galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Gra o Tron - pbf 65 - nabór

Germanus - Pon 16 Cze, 2014
Temat postu: pbf 65 - nabór
Gdy Kevan umiera na bełtownicę brzuszną - typową chorobę namiestników z rodu Lannister - do brzegów Smoczej Skały przybywa wygnana królowa ze swoimi dziećmi. Wojna o Żelazny tron wkracza w decydująca fazę

http://i.imgur.com/s5mtfu4.jpg


Baratheon
Stannis Baratheon [4] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, usuń z planszy wszystkie rozkazy Wsparcia (w tym własne rozkazy) sąsiadujące z obszarem ogarniętym bitwą. Anulujesz w ten sposób całą siłę zapewnianą przez wspierające jednostki.
Mance Rayder [3] Natychmiast podejrzyj kartę dzikich. Jeśli wygrasz bitwę możesz zdecydować, że dzicy natychmiast atakują Westeros
Melisandre [2] Po bitwie możesz cofnąć na rękę dowolną kartę Rodu ze swojego stosu kart odrzuconych (w tym tę kartę), odrzucając tyle ze swoich dostępnych żetonów Władzy, ile wynosi wydrukowana siła cofanej karty.
Ser Davos Seaworth [2] [wieża][wieża]
Ser Axell Florent [1] [miecz]
Olbrzymobójca [1] [miecz]
Plama [0] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę.

Bolton
Roose Bolton [4] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.
Ramsay Bolton [3] Jeśli twoja karta Rodu "Roose Bolton" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +2 do siły i 3 symbole miecza
Walton Nagolennik [2] [wieża]
Ben od Kości [2] Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
Damon Zatańcz ze Mną [1] [miecz]
Arnolf Karstark [1] Jeśli bronisz bądź atakujesz obszar, na którym znajduje się symbol umocnienia władzy, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol wieży.
Barbrey Dustin [0] Jeśli przegrasz bitwę, możesz cofnąć wszystkie swoje kart na rękę, poza tą

Greyjoy
Euron Wronie Oko [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycję na torze Lenników, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Victarion Greyjoy [3][miecz][wieża] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1
Rodrik Czytacz [2] Jeśli wygrasz tę bitwę, przejrzyj dowolną talię Westeros i wybierz z niej jedną kartę. Pozostałe karty potasuj, a wybraną zakrytą kartę umieść na wierzchu odpowiedniej talii.Moqorro [2] Jeśli wygrasz bitwę, możesz dodać statek na obszarze ogarniętym bitwą, jeśli pozwala na to zaopatrzenie
Dagmer Rozcięta Gęba [1] [miecz][wieża]
Sir Harras Harlaw [1] Możesz wybrać, które Twoje jednostki statków znajdujące się na obszarze sąsiadującym z bitwą udzielą Ci wsparcia, nawet jeśli nie masz tam rozkazu wsparcia
Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz odrzucić dowolną liczbę ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby zwiększyć siłę tej karty o liczbę odrzuconych żetonów Władzy.

Lannister
Ser Jaimie Lannister [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycję na torze Królewskiego Dworu, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Ser Robert Strong [3] Podczas tej bitwy Twój przeciwnik nie może użyć Ostrza z Valyriańskiej Stali, a w przypadku remisu to Ty wygrywasz bitwę.
Daven Lannister [2] [miecz]
Ser Ilyn Payne [2] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz zniszczyć jedną jednostkę Piechurów przeciwnika z dowolnego obszaru na planszy (oprócz zadania normalnych strat). Jeśli ta jednostka jest ostatnią jednostką na swoim obszarze, usuń również spoczywający na tym obszarze żeton Rozkazu.
Ser Addam Marbrand [1] Jeśli to ty atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Rycerzy (w tym wspierające jednostki Rycerzy Lannisterów) zapewniają premię do siły +3, zamiast +2.
Cersei Lannister [1] [wieża]
Qyburn [0] Możesz dodać +1 do siły za każdą gwiazdkę, którą posiadasz na torze Królewskiego Dworu. Za każdą gwiazdkę musisz odrzucić 1 Żeton Władzy

