galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Gra o Tron - PBF 59 - Nabór

czarnylord23 - Wto 03 Cze, 2014
Temat postu: PBF 59 - Nabór
Przedstawiam wam nową grę, którą zaprojektowałem. :) Myślę, że jeśli chodzi o mapę jest w niej parę oryginalnych pomysłów, które można spokojnie sprawdzić. Fabularnie obsadziłem ją w czasach rebelii Roberta Baratheona, a więc mamy Targaryenów i Arrynów, ale brakuje pasywnych podczas tamtych wydarzeń Greyjoyów. Czyli 8 graczy. Ale przejdźmy do rzeczy najważniejszej, czyli mapy!

http://i.imgur.com/Rgln9ZJ.jpg
PS Na Fosie Cailin zapomniałem dodać garnizonu 2 należącego do Starka.

I po tej krótkiej prezentacji pozostaje mi tylko otworzyć nabór. :) Przygotujcie się jednak do tego, że to gra testowa, a z powodu sesji będzie ona szła dość wolno (w lipcu zrobię też sobie przerwę na wyjazd nad morze). Grę chciałbym zacząć jak najszybciej, z osób, które zgłoszą się do jutra wybiorę graczy według własnego uznania. Rody następnie będę losował/dopasowywał, więc jeśli ktoś koniecznie NIE chce kimś grać, niech o tym napisze.

PS Zasady takie jak w normalnej grze. Zmieniłem tylko ilości jednostek, ŻW i siły dzikich. Jeśli chodzi o ilość zamków proponuję (tylko dla gry testowej) zagrać teraz do 7, chociaż w przyszłości lepiej byłoby grać chyba do 9. Ale to gra testowa, nie chcemy by gra się ciągnęła w nieskończoność. ;)

PS2 Mapkę kończyłem dzisiaj dość na szybko, więc mogą być jakieś błędy. Początkowo zamierzałem wyjść z naborem po sesji, ale koniec #46 i #53 jakoś tak sprawił, że musiałem coś zrobić. :D

Lista graczy:
1. Sardo (?)
2. Guzu
3. Beez
4.
5.
6.
7.
8.

guzu - Wto 03 Cze, 2014

zgłaszam się :)

bardzo ładnie przygotowana jak na grę na szybko :oops:

Beez - Wto 03 Cze, 2014

:D Jak zawsze chetny...
Mam ostatnio szczescie na trafianie na nabory

Sardo - Wto 03 Cze, 2014

Fajnie, że tak szybko z tym ruszasz i oczywiście potwierdzam chęć udziału.
Sam chciałem się pobawić w tworzenie takiego scenariusza, ale jakoś brak czasu urwał mi ten pomysł, spoko, że Tobie też coś takiego podeszło i się tym bardzo dobrze zająłeś.
Mapka i ogólnie wykonanie naprawdę bardzo ładne ;) Arrynów rozjaśnij lub Tullych przyciemnij, bo wyglądają dość podobnie.
Trochę mi się nie widzi port w Bliźniakach, ale to ze względu na fabularność, musiałem się czegoś doczepić ;)
Mam nadzieję, że zgłaszające się osoby będą ogarnięte i będą chciały grać jak najsprawniej.

Edit: I ciekaw jestem kart rodów ;)

Gog - Wto 03 Cze, 2014

ja chce:D widze ze mapa westeros uzyta do Wojny o Północ ma wzięcie:D
Rold - Wto 03 Cze, 2014

Chętny :) Oszczędzę Ci czytania reklam :P
Gog - Wto 03 Cze, 2014

czemu tully ma 2 statki ?;p
Georgie - Wto 03 Cze, 2014

jeśli będzie miejsce to tez sie pisze :)
jakie karty rodów ? i czy losy bitwy ?

Beez - Wto 03 Cze, 2014

Gog napisał/a:
czemu tully ma 2 statki ?;p

nie znamy jeszcze kart - może tam jest jakieś wyjaśnienie :)

figol - Wto 03 Cze, 2014

Zgłaszam się :grin:
guzu - Wto 03 Cze, 2014

co to za moda w modyfikowanych mapach niszczenia zamku w Moat Cailin? :)

jak z mobilizacją statków by było?

