galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Gra o Tron - PBF #63 - Pole gry

lord mormont - Nie 22 Cze, 2014
Temat postu: PBF #63 - Pole gry
Tura 4 - Faza Akcji



Kruk
    Greyjoy Ironman's Bay (obrona +2)-> (najazd)


Najazdy
    Lannister Banefort-> Whispering Wood (najazd*)
    Stark Deepwood(port)-> bez efektu
    Greyjoy Ironman's Bay-> The Golden Sound (wsparcie)

    Lannister Blackwater->zdjęty


Marsze
    Lannister Sunset Sea (marsz+0)-> statek, statek, statek na Ironman's Bay - bitwa z Greyjoyem
    Baratheon Blackwater Bay (marsz-1)-> statek, statek na The Gullet
    Tully Riverrun (marsz+1)-> rycerz na Stoney Sept
    Targaryen
    Stark
    Martell
    Greyjoy Pyke (marsz +1) -> rycerz na Greywater Watch, piechur na Flint's Finger - bitwa z Tullym
    Tyrell
    Arryn


    Lannister
    Baratheon
    Tully
    Targaryen
    Stark
    Martell
    Tyrell
    Arryn


    Baratheon
    Tully
    Arryn


Umocnienia Władzy
    Lannister Golden Tooth (+2ŻW)
    Baratheon Dragonstone (+2ŻW), Storm's End(port) (+1ŻW)
    Tully Stoney Sept (+1ŻW), Harrenhal*->
    Targaryen Golden Fields (+2ŻW), Myr (+1ŻW), Pentos*->
    Stark Karhold (+2ŻW), Deepwood*->
    Tyrell Highgarden*->
    Arryn Gulltown (+1ŻW), The Eyrie*->


Gracze
Baratheon - czyzyk29
Lannister - gamaliel
Targaryen - Beez
Stark - gog
Martell - lion_victor
Greyjoy - guzu
Tyrell - drago3482
Arryn - Rold
Tully - dredzilla

Karty rodów:

Stark
    Eddard Stark [4][miecz][miecz]
    Robb Stark [3] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek
    Roose Bolton [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (razem z tą kartą)
    Greatjon Umber [2][miecz]
    Maester Luwin [1] Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy
    Ser Rodrick Cassel [1][wieża][wieża]
    Catelyn Stark [0] Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton obrony, jego wartość ulega podwojeniu


Greyjoy
    Euron Wronie Oko [4][miecz]
    Victarion Greyjoy [3] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1
    Balon Greyjoy [2] Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0
    Theon Greyjoy [2] Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza
    Asha Greyjoy [1] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, ta karta otrzymuje dwa symbole miecza i jeden symbol fortyfikacji
    Dagmer Rozcięta Gęba [1][miecz][wieża]
    Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz natychmiast odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby odrzucić Aerona Mokrą Czuprynę i wybrać z ręki inną kartę Rodu (jeśli jakąś jeszcze posiadasz)


Arryn
    Bronze Yohn Royce [4] Jeśli posiadasz więcej dostępnych żetonów Władzy od twojego przeciwnika, ta karta otrzymuje +1 do siły
    Littlefinger [3] Jeśli kontrolujesz The Eyrie po tej bitwie, otrzymujesz tyle żetonów Władzy, ile wynosi podwojona wydrukowana wartość Siły karty Rodu twojego przeciwnika
    Nestor Royce [2][wieża][wieża]
    Lyn Corbray [2][miecz]
    Lothor Brune [1][miecz][wieża]
    Alayne Stone [1] Jeśli wygrasz bitwę i kontrolujesz The Eyrie, możesz odrzucić 2 ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby zmusić twojego przeciwnika do odrzucenia wszystkich dostępnych żetonów Władzy
    Lysa Arryn [0] Jeśli twój przeciwnik posiada więcej dostępnych żetonów Władzy od ciebie, otrzymujesz 3 Żetony Władzy


Lannister
    Tywin Lannister [4] Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 2 żetony Władzy
    Ser Gregor Clegane [3][miecz][miecz][miecz]
    Ser Jaime Lannister [2][miecz]
    Ogar [2][wieża][wieża]
    Tyrion Lannister [1] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu
    Ser Kevan Lannister [1] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Lannisterów) zapewniają premię +2, a nie +1
    Cersei Lannister [0] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz usunąć z planszy jeden dowolny żeton Rozkazu pokonanego przeciwnika


Tully
    Edmure Tully [4] Jeśli przegrasz możesz wycofać się na dowolny obszar sąsiadujący z polem bitwy - również z użyciem transportu morskiego - i wywołać kolejną bitwę. Twoje jednostki nie zostają rozbite
    Jason Mallister [3] Jeśli bronisz zamku lub twierdzy siła statków przeciwnika wynosi 0
    Titos Blackwood [2][miecz][wieża]
    The Blackfish [2] Podczas tej bitwy wszystkie premie z rozkazów (+1, +2) przeciwnika zostają zniwelowane. Wszystkie Twoje premie z rozkazów (+1, +2) liczą się podwójnie
    Lord Piper [1][wieża][wieża]
    Karyl Vance [1] Jeśli do obszaru bitwy przylega rzeka ta karta otrzymuje symbol [miecz] oraz [wieża][wieża]
    Walder Frey [0] Zignoruj tekst zdolności karty przeciwnika. Możesz użyć zdolności karty przeciwnika, zamieniając ew. nazwę rodu w tekście na Tully lub wszystkich ikon [miecza] z jego karty


Baratheon
    Stannis Baratheon [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycje na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły
    Renly Baratheon [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedna z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Baratheonów) w jednostkę Rycerzy
    Brienne z Tarth [2][miecz][wieża]
    Ser Davos Seaworth [2] Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza
    Melisandre [1][miecz]
    Salladhor Saan [1] Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Baratheonów jednostek Statków spada do 0
    Plama [0] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę


Targaryen
    Daenersys Targaryen [4][miecz][czaszka]
    Ser Barristan Selmy [3] Jeśli się bronisz ta karta otrzymuje +2 do siły. Jeśli wygrasz bitwę możesz przejąć jednostkę przeciwnika - by przejąć piechura lub statek odrzuć 2 Żetony Władzy - by przejąć rycerza odrzuć 3 Żetony Władzy. Nie możesz przekroczyć limitu zaopatrzenia
    Ser Jorah Mormont [2][wieża]
    Grey Worm [2] Siła każdego piechura wynosi +2, a nie +1. Za każdych dwóch piechurów w armii ta karta otrzymuje [miecz]
    Rakharo [1] Jeśli atakujesz i wygrasz możesz położyć na obszarze ogarniętym bitwą rozkaz zwykłego najazdu i rozpatrzyć go natychmiastowo
    Daario Naharis [1][miecz][miecz]
    Lord Varys [0] Możesz przełożyć jeden ze swoich rozkazów obrony, umocnienia władzy lub wsparcia na dowolne pole z Twoimi jednostkami na którym nie znajduje się żaden rozkaz


Tyrell
    Mace Tyrell [4] Natychmiast zniszcz jedną z atakujących lub broniących się jednostek Piechurów przeciwnika
    Ser Loras Tyrell [3] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie
    Ser Garlan Tyrell [2][miecz][miecz]
    Randyll Tarly [2][miecz]
    Alester Florent [1][wieża]
    Margaery Tyrell [1][wieża]
    Królowa Cierni [0] Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę


Martell
    Czerwona Żmija [4][miecz][miecz][wieża]
    Areo Hotah [3][wieża]
    Ciemna Gwiazda [2][miecz]
    Obara Sand [2][miecz]
    Nymeria Sand [1] Jeśli się bronisz, ta karta otrzymuje symbol fortyfikacji. Jeśli atakujesz, ta karta otrzymuje symbol miecza
    Arianne Martell [1] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót
    Doran Martell [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów


Karty Dzikich:

Kolejną kartę Dzikich oglądali: Arryn

WARG-ZWIADOWCA
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy.
Pozostali gracze: Odrzucają po 2 dostępne żetony Władzy (lub tyle, ile aktualnie posiadają).
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy.