Arryn
Petyr Baelish [4] Otrzymujesz tyle Żetonów Władzy ile jednostek przeciwnika się broniło, bądź atakowało
Bronze Yohn Royce [3] Jeśli posiadasz więcej dostępnych żetonów Władzy od twojego przeciwnika, ta karta otrzymuje +1 do siły za każdą beczkę, którą kontrolujesz.
Lyn Corbray [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, otrzymujesz tyle Żetonów Władzy ile wynosi Twoje zaopatrzenie.
Nestor Royce [2][wieża][wieża]
Lothor Brune [1] [miecz][wieża]
Sansa Stark [1] Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza siła karty rodu Twojego przeciwnika spada do 0.
Robert Arryn [0] Jeśli przegrasz bitwę, Twój przeciwnik spada o 1 pozycję na Torze Zaopatrzenia.

Targaryen
Aegon Targaryen [4] Jeśli przeciwnik posiada wyższą od Ciebie pozycję na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły
The Tattered Prince [3] [miecz][miecz]
Ser Barristan Selmy [2][wieża][wieża]
Rhakarro [2] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Twoje jednostki rycerzy mogą natychmiast wykonać marsz z tego obszaru.
Jon Connington [1][wieża]
Szary Robak [1] Wszystkie Twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Targaryenów) zapewniają premię +2, a nie +1.
Daenerys Targaryen [0] Siła tej kart jest równa aktualnej turze.

Tyrell
Mace Tyrell [4] Natychmiast zniszcz jedną z atakujących lub broniących się jednostek Piechurów przeciwnika. Randyll Tarly [3] [miecz][miecz]
Willas Tyrell [2] [wieża]
Ser Jon Fossoway [2] [miecz]
Paxter Redwyne [1] Jeśli obszar ogarnięty bitwą to obszar morski, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Tyrellów) zapewniają premię do siły +2, zamiast +1.
Królowa Cierni [1] Zignoruj tekst zdolności wydrukowanej na karcie Rodu twojego przeciwnika.
Margaery Tyrell [0] Jeśli bronisz swojego obszaru rodzinnego lub obszaru, na którym znajduje się jeden z twoich żetonów Władzy, ostateczna siła twojego przeciwnika wynosi 2.

Frey
Walder Frey [4] Wybierz obszar sąsiadujący z obszarem na którym toczy się bitwa. Jednostki, które tam przebywają udzielają Ci wsparcia, pod warunkiem, że nie są to jednostki należące do Twojego przeciwnika.
Czarny Walder [3] [miecz][miecz]
Edwyn Frey [2] [wieża][wieża]
Emmon Frey [2] Jeśli bronisz Twierdzy to możesz odrzucić dowolną liczbę ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby zwiększyć siłę tej karty o liczbę odrzuconych żetonów Władzy.
Bękard Waldera [1] [wieża]
Walton Frey [1] Jeśli Twój przeciwnik otrzymuje wsparcie to siła jego atakujących bądź broniących się jednostek spada do 0 (nie licząc sił wspierających).
Lothar Frey [0] Jeśli bronisz obszaru z mostem to ta karta trzymuje +3 do siły.

Martell
Doran Martell [4] Możesz natychmiast przesunąć jedną swoją jednostkę na sąsiedni obszar (nie możesz wywołać w ten sposób bitwy.
Areo Hotah [3] [wieża][wieża]
Obara Sand [2] [miecz]
Kolos [2] [miecz]
Ser Gerris Drinkwater [1] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz przesunąć się o jedną pozycję wyżej na wybranym przez siebie torze Wpływów.
Arianne Martell [1] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.
Nymeria Sand [0] [miecz][wieża]


Czemu Baratheon ma 7 ŻW? Dostał wypłatę z banku ;)

