galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Gra o Tron - PBF #71 - pole gry - przerwana

guzu - Sob 26 Lip, 2014
Temat postu: PBF #71 - pole gry - przerwana
Tura 4 - Faza Akcji




Kruk
Lannister The Golden Sound (najazd) -> obrona +1

Najazdy
Baratheon The Shivering Sea -> Winterfell Wsparcie Starka
Lannister Riverrun -> bez efektu
Martell Starfall -> Prince's Pass Umocnienie Władzy Tyrella

Marsze
Baratheon Dragonstone (marsz +1) -> piechur na Crackclaw Point, machina oblężnicza na White Harbor - bitwa ze Starkiem!
Tyrell Oldtown (marsz -1) -> machina oblężnicza na Dornish Marches
Lannister
Greyjoy
Martell West Summer Sea (marsz +0) -> statek na East Summer Sea
Stark

Baratheon
Tyrell
Greyjoy
Martell
Stark

Baratheon

Umocnienia Władzy
Baratheon Dragonstone port (+1ŻW), Kingswood (+2ŻW)
Tyrell Oldtown port (+1ŻW)
Lannister Lannisport*
Martell Sunspear (+2ŻW), Storm's End (+1ŻW)
Stark Winterfell port (+1ŻW)

Gracze

Stark - Sardo
Baratheon - lord mormont
Lannister - drago3482
Martell - Torn
Tyrell - Czarny Jaszczur
Greyjoy - Mieciu

Karty rodów:

Stark
[4] Robb Stark: Jeśli atakujesz i wygrasz, możesz położyć dostępny normalny rozkaz wsparcia lub obrony na obszarze ogarniętym bitwą (jeśli reguły pozwalają)
[3] Roose Bolton: [miecz][wieża]
[2] Walder Frey: Jeśli Twój przeciwnik zajmuje wyższą pozycję na torze zwycięstwa ta karta otrzymuje -1 do siły. Jeśli niższą to ta karta otrzymuje +1 do siły
[2] Greatjon: [miecz][miecz]
[1] Rickard Karstark: [wieża][wieża]
[1] Brynden Blackfish: Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton obrony, jego wartość ulega podwojeniu.
[0] Catelyn Stark: Po bitwie wszystkie Karty Rodu wracają na Twoją rękę (oprócz tej karty). Karta przeciwnika wraca na jego rękę.

Greyjoy
[4] Balon Greyjoy: [miecz]
[3] Victarion Greyjoy: Jeśli bitwa rozgrywa się na morzu to siła karty przeciwnika zmniejsza się o 2, do minimum 0
[2] Theon Greyjoy: Jeśli atakujesz obszar z Twierdzą lub Zamkiem ta karta otrzymuje +1 do siły oraz [miecz]. Jeśli bronisz obszaru z Twierdzą lub Zamkiem ta karta otrzymuje -1 do siły.
[2] Euron Crow's Eye: Jeśli atakujesz i wygrasz natychmiast umieść na obszarze ogarniętym bitwą i rozpatrz rozkaz najazdu. Nie możesz umieścić rozpatrzonego już rozkazu najazdu.
[1] Asha Greyjoy: Jeśli atakujesz, możesz na czas tej bitwy anulować wszystkie wsparcia na obszarach przylegających do obszaru bitwy.
[1] Dagmar Cleftjaw: [miecz][wieża]
[0] Aeron Damphair: Jeśli Twoje statki atakują, bronią się lub udzielają wsparcia, możesz odrzucić do 4 żetonów władzy otrzymuje +1 do siły za każdy odrzucony Żeton Władzy

Lannister
[4] Tywin Lannister: Jeśli posiadasz więcej Żetonów Władzy niż Twój przeciwnika ta karta otrzymuje +1 do siły
[3] Ser Jaime Lannister: Ta karta wygrywa wszystkie remisy podczas bitwy - niezależnie od pozycji na Torze Lenników
[2] Prince Joffrey: Jeśli karta przeciwnika ma większą siłę to ta karta otrzymuje -1 do siły. Jeśli karta przeciwnika ma mniejszą siłę to ta karta otrzymuje +1 do siły.
[2] The Mountain: [miecz][miecz][miecz]
[1] Littlefinger: Jeśli Twój przeciwnik posiada niższą od Ciebie pozycję na torze Żelaznego Tronu, możesz zamienić jeden z Twoich rozkazów na dostępny rozkaz umocnienia władzy (jeśli reguły pozwalają)
[1] Tyrion Lannister: Możesz natychmiast anulować zdolność Karty Rodu Twojego przeciwnika (jeśli występuje) jeśli zapłacisz 1 Żeton Władzy.
[0] Cersei Lannister: [wieża][wieża]

Baratheon
[4] Stannis Baratheon: Jeśli wygrasz, możesz zwiększyć swoją pozycję na torze Żelaznego Tronu o liczbę pokonanych jednostek przeciwnika.
[3] Davos Seaworth: [miecz]
[2] Axel Florent: [wieża][wieża]
[2] Salladhor Saan: Jeśli wygrasz, po bitwie możesz na terenie jednego zamku lub jednej twierdzy zmobilizować statki (jeśli reguły pozwalają). Za każdy zmobilizowany statek zapłać 1 Żeton Władzy.
[1] Tycho Nestoris: Jeśli wygrasz, zdobywasz taką liczbę Żetonów Władzy, jaką posiadasz pozycję na torze zwycięstwa.
[1] Selyse Baratheon: Możesz natychmiast wybrać z ręki inna Kartę Rodu z wyjątkiem karty "Stannis Baratheon". Siła wybranej karty jest dodana do Selyse Baratheon
[0] Melisandre: Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę jeśli odrzucisz 1 Żeton Władzy

Tyrell
[4] Renly Baratheon: Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz na obszarze ogarniętym bitwą dodać Piechura lub ulepszyć jedną jednostkę Piechura w jednostkę Rycerza (jeśli przepisy pozwalają)
[3] Randyl Tarly: [miecz][miecz]
[2] Ser Loras Tyrell: Wszystkie atakujące (nie wspierające) jednostki Rycerzy zapewniają premię +3, a nie +2.
[2] Brienne of Tarth: Jeśli karta "Renly Baratheon" znajduje się na Twojej dłoni otrzymujesz [wieża]. Jeśli została odrzucona otrzymujesz [miecz]
[1] Mace Tyrell: [wieża]
[1] Queen of Thorns: Możesz przesunąć się o jedną pozycję w dół na wybranym przez Ciebie torze wpływów otrzymując
Żelazny Tron - [wieża][wieża]
Lennicy - [miecz][miecz]
Królewski Dwór +2 do siły

[0] Margaery Tyrell: Natychmiast pobierz tyle Żetonów Władzy ile wynosi siła Karty Rodu przeciwnika.

Martell
[4] The Red Viper: [czaszka][miecz]
[3] Gerold Dayne: [miecz]
[2] Obara Sand: [miecz]
[2] Quentyn Martell: [wieża]
[1] Arianne Martell: Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu.
[1] Areo Hotah: Jeśli przegrasz tą bitwę, musisz się wycofać (jeśli to możliwe), Twoje jednostki nie zostają rozbite.
[0] Doran Martell: Jeśli przegrasz, przesuń przeciwnika na wybranym przez Ciebie torze wpływów o liczbę siły bojowej dzięki której wygrał bitwę.

Karty Dzikich:

Kolejną kartę Dzikich oglądali: nikt

WARG-ZWIADOWCA
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy.
Pozostali gracze: Odrzucają po 2 dostępne żetony Władzy (lub tyle, ile aktualnie posiadają).
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy.


