|
galakta.pl Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta |
 |
Gra o Tron - PBF #63 - Pole gry
lord mormont - Nie 22 Cze, 2014 Temat postu: PBF #63 - Pole gry
Tura 4 - Faza Akcji
Kruk
Greyjoy Ironman's Bay (obrona +2)-> (najazd)
Najazdy
Lannister Banefort-> Whispering Wood (najazd*)
Stark Deepwood(port)-> bez efektu
Greyjoy Ironman's Bay-> The Golden Sound (wsparcie)
Lannister Blackwater->zdjęty
Marsze
Lannister Sunset Sea (marsz+0)-> statek, statek, statek na Ironman's Bay - bitwa z Greyjoyem
Baratheon Blackwater Bay (marsz-1)-> statek, statek na The Gullet
Tully Riverrun (marsz+1)-> rycerz na Stoney Sept
Targaryen
Stark
Martell
Greyjoy Pyke (marsz +1) -> rycerz na Greywater Watch, piechur na Flint's Finger - bitwa z Tullym
Tyrell
Arryn
Lannister
Baratheon
Tully
Targaryen
Stark
Martell
Tyrell
Arryn
Umocnienia Władzy
Lannister Golden Tooth (+2ŻW)
Baratheon Dragonstone (+2ŻW), Storm's End(port) (+1ŻW)
Tully Stoney Sept (+1ŻW), Harrenhal*->
Targaryen Golden Fields (+2ŻW), Myr (+1ŻW), Pentos*->
Stark Karhold (+2ŻW), Deepwood*->
Tyrell Highgarden*->
Arryn Gulltown (+1ŻW), The Eyrie*->
Gracze
Baratheon - czyzyk29
Lannister - gamaliel
Targaryen - Beez
Stark - gog
Martell - lion_victor
Greyjoy - guzu
Tyrell - drago3482
Arryn - Rold
Tully - dredzilla
Karty rodów:
Stark
Eddard Stark [4][miecz][miecz]
Robb Stark [3] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek
Roose Bolton [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (razem z tą kartą)
Greatjon Umber [2][miecz]
Maester Luwin [1] Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy
Ser Rodrick Cassel [1][wieża][wieża]
Catelyn Stark [0] Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton obrony, jego wartość ulega podwojeniu
Greyjoy
Euron Wronie Oko [4][miecz]
Victarion Greyjoy [3] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1
Balon Greyjoy [2] Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0
Theon Greyjoy [2] Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza
Asha Greyjoy [1] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, ta karta otrzymuje dwa symbole miecza i jeden symbol fortyfikacji
Dagmer Rozcięta Gęba [1][miecz][wieża]
Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz natychmiast odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby odrzucić Aerona Mokrą Czuprynę i wybrać z ręki inną kartę Rodu (jeśli jakąś jeszcze posiadasz)
Arryn
Bronze Yohn Royce [4] Jeśli posiadasz więcej dostępnych żetonów Władzy od twojego przeciwnika, ta karta otrzymuje +1 do siły
Littlefinger [3] Jeśli kontrolujesz The Eyrie po tej bitwie, otrzymujesz tyle żetonów Władzy, ile wynosi podwojona wydrukowana wartość Siły karty Rodu twojego przeciwnika
Nestor Royce [2][wieża][wieża]
Lyn Corbray [2][miecz]
Lothor Brune [1][miecz][wieża]
Alayne Stone [1] Jeśli wygrasz bitwę i kontrolujesz The Eyrie, możesz odrzucić 2 ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby zmusić twojego przeciwnika do odrzucenia wszystkich dostępnych żetonów Władzy
Lysa Arryn [0] Jeśli twój przeciwnik posiada więcej dostępnych żetonów Władzy od ciebie, otrzymujesz 3 Żetony Władzy
Lannister
Tywin Lannister [4] Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 2 żetony Władzy
Ser Gregor Clegane [3][miecz][miecz][miecz]
Ser Jaime Lannister [2][miecz]
Ogar [2][wieża][wieża]
Tyrion Lannister [1] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu
Ser Kevan Lannister [1] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Lannisterów) zapewniają premię +2, a nie +1
Cersei Lannister [0] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz usunąć z planszy jeden dowolny żeton Rozkazu pokonanego przeciwnika
Tully
Edmure Tully [4] Jeśli przegrasz możesz wycofać się na dowolny obszar sąsiadujący z polem bitwy - również z użyciem transportu morskiego - i wywołać kolejną bitwę. Twoje jednostki nie zostają rozbite
Jason Mallister [3] Jeśli bronisz zamku lub twierdzy siła statków przeciwnika wynosi 0
Titos Blackwood [2][miecz][wieża]
The Blackfish [2] Podczas tej bitwy wszystkie premie z rozkazów (+1, +2) przeciwnika zostają zniwelowane. Wszystkie Twoje premie z rozkazów (+1, +2) liczą się podwójnie
Lord Piper [1][wieża][wieża]
Karyl Vance [1] Jeśli do obszaru bitwy przylega rzeka ta karta otrzymuje symbol [miecz] oraz [wieża][wieża]
Walder Frey [0] Zignoruj tekst zdolności karty przeciwnika. Możesz użyć zdolności karty przeciwnika, zamieniając ew. nazwę rodu w tekście na Tully lub wszystkich ikon [miecza] z jego karty
Baratheon
Stannis Baratheon [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycje na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły
Renly Baratheon [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedna z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Baratheonów) w jednostkę Rycerzy
Brienne z Tarth [2][miecz][wieża]
Ser Davos Seaworth [2] Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza
Melisandre [1][miecz]
Salladhor Saan [1] Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Baratheonów jednostek Statków spada do 0
Plama [0] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę
Targaryen
Daenersys Targaryen [4][miecz][czaszka]
Ser Barristan Selmy [3] Jeśli się bronisz ta karta otrzymuje +2 do siły. Jeśli wygrasz bitwę możesz przejąć jednostkę przeciwnika - by przejąć piechura lub statek odrzuć 2 Żetony Władzy - by przejąć rycerza odrzuć 3 Żetony Władzy. Nie możesz przekroczyć limitu zaopatrzenia
Ser Jorah Mormont [2][wieża]
Grey Worm [2] Siła każdego piechura wynosi +2, a nie +1. Za każdych dwóch piechurów w armii ta karta otrzymuje [miecz]
Rakharo [1] Jeśli atakujesz i wygrasz możesz położyć na obszarze ogarniętym bitwą rozkaz zwykłego najazdu i rozpatrzyć go natychmiastowo
Daario Naharis [1][miecz][miecz]
Lord Varys [0] Możesz przełożyć jeden ze swoich rozkazów obrony, umocnienia władzy lub wsparcia na dowolne pole z Twoimi jednostkami na którym nie znajduje się żaden rozkaz
Tyrell
Mace Tyrell [4] Natychmiast zniszcz jedną z atakujących lub broniących się jednostek Piechurów przeciwnika
Ser Loras Tyrell [3] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie
Ser Garlan Tyrell [2][miecz][miecz]
Randyll Tarly [2][miecz]
Alester Florent [1][wieża]
Margaery Tyrell [1][wieża]
Królowa Cierni [0] Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę
Martell
Czerwona Żmija [4][miecz][miecz][wieża]
Areo Hotah [3][wieża]
Ciemna Gwiazda [2][miecz]
Obara Sand [2][miecz]
Nymeria Sand [1] Jeśli się bronisz, ta karta otrzymuje symbol fortyfikacji. Jeśli atakujesz, ta karta otrzymuje symbol miecza
Arianne Martell [1] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót
Doran Martell [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów
Karty Dzikich:
Kolejną kartę Dzikich oglądali: Arryn
WARG-ZWIADOWCA
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy.
