|
galakta.pl Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta |
 |
Gra o Tron - #69 Draft kart rodu
figol - Pon 21 Lip, 2014 Temat postu: #69 Draft kart rodu Proszę tutaj nie spamować!
MAPA z torami wpływów
Karty wybieracie w kolejności:
1 2 3 4 5 6 7
7 6 5 4 3 2 1
1 2 3 4 5 6 7
7 6 5 4 3 2 1
1 2 3 4 5 6 7
7 6 5 4 3 2 1
1 2 3 4 5 6 7
Po zakończeniu tj. po wybraniu ostatniej siódmej karty:
-dobieracie siłę do każdej zdolności, tak jak w podstawowej wersji gry ( 4 3 2 2 1 1 0 )
-do karty dobieracie postać związaną z danym rodem (fajnie jak będzie pasowała do zdolności)
-wysyłacie mi na PW gotowy zestaw, tak aby inne rody nie wiedziały co przygotowaliście
Kolejność wybierania kart:
1) Shutt - Lannister
2) Leśnik - Arryn
3) Jazmatos - Tyrell
4) Mieciu - Baratheon
5) Gog - Stark
6) Sardo - Martell
7) czarnylord23 - Greyjoy
Dotychczas wybrane :
1) Shutt - Lannister
7. [0-4] Jeśli przegrasz tę bitwę twoje jednostki nie są rozbite. Możesz wycofać się na dowolne pole, włącznie z tym zawierającym Żeton Władzy należący do innego gracza.
16. [0-3] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu (Tyrion bez zmian)
40. [1-4] Natychmiast, ta karta i karta rodu przeciwnika są odrzucane. Następnie wybierzcie nowe karty rodu (zakryte). Ten efekt nie działa, gdy któryś z graczy zagrał ostatnia kartę.
52. [0-3] [miecz][miecz]
13. [0-3] W fazie przygotowania, wybierz nazwę obszaru lądowego. Jeśli atakujesz lub bronisz nazwanego obszaru ta karta otrzymuje +2 siły i miecz.
56. [0-4] [wieża]
43. [1-2] Twoja ostateczna siła armii wynosi 4 lub może być obliczona w sposób zgodny z zasadami.
2) Leśnik - Arryn
14. [0-3] Natychmiast zredukuj wybraną wspierającą lub biorącą udział w bitwie jednostkę rycerza do piechura należącą do przeciwnika lub gracza wspierającego przeciwnika.
35. [0-2] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów.
29. [0-2] Natychmiast usuń żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.
6. [0-4] Natychmiast cofnij na rękę wybraną swoją kartę rodu ze stosu odrzuconych, wydrukowana siła tej karty musi być mniejsza lub równa wydrukowanej sile zagranej karty przeciwnika.
22. [0-3] Natychmiast pobierz tyle Żetonów Władzy ile wynosi wydrukowana siła karty rodu przeciwnika
55. [0-4] [miecz]
56. [0-4] [wieża]
3) Jazmatos - Tyrell
34. [0-2] Jeśli wygrasz możesz przesunąć się o 2 pozycje do góry na wybranym torze wpływów.
11. [0-3] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę
1. [0-4] Jeśli wygrasz przeciwnik będzie musiał odrzucić 2 żetony władzy za każdą wycofującą się jednostkę. Każda za którą nie odrzuci zostaje zniszczona.
37. [0-1] Otrzymujesz +2 siły i dwa symbole miecza jeśli posiadasz w tej bitwie więcej jednostek piechurów, niż przeciwnik. (liczy się tylko jednostki znajdujące się na obszarze bitwy)
53. [0-3] [miecz][miecz]
56. [0-4] [wieża]
25. [0-2] Jeśli wygrasz tę bitwę, zamiast zdejmować z obszaru ogarniętego bitwą żeton Rozkazu, możesz go przejąć i wykorzystać jak swój własny.
4) Mieciu - Baratheon
27. [0-2] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie.
9. [0-4] Jeśli przeciwnik zagrał kartę z tekstem, natychmiast możesz odrzucić tą kartę na stos odrzuconych, a następnie wybrać nową kartę rodu.