CISZA NA MURZE
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Nic się nie dzieje.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Nic się nie dzieje.

JEŹDŹCY MAMUTÓW
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 1 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu.

NAJAZD PREWENCYJNY
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Wybiera jedno: a) Niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy; b) Spada o 2 pozycje na torze Wpływów, na którym zajmował najlepszą pozycję.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Dzicy natychmiast atakują ponownie z siłą 6. Nie bierze udziału w licytacji obrony przeciwko temu atakowi (nie otrzyma też żadnych nagród, ani kar).

GROMADZĄ SIĘ NAD MLECZNĄ WODĄ
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile.
Pozostali gracze: Jeśli posiadają po więcej niż jednej karcie Rodu na ręce, muszą wybrać i odrzucić jedną z tych kart.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Bierze cały stos odrzuconych kart Rodu z powrotem na rękę.

ŁUPIEŻCY GRZECHOCZĄCEJ KOSZULI
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Spada o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Pozostali gracze: Spadają o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Następnie gracze redukują armie, aby sprostać nowemu limitowi Zaopatrzenia.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wspina się o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 8 ).

KRÓL ZA MUREM
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Przesuwa swoje żetony Wpływów na najniższe pozycje wszystkich torów Wpływów.
Pozostali gracze: W kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera tor Lenników lub Królewskiego Dworu i przesuwa swój żeton Wpływów na najniższą pozycję tego toru.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Przesuwa swój żeton Wpływów na najwyższą pozycję wybranego toru Wpływów i otrzymuje odpowiedni żeton Dominacji.

ZABÓJCY WRON
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Zamienia wszystkie swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Pozostali gracze: Zamieniają po 2 swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może natychmiast zamienić do 2 jednostek Piechurów z dowolnych obszarów na planszy na dostępne jednostki Rycerzy.

NADCIĄGA HORDA
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 2 ze swoich jednostek w jednym ze swoich Zamków lub Twierdz. Jeśli nie może tego zrobić, niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 1 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.


Karty Westeros:

Talia I:
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.


Talia II:
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.

Talia III:
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Jesienne deszcze [dzicy]Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
Sieć kłamstw [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
Uczta dla wron [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
Nawałnica mieczy [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
Morze sztormów [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.

guzu - Sob 26 Lip, 2014

Tura 1 - Faza Akcji




Kruk
Lannister The Golden Sound (marsz +1) -> obrona +2

Najazdy
brak

Marsze
Baratheon Shipbreaker Bay (marsz +0) -> statek, statek na The Narrow Sea
Stark The Shivering Sea (marsz +1) -> statek na The Narrow Sea - bitwa z Baratheonem!
Martell Sea of Dorne (marsz +1) -> statek na East Summer Sea
Greyjoy Pyke (marsz -1) -> rycerz na Seagard, piechur na Riverrun
Tyrell Redwyne Straights (marsz -1) -> statek na West Summer Sea

Stark White Harbor (marsz +0) -> piechur na Crackclaw Point, zostawia żeton władzy
Martell Salt Shore (marsz +0) -> piechur na Starfall, zostawia żeton władzy
Greyjoy Ironman's Bay (marsz +0) -> zdjęty bez efektu
Tyrell Highgarden (marsz +0 -> rycerz na Oldtonw, piechur na Starfall - bitwa z Martellem!

Umocnienia władzy
Baratheon Dragonstone* - statek do portu, statek na Shipbreaker Bay, Kingswood (+2ŻW)
Lannister Lannisport*, Stoney Sept (+2ŻW)
Stark Winterfell* - statek na Bay of Ice, statek na The Shivering Sea
Martell Sunspear* - statek, statek na East Summer Sea
Greyjoy Greywater Watch (+1ŻW), Pyke port (+1ŻW)
Tyrell Dornish Marches (+2ŻW)

Tura 2 - Faza Westeros




Talia I
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.

Talia II
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.

Żelazny Tron
Tyrell
Baratheon
Lannister
Greyjoy
Martell
Stark

Lennicy
Martell
Greyjoy
Baratheon
Lannister
Tyrell
Stark

Królewski Dwór
Tyrell
Lannister
Baratheon
Greyjoy
Stark
Martell

Talia III
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros. Siła 4

Nocna Straż
Baratheon 1
Lannister 0
Stark 0
Martell 0
Greyjoy 0
Tyrell 0

Nocna Straż. Siła 1

Porażka Nocnej Straży!

WARG-ZWIADOWCA
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy.
Pozostali gracze: Odrzucają po 2 dostępne żetony Władzy (lub tyle, ile aktualnie posiadają).
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy.

Tyrell wybiera gracza z najniższą stawką - Stark, który odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy.

Żetony władzy
Baratheon 0
Lannister 0
Stark 0
Martell 0
Greyjoy 0
Tyrell 0

Tura 2 - Faza Akcji




Kruk
Tyrell Dornish Marches -> wsparcie +1

Najazdy
Greyjoy Riverrun -> wsparcie +1 na Stoney Sept

Marsze
Baratheon Shipbreaker Bay (marsz +1) -> statek na Blackwater Bay, statek, statek na The Narrow Sea - bitwa ze Starkiem!
Lannister The Golden Sound (marsz +1) -> statek na Sunset Sea
Greyjoy Greywater Watch (marsz +0) -> piechur na Moat Cailin
Martell East Summer Sea (marsz +0) -> statek, statek na West Summer Sea - bitwa z Tyrellem!
Stark Crackclaw Point (marsz -1) -> zdjęty bez efektu

*Aktualizacja mapy*

Baratheon Dragonstone port (marsz -1) -> statek na Shipbreaker Bay
Lannister Lannisport (marsz +0) -> piechur na Flint's Finger
Martell Sunspear (marsz -1) -> rycerz na Yronwood, piechur na Highgarden - bitwa z Tyrellem!
Stark Winterfell (marsz +0) -> rycerz na White Harbor, piechur na Castle Black

Baratheon Dragonstone (marsz +0) -> rycerz na Crackclaw Point - bitwa ze Starkiem!

Umocnienia Władzy
Tyrell Oldtown* - statek do portu, piechur
Baratheon Kingswood (+2ŻW)
Martell Starfall (+1ŻW)

Tura 3 - Faza Westeros




Talia I
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.

Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.

Zaopatrzenie
Baratheon 2 --> 2
Lannister 2 --> 2
Stark 1 --> 1
Martell 2 --> 3
Greyjoy 2 --> 3
Tyrell 2 --> 2

Talia II
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.

Posiadacz żetonu Kruka Posłańca Lannister wybiera c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.

Talia III
Uczta dla wron [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.

Tura 3 - Faza Akcji




Czekamy na marsze

Kruk
Lannister Flint's Finger (obrona +1) -> marsz -1

Najazdy

Tyrell Redwyne Straights -> najazd Martella na West Summer Sea
Greyjoy Riverrun -> bez efektu
Martell West Summer Sea -> spalony przez Tyrella

Marsze
Baratheon Dragonstone (marsz -1) -> piechur na Crackclaw Point
Tyrell Oldtown (marsz -1) -> rycerz na Dornish Marches
Lannister Flint's Finger (marsz -1) -> piechur na Lannisport
Martell Yronwood (marsz -1) -> rycerz na Sunspear
Stark Harrenhal (marsz -1) -> zdjęty bez efektu

Baratheon Crackclaw Point (marsz +0) -> rycerz na King's Landing
Tyrell Dornish Marches (marsz +0) -> piechur na Prince's Pass, rycerz na Highgarden
Lannister Lannisport (marsz +1) -> piechur na Flint's Finger, rycerz na Riverrun - bitwa z Greyjoyem!
Martell Sunspear (marsz +0) -> piechur na Storm's End, rycerz na Yronwood
Stark White Harbor (marsz +0) -> zdjęty bez efektu

*Aktualizacja mapy*

Baratheon The Narrow Sea (marsz +1) -> statek na The Shivering Sea - bitwa ze Starkiem!
Lannister Stoney Sept (marsz +0) -> piechur na Lannisport

Umocnienia Władzy zakazane w tej turze

Tura 4 - Faza Westeros




Talia I
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.