Pozostali gracze: Odrzucają po 2 dostępne żetony Władzy (lub tyle, ile aktualnie posiadają).
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy.
CISZA NA MURZE
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Nic się nie dzieje.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Nic się nie dzieje.
JEŹDŹCY MAMUTÓW
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 1 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu. [/color]
NAJAZD PREWENCYJNY
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Wybiera jedno: a) Niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy; b) Spada o 2 pozycje na torze Wpływów, na którym zajmował najlepszą pozycję.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Dzicy natychmiast atakują ponownie z siłą 6. Nie bierze udziału w licytacji obrony przeciwko temu atakowi (nie otrzyma też żadnych nagród, ani kar).
GROMADZĄ SIĘ NAD MLECZNĄ WODĄ
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile.
Pozostali gracze: Jeśli posiadają po więcej niż jednej karcie Rodu na ręce, muszą wybrać i odrzucić jedną z tych kart.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Bierze cały stos odrzuconych kart Rodu z powrotem na rękę.
ŁUPIEŻCY GRZECHOCZĄCEJ KOSZULI
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Spada o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Pozostali gracze: Spadają o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Następnie gracze redukują armie, aby sprostać nowemu limitowi Zaopatrzenia.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wspina się o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 8 ).
KRÓL ZA MUREM
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Przesuwa swoje żetony Wpływów na najniższe pozycje wszystkich torów Wpływów.
Pozostali gracze: W kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera tor Lenników lub Królewskiego Dworu i przesuwa swój żeton Wpływów na najniższą pozycję tego toru.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Przesuwa swój żeton Wpływów na najwyższą pozycję wybranego toru Wpływów i otrzymuje odpowiedni żeton Dominacji.
ZABÓJCY WRON
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Zamienia wszystkie swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Pozostali gracze: Zamieniają po 2 swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może natychmiast zamienić do 2 jednostek Piechurów z dowolnych obszarów na planszy na dostępne jednostki Rycerzy.
NADCIĄGA HORDA
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 2 ze swoich jednostek w jednym ze swoich Zamków lub Twierdz. Jeśli nie może tego zrobić, niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 1 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.
Karty Westeros:
Talia I:
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Talia II:
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
Talia III:
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Jesienne deszcze [dzicy]Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
Sieć kłamstw [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
Uczta dla wron [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
Nawałnica mieczy [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
Morze sztormów [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
Talia IV: od 5 tury
[list]Others Attack [dzicy] Wszyscy muszą natychmiast odrzucić jedną z kart rodów dostępnych na ręce.
Wildling Raid [dzicy] Wszystkie symbole dzikich na kartach Westeros liczą się x 2.
Night's Watch Grows Wszystkie symbole dzikich na kartach Westeros są ignorowane.
Death's and Taxes [dzicy] Wszyscy muszą odrzucić tyle Żetonów Władzy ile wynosi ich zaopatrzenie.
Storm at Sea Wszyscy muszą zniszczyć dwa ze swoich statków, które znajdują się na morzu. Statki znajdujące się w porcie są bezpieczne.
Drought [dzicy] W tej turze przez wszystkie rzeki można przeprowadzać najazdy, marsze, wsparcie i odwroty.
Winter is Coming Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Choppy Seas W tej turze statki nie mogą wspierać terenów lądowych ogarniętych bitwą.
Abundant Harves Zaopatrzenia każdego gracza wzrasta o 2 poziomy aż do następnej aktualizacji zaopatrzenia.
Wolves Attack [dzicy] Połowa posiadanych przez każdego gracza jednostek rycerzy zamienia się w jednostki piechurów ( zaokrąglamy w górę, jeśli masz pięciu rycerzy, zamieniasz trzech).
Sea Doldrums W tej turze za pomocą statków nie można wykonywać marszy i odwrotów.
lord mormont - Nie 22 Cze, 2014
HISTORIA GRY
Tura 1 - Faza Akcji
Czekamy na rozkazy
Kruk
Arryn Podgląda kartę dzikich
Marsze
Lannister Casterly Rock (marsz+1)-> rycerz na Golden Tooth, piechur na Blackwater
Targaryen Sea of Myrth (marsz+0)-> zdjęty
Stark Winterfell (marsz+0)-> kon na Deepwood, piechur na Karhold
Martell Sea of Dorne (marsz+1)-> statek na East Summer Sea
Greyjoy Greywater Watch (marsz -1)-> piechur na Seagard
Tyrell Redwyne Straits (marsz+0)-> West Summer Sea
Arryn The Eyrie (marsz+0)-> rycerz na Bloody Gate
Tully Riverrun (marsz+0)-> piechur na Harrenhal, kon na Whispering Wood
Targaryen Pentos (marsz-1)-> rycerz na Disputed Lands, piechur na Myr
Stark The Shivering Sea (marsz+1)-> zdjęty
Martell Salt Shore (marsz+0)-> piechur na Starfall (zostawia żeton władzy)
Greyjoy Ironman's Bay (marsz +0)-> statek na Sunset Sea
Arryn Bay of Crabs (marsz+1)-> statek The Narrow Sea
Tully Whispering Wood (marsz+1)-> rycerz, rycerz na Seagard - bitwa z Greyjoyem
Umocnienia Władzy
Baratheon Storm's End* -> statek, statek na Blackwater Bay, Dragonstone (+2ŻW)
Lannister Lannisport* -> statek, statek na The Golden Sound
Targaryen Golden Fields (+2ŻW)
Stark White Harbor* -> statek na The Byte
Martell Sunspear* -> rycerz
Greyjoy Pyke (+2Żw), Pyke port (+1ŻW)
Tyrell Highgarten*, Dornish Marches (+2ŻW)
Arryn Gulltown* -> statek na Bay of Crabs
Tully The Twins* (+2ŻW)
Tura 2 - Faza Westeros
Talia I:
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Talia II:
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
Talia III:
Nawałnica mieczy [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
Tura 2 - Faza Akcji
BŁĄD: Greyjoy port (marsz+0), Greywater Watch (marsz-1)
Kruk
Arryn Bay of Crabs (marsz+0)-> (wsparcie+1)
Najazdy
Baratheon Shipbreaker Bay -> zdjęty
Martell East Summer Sea -> bez efektu
Arryn* The Narrow Sea -> wsparcie na The Byte
Marsze
Baratheon Strom's End (marsz+0)-> koń na King's Landing