Zmiany co do zasad z podstawki:
gramy 7 rund!
karty wydarzeń i dzikich nie idą na dół, tylko są odrzucane. Jak wypada wydarzenie dotyczące potasowania talii to tasuje wszystkie karty z wyjątkiem tej.
Dzicy bez zmian (tylko nazwy kart dostosowane do sytuacji w Westeros).
ilość wojska taka jak w podstawce (nie sugerować się tymi statkami w obwodzie. Do użycia będzie 6 :P

guzu - Pon 16 Cze, 2014

zgłaszam się :)

dobry motyw z Barą ;)

figol - Pon 16 Cze, 2014

Targ był w #50 OP a ty mu jeszcze SE dajesz?? :smile:

tym razem zostawię miejsce, na pewno będą chętni :grin:

Germanus - Pon 16 Cze, 2014

kryteria nabór tym razem inne. Nie liczy się ilość aktualnych gier, lecz doświadczenie razy predkość zgłoszenia razy zaangażowanie plus brak - appel'u Brienne z Tarhu (przy tylu zmiennych muszę mieć jedną stałą).
Krótko mówiąc sam wybiorę graczy pośród zgłaszających się osób :)

Germanus - Pon 16 Cze, 2014

figol napisał/a:
Targ był w #50 OP a ty mu jeszcze SE dajesz?? :smile:

tym razem zostawię miejsce, na pewno będą chętni :grin:


jakbym słyszał opinie przed pierwszą gra w podstawce - "Greyjoy jest op". To że jakiś ród jest podpakowany często w tej grze działa na jego niekorzyść - inni się na niego rzucają jak reksio na szynkę. Zobaczymy zresztą jak to wyjdzie

guzu - Pon 16 Cze, 2014

figol napisał/a:
Targ był w #50 OP a ty mu jeszcze SE dajesz?? :smile:


nie jestem przekonany czy był OP, ale miał spokój przez całą grę, spokojnie się rozwijał, aż wreszcie zaatakował

tam ten drugi Targ by się przydał dlatego, ale przecież można i takie ustawienie sprawdzić

figol - Pon 16 Cze, 2014

Spoko rycerz w Harrenhal :grin:
Jazmatos - Pon 16 Cze, 2014

Od biedy mogę spróbować, chociaż miałem w 9 już nie grać, boś nie ma do nich szczęścia, ale to najwyżej szybko odpadnę :P
Germanus - Pon 16 Cze, 2014

Harrenhal zostało przekazane paluszkowi, stąd tam jego wojsko. Rycerz dlatego, że Arryn potęgą morską nie będzie wiec trzeba było mu dać coś więcej na lądzie
drago3482 - Pon 16 Cze, 2014

też chętnie zagram
Beez - Pon 16 Cze, 2014

zagram jeśli będzie miejsce
guzu - Pon 16 Cze, 2014

Germanus napisał/a:
Harrenhal zostało przekazane paluszkowi, stąd tam jego wojsko. Rycerz dlatego, że Arryn potęgą morską nie będzie wiec trzeba było mu dać coś więcej na lądzie


mobilizacja statków jak #50?

Germanus - Pon 16 Cze, 2014

I tu jestem w kropce:P Zrobię głosowanie po naborze. 9 graczy zdecyduje jak chce aby wyglądała mobilizacja statków (przed przydzieleniem wam rodów aby nie było to subiektywne). Ja raczej optuję za zasadami z podstawki, ale tu będzie wola ludu.
lord mormont - Pon 16 Cze, 2014

wreszcie logiczne Winds of Winter
dwóch Targów w na 1 mapie to przesada²
jeśli pozwolisz to też się zgłaszam

Richtus - Pon 16 Cze, 2014

Zgłaszam się.
Shutt - Pon 16 Cze, 2014

Ja też.
Jazmatos - Pon 16 Cze, 2014

To ja z góry mówię że przy założeniu że grey ma piechura pod Lannisportem, nie może zrobić rekrutacji tylko z portu, bo wówczas nie mógłby nic dorobić w 1 turze.
Gog - Pon 16 Cze, 2014

zgłaszam suie
lion_victor - Pon 16 Cze, 2014

I ja się zgłaszam :)
Jazmatos - Pon 16 Cze, 2014

Emmon Frey [2] Jeśli bronisz Twierdzy to możesz wydawać Żeton Władzy aby zwiększyć siłę tej karty.

