|
galakta.pl Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta |
 |
Gra o Tron - PBF#79 - Death to all who oppose us! - Pole Gry
karol399 - Wto 28 Paź, 2014 Temat postu: PBF#79 - Death to all who oppose us! - Pole Gry
IV Tura Faza Westeros
Wydarzenia do IV Tura Faza Westeros:
- Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
- Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
- Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
MAPA
http://i.imgur.com/Rzy6zXv.png
Gracze i ich rody:
Gamaliel - Martell
Leśnik - Lannister
guzu - Baratheon
Vickon - Greyjoy
Germanus - Tyrell
levi - Stark
Karty rodów:
Stark
Eddard Stark [4] [miecz][miecz]
Robb Stark [3] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.
Roose Bolton [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (razem z tą kartą).
Greatjon Umber [2] [miecz]
Blackfish [1] Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy.
Ser Rodrick Cassel [1] [wieża][wieża]
Catelyn Stark [0] Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton obrony, jego wartość ulega podwojeniu.
Greyjoy
Euron Wronie Oko [4] [miecz]
Victarion Greyjoy [3] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1.
Balon Greyjoy [2] Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0.
Theon Greyjoy [2] Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
Asha Greyjoy [1] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, ta karta otrzymuje dwa symbole miecza i jeden symbol fortyfikacji.
Dagmaer Rozcięta Gęba [1] [miecz][wieża]
Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz natychmiast odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby odrzucić Aerona Mokrą Czuprynę i wybrać z ręki inną kartę Rodu (jeśli jakąś jeszcze posiadasz).
Lannister
Tywin Lannister [4] Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 2 żetony Władzy.
Ser Gregor Clegane [3] [miecz][miecz][miecz]
Ser Jaime Lannister [2] [miecz]
Ogar [2] [wieża][wieża]
Tyrion Lannister [1] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu.
Ser Kevan Lannister [1] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Lannisterów) zapewniają premię +2, a nie +1.
Cersei Lannister [0] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz usunąć z planszy jeden dowolny żeton Rozkazu pokonanego przeciwnika.
Baratheon
Stannis Baratheon [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycje na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Renly Baratheon [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedna z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Baratheonów) w jednostkę Rycerzy.
Brienne z Tarth [2] [miecz][wieża]
Ser Davos Seaworth [2] Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 so siły i symbol miecza.
Melisandre [1] [miecz]
Salladhor Saan [1] Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Baratheonów jednostek Statków spada do 0.
Plama [0] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę.
Tyrell
Mace Tyrell [4] Natychmiast zniszcz jedną z atakujących lub broniących sie jednostek Piechurów przeciwnika.
Ser Loras Tyrell [3] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie.
Ser Garlan Tyrell [2] [miecz][miecz]
Randyll Tarly [2] [miecz]
Alester Florent [1] [wieża]
Margaery Tyrell [1] [wieża]
Królowa Cierni [0] Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.
Martell
Czerwona Żmija [4] [miecz][miecz][wieża]
Areo Hotah [3] [wieża]
Ciemna Gwiazda [2] [miecz]
Obara Sand [2] [miecz]
Nymeria Sand [1] Jeśli się bronisz, ta karta otrzymuje symbol fortyfikacji. Jeśli atakujesz, ta karta otrzymuje symbol miecza.
Arianne Martell [1] Jeśli sie bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.
Doran Martell [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów.
Zamki (punkty mobilizacji):
Stark - 3 (4)
Greyjoy - 2 (4)
Lannister - 3 (5)
Baratheon - 3 (4)
Tyrell - 3 (5)
Martell - 3 (4)
Zaopatrzenie:
Stark - 1
Greyjoy - 2
Lannister - 2
Baratheon - 2
Tyrell - 2
Martell - 2
Żetony władzy:
Stark - 4
Greyjoy - 0
Lannister - 0
Baratheon - 3
Tyrell - 2
Martell - 2
Żetony Dominacji:
Żelazny Tron - Baretheon
Ostrze z Valyriańskiej Stali - Martell
Kruk Posłaniec - Tyrell
Karty Westeros:
Talia I:
Obecna: Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Odrzucone:
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
W talii:
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Talia II:
Obecna:
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
Odrzucone:
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
W talii:
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Talia III:
Obecna:
Odrzucone:
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Nawałnica mieczy [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
W talii:
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Jesienne deszcze [dzicy]Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
Uczta dla wron [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
Sieć kłamstw [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
Morze sztormów [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Dzicy:
Siła: 12
Obecna karta podejrzana przez:
-Leśnik - Lannister
-Germanus - Tyrell
Zużyte karty:
W talii:
Jeźdźcy mamutów
Zabójcy Wron
Najazd prewencyjny
Cisza na Murze
Warg - Zwiadowca
Gromadzą się nad Mleczną Wodą
Łupieżcy Grzechoczącej Koszuli
Nadciąga horda
Król za Murem
gamaliel - Sro 29 Paź, 2014
rozkazy posłane
karol399 - Sro 29 Paź, 2014
juz można wykonywać ruchy
levi - Sro 29 Paź, 2014
statek na Narrow Sea,
Germanus - Sro 29 Paź, 2014
jak widzę wszyscy jesteśmy oryginalni w ruchach
Germanus - Sro 29 Paź, 2014
statek do przodu, chłopek na Oldtown, Rycerz na Reach. To też bardzo innowacyjne ruchy
Leśnik - Sro 29 Paź, 2014
Podglądam Dzikich.