CISZA NA MURZE
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Nic się nie dzieje.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Nic się nie dzieje.

JEŹDŹCY MAMUTÓW
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 1 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu. [/color]

NAJAZD PREWENCYJNY
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Wybiera jedno: a) Niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy; b) Spada o 2 pozycje na torze Wpływów, na którym zajmował najlepszą pozycję.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Dzicy natychmiast atakują ponownie z siłą 6. Nie bierze udziału w licytacji obrony przeciwko temu atakowi (nie otrzyma też żadnych nagród, ani kar).

GROMADZĄ SIĘ NAD MLECZNĄ WODĄ
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile.
Pozostali gracze: Jeśli posiadają po więcej niż jednej karcie Rodu na ręce, muszą wybrać i odrzucić jedną z tych kart.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Bierze cały stos odrzuconych kart Rodu z powrotem na rękę.


ŁUPIEŻCY GRZECHOCZĄCEJ KOSZULI
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Spada o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Pozostali gracze: Spadają o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Następnie gracze redukują armie, aby sprostać nowemu limitowi Zaopatrzenia.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wspina się o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 8 ).

KRÓL ZA MUREM
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Przesuwa swoje żetony Wpływów na najniższe pozycje wszystkich torów Wpływów.
Pozostali gracze: W kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera tor Lenników lub Królewskiego Dworu i przesuwa swój żeton Wpływów na najniższą pozycję tego toru.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Przesuwa swój żeton Wpływów na najwyższą pozycję wybranego toru Wpływów i otrzymuje odpowiedni żeton Dominacji.

ZABÓJCY WRON
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Zamienia wszystkie swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Pozostali gracze: Zamieniają po 2 swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może natychmiast zamienić do 2 jednostek Piechurów z dowolnych obszarów na planszy na dostępne jednostki Rycerzy.

NADCIĄGA HORDA
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 2 ze swoich jednostek w jednym ze swoich Zamków lub Twierdz. Jeśli nie może tego zrobić, niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 1 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.

Karty Westeros:

Talia I:
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
    Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.



Talia II:
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
    Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.


Talia III:
    Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
    Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
    Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
    Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
    Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
    Jesienne deszcze [dzicy]Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
    Sieć kłamstw [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
    Uczta dla wron [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
    Nawałnica mieczy [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
    Morze sztormów [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.


Talia IV: od 5 tury
[list]Others Attack [dzicy] Wszyscy muszą natychmiast odrzucić jedną z kart rodów dostępnych na ręce.
Wildling Raid [dzicy] Wszystkie symbole dzikich na kartach Westeros liczą się x 2.
Night's Watch Grows Wszystkie symbole dzikich na kartach Westeros są ignorowane.
Death's and Taxes [dzicy] Wszyscy muszą odrzucić tyle Żetonów Władzy ile wynosi ich zaopatrzenie.
Storm at Sea Wszyscy muszą zniszczyć dwa ze swoich statków, które znajdują się na morzu. Statki znajdujące się w porcie są bezpieczne.
Drought [dzicy] W tej turze przez wszystkie rzeki można przeprowadzać najazdy, marsze, wsparcie i odwroty.
Winter is Coming Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Choppy Seas W tej turze statki nie mogą wspierać terenów lądowych ogarniętych bitwą.
Abundant Harves Zaopatrzenia każdego gracza wzrasta o 2 poziomy aż do następnej aktualizacji zaopatrzenia.
Wolves Attack [dzicy] Połowa posiadanych przez każdego gracza jednostek rycerzy zamienia się w jednostki piechurów ( zaokrąglamy w górę, jeśli masz pięciu rycerzy, zamieniasz trzech).
Sea Doldrums W tej turze za pomocą statków nie można wykonywać marszy i odwrotów.

lord mormont - Nie 22 Cze, 2014

HISTORIA GRY

Tura 1 - Faza Akcji




Czekamy na rozkazy

Kruk
    Arryn Podgląda kartę dzikich

Marsze
    Lannister Casterly Rock (marsz+1)-> rycerz na Golden Tooth, piechur na Blackwater
    Targaryen Sea of Myrth (marsz+0)-> zdjęty
    Stark Winterfell (marsz+0)-> kon na Deepwood, piechur na Karhold
    Martell Sea of Dorne (marsz+1)-> statek na East Summer Sea
    Greyjoy Greywater Watch (marsz -1)-> piechur na Seagard
    Tyrell Redwyne Straits (marsz+0)-> West Summer Sea
    Arryn The Eyrie (marsz+0)-> rycerz na Bloody Gate
    Tully Riverrun (marsz+0)-> piechur na Harrenhal, kon na Whispering Wood

    Targaryen Pentos (marsz-1)-> rycerz na Disputed Lands, piechur na Myr
    Stark The Shivering Sea (marsz+1)-> zdjęty
    Martell Salt Shore (marsz+0)-> piechur na Starfall (zostawia żeton władzy)
    Greyjoy Ironman's Bay (marsz +0)-> statek na Sunset Sea
    Arryn Bay of Crabs (marsz+1)-> statek The Narrow Sea
    Tully Whispering Wood (marsz+1)-> rycerz, rycerz na Seagard - bitwa z Greyjoyem


Umocnienia Władzy
    Baratheon Storm's End* -> statek, statek na Blackwater Bay, Dragonstone (+2ŻW)
    Lannister Lannisport* -> statek, statek na The Golden Sound
    Targaryen Golden Fields (+2ŻW)
    Stark White Harbor* -> statek na The Byte
    Martell Sunspear* -> rycerz
    Greyjoy Pyke (+2Żw), Pyke port (+1ŻW)
    Tyrell Highgarten*, Dornish Marches (+2ŻW)
    Arryn Gulltown* -> statek na Bay of Crabs
    Tully The Twins* (+2ŻW)


Tura 2 - Faza Westeros


Talia I:
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.


Talia II:
    Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.

Talia III:
    Nawałnica mieczy [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.


Tura 2 - Faza Akcji



BŁĄD: Greyjoy port (marsz+0), Greywater Watch (marsz-1)

Kruk
    Arryn Bay of Crabs (marsz+0)-> (wsparcie+1)

Najazdy
    Baratheon Shipbreaker Bay -> zdjęty
    Martell East Summer Sea -> bez efektu
    Arryn* The Narrow Sea -> wsparcie na The Byte

Marsze
    Baratheon Strom's End (marsz+0)-> koń na King's Landing
    Lannister Blackwater (marsz+0)-> zdjęty
    Targaryen Sea of Myrth (marsz+0)-> zdjęty
    Stark The Shivering Sea (marsz+0)-> zdjęty
    Martell Sunspear (marsz+1)-> rycerz, rycerz na Starfall
    Greyjoy Greywater Watch (marsz -1)-> piechur na Flint's Finger
    Tyrell Redwyne Straights (marsz-1)-> statek, statek na West Summer Sea
    Tully Seagard (marsz+1)-> rycerz na Greywater Watch


    Lannister Golden Sound (marsz+1)-> statek, statek statek na Sunset Sea - bitwa z Greyjoyem
    Targaryen Disputed Lands (marsz-1)-> Volantis (ŻW)
    Greyjoy Pyke port (marsz +0) -> statek na Ironman's Bay
    Tyrell West Summer Sea (marsz+0)-> statek, statek na East Summer Sea - bitwa z Martellem


    Tyrell Highgarden (marsz+1)-> rycerz na Old Town, piechur na The Reach


Umocnienia Władzy
    Baratheon Dragonstone (+2ŻW)
    Lannister Lannisport* -> statek na The Golden Sound, piechur, Golden Tooth (+2ŻW)
    Targaryen Golden Fields (+2ŻW), Myr (+1ŻW)
    Stark White Harbor* -> statek na The Byte, Karhold (+2ŻW), Deepwood (+1ŻW)
    Greyjoy Pyke (+2ŻW)
    Tyrell Dornish Marches (+2ŻW)
    Arryn The Eyrie* -> piechur, piechur, Bloody Gate (+2ŻW), Gulltown (+1ŻW)
    Tully Harrenhal* -> piechur, piechur, The Twins (+2ŻW)


Tura 3 - Faza Westeros


Talia I:
    Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.