Zwiększyć o ile, o 1? Czy 1 ŻW=1 siły i ile chcemy. Wątpię, aby się jakoś się Freyowie mogli strasznie nafarmić, wszędzie możliwe palenia.

Gog - Pon 16 Cze, 2014

kon arryna w harrenhall?
Rold - Pon 16 Cze, 2014

Jak będzie brakować chętnych to możesz mnie uwzględnić :)
Kamo - Pon 16 Cze, 2014

Zgłaszałem Ci się już wcześniej, to chętnie zagram :)
Mieciu - Pon 16 Cze, 2014

Zgłaszam się, jeśli będzie miejsce :)
Germanus - Pon 16 Cze, 2014

Jazmatos napisał/a:
Emmon Frey [2] Jeśli bronisz Twierdzy to możesz wydawać Żeton Władzy aby zwiększyć siłę tej karty.

Zwiększyć o ile, o 1? Czy 1 ŻW=1 siły i ile chcemy. Wątpię, aby się jakoś się Freyowie mogli strasznie nafarmić, wszędzie możliwe palenia.

ile chcesz. przerobię wording aby był czytelniejszy

Jazmatos - Pon 16 Cze, 2014

figol napisał/a:
Targ był w #50 OP a ty mu jeszcze SE dajesz?? :smile:

tym razem zostawię miejsce, na pewno będą chętni :grin:


Fakt dostęp do 8 zamków w obrębie swojej strefy wpływów i morza to naprawdę sporo. Martell musi mieć 100% konflikt z Targiem, żeby go powstrzymać, co zapewne wykorzysta Tyrell i pojedzie Martella i znowu Targ wins :P Nie wiem czy nie byłoby dobrze jakby Targ ze swojego morza nie miał dostępu do Gulltown i Bloody Gate, bo nawet uciążliwe palenia mogą iść nie mówiąc o możliwość zajęcia zamku z portem. Trochę Arryn tym konikiem może zdziała. Wszystko zależy od kart w sumie jakie wypadną w II i III turze, te z reguły przy 9-os grach predestynują całą rozgrywkę.

Germanus - Wto 17 Cze, 2014

ok, przemyślałem już zasady werbunku i zgodnie z sugestią Jazmatosa, gramy zgodnie z zasadami podstawki.

Do gry wybrałem następujących zawodników:
guzu
Jazmatos - Targaryan
Beez - Arryn
lord mormont - Baratheon
Richtus - Frey
Shutt - Bolton
Gog - Martell
lion victor - Lannister
Kamo - Greyjoy

Jutro stworzę PBF'a i poprawię wording kart

Germanus - Wto 17 Cze, 2014

ok, przemyślałem już zasady werbunku i zgodnie z sugestią Jazmatosa, gramy zgodnie z zasadami podstawki.

Do gry wybrałem następujących zawodników:
guzu - Frey
Jazmatos - Targaryan
Beez - Arryn
lord mormont - Baratheon
Richtus - Tyrell
Shutt - Bolton
Gog - Martell
lion victor - Lannister
Kamo - Greyjoy

Jutro stworzę PBF'a i poprawię wording kart

lion_victor - Wto 17 Cze, 2014

Znowu Lannister... Chyba napiszę poradnik jak grać tym rodem. Ktoś chętny na ewentualną podmiankę? :sad:

ED: Teraz widzę, że to przy innym naborze pisałem: byle nie Lannister ;) Oczywiście podmianą jestem dalej zainteresowany.

