galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Gra o Tron - #69 Draft kart rodu

figol - Pon 21 Lip, 2014
Temat postu: #69 Draft kart rodu
Proszę tutaj nie spamować!

MAPA z torami wpływów

    Karty wybieracie w kolejności:

      1 2 3 4 5 6 7

      7 6 5 4 3 2 1

      1 2 3 4 5 6 7

      7 6 5 4 3 2 1

      1 2 3 4 5 6 7

      7 6 5 4 3 2 1

      1 2 3 4 5 6 7


    Po zakończeniu tj. po wybraniu ostatniej siódmej karty:
    -dobieracie siłę do każdej zdolności, tak jak w podstawowej wersji gry ( 4 3 2 2 1 1 0 )
    -do karty dobieracie postać związaną z danym rodem (fajnie jak będzie pasowała do zdolności)
    -wysyłacie mi na PW gotowy zestaw, tak aby inne rody nie wiedziały co przygotowaliście


Kolejność wybierania kart:
    1) Shutt - Lannister
    2) Leśnik - Arryn
    3) Jazmatos - Tyrell
    4) Mieciu - Baratheon
    5) Gog - Stark
    6) Sardo - Martell
    7) czarnylord23 - Greyjoy



Dotychczas wybrane :
    1) Shutt - Lannister
      7. [0-4] Jeśli przegrasz tę bitwę twoje jednostki nie są rozbite. Możesz wycofać się na dowolne pole, włącznie z tym zawierającym Żeton Władzy należący do innego gracza.
      16. [0-3] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu (Tyrion bez zmian)
      40. [1-4] Natychmiast, ta karta i karta rodu przeciwnika są odrzucane. Następnie wybierzcie nowe karty rodu (zakryte). Ten efekt nie działa, gdy któryś z graczy zagrał ostatnia kartę.
      52. [0-3] [miecz][miecz]
      13. [0-3] W fazie przygotowania, wybierz nazwę obszaru lądowego. Jeśli atakujesz lub bronisz nazwanego obszaru ta karta otrzymuje +2 siły i miecz.
      56. [0-4] [wieża]
      43. [1-2] Twoja ostateczna siła armii wynosi 4 lub może być obliczona w sposób zgodny z zasadami.

    2) Leśnik - Arryn
      14. [0-3] Natychmiast zredukuj wybraną wspierającą lub biorącą udział w bitwie jednostkę rycerza do piechura należącą do przeciwnika lub gracza wspierającego przeciwnika.
      35. [0-2] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów.
      29. [0-2] Natychmiast usuń żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.
      6. [0-4] Natychmiast cofnij na rękę wybraną swoją kartę rodu ze stosu odrzuconych, wydrukowana siła tej karty musi być mniejsza lub równa wydrukowanej sile zagranej karty przeciwnika.
      22. [0-3] Natychmiast pobierz tyle Żetonów Władzy ile wynosi wydrukowana siła karty rodu przeciwnika
      55. [0-4] [miecz]
      56. [0-4] [wieża]

    3) Jazmatos - Tyrell
      34. [0-2] Jeśli wygrasz możesz przesunąć się o 2 pozycje do góry na wybranym torze wpływów.
      11. [0-3] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę
      1. [0-4] Jeśli wygrasz przeciwnik będzie musiał odrzucić 2 żetony władzy za każdą wycofującą się jednostkę. Każda za którą nie odrzuci zostaje zniszczona.
      37. [0-1] Otrzymujesz +2 siły i dwa symbole miecza jeśli posiadasz w tej bitwie więcej jednostek piechurów, niż przeciwnik. (liczy się tylko jednostki znajdujące się na obszarze bitwy)
      53. [0-3] [miecz][miecz]
      56. [0-4] [wieża]
      25. [0-2] Jeśli wygrasz tę bitwę, zamiast zdejmować z obszaru ogarniętego bitwą żeton Rozkazu, możesz go przejąć i wykorzystać jak swój własny.