Mobilizacja
Baratheon Dragonstone, King's Landing, Crackclaw Point
Tyrell Highgarden, Oldtown
Lannister Lannisport, Riverrun, Flint's Finger
Greyjoy Pyke, Seagard, Moat Cailin
Martell Sunspear, Storm's End, Yronwood, Starfall
Stark Winterfell, White Harbor, Harrenhal

Talia II
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.

Żetony Władzy
Baratheon 2 --> 7
Tyrell 0 --> 2
Lannister 0 --> 2
Greyjoy 0 --> 3
Martell 1 --> 2
Stark 0 --> 4

Talia III
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.

Siła 4!

Wsparcie Nocnej Straży
Baratheon 1
Tyrell 1
Lannister 1
Greyjoy 1
Martell 0
Stark 0

Razem Siła 4

Wygrana Nocnej Straży

NADCIĄGA HORDA
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 2 ze swoich jednostek w jednym ze swoich Zamków lub Twierdz. Jeśli nie może tego zrobić, niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 1 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.

Baratheon wybiera gracza z najwyższą stawką - Baratheon Dragonstone - machina oblężnicza

Żetony Władzy
Baratheon 7-1=>6
Tyrell 2-1=>1
Lannister 2-1=>1
Greyjoy 3-1=>2
Martell 2-0=>2
Stark 4-0=>4

guzu - Nie 27 Lip, 2014

Tura 1 - Faza Akcji




Kruk i marsze

drago3482 - Nie 27 Lip, 2014

marsz+1 -zmieniam na obrone+2
Mieciu - Nie 27 Lip, 2014

Koń na Seagard, piechur na Riverrun
lord mormont - Nie 27 Lip, 2014

2 statki na The Narrow Sea
Sardo - Nie 27 Lip, 2014

w takim razie statek na The Narrow Sea, dowódca na PW
Czarny Jaszczur - Nie 27 Lip, 2014

Poczekam z przemieszczaniem wojsk na pierwszy ruch Martella [Torna] :)
Torn - Nie 27 Lip, 2014

Wypływam na ESS
Czarny Jaszczur - Nie 27 Lip, 2014

Wypływam flotą z Cieśniny Redwynów na Zachodnie Morze Letnie [WSS]
Torn - Nie 27 Lip, 2014

Piechur na Starfall, zostawiam zeton
guzu - Nie 27 Lip, 2014

Sardo napisał/a:
w takim razie statek na The Narrow Sea, dowódca na PW


[1] Selyse Baratheon: Możesz natychmiast wybrać z ręki inna Kartę Rodu z wyjątkiem karty "Stannis Baratheon". Siła wybranej karty jest dodana do Selyse Baratheon

u Starka

[4] Robb Stark: Jeśli atakujesz i wygrasz, możesz położyć dostępny normalny rozkaz wsparcia lub obrony na obszarze ogarniętym bitwą (jeśli reguły pozwalają)

i zostawia rozkaz wsparcia

ładniejsza rozpiska jutro ;)

Czarny Jaszczur - Pon 28 Lip, 2014

Wysogród

- rycerstwo przemieszczam do Starego Miasta
- piechotą szturmuje Starfall należące do Martella

Czas przetestować nowe karty, Guzu otrzymał już mojego dowódcę w tej bitwie, tyle z mojej strony w tej turze. Przypominam wszystkim że jako brat zmarłego króla Tron należy się mnie, nie bękartom kazirodczego związku Cersei z bratem ;p

Torn - Pon 28 Lip, 2014

Czarny Jaszczur napisał/a:
Przypominam wszystkim że jako brat zmarłego króla Tron należy się mnie, nie bękartom kazirodczego związku Cersei z bratem ;p

Czemu Martell na tym cierpi? Z takim myśleniem zwróć wojska na północ od siebie :P
U mnie [2] Obara Sand: [miecz]

guzu - Pon 28 Lip, 2014

była
[0] Margaery Tyrell: Natychmiast pobierz tyle Żetonów Władzy ile wynosi siła Karty Rodu przeciwnika.

Tyrell zyskuje 2 Żetony Władzy

lord mormont - Pon 28 Lip, 2014

[0] Melisandre: Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę jeśli odrzucisz 1 Żeton Władzy

[0] Catelyn Stark: Po bitwie wszystkie Karty Rodu wracają na Twoją rękę (oprócz tej karty). Karta przeciwnika wraca na jego rękę.

Czarny Jaszczur - Pon 28 Lip, 2014

Torn napisał/a:

Czemu Martell na tym cierpi? Z takim myśleniem zwróć wojska na północ od siebie :P
U mnie [2] Obara Sand: [miecz]


Jeśli cierpienie objawia się tym że niszczysz wrogą armię to też bym pocierpiał w tej sprawie. Na granicy Tyrell-Martell zawsze dochodzi do sporów i walk, zawsze jest napięta ;p
Liczyłem że pójdziesz w którąś ze skrajności, Czerwona Żmija/Gerold Dayne lub użyjesz Dorana żeby niezależnie od wyniku zepchnąć mnie np na Lennikach a tu proszę, Obara.


@ Nie jestem pewien czy Baratheon po zagraniu Selyse i dobraniu drugiej karty może użyć jej zdolności [takiej jaką ma np Meliska] Mowa jest tylko o sile kart, jak to jest Guzu? Trzeba przyjąć którąś z możliwości :P

@@ Zostaje marsz Greya oraz Starka + mobilizacje jeśli dobrze widzę z mapy

Sardo - Pon 28 Lip, 2014

oczywiście, że Baratheon nie może użyć zdolności tej karty :P
guzu - Pon 28 Lip, 2014

Sardo napisał/a:
oczywiście, że Baratheon nie może użyć zdolności tej karty :P


zgadzam się

guzu - Pon 28 Lip, 2014

lord mormont napisał/a:
[0] Melisandre: Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę jeśli odrzucisz 1 Żeton Władzy

[0] Catelyn Stark: Po bitwie wszystkie Karty Rodu wracają na Twoją rękę (oprócz tej karty). Karta przeciwnika wraca na jego rękę.


a co to jest?

Mieciu - Pon 28 Lip, 2014

Ściągam marsz na morzu.
lord mormont - Pon 28 Lip, 2014

guzu napisał/a:
lord mormont napisał/a:
[0] Melisandre: Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę jeśli odrzucisz 1 Żeton Władzy

[0] Catelyn Stark: Po bitwie wszystkie Karty Rodu wracają na Twoją rękę (oprócz tej karty). Karta przeciwnika wraca na jego rękę.


a co to jest?


ok, ok źle zrozumiałem kartę

[0] Melisandre: Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę jeśli odrzucisz 1 Żeton Władzy

po prostu

guzu - Pon 28 Lip, 2014

czy korzystajać ze zdolności Selyse dorzucasz Melisandre?

wiesz że nie możesz użyć jej zdolności a tylko dodajesz jej siłę do Selyse?

guzu - Pon 28 Lip, 2014

Bitwa o The Narrow Sea

Atakujący Stark [6]
[1] Rozkaz: marsz +1
[1] Jednostki: statek
[0] Wsparcie +1: statek
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[4] Dowódca: [4] Robb Stark: Jeśli atakujesz i wygrasz, możesz położyć dostępny normalny rozkaz wsparcia lub obrony na obszarze ogarniętym bitwą (jeśli reguły pozwalają)

Wyższa pozycja na torze Lenników.