Jazmatos - Wto 17 Cze, 2014

O kurczę, dostałem przekokszony ród :P Teraz mnie znowu będą wszyscy bić :) Czy ja zawsze muszę być sąsiadem GoGa i Beeza? :P No nic trudno :) Potwierdzam, ostatecznie Targiem jeszcze nie grałem :)
Beez - Wto 17 Cze, 2014

Ja z chęcią zamieniłbym się na coś z listy
Frey
Bolton
Baratheon

Jak nikt nie będzie zainteresowany to mogę wziąć Lanniego od liona albo zostać przy swoim - to już wybór obecnego Lannistera.

lion_victor - Wto 17 Cze, 2014

Beez w takim razie, o ile nikt z wymienionych się z Tobą nie wymieni, chętnie wezmę Arryna.
Germanus - Wto 17 Cze, 2014

jak zwykle narzekania na rody :roll:
Jazmatos bał się, że dostanie Lannistera a dostał targa i źle
Lion victor jak wskazuje jego nik i avatar uwielbia lwy ale ich nie chce...
Beez ma avatar małego palca, ale go też odtrąca :/

guzu - Wto 17 Cze, 2014

o mój ulubiony Frey...zostaję i potwierdzam ;)
lion_victor - Wto 17 Cze, 2014

Germanus tylko mały zgodny szachermacher i po bólu ;)
Shutt - Wto 17 Cze, 2014

Moze byc i bolton, o ile Frey mnie nie dojedzie :(
Jazmatos - Wto 17 Cze, 2014

Germanus napisał/a:
jak zwykle narzekania na rody :roll:
Jazmatos bał się, że dostanie Lannistera a dostał targa i źle
Lion victor jak wskazuje jego nik i avatar uwielbia lwy ale ich nie chce...
Beez ma avatar małego palca, ale go też odtrąca :/


Ja się nie bałem, że dostanę Lannistera, zwróciłem tylko uwagę, że nie możemy wprowadzić zasady rekrutowania tylko z portów bo dzięki dodatkowemu piechurowi Grey mógłby mu zablokować mobilizację statków. A Grey ma przewagę przecież na morzu. I tyle. Nie narzekam na ród, broń Boże.

Trochę mnie martwią dobre karty Arryna, no ale cóż. Taka 3, którą racjonalnie patrząc może być 5(6). I obniżanie zaopatrzenia Robertem no ale :)

Gog - Wto 17 Cze, 2014

doranem moge wywoła bitwe? a moge isc tam gdzie zeton przeciwnika czy tylko na swoje lub niczyje?
Jazmatos - Wto 17 Cze, 2014

Gog napisał/a:
doranem moge wywoła bitwe? a moge isc tam gdzie zeton przeciwnika czy tylko na swoje lub niczyje?


Mi się wydaje, że tylko przegrupowanie, ale mogę się mylić. Bo wówczas co 2 bitwy naraz? Z reguły w takich sytuacjach jest taki Loras, że przesuwamy żeton marszu.

Gog - Wto 17 Cze, 2014

bardziej pytram o pole z żetonem :)
Kamo - Wto 17 Cze, 2014

A mi tam pasuje :)
Germanus - Wto 17 Cze, 2014

Gog napisał/a:
doranem moge wywoła bitwe? a moge isc tam gdzie zeton przeciwnika czy tylko na swoje lub niczyje?

nie możeszwyołać bitwy (brak współczynnika bitwy...). Reszta jak normalne zasady marszu.

Germanus - Wto 17 Cze, 2014

poprawiłem wording na 1 stronie. Jeszcze jakieś pytania?
Germanus - Sro 18 Cze, 2014

pogrubione potwierdzenia rodów:
guzu - Frey
Jazmatos - Targaryan
Beez - Lannister

lord mormont - Baratheon
Richtus - Tyrell
Shutt - Bolton
Gog - Martell
lion victor - Arryn
Kamo - Greyjoy