Gog - Wto 03 Cze, 2014

guzu napisał/a:
co to za moda w modyfikowanych mapach niszczenia zamku w Moat Cailin? :)

jak z mobilizacją statków by było?
normalnie mam nadzieje;d tamten pomysl klimatyczny ale mało grywalny ;x
Mieciu - Wto 03 Cze, 2014

Zgłaszam się!! :)
Kamo - Wto 03 Cze, 2014

Zgłaszam się.
Shutt - Wto 03 Cze, 2014

ja tez.
lion_victor - Wto 03 Cze, 2014

Chętnie zagram :)
figol - Wto 03 Cze, 2014

11 zgłoszeń w 40 minut, gratuluję czarnylordzie :grin:

E :13 w 50 min :razz:

guzu - Wto 03 Cze, 2014

pusto jakoś bez Greya na mapie...Tully będą hulać po dorzeczu swobodnie :wink:
Germanus - Wto 03 Cze, 2014

zgłaszam się do następnej gry jako Baratheon :mrgreen:
drago3482 - Wto 03 Cze, 2014

tez jestem chetny
Dredzilla - Wto 03 Cze, 2014

Jak cos to zglaszam sie na zastepstwo, albo na nastepna :D
Rewolta - Wto 03 Cze, 2014

guzu napisał/a:
pusto jakoś bez Greya na mapie...Tully będą hulać po dorzeczu swobodnie :wink:


A mi się wydaje iż ta mapka jest lepsza od zwykłej...

Mi się chyba najbardziej podoba fakt iż gracze są oddaleni troszkę od siebie, dla innych to może być minus ale gdy weźmiemy pod uwagę zbilansowanie terenów, a takie dostrzegam gra stanie się bardziej wyrównana, chociaż bez szybszej mobilizacji /starcia może to całkiem inaczej wyglądać.

Bara co prawda będzie miał pewnie kłopoty z Targiem, ale jeszcze kart nie widzieliśmy więc może być różnie ;D

Edit w sumie jak byś mnie chciał to chętnie dołącze --- > sesja się zbliża a to wcale nie sprawie iż mam ochote się uczyć 2 x tyle.. :D

Gordon - Sro 04 Cze, 2014

Grałbym
Richtus - Sro 04 Cze, 2014

Też się zgłoszę. Obecnie jedną prowadzę i nic nie gram.
czyzyk29 - Sro 04 Cze, 2014

Jesli jest miejsce to sie pisze
czarnylord23 - Sro 04 Cze, 2014

O kurde, aż tak dużego odzewu się nie spodziewałem. :shock:
Korci mnie, żeby rozpocząć 2 gry naraz, ale chyba temu nie podołam i wszystko zacznie mi się mieszać. Już prowadzenie i gra w WoP jednocześnie sprawiły że parę razy miałem mętlik w głowie. ;)

Karty Rodów: (Szczerze nad nimi myślałem o wiele mniej niż nad mapką, więc mogą być o wiele mniej zbalansowane. Wszelki uwagi dotyczące tychże już teraz są mile widziane. :) )

Stark
Eddard Stark [4] - Jeśli posiadasz mniej Kart Rodu na ręce niż przeciwnik ta karta otrzymuje +1 siły.
Willam Dustin [3] - [miecz]
Ethan Glover [2] – Jeśli bronisz obszaru zawierającego zamek bądź twierdzę, Machiny Oblężnicze przeciwnika (w tym wspierające Machiny Oblężnicze przeciwnika) zapewniają premię +2 zamiast +4.
ser Mark Ryswell [2] - [miecz][wieża]
Martyn Cassel [1] - [wieża][wieża]
Theo Wull [1] – Jeśli twoja karta rodu „Eddard Stark” znajduje się na stosie kart odrzuconych ta karta zyskuje +1 do siły i symbol wieży.
Howland Reed [0] – Zignoruj specjalną zdolność karty rodu przeciwnika.

