galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Gra o Tron - PBF 75 - nabór

Germanus - Wto 19 Sie, 2014
Temat postu: PBF 75 - nabór
Zapraszam na nabór do II edycji z draftem kart rodów bez losów bitwy.
Zasady draftu:
a) gracze po kolei wybierają 1 z dostępnych kart. Po tym jak 6 gracz wybierze kartę kolejka zaczyna się w odwrotnej kolejności.
b) w grze może być tylko 1 dowódca (np. jak ktoś zabrał Dorana z siłą 4 to nikt inny nie może wziąć Dorana z siłą 0. Reek = Theon).
c) gracz gra rodem zgodnym z karta o sile 4. W przypadku gdy dwóch graczy ma karty z siłą 4 tego samego rodu rozstrzygająca będzie tabelka podana w późniejszym czasie.
d) Każdy gracz musi mieć 7 kart o sile: jedna 4, 3 i 0 oraz po dwie 2 i 1.
To tyle ze wstępu

W przypadku gdyby 2 osoby miały kartę o sile 4 z jednego rodu, to o tym jakim kto gra rodem decyduje poniższe zestawienie:
Doran > Czarna Żmija
Eddard > Bolton
Tywin > Jaime



Robb Stark [3] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek
Greatjon Umber [2][miecz]
Catelyn Stark [0] Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton obrony, jego wartość ulega podwojeniu


Ser Kevan Lannister [1] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Lannisterów) zapewniają premię +2, a nie +1


Renly Baratheon [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedna z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Baratheonów) w jednostkę Rycerzy


Alester Florent [1][wieża]


Ciemna Gwiazda [2][miecz]
Nymeria Sand [1] Jeśli się bronisz, ta karta otrzymuje symbol fortyfikacji. Jeśli atakujesz, ta karta otrzymuje symbol miecza


Ser Kevan Lannister [3] [wieża]
Ser Ilyn Payne [2] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz zniszczyć jedną jednostkę Piechurów przeciwnika z dowolnego obszaru na planszy (oprócz zadania normalnych strat). Jeśli ta jednostka jest ostatnią jednostką na swoim obszarze, usuń również spoczywający na tym obszarze żeton Rozkazu.
Daven Lannister [2] [miecz]


Willas Tyrell [2] [wieża]
Ser Jon Fossoway [2] [miecz]


Ser Harras Harlaw [1] [miecz]


Walder Frey [1] Każdy gracz (oprócz twojego przeciwnika), który wspiera twojego przeciwnika, musi zamiast tego udzielić wsparcia tobie.
Damon Zatańcz ze Mną [1] [miecz]


Jon Snow [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz przesunąć żeton Dzikich o jedno pole w dowolną stronę (do minimum 0 lub maksimum 10).
Bękart z Nocnej Pieśni [2] [wieża]
Ser Axell Florent [1] [miecz]
Mance Rayder [0] Twoja ostateczna siła jest równa pozycji zajmowanej obecnie przez żeton Dzikich.


Kolos [2] [miecz]
Ser Gerris Drinkwater [1] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz przesunąć się o jedną pozycję wyżej na wybranym przez siebie torze Wpływów.
Nymeria Sand [0] [miecz][wieża]

Gracze:

GogStark:
Eddard Stark [4][miecz][miecz]
Areo Hotah [3] [wieża][wieża]
Roose Bolton [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (razem z tą kartą)
Melisandre [2] Po bitwie możesz cofnąć na rękę dowolną kartę Rodu ze swojego stosu kart odrzuconych (w tym tę kartę), odrzucając tyle ze swoich dostępnych żetonów Władzy, ile wynosi wydrukowana siła cofanej karty.
Ser Addam Marbrand [1] Jeśli to ty atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Rycerzy (w tym wspierające jednostki Rycerzy Starków) zapewniają premię do siły +3, zamiast +2.
Salladhor Saan [1] Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Starków jednostek Statków spada do 0
Doran Martell [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów

MieciuGreyjoy
Ser Jaime Lannister [4] [miecz][wieża]
Ser Gregor Clegane [3][miecz][miecz][miecz]
Balon Greyjoy [2] Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0
Rodrik Czytacz [2] Jeśli wygrasz tę bitwę, przejrzyj dowolną talię Westeros i wybierz z niej jedną kartę. Pozostałe karty potasuj, a wybraną zakrytą kartę umieść na wierzchu odpowiedniej talii.
Cersei Lannister [1] [wieża]
Królowa Cierni [1] Zignoruj tekst zdolności wydrukowanej na karcie Rodu twojego przeciwnika.
Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz odrzucić dowolną liczbę ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby zwiększyć siłę tej karty o liczbę odrzuconych żetonów Władzy.

lukilukLannister:
Tywin Lannister [4] Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 2 żetony Władzy
Ramsay Bolton [3] Jeśli twoja karta Rodu "Fetor" znajduje się na twojej ręce, ta karta otrzymuje +1 do siły i 3 symbole miecza.
Walton Nagolennik [2] [wieża]
Czarny Walder [2] [miecz]
Dagmer Rozcięta Gęba [1][miecz][wieża]
Arianne Martell [1] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót
Fetor [0] Jeśli twoja karta Rodu "Ramsay Bolton" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, natychmiast cofnij ją na rękę. Jeśli przegrasz tę bitwę, możesz cofnąć na rękę Fetora.