5. [0-4] Przeciwnik wybiera: wydrukowana siła jego karty rodu zostaje zignorowana lub tekst oraz symbole bitwy jego karty zostają zignorowane
21. [0-3] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycję na torze Lenników, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza. Twój przeciwnik nie może użyć Ostrza z Valyriańskiej Stali w tej bitwie.
45. [0-2] [miecz][miecz][miecz]
26. [0-2] Jeśli atakujesz +2 siły, jednostki wycofują się nierozbite na czas trwanie tej bitwy (Twoje i Przeciwnika). Jeśli sie bronisz ta karta nie wywiera żadnego efektu.
56. [0-4] [wieża]
5) Gog - Stark
24. [0-2] Zignoruj specjalną zdolność Karty Rodu Twojego przeciwnika. Możesz natychmiast użyć tej specjalnej zdolności jakby była opisana na tej karcie.
20. [0-3] Zignoruj tekst zdolności karty rodu przeciwnika
31. [0-2] Możesz usunąć dowolny rozkaz wsparcia z planszy. Ród, któremu usunięto wsparcie otrzyma 3 żetony władzy.
8. [0-4] Otrzymujesz 1 żeton władzy za każdą kartę rodu na ręce więcej od przeciwnika.
12. [0-3] Siła wspierających statków wynosi 0. Twoich statków, przeciwnika i innych rodów.
47. [0-4] [miecz][wieża]
41. [1-3] Po bitwie przeciwnik wybiera i wraca na rękę kartę o najmniejszej wydrukowanej sile ze stosu kart odrzuconych. Po czym płaci Tobie ilość żetonów władzy równą wydrukowanej sile.
6) Sardo - Martell
23. [0-2] Po bitwie, wykonaj akcję Kruka Posłańca. Nie możesz wykorzystać rozkazu najazdu. (Nie można przekroczyć limitu specjalnych rozkazów, ani wykładać rozkazów zabronionych w danej turze.)
30. [0-2] Jeśli wygrasz tę bitwę, zamień jedną z jednostek pokonanego przeciwnika na własną (zanim przeprowadzi on odwrót). Nie możesz tego zrobić, jeśli zostałby przekroczony limit Zaopatrzenia.
44. [3-4] Podczas tej bitwy wygrywa ród o mniejszej ostatecznej sile. Remisy są rozstrzygane w kolejności odwrotnej toru Lenników.
2. [0-4] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.
28. [0-2] Natychmiast usuń żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru ogarniętego bitwą.
51. [1-4] [wieża][wieża]
33. [0-2] Ta karta otrzymuje +1 siły za każdy punkt zwycięstwa mniej od przeciwnika.
7) czarnylord23 - Greyjoy
36. [0-2] Po bitwie, możesz zamienić miejscami 2 twoje żetony rozkazów na planszy lub przemieścić swój rozkaz na obszar bez rozkazu.
19. [0-3] Zignoruj tekst zdolności karty rodu przeciwnika
39. [1-4] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.
49. [3-4][miecz][wieża][wieża]
48. [1-2][miecz][miecz][wieża]
50. [1-4] [wieża][wieża]
10. [0-4] Weź 3 żetony władzy, za każdą jednostkę która zginęła w tej bitwie.
Lista kart do draftu:
1. [0-4] Jeśli wygrasz tę bitwę przeciwnik będzie musiał odrzucić 2 żetony władzy za każdą wycofującą się jednostkę. Każda za którą nie odrzuci zostaje zniszczona.
2. [0-4] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.
3. [0-4] Ta karta kopiuje symbole bitwy karty przeciwnika, nawet te które są dodane z zdolności.
4. [0-4] Jeśli wygrasz możesz awansować piechura biorącego udział w bitwie do wieży oblężniczej. (posiadacz tej karty zaczyna grę z dodatkową jednostką wieży oblężniczej)
5. [0-4] Przeciwnik wybiera: wydrukowana siła jego karty rodu zostaje zignorowana lub tekst oraz symbole bitwy jego karty zostają zignorowane
6. [0-4] Natychmiast cofnij na rękę wybraną swoją kartę rodu ze stosu odrzuconych, wydrukowana siła tej karty musi być mniejsza lub równa wydrukowanej sile zagranej karty przeciwnika.