Tully
Hoster Tully [4] – [miecz][wieża]
ser Brynden Tully [3] – Natychmiast usuń dowolny żeton Wsparcia znajdujący się na obszarze lądowym.
Jason Mallister [2] – Jeśli obszar ogarnięty bitwą jest obszarem lądowym graniczącym z morzem lub rzeką, ta karta dostaje +1 do siły i symbol miecza.
Tytus Blackwood [2] – [wieża][wieża]
ser Desmond Grell [1] - Jeśli bronisz lub atakujesz obszar "Riverrun”, ta karta otrzymuje premię +2 do siły.
Clement Piper [1] - [miecz]
Petyr Baelish [0] – Jeśli przegrasz tę bitwę, otrzymujesz 3 Żetony Władzy.

Lannister
Tywin Lannister [4] – Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 3 Żetony Władzy.
ser Kevan Lannister [3] - Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, możesz położyć na podbitym obszarze jeden z dostępnych rozkazów Wsparcia lub Obrony, lub przesunąć go z innego pola planszy.
ser Gregor Clegane [2] - [miecz][miecz][miecz]
ser Tygett Lannister [2] - [wieża]
ser Amory Lorch [1] - [miecz][miecz]
Gerion Lannister [1] – Jeśli twój przeciwnik zajmuje wyższą pozycję na torze Lenników od ciebie, na czas tej bitwy zamień miejscami swój żeton z żetonem przeciwnika na tym torze. Jeśli w ten sposób twój żeton znalazł się na na pierwszym miejscu na torze Lenników dostajesz na czas tej bitwy również żeton Ostrza z Valyriańskiej Stali.
Genna Lannister [0] - Jeśli wygrasz tę bitwę, będziesz mógł usunąć z planszy jeden dowolny Rozkaz należący do pokonanego przeciwnika lub gracza, który wspierał go w tej bitwie.

Tyrell
Randyl Tarly [4] - [miecz][miecz]
Mathis Rowan [3] -[wieża][wieża]
Paxter Redwyne [2] – Jeśli bronisz się, wszystkie twoje Statki biorące udział w bitwie (w tym statki wspierające Tyrellów) posiadają bazową siłę równą 2, zamiast 1.
Garth Tyrell [2] - [miecz][wieża]
Mace Tyrell [1] – Jeśli wygrasz bitwę przeciwnik spada o 1 pozycje na torze zaopatrzenia (min. na 0).
ser Quentin Tyrell [1] - [miecz]
Olenna Redwyne [0] - Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.

Arryn
Jon Arryn [4] - Jeśli wygrasz tę bitwę, zamień jedną z jednostek pokonanego przeciwnika na własną (zanim przeprowadzi on odwrót). Nie możesz tego zrobić, jeśli zostałby przekroczony limit Zaopatrzenia.
ser Lyn Corbay [3] - [miecz][miecz]
Yohn Royce [2] - [miecz]
ser Lyonel Corbay [2] - [wieża]
ser Denys Arryn [1] – Jeśli atakujesz, wszyscy twoi Rycerze biorący udział w bitwie (w tym wspierający Rycerze Arrynów) zapewniają premię +3, a zamiast +2.
Nestor Royce [1] - [miecz][wieża]
Mya Stone[0] – Jeśli przegrasz tę bitwę twoje jednostki nie są rozbite. Możesz wycofać się na dowolne pole, włącznie z tym zawierającym Żeton Władzy należący do innego gracza.