    4) Mieciu - Baratheon
      27. [0-2] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie.
      9. [0-4] Jeśli przeciwnik zagrał kartę z tekstem, natychmiast możesz odrzucić tą kartę na stos odrzuconych, a następnie wybrać nową kartę rodu.
      5. [0-4] Przeciwnik wybiera: wydrukowana siła jego karty rodu zostaje zignorowana lub tekst oraz symbole bitwy jego karty zostają zignorowane
      21. [0-3] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycję na torze Lenników, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza. Twój przeciwnik nie może użyć Ostrza z Valyriańskiej Stali w tej bitwie.
      45. [0-2] [miecz][miecz][miecz]
      26. [0-2] Jeśli atakujesz +2 siły, jednostki wycofują się nierozbite na czas trwanie tej bitwy (Twoje i Przeciwnika). Jeśli sie bronisz ta karta nie wywiera żadnego efektu.
      56. [0-4] [wieża]

    5) Gog - Stark
      24. [0-2] Zignoruj specjalną zdolność Karty Rodu Twojego przeciwnika. Możesz natychmiast użyć tej specjalnej zdolności jakby była opisana na tej karcie.
      20. [0-3] Zignoruj tekst zdolności karty rodu przeciwnika
      31. [0-2] Możesz usunąć dowolny rozkaz wsparcia z planszy. Ród, któremu usunięto wsparcie otrzyma 3 żetony władzy.
      8. [0-4] Otrzymujesz 1 żeton władzy za każdą kartę rodu na ręce więcej od przeciwnika.
      12. [0-3] Siła wspierających statków wynosi 0. Twoich statków, przeciwnika i innych rodów.
      47. [0-4] [miecz][wieża]
      41. [1-3] Po bitwie przeciwnik wybiera i wraca na rękę kartę o najmniejszej wydrukowanej sile ze stosu kart odrzuconych. Po czym płaci Tobie ilość żetonów władzy równą wydrukowanej sile.

    6) Sardo - Martell
      23. [0-2] Po bitwie, wykonaj akcję Kruka Posłańca. Nie możesz wykorzystać rozkazu najazdu. (Nie można przekroczyć limitu specjalnych rozkazów, ani wykładać rozkazów zabronionych w danej turze.)
      30. [0-2] Jeśli wygrasz tę bitwę, zamień jedną z jednostek pokonanego przeciwnika na własną (zanim przeprowadzi on odwrót). Nie możesz tego zrobić, jeśli zostałby przekroczony limit Zaopatrzenia.
      44. [3-4] Podczas tej bitwy wygrywa ród o mniejszej ostatecznej sile. Remisy są rozstrzygane w kolejności odwrotnej toru Lenników.
      2. [0-4] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.
      28. [0-2] Natychmiast usuń żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru ogarniętego bitwą.
      51. [1-4] [wieża][wieża]
      33. [0-2] Ta karta otrzymuje +1 siły za każdy punkt zwycięstwa mniej od przeciwnika.

    7) czarnylord23 - Greyjoy
      36. [0-2] Po bitwie, możesz zamienić miejscami 2 twoje żetony rozkazów na planszy lub przemieścić swój rozkaz na obszar bez rozkazu.
      19. [0-3] Zignoruj tekst zdolności karty rodu przeciwnika
      39. [1-4] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.
      49. [3-4][miecz][wieża][wieża]
      48. [1-2][miecz][miecz][wieża]
      50. [1-4] [wieża][wieża]
      10. [0-4] Weź 3 żetony władzy, za każdą jednostkę która zginęła w tej bitwie.




Lista kart do draftu:

    1. [0-4] Jeśli wygrasz tę bitwę przeciwnik będzie musiał odrzucić 2 żetony władzy za każdą wycofującą się jednostkę. Każda za którą nie odrzuci zostaje zniszczona.

    2. [0-4] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.

    3. [0-4] Ta karta kopiuje symbole bitwy karty przeciwnika, nawet te które są dodane z zdolności.

    4. [0-4] Jeśli wygrasz możesz awansować piechura biorącego udział w bitwie do wieży oblężniczej. (posiadacz tej karty zaczyna grę z dodatkową jednostką wieży oblężniczej)

    5. [0-4] Przeciwnik wybiera: wydrukowana siła jego karty rodu zostaje zignorowana lub tekst oraz symbole bitwy jego karty zostają zignorowane

    6. [0-4] Natychmiast cofnij na rękę wybraną swoją kartę rodu ze stosu odrzuconych, wydrukowana siła tej karty musi być mniejsza lub równa wydrukowanej sile zagranej karty przeciwnika.