Statek na Sunset Sea.
Vickon - Sro 29 Paź, 2014
Wszystko z Pyke na Riverrun
guzu - Sro 29 Paź, 2014
Shipbreaker Bay (marsz +0) -> statek, statek na Blackwater Bay
Dragonstone (umocnienie władzy*) -> statek, statek na Shipbreaker Bay
karol399 - Sro 29 Paź, 2014
mapki w tej turze nie bede uaktualnial bo nie ma sensu
gamaliel - Sro 29 Paź, 2014
sea of dorne marsz+1* na west summer sea
saltshore marsz+0 na storms end zostawiam żeton
z uw* dwa statki na sea od dorne
levi - Sro 29 Paź, 2014
uW* statek na Bay of ice i piechur
karol399 - Czw 30 Paź, 2014
mapa zaktualizowana pod koniec I Tury
Vickon - Czw 30 Paź, 2014
Ja też czekam na marsz piechura Starka. A właściwie to mój piechur z Greywater watch usilnie wypatruje tego ruchu
levi - Czw 30 Paź, 2014
piechur na Moat Callin
Vickon - Czw 30 Paź, 2014
To mój piechur na ,,,
SEAGARD, ale nie zostawiam żetonu.
guzu - Czw 30 Paź, 2014
karol399 - zgłaszam wniosek formalny o przeniesienie gry na przyjemniejszą dla oka mapkę
http://i.imgur.com/oMGIkN5.jpg
kto jest za, kto przeciw, kto wstrzyma się od głosu?
gamaliel - Czw 30 Paź, 2014
mnie tam obojętnie
Vickon - Czw 30 Paź, 2014
U mnie sprzeciw.
Owszem jest ładna, ale obecna jest czytelniejsza i jakoś brzydotą od niej nie bije.
Zostało jeszcze specjalne Umocnienie Władzy* LANNISTERA Leśnik
Leśnik - Czw 30 Paź, 2014
U mnie neutralnie.
UW*
Statek na wodę (GD) i piechur.
karol399 - Czw 30 Paź, 2014
Wydarzenia do II Tura Faza Westeros:
I - Nadchodzi Zima, Ostatnie dni lata - nic się nie dzieje.
II - Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
III - Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
http://i.imgur.com/6kPdPqs.png
gamaliel - Czw 30 Paź, 2014
na tron posłane
karol399 - Czw 30 Paź, 2014
Licytacja o Tron:
Wszyscy 0
Baratheon 1
guzu - Pią 31 Paź, 2014
Baratheon
Martell
Greyjoy
Stark
Lannister
Tyrell
Germanus - Pią 31 Paź, 2014
na ostatnim miejscu. Zapamiętam
guzu - Pią 31 Paź, 2014
Masz duzo zw - wylizesz sie
levi - Pią 31 Paź, 2014
mógłbym poprosić o podsumowanie kto ile ma żetonów władzy?
Germanus - Pią 31 Paź, 2014
guzu napisał/a: | Masz duzo zw - wylizesz sie |
i Dorana pod lewa pachą...
guzu - Pią 31 Paź, 2014
Stark 4
Martell 4
Greyjoy 5
Baratheon 6
Tyrell 7
Lannister 7
levi - Pią 31 Paź, 2014
o mieczyk posłane
karol399 - Sob 01 Lis, 2014
'licytacja o miecz
4 Martell
4 Greyjoy
3 Stark
2 Baratheon
2 Lannister
1 Tyrell
karol399 - Sob 01 Lis, 2014
pozostale zetony władzy:
Stark 1
Greyjoy 1
Lannister 5
Baratheon 4
Tyrell 6
Martell 0
guzu - Sob 01 Lis, 2014
4 Martell
4 Greyjoy
3 Stark
2 Baratheon
2 Lannister
1 Tyrell
Vickon - Sob 01 Lis, 2014
karol399 napisał/a: | pozostale zetony władzy:
Stark 1
Greyjoy 1
Lannister 5
Baratheon 4
Tyrell 6
Martell 1 |
Martell ma 0 żetonów
karol399 - Sob 01 Lis, 2014
sorki za niedopaczenie
gamaliel - Nie 02 Lis, 2014
czekamy na mnie czyli?
nie mam żetonów to na kruka nic nie dam
czy może czekamy na decyzje z miecza?
karol399 - Nie 02 Lis, 2014
Sory panowie problemy z netem...