7. [0-4] Jeśli przegrasz tę bitwę twoje jednostki nie są rozbite. Możesz wycofać się na dowolne pole, włącznie z tym zawierającym Żeton Władzy należący do innego gracza.
8. [0-4] Otrzymujesz 1 żeton władzy za każdą kartę rodu na ręce więcej od przeciwnika.
9. [0-4] Jeśli przeciwnik zagrał kartę z tekstem, natychmiast możesz odrzucić tą kartę na stos odrzuconych, a następnie wybrać nową kartę rodu.
10. [0-4] Weź 3 żetony władzy, za każdą jednostkę która zginęła w tej bitwie.
-----------------------------------------
11. [0-3] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę
12. [0-3] Siła wspierających statków wynosi 0. Twoich statków, przeciwnika i innych rodów.
13. [0-3] W fazie przygotowania, wybierz nazwę obszaru lądowego. Jeśli atakujesz lub bronisz nazwanego obszaru ta karta otrzymuje +2 siły i miecz.
14. [0-3] Natychmiast zredukuj wybraną wspierającą lub biorącą udział w bitwie jednostkę rycerza do piechura należącą do przeciwnika lub gracza wspierającego przeciwnika.
15. [0-3] Ta karta otrzymuje symbol miecza. Po bitwie, jeśli co najmniej jedna jednostka przeciwnika została zniszczona w tej bitwie możesz cofnąć na rękę tę kartę.
16. [0-3] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu (Tyrion bez zmian)
17. [0-3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz przesunąć swoje jednostki z obszaru ogarniętego bitwą na wybrany sąsiadujący obszar lądowy, który kontrolujesz. Można przesunąć dowolną liczbę jednostek, ale wszystkie opuszczające ten obszar, muszą udać się na ten sam sąsiadujący obszar. Jeśli obszar opuszczą wszystkie jednostki, gracz może zostawić na tym obszarze żeton władzy, aby ustanowić nad nim kontrolę.
18. [0-3] Jeśli wygrasz bitwę, możesz usunąć znajdujący się na obszarze bitwy rozkaz i umieścić na nim rozkaz wsparcia lub obrony (lub przełożyć go z innego pola).
19. [0-3] Zignoruj tekst zdolności karty rodu przeciwnika
20. [0-3] Zignoruj tekst zdolności karty rodu przeciwnika
21. [0-3] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycję na torze Lenników, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza. Twój przeciwnik nie może użyć Ostrza z Valyriańskiej Stali w tej bitwie.
22. [0-3] Natychmiast pobierz tyle Żetonów Władzy ile wynosi wydrukowana siła karty rodu przeciwnika
------------------------------
23. [0-2] Po bitwie, wykonaj akcję Kruka Posłańca. Nie możesz wykorzystać rozkazu najazdu. (Nie można przekroczyć limitu specjalnych rozkazów, ani wykładać rozkazów zabronionych w danej turze.)
24. [0-2] Zignoruj specjalną zdolność Karty Rodu Twojego przeciwnika. Możesz natychmiast użyć tej specjalnej zdolności jakby była opisana na tej karcie.
25. [0-2] Jeśli wygrasz tę bitwę, zamiast zdejmować z obszaru ogarniętego bitwą żeton Rozkazu, możesz go przejąć i wykorzystać jak swój własny.
26. [0-2] Jeśli atakujesz +2 siły, jednostki wycofują się nierozbite na czas trwanie tej bitwy (Twoje i Przeciwnika). Jeśli sie bronisz ta karta nie wywiera żadnego efektu.
27. [0-2] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie.
28. [0-2] Natychmiast usuń żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru ogarniętego bitwą.
29. [0-2] Natychmiast usuń żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.
30. [0-2] Jeśli wygrasz tę bitwę, zamień jedną z jednostek pokonanego przeciwnika na własną (zanim przeprowadzi on odwrót). Nie możesz tego zrobić, jeśli zostałby przekroczony limit Zaopatrzenia.
31. [0-2] Możesz usunąć dowolny rozkaz wsparcia z planszy. Ród, któremu usunięto wsparcie otrzyma 3 żetony władzy.