Talia II:
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.

Stan żetonów władzy
    Baratheon 9
    Lannister 7
    Targaryen 9
    Stark 8
    Martell 4
    Greyjoy 10
    Tyrell 9
    Arryn 8
    Tully 9

Żelazny Tron
    Lannister 2
    Baratheon 1
    Tully 1
    Targaryen 0
    Stark 0
    Martell 0
    Greyjoy 0
    Tyrell 0
    Arryn 0

Lennicy
    Targaryen 3
    Tyrell 3
    Martell 3
    Stark 2
    Tully 1
    Greyjoy 1
    Lannister 0
    Baratheon 0
    Arryn 0

Królewski Dwór
    Greyjoy 8
    Baratheon 7
    Arryn 7
    Tully 6
    Tyrell 6
    Targaryen 6
    Stark 6
    Martell 0
    Lannister 0

Stan żetonów władzy
    Lannister 5
    Greyjoy 1
    Baratheon 1
    Arryn 1
    Tully 1
    Martell 1
    Targaryen 0
    Stark 0
    Tyrell 0

Talia III:
    Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.

Tura 3 - Faza Akcji


+Volantis UW*

Kruk
    Greyjoy Ironman's Bay (wsparcie+1)-> (obrona+2)

Najazdy
    Lannister Blackwater -> King's Landing (+-1ŻW)

Marsze
    Lannister The Golden Sound (marsz+0)-> statek, statek, statek na Sunset Sea - bitwa z Greyjoyem
    Tully Greywater Watch (marsz+0)-> rycerz na Flint's Finger - bitwa z Greyjoyem
    Targaryen Sea of Myrth (marsz+0) -> zdjęty
    Stark The Byte (marsz-1)-> statek, statek na The Shivering Sea
    Martell Sea of Dorne (marsz-1)-> statek East Summer Sea
    Tyrell West Summer Sea (marsz+0)-> statek, statek na East Summer Sea - bitwa z Martellem
    Arryn The Eyrie (marsz-1)-> piechur, piechur na Bloody Gate

    Lannister Lannisport (marsz-1)-> piechur na Banefort
    Tully Harrehal (marsz-1)-> piechur na Riverrun, piechur na Stony Sept
    Stark The Shivering Sea (marsz+0)-> statek na The Byte, statek na Bay of Narvos
    Martell Starfall (marsz+0)-> rycerz, rycerz na Prince's Pass, piechur na Yronwood (ŻW)
    Tyrell West Summer Sea (marsz+0)-> statek na Sea of Dorne - bitwa z Martellem
    Arryn Bloody Gate (marsz+0)-> piechur na Kingsroad, rycerz na The Vale

    Tyrell zdjęty

Umocnienia Władzy
    Lannister Golden Tooth (+2ŻW)
    Baratheon Dragonstone (+2ŻW), King's Landing (+3ŻW), Storm's End*-> piechur, statek do portu
    Tully The Twins (+2ŻW)
    Targaryen Golden Fields (+2ŻW), Myr (+1ŻW), Volantis*-> statek na Bay of Royne
    Stark Karhold (+2ŻW), Deepwood (+1ŻW), White Harbor*-> statek na The Byte
    Martell Sunspear (+2ŻW)
    Greyjoy Pyke*-> statek, statek na Ironman's Bay
    Tyrell Dornish Marches (+2ŻW), Oldtown*-> piechur, statek na Redwyne Straights
    Arryn Gulltown*-> statek na The Narrow Sea

Tura 4 - Faza Westeros


Talia I:
    Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.

Talia II:
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Baratheon 2+4+1=7
    Lannister 8+2=10
    Targaryen 3+2=5
    Stark S 3+2+1=6
    Martell 2+2=4
    Greyjoy 1+1+1=3
    Tyrell 2+1=3
    Arryn 1+2=3
    Tully 3+4=7

Talia III:
    Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.

Atak dzikich z siłą 15!
    Baratheon 1
    Lannister 1
    Targaryen 2
    Stark 1
    Martell 0
    Greyjoy 1
    Tyrell 1
    Arryn 2
    Tully 1

GROMADZĄ SIĘ NAD MLECZNĄ WODĄ
    Zwycięstwo Dzikich
    Gracz z najniższą stawką: Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile.
    Pozostali gracze: Jeśli posiadają po więcej niż jednej karcie Rodu na ręce, muszą wybrać i odrzucić jedną z tych kart.
    Zwycięstwo Nocnej Straży
    Gracz z najwyższą stawką: Bierze cały stos odrzuconych kart Rodu z powrotem na rękę.

guzu - Nie 22 Cze, 2014

czuję się jakbym grał u siebie, nice :mrgreen:
gamaliel - Nie 22 Cze, 2014

posłane
Rold - Pon 23 Cze, 2014

Za kim czekamy? ;)
Dredzilla - Pon 23 Cze, 2014

Pewnie za mną, podesle rozkazy dzisiaj po pracy
lord mormont - Pon 23 Cze, 2014

czeka na decyzje kruka
guzu - Pon 23 Cze, 2014

mnie kruk nie obchodzi ;)

greywater watch (marsz -1) -> piechur na Seagard

Dredzilla - Pon 23 Cze, 2014

Wez no GJ po dobroci idz na palec flinta a nie :(
Rold - Wto 24 Cze, 2014

Rzecz jasna Dzicy :)
gamaliel - Wto 24 Cze, 2014

marsz+1*
rycerz na golden tooth
piechur na blackwater

Gog - Wto 24 Cze, 2014

kon na deepwood piechur na karhold
Dredzilla - Wto 24 Cze, 2014

Piechur na harenhall, kon na góre
guzu - Wto 24 Cze, 2014

Ironman's Bay (marsz +0) -> statek na Sunset Sea
Rold - Sro 25 Cze, 2014

1. dzicy na gore :)

2. konik wychodzi.
Chcialem w desperacji wyplywac statkiem, bo to moze byc jedyna mozliwosc zdobycia przewagi nad Gogiem, ale to wymagaloby zbyt duzo losowego szczescia :D

3. statek wyplywa. (nawet gdyby znalazl sie tam statek Gog'a)

Rold - Sro 25 Cze, 2014

1. dzicy na gore :)

2. konik wychodzi.
Chcialem w desperacji wyplywac statkiem, bo to moze byc jedyna mozliwosc zdobycia przewagi nad Gogiem, ale to wymagaloby zbyt duzo losowego szczescia :D

3. statek wyplywa. (nawet gdyby znalazl sie tam statek Gog'a)

lion_victor - Sro 25 Cze, 2014

Statek z SoD na ESS.