Licytacja o Kruka
Tyrell 6
Lannister 2
Baratheon 2
Stark 1
Greyjoy 1
Martell 0
Pozostałe żetony władzy:
Tyrell 0
Martell 0
Lannister 3
Stark 0
Greyjoy
Baratheon 2
Aktualizacja mapy w toku
Czas na decyzję Martella z III wydarzeniem
guzu - Pon 03 Lis, 2014
Tyrell 6
Baratheon 2
Lannister 2
Stark 1
Greyjoy 1
Martell 0
gamaliel - Pon 03 Lis, 2014
III wydarzenie, bez marszów+1
karol399 - Pon 03 Lis, 2014
rozkaziki do mnie a tutaj nowa mapka, jak i w 1szym poście
http://i.imgur.com/FLyewpj.png
gamaliel - Pon 03 Lis, 2014
rozkazy posłane
karol399 - Pon 03 Lis, 2014
http://i.imgur.com/0owLU9v.png
II Tura, Faza Akcji Rozpoczęta!
Topory w dłonie, walka o tron rozpoczyna się na dobre!
Vickon - Pon 03 Lis, 2014
Palę wsparcie na The Golden S... coś tam.
Germanus - Pon 03 Lis, 2014
dzikich poproszę
guzu - Pon 03 Lis, 2014
Dragonstone (marsz +0) -> rycerz na King's Landing, piechur na Kingswood
Vickon - Pon 03 Lis, 2014
Pozwole sobie wykonać marsz przed Martellem
Marsz z Riverrun
- rycerz na Stoney Sept
- piechur na Harrenhal
gamaliel - Pon 03 Lis, 2014
sunspear marsz+0 rycerz na yronwood
piechur na starfall
guzu - Pon 03 Lis, 2014
Kingswood (marsz -1) -> piechur na Cracklaw Point
Leśnik - Pon 03 Lis, 2014
Vickon napisał/a: | Pozwole sobie wykonać marsz przed Martellem
Marsz z Riverrun
- rycerz na Stoney Sept
- piechur na Harrenhal |
Karta poszła do MG?
Vickon - Pon 03 Lis, 2014
Tak, od razu wysłałem.
Leśnik - Pon 03 Lis, 2014
Broni Ogar.
Vickon - Pon 03 Lis, 2014
U mnie był:
Euron Wronie Oko [4] [miecz]
levi - Pon 03 Lis, 2014
z Winterfell po jednym piechurze na Castle Black i Karhold
Leśnik - Pon 03 Lis, 2014
wycofuję się na blackwater.
Leśnik - Pon 03 Lis, 2014
Lannisport:
piechur na Riverrun
piechur na Flint's Finger
Rycerz na Stoney Sept.
Karta na pw
guzu - Wto 04 Lis, 2014
czekamy na dowódcę Greyjoya
Vickon - Sro 05 Lis, 2014
Mój dowódca był wysłany wczoraj z rana.
Sam nie wiem na co czekamy. Wiadomość z dowódcą została odczytana przez Karola. Nie wiem czy ujawniać dowódcę, bo skoro moja wiadomość dotarła do GM a nie ma bitwy. To może brak jest drugiego dowódcy.
Leśnik - Sro 05 Lis, 2014
Wysłałem od razu. Jaime.
karol399 - Sro 05 Lis, 2014
Victarion broni u GJ'a
karol399 - Sro 05 Lis, 2014
I Bitwa o Stoney Sept
Agresor - Greyjoy ; rycerz[2]+Euron[4] = [6]
Obrońca - Lannister ; piechur[1] + Ogar[2] = [3]
Lannister przegrywa i wycofuje się na Blackwater.
karol399 - Sro 05 Lis, 2014
II Bitwa o Stoney Sept
Agresor - Lannister Rycerz[2]+Jaime[2]=[4]
Obrońca - Greyjoy Rycerz[2]+Victarion[3]
Lannister przegrywa i wycofuje się na lannisport (sorki nie myslalem piszac to )
Dopiero wieczorem ogarne reszte roboty do 19 jestem OUT
gamaliel - Sro 05 Lis, 2014
lannister atakował to wycofuje się tam skąd zaatakował
marsz ze storms end zdejmuje
guzu - Sro 05 Lis, 2014
zostały umocnienia władzy*
levi - Sro 05 Lis, 2014
Moat Callin awans na rycerza
Germanus - Sro 05 Lis, 2014
2 statki na RS
karol399 - Pią 07 Lis, 2014
http://i.imgur.com/j7WFFUY.png
Wydarzenia do III Tura Faza Westeros:
I - mobilka
II - Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
III - Nawałnica mieczy - brak rozkazów Obrony
Leśnik - Pią 07 Lis, 2014
Leśnik napisał/a: | Lannisport:
piechur na Riverrun
piechur na Flint's Finger
Rycerz na Stoney Sept.