Richtus - Sro 18 Cze, 2014

Potwierdzam.
Gog - Sro 18 Cze, 2014

pytanie czy juz moge sie pakowac do domu ?:d przeciez targ zrobi statki na sod zejdzie statkiem w dol da wsparcie jest wyzej na tronie i koncze gre i ogolnie nic z tym nie zrobie raczej :p ta zasada ze statkami głupia, ale tu ma sens jednak
Jazmatos - Sro 18 Cze, 2014

Hmm, no ale takiego Lannistera z kolei pogrzebie. Nie ma wyjścia idealnego jak widać. A po za tym nie przesadzaj. Nawet gdybym zrobił tak jak mówisz. To przecież też sobie zmobilizujesz 2 statki. Obrona +2 i Ci nigdzie nie wjadę. Zapominasz, że jesteś wyżej na lennikach.
Shutt - Sro 18 Cze, 2014

Gog napisał/a:
pytanie czy juz moge sie pakowac do domu ?:d przeciez targ zrobi statki na sod zejdzie statkiem w dol da wsparcie jest wyzej na tronie i koncze gre i ogolnie nic z tym nie zrobie raczej :p ta zasada ze statkami głupia, ale tu ma sens jednak


Czemu zniknął Doran Martell ze swoją możliwością zrzucania z Torów?
Faktycznie to co Gog mówi ma sens i proponuje się trzymać tej zasady.

Jazmatos - Sro 18 Cze, 2014

Nie no ja się upierać nie będę, ale to wówczas chociaż tego piechura na Searoaded Marches trzeba chyba zdjąć. Bo owszem, ja nieco stracę ale jakoś się tym pogodzę, GoG zyska nieco, ale co z resztą? Bo Wy tak widzę głównie o swoje interesy dbacie, na innych już nie :P
guzu - Sro 18 Cze, 2014

dlatego wszelkie zmiany map/kart/ustawień/reguł powinny być przeprowadzane przed rozlosowanie rodów ;)
Jazmatos - Sro 18 Cze, 2014

Shutt napisał/a:
Gog napisał/a:
pytanie czy juz moge sie pakowac do domu ?:d przeciez targ zrobi statki na sod zejdzie statkiem w dol da wsparcie jest wyzej na tronie i koncze gre i ogolnie nic z tym nie zrobie raczej :p ta zasada ze statkami głupia, ale tu ma sens jednak


Czemu zniknął Doran Martell ze swoją możliwością zrzucania z Torów?
Faktycznie to co Gog mówi ma sens i proponuje się trzymać tej zasady.


A z którego toru chciałbyś mnie zrzucić, nie licząc tronu (co dla was, ze względu na 4 jest korzystniejsza) to na wszystkich jestem tak wysoko że hej, właściwie to i na lennikach i dworze (choć tutaj to symbolicznie) wyżej jest Martell więc nie wiem o co Ci chodzi.

Shutt - Sro 18 Cze, 2014

To była normalna kontra na Targa.
Jeżeli kładł UW* na stolicy to wbijałeś mu się piechurem i zrzucales na tronie,
Wtedy sam majac mobilke na SS stawiales statki.

"Kontra" dosyc udupiajaca, dlatego też rozwiazanie, ze statki stawia sie przy porcie w tej kombinacji jest najlepszym rozwiazaniem.

Jazmatos - Sro 18 Cze, 2014

Po I w ten wariant jeszcze nie graliśmy, więc co mówisz naturalną kontrą, Tutaj jest inna sytuacja inne pozycje na torach. A po drugie nawet jeśli bym się z tym miał zgodzić, to może to ma jakiś sens na tym froncie. A teraz popatrz sobie na Lannistera i Greya. I powiedź mi czy robienie statków w porcie dla Lanniego jest takie dobre albo dla takiego Arryna.
Germanus - Sro 18 Cze, 2014

ja tylko wspomnę że w podstawce w ten sposób Martell może pojechać Tyrella, a ten drugi sobie radzi.
W DwD Baratheon traci stolicę też często w pierwszych turach...
Pytanie zawsze brzmi czy dany ród zrobi takie rozkazy czy wybierze inną taktykę. Ponadto Martell ma karty obronne - np. Arianna.
Panowie, zobaczymy w praniu jak to wyjdzie. Jak grałem w WoW to było larmo, że Lannister w 2 turze wygra grę, a coś takiego nie nastąpiło :P