FigolTyrell
Mace Tyrell [4] Natychmiast zniszcz jedną z atakujących lub broniących się jednostek Piechurów przeciwnika
Victarion Greyjoy [3] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Tyrellów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1
Ser Garlan Tyrell [2][miecz][miecz]
Ogar [2][wieża][wieża]
Blackfish [1] Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy.
Quentyn Martell [1] Za każdą kartę Rodu na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Margaery Tyrell [0] Jeśli bronisz swojego obszaru rodzinnego lub obszaru, na którym znajduje się jeden z twoich żetonów Władzy, ostateczna siła twojego przeciwnika wynosi 2.

Czarny Jaszczur: Baratheon:
Stannis Baratheon [4] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, usuń z planszy wszystkie rozkazy Wsparcia (w tym własne rozkazy) sąsiadujące z obszarem ogarniętym bitwą. Anulujesz w ten sposób całą siłę zapewnianą przez wspierające jednostki.
Randyll Tarly [3] [miecz][miecz]
Ser Davos Seaworth [2] Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza
Brienne z Tarth [2][miecz][wieża]
Qarl Panienka [1] Jeśli to ty atakujesz i przegrasz tę bitwę, otrzymujesz 3 żetony Władzy.
Paxter Redwyne [1] Jeśli obszar ogarnięty bitwą to obszar morski, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Tyrellów) zapewniają premię do siły +2, zamiast +1.
Qyburn [0] Możesz odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby wybrać kartę Rodu ze stosu kart odrzuconych dowolnego gracza. Qyburn otrzymuje wydrukowaną siłę tej karty oraz wydrukowane na niej symbole bitwy (ale ignoruje treść jej zdolności.

KamoMartell
Czerwona Żmija [4][miecz][miecz][wieża]
Ser Loras Tyrell [3] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie
Obara Sand [2][miecz]
Bękart z Bożejłaski [2] [wieża]
Ser Rodrick Cassel [1][wieża][wieża]
Tyrion Lannister [1] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu
Plama [0] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę

Gog - Wto 19 Sie, 2014

jak cos chetnie zagram :D
Germanus - Wto 19 Sie, 2014

ale wiesz że przez zły dobór kart balans może być zachwiany :P
lukiluk - Wto 19 Sie, 2014

Ja też bardzo chętnie zagram :)
Czarny Jaszczur - Wto 19 Sie, 2014

Bardzo chętnie wezmę udział w tej grze. Obecnie gram w dwóch grach jako Tyrell więc czemu by nie zagrać kolejnej tym rodem, skoro o pozycji startowej ma decydować najwyższa karta? ;)
Germanus - Wto 19 Sie, 2014

ps. jak macie jakieś pytania co do draftu to zadawajcie je na bieżąco
Mieciu - Wto 19 Sie, 2014

Zgłoszę się
Kamo - Wto 19 Sie, 2014

Również bym zagrał chętnie w drafta :D
figol - Wto 19 Sie, 2014

Draft zawsze zagram :smile: mam 4 gry i jedną prowadzę, ale wolne wakacyjne tępo tych gier pozwala na więcej :grin:

Czyli mogę grając Tyrellem mieć Reeka? Trochę nie klimatyczne, a jak już tak jest, to nie lepiej na mapce Balansssu Martina? Polecam, jajko jest naprawdę bardzo dobre :grin:

lukiluk - Czw 21 Sie, 2014

Jest nas 6, gramy? ;)
Germanus - Czw 21 Sie, 2014

wszystko gotowe. Na 1 stronie rozpiska kart i kolejności draftu plus wyjaśnienie ważności kart przy doborze rodu.
figol - Czw 21 Sie, 2014

ok, a rody poznamy przed draftem?
Czarny Jaszczur - Czw 21 Sie, 2014

Ród wybierasz sam poprzez kartę o sile 4. Dla przykładu mając Tywina Lannistera jako czwórkę będziesz grał na pozycji Lannisterów z podstawki :)
lukiluk - Czw 21 Sie, 2014

Czy zdolności postaci takich jak Paxter Redwyne, Ser Addam Marbrand czy Kevan będą działały niezależnie od tego jakim rodem będziemy grać? Czy ich działanie zostaje dosłownie takie jak w tekście karty - czyli nie ma sensu wybierać ich grając rodem innym niż ich oryginalny? :)
Gog - Czw 21 Sie, 2014

roose bolton
Czarny Jaszczur - Czw 21 Sie, 2014

Jeśli weźmiesz, dla przykładu kartę Kevana traktującą o piechurach Lannisterów, a w ostateczności będziesz grał jako Martell to w karcie zmieni się nazwa rodu na Twoją i otrzymasz Kevana:

Ser Kevan Lannister [1] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Martellów) zapewniają premię +2, a nie +1

Reasumując karty będą działały niezależnie od tego którym z rodów będziesz grał ;)

Gog - Czw 21 Sie, 2014

mozna nawet sobie zmienic na kevana martella :D
figol - Czw 21 Sie, 2014

Czarny Jaszczur napisał/a:
Ród wybierasz sam poprzez kartę o sile 4. Dla przykładu mając Tywina Lannistera jako czwórkę będziesz grał na pozycji Lannisterów z podstawki :)

Aha, to spoko.

lukiluk - Czw 21 Sie, 2014

Czarny Jaszczur napisał/a:
Jeśli weźmiesz, dla przykładu kartę Kevana traktującą o piechurach Lannisterów, a w ostateczności będziesz grał jako Martell to w karcie zmieni się nazwa rodu na Twoją i otrzymasz Kevana:

Ser Kevan Lannister [1] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Martellów) zapewniają premię +2, a nie +1

Reasumując karty będą działały niezależnie od tego którym z rodów będziesz grał ;)


też mi się tak wydawało, wolałem się upewnić :)

Ramsay Bolton [3] Jeśli twoja karta Rodu "Fetor" znajduje się na twojej ręce, ta karta otrzymuje +1 do siły i 3 symbole miecza.

figol - Czw 21 Sie, 2014

lukiluk napisał/a:
Ramsay Bolton [3] Jeśli twoja karta Rodu "Fetor" znajduje się na twojej ręce, ta karta otrzymuje +1 do siły i 3 symbole miecza.


To kto się poświęci i zabierze mu Fetorka? :twisted:

lukiluk - Czw 21 Sie, 2014

Nieładnie. Tyle innych, pięknych kart z "0" :wink:
Germanus - Czw 21 Sie, 2014

lukiluk napisał/a:
Czy zdolności postaci takich jak Paxter Redwyne, Ser Addam Marbrand czy Kevan będą działały niezależnie od tego jakim rodem będziemy grać? Czy ich działanie zostaje dosłownie takie jak w tekście karty - czyli nie ma sensu wybierać ich grając rodem innym niż ich oryginalny? :)

po wyborze karty gdzie jest mowa o rodzie będzie ona dostosowana do Twojego rodu, czyli jak jest napisane: piechur Lannistera, a grasz Baratheonem to będzie na karcie piechur Baratheona

Germanus - Czw 21 Sie, 2014

Gog napisał/a:
roose bolton

który roose bo mamy dwóch :P

Gog - Czw 21 Sie, 2014

prawdziwy roose jest tylko jeden :D
Czarny Jaszczur - Czw 21 Sie, 2014

Gog ma pewnie na myśli tego pana :mrgreen:

Roose Bolton [4] [miecz]


Germanus - Czw 21 Sie, 2014

proszę o dokładnie określenie o jaką kartę chodzi. Zapewne o ta z podstawki ale to musi być w oficjalnym protokole inaczej będzie walkower ;)
Gog - Czw 21 Sie, 2014

roose [2] podstawka
Germanus - Czw 21 Sie, 2014

Boltonowie są rozchwytywani :) Teraz Kamo
Kamo - Czw 21 Sie, 2014

Trochę gejowo tak zaczynać, Loras Tyrell
Mieciu - Pią 22 Sie, 2014

Balonik
Czarny Jaszczur - Pią 22 Sie, 2014

Wybierzmy trochę nietypową, pierwsza kartę. Poproszę:

Stannis Baratheon [4] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, usuń z planszy wszystkie rozkazy Wsparcia (w tym własne rozkazy) sąsiadujące z obszarem ogarniętym bitwą. Anulujesz w ten sposób całą siłę zapewnianą przez wspierające jednostki

:roll:

Germanus - Pią 22 Sie, 2014

Czarny Jaszczur napisał/a:
Wybierzmy trochę nietypową, pierwsza kartę. Poproszę:

Stannis Baratheon [4] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, usuń z planszy wszystkie rozkazy Wsparcia (w tym własne rozkazy) sąsiadujące z obszarem ogarniętym bitwą. Anulujesz w ten sposób całą siłę zapewnianą przez wspierające jednostki

:roll:

nietypowa pierwszą kartą byłby np:
Ser Axell Florent [1] [miecz]
:razz:

Germanus - Pią 22 Sie, 2014

mamy już Baratheona. Teraz Figol wybiera dwie karty
Mieciu - Pią 22 Sie, 2014

Czarny Jaszczur napisał/a:
Wybierzmy trochę nietypową, pierwsza kartę. Poproszę:

Stannis Baratheon [4] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, usuń z planszy wszystkie rozkazy Wsparcia (w tym własne rozkazy) sąsiadujące z obszarem ogarniętym bitwą. Anulujesz w ten sposób całą siłę zapewnianą przez wspierające jednostki

:roll:


Ukradłeś mi go :cry:

Germanus - Pią 22 Sie, 2014

trzeba było brać a nie dać się zrobić w balona ;)
Czarny Jaszczur - Pią 22 Sie, 2014

Stannis jest ryzykowny do brania na początku ponieważ zdradza moją pozycję startową ale bałem się że w drugiej kolejce będzie już niedostępny :roll:

Bardzo lubię książkowego Stannisa także Siedmiu Wspaniałych Jaszczura nadchodzi :mrgreen:

figol - Pią 22 Sie, 2014

Quentyn Martell [1] Za każdą kartę Rodu na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły.

Victarion Greyjoy [3] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków ?????) zapewniają premię do siły +2, a nie +1

Kamo - Pią 22 Sie, 2014

figol napisał/a:
lukiluk napisał/a:
Ramsay Bolton [3] Jeśli twoja karta Rodu "Fetor" znajduje się na twojej ręce, ta karta otrzymuje +1 do siły i 3 symbole miecza.


To kto się poświęci i zabierze mu Fetorka? :twisted:


Może być i Theon wcześniej wybrany, niekoniecznie Reek, by go zablokować :D

figol - Pią 22 Sie, 2014

Kamo napisał/a:
figol napisał/a:
lukiluk napisał/a:
Ramsay Bolton [3] Jeśli twoja karta Rodu "Fetor" znajduje się na twojej ręce, ta karta otrzymuje +1 do siły i 3 symbole miecza.


To kto się poświęci i zabierze mu Fetorka? :twisted:


Może być i Theon wcześniej wybrany, niekoniecznie Reek, by go zablokować :D

O tym nie pomyślałem :smile: A Theon to nie jest zła kartą.

Kamo - Pią 22 Sie, 2014

A ja tak proponuję dodatkowo żeby później móc sobie nadać swoje klimatyczne imiona kartom , granie starkami mając w talii Jaimiego, Melisandrę czy Balona będzie trochę dziwne :D
Czarny Jaszczur - Pią 22 Sie, 2014

Dobieram:
Paxter Redwyne [1] Jeśli obszar ogarnięty bitwą to obszar morski, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Baratheonów) zapewniają premię do siły +2, zamiast +1

@ Na miłość R'Holla, Gog! Nikt z nas nie chce widzieć znów comba Roose Bolton + Doran Martell [0], powstrzymajcie go! ;p

Mieciu - Sob 23 Sie, 2014

Królowa Cierni (DwD)
Gog - Sob 23 Sie, 2014

rozumiem, że mam najgorzej na świecie skoro nie mozna brac drugi raz tej samej postaci, ale trudno :D
Kamo - Sob 23 Sie, 2014

Musze powaznie sie zastanowic. Jak wroce do domu czyli jakos jutro to podam swoja karte
Germanus - Sob 23 Sie, 2014

Gog napisał/a:
rozumiem, że mam najgorzej na świecie skoro nie mozna brac drugi raz tej samej postaci, ale trudno :D

ja rozumiem płaczesz że odpadła 0 Królowa Cierni. Zawsze możesz wziąć Nymerię z mieczem i wieżą :P

Czarny Jaszczur - Sob 23 Sie, 2014

Oj panowie, można by pomyśleć że skoro wybór kart trwa już kilka dni to ułożycie sobie zarys talii jaką chcielibyście mieć, strategie, położenie i będziecie ją tylko korygować widząc wybory innych graczy. Obecnym tempem zajmie nam to cholernie dużo czas.

A odnośnie kolejki wyboru przemilczę fakt że jestem tak słodko przytulony do Figola i zapytam czemu nick każdego z nas pojawia się tylko 6x skoro kart potrzeba siedem? To tylko jakiś mały brak czy celowe zagranie równoważne z jakąś niespodzianką na koniec? :roll:

@ Figol, z moim Victarionem [misz hym szo mucz] uciekaj z dala od Smoczej Skały. Sio na zachód! Nie ma tutaj miejsca na dwa morskie wspomagacze.

@@ Może dałoby się skorzystać z niedzielnych luzów i ogarnąć cały draft spotykając się na forum o danej porze dnia?