Lordzie Mormont czy ja dobrze widzę, że na start mam zaopatrzenie na 4 poziomie? :)

lord mormont - Sro 25 Cze, 2014

ok :grin: zaopatrzenia nie poprawiłem
drago3482 - Sro 25 Cze, 2014

Redwyne Straits (marsz+0)-> West Summer Sea
lion_victor - Sro 25 Cze, 2014

Czyli będzie to skorygowane... Buuuu... ;)

W mojej okolicy nic się nie zmieni, więc mój drugi ruch: piechur ze Słonego Brzegu na Starfall i zostawiam ŻW.

guzu - Sro 25 Cze, 2014

no to 3 ostatnie marsze i mobiliki ;)
Beez - Sro 25 Cze, 2014

statek zdjety.
Rycerz na dolne pole z beczka i koronką(nie moge sie doczytac), a piehchur na MYR

czyzyk29 - Sro 25 Cze, 2014

2 statki na blackwater
Dredzilla - Sro 25 Cze, 2014

Dwa konie na seagard, dowodca zraz na pw
guzu - Sro 25 Cze, 2014

wysłany?
Dredzilla - Sro 25 Cze, 2014

Tak

Edit- Karyl Vance

guzu - Sro 25 Cze, 2014

Dagmer Rozcięta Gęba [1][miecz][wieża]
gamaliel - Sro 25 Cze, 2014

z uw* dwa statki na golden sound
guzu - Sro 25 Cze, 2014

ehh odważnie, spadam na Greywater Watch
Gog - Sro 25 Cze, 2014

marsz bez efektu statek na bite
Dredzilla - Sro 25 Cze, 2014

Z Twins biore żetony
lion_victor - Sro 25 Cze, 2014

Rycerz na Słoneczną Włócznię.
Rold - Sro 25 Cze, 2014

Statek na morze krabów :)
lord mormont - Czw 26 Cze, 2014

Bitwa o Seagard

Atakujący Tully [6]
[1] Rozkaz: marsz+1
[4] Jednostki: rycerz, rycerz
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[1] Dowódca: Karyl Vance [1] Jeśli do obszaru bitwy przylega rzeka ta karta otrzymuje symbol [miecz] oraz [wieża][wieża]

Niższa pozycja na torze Lenników.

Obrońca Greyjoy [2]
[0] Rozkaz: brak
[1] Jednostki: piechur
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[1] Dowódca: Dagmer Rozcięta Gęba [1][miecz][wieża]

Wyższa pozycja na torze Lenników

Tully wygrywa.

Greyjoy przegrywa. Wycofuje się do Greywater Watch

lord mormont - Czw 26 Cze, 2014

Dredzilla napisał/a:
Dwa konie na seagard, dowodca zraz na pw

a żeton zostawiamy :grin:

Highgarten* decyzja

drago3482 - Czw 26 Cze, 2014

2 statki poproszę
gamaliel - Czw 26 Cze, 2014

czyli wydarzenia?
lord mormont - Czw 26 Cze, 2014

najpierw muszę poznać decyzję Tully'ego odnośnie żetonu na Whispering Wood
Dredzilla - Czw 26 Cze, 2014

Jaki żeton i jakie whispering wood ?:D To ten obszar pomiedzy riverunn i seagardem ?
Nie zostawialem zetonu, a jesli juz to przeciez po rozstrzygnietej bitwie zostawic go nie mozna

guzu - Czw 26 Cze, 2014

lord mormont napisał/a:
najpierw muszę poznać decyzję Tully'ego odnośnie żetonu na Whispering Wood


nie napisał=nie zostawia :twisted:

Dredzilla - Pią 27 Cze, 2014

od dwoch dni czekamy na wydarzenia ?
guzu - Pią 27 Cze, 2014

na to czekamy :)

lord mormont napisał/a:
najpierw muszę poznać decyzję Tully'ego odnośnie żetonu na Whispering Wood

Dredzilla - Pią 27 Cze, 2014

Przeciez odpisalem dwa posty wyzej, bez przesady ...
guzu - Pią 27 Cze, 2014

może GM nie zauważył, zresztą nie było go od wczoraj ;)
lord mormont - Pią 27 Cze, 2014

zna ktoś jakiś fajny serwer, bo mnie szlak chce trafić z http://pl.tinypic.com :cool:
guzu - Pią 27 Cze, 2014

imgur
lord mormont - Pią 27 Cze, 2014

Tura 2 - Faza Planowania


Czekam na rozkazy. Gramy bez obron.


Tura 2 - Faza Westeros


Talia I:
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.


Talia II:
    Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.

Talia III:
    Nawałnica mieczy [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.

gamaliel - Pią 27 Cze, 2014

rozkazy poszły
Dredzilla - Sob 28 Cze, 2014

Dlaczego przez chwile byly widoczne rozkazy i zniknely ?
gamaliel - Pon 30 Cze, 2014

panowie co tam z rozkazami?
guzu - Pon 30 Cze, 2014

moje dawno wysłane
lord mormont - Pon 30 Cze, 2014

Tura 2 - Faza Akcji




mapka jest dobrej jakości, więc proszę o rozkazy w takim stylu
guzu napisał/a:
Ironman's Bay (marsz +0) -> statek na Sunset Sea

czyzyk29 - Pon 30 Cze, 2014

Bary najazd schodzi bez efektu
Marsz kon koniec burzy na krolewska przystan

guzu - Pon 30 Cze, 2014

u mnie jest błąd w rozkazach, nie mam gwiazdek, powinno być

pyke port - marsz +0

greywater watch - marsz -1

i tak też zostało wcześniej wysłane :wink:

gamaliel - Pon 30 Cze, 2014

Blackwater marsz+0 nie wykonuje
lion_victor - Pon 30 Cze, 2014

1) Ściągam NAJAZD

2) Marsz 2 rycerzy Słoneczna Włócznia --> Starfall

guzu - Pon 30 Cze, 2014

Greywater Watch (marsz -1) -> piechur na Flint's Finger
Rold - Pon 30 Cze, 2014

Dzikich znam. więc zamieniam marsz +0 na wsparcie +1

Palę wsparcie Starka. :p

Beez - Wto 01 Lip, 2014

ach nie zauważyłem marszu Bary i wciąż na niego czekalem.
Marsz z morza sciagam, Konik na Volantis z zostawieniem żetonu

gamaliel - Wto 01 Lip, 2014

golden sound marsz+1 na sunset sea
trzy statki

generał na pw

drago3482 - Wto 01 Lip, 2014

Redwyne Straights (marsz-1)-> statek, statek na West Summer Sea
guzu - Wto 01 Lip, 2014

gamaliel napisał/a:
golden sound marsz+1 na sunset sea
trzy statki

generał na pw


Balon Greyjoy [2] Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0

gamaliel - Wto 01 Lip, 2014

Ser Jaime Lannister
dokładasz miecz i wracam do siebie

guzu - Wto 01 Lip, 2014

dokładam :wink:
Gog - Wto 01 Lip, 2014

bez efektu :)
guzu - Wto 01 Lip, 2014

Pyke port (marsz +0) -> statek na Ironman's Bay
Dredzilla - Wto 01 Lip, 2014

Kon na greywater watch
gamaliel - Sro 02 Lip, 2014

Jeśli chodzi o marsze czekamy właściwie tylko na Tyrella?
drago3482 - Sro 02 Lip, 2014

pomyliłem ostatnim razem i zapomniałem, napisać ,,statek, statek"
nie zostało to jednak uwzględnione jeszcze w pierwszym poście i nie wpływa na marsze wykonane już po moim, tak że jeśli pozwolicie poprawię go i ...

West Summer Sea (marsz+0)-> statek, statek na East Summer Sea
dowódca na pw

lion_victor - Sro 02 Lip, 2014

Nie będę zabijał ducha gry, skoro faktycznie tak chciałeś, choć wyłącznie ja przez to ucierpię...

Arianne Martell [1] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót

Wycofuję się na SoD, jeśli statek przeżyje.

gamaliel - Czw 03 Lip, 2014

prośba do gm o aktualizację pierwszej strony, bo jest parę kolejnych marszy wykonanych
lord mormont - Czw 03 Lip, 2014

Bitwa o Sunset Sea

Atakujący Lannister [4]
[1] Rozkaz: marsz+1
[3] Jednostki: statek, statek, statek
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[0] Dowódca: Ser Jaime Lannister [2][miecz]

Niższa pozycja na torze Lenników.

Obrońca Greyjoy [4]
[0] Rozkaz: brak
[1] Jednostki: statek
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[2] Dowódca: Balon Greyjoy [2] Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0
[1] miecz aktywny
Wyższa pozycja na torze Lenników

Lannister przegrywa
Greyjoy wygrywa

lord mormont - Czw 03 Lip, 2014

Bitwa o East Summer Sea

Atakujący Tyrell [2]
[0] Rozkaz: marsz+0
[2] Jednostki: statek, statek
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[0] Dowódca: Królowa Cierni [0] Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę

Wyższa pozycja na torze Lenników.