32. [0-2] W tej bitwie siła wsparcia udzielonego Tobie przez inne rody liczy się podwójnie.
33. [0-2] Ta karta otrzymuje +1 siły za każdy punkt zwycięstwa mniej od przeciwnika.
34. [0-2] Jeśli wygrasz tę bitwę możesz przesunąć się o 2 pozycje do góry na wybranym torze wpływów.
35. [0-2] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów.
36. [0-2] Po bitwie, możesz zamienić miejscami 2 twoje żetony rozkazów na planszy lub przemieścić swój rozkaz na obszar bez rozkazu.
------------------------------
37. [0-1] Otrzymujesz +2 siły i dwa symbole miecza jeśli posiadasz w tej bitwie więcej jednostek piechurów, niż przeciwnik. (liczy się tylko jednostki znajdujące się na obszarze bitwy)
38. [0-1] Za każdą kartę Rodu na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje symbol miecza.
39. [1-4] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.
40. [1-4] Natychmiast, ta karta i karta rodu przeciwnika są odrzucane. Następnie wybierzcie nowe karty rodu (zakryte). Ten efekt nie działa, gdy któryś z graczy zagrał ostatnia kartę.
41. [1-3] Po bitwie przeciwnik wybiera i wraca na rękę kartę o najmniejszej wydrukowanej sile ze stosu kart odrzuconych. Po czym płaci Tobie ilość żetonów władzy równą wydrukowanej sile.
42. [1-3] W tej bitwie siła kart rodu liczy się podwójnie (twoja i przeciwnika)
43. [1-2] Twoja ostateczna siła armii wynosi 4 lub może być obliczona w sposób zgodny z zasadami.
44. [3-4] Podczas tej bitwy wygrywa ród o mniejszej ostatecznej sile. Remisy są rozstrzygane w kolejności odwrotnej toru Lenników.
------------------------------
45. [0-2] [miecz][miecz][miecz]
46. [3-4] [wieża][wieża][wieża]
47. [0-4] [miecz][wieża]
48. [1-2][miecz][miecz][wieża]
49. [3-4][miecz][wieża][wieża]
50. [1-4] [wieża][wieża]
51. [1-4] [wieża][wieża]
52. [0-3] [miecz][miecz]
53. [0-3] [miecz][miecz]
54. [0-3] [miecz][miecz]
55. [0-4] [miecz] nielimitowana ilość
56. [0-4] [wieża] nielimitowana ilość
Shutt - Pon 21 Lip, 2014
[0-4] Jeśli przegrasz tę bitwę twoje jednostki nie są rozbite. Możesz wycofać się na dowolne pole, włącznie z tym zawierającym Żeton Władzy należący do innego gracza.
Trudny wybór, ciekawe czy zostanie mi karta, którą pierwotnie chciałem wybrać
Ok, poprawiłem.
figol - Pon 21 Lip, 2014
Nie trzeba od razu decydować, że to będzie 4
Shutt wbiłeś właśnie 3000 posta
Jazmatos - Pon 21 Lip, 2014
Ale o sile danej karty decydujemy od razu czy dopiero jak cały zestaw wybierzemy?
Edit ok już zobaczyłem Twoją odpowiedź. Oczywiście nie jest możliwa sytuacja powtarzającej się zdolności, ale potem np niższej siły.
Leśnik - Pon 21 Lip, 2014
14. [0-3] Natychmiast zredukuj wybraną wspierającą lub biorącą udział w bitwie jednostkę rycerza do piechura należącą do przeciwnika lub gracza wspierającego przeciwnika.
Shutt - Pon 21 Lip, 2014
figol napisał/a: | Nie trzeba od razu decydować, że to będzie 4
Shutt wbiłeś właśnie 3000 posta |
Dobra, z tej okazji ide otworzyć szampana
I może mi dać 1 gwiazdkę na Torze
Jazmatos - Wto 22 Lip, 2014
34. [0-2] Jeśli wygrasz możesz przesunąć się o 2 pozycje do góry na wybranym torze wpływów.
Może się przydać jakby było krucho z licytacjami.