Obrońca Baratheon [3]
[0] Rozkaz: brak
[2] Jednostki: statek, statek
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[1] Dowódca: [1] Selyse Baratheon: Możesz natychmiast wybrać z ręki inna Kartę Rodu z wyjątkiem karty "Stannis Baratheon". Siła wybranej karty jest dodana do Selyse Baratheon

Niższa pozycja na torze Lenników

Stark wygrywa. Zostawia na The Narrow Sea normalny rozkaz wsparcia.

Baratheon przegrywa. Wycofuje się na Shipbreaker Bay.

guzu - Pon 28 Lip, 2014

Bitwa o Starfall

Atakujący Tyrell [1]
[0] Rozkaz: marsz +0
[1] Jednostki: piechur
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[0] Dowódca: [0] Margaery Tyrell: Natychmiast pobierz tyle Żetonów Władzy ile wynosi siła Karty Rodu przeciwnika.

Wyższa pozycja na torze Lenników.

Obrońca Martell [3]
[0] Rozkaz: brak
[1] Jednostki: piechur
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[2] Dowódca: [2] Obara Sand: [miecz]

Niższa pozycja na torze Lenników

Tyrell przegrywa. Piechur zostaje zniszczony. Zyskuje 2 żetony władzy

Martell wygrywa.

guzu - Pon 28 Lip, 2014

pierwszy post ogarnięty

zostaje marsz greyjoya i starka

baratheon musi napisać czy używa zdolności selyse

kto może niech mobilizuje

Mieciu - Pon 28 Lip, 2014

Ja pisałem, że ściągam marsz :)
Sardo - Pon 28 Lip, 2014

u mnie piechur na Cracklaw Point i zostawiam żeton
z UW* po statku na Bay of Ice i The Shivering Sea

Torn - Pon 28 Lip, 2014

2 statki na ESS
guzu - Wto 29 Lip, 2014

została mobilka Lannistera i Baratheona
Czarny Jaszczur - Wto 29 Lip, 2014

Wysogród czeka na Mobilizację oraz Starcie Króli :D
lord mormont - Wto 29 Lip, 2014

statek do portu i na morze
drago3482 - Wto 29 Lip, 2014

2 statki na The Golden Sound
guzu - Wto 29 Lip, 2014

Tura 2 - Faza Westeros




Talia I
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.

Talia II
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.

Żetony władzy
Baratheon 7
Lannister 7
Stark 4
Martell 4
Greyjoy 7
Tyrell 9

Talia III
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros. Siła 4

Przesyłajcie licytację na Żelazny Tron

guzu - Sro 30 Lip, 2014

brakuje

Baratheon - lord mormont
Lannister - drago3482

guzu - Sro 30 Lip, 2014

Żelazny Tron
Baratheon 1
Lannister 1
Stark 0
Martell 0
Greyjoy 1
Tyrell 3

Posiadaczem Żelaznego Tronu zostaje Tyrell.
Baratheon decyduje o dalszej kolejności.

Żetony władzy
Baratheon 7-1=>6
Lannister 7-1=>6
Stark 4-0=>4
Martell 4-0=>4
Greyjoy 7-1=>6
Tyrell 9-3=>6

Przesyłajcie licytacje na Lenników

lord mormont - Sro 30 Lip, 2014

Żelazny Tron
Tyrell 3
Baratheon 1
Lannister 1
Greyjoy 1
Martell 0
Stark 0

Czarny Jaszczur - Sro 30 Lip, 2014

Połączona poprzez małżeństwo dynastia Baratheonów oraz Tyrellów zajmuje należne miejsce na Żelaznym Tronie. Nie pozostaje nic innego jak chwycić za Miecz oraz Ptaszka i scalić rozbite Królestwo ;)
guzu - Sro 30 Lip, 2014

dobre tempo :) brakuje Greyjoya i Starka
guzu - Sro 30 Lip, 2014

Lennicy
Baratheon 1
Lannister 1
Stark 0
Martell 4
Greyjoy 2
Tyrell 0

Posiadaczem Lenników zostaje Martell.
Tyrell decyduje o dalszej kolejności.

Żetony władzy
Baratheon 6-1=>5
Lannister 6-1=>5
Stark 4-0=>4
Martell 4-4=>0
Greyjoy 6-2=>4
Tyrell 6-0=>6

Przesyłajcie licytacje na Królewski Dwór

Czarny Jaszczur - Sro 30 Lip, 2014

Tor Lenników:

Martell
Greyjoy
Baratheon
Lannister
Tyrell
Stark

guzu - Czw 31 Lip, 2014

brakuje

Martell
Greyjoy
Lannister

Czarny Jaszczur - Czw 31 Lip, 2014

Martell/Torn nie posiada żetonów więc wysyłanie pw z tą informacją to raczej tylko formalność. Zostaje więc Mieciu oraz Drago :)
Torn - Czw 31 Lip, 2014

Sam pomyślałem, ze nie ma co pisać PW, bo nie jest tajemnicą ile dam :D
guzu - Czw 31 Lip, 2014

A ja pomyślałem, że jednak coś z Żelaznego Banku pożyczysz :wink:
guzu - Czw 31 Lip, 2014

Królewski Dwór
Baratheon 4
Lannister 5
Stark 1
Martell 0
Greyjoy 4
Tyrell 5

Posiadaczem Lenników zostaje Tyrell.
Tyrell decyduje o dalszej kolejności.

Żetony władzy
Baratheon 5-4=>1
Lannister 5-5=>0
Stark 4-1=>3
Martell 0
Greyjoy 4-4=>0
Tyrell 6-5=>1

Talia III

Atak dzikich Dzicy atakują Westeros. Siła 4

Przesyłajcie wsparcie dla Nocnej Straży

Czarny Jaszczur - Czw 31 Lip, 2014

Królewski Dwór
Tyrell
Lannister
Baratheon
Greyjoy
Stark
Martell

Odnośnie Dzikich prosiłbym o wstrzymanie się z licytacją, chciałbym zamienić słówko z Lordem Starkiem oraz Baratheonem w tej sprawie ;)

Czarny Jaszczur - Czw 31 Lip, 2014

Mało z tych rozmów wynika tak więc oficjalnie daję 0 żetonów na Dzikich. Zrobicie jak uważacie za słuszne ;)
guzu - Czw 31 Lip, 2014

jeszcze Baratheon
guzu - Pią 01 Sie, 2014

Talia III
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros. Siła 4

Nocna Straż
Baratheon 1
Lannister 0
Stark 0
Martell 0
Greyjoy 0
Tyrell 0

Nocna Straż. Siła 1

Porażka Nocnej Straży!

WARG-ZWIADOWCA
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy.
Pozostali gracze: Odrzucają po 2 dostępne żetony Władzy (lub tyle, ile aktualnie posiadają).
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy.

Tyrell wybiera gracza z najniższą stawką - Stark, który odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy.