Obrońca Martell [2]
[0] Rozkaz: brak
[1] Jednostki: statek
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[1] Dowódca: Arianne Martell [1] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót

Niższa pozycja na torze Lenników

Tyrell wygrywa, wycofuje się na West Summer Sea
Martell przegrywa i wycofuje się na Sea of Dorne

lord mormont - Czw 03 Lip, 2014

przepraszam bardzo za opóźnienia, ale nie miałem dostępu do PC :sad:
Tyrell ma jeszcze 1 marsz i niech decyduje o zdolności swojej karty

UW i kończymy turę :grin:

Gog - Czw 03 Lip, 2014

wiadomo statek
Dredzilla - Czw 03 Lip, 2014

Dwa piechury
gamaliel - Czw 03 Lip, 2014

z uw* statek na golden sound i piechur
Rold - Pią 04 Lip, 2014

z UW* 2x piechur :)
drago3482 - Pią 04 Lip, 2014

lion_victor napisał/a:

Arianne Martell [1] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót


myślałem, że padnie Doran przed licytacją zapewne :???:

usuwam UW* na Starfall
Highgarden (marsz+1)-> rycerz na Old Town, piechur na The Reach

Dredzilla - Nie 06 Lip, 2014

Na co czekamy?
guzu - Pon 07 Lip, 2014

na GM :)
lord mormont - Sro 09 Lip, 2014

Tura 3 - Faza Westeros



Talia I:
    Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.

Talia II:
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.


Żelazny Tron
    Lannister 2

    Baratheon 1
    Tully 1

    Targaryen 0
    Stark 0
    Martell 0
    Greyjoy 0
    Tyrell 0
    Arryn 0


Stan żetonów władzy
    Greyjoy 10-0=10
    Targaryen 9-0=9
    Tyrell 9-0=9
    Baratheon 9-1=8
    Stark 8-0=8
    Arryn 8-0=8
    Tully 9-1=8
    Lannister 7-2=5
    Martell 4-0=4


Talia III:
    Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.

guzu - Sro 09 Lip, 2014

możemy prosić o mapkę ?
gamaliel - Sro 09 Lip, 2014

na tron posłane
lion_victor - Pią 11 Lip, 2014

Który lord się znowu opiernicza? :evil:
lord mormont - Pią 11 Lip, 2014

Lord Arryn przebywa na wakacjach w Wodnych Ogrodach, dzisiaj ma wrócić.
Informował o swojej nieobecności w odpowiednim temacie

Rold - Nie 13 Lip, 2014

Przepraszam, ale telefon z którego miałem wysyłać info mi się rozwalił na wyjeździe ;/
A wyjazd z przyczyn technicznych przedłużył się o 2 dni.

0 ŻW na tron

lord mormont - Nie 13 Lip, 2014

Żelazny Tron
    Lannister 2
    Baratheon 1
    Tully 1
    Martell 0
    Arryn 0
    Greyjoy 0
    Tyrell 0
    Targaryen 0
    Stark 0


Stan żetonów władzy
    Greyjoy 10-0=10
    Targaryen 9-0=9
    Tyrell 9-0=9
    Baratheon 9-1=8
    Stark 8-0=8
    Arryn 8-0=8
    Tully 9-1=8
    Lannister 7-2=5
    Martell 4-0=4


... i czekam na kruki odnośnie licytacji Toru Lenników

czyzyk29 - Nie 13 Lip, 2014

Lannister
Baratheon
Tully
Martell
Arryn
Greyjoy
Tyrell
Targaryen
Stark

lord mormont - Wto 15 Lip, 2014

Targaryen - Beez
Stark - gog

co z wami :???:

Dredzilla - Sro 16 Lip, 2014

Ta licytacja trwa już tydzień, a tutaj nadal nie mamy rozstrzygniecia o miecz...
guzu - Sro 16 Lip, 2014

beez i gog do tablicy ;)
Beez - Sro 16 Lip, 2014

u mnie jest od wczoraj.

Przepraszam ze nie bylo mnie 2 dni :)

Gog - Sro 16 Lip, 2014

ja wysłałem juz wczoraj
gamaliel - Sro 16 Lip, 2014

czyli czekamy na GM'a
lord mormont - Sro 16 Lip, 2014

Lennicy
    Targaryen 3
    Tyrell 3
    Martell 3

    Stark 2

    Greyjoy 1
    Tully 1

    Baratheon 0
    Lannister 0
    Arryn 0


Stan żetonów władzy
    Greyjoy 10-1=9

    Baratheon 8-0=8
    Arryn 8-0=8

    Tully 8-1=7

    Targaryen 9-3=6
    Stark 8-2=6
    Tyrell 9-3=6

    Lannister 5-0=5
    Martell 4-3=1


Lannister ustala kolejność na torach 1-3, 5-6 oraz 7-9
i czekam na licytacje ostatniego toru

gamaliel - Sro 16 Lip, 2014

Targaryen
Tyrell
Martell
Stark
Tully
Greyjoy
Lannister
Baratheon
Arryn

Beez - Czw 17 Lip, 2014

Targeryan z 4 jednostkami dziękuje :)
gamaliel - Czw 17 Lip, 2014

na kruka posłane
gamaliel - Pon 21 Lip, 2014

Ta gra w ogóle się jeszcze toczy?
lord mormont - Pon 21 Lip, 2014

Królewski Dwór
    Greyjoy 8
    Baratheon 7
    Arryn 7
    Tully 6
    Tyrell 6
    Targaryen 6
    Stark 6
    Lannister 0
    Martell 0


Stan żetonów władzy
    Lannister 5
    Greyjoy 1
    Baratheon 1
    Arryn 1
    Tully 1
    Martell 1
    Targaryen 0
    Tyrell 0
    Stark 0

gamaliel - Pon 21 Lip, 2014

Greyjoy
Baratheon
Arryn
Tully
Tyrell
Targaryen
Stark
Lannister
Martell


no to decyzja miecza

guzu - Pon 21 Lip, 2014

Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.

Targaryen (Beez) wybiera

Beez - Pon 21 Lip, 2014

bez marszów +1
guzu - Pon 21 Lip, 2014

to czekamy na mapkę z torami
lord mormont - Pon 21 Lip, 2014

Tura 3 - Faza Planowania



Talia III:
    Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania:
    a) nie można przydzielać rozkazów Obrony
    b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub
    c) nie ma żadnych ograniczeń.

gamaliel - Wto 22 Lip, 2014

rozkazy posłane
lord mormont - Wto 22 Lip, 2014

Lannister - gamaliel
Martell - lion_victor
Arryn - Rold
Greyjoy - gazu
Tyrell - drago3482
Baratheon - czyzyk29
Targaryen - Beez
Stark - gog

... są zaniepokojeni brakiem aktywności ze strony

Tully - dredzilla

Gog - Wto 22 Lip, 2014

poszło :D
Beez - Sro 23 Lip, 2014

leci :)

+ powinienem mieć położony żeton nie na volantis a na tym polu obok. (disputed lands bodajze)

gamaliel - Sro 23 Lip, 2014

lord mormont napisał/a:
Lannister - gamaliel
Martell - lion_victor
Arryn - Rold
Greyjoy - gazu
Tyrell - drago3482
Baratheon - czyzyk29

... są zaniepokojeni brakiem aktywności ze strony

Targaryen - Beez
Stark - gog
Tully - dredzilla



poczułem się jak unia

lord mormont - Sro 23 Lip, 2014

Tura 3 - Faza Akcji


+Volantis UW*


Kruk
    Greyjoy


Najazdy
    Lannister


Marsze
    Lannister
    Tully
    Targaryen
    Stark
    Martell
    Greyjoy
    Tyrell
    Arryn