Shutt - Wto 22 Lip, 2014
No to niestety nie ostała się ta karta
Mieciu - Wto 22 Lip, 2014
27. [0-2] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie.
Gog - Wto 22 Lip, 2014
24. [0-2] Zignoruj specjalną zdolność Karty Rodu Twojego przeciwnika. Możesz natychmiast użyć tej specjalnej zdolności jakby była opisana na tej karcie.
Jazmatos - Wto 22 Lip, 2014
Shutt napisał/a: | No to niestety nie ostała się ta karta |
To czemu od razu jej nie wziąłeś dla Ciebie bardzo ważna w sumie była
Sardo - Wto 22 Lip, 2014
23. [0-2] Po bitwie, wykonaj akcję Kruka Posłańca. Nie możesz wykorzystać rozkazu najazdu. (Nie można przekroczyć limitu specjalnych rozkazów, ani wykładać rozkazów zabronionych w danej turze.)
czarnylord23 - Wto 22 Lip, 2014
Kurde, i Gog i Mieciu wzięli te karty które ja chciałem wziąć. A i o karcie Sardo myślałem, ale raczej nie w pierwszym wyborze.
Dobra, niech będzie:
36. [0-2] Po bitwie, możesz zamienić miejscami 2 twoje żetony rozkazów na planszy lub przemieścić swój rozkaz na obszar bez rozkazu.
oraz prewencyjnie:
19. [0-3] Zignoruj tekst zdolności karty rodu przeciwnika
Sardo - Wto 22 Lip, 2014
30. [0-2] Jeśli wygrasz tę bitwę, zamień jedną z jednostek pokonanego przeciwnika na własną (zanim przeprowadzi on odwrót). Nie możesz tego zrobić, jeśli zostałby przekroczony limit Zaopatrzenia.
Gdyby oni ich nie wzięli to ja bym wybrał jedną z nich
edit: jeśli nikt po drodze nie zdążył wybrać, to ja szybko zmieniam
Gog - Wto 22 Lip, 2014
20. [0-3] Zignoruj tekst zdolności karty rodu przeciwnika
Leśnik - Wto 22 Lip, 2014
No i zabrali wszystkie ignorowania...
Mieciu - Wto 22 Lip, 2014
9. [0-4] Jeśli przeciwnik zagrał kartę z tekstem, natychmiast możesz odrzucić tą kartę na stos odrzuconych, a następnie wybrać nową kartę rodu.
Shutt - Wto 22 Lip, 2014
Wszystko mi zabierają
Jazmatos - Wto 22 Lip, 2014
Zaraz podam swoją tylko czekam na info od Figola w sprawie 2 kart.
Jazmatos - Wto 22 Lip, 2014
Niech będzie plama 11. [0-3] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę
Sardo - Wto 22 Lip, 2014
Jazmatos napisał/a: | Niech będzie plama 11. [0-3] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę |
Możesz go nazwać Butterbumps
Jazmatos - Wto 22 Lip, 2014
Sardo napisał/a: | Jazmatos napisał/a: | Niech będzie plama 11. [0-3] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę |
Możesz go nazwać Butterbumps |
Ano tak będzie albo Olena Tyrell, ale z nazywaniem poczekam, aż wszystkie będą wybrane wraz z siłą. Ale akurat u Tyrellów to nie problem
Leśnik - Wto 22 Lip, 2014
35. [0-2] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów.
Shutt - Wto 22 Lip, 2014
40. [1-4] Natychmiast, ta karta i karta rodu przeciwnika są odrzucane. Następnie wybierzcie nowe karty rodu (zakryte). Ten efekt nie działa, gdy któryś z graczy zagrał ostatnia kartę.
16. [0-3] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu (Tyrion bez zmian)
Jazmatos - Wto 22 Lip, 2014
To znowu Arryn.
Leśnik - Wto 22 Lip, 2014
29. [0-2] Natychmiast usuń żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.
Jazmatos - Wto 22 Lip, 2014
1. [0-4] Jeśli wygrasz przeciwnik będzie musiał zapłacić 2 żetony władzy za każdą wycofującą się jednostkę. Każda za którą nie zapłaci zostaje zniszczona.
