galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

X-Wing - Zasady - pytania w sprawie "Awaria uzbrojenia" i "Raki

grigorin91 - Czw 25 Wrz, 2014
Temat postu: pytania w sprawie "Awaria uzbrojenia" i "Raki
Mam pytanie co do tych dwóch kart. Co do pierwszej karty czyli "awaria uzbrojenia" mam pytanie czy mogę ją zniwelować tylko w fazie akcji czy po tym jak ją odkryłem?

A do drugiej karty mieliśmy z kumplem mały dylemat użyłem taj karty w fazie ataku rzuciłem 4 kośćmi ataku i miałem 3 trafienia a mój przyjaciel rzucił 2 kośćmi obrony i wypadł jeden unik. A opis tej karty jest następujący "jeśli ten atak trafi w wybrany cel, każdy inny statek w zasięgu jeden od obrońcy otrzymuje 1 uszkodzenie"
I pytanie moje brzmi czy te trafienia które nie zostały zniwelowane przez kości obrony liczą się i musi obrońca położyć na pilocie karty uszkodzeń czy nie????

Toudi - Czw 25 Wrz, 2014
Temat postu: Re: pytania w sprawie "Awaria uzbrojenia" i "
grigorin91 napisał/a:
A do drugiej karty mieliśmy z kumplem mały dylemat użyłem taj karty w fazie ataku rzuciłem 4 kośćmi ataku i miałem 3 trafienia a mój przyjaciel rzucił 2 kośćmi obrony i wypadł jeden unik. A opis tej karty jest następujący "jeśli ten atak trafi w wybrany cel, każdy inny statek w zasięgu jeden od obrońcy otrzymuje 1 uszkodzenie"
I pytanie moje brzmi czy te trafienia które nie zostały zniwelowane przez kości obrony liczą się i musi obrońca położyć na pilocie karty uszkodzeń czy nie????

Mowa o Rakieta szturmowych?
W cel normalnie trafiasz, a dodatkowo każdy stetek w zasięgu 1 od obrońcy otrzymuje 1 uszkodzenie. Każdy, także statki atakującego.

grigorin91 - Czw 25 Wrz, 2014

tak o tą kartę chodzi. Nie zapisał się dalszy ciąg tematu ale oto właśnie mi chodziło wielkie dzięki za odpowiedz
Barbus - Pią 26 Wrz, 2014
Temat postu: Re: pytania w sprawie "Awaria uzbrojenia" i "
grigorin91 napisał/a:
Mam pytanie co do tych dwóch kart. Co do pierwszej karty czyli "awaria uzbrojenia" mam pytanie czy mogę ją zniwelować tylko w fazie akcji czy po tym jak ją odkryłem?


Tę kartę możesz zakryć tylko wykonując akcję. Czyli z reguły w fazie aktywacji.

grigorin91 - Pią 26 Wrz, 2014

Wielkie dzięki. Będziemy mieli z kolegą to na uwadze

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group