    7. [0-4] Jeśli przegrasz tę bitwę twoje jednostki nie są rozbite. Możesz wycofać się na dowolne pole, włącznie z tym zawierającym Żeton Władzy należący do innego gracza.

    8. [0-4] Otrzymujesz 1 żeton władzy za każdą kartę rodu na ręce więcej od przeciwnika.

    9. [0-4] Jeśli przeciwnik zagrał kartę z tekstem, natychmiast możesz odrzucić tą kartę na stos odrzuconych, a następnie wybrać nową kartę rodu.

    10. [0-4] Weź 3 żetony władzy, za każdą jednostkę która zginęła w tej bitwie.


-----------------------------------------

    11. [0-3] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę

    12. [0-3] Siła wspierających statków wynosi 0. Twoich statków, przeciwnika i innych rodów.

    13. [0-3] W fazie przygotowania, wybierz nazwę obszaru lądowego. Jeśli atakujesz lub bronisz nazwanego obszaru ta karta otrzymuje +2 siły i miecz.

    14. [0-3] Natychmiast zredukuj wybraną wspierającą lub biorącą udział w bitwie jednostkę rycerza do piechura należącą do przeciwnika lub gracza wspierającego przeciwnika.

    15. [0-3] Ta karta otrzymuje symbol miecza. Po bitwie, jeśli co najmniej jedna jednostka przeciwnika została zniszczona w tej bitwie możesz cofnąć na rękę tę kartę.

    16. [0-3] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu (Tyrion bez zmian)

    17. [0-3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz przesunąć swoje jednostki z obszaru ogarniętego bitwą na wybrany sąsiadujący obszar lądowy, który kontrolujesz. Można przesunąć dowolną liczbę jednostek, ale wszystkie opuszczające ten obszar, muszą udać się na ten sam sąsiadujący obszar. Jeśli obszar opuszczą wszystkie jednostki, gracz może zostawić na tym obszarze żeton władzy, aby ustanowić nad nim kontrolę.

    18. [0-3] Jeśli wygrasz bitwę, możesz usunąć znajdujący się na obszarze bitwy rozkaz i umieścić na nim rozkaz wsparcia lub obrony (lub przełożyć go z innego pola).

    19. [0-3] Zignoruj tekst zdolności karty rodu przeciwnika
    20. [0-3] Zignoruj tekst zdolności karty rodu przeciwnika

    21. [0-3] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycję na torze Lenników, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza. Twój przeciwnik nie może użyć Ostrza z Valyriańskiej Stali w tej bitwie.

    22. [0-3] Natychmiast pobierz tyle Żetonów Władzy ile wynosi wydrukowana siła karty rodu przeciwnika


------------------------------

    23. [0-2] Po bitwie, wykonaj akcję Kruka Posłańca. Nie możesz wykorzystać rozkazu najazdu. (Nie można przekroczyć limitu specjalnych rozkazów, ani wykładać rozkazów zabronionych w danej turze.)

    24. [0-2] Zignoruj specjalną zdolność Karty Rodu Twojego przeciwnika. Możesz natychmiast użyć tej specjalnej zdolności jakby była opisana na tej karcie.

    25. [0-2] Jeśli wygrasz tę bitwę, zamiast zdejmować z obszaru ogarniętego bitwą żeton Rozkazu, możesz go przejąć i wykorzystać jak swój własny.

    26. [0-2] Jeśli atakujesz +2 siły, jednostki wycofują się nierozbite na czas trwanie tej bitwy (Twoje i Przeciwnika). Jeśli sie bronisz ta karta nie wywiera żadnego efektu.

    27. [0-2] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie.

    28. [0-2] Natychmiast usuń żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru ogarniętego bitwą.

    29. [0-2] Natychmiast usuń żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.

    30. [0-2] Jeśli wygrasz tę bitwę, zamień jedną z jednostek pokonanego przeciwnika na własną (zanim przeprowadzi on odwrót). Nie możesz tego zrobić, jeśli zostałby przekroczony limit Zaopatrzenia.

    31. [0-2] Możesz usunąć dowolny rozkaz wsparcia z planszy. Ród, któremu usunięto wsparcie otrzyma 3 żetony władzy.