|
Nie został przesunięty mój piechur.
guzu - Pią 07 Lis, 2014
Dragonstone piechur i statek do portu
Kings Landing rycerz
Cracklaw Point statek na Blackwater Bay
gamaliel - Pią 07 Lis, 2014
storm's end statek na west summer sea
sunspear 2 piechurów
yronwood statek na sea of dorne
starfall awans na rycerza
levi - Pią 07 Lis, 2014
Winterfell 2 piechurów
Moat Calin piechur
White Harbor piechur
Vickon - Pią 07 Lis, 2014
PYKE - piechur i statek do portu
SEAGARD - statek na zatoke i piechur
HARRENHAL - awans do wieży
karol399 - Pią 07 Lis, 2014
spoko poprawie
Germanus - Pią 07 Lis, 2014
HG - piechur, statek na wss
Oldtown - up na rycerza i statek na RS
Reach - piechur
guzu - Pią 07 Lis, 2014
został Lannister i decyzja Martella
II - Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Germanus - Pią 07 Lis, 2014
dlaczego martell decyduje o II wydarzeniu?
gamaliel - Pią 07 Lis, 2014
Germanus napisał/a: | dlaczego martell decyduje o II wydarzeniu? |
Pewnie MG się pomylił
prosimy Tyrella o decyzje.
Germanus - Pią 07 Lis, 2014
wpierw Lannister się zmobilizuje
gamaliel - Sob 08 Lis, 2014
mobilizuje Lannistera do mobilizacji...
Leśnik - Sob 08 Lis, 2014
Sorry za zwłokę, wyjechany byłem:
FF; Statek na Sunset Sea
Lannisport; Statek na morze, statek do portu
Riverrun; up w konia i statek na morze
Germanus - Sob 08 Lis, 2014
Zwłoki w tej grze są typowe i pożądane
Germanus - Sob 08 Lis, 2014
po głębokiej analizie sytuacji dochodzę do wniosku, że można przeprowadzić Starcie Królów. Wysyłajcie żetoniki na tronik
guzu - Sob 08 Lis, 2014
rilly?
Vickon - Sob 08 Lis, 2014
Też jestem mocno zdziwony. Ta dogłębna analiza to chyba wraz z Lannisterem została przeprowadzona.
To ja poproszę mapę. Żetony Tyrella i Lannistera wspólnie rozdzielone mogą im wiele dobrego przynieść. Tylko twardziele z wysp mogą pójść vabank
Leśnik - Nie 09 Lis, 2014
Vickon napisał/a: | Też jestem mocno zdziwony. Ta dogłębna analiza to chyba wraz z Lannisterem została przeprowadzona.
To ja poproszę mapę. Żetony Tyrella i Lannistera wspólnie rozdzielone mogą im wiele dobrego przynieść. Tylko twardziele z wysp mogą pójść vabank |
Nie mam w tej decyzji żadnego udziału. Przypuszczam, że chodzi o zbliżający się konflikt Tyrell-Martell i to jak jedna ze stron skorzysta na licytacji.
Choć postaram się skorzystać i odzyskać co było moje.
levi - Nie 09 Lis, 2014
haha, to mnie zaskoczyliście ;]
Germanus - Nie 09 Lis, 2014
zobaczymy jak będzie. Licytować
guzu - Pon 10 Lis, 2014
Baratheon, Martell i Stark już wysłałi...a gdzie reszta?
Leśnik - Pon 10 Lis, 2014
Ja od ręki wczoraj. Może nawet już wszyscy wysłali, ale MG pisał, że w weekendy będzie mniej aktywny, a jakby nie patrzeć wielu z nas ma długi weekend.
karol399 - Pon 10 Lis, 2014
http://i.imgur.com/Rzy6zXv.png
gamaliel - Pon 10 Lis, 2014
A wiadomo coś o tronie?
Vickon - Pon 10 Lis, 2014
karol399 napisał/a: | http://i.imgur.com/Rzy6zXv.png |
Dzięki za mapkę. Zdążyłem sobie już przygotować swoją poglądową. Stark i Martell mają 0 żetonów, to tak jakby już na wszystko zalicytowali.