guzu - Sro 18 Cze, 2014

Germanus napisał/a:
Jak grałem w WoW to było larmo, że Lannister w 2 turze wygra grę, a coś takiego nie nastąpiło :P


cytując klasyka: "bo nie wypadła mobilizacja" :P pozdro jazmo :D

Germanus - Sro 18 Cze, 2014

spokojnie pograjmy pierwsza grę a potem zobaczę jakie korekty zrobić
Shutt - Sro 18 Cze, 2014

Germanus napisał/a:
spokojnie pograjmy pierwsza grę a potem zobaczę jakie korekty zrobić


Ale są pewne rzeczy, które rzucają się w oczy.
Ja larma nie podnosiłem, bo kart Martella nie obczajałem, a widzę, że są zmiany.

Gog - Sro 18 Cze, 2014

zauwazylem, niechęc do oczywistych zmian ;p przeciez Targowi mega sie oplaca na SE uw z * robi statki na 2 morza i czemu jedyną zmian jest własnie zmiana z portami? skoro sie sprawdzila? FUCK LOGIC :) )
Jazmatos - Sro 18 Cze, 2014

guzu napisał/a:
Germanus napisał/a:
Jak grałem w WoW to było larmo, że Lannister w 2 turze wygra grę, a coś takiego nie nastąpiło :P


cytując klasyka: "bo nie wypadła mobilizacja" :P pozdro jazmo :D


Oczywiście :) Muszę pewne rzeczy powtarzać 100 razy, a i tak inni wałkują swoje jak Germanus :D Że wszyscy mówili jak Lani OP - dokładnie ja to mówiłem i czemu muszę się z tego tłumaczyć 100 razy? :D

Germanus - Sro 18 Cze, 2014

wysyłajcie rozkazy a miauczcie tu ;)
Beez - Sro 18 Cze, 2014

moje wieczorem.
Jazmatos - Sro 18 Cze, 2014

Germanus napisał/a:
wysyłajcie rozkazy a miauczcie tu ;)


Ja już wysłałem

Gog - Pią 20 Cze, 2014

Jazmatos napisał/a:
Gog napisał/a:
szanuje Cie jako gracza, wiec Ci zaufałem:d tylko sobie karty przejrzałem swoje :D wyplywam z portu obydwoma


Jeżeli to było do mnie, to z mojej strony pw do Ciebie to i tak był trolling :D To, że na mnie musisz iść jak najszybciej było 100% pewne. A jak nie do mnie to sorka za wcine :P
nie chce spamu w temacie tu przenosę dyskusję :) oczywiści, że to było do Germanusa:d dla mnie jesteś, ale pierwszy mąciwodą, przebijasz nawet reszkę i Shutta, razem wziętych
Jazmatos - Pią 20 Cze, 2014

Mogę być i mąciwodą :P Ale sam przyznaj, że mam trochę racji w kwestii, iż wcale Targ nie ma tak genialnej pozycji jak tam wmawiałeś :P
Shutt - Pią 20 Cze, 2014

Wypadnie mobilka i Martell może się zesrać. Miedzy SoD i SE powinien być teren, który uniemozliwiałby mobilke statków na morze.

Co do logicznych argumentów - bullshit :P
Jestem sobie w stanie wyobrazić co by było gdybyś dostał Martella :roll:

Germanus - Pią 20 Cze, 2014

w następnej grze Targ będzie bez gwiazdek i to rozwiąże sprawę ;)
a w tej grze może się wiele wydarzyć. Jak ktoś za szybko idzie w górę to kilku sąsiadów zazwyczaj sprowadza go szybko w dół.