    32. [0-2] W tej bitwie siła wsparcia udzielonego Tobie przez inne rody liczy się podwójnie.

    33. [0-2] Ta karta otrzymuje +1 siły za każdy punkt zwycięstwa mniej od przeciwnika.

    34. [0-2] Jeśli wygrasz tę bitwę możesz przesunąć się o 2 pozycje do góry na wybranym torze wpływów.

    35. [0-2] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów.

    36. [0-2] Po bitwie, możesz zamienić miejscami 2 twoje żetony rozkazów na planszy lub przemieścić swój rozkaz na obszar bez rozkazu.


------------------------------

    37. [0-1] Otrzymujesz +2 siły i dwa symbole miecza jeśli posiadasz w tej bitwie więcej jednostek piechurów, niż przeciwnik. (liczy się tylko jednostki znajdujące się na obszarze bitwy)

    38. [0-1] Za każdą kartę Rodu na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje symbol miecza.


    39. [1-4] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.

    40. [1-4] Natychmiast, ta karta i karta rodu przeciwnika są odrzucane. Następnie wybierzcie nowe karty rodu (zakryte). Ten efekt nie działa, gdy któryś z graczy zagrał ostatnia kartę.


    41. [1-3] Po bitwie przeciwnik wybiera i wraca na rękę kartę o najmniejszej wydrukowanej sile ze stosu kart odrzuconych. Po czym płaci Tobie ilość żetonów władzy równą wydrukowanej sile.

    42. [1-3] W tej bitwie siła kart rodu liczy się podwójnie (twoja i przeciwnika)


    43. [1-2] Twoja ostateczna siła armii wynosi 4 lub może być obliczona w sposób zgodny z zasadami.


    44. [3-4] Podczas tej bitwy wygrywa ród o mniejszej ostatecznej sile. Remisy są rozstrzygane w kolejności odwrotnej toru Lenników.


------------------------------

    45. [0-2] [miecz][miecz][miecz]

    46. [3-4] [wieża][wieża][wieża]

    47. [0-4] [miecz][wieża]

    48. [1-2][miecz][miecz][wieża]

    49. [3-4][miecz][wieża][wieża]


    50. [1-4] [wieża][wieża]
    51. [1-4] [wieża][wieża]

    52. [0-3] [miecz][miecz]
    53. [0-3] [miecz][miecz]
    54. [0-3] [miecz][miecz]

    55. [0-4] [miecz] nielimitowana ilość

    56. [0-4] [wieża] nielimitowana ilość

Shutt - Pon 21 Lip, 2014

[0-4] Jeśli przegrasz tę bitwę twoje jednostki nie są rozbite. Możesz wycofać się na dowolne pole, włącznie z tym zawierającym Żeton Władzy należący do innego gracza.

Trudny wybór, ciekawe czy zostanie mi karta, którą pierwotnie chciałem wybrać :D

Ok, poprawiłem.

figol - Pon 21 Lip, 2014

Nie trzeba od razu decydować, że to będzie 4 :wink:

Shutt wbiłeś właśnie 3000 posta :grin:

Jazmatos - Pon 21 Lip, 2014

Ale o sile danej karty decydujemy od razu czy dopiero jak cały zestaw wybierzemy?

Edit ok już zobaczyłem Twoją odpowiedź. Oczywiście nie jest możliwa sytuacja powtarzającej się zdolności, ale potem np niższej siły.

Leśnik - Pon 21 Lip, 2014

14. [0-3] Natychmiast zredukuj wybraną wspierającą lub biorącą udział w bitwie jednostkę rycerza do piechura należącą do przeciwnika lub gracza wspierającego przeciwnika.
Shutt - Pon 21 Lip, 2014

figol napisał/a:
Nie trzeba od razu decydować, że to będzie 4 :wink:

Shutt wbiłeś właśnie 3000 posta :grin:


Dobra, z tej okazji ide otworzyć szampana :grin:
I może mi dać 1 gwiazdkę na Torze ;)

Jazmatos - Wto 22 Lip, 2014

34. [0-2] Jeśli wygrasz możesz przesunąć się o 2 pozycje do góry na wybranym torze wpływów.

Może się przydać jakby było krucho z licytacjami.