Targaryen
Rheagar Targaryen [4] – Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz przesunąć się o jedną pozycję wyżej na wybranym przez siebie torze Wpływów.
Jon Connington [3] - Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jednego z biorących w niej udział Piechurów (lub jednego ze wspierających Piechurów) do jednostki Rycerzy. Piechur może należeć do ciebie lub wspierającego cię gracza.
ser Barristan Selmy [2] - [wieża][wieża]
ser Jonothor Darry [2] – [miecz][miecz]
Owen Merryweather [1] - Za każdą gwiazdkę obok twojej pozycji na torze Królewskiego Dworu, ta karta otrzymuje +1 siły.
ser Willem Darry [1] - [miecz][wieża]
Aerys II Targaryen [0] – Jeśli bronisz obszaru zawierającego zamek lub twierdzę możesz odrzucić 2 Żetony Władzy, aby zniszczyć wszystkie jednostki biorące udział w bitwie. Jeśli na tym obszarze znajdował się twój Żeton Władzy, natychmiast go zdejmij.

Baratheon
Robert Baratheon [4] - [miecz][miecz][miecz]
Stannis Baratheon [3] – Jeśli twoja karta rodu „Robert Baratheon” znajduje się na ręce ta karta dostaje +1 do siły i symbol wieży.
Ser Cortnay Penrose [2] - Za każdą kartę rodu należącą do rodu Baratheon znajdującą się na stosie kart odrzuconych ta karta dostaje 1 symbol wieży.
Eldon Estermont [2] - [miecz]
ser Gawen Wylde [1] - [wieża]
Davos Seaworth [1] – Jeśli obszar ogarnięty bitwą to obszar morski bądź obszar lądowy graniczący z obszarem morskim natychmiast wejdź o 1 pozycję wyżej na torze zaopatrzenia.
Renly Baratheon [0] – Jeśli w tej chwili kontrolujesz Koniec Burzy, otrzymujesz 2 Żetony Władzy.

Martell
Lewyn Martell [4] - [miecz][miecz][wieża]
Areo Hotah [3] - [wieża][wieża]
Anders Yronwood [2] - Jeśli bronisz się wszyscy twoi Piechurzy biorący udział w bitwie (w tym wspierający Piechurzy Martellów) zapewniają premię +2, a zamiast +1.
ser Manfrey Martell [2] - [miecz][wieża]
Oberyn Martell [1] – Jeżeli twoja karta rodu „Elia Martell” znajduje się na stosie kart odrzuconych ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza..
Elia Martell [1] - Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.
Doran Martell [0] - Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika lub gracza, który wspiera go w tej bitwie, na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów.

Mieciu - Sro 04 Cze, 2014

A może ktoś się zgodzi poprowadzić Twoją grę równocześnie ;)
Sardo - Sro 04 Cze, 2014

Cytat:
Mya Stone[0] – Jeśli przegrasz tę bitwę twoje jednostki nie są rozbite. Możesz wycofać się na dowolne pole, włącznie z tym zawierającym Żeton Władzy należący do innego gracza.

Jeśli to ta Mya Stone o której myślę, to nie za młoda na dowodzenie w Rebelii Roberta?

Cytat:
Aerys II Targaryen [0] – Jeśli bronisz obszaru zawierającego zamek lub twierdzę możesz odrzucić 2 Żetony Władzy, aby zniszczyć wszystkie jednostki biorące udział w bitwie. Jeśli na tym obszarze znajdował się twój Żeton Władzy, natychmiast go zdejmij.

To jest natychmiast? Ale umiejętność fajna i klimatyczna :D

Cytat:
Renly Baratheon [0] – Jeśli w tej chwili kontrolujesz Koniec Burzy, otrzymujesz 2 Żetony Władzy.

Ta umiejętność wydaje mi się trochę kiepska, bo w zasadzie brzmi otrzymujesz 2 żetony władzy :P

Cytat:
Petyr Baelish [0] – Jeśli przegrasz tę bitwę, otrzymujesz 3 Żetony Władzy.