Germanus - Sob 23 Sie, 2014

bo lista jest dość długa a post nie może być za długi ;)
figol - Sob 23 Sie, 2014

Gog napisał/a:
rozumiem, że mam najgorzej na świecie skoro nie mozna brac drugi raz tej samej postaci, ale trudno :D


czemu miałbyś mieć najgorzej? masz co najmniej tak samo jak reszta

np do mnie już nic sensownego zapewne nie wróci :mad:

Germanus - Nie 24 Sie, 2014

spokojnie z tym wybieraniem bo nie nadążam :???:
Kamo - Nie 24 Sie, 2014

Plama :)
Czarny Jaszczur - Nie 24 Sie, 2014

Teraz w kolejce lukiluk, Gog już się rozgrzewa i szykuje dwie panny do wyboru :cool:
lukiluk - Pon 25 Sie, 2014

Fetor z [0].
Pewnie i tak nikt tak wcześnie nie brałby Theona, ale te wasze głupie uwagi wyżej... :roll: :wink:

Germanus - Pon 25 Sie, 2014

Teraz Gog czeka na dostawę pomarańczy :wink:
Gog - Pon 25 Sie, 2014

doran martell podstawka, melisandre DwD
lukiluk - Pon 25 Sie, 2014

Arianne Martell [1]
Kamo - Pon 25 Sie, 2014

Tyrion Lannister [1]
Czarny Jaszczur - Pon 25 Sie, 2014

Gog tworzy talię najbardziej upierdliwych kart ;p

Teraz Mieciu, potem [w końcu] ja, figol x2 i znowu ja :grin:

Mieciu - Pon 25 Sie, 2014

Rodrik Czytacz
Czarny Jaszczur - Pon 25 Sie, 2014

Ser Davos Seaworth [2] Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza
figol - Wto 26 Sie, 2014

Maester Luwin [1] Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy

Ogar [2][wieża][wieża]

Germanus - Wto 26 Sie, 2014

check.
Teraz opalona gadzina nasza :P

Czarny Jaszczur - Wto 26 Sie, 2014

Jawohl!

Brienne z Tarth [2][miecz][wieża]

Germanus - Wto 26 Sie, 2014

widze przywiązanie do baratheonów ;)
teraz mietek

Mieciu - Wto 26 Sie, 2014

Rodrik Cassel
figol - Wto 26 Sie, 2014

Tak myślałem że jak zabiorę 2 karty z wieżami to sie wszyscy rzucą na te pozostałe wieże :smile:
Mieciu - Wto 26 Sie, 2014

Jednak kapłan Aeron z DwD
Czarny Jaszczur - Wto 26 Sie, 2014

figol napisał/a:
Tak myślałem że jak zabiorę 2 karty z wieżami to sie wszyscy rzucą na te pozostałe wieże :smile:


Mniej dobrych kart defensywnych i stąd ten atak na pozostałe. Jestem przywiązany do talii Bary, to prawda. Zwłaszcza teraz jak co lepsze karty zostały wybrane a ich są średnio-uniwersalne :wink:

Germanus - Wto 26 Sie, 2014

kamo teraz
Kamo - Sro 27 Sie, 2014

Ser Rodrick Cassel [1][wieża][wieża] , wybaczcie nie miałem wczoraj dostępu do neta.
lukiluk - Sro 27 Sie, 2014

Dagmer Rozcięta Gęba [1][miecz][wieża]
Gog - Sro 27 Sie, 2014

czy mozna prosic jakas rozpiske kto ma jakie karty ?:x
Czarny Jaszczur - Sro 27 Sie, 2014

Wszystko jest w pierwszym poście jak na dłoni przedstawione:

Germanus napisał/a:

Gog: Stark
Eddard Stark [4][miecz][miecz]
Roose Bolton [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (razem z tą kartą)
Melisandre [2] Po bitwie możesz cofnąć na rękę dowolną kartę Rodu ze swojego stosu kart odrzuconych (w tym tę kartę), odrzucając tyle ze swoich dostępnych żetonów Władzy, ile wynosi wydrukowana siła cofanej karty.
Salladhor Saan [1] Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Baratheonów jednostek Statków spada do 0
Doran Martell [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów

Lukiluk: Lannister
Tywin Lannister [4] Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 2 żetony Władzy
Ramsay Bolton [3] Jeśli twoja karta Rodu "Fetor" znajduje się na twojej ręce, ta karta otrzymuje +1 do siły i 3 symbole miecza.
Arianne Martell [1] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót
Dagmer Rozcięta Gęba [1][miecz][wieża]
Fetor [0] Jeśli twoja karta Rodu "Ramsay Bolton" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, natychmiast cofnij ją na rękę. Jeśli przegrasz tę bitwę, możesz cofnąć na rękę Fetora

Kamo:Martell
Czerwona Żmija [4][miecz][miecz][wieża]
Ser Loras Tyrell [3] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie
Tyrion Lannister [1] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu
Ser Rodrick Cassel [1][wieża][wieża]
Plama [0] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę

Mieciu:
Ser Gregor Clegane [3][miecz][miecz][miecz]
Balon Greyjoy [2] Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0
Rodrik Czytacz [2] Jeśli wygrasz tę bitwę, przejrzyj dowolną talię Westeros i wybierz z niej jedną kartę. Pozostałe karty potasuj, a wybraną zakrytą kartę umieść na wierzchu odpowiedniej talii.
Królowa Cierni [1] Zignoruj tekst zdolności wydrukowanej na karcie Rodu twojego przeciwnika.
Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz odrzucić dowolną liczbę ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby zwiększyć siłę tej karty o liczbę odrzuconych żetonów Władzy.