Lannister Blackwater (marsz+0)-> zdjęty
Targaryen Sea of Myrth (marsz+0)-> zdjęty
Stark The Shivering Sea (marsz+0)-> zdjęty
Martell Sunspear (marsz+1)-> rycerz, rycerz na Starfall
Greyjoy Greywater Watch (marsz -1)-> piechur na Flint's Finger
Tyrell Redwyne Straights (marsz-1)-> statek, statek na West Summer Sea
Tully Seagard (marsz+1)-> rycerz na Greywater Watch
Lannister Golden Sound (marsz+1)-> statek, statek statek na Sunset Sea - bitwa z Greyjoyem
Targaryen Disputed Lands (marsz-1)-> Volantis (ŻW)
Greyjoy Pyke port (marsz +0) -> statek na Ironman's Bay
Tyrell West Summer Sea (marsz+0)-> statek, statek na East Summer Sea - bitwa z Martellem
Tyrell Highgarden (marsz+1)-> rycerz na Old Town, piechur na The Reach
Umocnienia Władzy
Baratheon Dragonstone (+2ŻW)
Lannister Lannisport* -> statek na The Golden Sound, piechur, Golden Tooth (+2ŻW)
Targaryen Golden Fields (+2ŻW), Myr (+1ŻW)
Stark White Harbor* -> statek na The Byte, Karhold (+2ŻW), Deepwood (+1ŻW)
Greyjoy Pyke (+2ŻW)
Tyrell Dornish Marches (+2ŻW)
Arryn The Eyrie* -> piechur, piechur, Bloody Gate (+2ŻW), Gulltown (+1ŻW)
Tully Harrenhal* -> piechur, piechur, The Twins (+2ŻW)
Tura 3 - Faza Westeros
Talia I:
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
Talia II:
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Stan żetonów władzy
Baratheon 9
Lannister 7
Targaryen 9
Stark 8
Martell 4
Greyjoy 10
Tyrell 9
Arryn 8
Tully 9
Żelazny Tron
Lannister 2
Baratheon 1
Tully 1
Targaryen 0
Stark 0
Martell 0
Greyjoy 0
Tyrell 0
Arryn 0
Lennicy
Targaryen 3
Tyrell 3
Martell 3
Stark 2
Tully 1
Greyjoy 1
Lannister 0
Baratheon 0
Arryn 0
Królewski Dwór
Greyjoy 8
Baratheon 7
Arryn 7
Tully 6
Tyrell 6
Targaryen 6
Stark 6
Martell 0
Lannister 0
Stan żetonów władzy
Lannister 5
Greyjoy 1
Baratheon 1
Arryn 1
Tully 1
Martell 1
Targaryen 0
Stark 0
Tyrell 0
Talia III:
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Tura 3 - Faza Akcji
+Volantis UW*
Kruk
Greyjoy Ironman's Bay (wsparcie+1)-> (obrona+2)
Najazdy
Lannister Blackwater -> King's Landing (+-1ŻW)
Marsze
Lannister The Golden Sound (marsz+0)-> statek, statek, statek na Sunset Sea - bitwa z Greyjoyem
Tully Greywater Watch (marsz+0)-> rycerz na Flint's Finger - bitwa z Greyjoyem
Targaryen Sea of Myrth (marsz+0) -> zdjęty
Stark The Byte (marsz-1)-> statek, statek na The Shivering Sea
Martell Sea of Dorne (marsz-1)-> statek East Summer Sea
Tyrell West Summer Sea (marsz+0)-> statek, statek na East Summer Sea - bitwa z Martellem
Arryn The Eyrie (marsz-1)-> piechur, piechur na Bloody Gate
Lannister Lannisport (marsz-1)-> piechur na Banefort
Tully Harrehal (marsz-1)-> piechur na Riverrun, piechur na Stony Sept
Stark The Shivering Sea (marsz+0)-> statek na The Byte, statek na Bay of Narvos
Martell Starfall (marsz+0)-> rycerz, rycerz na Prince's Pass, piechur na Yronwood (ŻW)
Tyrell West Summer Sea (marsz+0)-> statek na Sea of Dorne - bitwa z Martellem
Arryn Bloody Gate (marsz+0)-> piechur na Kingsroad, rycerz na The Vale
Umocnienia Władzy
Lannister Golden Tooth (+2ŻW)
Baratheon Dragonstone (+2ŻW), King's Landing (+3ŻW), Storm's End*-> piechur, statek do portu
Tully The Twins (+2ŻW)
Targaryen Golden Fields (+2ŻW), Myr (+1ŻW), Volantis*-> statek na Bay of Royne
Stark Karhold (+2ŻW), Deepwood (+1ŻW), White Harbor*-> statek na The Byte
Martell Sunspear (+2ŻW)
Greyjoy Pyke*-> statek, statek na Ironman's Bay
Tyrell Dornish Marches (+2ŻW), Oldtown*-> piechur, statek na Redwyne Straights
Arryn Gulltown*-> statek na The Narrow Sea
Tura 4 - Faza Westeros
Talia I:
Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Talia II:
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Baratheon 2+4+1=7
Lannister 8+2=10
Targaryen 3+2=5
Stark S 3+2+1=6
Martell 2+2=4
Greyjoy 1+1+1=3
Tyrell 2+1=3
Arryn 1+2=3
Tully 3+4=7
Talia III:
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak dzikich z siłą 15!
Baratheon 1
Lannister 1
Targaryen 2
Stark 1
Martell 0
Greyjoy 1
Tyrell 1
Arryn 2
Tully 1
GROMADZĄ SIĘ NAD MLECZNĄ WODĄ
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile.
Pozostali gracze: Jeśli posiadają po więcej niż jednej karcie Rodu na ręce, muszą wybrać i odrzucić jedną z tych kart.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Bierze cały stos odrzuconych kart Rodu z powrotem na rękę.
guzu - Nie 22 Cze, 2014
czuję się jakbym grał u siebie, nice
gamaliel - Nie 22 Cze, 2014
posłane
Rold - Pon 23 Cze, 2014
Za kim czekamy?
Dredzilla - Pon 23 Cze, 2014
Pewnie za mną, podesle rozkazy dzisiaj po pracy
lord mormont - Pon 23 Cze, 2014
czeka na decyzje kruka
guzu - Pon 23 Cze, 2014
mnie kruk nie obchodzi
greywater watch (marsz -1) -> piechur na Seagard
Dredzilla - Pon 23 Cze, 2014
Wez no GJ po dobroci idz na palec flinta a nie
Rold - Wto 24 Cze, 2014
Rzecz jasna Dzicy
gamaliel - Wto 24 Cze, 2014
marsz+1*
rycerz na golden tooth
piechur na blackwater
Gog - Wto 24 Cze, 2014
kon na deepwood piechur na karhold
Dredzilla - Wto 24 Cze, 2014
Piechur na harenhall, kon na góre
guzu - Wto 24 Cze, 2014
Ironman's Bay (marsz +0) -> statek na Sunset Sea
Rold - Sro 25 Cze, 2014
1. dzicy na gore
2. konik wychodzi.
Chcialem w desperacji wyplywac statkiem, bo to moze byc jedyna mozliwosc zdobycia przewagi nad Gogiem, ale to wymagaloby zbyt duzo losowego szczescia
3. statek wyplywa. (nawet gdyby znalazl sie tam statek Gog'a)
Rold - Sro 25 Cze, 2014
1. dzicy na gore
2. konik wychodzi.
Chcialem w desperacji wyplywac statkiem, bo to moze byc jedyna mozliwosc zdobycia przewagi nad Gogiem, ale to wymagaloby zbyt duzo losowego szczescia
3. statek wyplywa. (nawet gdyby znalazl sie tam statek Gog'a)
lion_victor - Sro 25 Cze, 2014
Statek z SoD na ESS.
Lordzie Mormont czy ja dobrze widzę, że na start mam zaopatrzenie na 4 poziomie?
lord mormont - Sro 25 Cze, 2014
ok zaopatrzenia nie poprawiłem
drago3482 - Sro 25 Cze, 2014
Redwyne Straits (marsz+0)-> West Summer Sea
lion_victor - Sro 25 Cze, 2014
Czyli będzie to skorygowane... Buuuu...
W mojej okolicy nic się nie zmieni, więc mój drugi ruch: piechur ze Słonego Brzegu na Starfall i zostawiam ŻW.
guzu - Sro 25 Cze, 2014
no to 3 ostatnie marsze i mobiliki
Beez - Sro 25 Cze, 2014
statek zdjety.
Rycerz na dolne pole z beczka i koronką(nie moge sie doczytac), a piehchur na MYR
czyzyk29 - Sro 25 Cze, 2014
2 statki na blackwater
Dredzilla - Sro 25 Cze, 2014
Dwa konie na seagard, dowodca zraz na pw
guzu - Sro 25 Cze, 2014
wysłany?