Tak wiem, Petyr fajny, ale coś mi tutaj nie pasuje. Takie moje marudzenie co do klimatu :roll:

Cytat:
Mace Tyrell [1]

No ja wiem, że łajza i niespecjalnie genialny dowódca, ale był głową rodu, a tu dawać go tylko jako [1], to tak kiepsko :P

I czemu Lannister nie ma Jaimego? Królobójca, to jedna z ważniejszych postaci Rebelii, no siedział sobie u boku Aerysa, no jednak miło by było go zobaczyć wśród kart rodu.

czarnylord23 - Sro 04 Cze, 2014

guzu napisał/a:
bardzo ładnie przygotowana jak na grę na szybko


Źle się wyraziłem. Na szybko pododawałem jednostki, ŻW, garnizony etc. Sama plansza powstawała powoli już z pół roku. ;)

Sardo napisał/a:
Mapka i ogólnie wykonanie naprawdę bardzo ładne ;) Arrynów rozjaśnij lub Tullych przyciemnij, bo wyglądają dość podobnie.
Trochę mi się nie widzi port w Bliźniakach, ale to ze względu na fabularność, musiałem się czegoś doczepić ;)


Hm, na moje oko kolor jednostek Tully'ego jest dość wyraźnie inny od Arryna. Ale jeżeli chcecie to mogę to zrobić. Tylko trochę to zajmie a po wczorajszym pośpiechu dzisiaj nic mi się nie chce. :P
A port w Bliźniakach dałem, żeby Tully miał większe szanse na ewentualne utrzymanie Bliźniaków, co sprawi też że chętniej będzie kierował się na północne rejony. Żeby Stark nie miał zbyt nudno. :D

gog napisał/a:
czemu tully ma 2 statki ?;p

Żeby Tully nie miał jedynej słusznej rozpiski z rozkazami z UW* na Seagardzie. 2 statki i 2* spokojnie wystarczą, by wybronić się przed 3 statkami Lannistera. Ale żeby nie było za łatwo dałem go na Lennikach za Lannisterem. ;)

Georgie napisał/a:
jakie karty rodów ? i czy losy bitwy ?


Bez losów bitwy.

guzu napisał/a:
jak z mobilizacją statków by było?


Normalnie, chociaż jak tak popatrzyłem to moja mapka ma tyle portów że dałoby się grać na ten dość oryginalny wariant. Ale nie tym razem. ;)

Rewolta napisał/a:
guzu napisał/a:
pusto jakoś bez Greya na mapie...Tully będą hulać po dorzeczu swobodnie :wink:


A mi się wydaje iż ta mapka jest lepsza od zwykłej...

Mi się chyba najbardziej podoba fakt iż gracze są oddaleni troszkę od siebie, dla innych to może być minus ale gdy weźmiemy pod uwagę zbilansowanie terenów, a takie dostrzegam gra stanie się bardziej wyrównana, chociaż bez szybszej mobilizacji /starcia może to całkiem inaczej wyglądać.

Bara co prawda będzie miał pewnie kłopoty z Targiem, ale jeszcze kart nie widzieliśmy więc może być różnie ;D


Wydaje mi się, że poza frontem Lannister - Tully niczego nie oddalałem bardziej niż normalnie. Niby Martell nie ma Końca Burzy pod nosem, ale za to z Dornish Marches może zaatakować aż 3 zamki. :D

Możliwe, że potem przybliżę jeszcze Starka do Tully'ego, łącząc Fose Caillin ze Strażnicą nad Szarą Wodą. Ale na razie to tylko gra testowa.

A Baratheon będzie w kiepskiej sytuacji, jeżeli rzucą się na niego wszystkie otaczające go rody, ale to mozna powiedzieć o wszystkich. A Targaryen nawet ma gorzej, bo na niego aż 5 może się rzucić. :D