Figol:
Victarion Greyjoy [3] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1
Ogar [2][wieża][wieża]
Quentyn Martell [1] Za każdą kartę Rodu na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Blackfish [1] Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy.

Czarny Jaszczur: Baratheon:
Stannis Baratheon [4] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, usuń z planszy wszystkie rozkazy Wsparcia (w tym własne rozkazy) sąsiadujące z obszarem ogarniętym bitwą. Anulujesz w ten sposób całą siłę zapewnianą przez wspierające jednostki.
Ser Davos Seaworth [2] Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza
Brienne z Tarth [2][miecz][wieża]
Paxter Redwyne [1] Jeśli obszar ogarnięty bitwą to obszar morski, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Tyrellów) zapewniają premię do siły +2, zamiast +1.
Qyburn [0] Możesz odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby wybrać kartę Rodu ze stosu kart odrzuconych dowolnego gracza. Qyburn otrzymuje wydrukowaną siłę tej karty oraz wydrukowane na niej symbole bitwy (ale ignoruje treść jej zdolności).


:roll:

Germanus - Sro 27 Sie, 2014

merci za wklejenie. jak zaznaczył jaszczur wsio jest na 1 stronie
Gog - Sro 27 Sie, 2014

Cytat:
Gog

lukiluk

Czarny Jaszczur: Baratheon:
Stannis Baratheon [4] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, usuń z planszy wszystkie rozkazy Wsparcia (w tym własne rozkazy) sąsiadujące z obszarem ogarniętym bitwą. Anulujesz w ten sposób całą siłę zapewnianą przez wspierające jednostki.
Ser Davos Seaworth [2] Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza
Brienne z Tarth [2][miecz][wieża]
Paxter Redwyne [1] Jeśli obszar ogarnięty bitwą to obszar morski, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Tyrellów) zapewniają premię do siły +2, zamiast +1.

Mieciu
Kamo
Figol

Kolejność draftu:
Gog:
Roose Bolton [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (razem z tą kartą)

lukiluk:
Ramsay Bolton [3] Jeśli twoja karta Rodu "Fetor" znajduje się na twojej ręce, ta karta otrzymuje +1 do siły i 3 symbole miecza.

Kamo:
Ser Loras Tyrell [3] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie

Mieciu:
Balon Greyjoy [2] Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0

Figol:
Victarion Greyjoy [3] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1

Figol
Quentyn Martell [1] Za każdą kartę Rodu na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły.

Mieciu:
Królowa Cierni [1] Zignoruj tekst zdolności wydrukowanej na karcie Rodu twojego przeciwnika.

Kamo:
Plama [0] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę

lukiluk:
Fetor [0] Jeśli twoja karta Rodu "Ramsay Bolton" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, natychmiast cofnij ją na rękę. Jeśli przegrasz tę bitwę, możesz cofnąć na rękę Fetora.

Gog:
Doran Martell [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów

Gog:
Melisandre [2] Po bitwie możesz cofnąć na rękę dowolną kartę Rodu ze swojego stosu kart odrzuconych (w tym tę kartę), odrzucając tyle ze swoich dostępnych żetonów Władzy, ile wynosi wydrukowana siła cofanej karty.

lukiluk:
Arianne Martell [1] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót

Kamo:
Tyrion Lannister [1] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu

Mieciu:
Rodrik Czytacz [2] Jeśli wygrasz tę bitwę, przejrzyj dowolną talię Westeros i wybierz z niej jedną kartę. Pozostałe karty potasuj, a wybraną zakrytą kartę umieść na wierzchu odpowiedniej talii.

Figol:
Blackfish [1] Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy.

Figol:
Ogar [2][wieża][wieża]

Mieciu:
Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz odrzucić dowolną liczbę ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby zwiększyć siłę tej karty o liczbę odrzuconych żetonów Władzy.


to jest u mnie mało przejrzyste;p juz draftuje :D eddard + saan

Czarny Jaszczur - Sro 27 Sie, 2014

Nie możesz być gdzieś dalej, np Greyjoyem? :C
Gog - Sro 27 Sie, 2014

chodzi Ci oczywiscie o moje karty ?:D przeciez nie mam nic fajnego :(
lukiluk - Sro 27 Sie, 2014

Tywin Lannister [4] Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 2 żetony Władzy
Czarny Jaszczur - Sro 27 Sie, 2014

Przez te karty nikt Cię kijem przez szmatkę nie ruszy a jak ograniczysz najbliższych sąsiadów do dwóch biorąc Starka to już w ogóle czuj się trędowaty ;)
Gog - Sro 27 Sie, 2014

