galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Gra o Tron - PBF #83- Draft kart.

Leśnik - Wto 30 Gru, 2014
Temat postu: PBF #83- Draft kart.
MAPA

    Karty wybieracie w kolejności:

    Czarny Jaszczur Stark
    Gog Lannister
    macziupeksiu Arryn
    Jazmatos Greyjoy
    levi Tyrell
    Torn Martell
    Figol Baratheon


      1 2 3 4 5 6 7

      7 6 5 4 3 2 1

      1 2 3 4 5 6 7

      7 6 5 4 3 2 1

      1 2 3 4 5 6 7

      7 6 5 4 3 2 1

      1 2 3 4 5 6 7


    Po zakończeniu tj. po wybraniu ostatniej siódmej karty:
    -dobieracie siłę do każdej zdolności, tak jak w podstawowej wersji gry ( 4 3 2 2 1 1 0 )
    -do karty dobieracie postać związaną z danym rodem (fajnie jak będzie pasowała do zdolności)
    -wysyłacie mi na PW gotowy zestaw, tak aby inne rody nie wiedziały co przygotowaliście


Kolejność wybierania kart:

Czarny Jaszczur Stark
24. [0-2] Zignoruj specjalną zdolność Karty Rodu Twojego przeciwnika. Możesz natychmiast użyć tej specjalnej zdolności jakby była opisana na tej karcie.
16. [0-3] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu (Tyrion bez zmian)
40. [1-4] Natychmiast, ta karta i karta rodu przeciwnika są odrzucane. Następnie wybierzcie nowe karty rodu (zakryte). Ten efekt nie działa, gdy któryś z graczy zagrał ostatnia kartę.
48. [1-2][miecz][miecz][wieża]
50. [1-4] [wieża][wieża]
2. [0-4] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.
14. [0-3] Natychmiast zredukuj wybraną wspierającą lub biorącą udział w bitwie jednostkę rycerza do piechura należącą do przeciwnika lub gracza wspierającego przeciwnika.


Gog Lannister
36. [0-2] Po bitwie, możesz zamienić miejscami 2 twoje żetony rozkazów na planszy lub przemieścić swój rozkaz na obszar bez rozkazu
27. [0-2] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie.
44. [3-4] Podczas tej bitwy wygrywa ród o mniejszej ostatecznej sile. Remisy są rozstrzygane w kolejności odwrotnej toru Lenników
6. [0-4] Natychmiast cofnij na rękę wybraną swoją kartę rodu ze stosu odrzuconych, wydrukowana siła tej karty musi być mniejsza lub równa wydrukowanej sile zagranej karty przeciwnika.
12. [0-3] Siła wspierających statków wynosi 0. Twoich statków, przeciwnika i innych rodów.
55. [0-4] [miecz]
56. [0-4] [wieża]

macziupeksiu Arryn
23. [0-2] Po bitwie, wykonaj akcję Kruka Posłańca. Nie możesz wykorzystać rozkazu najazdu. (Nie można przekroczyć limitu specjalnych rozkazów, ani wykładać rozkazów zabronionych w danej turze.)
39. [1-4] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.
22. [0-3] Natychmiast pobierz tyle Żetonów Władzy ile wynosi wydrukowana siła karty rodu
przeciwnika
49. [3-4][miecz][wieża][wieża]
10. [0-4] Weź 3 żetony władzy, za każdą jednostkę która zginęła w tej bitwie.
54. [0-3] [miecz][miecz]
18. [0-3] Jeśli wygrasz bitwę, możesz usunąć znajdujący się na obszarze bitwy rozkaz i umieścić na nim rozkaz wsparcia lub obrony (lub przełożyć go z innego pola).