Leśnik - Pon 10 Lis, 2014
A jeśli, któryś z pozostałych lordów nie był łaskaw wysłać to nam powiedz i on już pozna gniew Westeros.
karol399 - Wto 11 Lis, 2014
Stark 0
Martell 0
Tyrell 0
Greyjoy 0
Lannister 1
Baratheon 1
guzu - Wto 11 Lis, 2014
Baratheon 1
Lannister 1
Greyjoy 0
Stark 0
Tyrell 0
Martell 0
karol399 - Sro 12 Lis, 2014
Martell 0
Stark 0
Greyjoy 3
Tyrell 1
Baratheon 0
Lannister 2
guzu - Sro 12 Lis, 2014
Greyjoy 3
Lannister 2
Tyrell 1
Baratheon 0
Martell 0
Stark 0
guzu - Sro 12 Lis, 2014
wszyscy mają po 0 a ja i Tyrell po 1
więc tylko my licytujemy
karol399 - Sro 12 Lis, 2014
d
guzu - Sro 12 Lis, 2014
karol399 napisał/a: | piechur z arbor |
?
karol399 - Sro 12 Lis, 2014
fail
Leśnik - Sro 12 Lis, 2014
Panowie obaj byliście na forum, a to można było zrobić jak z kartami przy bitwie. Jeden pisze, że wysyła i wysyła do GM wiadomość z licytacją, a drugi podaje ile daje.
Germanus - Czw 13 Lis, 2014
ja wysłałem
guzu - Czw 13 Lis, 2014
Ja tez 0
guzu - Czw 13 Lis, 2014
Podaję układ na dwie możliwości
Tyrell 1
Baratheon 0
Lannister 0
Greyjoy 0
Martell 0
Stark 0
lub mniej prawdopodobny
Baratheon 0
Tyrell 0
Lannister 0
Greyjoy 0
Martell 0
Stark 0
karol399 - Czw 13 Lis, 2014
Tyrel 1
reszta zero
myslalem ze juz bylo xd
guzu - Czw 13 Lis, 2014
no to
Tyrell 1
Baratheon 0
Lannister 0
Greyjoy 0
Martell 0
Stark 0
czekamy na mapkę
Germanus - Czw 13 Lis, 2014
Vickon napisał/a: | Też jestem mocno zdziwony. Ta dogłębna analiza to chyba wraz z Lannisterem została przeprowadzona.
To ja poproszę mapę. Żetony Tyrella i Lannistera wspólnie rozdzielone mogą im wiele dobrego przynieść. Tylko twardziele z wysp mogą pójść vabank |
a teraz po licytacji wychodzi, że moja dogłębna analiza była właściwa. Jestem wyżej na mieczu i wciąż mam ptaka, którego nie zawaham się użyć ;P
Vickon - Pią 14 Lis, 2014
Germanus napisał/a: | ... wciąż mam ptaka, którego nie zawaham się użyć ;P |
Myślę, że Oberyn nie ma nic przeciwko temu
Pamiętajcie, że te rozkazy bez OBRONY mają być.
Germanus - Pią 14 Lis, 2014
ja poprosze o mapkę abym mógł się zornientować jak to wszystko wygląda
Vickon - Pią 14 Lis, 2014
karol399 napisał/a: | http://i.imgur.com/Rzy6zXv.png |
Przecież mapka po mobilizacji już była. Zaszły zmiany tylko na torach.
TRON
Baratheon 1
Lannister 1
Greyjoy 0
Stark 0
Tyrell 0
Martell 0
MIECZ
Greyjoy 3
Lannister 2
Tyrell 1
Baratheon 0
Martell 0
Stark 0
GWIAZDKI
Tyrell 1
Baratheon 0
Lannister 0
Greyjoy 0
Martell 0
Stark 0
gamaliel - Pią 14 Lis, 2014
rozkazy posłane
levi - Sob 15 Lis, 2014
posłane
Leśnik - Sob 15 Lis, 2014
kruk wysłany wczoraj
karol399 - Nie 16 Lis, 2014
http://i.imgur.com/Cw6CTVh.png
Germanus - Pon 17 Lis, 2014
dzikich poproszę
guzu - Pon 17 Lis, 2014
gramy bez obron....
levi - Pon 17 Lis, 2014
już nawet nie pamiętam kiedy to wysyłałem to aby nie zrobić nikomu krzywdy to na bay of ice najazd, narrow sea wsparcie
guzu - Pon 17 Lis, 2014
Shipbreaker Bay (marsz +1) -> statek, statek na The Narrow Sea
dowódca na PW u GM
Leśnik - Pon 17 Lis, 2014
Pierwszym najazdem z Sunset palę najazd na Ironman's.
