galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Talisman: MAGIA I MIECZ - Bugi w Talisman DE

marek08 - Czw 31 Lip, 2014
Temat postu: Bugi w Talisman DE
Zgodnie z postem zakładam ten temat w celu wypisywania znalezionych bugów w Talisman DE.

Jest na forum wyjaśnienie, co może robić czarownica:
Cytat:
1. Czarownica może:

- atakować
- omamić
- zabrać Przyjaciela
- zabrać Przyjaciela i zaatakować
- zabrać Przyjaciela i omamić

W DE po wybraniu opcji zabrania przyjaciela nie można już użyć innej zdolności.

Nemomon - Czw 31 Lip, 2014

Z Czarownicą jest trochę inny problem, więc jej akurat bym nie brał pod uwagę jako potencjalny Poszukiwacz od bugów.
zupajarzynowa - Sro 13 Sie, 2014

Zgadzam się z moim przedmówcą
Zeniffar - Sro 13 Sie, 2014

O jakim problemie mowa?
stiv1989 - Pią 17 Kwi, 2015
Temat postu: BUG
Witam
Zauważyłem 2 problemy z grą.
Po pierwsze nie działa mi muzyczka w tle podczas rozgrywki mimo że głośność mam ustawioną odpowiednią. Nie pomaga reinstall.
Po drugie podczas rzucania czaru z ropuchą gra się zacina i wyskakuje błąd : bug

Czy ktoś zna rozwiązanie problemu ??

UncleLion - Sob 06 Cze, 2015

W ostatnich dniach przysiadłem trochę do T:DE. Z racji, że wersji "bez prądu" specjalnie nie znam, więc może to nie bugi, ale mam następujące wątpliwości:

Kilkukrotnie mi się zdarzyło, że przepadła mi tura. W konsoli przy danej turze jest zapis "stracona" ale nie znajduje informacji o żadnym czarze który by spowodował utratę ruchu.

Czy w oryginale wioska pozwala na porzucenie Poltergeista i Wiedźmy? Ani na kartach tej postaci ani na opisie lokacji nie ma takowej informacji a za każdym razem mam tam możliwość porzucenia tych "przyjaciół".

z góry dziękuję za pomoc.

Xan - Nie 07 Cze, 2015

UncleLion napisał/a:
W ostatnich dniach przysiadłem trochę do T:DE. Z racji, że wersji "bez prądu" specjalnie nie znam, więc może to nie bugi, ale mam następujące wątpliwości:

Kilkukrotnie mi się zdarzyło, że przepadła mi tura. W konsoli przy danej turze jest zapis "stracona" ale nie znajduje informacji o żadnym czarze który by spowodował utratę ruchu.

Czy w oryginale wioska pozwala na porzucenie Poltergeista i Wiedźmy? Ani na kartach tej postaci ani na opisie lokacji nie ma takowej informacji a za każdym razem mam tam możliwość porzucenia tych "przyjaciół".

z góry dziękuję za pomoc.


Uszanowanie,

Turę w Talismanie można stracić na wiele różnych sposobów, nie tylko poprzez Zaklęcie. 1 wyrzucone w Gospodzie, 2-3 na Skałach, 2-3 w Lesie, w wyniku przegranej Walki ze specyficznym Wrogiem, po szarży (Góral), w wyniku kart Zdarzeń itd.

Zarówno na karcie Poltergeista jak i Wiedźmy napisane jest jakie warunki należy spełnić, aby je odrzucić. Aby pozbyć się Poltergeista należy przekroczyć Rwącą Rzekę (nie ma potrzeby udawania się do sąsiedniej krainy). Aby pozbyć się Wiedźmy należy odwiedzić Mistyka, który to swoją siedzibę ma w Wiosce.

W razie pytań, służę pomocą,
Kamil

UncleLion - Nie 07 Cze, 2015

W przypadku utraty tur postaram się dokładniej przyjrzeć problemowi - może faktycznie jakiejś zmiennej nie brałem pod uwagę.

Jeżeli chodzi o poltergeista i wiedźmie to wchodząc do wioski mam możliwość odrzucenia tych kart. Czyli wychodzi na to, że to bug....

Xan - Pon 08 Cze, 2015

UncleLion napisał/a:
W przypadku utraty tur postaram się dokładniej przyjrzeć problemowi - może faktycznie jakiejś zmiennej nie brałem pod uwagę.

Jeżeli chodzi o poltergeista i wiedźmie to wchodząc do wioski mam możliwość odrzucenia tych kart. Czyli wychodzi na to, że to bug....


Po przekroczeniu Rwącej Rzeki trafiasz do Wioski, pojawia się opcja odrzucenia Poltergeista. Po dotarciu do Wioski i odwiedzeniu Mistyka, pojawia się opcja odrzucenia Wiedźmy.

Gdzie Ty tu widzisz bug? Albo napisz mi na czym on Twoim zdaniem polega. :)

Pozdrawiam,
Kamil

UncleLion - Pon 08 Cze, 2015

Dobra może ja coś mieszam. Ale z tym Poltergeistem ciągle mnie zastanawia dlaczego mi zniknął w wiosce. Rzeki raczej nie przekraczałem (nie przechodziłem między krainą zewnętrzną i środkową). Wyjdzie przy kolejnych rozgrywkach :)
Xan - Pon 08 Cze, 2015

Napisałem przecież, że przekroczenie Rwącej Rzeki pomiędzy Krainami to nie jest jedyny sposób. Wystarczy, że będziesz znajdował się na obszarze Pól i przejdziesz mostem do Wioski - tak, też odkładasz Poltergeista.
scoutmaster - Pon 08 Cze, 2015

Witam wszystkich. 5 czerwca zakupiłem DE na Google play na ANDROID dokupienia 3 postacie (wszystko ok) i zakupiłem dodatek góry i tu klapa jest kupiony a w żaden sposób nie mogę go włączyć. napisałem do nomad games ---cisza. Nie wiecie co to za problem?

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group