Jazmatos Greyjoy
21. [0-3] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycję na torze Lenników, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza. Twój przeciwnik nie może użyć Ostrza z Valyriańskiej Stali w tej bitwie.
11. [0-3] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę
26. [0-2] Jeśli atakujesz +2 siły, jednostki wycofują się nierozbite na czas trwanie tej bitwy (Twoje i Przeciwnika). Jeśli sie bronisz ta karta nie wywiera żadnego efektu.
8. [0-4] Otrzymujesz 1 żeton władzy za każdą kartę rodu na ręce więcej od przeciwnika.
41. [1-3] Po bitwie przeciwnik wybiera i wraca na rękę kartę o najmniejszej wydrukowanej sile ze stosu kart odrzuconych. Po czym płaci Tobie ilość żetonów władzy równą wydrukowanej sile.
51. [1-4] [wieża][wieża]
55. [0-4] [miecz]

levi Tyrell
13. [0-3] W fazie przygotowania, wybierz nazwę obszaru lądowego. Jeśli atakujesz lub bronisz nazwanego obszaru ta karta otrzymuje +2 siły i miecz.
34. [0-2] Jeśli wygrasz tę bitwę możesz przesunąć się o 2 pozycje do góry na wybranym torze wpływów.
4. [0-4] Jeśli wygrasz możesz awansować piechura biorącego udział w bitwie do wieży oblężniczej. (posiadacz tej karty zaczyna grę z dodatkową jednostką wieży oblężniczej)
30. [0-2] Jeśli wygrasz tę bitwę, zamień jedną z jednostek pokonanego przeciwnika na własną (zanim przeprowadzi on odwrót). Nie możesz tego zrobić, jeśli zostałby przekroczony limit Zaopatrzenia.
31. [0-2] Możesz usunąć dowolny rozkaz wsparcia z planszy. Ród, któremu usunięto wsparcie otrzyma 3 żetony władzy.
53. [0-3] [miecz][miecz]
56. [0-4] [wieża]

Torn Martell
35. [0-2] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów.
29. [0-2] Natychmiast usuń żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.
5. [0-4] Przeciwnik wybiera: wydrukowana siła jego karty rodu zostaje zignorowana lub tekst oraz symbole bitwy jego karty zostają zignorowane
1. [0-4] Jeśli wygrasz tę bitwę przeciwnik będzie musiał odrzucić 2 żetony władzy za każdą wycofującą się jednostkę. Każda za którą nie odrzuci zostaje zniszczona.
45. [0-2] [miecz][miecz][miecz]
52. [0-3] [miecz][miecz]
56. [0-4] [wieża]

Figol Baratheon
19. [0-3] Zignoruj tekst zdolności karty rodu przeciwnika
20. [0-3] Zignoruj tekst zdolności karty rodu przeciwnika
7. [0-4] Jeśli przegrasz tę bitwę twoje jednostki nie są rozbite. Możesz wycofać się na dowolne pole, włącznie z tym zawierającym Żeton Władzy należący do innego gracza.
9. [0-4] Jeśli przeciwnik zagrał kartę z tekstem, natychmiast możesz odrzucić tą kartę na stos odrzuconych, a następnie wybrać nową kartę rodu.
37. [0-1] Otrzymujesz +2 siły i dwa symbole miecza jeśli posiadasz w tej bitwie więcej jednostek piechurów, niż przeciwnik. (liczy się tylko jednostki znajdujące się na obszarze bitwy)
47. [0-4] [miecz][wieża]
33. [0-2] Ta karta otrzymuje +1 siły za każdy punkt zwycięstwa mniej od przeciwnika.


Lista kart do draftu:

    1. [0-4] Jeśli wygrasz tę bitwę przeciwnik będzie musiał odrzucić 2 żetony władzy za każdą wycofującą się jednostkę. Każda za którą nie odrzuci zostaje zniszczona.

    2. [0-4] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.
    3. [0-4] Ta karta kopiuje symbole bitwy karty przeciwnika, nawet te które są dodane z zdolności.