Dredzilla - Sro 25 Cze, 2014
Tak
Edit- Karyl Vance
guzu - Sro 25 Cze, 2014
Dagmer Rozcięta Gęba [1][miecz][wieża]
gamaliel - Sro 25 Cze, 2014
z uw* dwa statki na golden sound
guzu - Sro 25 Cze, 2014
ehh odważnie, spadam na Greywater Watch
Gog - Sro 25 Cze, 2014
marsz bez efektu statek na bite
Dredzilla - Sro 25 Cze, 2014
Z Twins biore żetony
lion_victor - Sro 25 Cze, 2014
Rycerz na Słoneczną Włócznię.
Rold - Sro 25 Cze, 2014
Statek na morze krabów
lord mormont - Czw 26 Cze, 2014
Bitwa o Seagard
Atakujący Tully [6]
[1] Rozkaz: marsz+1
[4] Jednostki: rycerz, rycerz
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[1] Dowódca: Karyl Vance [1] Jeśli do obszaru bitwy przylega rzeka ta karta otrzymuje symbol [miecz] oraz [wieża][wieża]
Niższa pozycja na torze Lenników.
Obrońca Greyjoy [2]
[0] Rozkaz: brak
[1] Jednostki: piechur
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[1] Dowódca: Dagmer Rozcięta Gęba [1][miecz][wieża]
Wyższa pozycja na torze Lenników
Tully wygrywa.
Greyjoy przegrywa. Wycofuje się do Greywater Watch
lord mormont - Czw 26 Cze, 2014
Dredzilla napisał/a: | Dwa konie na seagard, dowodca zraz na pw |
a żeton zostawiamy
Highgarten* decyzja
drago3482 - Czw 26 Cze, 2014
2 statki poproszę
gamaliel - Czw 26 Cze, 2014
czyli wydarzenia?
lord mormont - Czw 26 Cze, 2014
najpierw muszę poznać decyzję Tully'ego odnośnie żetonu na Whispering Wood
Dredzilla - Czw 26 Cze, 2014
Jaki żeton i jakie whispering wood ?:D To ten obszar pomiedzy riverunn i seagardem ?
Nie zostawialem zetonu, a jesli juz to przeciez po rozstrzygnietej bitwie zostawic go nie mozna
guzu - Czw 26 Cze, 2014
lord mormont napisał/a: | najpierw muszę poznać decyzję Tully'ego odnośnie żetonu na Whispering Wood |
nie napisał=nie zostawia
Dredzilla - Pią 27 Cze, 2014
od dwoch dni czekamy na wydarzenia ?
guzu - Pią 27 Cze, 2014
na to czekamy
lord mormont napisał/a: | najpierw muszę poznać decyzję Tully'ego odnośnie żetonu na Whispering Wood |
Dredzilla - Pią 27 Cze, 2014
Przeciez odpisalem dwa posty wyzej, bez przesady ...
guzu - Pią 27 Cze, 2014
może GM nie zauważył, zresztą nie było go od wczoraj
lord mormont - Pią 27 Cze, 2014
zna ktoś jakiś fajny serwer, bo mnie szlak chce trafić z http://pl.tinypic.com
guzu - Pią 27 Cze, 2014
imgur
lord mormont - Pią 27 Cze, 2014
Tura 2 - Faza Planowania
Czekam na rozkazy. Gramy bez obron.
Tura 2 - Faza Westeros
Talia I:
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Talia II:
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
Talia III:
Nawałnica mieczy [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
gamaliel - Pią 27 Cze, 2014
rozkazy poszły
Dredzilla - Sob 28 Cze, 2014
Dlaczego przez chwile byly widoczne rozkazy i zniknely ?
gamaliel - Pon 30 Cze, 2014
panowie co tam z rozkazami?
guzu - Pon 30 Cze, 2014
moje dawno wysłane
lord mormont - Pon 30 Cze, 2014
Tura 2 - Faza Akcji
mapka jest dobrej jakości, więc proszę o rozkazy w takim stylu
guzu napisał/a: | Ironman's Bay (marsz +0) -> statek na Sunset Sea |
czyzyk29 - Pon 30 Cze, 2014
Bary najazd schodzi bez efektu
Marsz kon koniec burzy na krolewska przystan
guzu - Pon 30 Cze, 2014
u mnie jest błąd w rozkazach, nie mam gwiazdek, powinno być
pyke port - marsz +0
greywater watch - marsz -1
i tak też zostało wcześniej wysłane
gamaliel - Pon 30 Cze, 2014
Blackwater marsz+0 nie wykonuje
lion_victor - Pon 30 Cze, 2014
1) Ściągam NAJAZD
2) Marsz 2 rycerzy Słoneczna Włócznia --> Starfall
guzu - Pon 30 Cze, 2014
Greywater Watch (marsz -1) -> piechur na Flint's Finger
Rold - Pon 30 Cze, 2014
Dzikich znam. więc zamieniam marsz +0 na wsparcie +1
Palę wsparcie Starka. :p
Beez - Wto 01 Lip, 2014
ach nie zauważyłem marszu Bary i wciąż na niego czekalem.
Marsz z morza sciagam, Konik na Volantis z zostawieniem żetonu
gamaliel - Wto 01 Lip, 2014
golden sound marsz+1 na sunset sea
trzy statki
generał na pw
drago3482 - Wto 01 Lip, 2014
Redwyne Straights (marsz-1)-> statek, statek na West Summer Sea
guzu - Wto 01 Lip, 2014
gamaliel napisał/a: | golden sound marsz+1 na sunset sea
trzy statki
generał na pw |
Balon Greyjoy [2] Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0
gamaliel - Wto 01 Lip, 2014
Ser Jaime Lannister
dokładasz miecz i wracam do siebie
guzu - Wto 01 Lip, 2014
dokładam
Gog - Wto 01 Lip, 2014
bez efektu
guzu - Wto 01 Lip, 2014
Pyke port (marsz +0) -> statek na Ironman's Bay
Dredzilla - Wto 01 Lip, 2014
Kon na greywater watch
gamaliel - Sro 02 Lip, 2014
Jeśli chodzi o marsze czekamy właściwie tylko na Tyrella?
drago3482 - Sro 02 Lip, 2014
pomyliłem ostatnim razem i zapomniałem, napisać ,,statek, statek"
nie zostało to jednak uwzględnione jeszcze w pierwszym poście i nie wpływa na marsze wykonane już po moim, tak że jeśli pozwolicie poprawię go i ...
West Summer Sea (marsz+0)-> statek, statek na East Summer Sea
dowódca na pw
lion_victor - Sro 02 Lip, 2014
Nie będę zabijał ducha gry, skoro faktycznie tak chciałeś, choć wyłącznie ja przez to ucierpię...
Arianne Martell [1] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót
Wycofuję się na SoD, jeśli statek przeżyje.
gamaliel - Czw 03 Lip, 2014
prośba do gm o aktualizację pierwszej strony, bo jest parę kolejnych marszy wykonanych
lord mormont - Czw 03 Lip, 2014
Bitwa o Sunset Sea
Atakujący Lannister [4]
[1] Rozkaz: marsz+1
[3] Jednostki: statek, statek, statek
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[0] Dowódca: Ser Jaime Lannister [2][miecz]
Niższa pozycja na torze Lenników.
Obrońca Greyjoy [4]
[0] Rozkaz: brak
[1] Jednostki: statek
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[2] Dowódca: Balon Greyjoy [2] Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0
[1] miecz aktywny
Wyższa pozycja na torze Lenników
Lannister przegrywa
Greyjoy wygrywa
lord mormont - Czw 03 Lip, 2014
Bitwa o East Summer Sea
Atakujący Tyrell [2]
[0] Rozkaz: marsz+0
[2] Jednostki: statek, statek
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[0] Dowódca: Królowa Cierni [0] Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę
Wyższa pozycja na torze Lenników.
