galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Talisman: MAGIA I MIECZ - Alternatywne zakończenie a nakładka smoków

sirtomasz1984 - Sro 22 Paź, 2014
Temat postu: Alternatywne zakończenie a nakładka smoków
Witam.
Czy używając nakładki krainy wewnętrznej ze smoków można stosować inne alternatywne zakończenie z innych dodatków? Jak rozumiem nakładka smoków zmienia krainę wewnętrzną i aby zdobyć koronę władzy walczymy z władcą smoków. Czy można np grać z nakładką, ale zamiast walczyć ze smokiem to np. z królową lodu lub demonem (z pani jeziora)?

Boskurek - Czw 23 Paź, 2014

Hej.
Na upartego można. Wydaje mi się, że mimo wszystko rozgrywkę należałoby toczyć rozgrywkę z wszystkimi zasadami Smoków, żeby Smocze Łuski były w grze. A po dotarciu do Korony Władzy można walczyć, zamiast z Władcą Smoków, z Królową Lodu, czy inną istotą z kart alternatywnych zakończeń. Wydaje mi się, że da się to pogodzić.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group