Dobra, to teraz odpowiedź na posta Sardo, nie będę cytował po fragmencie bo to zbyt żmudne. ;)
- To ta Mya Stone, ale z postaciami z Rebelii jest ten problem, że jest ich mało i nie wiedziałem kogo mogę umieścić. Chociaż jak teraz pomyślałem, to może Lady Waynwood będzie zamiast niej. Nie było o niej żadnej zmianki w tym kontekście, ale mogła już wtedy być głową rodu.
- Natychmiast. Wcześniej nie myślałem, że to może mieć znaczenie, ale jest przecież jeszcze Ostrze.
- Niby tak, ale na moje oko Baratheon może mieć spore problemy ze zbieraniem ŻW, więc dałem mu taką kartę. A Renly do tego współpracuje z ser Cortnayem Penrose.
-Petyr jw, brakowało mi osób znanych z imienia i nazwiska. Do tego umiejętność dość zgrana z Petyrem.
- Przykro mi, ale nie lubię Tyrellów. :P Tzn. lubię ale tylko Garlana (i trochę Królową Cierni). :D
- Co do Jaimego to jestem skłonny go dodać. :) Jakoś na początku właśnie z tych powodów go nie dałem, a karty do Lannistera utworzyłem dość szybko, więc chociaż potem taka Elia wylądowała u Martella, mimo że też była zakładnikiem, to o sprawie Jaimego zapomniałem.

Martin - Sro 04 Cze, 2014

Zamiast Myi (tak to się odmienia?) może być np. też Eon Hunter (sprawdziłem w książce ;p) lub Maester Colemon, a zamiast Petyra Lady Whent.

Super mapka, kusi mnie żeby się też zgłosić do gry, ale masz już tylu chętnych że wystarczy a i tak bym nie wyrobił ;)

czarnylord23 - Sro 04 Cze, 2014

Martin napisał/a:
Zamiast Myi (tak to się odmienia?) może być np. też Eon Hunter (sprawdziłem w książce ;p) lub Maester Colemon, a zamiast Petyra Lady Whent.

Super mapka, kusi mnie żeby się też zgłosić do gry, ale masz już tylu chętnych że wystarczy a i tak bym nie wyrobił ;)

Eon Hunter to dobry pomysł, o dziwo w ogóle go nie pamiętałem z książek, więc naprawdę Martin zazdroszczę Ci pamięci. ;) Ale Lady Whent była (jak prawie pół dorzecza) chyba za Targaryenami, w końcu w Gwardii Królewski był jej syn. :P

Tak się zaaferowałem kartami ze zapomniałem, że mam graczy wybrać. :D

Martin - Sro 04 Cze, 2014

No co Ty, nie pamiętam aż tak dobrze osób, które zostały wspomniane może z raz ;p sprawdziłem w spisie rodów na końcu pierwszej części.

No to jak nie Lady Whent, to może Spóźniony Lord Frey? ;)

czarnylord23 - Sro 04 Cze, 2014

No nie wiem, wykluczyłem go właśnie dlatego, że był Spóźniony. ;)

Dobra, oto co postanowiłem: poprowadzę 2 gry, ale drugą zacznę dopiero 12 lipca, kiedy będę po sesji oraz po krótkim odpoczynku nad morzem. W tej pierwszej chciałem mieć graczy których znam z porządnej gry, w drugiej będzie dopełnienie ich zbioru z pierwszych 16 zgłoszonych (tak bardzo dużo matematyki :D ). Możliwe, że do drugiej gry zostaną wprowadzone lekkie modyfikacje, w końcu to na razie gry testowe.

Team 1:
Sardo
Guzu
Beez
Gog
Rold
Figol
Shutt
Rewolta

Team 2 - 12 lipca.
Georgie
Mieciu
Kamo
Lion Victor
Germanus - sam mówiłeś że zgłaszasz się do następnej gry. :P
Drago
Dredzilla
Gordon

Rezerwowi:
Richtus
Czyżyk

Oczywiście możliwe zmiany, jeżeli ktoś z 1 składu też wolałby przeczekać sesję i grać od lipca. ;)

Rody dla teamu 1 zaraz rozlosuję. Dla teamu 2 zrobię to 12 lipca, po tym jak wszyscy potwierdzą swój udział.

Mieciu - Sro 04 Cze, 2014

Ehh szkoda
czarnylord23 - Sro 04 Cze, 2014

Dobra, to najpierw oficjalne zmiany w kartach.