Shutt - Wto 22 Lip, 2014

No to niestety nie ostała się ta karta :(
Mieciu - Wto 22 Lip, 2014

27. [0-2] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie.
Gog - Wto 22 Lip, 2014

24. [0-2] Zignoruj specjalną zdolność Karty Rodu Twojego przeciwnika. Możesz natychmiast użyć tej specjalnej zdolności jakby była opisana na tej karcie.
Jazmatos - Wto 22 Lip, 2014

Shutt napisał/a:
No to niestety nie ostała się ta karta :(


To czemu od razu jej nie wziąłeś dla Ciebie bardzo ważna w sumie była :)

Sardo - Wto 22 Lip, 2014

23. [0-2] Po bitwie, wykonaj akcję Kruka Posłańca. Nie możesz wykorzystać rozkazu najazdu. (Nie można przekroczyć limitu specjalnych rozkazów, ani wykładać rozkazów zabronionych w danej turze.)
czarnylord23 - Wto 22 Lip, 2014

Kurde, i Gog i Mieciu wzięli te karty które ja chciałem wziąć. A i o karcie Sardo myślałem, ale raczej nie w pierwszym wyborze.

Dobra, niech będzie:
36. [0-2] Po bitwie, możesz zamienić miejscami 2 twoje żetony rozkazów na planszy lub przemieścić swój rozkaz na obszar bez rozkazu.
oraz prewencyjnie:
19. [0-3] Zignoruj tekst zdolności karty rodu przeciwnika

Sardo - Wto 22 Lip, 2014

30. [0-2] Jeśli wygrasz tę bitwę, zamień jedną z jednostek pokonanego przeciwnika na własną (zanim przeprowadzi on odwrót). Nie możesz tego zrobić, jeśli zostałby przekroczony limit Zaopatrzenia.

Gdyby oni ich nie wzięli to ja bym wybrał jedną z nich :D

edit: jeśli nikt po drodze nie zdążył wybrać, to ja szybko zmieniam ;)

Gog - Wto 22 Lip, 2014

20. [0-3] Zignoruj tekst zdolności karty rodu przeciwnika
Leśnik - Wto 22 Lip, 2014

No i zabrali wszystkie ignorowania...
Mieciu - Wto 22 Lip, 2014

9. [0-4] Jeśli przeciwnik zagrał kartę z tekstem, natychmiast możesz odrzucić tą kartę na stos odrzuconych, a następnie wybrać nową kartę rodu.
Shutt - Wto 22 Lip, 2014

Wszystko mi zabierają :(
Jazmatos - Wto 22 Lip, 2014

Zaraz podam swoją tylko czekam na info od Figola w sprawie 2 kart.
Jazmatos - Wto 22 Lip, 2014

Niech będzie plama :) 11. [0-3] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę
Sardo - Wto 22 Lip, 2014

Jazmatos napisał/a:
Niech będzie plama :) 11. [0-3] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę

Możesz go nazwać Butterbumps :D

Jazmatos - Wto 22 Lip, 2014

Sardo napisał/a:
Jazmatos napisał/a:
Niech będzie plama :) 11. [0-3] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę

Możesz go nazwać Butterbumps :D


Ano tak będzie albo Olena Tyrell, ale z nazywaniem poczekam, aż wszystkie będą wybrane wraz z siłą. Ale akurat u Tyrellów to nie problem :)

Leśnik - Wto 22 Lip, 2014

35. [0-2] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów.
Shutt - Wto 22 Lip, 2014

40. [1-4] Natychmiast, ta karta i karta rodu przeciwnika są odrzucane. Następnie wybierzcie nowe karty rodu (zakryte). Ten efekt nie działa, gdy któryś z graczy zagrał ostatnia kartę.