Drugim z Riverrun palę Seagard.
levi - Pon 17 Lis, 2014
bronie się Ser Rodrick Cassel [1] [wieża][wieża] i wycofuje na The Shivering Sea
guzu - Pon 17 Lis, 2014
u mnie Brienne z Tarth [2] [miecz][wieża]
Leśnik - Pon 17 Lis, 2014
Piechur z Blackwater na Harrenhal. Proszę Króla o udzielenie wsparcia. Karta po decyzji.
guzu - Pon 17 Lis, 2014
wspieram Lannistera
Leśnik - Pon 17 Lis, 2014
Dziękuję! Karta na pw.
Vickon - Pon 17 Lis, 2014
U mnie bronii
Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz natychmiast odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby odrzucić Aerona Mokrą Czuprynę i wybrać z ręki inną kartę Rodu (jeśli jakąś jeszcze posiadasz).
Leśnik - Pon 17 Lis, 2014
był Kevan.
Vickon - Pon 17 Lis, 2014
Marsz 0 z Stoney Sept
Rycerz na Harrenhal
Proszę o wsparcie Baratheona (tak dla równowagi)
Dowódce wyślę po wyjaśnienu kwestii wsparcia.
Leśnik - Pon 17 Lis, 2014
Również proszę szanownego Króla i sojusznika o wsparcie.
guzu - Pon 17 Lis, 2014
wspieram Lannistera
Leśnik - Pon 17 Lis, 2014
Dziękuję i wysyłam kartę.
Vickon - Pon 17 Lis, 2014
U mnie:
Asha Greyjoy [1] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, ta karta otrzymuje dwa symbole miecza i jeden symbol fortyfikacji.
karol399 - Pon 17 Lis, 2014
poszedl Gregor
Leśnik - Pon 17 Lis, 2014
Ser Gregor Clegane [3] [miecz][miecz][miecz]
Tyle wygrać
levi - Pon 17 Lis, 2014
Marsz + 0 Moat Calin, piechur na Greywater Watch, rycerz zostaje
guzu - Wto 18 Lis, 2014
Z I tury zostal marsz tyrella i martella
Germanus - Wto 18 Lis, 2014
kasuje marsz na Oldtown
gamaliel - Wto 18 Lis, 2014
starfall marsz-1 na prince pass
bez żetonu bo nie mam
guzu - Wto 18 Lis, 2014
King's Landing (marsz +0) -> rycerz na Blackwater
Leśnik - Wto 18 Lis, 2014
Ff wieczorem
Leśnik - Wto 18 Lis, 2014
FF bez efektu.
guzu - Wto 18 Lis, 2014
wklejam mapkę ostatnio wrzuconą przez GM
http://i.imgur.com/Cw6CTVh.png
może uda nam się rozegrać na niej całą turę
levi - Wto 18 Lis, 2014
Winterfell (marsz -1) piechur na Twins, rycerz na Moat Calin, piechur zostaje
guzu - Wto 18 Lis, 2014
levi napisał/a: | Winterfell (marsz -1) piechur na Twins, rycerz na Moat Calin, piechur zostaje |
nie mozesz na twins nie masz statku
levi - Wto 18 Lis, 2014
no tak, to on też na Moat Calin
guzu - Sro 19 Lis, 2014
gdzieś nam GM zaginął w akcji
karol399 - Sro 19 Lis, 2014
http://i.imgur.com/0yS9ROe.png
Germanus - Sro 19 Lis, 2014
piechur na Boneway
gamaliel - Sro 19 Lis, 2014
storms end marsz+0 na starfall
guzu - Sro 19 Lis, 2014
został marsz Tyrella na statkach oraz umocnienie władzy*
Germanus - Czw 20 Lis, 2014
anuluje marsz
guzu - Czw 20 Lis, 2014
poproszę same żetony władzy
guzu - Pią 21 Lis, 2014
jeszcze mobilka Germanus - Tyrell
Germanus - Pią 21 Lis, 2014
wieża
karol399 - Sob 22 Lis, 2014
IV Tura faza Westeros:
1) - Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
2)- Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
3)- Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
W związku z siłą dzikich na poziomie 12 po II karcie robi się ciekawie, dzicy zaatakują 2 razy (chyba że źle interpretuje przepisy xD )
Obecna karta Dzikich została podejrzana przez:
-Leśnik - Lannister
-Germanus - Tyrell
Tycia rozpiska mimo że mamy wielu doświadczonych graczy:
przed końcem tury III - siła dzikich = 6
rozpoczęcie tury IV - siła dzikich = 8
karta z talii I = 10
karta z talii II = 12 = atak dzikich!
karta z talii III = atak dzikich
karol399 - Sob 22 Lis, 2014
upload mapki łapie faile zrobie to moze jutro moze w poniedzialek ;/
Germanus - Sob 22 Lis, 2014
karol399 napisał/a: | IV Tura faza Westeros:
1) - Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
2)- Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
3)- Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
W związku z siłą dzikich na poziomie 12 po II karcie robi się ciekawie, dzicy zaatakują 2 razy (chyba że źle interpretuje przepisy xD )
Obecna karta Dzikich została podejrzana przez:
-Leśnik - Lannister
-Germanus - Tyrell
Tycia rozpiska mimo że mamy wielu doświadczonych graczy:
przed końcem tury III - siła dzikich = 6
rozpoczęcie tury IV - siła dzikich = 8
karta z talii I = 10
karta z talii II = 12 = atak dzikich!