Mya Stone -> Eon Hunter
ser Amory Lorch -> ser Jaime Lannister

A teraz rody:
    Stark - Rewolta
    Tully - Guzu
    Lannister - Gog
    Tyrell - Shutt

    Arryn - Beez
    Targaryen - Figol
    Baratheon - Sardo
    Martell - Rold


PS Mieciu, jeżeli tak ci zależy by grać już teraz to możesz ty poprowadzić moją grę. ;) Wcisnę Cię wtedy jakoś do teamu 1.

Beez - Sro 04 Cze, 2014

czy w każdej grze mam być koło goga ?:D
guzu - Sro 04 Cze, 2014

dzicy na 0 czy 3?
Sardo - Sro 04 Cze, 2014

Beez napisał/a:
czy w każdej grze mam być koło goga ?:D


no Lannister za bardzo koło Arryna nie jest ...

Mieciu - Sro 04 Cze, 2014

Nie zależy mi tak bardzo, ale irytuje mnie trochę, że część graczy jest wybierana do każdej gry, a taki np Richtus który wygrał już 3 gry nie może się załapać do chociaż jednej.
Beez - Sro 04 Cze, 2014

Sardo napisał/a:
Beez napisał/a:
czy w każdej grze mam być koło goga ?:D


no Lannister za bardzo koło Arryna nie jest ...

mam oczopląs - widziałem go jako Tullego :)

czarnylord23 - Sro 04 Cze, 2014

Dzicy na 3.

Mieciu napisał/a:
Nie zależy mi tak bardzo, ale irytuje mnie trochę, że część graczy jest wybierana do każdej gry, a taki np Richtus który wygrał już 3 gry nie może się załapać do chociaż jednej.


Cóż, wybrałem wyboru takie a nie inne. Gdybym wybrał Richtusa ci co zgłosili się wcześniej mogliby czuć się poszkodowani.

PS Richtus i tak ma statystycznie więcej rozegranych_gier_/1_miesiąc_pobytu_tutaj ode mnie, a ja wcale nie czuję się niczym poszkodowany. ;) Wyluzuj Mieciu, niektórzy "nie mają życia" i potrzebują tych 10 gier, ja przy 2 potrafię się nie wyrabiać. :D

PS 2 Pole gry zrobię za jakieś pół godziny. Można już wysyłać rozkazy. Przypominam o garnizonie Starka (2) na Fosie Caillin o którym zapomniałem na mapie.

guzu - Sro 04 Cze, 2014

Mieciu napisał/a:
Nie zależy mi tak bardzo, ale irytuje mnie trochę, że część graczy jest wybierana do każdej gry, a taki np Richtus który wygrał już 3 gry nie może się załapać do chociaż jednej.


też to zauważyłem i sam tak zrobiłem, ale w moich przyszłych grach już tak nie będzie...

z drugiej strony te osoby gwarantują szybką i płynną rozgrywkę

guzu - Sro 04 Cze, 2014

czarnylord23 napisał/a:

Żeby Tully nie miał jedynej słusznej rozpiski z rozkazami z UW* na Seagardzie. 2 statki i 2* spokojnie wystarczą, by wybronić się przed 3 statkami Lannistera. Ale żeby nie było za łatwo dałem go na Lennikach za Lannisterem. ;)


te 3 statki Lannistera to rozumiem w następnej rundzie będą ;)

Gog - Sro 04 Cze, 2014

znowu lansiter :( nie chce się ktos zamienic?:D
Sardo - Sro 04 Cze, 2014

Gog napisał/a:
znowu lansiter :( nie chce się ktos zamienic?:D


Jakie znowu? To pierwsza gra w tą wersję. Nie ma co marudzić, tylko grać :P

figol - Sro 04 Cze, 2014

Rozkazy wysłane.
Cytat:
lub gracza, który wspiera go w tej bitwie

Dobry zapis na katach rodów, daje szersze pole dyplomacji :smile:

Wow, podaobają mi się karty rody Targa, każda ma zastosowanie :grin:

Zapraszam do wspólnego stłumienia rebelii Roberta Baratheona :twisted:
Lordzie Martell, Lordzie Tyrell wzywam wasze wsparcie.

