galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Talisman: MAGIA I MIECZ - Przyjaciel

Goliat197 - Sob 22 Lis, 2014
Temat postu: Przyjaciel
Przykład:
Minstrel oczarowuje dzika i tym samym zdobywa go jako przyjaciela i moze kozystac z jego sily, w trakcie gry czarownica zabiera dzika- przyjaciela minstrelowi, czy ona rowniez moze kozystac z jego sily czy ta zdolnosc jest tylko i wyłacznie przypisana minstrelowi?

Nemomon - Sob 22 Lis, 2014

Uszanowanie,

Nie.

Polecam lekturę FAQ.

Pozdrawiam,
Marcin

Goliat197 - Nie 23 Lis, 2014
Temat postu: Muł
czy mozna posiadac wiecej niz jednego muła?
megoviator - Pon 24 Lis, 2014
Temat postu: Re: Muł
Goliat197 napisał/a:
czy mozna posiadac wiecej niz jednego muła?


tak. nie ma limitu posiadanych przyjaciol.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group