Mieciu - Sro 23 Lip, 2014
5. [0-4] Przeciwnik wybiera: wydrukowana siła jego karty rodu zostaje zignorowana lub tekst oraz symbole bitwy jego karty zostają zignorowane
Jazmatos - Sro 23 Lip, 2014
No kto tam jest następny? Pilnować kolejki
czarnylord23 - Sro 23 Lip, 2014
Gog, Sardo, ja, ja, Sardo, Gog, Mieciu, Ty etc.
Sardo - Sro 23 Lip, 2014
Wchodząc do tematu miałem nadzieję, że w końcu wybiorę sobie kartę
Gog - Sro 23 Lip, 2014
31. [0-2] Możesz usunąć dowolny rozkaz wsparcia z planszy. Ród, któremu usunięto wsparcie otrzyma 3 żetony władzy.
Sardo - Sro 23 Lip, 2014
44. [3-4] Podczas tej bitwy wygrywa ród o mniejszej ostatecznej sile. Remisy są rozstrzygane w kolejności odwrotnej toru Lenników.
Podoba mi się ta karta, to ją wypróbuję.
Coś wydaje mi się, że mój zestaw będzie kiepski
czarnylord23 - Czw 24 Lip, 2014
Pisze z komorki gdzie ciezko sie kopiuje. :/
39 - Arianne
49 - miecz wieza wieza
Sardo - Czw 24 Lip, 2014
2. [0-4] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.
Jazmatos - Czw 24 Lip, 2014
No to GoG i Mieciu. Coś nam to trochę chyba jeszcze zejdzie...
Gog - Czw 24 Lip, 2014
8. [0-4] Otrzymujesz 1 żeton władzy za każdą kartę rodu na ręce więcej od przeciwnika.
Mieciu - Czw 24 Lip, 2014
21. [0-3] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycję na torze Lenników, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza. Twój przeciwnik nie może użyć Ostrza z Valyriańskiej Stali w tej bitwie.
Jazmatos - Czw 24 Lip, 2014
37. [0-1] Otrzymujesz +2 siły i dwa symbole miecza jeśli posiadasz w tej bitwie więcej jednostek piechurów, niż przeciwnik. (liczy się tylko jednostki znajdujące się na obszarze bitwy)
Leśnik - Czw 24 Lip, 2014
6. [0-4] Natychmiast cofnij na rękę wybraną swoją kartę rodu ze stosu odrzuconych, wydrukowana siła tej karty musi być mniejsza lub równa wydrukowanej sile zagranej karty przeciwnika.
Shutt - Czw 24 Lip, 2014
Czekam na aktualizacje.
Jazmatos - Czw 24 Lip, 2014
Shutt napisał/a: | Czekam na aktualizacje. |
raptem 3 karty są chyba niezaktualizowane, także mogłeś już wybrać to by szybciej poszło Wybór kart z tydzień nam zejdzie, chyba jednak lepszą opcją było umówić się na jakiś 1 dzień.
figol - Pią 25 Lip, 2014
jest aku, wybaczcie nie mogłem wczoraj
Jazmatos - Pią 25 Lip, 2014
Nie żebym się czepiał Shutt, ale już cały dzień lagujesz z tym wyborem i to pomimo aktualizacji, o którą prosiłeś.
Shutt - Pią 25 Lip, 2014
Wybacz Jazma, że dopiero wróciłem do domu. Nie wszyscy mają wakacje.
Shutt - Pią 25 Lip, 2014
52. [0-3] [miecz][miecz]
13. [0-3] W fazie przygotowania, wybierz nazwę obszaru lądowego. Jeśli atakujesz lub bronisz nazwanego obszaru ta karta otrzymuje +2 siły i miecz.
Jazmatos - Pią 25 Lip, 2014
Shutt napisał/a: | Wybacz Jazma, że dopiero wróciłem do domu. Nie wszyscy mają wakacje. |
I normalnie nic bym nie mówił, ale równie dobrze mogłeś napisać wczoraj, bo aktualizacja naprawdę była zbędna A tak ten draft to nam się strasznie rozciąga... W tym tempie to nie wiem czy sobie pogram bo mnie z kolei nie ma od 10 września do października, więc pewno będę musiał szukać zastępstwa w trakcie, ale z tym to raczej nie powinno być problemu
Shutt - Pią 25 Lip, 2014
Jazma, mam praktyki, nie chce mi się przeglądać całego tematu i wykreślać kiedy przychodzę do domu padnięty.