Beez - Sro 04 Cze, 2014

jak chcesz arryna to moge wziac lannistera.
Gog - Sro 04 Cze, 2014

nie marudze;d ale to chyba 3 lub nawet 4 gra z rzedu gdzie gram lanim :D w twoja gralem lanim, w dwd z celami lanim, w 57 gram lanim :d a jak nie lani to baratheon:D ale spoko moze byc i lani :D nie zostane przy lanim Sardo ma racje nie marudze juz :D
Richtus - Sro 04 Cze, 2014

Luzik, kto prowadzi ten wybiera graczy i zasady, jak dla mnie jasna sprawa.
czarnylord23 - Sro 04 Cze, 2014

guzu napisał/a:
Mieciu napisał/a:
Nie zależy mi tak bardzo, ale irytuje mnie trochę, że część graczy jest wybierana do każdej gry, a taki np Richtus który wygrał już 3 gry nie może się załapać do chociaż jednej.


też to zauważyłem i sam tak zrobiłem, ale w moich przyszłych grach już tak nie będzie...

z drugiej strony te osoby gwarantują szybką i płynną rozgrywkę


Szczerze mi nie chodzi o płynną rozgrywkę. Sam z powodu sesji i wyjazdu na poczatku wakacji strasznie ją spowolnię. Chodzi o to, że gracze przyzwyczajeni do gry na żywo, często wydają rozkazy na "Hurrrra! Byle do przodu!" (sam tak zawsze gram na żywo ;) ), a pbf rządzą się innymi prawami. To gra testowa, a co ma być przetestowane, jeśli przyjdzie ktoś nowy i nie daj Boże popełni jakąś wielką gafę (tak jak ja w #14 :D ).

Pole gry zaraz będzie.

czarnylord23 - Sro 04 Cze, 2014

UWAGA WAŻNE!

Zmieniłem zdanie, jednak poprowadzę 2 gry na raz. :D Niech:
Cytat:
Team 2:
Georgie
Mieciu
Kamo
Lion Victor
Germanus - sam mówiłeś że zgłaszasz się do następnej gry. :P
Drago
Dredzilla
Gordon
Szykują się na otwarcie zaraz PBF 60 :D

Przypominam też o:
Cytat:
Rezerwowi:
Richtus
Czyżyk

figol - Czw 05 Cze, 2014

A może by tak gracze rozpisywali bitwy? Ja z chęcią moje bitwy będę rozpisywał :grin: Jak widać po ilości chętnych, brakuje nam Prowadzących, a nie graczy. Może są osoby na forum, które chciałyby zostać Mistrzem, ale z powodu zwiększonej ilości czasu wymaganego do prowadzenie rezygnują. Osobiście wolałbym prowoadzić 2 gry, w których gracze rozpiszą te bitwy, niż jedną tradycyjnie.

Co Ty na to Mistrzu? Byłby to także dodatkowy test. Oczywiście o ile inni gracze się zgodzą :smile:

czarnylord23 - Czw 05 Cze, 2014

Jeśli chcecie. ;)
Ja i tak zamierzałem teraz prowadzić łagodniej niż w #40. Odkryłem, że jednozdaniowe bitwy w #46 sprawdzały się równie dobrze. :D

Dredzilla - Czw 05 Cze, 2014

Czy tylko mi sie wydaje ze karty Tyrella na tle innych wypadają conamniej średnio ?
Np Mace ma 1 i musi wygrać żeby zrzucić o jedna pozycje, a Rheagar nie dość że 4 to jeszcze wskakuje o jedną wyżej

czarnylord23 - Czw 05 Cze, 2014

Z jednej strony tak, z drugiej Tyrell ma chyba jedną z bezpieczniejszych pozycji na starcie, Targaryen czy Baratheon jak dla mnie po prostu potrzebowali lepszych kart. ;) Zreszt to tylko gry testowe, nastawione na zmiany w przyszlosci.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group