Obrońca Martell [2]
[0] Rozkaz: brak
[1] Jednostki: statek
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[1] Dowódca: Arianne Martell [1] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót
Niższa pozycja na torze Lenników
Tyrell wygrywa, wycofuje się na West Summer Sea
Martell przegrywa i wycofuje się na Sea of Dorne
lord mormont - Czw 03 Lip, 2014
przepraszam bardzo za opóźnienia, ale nie miałem dostępu do PC
Tyrell ma jeszcze 1 marsz i niech decyduje o zdolności swojej karty
UW i kończymy turę
Gog - Czw 03 Lip, 2014
wiadomo statek
Dredzilla - Czw 03 Lip, 2014
Dwa piechury
gamaliel - Czw 03 Lip, 2014
z uw* statek na golden sound i piechur
Rold - Pią 04 Lip, 2014
z UW* 2x piechur
drago3482 - Pią 04 Lip, 2014
lion_victor napisał/a: |
Arianne Martell [1] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót
|
myślałem, że padnie Doran przed licytacją zapewne
usuwam UW* na Starfall
Highgarden (marsz+1)-> rycerz na Old Town, piechur na The Reach
Dredzilla - Nie 06 Lip, 2014
Na co czekamy?
guzu - Pon 07 Lip, 2014
na GM
lord mormont - Sro 09 Lip, 2014
Tura 3 - Faza Westeros
Talia I:
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
Talia II:
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Żelazny Tron
Lannister 2
Baratheon 1
Tully 1
Targaryen 0
Stark 0
Martell 0
Greyjoy 0
Tyrell 0
Arryn 0
Stan żetonów władzy
Greyjoy 10-0=10
Targaryen 9-0=9
Tyrell 9-0=9
Baratheon 9-1=8
Stark 8-0=8
Arryn 8-0=8
Tully 9-1=8
Lannister 7-2=5
Martell 4-0=4
Talia III:
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
guzu - Sro 09 Lip, 2014
możemy prosić o mapkę ?
gamaliel - Sro 09 Lip, 2014
na tron posłane
lion_victor - Pią 11 Lip, 2014
Który lord się znowu opiernicza?
lord mormont - Pią 11 Lip, 2014
Lord Arryn przebywa na wakacjach w Wodnych Ogrodach, dzisiaj ma wrócić.
Informował o swojej nieobecności w odpowiednim temacie
Rold - Nie 13 Lip, 2014
Przepraszam, ale telefon z którego miałem wysyłać info mi się rozwalił na wyjeździe ;/
A wyjazd z przyczyn technicznych przedłużył się o 2 dni.
0 ŻW na tron
lord mormont - Nie 13 Lip, 2014
Żelazny Tron
Lannister 2
Baratheon 1
Tully 1
Martell 0
Arryn 0
Greyjoy 0
Tyrell 0
Targaryen 0
Stark 0
Stan żetonów władzy
Greyjoy 10-0=10
Targaryen 9-0=9
Tyrell 9-0=9
Baratheon 9-1=8
Stark 8-0=8
Arryn 8-0=8
Tully 9-1=8
Lannister 7-2=5
Martell 4-0=4
... i czekam na kruki odnośnie licytacji Toru Lenników
czyzyk29 - Nie 13 Lip, 2014
Lannister
Baratheon
Tully
Martell
Arryn
Greyjoy
Tyrell
Targaryen
Stark
lord mormont - Wto 15 Lip, 2014
Targaryen - Beez
Stark - gog
co z wami
Dredzilla - Sro 16 Lip, 2014
Ta licytacja trwa już tydzień, a tutaj nadal nie mamy rozstrzygniecia o miecz...
guzu - Sro 16 Lip, 2014
beez i gog do tablicy
Beez - Sro 16 Lip, 2014
u mnie jest od wczoraj.
Przepraszam ze nie bylo mnie 2 dni
Gog - Sro 16 Lip, 2014
ja wysłałem juz wczoraj
gamaliel - Sro 16 Lip, 2014
czyli czekamy na GM'a
lord mormont - Sro 16 Lip, 2014
Lennicy
Targaryen 3
Tyrell 3
Martell 3
Stark 2
Greyjoy 1
Tully 1
Baratheon 0
Lannister 0
Arryn 0
Stan żetonów władzy
Greyjoy 10-1=9
Baratheon 8-0=8
Arryn 8-0=8
Tully 8-1=7
Targaryen 9-3=6
Stark 8-2=6
Tyrell 9-3=6
Lannister 5-0=5
Martell 4-3=1
Lannister ustala kolejność na torach 1-3, 5-6 oraz 7-9
i czekam na licytacje ostatniego toru
gamaliel - Sro 16 Lip, 2014
Targaryen
Tyrell
Martell
Stark
Tully
Greyjoy
Lannister
Baratheon
Arryn
Beez - Czw 17 Lip, 2014
Targeryan z 4 jednostkami dziękuje
gamaliel - Czw 17 Lip, 2014
na kruka posłane
gamaliel - Pon 21 Lip, 2014
Ta gra w ogóle się jeszcze toczy?
lord mormont - Pon 21 Lip, 2014
Królewski Dwór
Greyjoy 8
Baratheon 7
Arryn 7
Tully 6
Tyrell 6
Targaryen 6
Stark 6
Lannister 0
Martell 0
Stan żetonów władzy
Lannister 5
Greyjoy 1
Baratheon 1
Arryn 1
Tully 1
Martell 1
Targaryen 0
Tyrell 0
Stark 0
gamaliel - Pon 21 Lip, 2014
Greyjoy
Baratheon
Arryn
Tully
Tyrell
Targaryen
Stark
Lannister
Martell
no to decyzja miecza
guzu - Pon 21 Lip, 2014
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Targaryen (Beez) wybiera
Beez - Pon 21 Lip, 2014
bez marszów +1
guzu - Pon 21 Lip, 2014
to czekamy na mapkę z torami
lord mormont - Pon 21 Lip, 2014
Tura 3 - Faza Planowania
Talia III:
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania:
a) nie można przydzielać rozkazów Obrony
b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub
c) nie ma żadnych ograniczeń.
gamaliel - Wto 22 Lip, 2014
rozkazy posłane
lord mormont - Wto 22 Lip, 2014
Lannister - gamaliel
Martell - lion_victor
Arryn - Rold
Greyjoy - gazu
Tyrell - drago3482
Baratheon - czyzyk29
Targaryen - Beez
Stark - gog
... są zaniepokojeni brakiem aktywności ze strony
Tully - dredzilla
Gog - Wto 22 Lip, 2014
poszło
Beez - Sro 23 Lip, 2014
leci
+ powinienem mieć położony żeton nie na volantis a na tym polu obok. (disputed lands bodajze)
gamaliel - Sro 23 Lip, 2014
poczułem się jak unia
lord mormont - Sro 23 Lip, 2014
Tura 3 - Faza Akcji
+Volantis UW*
Kruk
Najazdy
Marsze
Lannister
Tully
Targaryen
Stark
Martell
Greyjoy
Tyrell
Arryn
Lannister
Tully
Stark
Martell
Tyrell
Arryn
Umocnienia Władzy
Lannister Golden Tooth (+2ŻW)
Baratheon Dragonstone (+2ŻW), King's Landing (+3ŻW), Storm's End*
Tully The Twins (+2ŻW)
Targaryen Golden Fields (+2ŻW), Myr (+1ŻW), Volantis*
Stark Karhold (+2ŻW), Deepwood (+1ŻW), White Harbor*
Martell Sunspear (+2ŻW)
Greyjoy Pyke*
Tyrell Dornish Marches (+2ŻW), Oldtown*
Arryn Gulltown*
guzu - Sro 23 Lip, 2014
Ironman;s Bay wsparcie +1 zamieniam na obrona +2
gamaliel - Sro 23 Lip, 2014
najazd pali kings landing
marsz+0 golden sound na sunset sea
trzy statki jeden zostaje
generał na pw
guzu - Czw 24 Lip, 2014
Theon Greyjoy [2] Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza
gamaliel - Czw 24 Lip, 2014
Ser Gregor Clegane [3]
lion_victor - Czw 24 Lip, 2014
Statek wypływa na ESS.
guzu - Czw 24 Lip, 2014
gamaliel napisał/a: | Ser Gregor Clegane [3] |
statek w piach, no kto tam dalej
Beez - Czw 24 Lip, 2014
Targ swój marsz zdejmuje.