    Lannister
    Tully
    Stark
    Martell
    Tyrell
    Arryn


Umocnienia Władzy
    Lannister Golden Tooth (+2ŻW)
    Baratheon Dragonstone (+2ŻW), King's Landing (+3ŻW), Storm's End*
    Tully The Twins (+2ŻW)
    Targaryen Golden Fields (+2ŻW), Myr (+1ŻW), Volantis*
    Stark Karhold (+2ŻW), Deepwood (+1ŻW), White Harbor*
    Martell Sunspear (+2ŻW)
    Greyjoy Pyke*
    Tyrell Dornish Marches (+2ŻW), Oldtown*
    Arryn Gulltown*

guzu - Sro 23 Lip, 2014

Ironman;s Bay wsparcie +1 zamieniam na obrona +2
gamaliel - Sro 23 Lip, 2014

najazd pali kings landing


marsz+0 golden sound na sunset sea
trzy statki jeden zostaje
generał na pw

guzu - Czw 24 Lip, 2014

Theon Greyjoy [2] Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza
gamaliel - Czw 24 Lip, 2014

Ser Gregor Clegane [3]
lion_victor - Czw 24 Lip, 2014

Statek wypływa na ESS.
guzu - Czw 24 Lip, 2014

gamaliel napisał/a:
Ser Gregor Clegane [3]


statek w piach, no kto tam dalej

Beez - Czw 24 Lip, 2014

Targ swój marsz zdejmuje.
Gog - Czw 24 Lip, 2014

doloze statki do statku
lord mormont - Czw 24 Lip, 2014

Bitwa o Sunset Sea

Atakujący Lannister [6]
[0] Rozkaz: marsz+0
[3] Jednostki: statek, statek, statek
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[3] Dowódca: Ser Gregor Clegane [3][miecz][miecz][miecz]

Niższa pozycja na torze Lenników.

Obrońca Greyjoy [4]
[0] Rozkaz: brak
[1] Jednostki: statek
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[2] Dowódca: Theon Greyjoy [2] Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza

Wyższa pozycja na torze Lenników

Lannister wygrywa
Greyjoy przegrywa i traci statek

Rold - Czw 24 Lip, 2014

2xpiechur wykonuje marsz z eyre :)
Dredzilla - Czw 24 Lip, 2014

Kon na palec flinta, dowóda zaraz na PW
guzu - Czw 24 Lip, 2014

Dredzilla napisał/a:
Kon na palec flinta, dowóda zaraz na PW


Asha Greyjoy [1] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, ta karta otrzymuje dwa symbole miecza i jeden symbol fortyfikacji

Dredzilla - Czw 24 Lip, 2014

Rozumiem ze sie wspierałes (przynajmniej zawsze tak zakładamy ze uzywa sie swojego wsparcia)
U mnie 2 miecz wieza

gamaliel - Pią 25 Lip, 2014

Greyjoy nie mógł się wspierać:
na sunset nie ma już statku
na ironmans bay zmienił na obronę

guzu - Pią 25 Lip, 2014

dokładnie, wycofuje się na Whispering Wood
drago3482 - Pią 25 Lip, 2014

2 statki na East Summer Sea
lion_victor - Pią 25 Lip, 2014

Czerwona Żmija [4][miecz][miecz][wieża]

Kto nie ryzykuje, nie pije szampana...

lord mormont - Pią 25 Lip, 2014

Bitwa o East Summer Sea

Atakujący Tyrell [5]
[0] Rozkaz: marsz+0
[2] Jednostki: statek, statek
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[3] Dowódca: Ser Loras Tyrell [3] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie

Wyższa pozycja na torze Lenników

Obrońca Martell [5]
[0] Rozkaz: brak
[1] Jednostki: statek
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[4] Dowódca: Czerwona Żmija [4][miecz][miecz][wieża]

Niższa pozycja na torze Lenników

Tyrell wygrywa
Martell przegrywa i wycofuje się na Sea of Dorne

gamaliel - Pią 25 Lip, 2014

marsz-1 piechur na banefort
piechur zostaje

Gog - Pią 25 Lip, 2014

1 statek na narvos 1 na byte z uw statek na morze
Dredzilla - Sob 26 Lip, 2014

Jeden piechur na stolice, jeden na stoney sept, ostatni zostaje na harenhall
lion_victor - Sob 26 Lip, 2014

Cytat:
Martell przegrywa i wycofuje się ...
na SoD.

Rycerze na Prince's Pass, piechur na Yronwood, zostawiam ŻW.

lord mormont - Sob 26 Lip, 2014

Bitwa o Flint's Finger

Atakujący Tully[5]
[0] Rozkaz: marsz+0
[2] Jednostki: rycerz
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[3] Dowódca: Titos Blackwood [2][miecz][wieża]

Wyższa pozycja na torze Lenników

Obrońca Greyjoy [2]
[0] Rozkaz: brak
[1] Jednostki: piechur
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[1] Dowódca: Asha Greyjoy [1] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, ta karta otrzymuje dwa symbole miecza i jeden symbol fortyfikacji

Niższa pozycja na torze Lenników

Tully wygrywa
Greyjoy przegrywa i wycofuje się na Whispering Wood

drago3482 - Sob 26 Lip, 2014

statek idzie dalej na Sea of Dorne
dowódca na Pw

lion_victor - Pon 28 Lip, 2014

Doran Martell [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów

Królewski dwór, Tyrell w dół...

gamaliel - Pon 28 Lip, 2014

przy okazji użycia dorana, kolejność na torze królewskiego dworu jest taka:
Greyjoy
Baratheon
Arryn
Tully
Tyrell
Targaryen
Stark
Lannister
Martell

a na mapie lannister jest na końcu(powinno być na odwrót)

lion_victor - Pon 28 Lip, 2014

WTF? To w takim razie zrzucam go na lennikach, bo to zmienia postać rzeczy.
gamaliel - Pon 28 Lip, 2014

właśnie dlatego o tym napisałem,
na 7dmej stronie jest moja decyzja o kolejności na królewskim dworze

Rold - Pon 28 Lip, 2014

piechur na kingsroad
piechur zostaje
konik na the Vale

UW* to statek na Narrow Sea

Beez - Wto 29 Lip, 2014

Z uw* statek na Bay of Royne.
guzu - Wto 29 Lip, 2014

Pyke* - statek, statek na Ironman's Bay
lord mormont - Wto 29 Lip, 2014

Bitwa o Sea of Dorne

Atakujący Tyrell [2]
[0] Rozkaz: marsz+0
[1] Jednostki: statek
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[1] Dowódca: Alester Florent [1][wieża]

Niższa pozycja na torze Lenników

Obrońca Martell [1]
[0] Rozkaz: brak
[1] Jednostki: statek
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[0] Dowódca: Doran Martell [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów

Wyższa pozycja na torze Lenników

Tyrell wygrywa
Martell przegrywa i traci statek, jednocześnie zrzucając Tyrell na ostatnią pozycję Toru Lenników

drago3482 - Wto 29 Lip, 2014

zdejmuję marsz
guzu - Wto 29 Lip, 2014

czyżby została mobilka Baratheon - czyzyk29 ? i wydarzenia?
czyzyk29 - Wto 29 Lip, 2014

statek do portu i piechur
drago3482 - Sro 30 Lip, 2014

statek na morze i piechur
lord mormont - Sro 30 Lip, 2014

Tura 4 - Faza Westeros


Talia I:
    Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.

Talia II:
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.

Talia III:
    Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.