Jazmatos - Pią 20 Cze, 2014

Shutt napisał/a:
Wypadnie mobilka i Martell może się zesrać. Miedzy SoD i SE powinien być teren, który uniemozliwiałby mobilke statków na morze.

Co do logicznych argumentów - bullshit :P
Jestem sobie w stanie wyobrazić co by było gdybyś dostał Martella :roll:


Nic by nie było, sprzymierzyłbym się z Arrynem i próbował negocjować z Tyrellem. Zabieranie gwiazdki to najgorsze co można zrobić. Faktycznie fair będzie dać Martellowi 4 statki po 1 turze, a Targa zostawić z 2. Odgrodzić SE od SoD to ok. Choć naprawdę nie wiem czemu tyle jojczysz, bo albo liczyć nie umiesz albo nie wiem. Bo nawet jak zrobię tam 2 statki to co? Wygram? Rozpierdolę Martella na miejscu w 2 turze....? Eh zaiste, zwłaszcza że na lennikach jesteś wyżej. Ja nie wiem czy wy tak gadacie żeby gadać czy żeby przekonać jak to mam dobrze i żeby się na mnie rzucili :)

Germanus - Pią 20 Cze, 2014

propaganda to klucz do sukcesu :)
Shutt - Pią 20 Cze, 2014

Nie pierdolisz tylko wystarczy postawić tam jeden statek z mobilki i bornic morza, masz wtedy bezposrednie polaczenie do SS.
Brak terenu miedzy SE, a SoDem wrecz nastawia Targa przeciw Martellowi, po prostu zbyt kuszaco-latwa mozliwosc wjazdu w przeciagu 2-3 tur.

Jazmatos - Pią 20 Cze, 2014

Shutt napisał/a:
Nie pierdolisz tylko wystarczy postawić tam jeden statek z mobilki i bornic morza, masz wtedy bezposrednie polaczenie do SS.
Brak terenu miedzy SE, a SoDem wrecz nastawia Targa przeciw Martellowi, po prostu zbyt kuszaco-latwa mozliwosc wjazdu w przeciagu 2-3 tur.


Lol bronić jak? 1 statek przeciwko 3? Przecież Martell robi wjazd a II turze w SoD i po domniemanej przewadze. Nawet jak dam obronę +2 to statkami z atakiem +1 daje radę wjechać bez problemu. Więc nie dojdzie do wjazdu na stolicę Martella, na której ma siłę 5 i znowu przewagę na lennikach. Bardziej bym powiedział, że wówczas to SE będzie narażone na atak. Także naprawdę ja nie wiem, albo arytmetyka do 10 sprawia wam problem albo coś innego.

lion_victor - Pią 20 Cze, 2014

Jazmatos napisał/a:
Nic by nie było, sprzymierzyłbym się z Arrynem i (...)


Miast tego rzuciłeś się na niego i będziesz cierpiał z 2-óch stron :twisted:

Jazmatos - Pią 20 Cze, 2014

lion_victor napisał/a:
Jazmatos napisał/a:
Nic by nie było, sprzymierzyłbym się z Arrynem i (...)


Miast tego rzuciłeś się na niego i będziesz cierpiał z 2-óch stron :twisted:


Napisałem, że sprzymierzyłbym się jakbym grał Martellem. Powiem, tak docelowo nie chciałem, właśnie dlatego mówiłem przed rozgrywką jeszcze że ta granica morska między nami jest zrąbana. Bo jakbym Ci nie wjechał, a chciał gdzieś statkiem wypłynąć, to byś sobie wypłynąć i zrobił statek na moim morzu, bo nie wierzę żebyś się nie skusił na taką opcję dostępu do mojej stolicy i nie tylko. Wcale nie zamierzam Ci zamków przejmować, chciałem tylko Twoją docelową flotę powstrzymać. Jak wypadnie mobilka to i tak sobie zrobisz, ale po mogę wypłynąć z morza + będziesz miał mniej statków i tyle, dzięki czemu będę mógł może jakoś z Martellem walczyć bo nie będę musiał na 2 frontach.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group