Gog - Czw 24 Lip, 2014
doloze statki do statku
lord mormont - Czw 24 Lip, 2014
Bitwa o Sunset Sea
Atakujący Lannister [6]
[0] Rozkaz: marsz+0
[3] Jednostki: statek, statek, statek
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[3] Dowódca: Ser Gregor Clegane [3][miecz][miecz][miecz]
Niższa pozycja na torze Lenników.
Obrońca Greyjoy [4]
[0] Rozkaz: brak
[1] Jednostki: statek
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[2] Dowódca: Theon Greyjoy [2] Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza
Wyższa pozycja na torze Lenników
Lannister wygrywa
Greyjoy przegrywa i traci statek
Rold - Czw 24 Lip, 2014
2xpiechur wykonuje marsz z eyre
Dredzilla - Czw 24 Lip, 2014
Kon na palec flinta, dowóda zaraz na PW
guzu - Czw 24 Lip, 2014
Dredzilla napisał/a: | Kon na palec flinta, dowóda zaraz na PW |
Asha Greyjoy [1] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, ta karta otrzymuje dwa symbole miecza i jeden symbol fortyfikacji
Dredzilla - Czw 24 Lip, 2014
Rozumiem ze sie wspierałes (przynajmniej zawsze tak zakładamy ze uzywa sie swojego wsparcia)
U mnie 2 miecz wieza
gamaliel - Pią 25 Lip, 2014
Greyjoy nie mógł się wspierać:
na sunset nie ma już statku
na ironmans bay zmienił na obronę
guzu - Pią 25 Lip, 2014
dokładnie, wycofuje się na Whispering Wood
drago3482 - Pią 25 Lip, 2014
2 statki na East Summer Sea
lion_victor - Pią 25 Lip, 2014
Czerwona Żmija [4][miecz][miecz][wieża]
Kto nie ryzykuje, nie pije szampana...
lord mormont - Pią 25 Lip, 2014
Bitwa o East Summer Sea
Atakujący Tyrell [5]
[0] Rozkaz: marsz+0
[2] Jednostki: statek, statek
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[3] Dowódca: Ser Loras Tyrell [3] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie
Wyższa pozycja na torze Lenników
Obrońca Martell [5]
[0] Rozkaz: brak
[1] Jednostki: statek
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[4] Dowódca: Czerwona Żmija [4][miecz][miecz][wieża]
Niższa pozycja na torze Lenników
Tyrell wygrywa
Martell przegrywa i wycofuje się na Sea of Dorne
gamaliel - Pią 25 Lip, 2014
marsz-1 piechur na banefort
piechur zostaje
Gog - Pią 25 Lip, 2014
1 statek na narvos 1 na byte z uw statek na morze
Dredzilla - Sob 26 Lip, 2014
Jeden piechur na stolice, jeden na stoney sept, ostatni zostaje na harenhall
lion_victor - Sob 26 Lip, 2014
Cytat: | Martell przegrywa i wycofuje się ... | na SoD.
Rycerze na Prince's Pass, piechur na Yronwood, zostawiam ŻW.
lord mormont - Sob 26 Lip, 2014
Bitwa o Flint's Finger
Atakujący Tully[5]
[0] Rozkaz: marsz+0
[2] Jednostki: rycerz
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[3] Dowódca: Titos Blackwood [2][miecz][wieża]
Wyższa pozycja na torze Lenników
Obrońca Greyjoy [2]
[0] Rozkaz: brak
[1] Jednostki: piechur
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[1] Dowódca: Asha Greyjoy [1] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, ta karta otrzymuje dwa symbole miecza i jeden symbol fortyfikacji
Niższa pozycja na torze Lenników
Tully wygrywa
Greyjoy przegrywa i wycofuje się na Whispering Wood
drago3482 - Sob 26 Lip, 2014
statek idzie dalej na Sea of Dorne
dowódca na Pw
lion_victor - Pon 28 Lip, 2014
Doran Martell [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów
Królewski dwór, Tyrell w dół...
gamaliel - Pon 28 Lip, 2014
przy okazji użycia dorana, kolejność na torze królewskiego dworu jest taka:
Greyjoy
Baratheon
Arryn
Tully
Tyrell
Targaryen
Stark
Lannister
Martell
a na mapie lannister jest na końcu(powinno być na odwrót)
lion_victor - Pon 28 Lip, 2014
WTF? To w takim razie zrzucam go na lennikach, bo to zmienia postać rzeczy.
gamaliel - Pon 28 Lip, 2014
właśnie dlatego o tym napisałem,
na 7dmej stronie jest moja decyzja o kolejności na królewskim dworze
Rold - Pon 28 Lip, 2014
piechur na kingsroad
piechur zostaje
konik na the Vale
UW* to statek na Narrow Sea
Beez - Wto 29 Lip, 2014
Z uw* statek na Bay of Royne.
guzu - Wto 29 Lip, 2014
Pyke* - statek, statek na Ironman's Bay
lord mormont - Wto 29 Lip, 2014
Bitwa o Sea of Dorne
Atakujący Tyrell [2]
[0] Rozkaz: marsz+0
[1] Jednostki: statek
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[1] Dowódca: Alester Florent [1][wieża]
Niższa pozycja na torze Lenników
Obrońca Martell [1]
[0] Rozkaz: brak
[1] Jednostki: statek
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[0] Dowódca: Doran Martell [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów
Wyższa pozycja na torze Lenników
Tyrell wygrywa
Martell przegrywa i traci statek, jednocześnie zrzucając Tyrell na ostatnią pozycję Toru Lenników
drago3482 - Wto 29 Lip, 2014
zdejmuję marsz
guzu - Wto 29 Lip, 2014
czyżby została mobilka Baratheon - czyzyk29 ? i wydarzenia?
czyzyk29 - Wto 29 Lip, 2014
statek do portu i piechur
drago3482 - Sro 30 Lip, 2014
statek na morze i piechur
lord mormont - Sro 30 Lip, 2014
Tura 4 - Faza Westeros
Talia I:
Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Talia II:
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Talia III:
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak dzikich z siłą 15!
lion_victor - Sro 30 Lip, 2014
Możemy prosić o zestawienie żw,a najlepiej od razu mapę do planowania?
gamaliel - Sro 30 Lip, 2014
ja też proszę o mapę
lord mormont - Czw 31 Lip, 2014
proszę
gamaliel - Czw 31 Lip, 2014
mobilizujmy się
gamaliel - Czw 31 Lip, 2014
banefort statek golden sund
lannisport statek golden sund
+piechur
golden tooth piechur
castely rock rycerz
guzu - Czw 31 Lip, 2014
Pyke - statek, statek do portu
lion_victor - Pią 01 Sie, 2014
Słoneczna Włócznia i Starfall po rycerzu, w Yronwood upgrade do rycerza.
czyzyk29 - Pią 01 Sie, 2014
smocza skala - up do wiezy
KL - statek
koniec burzy - up up do piechurów
drago3482 - Sob 02 Sie, 2014
The Reach up do rycerza
Oldtown wieża
Highgarden piechur i statek
Beez - Sob 02 Sie, 2014
Pentps - statek na morze + piechur. Z pozostałych statki. Ciężko się pisze z komórki
Dredzilla - Nie 03 Sie, 2014
Sory za opoznienie
Harenhall i riverunn - koniki
seagard statek do portu
twins up do rycerza
flints finger statek na bay of ice
gamaliel - Nie 03 Sie, 2014
czyli jeszcze
arryn i stark
Gog - Nie 03 Sie, 2014
2x statek do portu i 2 piechury
Rold - Nie 03 Sie, 2014
Statek na Narrow Sea.