Dolicz do tego trening i masz powod dla ktorego czekalem na aktualizacje.
Leśnik - Pią 25 Lip, 2014
22. [0-3] Natychmiast pobierz tyle Żetonów Władzy ile wynosi wydrukowana siła karty rodu przeciwnika
Jazmatos - Pią 25 Lip, 2014
No dobrze już dobrze, ale sam przyznasz, że trochę nam się to ciągnie strasznie O Arryn mi podwędził kartę o której myślałem
53. [0-3] [miecz][miecz] w takim razie
Mieciu - Pią 25 Lip, 2014
45. [0-2] [miecz][miecz][miecz]
No to z grubej rury
figol - Pią 25 Lip, 2014
Mieciu napisał/a: | 45. [0-2] [miecz][miecz][miecz]
No to z grubej rury |
O, widzę lubisz draftować dużo mieczów
Gog
Sardo
czarnylord23
czarnylord23
Sardo
...
Gog - Pią 25 Lip, 2014
[0-3] Siła wspierających statków wynosi 0. Twoich statków, przeciwnika i innych rodów.
Sardo - Pią 25 Lip, 2014
28. [0-2] Natychmiast usuń żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru ogarniętego bitwą.
Jazmatos - Pią 25 Lip, 2014
Sardo napisał/a: | 28. [0-2] Natychmiast usuń żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru ogarniętego bitwą. |
Hmm to docelowo ma sens np w zdjęciu obrony albo np jak gdzieś jest marsz to taki atak, żeby zdjąć cudzy marsz tak?
czarnylord23 - Pią 25 Lip, 2014
48. [1-2][miecz][miecz][wieża]
50. [1-4] [wieża][wieża]
Sardo - Pią 25 Lip, 2014
51. [1-4] [wieża][wieża]
Gog - Pią 25 Lip, 2014
47. [0-4] [miecz][wieża]
Jazmatos - Pią 25 Lip, 2014
Eh czułem, że teraz się wszyscy rzucą na symbole ale myślałem, że dotrwam jeszcze i uda mi się wybrać 2 wieże Będzie mało defensywny deck
Mieciu - Sob 26 Lip, 2014
26. [0-2] Jeśli atakujesz +2 siły, jednostki wycofują się nierozbite na czas trwanie tej bitwy (Twoje i Przeciwnika). Jeśli sie bronisz ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Jazmatos - Sob 26 Lip, 2014
56. [0-4] [wieża]
Leśnik - Sob 26 Lip, 2014
Moje do końca;
55. [0-4] [miecz] nielimitowana ilość
56. [0-4] [wieża] nielimitowana ilość
Mieciu - Sob 26 Lip, 2014
Ja w sumie też wiem, że biorę:
56. [0-4] [wieża] nielimitowana ilość
Jazmatos - Sob 26 Lip, 2014
No to Shutt dwie karty, potem ja, GoG, Sardo, Czarny i mam komplet w końcu
Shutt - Sob 26 Lip, 2014
43. [1-2] Twoja ostateczna siła armii wynosi 4 lub może być obliczona w sposób zgodny z zasadami.
56. [0-4] [wieża] nielimitowana ilość
Jazmatos - Sob 26 Lip, 2014
25. [0-2] Jeśli wygrasz tę bitwę, zamiast zdejmować z obszaru ogarniętego bitwą żeton Rozkazu, możesz go przejąć i wykorzystać jak swój własny.
3 karty z warunkiem ''jeśli wygrasz'' nie wiem czy to rozsądne no ale cóż, nie ma już nic ciekawego
Gog - Sob 26 Lip, 2014
41. [1-3] Po bitwie przeciwnik wybiera i wraca na rękę kartę o najmniejszej wydrukowanej sile ze stosu kart odrzuconych. Po czym płaci Tobie ilość żetonów władzy równą wydrukowanej sile.