Żetony władzy
Baratheon 0
Lannister 0
Stark 0
Martell 0
Greyjoy 0
Tyrell 0

Czarny Jaszczur - Pią 01 Sie, 2014

Nie o takich Dzikich walczyłem ;)

Głównym winowajcom zostaje Stark. Wszyscy mamy zero żetonów w puli na start kolejnej rundy :)

@ Rozkazy wyślę jakoś popołudniu - kruki ;p

guzu - Pią 01 Sie, 2014

Tura 2 - Faza Planowania



Sardo - Pią 01 Sie, 2014

No ta gra mnie chyba nie lubi :(
Mieciu - Pią 01 Sie, 2014

Rozkazy jutro
guzu - Sob 02 Sie, 2014

rozkazy wysłali tylko Tyrell i Baratheon
guzu - Sob 02 Sie, 2014

Tura 2 - Faza Akcji




Kruk, najazdy, marsze

Mieciu - Nie 03 Sie, 2014

Palę wsparcie na Stoney Sept.
Czarny Jaszczur - Nie 03 Sie, 2014

Zmieniam Umocnienie Władzy na Dornijskim Pograniczu na specjalny rozkaz Wsparcia*
lord mormont - Nie 03 Sie, 2014

2 statki na The Narrow Sea, 1 na Blackwater Bay
drago3482 - Nie 03 Sie, 2014

1 statek wpływa na Sunset Sea
Mieciu - Nie 03 Sie, 2014

Piechur na Moat Calin
Torn - Nie 03 Sie, 2014

2 statki na WSS, karta na PW
Sardo - Nie 03 Sie, 2014

lord mormont napisał/a:
2 statki na The Narrow Sea, 1 na Blackwater Bay

nie wiem czy wysłałeś dowódcę, ale na wszelki wypadek - mój dowódca na PW

Czarny Jaszczur - Pon 04 Sie, 2014

Torn napisał/a:
2 statki na WSS, karta na PW


Bardzo smucą mnie te poczynania.

W temacie z naborem rozprawialiśmy krótko o zdolności Lady Olenny i stanęło na tym że wszelkie decyzję mogę podjąć po ujawnieniu karty przeciwnika. Tak więc mojego morskiego akwenu broni Królowa Cierni.

[1] Queen of Thorns: Możesz przesunąć się o jedną pozycję w dół na wybranym przez Ciebie torze wpływów otrzymując
Żelazny Tron - [wieża][wieża]
Lennicy - [miecz][miecz]
Królewski Dwór +2 do siły

Nabiłeś mi ćwieka, nie mogłem się zdecydować na obronę Renlym [sytuacja gdzie atakujesz ostrożnie i bitwę mogę wygrać] czy też jest to podpucha z Doranem na czele. Taka wersja obrony jest najbardziej elastyczna :D

guzu - Pon 04 Sie, 2014

Bitwa o The Narrow Sea

Atakujący Baratheon [6]
[1] Rozkaz: marsz +1
[2] Jednostki: statek, statek
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[3] Dowódca: [3] Davos Seaworth: [miecz]

Wyższa pozycja na torze Lenników.

Obrońca Stark [3]
[1] Rozkaz: obrona +1
[1] Jednostki: statek
[1] Wsparcie: statek
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[0] Dowódca: [0] Catelyn Stark: Po bitwie wszystkie Karty Rodu wracają na Twoją rękę (oprócz tej karty). Karta przeciwnika wraca na jego rękę.

Niższa pozycja na torze Lenników

Stark przegrywa. Statek zostaje zniszczony. [4] Robb Stark wraca na jego rękę.

Baratheon wygrywa. [3] Davos Seaworth wraca na jego rękę.

guzu - Pon 04 Sie, 2014

Bitwa o West Summer Sea

Atakujący Martell [5]
[0] Rozkaz: marsz +0
[2] Jednostki: statek, statek
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[3] Dowódca: [3] Gerold Dayne: [miecz]

Ostrze z Valyriańskiej Stali - dostępne

Wyższa pozycja na torze Lenników.

Obrońca Tyrell [3]
[1] Rozkaz: obrona +1
[1] Jednostki: statek
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[1] Dowódca: [1] Queen of Thorns: Możesz przesunąć się o jedną pozycję w dół na wybranym przez Ciebie torze wpływów otrzymując
Żelazny Tron - [wieża][wieża]
Lennicy - [miecz][miecz]
Królewski Dwór - [+2 do siły]

Niższa pozycja na torze Lenników.

Tyrell przegrywa. Spada na drugą pozycję na Żelaznym Tronie. Wycofuje się na The Redwyne Straights.

Martell wygrywa.

Czarny Jaszczur - Pon 04 Sie, 2014

Do swojej Królowej Cierni dokładam opcję:
- Żelazny Tron - [wieża][wieża]

Cofam statek na Cieśninę Redwynów a Żelazny Tron oddaję starszemu bratu, Stannisowi, spadając tym samym na druga pozycję tego toru.

Torn - Pon 04 Sie, 2014

Guzu, troche Ci sie bitwa o West Summer Sea pomieszala. Jak coś to po prostu lubie mieć wszystko sprostowane.
Czarny Jaszczur - Pon 04 Sie, 2014

Linijki się przestawiły, wynik bitwy był oczywisty. Co taki zastój, wszyscy spiskują miast wykonywać swoje ruchy? :D
Sardo - Wto 05 Sie, 2014

sorki za zamulanie, piechur zostaje na Cracklaw Point
guzu - Wto 05 Sie, 2014

*Aktualizacja mapy*
lord mormont - Wto 05 Sie, 2014

wypływam z portu
drago3482 - Wto 05 Sie, 2014

piechur na Flint's Finger
Torn - Wto 05 Sie, 2014

Koń na Yronwood, piechur na Wysogród. Karta na PW
guzu - Wto 05 Sie, 2014

Bitwa o Highgarden [garnizon 2]

Atakujący Martell [0]
[-1] Rozkaz: marsz -1
[1] Jednostki: piechur
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[0] Dowódca: [0] Doran Martell: Jeśli przegrasz, przesuń przeciwnika na wybranym przez Ciebie torze wpływów o liczbę siły bojowej dzięki której wygrał bitwę.

Ostrze z Valyriańskiej Stali - dostępne

Wyższa pozycja na torze Lenników.

Obrońca Tyrell [6+2 garnizon]
[0] Rozkaz: brak
[0] Jednostki: brak
[2] Wsparcie +1: piechur
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[4] Dowódca: [4] Renly Baratheon: Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz na obszarze ogarniętym bitwą dodać Piechura lub ulepszyć jedną jednostkę Piechura w jednostkę Rycerza (jeśli przepisy pozwalają)

Niższa pozycja na torze Lenników.

Tyrell wygrywa. Na Highgarden dodaje jednostkę piechura.

Martell przegrywa. Przesuwa Tyrella na ostatnie miejsce Królewskiego Dworu. Kruk wędruje do Lannistera.

Czarny Jaszczur - Wto 05 Sie, 2014

Broni:

[4] Renly Baratheon: Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz na obszarze ogarniętym bitwą dodać Piechura lub ulepszyć jedną jednostkę Piechura w jednostkę Rycerza (jeśli przepisy pozwalają)

U Martella jest zapewne Doran. Torn, dostarczasz mi niemałej rozrywki swoimi akcjami takimi jak ta, czuję się miażdżony na każdym kroku :D

guzu - Wto 05 Sie, 2014

bitwa zaktualizowana

Martell decyduje czy wykorzystuje zdolność karty rodu.

combat strength - rozumiem jako siłę armii

[0] Doran Martell: Jeśli przegrasz, przesuń przeciwnika na wybranym przez Ciebie torze wpływów o liczbę siły bojowej dzięki której wygrał bitwę.
If defeated, reduce your opponent's position on one influence track of your choice by the amount of combat strength by which they won the battle.