16. [0-3] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu (Tyrion bez zmian)

Jazmatos - Wto 22 Lip, 2014

To znowu Arryn.
Leśnik - Wto 22 Lip, 2014

29. [0-2] Natychmiast usuń żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.
Jazmatos - Wto 22 Lip, 2014

1. [0-4] Jeśli wygrasz przeciwnik będzie musiał zapłacić 2 żetony władzy za każdą wycofującą się jednostkę. Każda za którą nie zapłaci zostaje zniszczona.
Mieciu - Sro 23 Lip, 2014

5. [0-4] Przeciwnik wybiera: wydrukowana siła jego karty rodu zostaje zignorowana lub tekst oraz symbole bitwy jego karty zostają zignorowane
Jazmatos - Sro 23 Lip, 2014

No kto tam jest następny? Pilnować kolejki :)
czarnylord23 - Sro 23 Lip, 2014

Gog, Sardo, ja, ja, Sardo, Gog, Mieciu, Ty etc. ;)
Sardo - Sro 23 Lip, 2014

Wchodząc do tematu miałem nadzieję, że w końcu wybiorę sobie kartę :roll:
Gog - Sro 23 Lip, 2014

31. [0-2] Możesz usunąć dowolny rozkaz wsparcia z planszy. Ród, któremu usunięto wsparcie otrzyma 3 żetony władzy.
Sardo - Sro 23 Lip, 2014

44. [3-4] Podczas tej bitwy wygrywa ród o mniejszej ostatecznej sile. Remisy są rozstrzygane w kolejności odwrotnej toru Lenników.

Podoba mi się ta karta, to ją wypróbuję.
Coś wydaje mi się, że mój zestaw będzie kiepski :roll:

czarnylord23 - Czw 24 Lip, 2014

Pisze z komorki gdzie ciezko sie kopiuje. :/

39 - Arianne
49 - miecz wieza wieza

Sardo - Czw 24 Lip, 2014

2. [0-4] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.
Jazmatos - Czw 24 Lip, 2014

No to GoG i Mieciu. Coś nam to trochę chyba jeszcze zejdzie...
Gog - Czw 24 Lip, 2014

8. [0-4] Otrzymujesz 1 żeton władzy za każdą kartę rodu na ręce więcej od przeciwnika.
Mieciu - Czw 24 Lip, 2014

21. [0-3] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycję na torze Lenników, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza. Twój przeciwnik nie może użyć Ostrza z Valyriańskiej Stali w tej bitwie.
Jazmatos - Czw 24 Lip, 2014

37. [0-1] Otrzymujesz +2 siły i dwa symbole miecza jeśli posiadasz w tej bitwie więcej jednostek piechurów, niż przeciwnik. (liczy się tylko jednostki znajdujące się na obszarze bitwy)
Leśnik - Czw 24 Lip, 2014

6. [0-4] Natychmiast cofnij na rękę wybraną swoją kartę rodu ze stosu odrzuconych, wydrukowana siła tej karty musi być mniejsza lub równa wydrukowanej sile zagranej karty przeciwnika.
Shutt - Czw 24 Lip, 2014

Czekam na aktualizacje.
Jazmatos - Czw 24 Lip, 2014

Shutt napisał/a:
Czekam na aktualizacje.


raptem 3 karty są chyba niezaktualizowane, także mogłeś już wybrać to by szybciej poszło :) Wybór kart z tydzień nam zejdzie, chyba jednak lepszą opcją było umówić się na jakiś 1 dzień.

figol - Pią 25 Lip, 2014

jest aku, wybaczcie nie mogłem wczoraj
Jazmatos - Pią 25 Lip, 2014

Nie żebym się czepiał Shutt, ale już cały dzień lagujesz z tym wyborem i to pomimo aktualizacji, o którą prosiłeś.
Shutt - Pią 25 Lip, 2014

Wybacz Jazma, że dopiero wróciłem do domu. Nie wszyscy mają wakacje.
Shutt - Pią 25 Lip, 2014

52. [0-3] [miecz][miecz]
13. [0-3] W fazie przygotowania, wybierz nazwę obszaru lądowego. Jeśli atakujesz lub bronisz nazwanego obszaru ta karta otrzymuje +2 siły i miecz.

Jazmatos - Pią 25 Lip, 2014

Shutt napisał/a:
Wybacz Jazma, że dopiero wróciłem do domu. Nie wszyscy mają wakacje.


I normalnie nic bym nie mówił, ale równie dobrze mogłeś napisać wczoraj, bo aktualizacja naprawdę była zbędna :) A tak ten draft to nam się strasznie rozciąga... W tym tempie to nie wiem czy sobie pogram bo mnie z kolei nie ma od 10 września do października, więc pewno będę musiał szukać zastępstwa w trakcie, ale z tym to raczej nie powinno być problemu :)

Shutt - Pią 25 Lip, 2014

Jazma, mam praktyki, nie chce mi się przeglądać całego tematu i wykreślać kiedy przychodzę do domu padnięty.
Dolicz do tego trening i masz powod dla ktorego czekalem na aktualizacje.