karta z talii III = atak dzikich |
Jeżeli na koniec poprzedniej tury siła dzikich wynosiła 6, a teraz są tylko 2 znaczki dzikich to ich siła wynosi 10. Dzicy nie idą do góry na początku tury...
guzu - Sob 22 Lis, 2014
a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie
Prosimy o aktualne żetony władzy i walczymy z dzikimi jednak o sile 10
Leśnik - Sob 22 Lis, 2014
Czy ŻW z pierwszego postu są aktualne? Jeśli tak to wiadomo ile daję.
gamaliel - Sob 22 Lis, 2014
na dzikich wysłane
Vickon - Sob 22 Lis, 2014 Temat postu: Re: PBF#79 - Death to all who oppose us! - Pole Gry
Leśnik napisał/a: | Czy ŻW z pierwszego postu są aktualne? Jeśli tak to wiadomo ile daję. |
karol399 napisał/a: | Żetony władzy:
Stark - 4
Greyjoy - 0
Lannister - 0
Baratheon - 3
Tyrell - 2
Martell - 2 |
Niewiem na ile są aktualne, ale napewno ja mam 2 (z umocnienia władzy z PYKE)
Baratheon też chyba ma wiecej o 1 (zostawił sobie jeden z licytacji)
guzu - Sob 22 Lis, 2014
Stark ma dobrze chyba mi jednego brakuje
1 z licytacji, 2 z uw* na Dragonstone i 1 z portu dragonstone
Germanus - Sob 22 Lis, 2014
ja poczekam aż PKW podliczy ile kto ma dostępnych głosów
guzu - Wto 25 Lis, 2014
ale kisimy się...
Leśnik - Wto 25 Lis, 2014
Guzu jako miłościwie panujący Król przelicz proszę ile kto ma ŻW i jak Karol wróci to pójdziemy dalej.
Ja mam 0.
guzu - Wto 25 Lis, 2014
Żetony władzy:
Stark - 4
Greyjoy - 2
Lannister - 0
Baratheon - 4
Tyrell - 2
Martell - 2
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros. Siła 10!
Wysyłajcie Wsparcie dla Nocnej Straży do
http://www.forum.galakta....wprofile&u=4880
Obecna karta podejrzana przez:
-Leśnik - Lannister
-Germanus - Tyrell
gamaliel - Wto 25 Lis, 2014
ja już posłałem
karol399 - Wto 25 Lis, 2014
jeszcze bara i lani
sorki za nieobecność i zle zinterpretowanie przepisow
guzu - Wto 25 Lis, 2014
daje 0
lannister też 0
Leśnik - Wto 25 Lis, 2014
Potwierdzam wolę króla, daję 0
Germanus - Wto 25 Lis, 2014
to czarno widzę tą obronę przed dzikimi
karol399 - Wto 25 Lis, 2014
Tryel 0
Martel 1
GJ 1
Stark 1
lani 0
bara 0
guzu - Wto 25 Lis, 2014
no ale jaka karta?
Germanus - Wto 25 Lis, 2014
Warg-zwiadowca
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy.
Pozostali gracze: Odrzucają po 2 dostępne żetony Władzy (lub tyle, ile aktualnie posiadają).
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy.
levi - Wto 25 Lis, 2014
to bida:<
guzu - Wto 25 Lis, 2014
Lannister rzucił najmniej, pozostali odrzucają po 2 żw
czekamy na mapkę i ślemy rozkazy
gamaliel - Sro 26 Lis, 2014
no to mapka
karol399 - Czw 27 Lis, 2014
cos mi uploadowanie do imgura sie zawiesza probuje 2gu dzien pod wieczor sprobuje z innego kompa/neta mapka bedzie w tym poscie
Leśnik - Pią 28 Lis, 2014
Jak tam? Problemy techniczne nadal trwają?
levi - Pią 28 Lis, 2014
karol399 napisał/a: | cos mi uploadowanie do imgura sie zawiesza probuje 2gu dzien pod wieczor sprobuje z innego kompa/neta mapka bedzie w tym poscie |
spróbuj zrobić sobie tam konto i wtedy wrzucać, mi to pomogło.