The Vale koń
Eyre up do konia
guzu - Nie 03 Sie, 2014
to wysyłamy na dzikich
prosimy o aktualne ŻW
Rold - Nie 03 Sie, 2014
guzu napisał/a: | to wysyłamy na dzikich
prosimy o aktualne ŻW |
Jest na mapie na tej stronie
gamaliel - Pon 04 Sie, 2014
wsparcie nocnej straży wysłane
guzu - Pon 04 Sie, 2014
Rold napisał/a: |
Jest na mapie na tej stronie |
uwzględnia?
Talia II:
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
lord mormont - Pon 04 Sie, 2014
na mapie jest błąd m.in Starkowi zapomniałem przyznać UW, a Baratheonowi Lannister najechał King's Landing (-+1ŻW)
Talia II:
Gra o Tron
Baratheon 2+4+1=7
Lannister 8+2=10
Targaryen 3+2=5
Stark S 3+2+1=6
Martell 2+2=4
Greyjoy 1+1+1=3
Tyrell 2+1=3
Arryn 1+2=3
Tully 3+4=7
trzeci plus za statki w porcie
lord mormont - Pon 04 Sie, 2014
czyzyk29 napisał/a: | koniec burzy - up up do piechurów |
lord mormont - Pon 04 Sie, 2014
Talia III:
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak dzikich z siłą 15!
czyzyk29 - Pon 04 Sie, 2014
lord mormont napisał/a: | czyzyk29 napisał/a: | koniec burzy - up up do piechurów |
|
tfuu do rycerzy
guzu - Pon 04 Sie, 2014
lord mormont napisał/a: |
trzeci plus za statki w porcie |
1 ŻW powinien być za każdy port z przynajmniej jednym statkiem i kontrolowanym przez tego gracza morzem
jeśli mam 2 statki w porcie i morze przy porcie to i tak otrzymuję 1 ŻW
lord mormont - Wto 05 Sie, 2014
OK. Żetony poprawione
Zostali tylko:
Targaryen - Beez
guzu - Wto 05 Sie, 2014
wysłane
gamaliel - Czw 07 Sie, 2014
Nadal czekamy na Targaryena?
Beez - Czw 07 Sie, 2014
wysłałem 5 sierpnia.
lord mormont - Czw 07 Sie, 2014
Beez napisał/a: | wysłałem 5 sierpnia. | zgadza się
Baratheon 1
Lannister 1
Targaryen 2
Stark 1
Martell 0
Greyjoy 1
Tyrell 1
Arryn 2
Tully 1
10 vs 15
GROMADZĄ SIĘ NAD MLECZNĄ WODĄ
Zwycięstwo Dzikich
Martell Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile.
Pozostali gracze: Jeśli posiadają po więcej niż jednej karcie Rodu na ręce, muszą wybrać i odrzucić jedną z tych kart.
gamaliel - Czw 07 Sie, 2014
Ser Kevan Lannister [1]
guzu - Pią 08 Sie, 2014
no kto tam dalej po kolei śmiało odrzucać
Beez - Pią 08 Sie, 2014
Lord Varys [0] Możesz przełożyć jeden ze swoich rozkazów obrony, umocnienia władzy lub wsparcia na dowolne pole z Twoimi jednostkami na którym nie znajduje się żaden rozkaz
czyzyk29 - Pią 08 Sie, 2014
Melisandre
Gog - Pią 08 Sie, 2014
cate
Rold - Sob 09 Sie, 2014
Alayne Stone [1] Jeśli wygrasz bitwę i kontrolujesz The Eyrie, możesz odrzucić 2 ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby zmusić twojego przeciwnika do odrzucenia wszystkich dostępnych żetonów Władzy
Dredzilla - Sob 09 Sie, 2014
Walder frey
guzu - Sob 09 Sie, 2014
Victarion Greyjoy [3] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1
czyzyk29 - Nie 10 Sie, 2014
prosba o mapke
drago3482 - Nie 10 Sie, 2014
Randyll Tarly [2][miecz]
gamaliel - Pon 11 Sie, 2014
na co czekamy?
czyzyk29 - Pon 11 Sie, 2014
Na mapke. Nie jest zupdatowans o np. Moja movilke nie wiem jak u innych
lord mormont - Pon 11 Sie, 2014
Tura 4 - Faza Planowania
gamaliel - Wto 12 Sie, 2014
rozkazy posłane
guzu - Wto 12 Sie, 2014
nie ma update odrzuconych dowódców w pierwszym poście
gamaliel - Czw 14 Sie, 2014
i jak idzie wysyłanie rozkazów?
Dredzilla - Sob 16 Sie, 2014
Przepraszam z góry, jestem na wyjeździe więc wyśle rozkazy po weekendzie
gamaliel - Pon 18 Sie, 2014
i jak idzie wysyłanie rozkazów?
guzu - Wto 19 Sie, 2014
raczej tego nie dokończymy...niestety
Dredzilla - Sro 20 Sie, 2014
Poślizg musiał być, wszystkich przepraszam i mowie ze jutro znow wyjezdzam, ale tym razem raz dziennie bede na telefonie wiec z rozkazami problemu nie bedzie
lord mormont - Sro 20 Sie, 2014
Tura 4 - Faza Akcji
Kruk
Najazdy
Marsze
Lannister
Baratheon
Tully
Targaryen
Stark
Martell
Greyjoy
Tyrell
Arryn
Lannister
Baratheon
Tully
Targaryen
Stark
Martell
Tyrell
Arryn
Umocnienia Władzy
Lannister Golden Tooth (+2ŻW)
Baratheon Dragonstone (+2ŻW), Storm's End(port) (+1ŻW)
Tully Stoney Sept (+1ŻW), Harrenhal*->
Targaryen Golden Fields (+2ŻW), Myr (+1ŻW), Pentos*->
Stark Karhold (+2ŻW), Deepwood*->
Tyrell Highgarden*->
Arryn Gulltown (+1ŻW), The Eyrie*->
lord mormont - Sro 20 Sie, 2014
guzu, czas oczekiwania na rozkazy to naprawdę nie moja wina
guzu - Sro 20 Sie, 2014
lord mormont napisał/a: | guzu, czas oczekiwania na rozkazy to naprawdę nie moja wina |
jasna sprawa, warto wtedy napisać czekamy na tego i tego, tak myśleliśmy że czekamy na Ciebie....