Leśnik - Pią 25 Lip, 2014

22. [0-3] Natychmiast pobierz tyle Żetonów Władzy ile wynosi wydrukowana siła karty rodu przeciwnika
Jazmatos - Pią 25 Lip, 2014

No dobrze już dobrze, ale sam przyznasz, że trochę nam się to ciągnie strasznie :) O Arryn mi podwędził kartę o której myślałem :)
53. [0-3] [miecz][miecz] w takim razie :)

Mieciu - Pią 25 Lip, 2014

45. [0-2] [miecz][miecz][miecz]

No to z grubej rury ;)

figol - Pią 25 Lip, 2014

Mieciu napisał/a:
45. [0-2] [miecz][miecz][miecz]

No to z grubej rury ;)

O, widzę lubisz draftować dużo mieczów :wink:

Gog
Sardo
czarnylord23
czarnylord23
Sardo
...

Gog - Pią 25 Lip, 2014

[0-3] Siła wspierających statków wynosi 0. Twoich statków, przeciwnika i innych rodów.
Sardo - Pią 25 Lip, 2014

28. [0-2] Natychmiast usuń żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru ogarniętego bitwą.
Jazmatos - Pią 25 Lip, 2014

Sardo napisał/a:
28. [0-2] Natychmiast usuń żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru ogarniętego bitwą.


Hmm to docelowo ma sens np w zdjęciu obrony albo np jak gdzieś jest marsz to taki atak, żeby zdjąć cudzy marsz tak?

czarnylord23 - Pią 25 Lip, 2014

48. [1-2][miecz][miecz][wieża]
50. [1-4] [wieża][wieża]

Sardo - Pią 25 Lip, 2014

51. [1-4] [wieża][wieża]
Gog - Pią 25 Lip, 2014

47. [0-4] [miecz][wieża]
Jazmatos - Pią 25 Lip, 2014

Eh czułem, że teraz się wszyscy rzucą na symbole ale myślałem, że dotrwam jeszcze i uda mi się wybrać 2 wieże :P Będzie mało defensywny deck :)
Mieciu - Sob 26 Lip, 2014

26. [0-2] Jeśli atakujesz +2 siły, jednostki wycofują się nierozbite na czas trwanie tej bitwy (Twoje i Przeciwnika). Jeśli sie bronisz ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Jazmatos - Sob 26 Lip, 2014

56. [0-4] [wieża]
Leśnik - Sob 26 Lip, 2014

Moje do końca;

55. [0-4] [miecz] nielimitowana ilość

56. [0-4] [wieża] nielimitowana ilość

Mieciu - Sob 26 Lip, 2014

Ja w sumie też wiem, że biorę:

56. [0-4] [wieża] nielimitowana ilość

Jazmatos - Sob 26 Lip, 2014

No to Shutt dwie karty, potem ja, GoG, Sardo, Czarny i mam komplet w końcu :)
Shutt - Sob 26 Lip, 2014

43. [1-2] Twoja ostateczna siła armii wynosi 4 lub może być obliczona w sposób zgodny z zasadami.
56. [0-4] [wieża] nielimitowana ilość

Jazmatos - Sob 26 Lip, 2014

25. [0-2] Jeśli wygrasz tę bitwę, zamiast zdejmować z obszaru ogarniętego bitwą żeton Rozkazu, możesz go przejąć i wykorzystać jak swój własny.

3 karty z warunkiem ''jeśli wygrasz'' nie wiem czy to rozsądne no ale cóż, nie ma już nic ciekawego :)

Gog - Sob 26 Lip, 2014

41. [1-3] Po bitwie przeciwnik wybiera i wraca na rękę kartę o najmniejszej wydrukowanej sile ze stosu kart odrzuconych. Po czym płaci Tobie ilość żetonów władzy równą wydrukowanej sile.
Jazmatos - Sob 26 Lip, 2014

Gog napisał/a:
41. [1-3] Po bitwie przeciwnik wybiera i wraca na rękę kartę o najmniejszej wydrukowanej sile ze stosu kart odrzuconych. Po czym płaci Tobie ilość żetonów władzy równą wydrukowanej sile.