Siła armii Tyrella podczas tej bitwy wyniosła 8

Cytat:
Poniższe elementy mają wpływ na siłę armii:
 Jednostki biorące udział w bitwie
 Jednostki wspierające
 Rozkaz Obrony (tylko obrońca)
 Rozkaz Marszu (tylko atakujący)
 Żeton Ostrza z Valyriańskiej Stali
 Karty Rodów
 Żeton Garnizonu (tylko obrońca)

Torn - Wto 05 Sie, 2014

Guzu, ja mam Ostrze z Valyriańskiej Stali, nie Tyrell. To nie bulwers :)
Oczywiście, że korzystam ze zdolności i spycham Tyrella na koniec toru Królewskiego Dworu (jeśli pomyliłem nazwę, to chodzi o tą z gwiazdkami i krukiem).
Czarny Jaszczur: Ja nie zacząłem wojny, ja ją tylko kończę :D

Sardo - Wto 05 Sie, 2014

rycerz na White Harbor, piechur na Castle Black
guzu - Wto 05 Sie, 2014

został marsz

Baratheon

i

Umocnienia Władzy
Tyrell Oldtown*

Czarny Jaszczur - Wto 05 Sie, 2014

Ruch Bary zbyt wiele dla mnie nie znaczy w obecnej [ciężkiej] sytuacji - bez urazy Lordzie Niedźwiedziej Wyspy - więc zmobilizuje już teraz :)

Oldtown: statek do portu oraz piechur

lord mormont - Sro 06 Sie, 2014

rycerz na Crackclaw Point
dowódca na Pw

guzu - Sro 06 Sie, 2014

Bitwa o Crackclaw Point

Atakujący Baratheon [5]
[0] Rozkaz: marsz +0
[2] Jednostki: rycerz
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[3] Dowódca: [3] Davos Seaworth: [miecz]

Wyższa pozycja na torze Lenników.

Obrońca Stark [4]
[0] Rozkaz: brak
[1] Jednostki: piechur
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[3] Dowódca: [3] Roose Bolton: [miecz][wieża]

Niższa pozycja na torze Lenników

Stark przegrywa. Wycofuje się na Harrenhal.

Baratheon wygrywa.

Sardo - Czw 07 Sie, 2014

niech będzie: [3] Roose Bolton: [miecz][wieża]
guzu - Czw 07 Sie, 2014

bitwa zaktualizowana

czekamy na wycofkę Starka

Sardo - Czw 07 Sie, 2014

na Harrenhal :roll:
guzu - Czw 07 Sie, 2014

Tura 3 - Faza Westeros




Talia I
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.

Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.

Zaopatrzenie
Baratheon 2 --> 2
Lannister 2 --> 2
Stark 1 --> 1
Martell 2 --> 3
Greyjoy 2 --> 3
Tyrell 2 --> 2

Talia II
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.

Posiadacz żetonu Kruka Posłańca Lannister wybiera c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.

Talia III
Uczta dla wron [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.

drago3482 - Czw 07 Sie, 2014

nic się nie dzieje
guzu - Czw 07 Sie, 2014

Tura 3 - Faza Planowania




Czekam na rozkazy

Gramy bez umocnienia władzy

guzu - Pią 08 Sie, 2014

Tylko Martell - Torn wysłał.....
Czarny Jaszczur - Pią 08 Sie, 2014

Wysłane. Nie wszyscy mają tak komfortową sytuację i muszą wymienić kilka kruków przed podjęciem decyzji :)

Możesz odhaczyć w dowódcach Renly'ego oraz Dorana, musiało Ci to umknąć : ]

guzu - Pią 08 Sie, 2014

Czarny Jaszczur napisał/a:


Możesz odhaczyć w dowódcach Renly'ego oraz Dorana, musiało Ci to umknąć : ]


Poprawione

Brakuje Starka, Baratheona i Lannistera

guzu - Pią 08 Sie, 2014

Tura 3 - Faza Akcji




Kruk, najazdy i marsze

Czarny Jaszczur - Pią 08 Sie, 2014



Palę Najazd Martella na West Summer Sea

Pozwolę sobie także wykonać pierwszy ruch przed Barą

Oldtown: rycerz na Dornish Marches ; piechur zostaje

drago3482 - Sob 09 Sie, 2014

zmieniam rozkaz na Flint's Finger na marsz-1 i piechur wedruje na Lannisport
lord mormont - Sob 09 Sie, 2014

piechur z Dragonstone na Crackclaw Point
Torn - Sob 09 Sie, 2014

Rycerz na sloneczna wlocznie
Sardo - Sob 09 Sie, 2014

zdejmuję marsz z Harrenhal bez wykonania
Czarny Jaszczur - Nie 10 Sie, 2014

Dornish Marches (marsz +0) -> rycerz na Highgarden, piechur na Prince's Pass
Torn - Nie 10 Sie, 2014

Proszę bare o wsparcie na SE, jeśli dostane to piechur na SE, a rycerz na Yronwood
Czarny Jaszczur - Nie 10 Sie, 2014

Godna podziwu współpraca. Prosiłbym jednak o zachowanie umiaru w odstępstwach na rzecz rodu Martellow i nie popadanie w przekonanie że sojusze są wieczne. Dziś Koniec Burzy, jutro Wysogród, a co pojutrze? Królewska Przystań..? ;)

Już i tak mam ciężki orzech do zgryzienia.

Torn - Nie 10 Sie, 2014

Prosisz zebym skierowal sie teraz na Wysogrod😉?
lord mormont - Nie 10 Sie, 2014

Torn napisał/a:
Proszę bare o wsparcie na SE, jeśli dostane to piechur na SE, a rycerz na Yronwood


udzielam

guzu - Pon 11 Sie, 2014

pierwszy post zakutalizowany, zostało jeszcze tylko kilka marszy
lord mormont - Pon 11 Sie, 2014

rycerz na King's Landing
drago3482 - Pon 11 Sie, 2014

marsz+1 rycerz na Riverrun, piechur wraca na Flint's Finger
dowódca na Pw

Sardo - Wto 12 Sie, 2014

marsz na White Harbor bez efektu
guzu - Wto 12 Sie, 2014

Bitwa o Riverrun

Atakujący Lannister [9]
[1] Rozkaz: marsz +1
[2] Jednostki: rycerz
[3] Wsparcie +1: statek, statek
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[3] Dowódca: [3] Ser Jaime Lannister: Ta karta wygrywa wszystkie remisy podczas bitwy - niezależnie od pozycji na Torze Lenników

Niższa pozycja na torze Lenników.

Obrońca Greyjoy [8]
[0] Rozkaz: brak
[1] Jednostki: piechur
[3] Wsparcie +1: rycerz
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[4] Dowódca: [4] Balon Greyjoy: [miecz]

Wyższa pozycja na torze Lenników

Greyjoy przegrywa. Wycofuje się na Greywater Watch.

Lannister wygrywa.

Mieciu - Wto 12 Sie, 2014

A ryzyk fizyk Balon
guzu - Wto 12 Sie, 2014

bitwa zaktualizowana, gdzie wycofka?
Czarny Jaszczur - Wto 12 Sie, 2014

Moja świętej pamięci babunia była bardziej ruchliwa aniżeli Wy :C
Mieciu - Wto 12 Sie, 2014

Odwrót na Greywater
guzu - Sro 13 Sie, 2014

*Aktualizacja mapy*

zostały dwa ostanie marsze

Baratheon
Lannister

guzu - Czw 14 Sie, 2014

Baratheon - lord mormont ?
Lannister - drago3482 ?