Kruk
Ironman's Bay (obrona +2) -> najazd
Palę wsparcie Lannistera na The Golden Sound
czyzyk29 - Czw 21 Sie, 2014
2 statki wyplywaja do gulet
gamaliel - Czw 21 Sie, 2014
Banefort pali najazd greyjoya
Blackwater zdjety bez wykonania
zanim zrobię marsz proszę o aktualizacje kart rodów
bo to utrudnia kalkulacje
guzu - Czw 21 Sie, 2014
Odrzuceni dowódcy
Lannister Ser Kevan Lannister [1]
Baratheon Melisandre [1]
Tully Walder Frey [0]
Targaryen Lord Varys [0]
Stark Catelyn Stark [0]
Martell Areo Hotah [3] Ciemna Gwiazda [2] Obara Sand [2]
Greyjoy Victarion Greyjoy [3]
Tyrell Randyll Tarly [2]
Arryn Alayne Stone [1]
gamaliel - Czw 21 Sie, 2014
trzy statki na ironsman bay
proszę Tullego o wsparcie
lord mormont - Czw 21 Sie, 2014
Bitwa o Ironman's Bay
Atakujący Lannister [5]
[0] Rozkaz: marsz+0
[3] Jednostki: statek, statek, statek
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych graczy: prośba do Tyllego
[2] Dowódca: Ogar [2][wieża][wieża]
Niższa pozycja na torze Lenników.
Obrońca Greyjoy [9]
[0] Rozkaz: brak
[3] Jednostki: statek, statek, statek
[2] Wsparcie: statek, statek w porcie Pyke
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[4] Dowódca: Euron Wronie Oko [4][miecz]
Wyższa pozycja na torze Lenników
Lannister przegrywa
Greyjoy wygrywa
guzu - Czw 21 Sie, 2014
niezależnie od wsparcia rzucam
Euron Wronie Oko [4][miecz]
gamaliel - Czw 21 Sie, 2014
no to żeby nie przedłużać:
Ogar [2][wieża][wieża]
lion_victor - Czw 21 Sie, 2014
guzu napisał/a: | Odrzuceni dowódcy
Lannister Ser Kevan Lannister [1]
Baratheon Melisandre [1]
Tully Walder Frey [0]
Targaryen Lord Varys [0]
Stark Catelyn Stark [0]
[b]Martell Areo Hotah [3] Ciemna Gwiazda [2] Obara Sand [2][/b]
Greyjoy Victarion Greyjoy [3]
Tyrell Randyll Tarly [2]
Arryn Alayne Stone [1] |
WTF? Martell Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile. Największa siła u mnie to 3, więc tylko 3-kę tracę...
guzu - Pią 22 Sie, 2014
racja, odrzucasz tylko [3]
gamaliel - Pią 22 Sie, 2014
no to jako że bitwa roztrzygnięta
to ruch Tullego
Dredzilla - Sob 23 Sie, 2014
Marsz +1 rycerz na stoney sept
guzu - Sob 23 Sie, 2014
Pyke (marsz +1) -> rycerz na Greywater Watch, piechur na Flint's Finger
Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz natychmiast odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby odrzucić Aerona Mokrą Czuprynę i wybrać z ręki inną kartę Rodu (jeśli jakąś jeszcze posiadasz)
Dredzilla - Nie 24 Sie, 2014
Blackfish
lord mormont - Nie 24 Sie, 2014
Bitwa o Flint's Finger
Atakujący Greyjoy [2]
[1] Rozkaz: marsz+1
[1] Jednostki: piechur
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[0] Dowódca: Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz natychmiast odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby odrzucić Aerona Mokrą Czuprynę i wybrać z ręki inną kartę Rodu (jeśli jakąś jeszcze posiadasz)
Niższa pozycja na torze Lenników.
Obrońca Tully [3]
[0] Rozkaz: brak
[2] Jednostki: rycerz
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[1] Dowódca: Dagmer Rozcięta Gęba [1][miecz][wieża]
Wyższa pozycja na torze Lenników
Tully wygrywa
Greyjoy przegrywa i traci piechura
gamaliel - Nie 24 Sie, 2014
trochę nie rozumie tej bitwy
Tully użył blackfisha a ten zamienił się w dagmera i zabił piechura?
Beez - Nie 24 Sie, 2014
statek z bay of royne na orange bay
gamaliel - Wto 26 Sie, 2014
Pytanie do współgraczy:
Uda nam się zrobić jedną kolejkę marszy w tydzień?
Gog - Wto 26 Sie, 2014
piechur na castle black drugi na white harbor
guzu - Sro 27 Sie, 2014
nie ma co dłużej czekać
drago3482 i lord mormont to multikonto
dałem mu szanse wytłumaczenia na forum - nie skorzystał
PBF#63 i PBF#70 są oszukane i najlepiej jak od razu będą skasowane
gamaliel - Sro 27 Sie, 2014
Skąd ta wiedza?
Dredzilla - Sro 27 Sie, 2014
Beka
Czarny Jaszczur - Czw 28 Sie, 2014
Czas na porządki.
W związku z sytuacją w której jeden z graczy obsługiwał dwa konta [tj. Drago3482 oraz Lord Mormont] jednego używając do moderacji jako prowadzący PBF a drugiego do grania w nim, gra ta zostaje zawieszona. Podobny los spotkał PBF #70 która była manipulowana w ten sam sposób.
Jest to niedopuszczalna i nieakceptowalna forma oszustwa która pozwala na sterowanie grą pod dyktando rodu nad którym sprawuje się kontrolę z drugiego konta. Nie jest możliwym wykonanie żadnej innej akcji [cofnięcia tur, zmiany graczy czy prowadzącego] także gra w tym momencie zostaje nierozstrzygnięta oraz zakończona.
Winowajca wpadł przez pomyłkę wysyłając mylne rozkazy do prowadzącego PBF #71 Guzu [gdzie dwoma kontami sterował dwa rody] i sam przyznał się do tego wykroczenia. W dobrym tonie byłyby publiczne przeprosiny osób które uczestniczyły w tych dwóch grach które prowadził a zostały przerwane - wtedy możliwy jest kredyt zaufania i powrócenie do zabawy z jednym tylko kontem
W krótkim czasie wyślę też PW do naszego moderatora - Nemomona - z prośbą o 'odpięcie' tych gier. Co my byśmy bez niego zrobili ;p
Gog - Czw 28 Sie, 2014
czemu niby nie mozna zastapic prowdzącego i gracza?:p
Czarny Jaszczur - Czw 28 Sie, 2014
Gog napisał/a: | czemu niby nie mozna zastapic prowdzącego i gracza?:p |
Ponieważ prowadzący grę i Tyrell to ta sama osoba. Ustawianie wydarzeń i licytacji jest w tym przypadku pewne, gra była od początku pod dyktando jednego rodu?
Gog, czekamy na nabór do Twojej gry
Gog - Czw 28 Sie, 2014
piszę magisterke mam czas do konca wrzesnia po tym terminie moge prowadzic 5 gier nawet ale przeciez jak teraz zmienimy mistrza gry i tyrella powinno byc ok ?:D
Mieciu - Czw 28 Sie, 2014
Takiego Tyrella to przejmę z pocałowaniem ręki
Jazmatos - Czw 28 Sie, 2014
I dlatego właśnie ja nie prowadzę gier, bo by mnie kusiło co by je ustawiać, tyle że ja na pewno sam bym w nich nie uczestniczył No co za niegodziwe oszustwo Jak tak można, co to się dzieje w tej Polsce, nawet takie machloje w grze planszowej na forum...
PS Nie śledziłem gry, ale od razu widać, że Tyrell w następnej turze wykończyłby Martella i w konsekwencji, więc jeżeli wydarzenia docelowo sprzyjały Tyrellowi to ustawka oczywista.
Dwie gry prowadzić i jednocześnie w nich grać, widać doznał rozdwojenia jaźni i w końcu wpadł
PS2 Teraz dopiero widzę, że w innych grach też tak grał no ja pierdolę, normalnie największa aferka na tym forum, tyle gier zniszczyć, to już snajper mówicie zamówiony? Albo tak defenestracji dokonać Nie no żart, choć na tym forum to jest już spalony, choć kto wie, zawsze może założyć 3 kolejne nowe konta
|
|