:D no dobrze, nie mam tak OP comba jak miałem w jajku ;d ale doran, meliska, roose, saan, + stark jako ród wygląda to przyzwoicie :D pewnie nie wygram, ale co powkurwiam ludzi to moje :D
Kamo - Czw 28 Sie, 2014

Czerwona Zmija
Mieciu - Czw 28 Sie, 2014

Gregor Clegane
Czarny Jaszczur - Czw 28 Sie, 2014

Dwóch graczy wybrało swoje karty o sile 4 i zdecydowali tym samym o pozycji początkowej więc pozwoliłem sobie uaktualnić listę. Germanus, mam nadzieje że Cię tym nie uraziłem, pomagam w celu przyśpieszenia draftu :oops:

Wybieram:
Qyburn [0] Możesz odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby wybrać kartę Rodu ze stosu kart odrzuconych dowolnego gracza. Qyburn otrzymuje wydrukowaną siłę tej karty oraz wydrukowane na niej symbole bitwy (ale ignoruje treść jej zdolności).

Teraz Figol x2 ;)

Germanus napisał/a:

Gog: Stark
Eddard Stark [4][miecz][miecz]
Roose Bolton [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (razem z tą kartą)
Melisandre [2] Po bitwie możesz cofnąć na rękę dowolną kartę Rodu ze swojego stosu kart odrzuconych (w tym tę kartę), odrzucając tyle ze swoich dostępnych żetonów Władzy, ile wynosi wydrukowana siła cofanej karty.
Salladhor Saan [1] Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Baratheonów jednostek Statków spada do 0
Doran Martell [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów

Lukiluk: Lannister
Tywin Lannister [4] Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 2 żetony Władzy
Ramsay Bolton [3] Jeśli twoja karta Rodu "Fetor" znajduje się na twojej ręce, ta karta otrzymuje +1 do siły i 3 symbole miecza.
Arianne Martell [1] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót
Dagmer Rozcięta Gęba [1][miecz][wieża]
Fetor [0] Jeśli twoja karta Rodu "Ramsay Bolton" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, natychmiast cofnij ją na rękę. Jeśli przegrasz tę bitwę, możesz cofnąć na rękę Fetora

Kamo:Martell
Czerwona Żmija [4][miecz][miecz][wieża]
Ser Loras Tyrell [3] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie
Tyrion Lannister [1] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu
Ser Rodrick Cassel [1][wieża][wieża]
Plama [0] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę

Mieciu:
Ser Gregor Clegane [3][miecz][miecz][miecz]
Balon Greyjoy [2] Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0
Rodrik Czytacz [2] Jeśli wygrasz tę bitwę, przejrzyj dowolną talię Westeros i wybierz z niej jedną kartę. Pozostałe karty potasuj, a wybraną zakrytą kartę umieść na wierzchu odpowiedniej talii.
Królowa Cierni [1] Zignoruj tekst zdolności wydrukowanej na karcie Rodu twojego przeciwnika.
Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz odrzucić dowolną liczbę ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby zwiększyć siłę tej karty o liczbę odrzuconych żetonów Władzy.

Figol:
Victarion Greyjoy [3] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1
Ogar [2][wieża][wieża]
Quentyn Martell [1] Za każdą kartę Rodu na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Blackfish [1] Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy.

Czarny Jaszczur: Baratheon:
Stannis Baratheon [4] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, usuń z planszy wszystkie rozkazy Wsparcia (w tym własne rozkazy) sąsiadujące z obszarem ogarniętym bitwą. Anulujesz w ten sposób całą siłę zapewnianą przez wspierające jednostki.
Ser Davos Seaworth [2] Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza
Brienne z Tarth [2][miecz][wieża]
Paxter Redwyne [1] Jeśli obszar ogarnięty bitwą to obszar morski, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Tyrellów) zapewniają premię do siły +2, zamiast +1.
Qyburn [0] Możesz odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby wybrać kartę Rodu ze stosu kart odrzuconych dowolnego gracza. Qyburn otrzymuje wydrukowaną siłę tej karty oraz wydrukowane na niej symbole bitwy (ale ignoruje treść jej zdolności).

Germanus - Czw 28 Sie, 2014

nie mam urazy. Jak ktoś wybierze 4 to jest układany jako konkretny ród.
Kamo - Czw 28 Sie, 2014

Pominąłeś mnie gdzieś tam w pierwszym poście i nie zaznaczyłeś że wziąłem Ser Rodricka.
figol - Czw 28 Sie, 2014

Ser Garlan Tyrell [2][miecz][miecz]

Mace Tyrell [4] Natychmiast zniszcz jedną z atakujących lub broniących się jednostek Piechurów przeciwnika

Czarny Jaszczur - Czw 28 Sie, 2014

Randyll Tarly [3] [miecz][miecz]
Mieciu - Pią 29 Sie, 2014

Muszę teraz brać czwórkę Greyjoyów? :D
Przecież wiadomo kim zagram. :)

lukiluk - Pią 29 Sie, 2014

Nie musisz. W pierwszym poście jest:
"W przypadku gdyby 2 osoby miały kartę o sile 4 z jednego rodu, to o tym jakim kto gra rodem decyduje poniższe zestawienie:
Doran > Czarna Żmija
Eddard > Bolton
Tywin > Jaime"

Więc możesz wg mnie brać 4 innego rodu.

