|
galakta.pl Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta |
 |
X-Wing - Zasady - Han Solo + Predator
Mareczq - Sob 29 Lis, 2014 Temat postu: Han Solo + Predator Mam pytanko:
Statek YT-1300
Pilot : Han Solo
Umiejętność pilota: Predator
Atakuje na bliską odległość, nie ma innych modyfikatorów. Rzucam 4 kośćmi, i piękne szczęście 4x pudło. Teraz jako właściciel statku mogę rozpatrzeć dwie opcje przerzucenia. Tylko zgodnie z zasadami z tego co wiem, żadna kości w ciągu jednego ataku nie może być przerzucona więcej niż 1 raz. Więc postanowiłem najpierw użyć predatora, i przerzuciłem pustaka na trafienie krytyczne. Potem użyć zdolności Han Solo, i tutaj wszsytkie 3 pustaki przerzuciłem, i dostałem dodatkowe trafienie zwykłe. Czy to było zgodne z zasadami? Czy może muszę jednak przerzucić wszystkie kości?
Bo jeśli dobrze rozumiem, to jak bym użył najpierw zdolności Hana, to już nie mógł bym użyć predatora?
Azzarro - Sob 29 Lis, 2014
Możesz oczywiście przerzucić 1 kość z predatora a potem pozostałe z Hana, ale jest to trochę bez sensu, bo efekt jest ten sam jak byś przerzucił wszystkie kości z Hana. Nie mniej jednak jest to zgodne z zasadami, ponieważ Han musi przerzucić wszystkie kości, które może, a więc w tym przypadku 3.
Azzarro - Sob 29 Lis, 2014
No i w rzeczy samej, jeśli najpierw użyjesz Hana to nie ma już możliwości skorzystania z predatora.
Mareczq - Sob 29 Lis, 2014
No właśnie o to mi chodziło =- wiem , że w tym przykładzie to nie ma znaczenia ja zrobię, ale w innnym przypadku już może mieć (np. jak by nie były same Blank) . Dzięki za pomoc.
|
|