Jazmatos - Sob 26 Lip, 2014
Gog napisał/a: | 41. [1-3] Po bitwie przeciwnik wybiera i wraca na rękę kartę o najmniejszej wydrukowanej sile ze stosu kart odrzuconych. Po czym płaci Tobie ilość żetonów władzy równą wydrukowanej sile. |
W sumie fajne jeśli ktoś np użył tylko 3 lub 4 i coś takiego mu rzucić
Gog - Sob 26 Lip, 2014
jestem starkiem :d mam duzo kart dyplomacyjnych mając wpływ na innych
Jazmatos - Sob 26 Lip, 2014
Tylko znów pytanie z tym płaceniem tak jak w moim przypadku było. W sensie, że przeciwnik odrzuca, a Ty pobierasz, czy tylko Ty pobierasz? Według mnie powinna być ta druga opcja bo inaczej ta karta byłaby trochę za mocna, ale mogę się mylić. Bo przy takiej 4 to co? Przeciwnik odrzuca 4, Ty pobierasz 8 i już jest taka przepaść, że masakra.
Gog - Sob 26 Lip, 2014
płaci to znaczy odrzuca 4 ja biore 4 no ale to 4rka ;x bez przesady jak bedzie 0 to nic nie dostane ;x + te karte jako ostatnia ;p więc każdy mógł ją wziąc:D
Sardo - Nie 27 Lip, 2014
a to ja poproszę takową
33. [0-2] Ta karta otrzymuje +1 siły za każdy punkt zwycięstwa mniej od przeciwnika.
Shutt - Nie 27 Lip, 2014
Nic
Gog - Nie 27 Lip, 2014
płaci Tobie ilość ? co to moze niby znaczyc ?:D
czarnylord23 - Nie 27 Lip, 2014
10. [0-4] Weź 3 żetony władzy, za każdą jednostkę która zginęła w tej bitwie.
Bo mogę mieć problemy z Żetonami.
Shutt - Nie 27 Lip, 2014
Gog napisał/a: | płaci Tobie ilość ? co to moze niby znaczyc ?:D |
Poje... z inną kartą.
figol - Nie 27 Lip, 2014
Mam już 2 zestawy kart, wysyłajcie dalej
Gog - Nie 27 Lip, 2014
mózg rozjebany nikt mnie nie przebije w rozkminie:D
Shutt - Nie 27 Lip, 2014
Ja na pewno nie
Standardowy deck, bo innego nie da się stworzyć
Jazmatos - Wto 29 Lip, 2014
Póki czekamy na rozpoczęcie rozgrywki to jak tak generalnie oceniacie wybrane przez nas i siebie samych decki? Jeszcze niby nie ma podane ile, która karta ma siły, ale tego to się akurat można domyślić raczej
Sardo - Wto 29 Lip, 2014
Są już rozpisane i czekamy na rozkazy, między innymi Twoje
http://www.forum.galakta.pl/viewtopic.php?t=6318
Mi się wydaje, że mój deck jest najgorszy
Renly Baratheon wśród Baratheonów a mieliśmy się klimatu i fabuły gota trzymać
Jazmatos - Wto 29 Lip, 2014
A to przegapiłem odrębny temat, sorka Zapomniałem też nazw to już zaraz wysyłam Ale ocenę decków można w takim razie zrobić. No tak Sardo jakiś taki dziwny masz deck
No właśnie Renly to ja mógłbym dać, ale już zakładam, że on umarł więc
W sumie 4 u Goga może mieć niezłą siłę, bo Stark zwykle dużo zamków na początku nie ma Także 5 lub 6 to spokojnie od biedy da radę wyciągnąć
Mieciu - Wto 29 Lip, 2014
Dobra to zminię Renly'ego na Justina Masseya, będzie ściślej fabularnie:P
Gog - Wto 29 Lip, 2014
uważam mój deck za najbardziej klimatyczny:D
Jazmatos - Wto 29 Lip, 2014
Gog napisał/a: | uważam mój deck za najbardziej klimatyczny:D |
Hmm no ja tam nie wiem. Takiej Damy nie powinieneś mieć Zabił ją przecież Ned na samym początku sagi
Gog - Wto 29 Lip, 2014
początek sagi, więc żyje ;p
|
|