Vickon - Pią 28 Lis, 2014
A może poprostu jest ograniczenie rozmiaru dla niezarejstrowanych. Zmniejszenie wagi pliku (bez zmiany rozdzielczości) powinno pomóc. Ponad 4mb to być może zbyt dużo. Ja z tego pliku bez wysiłku schodzę do 900kb, a dzieki temu korzystanie z map w teleonie jest łatwiejsze, bo szybsze.
Można też wrzucić gdzie indziej.
guzu - Wto 02 Gru, 2014
karol co tam się dzieje?
guzu - Czw 04 Gru, 2014
chyba musimy zacząc szukać prowadzącego, chlip chlip, któż nas przygarnie?
levi - Pią 05 Gru, 2014
to pewnie będzie trudne :<
Leśnik - Nie 07 Gru, 2014
Nie znajdzie się dobra dusza, która poruszony świąteczną atmosferą przygarnęłaby zziębniętych 6 Lordów?
Z swojej strony odwdzięczę się miejscem w grze do której poprowadzenia się przymierzam. Żeby uatrakcyjnić reklamę to będzie to mapa 69 z draftem kart i torów, ale normalnymi losowymi wydarzeniami.
guzu - Nie 07 Gru, 2014
jutro przygortuję plik gimp dla naszego wybawcy :]
i też obiecuję miejsce w mojej grze przyszłej a co
Czarny Jaszczur - Pon 08 Gru, 2014
Chyba faktycznie zostaliście bez prowadzącego. Wiem że jest sporo chętnych na przejęcie tej rozgrywki ale jeśli mnie lubicie, to mogę zostać Waszym Ojcem Chrzestnym i przejąć moderowanie.
Mógłbym się za to zabrać jutro wieczorem/środę do południu, także wypowiedzcie się na te temat i jeśli większość się zgodzi to zmienimy mapę na tą planszową i wio do przodu
@ Powiedzcie mi jeszcze na czym stanęło, na pokonaniu Dzikich? Czy wydarzenia, dowódcy i mapa w pierwszym poście są aktualne?
Leśnik - Pon 08 Gru, 2014
Popieram kandydaturę Czarnego Jaszczura!
Na przegranej z dzikimi. W pierwszym karty są chyba zaktualizowane. Do uzupełnienia są zamki i ŻW (wydane na dzikich i efekt karty).
guzu - Pon 08 Gru, 2014
jupi, pod lepsze skrzydełka nie mogliśmy trafić jupi
levi - Pon 08 Gru, 2014
+
Czarny Jaszczur - Pon 08 Gru, 2014
Zachowajmy pozory demokracji i niech większość zadecyduje.
Powiedzcie mi jeszcze, bo naprawdę ciężko mi złapać punkt odniesienia, czy ta mapa http://i.imgur.com/0yS9ROe.png ,podana przez Karola na stronie #10 jest ostatnią aktualizacją? Widnieje tu co co prawda Tura II ale Siła Dzikich się zgadza, także UW* Tyrell i Bary podają w kolejnych postach. Później następuje Faza Westeros: aktualizacja zaopatrzenia i przegrana z Dzikimi (odjąć żetony za wsparcie i za porażkę)
Guzu podaje, że:
Żetony władzy:
Stark - 4 - 1 - 2 = 1
Greyjoy - 2 - 1 -1 = 0
Lannister - 0 - 0 = 0
Baratheon - 4 - 0 - 2 = 2
Tyrell - 2 - 0 - 2 = 0
Martell - 2 -1 - 1 = 0
Reasumując, Stark ma jeden żeton, Bara dwa a reszta po zero. Dodatkowo Tyrell i Martell walczą o pokojową nagrodę Nobla i nie użyli jeszcze żadnej karty rodu?
guzu - Pon 08 Gru, 2014
żetony się zgadzają, wklejona mapa jest mapką ostatnią, mam nadzieję że gramy na planszówce
ruchy na następne
piechur na Boneway
storms end marsz+0 na starfall
Tyrell na statkach anuluje
mobilka Baratheon - żetony
mobilka Tyrell - machina oblężnicza
Germanus - Wto 09 Gru, 2014
na południu peace and love
Czarny Jaszczur - Wto 09 Gru, 2014
Temat z grą jest już gotowy, znajdziecie go na dole forum. Proszę Was o sprawdzenie wszystkich rzeczy (kart, żetonów, jednostek) swoich i sąsiadów oraz o podanie posta w nowym temacie z grą jako potwierdzenie kontynuacji.
WYMAGAM od Was aktywności i odpowiedniego tytułowania swoich PW do mnie. Niektórzy z graczy są teraz w moich dwóch grach więc nie trudno o pomyłkę i niepotrzebny, dla mnie, nawał pracy.
PBF #79 RÓD - rozkazy/dowódca/licytacja/wsparcie
Czekam na Wasz rozkazy
Vickon - Wto 09 Gru, 2014
Panowie #79 powróciło w innym temacie.
|
|