ok. Podsumowując krótko.
Gramy bez losów.
Rody pseudowybierane, wysyłacie mi na PW jakim rodem byście chcieli zagrać (podajecie 3 w kolejności preferowanej).
Zamiany jakie wprowadziłem:
-Greyjoy dodatkowy rycerz na Pyke
-Stark dodatkowy rycerz na Moat Cailin
-Baratheon jeden z piechurów na Crackclaw Point zamiast na Kingswood
-Cele rodowe - Tyrell musi posiadać 6 zaopatrzenia
-zmiany w kartach rodu Renly Baratheon [4] (+1 jeśli większe, zamiast jeśli mniejsze), zdolność Sarelli Sand [1] przejęła Nymeria Sand [2], ponadto małe zmiany w ikonach
-I talia westeros (zmiana ilości symboli dzikich), zwiększona ilość możliwej mobilizacji

Beez - Czw 17 Kwi, 2014

hmm 1 rzecz mi się nie podoba . Bo widzę, że znerfowałeś Tyrella. jednak to Lannister a nie tyrell jest bardziej OP.
I to jego powinno się znerfować jeszcze bardziej :D
Rody za troche - tylko pomysle

Sardo - Czw 17 Kwi, 2014

Beez napisał/a:
hmm 1 rzecz mi się nie podoba . Bo widzę, że znerfowałeś Tyrella. jednak to Lannister a nie tyrell jest bardziej OP.
I to jego powinno się znerfować jeszcze bardziej :D
Rody za troche - tylko pomysle


Lannister ma obok Harrenhal piechura na Crackclaw, więc już będzie mu trochę trudniej. Zobaczymy jak to w praniu wyjdzie.

Beez - Czw 17 Kwi, 2014

ok nie zwrocilem na to uwagi
Germanus - Czw 17 Kwi, 2014

wysłałem byłem listę życzeń
Czarny Jaszczur - Czw 17 Kwi, 2014
Temat postu: Re: Gra o Tron PBF #53 - Nabór
Sardo napisał/a:
Kto pierwszy ten lepszy.


Ostatni będą pierwszymi a pieRsi ostatnimi :D

Skoro już macie skład to nie pozostaje mi nic innego jak paczać i podpatrywać co ciekawsze zagrania od starszych stażem Lordów Westeros. A w razie nagłego zgonu jednego z zawodników będę drugi na liście rezerwowej.

Powodzenia, oby się Wam Żelazny Tron w tyłek nie wrzynał a miecz dobrze leżał w dłoni ;]

Sardo - Czw 17 Kwi, 2014

czekam jeszcze na PW od Shutt i MAT23
Sardo - Czw 17 Kwi, 2014

Ok, biorąc pod uwagę Wasze preferencje tak oto przydzieliłem rody:
    Greyjoy - Germanus
    Lannister - czarnylord23
    Tyrell - MAT23
    Stark - Beez
    Baratheon - Shutt
    Martell - guzu


Co ciekawe, nikt nie chciał grać Lannisterem (żaden z Was nie umieścił go w 3 ;) ). Mam nadzieję, że czarnylord nie masz mi za złe, że akurat Tobie go przydzieliłem (w końcu pisałeś, że jest Ci to obojętne).

Biorę się za losowanie i wysyłanie celów. Przypominam, że wybieracie 3. Przy okazji wyboru możecie podsyłać rozkazy.

czarnylord23 - Czw 17 Kwi, 2014

Spoko, w sumie w pewnym momencie nawet chciałem zmienić Tyrella i Martella na Starka i Lannistera, ale nie chciałem robić zamieszania i uznałem że może zostać jak jest. ;)
Sardo - Pią 18 Kwi, 2014

to jeszcze tylko Baratheon
Shutt - Pią 18 Kwi, 2014

Poszly :)

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group