Atak dzikich z siłą 15!

lion_victor - Sro 30 Lip, 2014

Możemy prosić o zestawienie żw,a najlepiej od razu mapę do planowania?
gamaliel - Sro 30 Lip, 2014

ja też proszę o mapę
lord mormont - Czw 31 Lip, 2014


proszę :wink:

gamaliel - Czw 31 Lip, 2014

mobilizujmy się
gamaliel - Czw 31 Lip, 2014

banefort statek golden sund
lannisport statek golden sund
+piechur
golden tooth piechur
castely rock rycerz

guzu - Czw 31 Lip, 2014

Pyke - statek, statek do portu
lion_victor - Pią 01 Sie, 2014

Słoneczna Włócznia i Starfall po rycerzu, w Yronwood upgrade do rycerza.
czyzyk29 - Pią 01 Sie, 2014

smocza skala - up do wiezy
KL - statek
koniec burzy - up up do piechurów

drago3482 - Sob 02 Sie, 2014

The Reach up do rycerza
Oldtown wieża
Highgarden piechur i statek

Beez - Sob 02 Sie, 2014

Pentps - statek na morze + piechur. Z pozostałych statki. Ciężko się pisze z komórki
Dredzilla - Nie 03 Sie, 2014

Sory za opoznienie
Harenhall i riverunn - koniki
seagard statek do portu
twins up do rycerza
flints finger statek na bay of ice

gamaliel - Nie 03 Sie, 2014

czyli jeszcze
arryn i stark

Gog - Nie 03 Sie, 2014

2x statek do portu i 2 piechury
Rold - Nie 03 Sie, 2014

Statek na Narrow Sea.

The Vale koń
Eyre up do konia

guzu - Nie 03 Sie, 2014

to wysyłamy na dzikich

prosimy o aktualne ŻW

Rold - Nie 03 Sie, 2014

guzu napisał/a:
to wysyłamy na dzikich

prosimy o aktualne ŻW


Jest na mapie na tej stronie :)

gamaliel - Pon 04 Sie, 2014

wsparcie nocnej straży wysłane
guzu - Pon 04 Sie, 2014

Rold napisał/a:

Jest na mapie na tej stronie :)


uwzględnia?

Talia II:
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.

lord mormont - Pon 04 Sie, 2014

na mapie jest błąd m.in Starkowi zapomniałem przyznać UW, a Baratheonowi Lannister najechał King's Landing (-+1ŻW)

Talia II:
Gra o Tron

    Baratheon 2+4+1=7
    Lannister 8+2=10
    Targaryen 3+2=5
    Stark S 3+2+1=6
    Martell 2+2=4
    Greyjoy 1+1+1=3
    Tyrell 2+1=3
    Arryn 1+2=3
    Tully 3+4=7


trzeci plus za statki w porcie

lord mormont - Pon 04 Sie, 2014

czyzyk29 napisał/a:
koniec burzy - up up do piechurów

:grin:

lord mormont - Pon 04 Sie, 2014

Talia III:
    Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.


Atak dzikich z siłą 15!

czyzyk29 - Pon 04 Sie, 2014

lord mormont napisał/a:
czyzyk29 napisał/a:
koniec burzy - up up do piechurów

:grin:

tfuu do rycerzy

guzu - Pon 04 Sie, 2014

lord mormont napisał/a:

trzeci plus za statki w porcie


1 ŻW powinien być za każdy port z przynajmniej jednym statkiem i kontrolowanym przez tego gracza morzem

jeśli mam 2 statki w porcie i morze przy porcie to i tak otrzymuję 1 ŻW

lord mormont - Wto 05 Sie, 2014

OK. Żetony poprawione

Zostali tylko:
Targaryen - Beez

guzu - Wto 05 Sie, 2014

wysłane
gamaliel - Czw 07 Sie, 2014

Nadal czekamy na Targaryena?
Beez - Czw 07 Sie, 2014

wysłałem 5 sierpnia.
lord mormont - Czw 07 Sie, 2014

Beez napisał/a:
wysłałem 5 sierpnia.
zgadza się

    Baratheon 1
    Lannister 1
    Targaryen 2
    Stark 1
    Martell 0
    Greyjoy 1
    Tyrell 1
    Arryn 2
    Tully 1


10 vs 15
GROMADZĄ SIĘ NAD MLECZNĄ WODĄ
Zwycięstwo Dzikich
Martell Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile.
Pozostali gracze: Jeśli posiadają po więcej niż jednej karcie Rodu na ręce, muszą wybrać i odrzucić jedną z tych kart.

gamaliel - Czw 07 Sie, 2014

Ser Kevan Lannister [1]
guzu - Pią 08 Sie, 2014

no kto tam dalej po kolei śmiało odrzucać ;)
Beez - Pią 08 Sie, 2014

Lord Varys [0] Możesz przełożyć jeden ze swoich rozkazów obrony, umocnienia władzy lub wsparcia na dowolne pole z Twoimi jednostkami na którym nie znajduje się żaden rozkaz
czyzyk29 - Pią 08 Sie, 2014

Melisandre
Gog - Pią 08 Sie, 2014

cate
Rold - Sob 09 Sie, 2014

Alayne Stone [1] Jeśli wygrasz bitwę i kontrolujesz The Eyrie, możesz odrzucić 2 ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby zmusić twojego przeciwnika do odrzucenia wszystkich dostępnych żetonów Władzy
Dredzilla - Sob 09 Sie, 2014

Walder frey
guzu - Sob 09 Sie, 2014

Victarion Greyjoy [3] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1
czyzyk29 - Nie 10 Sie, 2014

prosba o mapke
drago3482 - Nie 10 Sie, 2014

Randyll Tarly [2][miecz]
gamaliel - Pon 11 Sie, 2014

na co czekamy?
czyzyk29 - Pon 11 Sie, 2014

Na mapke. Nie jest zupdatowans o np. Moja movilke nie wiem jak u innych
lord mormont - Pon 11 Sie, 2014

Tura 4 - Faza Planowania


gamaliel - Wto 12 Sie, 2014

rozkazy posłane
guzu - Wto 12 Sie, 2014

nie ma update odrzuconych dowódców w pierwszym poście
gamaliel - Czw 14 Sie, 2014

i jak idzie wysyłanie rozkazów?
Dredzilla - Sob 16 Sie, 2014

Przepraszam z góry, jestem na wyjeździe więc wyśle rozkazy po weekendzie
gamaliel - Pon 18 Sie, 2014

i jak idzie wysyłanie rozkazów?
guzu - Wto 19 Sie, 2014

raczej tego nie dokończymy...niestety
Dredzilla - Sro 20 Sie, 2014

Poślizg musiał być, wszystkich przepraszam i mowie ze jutro znow wyjezdzam, ale tym razem raz dziennie bede na telefonie wiec z rozkazami problemu nie bedzie :)
lord mormont - Sro 20 Sie, 2014

Tura 4 - Faza Akcji



Kruk
    Greyjoy


Najazdy
    Lannister
    Tully
    Stark

    Lannister


Marsze
    Lannister
    Baratheon
    Tully
    Targaryen
    Stark
    Martell
    Greyjoy
    Tyrell
    Arryn


    Lannister
    Baratheon
    Tully
    Targaryen
    Stark
    Martell
    Tyrell
    Arryn


    Baratheon
    Tully
    Arryn


Umocnienia Władzy
    Lannister Golden Tooth (+2ŻW)
    Baratheon Dragonstone (+2ŻW), Storm's End(port) (+1ŻW)
    Tully Stoney Sept (+1ŻW), Harrenhal*->
    Targaryen Golden Fields (+2ŻW), Myr (+1ŻW), Pentos*->
    Stark Karhold (+2ŻW), Deepwood*->
    Tyrell Highgarden*->
    Arryn Gulltown (+1ŻW), The Eyrie*->

lord mormont - Sro 20 Sie, 2014

guzu, czas oczekiwania na rozkazy to naprawdę nie moja wina
guzu - Sro 20 Sie, 2014

lord mormont napisał/a:
guzu, czas oczekiwania na rozkazy to naprawdę nie moja wina


jasna sprawa, warto wtedy napisać czekamy na tego i tego, tak myśleliśmy że czekamy na Ciebie....