Germanus - Pią 29 Sie, 2014

można brać dowolne z pozostałych kart "4" i tak jesteś Greyjoyem :P
Mieciu - Pią 29 Sie, 2014

Jaime Lannister z DwD
Gog - Pią 29 Sie, 2014

moze niech kazdy sobie zmieni nazwy na tr rodowe? bedzie klimat?:D
Kamo - Pią 29 Sie, 2014

Za :D Dobra u mnie i tak już nic się nie zmieni a kart jest dużo to oficjalnie jedna 2 z wieżą jedna z mieczem. Nie chcę hamować bo zaraz wyjeżdżam i wracam w poniedziałek.
lukiluk - Pią 29 Sie, 2014

Asha Greyjoy [2] [wieża]
Czarny Jaszczur - Pią 29 Sie, 2014

Luki, możesz dobrać druga kartę. Po Tobie jest tylko Gog x2 ale on ma już dwie karty o sile 2 :)
lukiluk - Pią 29 Sie, 2014

Fakt. Czarny Walder [2] [miecz]
Germanus - Pią 29 Sie, 2014

Gog napisał/a:
moze niech kazdy sobie zmieni nazwy na tr rodowe? bedzie klimat?:D

Tu jest tyle demokracji ile w Rosji. Czyli gracie tymi rodami jak zostało to zaprezentowane na 1 stronie :P

figol - Sob 30 Sie, 2014

Margaery Tyrell [0] Jeśli bronisz swojego obszaru rodzinnego lub obszaru, na którym znajduje się jeden z twoich żetonów Władzy, ostateczna siła twojego przeciwnika wynosi 2.
Gog - Sob 30 Sie, 2014

Germanus napisał/a:
Gog napisał/a:
moze niech kazdy sobie zmieni nazwy na tr rodowe? bedzie klimat?:D

Tu jest tyle demokracji ile w Rosji. Czyli gracie tymi rodami jak zostało to zaprezentowane na 1 stronie :P


chodzilo mi o nazwy kart germanusie :d rody zostają jak ustalileś, ale zebym mogl sobie zmienic dorana martella np :p

Czarny Jaszczur - Sob 30 Sie, 2014

Trzeba było dobierać odpowiednie karty - jak ja ;)

Goguś, dobieraj karty, czekam tylko na Ciebie z moją decyzją odnośnie jedynki ;p

Gog - Sob 30 Sie, 2014

marbrand areo hotah DWD ;p bo przeciez 2 głąbów wzielo randyla i clegane :D
Czarny Jaszczur - Sob 30 Sie, 2014

Qarl Panienka [1] Jeśli to ty atakujesz i przegrasz tę bitwę, otrzymujesz 3 żetony Władzy.

"Magia robi wrażenie, ale teraz Minsc jest dowódcą. Miecze dla wszystkich!" :mrgreen:

Mieciu - Sob 30 Sie, 2014

Cersei Lannister [1] [wieża]
lukiluk - Sob 30 Sie, 2014

To już chyba wszyscy? :)
Germanus - Sob 30 Sie, 2014

wszyscy w niedzielę założę temat gry
Czarny Jaszczur - Nie 31 Sie, 2014

Czekamy jeszcze na coś czy możemy wysyłać rozkazy? Mapa jak podstawka drugiej edycji? :)
Germanus - Pon 01 Wrz, 2014

można wysyłać. Mapka i tory jak w podstawce. Temat założony
Czarny Jaszczur - Pon 01 Wrz, 2014



Rozkazy wysłane, gorąco zachęcam pozostałych do słania kruków i zaczynamy :)

Czarny Jaszczur - Sro 03 Wrz, 2014

Mamy już komplet? : )
Germanus - Sro 03 Wrz, 2014

jesteście na tyle nudni w rozkazach że skopiowałem 1 turę z innego pbf-a. Jedyna różnica to rak garnizonu na SE
Czarny Jaszczur - Wto 21 Paź, 2014

Szukamy chętnego na zastępstwo za Martella :)

Gorące piaski, gorąca atmosfera i trio Oberyn - Loras - Obara, do tego tańczący błaźni w postaci Plamy i Tyriona. Brać póki trwa gra wstępna ;p

Jazmatos - Wto 21 Paź, 2014

Kontroluję już Martella w jednej mogę i w drugiej :)
Germanus - Wto 21 Paź, 2014

zatwierdzam nową burdelmamę na południu :)

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group