Czarny Jaszczur - Czw 14 Sie, 2014

Mormont zgłaszał ograniczoną aktywność ale co z Drago? Nie mam pojęcia :C

Na południu gorąco a północ śpi :/

drago3482 - Pią 15 Sie, 2014

w sumie mogę już wykonać marsz
piechur z SS na Lannisport
dowódca na pw

lord mormont - Pią 15 Sie, 2014

statek na The Shivering Sea
dowódca na pw

Mieciu - Pią 15 Sie, 2014

drago3482 napisał/a:
w sumie mogę już wykonać marsz
piechur z SS na Lannisport
dowódca na pw


Chyba atakujesz Harrenhal :)

Czarny Jaszczur - Sob 16 Sie, 2014

Tydzień czasu na dwa marsze to dużo, bardzo dużo :(
guzu - Sob 16 Sie, 2014

Bitwa o The Shivering Sea

Atakujący Baratheon [6]
[1] Rozkaz: marsz +1
[1] Jednostki: statek
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[4] Dowódca: [4] Stannis Baratheon: Jeśli wygrasz, możesz zwiększyć swoją pozycję na torze Żelaznego Tronu o liczbę pokonanych jednostek przeciwnika.

Wyższa pozycja na torze Lenników.

Obrońca Stark [4]
[2] Rozkaz: obrona +1
[1] Jednostki: statek
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[1] Dowódca: [1] Brynden Blackfish: Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton obrony, jego wartość ulega podwojeniu.

Niższa pozycja na torze Lenników

Stark przegrywa. Statek zostaje zniszczony.

Baratheon wygrywa.

guzu - Sob 16 Sie, 2014

...
guzu - Sob 16 Sie, 2014

czekamy na dowódców Starka - proszę o przesłanie na PW

i na dowódcę Lannistera - napisał że wysłał na PW, ale ja nie mam

Sardo - Nie 17 Sie, 2014

tej pierwszej bitwy nie zauważyłem :(
[1] Brynden Blackfish: Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton obrony, jego wartość ulega podwojeniu.

guzu - Nie 17 Sie, 2014

bitwa o The Shivering zaktualizowana

czekamy na dowódcę Lannistera w bitwie o Harrenhal

wydzarzenia już czekają :wink:

guzu - Pon 18 Sie, 2014

drago - masz 24 h na podanie dowódcy - inaczej szukam zastępstwa
drago3482 - Pon 18 Sie, 2014

guzu napisał/a:
drago - masz 24 h na podanie dowódcy - inaczej szukam zastępstwa


Sorry wyjazd weekendowy
co do dowódcy to :roll: :???: ... to było z rozmachu z tym PW
piechur na Lannisport to nie był błąd :? ?? w końcu nie wysłałem dowódcy do GM

jak trzeba napisać ,,dowódca na PW" i ,,zostawiam ŻW" to zwykle zapominam, a tu znowu było na odwrót :cry:

drago3482 - Pon 18 Sie, 2014

wydarzenia
guzu - Pon 18 Sie, 2014

Tura 4 - Faza Westeros




Talia I
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.

Mobilizacja
Baratheon Dragonstone - piechur i statek do portu, King's Landing - rycerz, Crackclaw Point - statek na The Narrow Sea
Tyrell Highgarden - statek, statek na Redwyne Straights, Oldtown - machina oblężnicza
Lannister Lannisport - statek na The Golden Sea, statek do portu, Riverrun - rycerz, Flint's Finger - statek na Sunset Sea
Greyjoy Pyke - piechur, statek do portu, Seagard - statek, statek na Ironman's Bay, Moat Cailin - piechur
Martell Sunspear - piechur, statek na East Summer Sea, Storm's End - statek na Sea of Dorne, Yronwood - piechur, Starfall - statek na West Summer Sea
Stark Winterfell - piechur, statek do portu, White Harbor - statek do portu, Harrenhal - piechur

Talia II
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.

Żetony Władzy
Baratheon 2 --> 7
Tyrell 0 --> 2
Lannister 0 --> 2
Greyjoy 0 --> 3
Martell 1 --> 2
Stark 0 --> 4

Talia III
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.

Siła 4!

Żetony Władzy
Baratheon 7
Tyrell 2
Lannister 2
Greyjoy 3
Martell 2
Stark 4

Wysyłajcie wsparcie dla Nocnej Straży

Wsparcie Nocnej Straży
Baratheon czekamy
Tyrell wysłane
Lannister czekamy
Greyjoy czekamy
Martell czekamy
Stark wysłane

lord mormont - Pon 18 Sie, 2014

Dragonstone - piechur i statek do portu
King's Landing - rycerz
Crackclaw Point - statek na The Narrow Sea

Czarny Jaszczur - Pon 18 Sie, 2014

Highgarden - statek i statek na Redwyne Straights
Oldtown - wieża oblęźnicza

drago3482 - Pon 18 Sie, 2014

Flint's Finger statek na Sunset Sea
Lannisport statek na The Golden Sea i do portu
Riverrun rycerz

Mieciu - Wto 19 Sie, 2014

Pyke:piechur, statek port
Seagard:2 statki na IB
Moat Calin:piechur

guzu - Wto 19 Sie, 2014

został

Martell Sunspear, Storm's End, Yronwood, Starfall
Stark Winterfell, White Harbor, Harrenhal

wysyłajcie wsparcie dla Nocnej Straży

Sardo - Wto 19 Sie, 2014

chciałem poczekać jeszcze na wszystkich, ale nie chcę przedłużać

Winterfell: piechur + statek do portu (poproszę 1 żeton więcej)
Harrenhal: piechur
White Harbor: statek do portu

Torn - Wto 19 Sie, 2014

SE: statek na Sea of Dorne
Słoneczna Włócznia: piechur i statek na ESS
Yrnwood - piechur
Starfall - statek na WSS

guzu - Wto 19 Sie, 2014

Talia III
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.

Siła 4!

Żetony Władzy
Baratheon 7
Tyrell 2
Lannister 2
Greyjoy 3
Martell 2
Stark 4

Wysyłajcie wsparcie dla Nocnej Straży

Wsparcie Nocnej Straży
Baratheon wysłane
Tyrell wysłane
Lannister czekamy
Greyjoy czekamy
Martell wysłane
Stark wysłane

guzu - Wto 19 Sie, 2014

został

Lannister drago
Greyjoy mieciu

guzu - Sro 20 Sie, 2014

Talia III
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.

Siła 4!

Wsparcie Nocnej Straży
Baratheon 1
Tyrell 1
Lannister 1
Greyjoy 1
Martell 0
Stark 0

Razem Siła 4

Wygrana Nocnej Straży

NADCIĄGA HORDA
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 2 ze swoich jednostek w jednym ze swoich Zamków lub Twierdz. Jeśli nie może tego zrobić, niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 1 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.