Kruk
Ironman's Bay (obrona +2) -> najazd

Palę wsparcie Lannistera na The Golden Sound

czyzyk29 - Czw 21 Sie, 2014

2 statki wyplywaja do gulet
gamaliel - Czw 21 Sie, 2014

Banefort pali najazd greyjoya
Blackwater zdjety bez wykonania


zanim zrobię marsz proszę o aktualizacje kart rodów
bo to utrudnia kalkulacje

guzu - Czw 21 Sie, 2014

Odrzuceni dowódcy
Lannister Ser Kevan Lannister [1]
Baratheon Melisandre [1]
Tully Walder Frey [0]
Targaryen Lord Varys [0]
Stark Catelyn Stark [0]
Martell Areo Hotah [3] Ciemna Gwiazda [2] Obara Sand [2]
Greyjoy Victarion Greyjoy [3]
Tyrell Randyll Tarly [2]
Arryn Alayne Stone [1]

gamaliel - Czw 21 Sie, 2014

trzy statki na ironsman bay
proszę Tullego o wsparcie

lord mormont - Czw 21 Sie, 2014

Bitwa o Ironman's Bay

Atakujący Lannister [5]
[0] Rozkaz: marsz+0
[3] Jednostki: statek, statek, statek
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych graczy: prośba do Tyllego
[2] Dowódca: Ogar [2][wieża][wieża]

Niższa pozycja na torze Lenników.

Obrońca Greyjoy [9]
[0] Rozkaz: brak
[3] Jednostki: statek, statek, statek
[2] Wsparcie: statek, statek w porcie Pyke
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[4] Dowódca: Euron Wronie Oko [4][miecz]

Wyższa pozycja na torze Lenników

Lannister przegrywa
Greyjoy wygrywa

guzu - Czw 21 Sie, 2014

niezależnie od wsparcia rzucam

Euron Wronie Oko [4][miecz]

gamaliel - Czw 21 Sie, 2014

no to żeby nie przedłużać:
Ogar [2][wieża][wieża]

lion_victor - Czw 21 Sie, 2014

guzu napisał/a:
Odrzuceni dowódcy
Lannister Ser Kevan Lannister [1]
Baratheon Melisandre [1]
Tully Walder Frey [0]
Targaryen Lord Varys [0]
Stark Catelyn Stark [0]
[b]Martell Areo Hotah [3] Ciemna Gwiazda [2] Obara Sand [2][/b]
Greyjoy Victarion Greyjoy [3]
Tyrell Randyll Tarly [2]
Arryn Alayne Stone [1]


WTF? Martell Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile. Największa siła u mnie to 3, więc tylko 3-kę tracę...

guzu - Pią 22 Sie, 2014

racja, odrzucasz tylko [3]
gamaliel - Pią 22 Sie, 2014

no to jako że bitwa roztrzygnięta
to ruch Tullego

Dredzilla - Sob 23 Sie, 2014

Marsz +1 rycerz na stoney sept
guzu - Sob 23 Sie, 2014

Pyke (marsz +1) -> rycerz na Greywater Watch, piechur na Flint's Finger

Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz natychmiast odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby odrzucić Aerona Mokrą Czuprynę i wybrać z ręki inną kartę Rodu (jeśli jakąś jeszcze posiadasz)

Dredzilla - Nie 24 Sie, 2014

Blackfish
lord mormont - Nie 24 Sie, 2014

Bitwa o Flint's Finger

Atakujący Greyjoy [2]
[1] Rozkaz: marsz+1
[1] Jednostki: piechur
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[0] Dowódca: Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz natychmiast odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby odrzucić Aerona Mokrą Czuprynę i wybrać z ręki inną kartę Rodu (jeśli jakąś jeszcze posiadasz)

Niższa pozycja na torze Lenników.

Obrońca Tully [3]
[0] Rozkaz: brak
[2] Jednostki: rycerz
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[1] Dowódca: Dagmer Rozcięta Gęba [1][miecz][wieża]

Wyższa pozycja na torze Lenników

Tully wygrywa
Greyjoy przegrywa i traci piechura

gamaliel - Nie 24 Sie, 2014

trochę nie rozumie tej bitwy
Tully użył blackfisha a ten zamienił się w dagmera i zabił piechura?

Beez - Nie 24 Sie, 2014

statek z bay of royne na orange bay
gamaliel - Wto 26 Sie, 2014

Pytanie do współgraczy:

Uda nam się zrobić jedną kolejkę marszy w tydzień?

Gog - Wto 26 Sie, 2014

piechur na castle black drugi na white harbor
guzu - Sro 27 Sie, 2014

nie ma co dłużej czekać

drago3482 i lord mormont to multikonto

dałem mu szanse wytłumaczenia na forum - nie skorzystał

PBF#63 i PBF#70 są oszukane i najlepiej jak od razu będą skasowane

gamaliel - Sro 27 Sie, 2014

Skąd ta wiedza?
Dredzilla - Sro 27 Sie, 2014

Beka
Czarny Jaszczur - Czw 28 Sie, 2014

Czas na porządki.

W związku z sytuacją w której jeden z graczy obsługiwał dwa konta [tj. Drago3482 oraz Lord Mormont] jednego używając do moderacji jako prowadzący PBF a drugiego do grania w nim, gra ta zostaje zawieszona. Podobny los spotkał PBF #70 która była manipulowana w ten sam sposób.

Jest to niedopuszczalna i nieakceptowalna forma oszustwa która pozwala na sterowanie grą pod dyktando rodu nad którym sprawuje się kontrolę z drugiego konta. Nie jest możliwym wykonanie żadnej innej akcji [cofnięcia tur, zmiany graczy czy prowadzącego] także gra w tym momencie zostaje nierozstrzygnięta oraz zakończona.

Winowajca wpadł przez pomyłkę wysyłając mylne rozkazy do prowadzącego PBF #71 Guzu [gdzie dwoma kontami sterował dwa rody] i sam przyznał się do tego wykroczenia. W dobrym tonie byłyby publiczne przeprosiny osób które uczestniczyły w tych dwóch grach które prowadził a zostały przerwane - wtedy możliwy jest kredyt zaufania i powrócenie do zabawy z jednym tylko kontem ;)

W krótkim czasie wyślę też PW do naszego moderatora - Nemomona - z prośbą o 'odpięcie' tych gier. Co my byśmy bez niego zrobili ;p

Gog - Czw 28 Sie, 2014

czemu niby nie mozna zastapic prowdzącego i gracza?:p
Czarny Jaszczur - Czw 28 Sie, 2014

Gog napisał/a:
czemu niby nie mozna zastapic prowdzącego i gracza?:p


Ponieważ prowadzący grę i Tyrell to ta sama osoba. Ustawianie wydarzeń i licytacji jest w tym przypadku pewne, gra była od początku pod dyktando jednego rodu?

Gog, czekamy na nabór do Twojej gry :P

Gog - Czw 28 Sie, 2014

piszę magisterke mam czas do konca wrzesnia :) po tym terminie moge prowadzic 5 gier nawet ;) ale przeciez jak teraz zmienimy mistrza gry i tyrella powinno byc ok ?:D
Mieciu - Czw 28 Sie, 2014

Takiego Tyrella to przejmę z pocałowaniem ręki ;)
Jazmatos - Czw 28 Sie, 2014

I dlatego właśnie ja nie prowadzę gier, bo by mnie kusiło co by je ustawiać, tyle że ja na pewno sam bym w nich nie uczestniczył :P No co za niegodziwe oszustwo :P Jak tak można, co to się dzieje w tej Polsce, nawet takie machloje w grze planszowej na forum... :P

PS Nie śledziłem gry, ale od razu widać, że Tyrell w następnej turze wykończyłby Martella i w konsekwencji, więc jeżeli wydarzenia docelowo sprzyjały Tyrellowi to ustawka oczywista.
Dwie gry prowadzić i jednocześnie w nich grać, widać doznał rozdwojenia jaźni i w końcu wpadł :P

PS2 Teraz dopiero widzę, że w innych grach też tak grał no ja pierdolę, normalnie największa aferka na tym forum, tyle gier zniszczyć, to już snajper mówicie zamówiony? :D Albo tak defenestracji dokonać :P Nie no żart, choć na tym forum to jest już spalony, choć kto wie, zawsze może założyć 3 kolejne nowe konta :D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group