W sumie fajne jeśli ktoś np użył tylko 3 lub 4 i coś takiego mu rzucić :P

Gog - Sob 26 Lip, 2014

jestem starkiem :d mam duzo kart dyplomacyjnych mając wpływ na innych :)
Jazmatos - Sob 26 Lip, 2014

Tylko znów pytanie z tym płaceniem tak jak w moim przypadku było. W sensie, że przeciwnik odrzuca, a Ty pobierasz, czy tylko Ty pobierasz? Według mnie powinna być ta druga opcja bo inaczej ta karta byłaby trochę za mocna, ale mogę się mylić. Bo przy takiej 4 to co? Przeciwnik odrzuca 4, Ty pobierasz 8 i już jest taka przepaść, że masakra.
Gog - Sob 26 Lip, 2014

płaci to znaczy odrzuca 4 ja biore 4 :D no ale to 4rka ;x bez przesady jak bedzie 0 to nic nie dostane ;x + te karte jako ostatnia ;p więc każdy mógł ją wziąc:D
Sardo - Nie 27 Lip, 2014

a to ja poproszę takową
33. [0-2] Ta karta otrzymuje +1 siły za każdy punkt zwycięstwa mniej od przeciwnika.

Shutt - Nie 27 Lip, 2014

Nic
Gog - Nie 27 Lip, 2014

płaci Tobie ilość ? co to moze niby znaczyc ?:D
czarnylord23 - Nie 27 Lip, 2014

10. [0-4] Weź 3 żetony władzy, za każdą jednostkę która zginęła w tej bitwie.

Bo mogę mieć problemy z Żetonami. :D

Shutt - Nie 27 Lip, 2014

Gog napisał/a:
płaci Tobie ilość ? co to moze niby znaczyc ?:D


Poje... z inną kartą.

figol - Nie 27 Lip, 2014

Mam już 2 zestawy kart, wysyłajcie dalej :smile:
Gog - Nie 27 Lip, 2014

mózg rozjebany :D nikt mnie nie przebije w rozkminie:D
Shutt - Nie 27 Lip, 2014

Ja na pewno nie :P
Standardowy deck, bo innego nie da się stworzyć :???:

Jazmatos - Wto 29 Lip, 2014

Póki czekamy na rozpoczęcie rozgrywki to jak tak generalnie oceniacie wybrane przez nas i siebie samych decki? Jeszcze niby nie ma podane ile, która karta ma siły, ale tego to się akurat można domyślić raczej :)
Sardo - Wto 29 Lip, 2014

Są już rozpisane i czekamy na rozkazy, między innymi Twoje ;)
http://www.forum.galakta.pl/viewtopic.php?t=6318
Mi się wydaje, że mój deck jest najgorszy :D

Renly Baratheon wśród Baratheonów :o a mieliśmy się klimatu i fabuły gota trzymać :|

Jazmatos - Wto 29 Lip, 2014

A to przegapiłem odrębny temat, sorka :) Zapomniałem też nazw to już zaraz wysyłam :) Ale ocenę decków można w takim razie zrobić. No tak Sardo jakiś taki dziwny masz deck :D

No właśnie Renly to ja mógłbym dać, ale już zakładam, że on umarł więc :P

W sumie 4 u Goga może mieć niezłą siłę, bo Stark zwykle dużo zamków na początku nie ma :) Także 5 lub 6 to spokojnie od biedy da radę wyciągnąć :)

Mieciu - Wto 29 Lip, 2014

Dobra to zminię Renly'ego na Justina Masseya, będzie ściślej fabularnie:P
Gog - Wto 29 Lip, 2014

uważam mój deck za najbardziej klimatyczny:D
Jazmatos - Wto 29 Lip, 2014

Gog napisał/a:
uważam mój deck za najbardziej klimatyczny:D


Hmm no ja tam nie wiem. Takiej Damy nie powinieneś mieć :P Zabił ją przecież Ned na samym początku sagi :D

Gog - Wto 29 Lip, 2014

początek sagi, więc żyje ;p

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group