Baratheon wybiera gracza z najwyższą stawką - Baratheon Dragonstone - machina oblężnicza

Żetony Władzy
Baratheon 7-1=>6
Tyrell 2-1=>1
Lannister 2-1=>1
Greyjoy 3-1=>2
Martell 2-0=>2
Stark 4-0=>4

Czarny Jaszczur - Sro 20 Sie, 2014

Bara wybierze zapewne siebie ale gdyby chciał wybrać kogoś innego.. :roll:
lord mormont - Sro 20 Sie, 2014

Baratheon i wieża na Dragonstone
guzu - Sro 20 Sie, 2014

Tura 4 - Faza Akcji




Czekam na rozkazy

guzu - Pią 22 Sie, 2014

Mam rozkazy tylko od Starka i Baratheona
Czarny Jaszczur - Pią 22 Sie, 2014

Przysięgam uroczyście że knuje coś niedobrego :roll:
guzu - Sob 23 Sie, 2014

brakuje Lannistera :!:
Czarny Jaszczur - Sob 23 Sie, 2014

Znów opóźnienia spowodowane przez Lannistera/Drago? Nie podawał nam swojej ograniczonej aktywności a trochę czasu na wysłanie rozkazów było :/
guzu - Sob 23 Sie, 2014

Tura 4 - Faza Akcji




Czekam na kruka, najazdy, marsze

drago3482 - Nie 24 Sie, 2014

zamieniam najazd na The Golden Sound na obrona+1
Torn - Nie 24 Sie, 2014

Pale UW Tyrella
lord mormont - Nie 24 Sie, 2014

palę wsparcie Winterfell
Czarny Jaszczur - Nie 24 Sie, 2014

lord mormont napisał/a:
palę wsparcie Winterfell


Najazd najazdem ale czekamy także na Twój marsz :wink:

lord mormont - Nie 24 Sie, 2014

piechur na Crackclaw Point
wieża na White Harbor
dowódca na PW

Czarny Jaszczur - Nie 24 Sie, 2014

Oldtown (marsz -1) -> wieża na Dornish Marches ; piechur zostaje

Reach zostawiam wolne, kto zatrzyma Baratheona? ;)

Torn - Nie 24 Sie, 2014

1 statek na ESS
Sardo - Pon 25 Sie, 2014

lord mormont napisał/a:
piechur na Crackclaw Point
wieża na White Harbor
dowódca na PW


to ja poproszę najpierw o wsparcie lorda Greyjoya

guzu - Pon 25 Sie, 2014

Bitwa o White Harbor

Atakujący Baratheon [7]
[1] Rozkaz: marsz +1
[4] Jednostki: machina oblężnicza
[2] Wsparcie: statek, statek
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[0] Dowódca: wysłany

Wyższa pozycja na torze Lenników.

Obrońca Stark [4]
[0] Rozkaz: wsparcie
[2] Jednostki: rycerz
[0] Wsparcie: brak
[2] Wsparcie innych graczy: piechur, piechur Greyjoya
[0] Dowódca: czekamy

Niższa pozycja na torze Lenników

Stark

Baratheon

guzu - Pon 25 Sie, 2014

pierwszy post zaktualizowany

czekamy na decyzję Greyjoya o wsparciu

po decyzji Baratheon może zmienić jeszcze dowódcę

po decyzji Stark prześle dowódcę na PW

Mieciu - Pon 25 Sie, 2014

Wspieram Starka.
Czarny Jaszczur - Wto 26 Sie, 2014

Czekamy na Lanniego czy Bare? :roll:
guzu - Sro 27 Sie, 2014

nie ma co dłużej czekać

drago3482 i lord mormont to multikonto

dałem mu szanse wytłumaczenia na forum - nie skorzystał

dlatego proponuję zacząć PBF#71 od początku - dobierzemy dwie osoby

PBF#63 i PBF#70 są oszukane i najlepiej jak od razu będą skasowane

Martin - Sro 27 Sie, 2014

guzu, chyba powinieneś to jakoś bardziej wyjaśnić, chociaż wszystko wskazuje na to, że masz rację. Co prawda ja tu nie gram, ale nadal śledzę gry i w tym momencie bardzo rozbudziłeś moją ciekawość, a zapewne grający w tych PBFach są zainteresowani daleko bardziej ;) Proszę, wytłumacz, skąd to wiesz.
Czarny Jaszczur - Sro 27 Sie, 2014

O!

Też nabierałem podejrzeń co do tych dwóch kont ze względu na podobną aktywność [lub jej brak] ale myślałem że jest to spowodowane jakimiś zależnościami typu rodzeństwo/para/współlokatorzy. Paskudna sytuacja, jeśli okaże się prawdiwa to jestem za restartem tej gry i poszukaniem dwóch nowych chętnych na ich miejsce. Szkoda Martella, zaraz po żółtym był blisko zyskania dominacji co mogło zakończyć się Jego wygraną ;/

guzu - Sro 27 Sie, 2014

Martin napisał/a:
guzu, chyba powinieneś to jakoś bardziej wyjaśnić, chociaż wszystko wskazuje na to, że masz rację. Co prawda ja tu nie gram, ale nadal śledzę gry i w tym momencie bardzo rozbudziłeś moją ciekawość, a zapewne grający w tych PBFach są zainteresowani daleko bardziej ;) Proszę, wytłumacz, skąd to wiesz.


1. pomylił konto potwierdzając mi jako drago/Lannister dowódcę lorda mormonta/Baratheona
2. przyznał się
3. potwierdził to główny admin forum

Martin - Sro 27 Sie, 2014

Czyli lord mormont powstał od samego początku wyłącznie w celu oszustwa :( Pojawił się w 56, kiedy drago zaczęła dobrze iść gra starkiem. Miał przejąć greyjoyów, ale sam poprosił o martellów, bo tam był przydatniejszy. Przykre
Sardo - Sro 27 Sie, 2014

No kurcze w takim momencie ... a byłem o krok, no może dwa, od zwycięstwa.
Już rozumiem dlaczego tak mnie ciągle wypytywał jak chcę położyć rozkazy :D

Szkoda, że uczciwie nie udało się potestować nowych kart. Ale dobierzmy 2 osoby, wylosujmy od nowa rody i grajmy jeszcze raz ;)

Czarny Jaszczur - Sro 27 Sie, 2014

Prowadzenie gry jednym kontem i granie w niej jako jeden z rodów drugim kontem to gruba przesada. Tutaj mamy przypadek dwóch gier na tej samej zasadzie..
W grach #63 i #70 powinny się wypowiedzieć osoby tam grające chociaż jedynym słusznym rozwiązaniem będzie, moim zdaniem, ich bojkot oraz zapomnienie o nich.
To co Guzu, będziesz szukał dwóch nowych graczy [za Drago/Lannistera i Mormonta/Baratheona] i zaczynamy od nowa? Ciekawie się gra z tymi kartami, szkoda zaprzepaścić tego pomysłu.

guzu - Sro 27 Sie, 2014

Czarny Jaszczur napisał/a:
Prowadzenie gry jednym kontem i granie w niej jako jeden z rodów


i dwóch gier gdzie grał dwoma rodami na raz #56 oraz #71

będę szukał, tylko niech torn i mieciu potwierdzą, że są zainteresowani grą od nowa

Mieciu - Sro 27 Sie, 2014

Jak najbardziej chętny. A co się stanie z winnymi(winnym)?
lukiluk - Sro 27 Sie, 2014

Jeśli szukalibyście kogoś do gry od nowa to ja chętnie.
Aktualnie przez drago/lorda mormonta odpadła mi gra w 70, którą on prowadził...

Torn - Sro 27 Sie, 2014

Ja jestem chetny na grę od nowa. Szkoda tylko, ze przy okazji takiego czegoś spierdoliłem sobie opinie
guzu - Sro 27 Sie, 2014

Torn napisał/a:
Szkoda tylko, ze przy okazji takiego czegoś spierdoliłem sobie opinie


o co dokładnie chodzi?

Torn - Sro 27 Sie, 2014

A takie tam konflikty pomiędzy rodami
Beez - Sro 27 Sie, 2014

jak jest jeszcze miejsce to z checia zagram w remaku :)

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group