|
galakta.pl Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta |
 |
Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja - Snotling invasion i Najazd zwierzoludzi
WARSON - Sob 21 Cze, 2014 Temat postu: Snotling invasion i Najazd zwierzoludzi Witam!
Podczas naszych ostatnich gier z kolegami ( a gramy wszyscy monodeckami bez neutrali) pojawiła się pewna wątpliwość dotycząca dwóch wymienionych w tytule kart:
Najazd zwierzoludzi i Snotling Invasion
Gdzieś przeczytałem, że karta Karak Him mine powinna mieć treść nakazującą jej poświęcenie tylko w przypadku kontrolowania Jednostki/Wsparcia nie-Krasnoludów. W takim razie kontrola jednej z tych misji na nią nie wpływa.
Czy dotyczy to również jej odpowiedników u innych ras?
Germanus - Nie 22 Cze, 2014
wyszedł FAQ który to sprostował. Karm Hirm i jego inne odpowiedniki rasowe mają erratę, ze nie spadają jeśli będzie misja. Zatem można nawet mieć w talii neutralną misję a Karn Hirm nie spada (np. Heroic Task)
|
|