    4. [0-4] Jeśli wygrasz możesz awansować piechura biorącego udział w bitwie do wieży oblężniczej. (posiadacz tej karty zaczyna grę z dodatkową jednostką wieży oblężniczej)

    5. [0-4] Przeciwnik wybiera: wydrukowana siła jego karty rodu zostaje zignorowana lub tekst oraz symbole bitwy jego karty zostają zignorowane

    6. [0-4] Natychmiast cofnij na rękę wybraną swoją kartę rodu ze stosu odrzuconych, wydrukowana siła tej karty musi być mniejsza lub równa wydrukowanej sile zagranej karty przeciwnika.

    7. [0-4] Jeśli przegrasz tę bitwę twoje jednostki nie są rozbite. Możesz wycofać się na dowolne pole, włącznie z tym zawierającym Żeton Władzy należący do innego gracza.

    8. [0-4] Otrzymujesz 1 żeton władzy za każdą kartę rodu na ręce więcej od przeciwnika.

    9. [0-4] Jeśli przeciwnik zagrał kartę z tekstem, natychmiast możesz odrzucić tą kartę na stos odrzuconych, a następnie wybrać nową kartę rodu.

    10. [0-4] Weź 3 żetony władzy, za każdą jednostkę która zginęła w tej bitwie.


-----------------------------------------

    11. [0-3] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę

    12. [0-3] Siła wspierających statków wynosi 0. Twoich statków, przeciwnika i innych rodów.

    13. [0-3] W fazie przygotowania, wybierz nazwę obszaru lądowego. Jeśli atakujesz lub bronisz nazwanego obszaru ta karta otrzymuje +2 siły i miecz.

    14. [0-3] Natychmiast zredukuj wybraną wspierającą lub biorącą udział w bitwie jednostkę rycerza do piechura należącą do przeciwnika lub gracza wspierającego przeciwnika.

    15. [0-3] Ta karta otrzymuje symbol miecza. Po bitwie, jeśli co najmniej jedna jednostka przeciwnika została zniszczona w tej bitwie możesz cofnąć na rękę tę kartę.

    16. [0-3] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu (Tyrion bez zmian)

    17. [0-3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz przesunąć swoje jednostki z obszaru ogarniętego bitwą na wybrany sąsiadujący obszar lądowy, który kontrolujesz. Można przesunąć dowolną liczbę jednostek, ale wszystkie opuszczające ten obszar, muszą udać się na ten sam sąsiadujący obszar. Jeśli obszar opuszczą wszystkie jednostki, gracz może zostawić na tym obszarze żeton władzy, aby ustanowić nad nim kontrolę.

    18. [0-3] Jeśli wygrasz bitwę, możesz usunąć znajdujący się na obszarze bitwy rozkaz i umieścić na nim rozkaz wsparcia lub obrony (lub przełożyć go z innego pola).

    19. [0-3] Zignoruj tekst zdolności karty rodu przeciwnika
    20. [0-3] Zignoruj tekst zdolności karty rodu przeciwnika


    21. [0-3] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycję na torze Lenników, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza. Twój przeciwnik nie może użyć Ostrza z Valyriańskiej Stali w tej bitwie.

    22. [0-3] Natychmiast pobierz tyle Żetonów Władzy ile wynosi wydrukowana siła karty rodu przeciwnika


------------------------------

    23. [0-2] Po bitwie, wykonaj akcję Kruka Posłańca. Nie możesz wykorzystać rozkazu najazdu. (Nie można przekroczyć limitu specjalnych rozkazów, ani wykładać rozkazów zabronionych w danej turze.)

    24. [0-2] Zignoruj specjalną zdolność Karty Rodu Twojego przeciwnika. Możesz natychmiast użyć tej specjalnej zdolności jakby była opisana na tej karcie.

    25. [0-2] Jeśli wygrasz tę bitwę, zamiast zdejmować z obszaru ogarniętego bitwą żeton Rozkazu, możesz go przejąć i wykorzystać jak swój własny.

    26. [0-2] Jeśli atakujesz +2 siły, jednostki wycofują się nierozbite na czas trwanie tej bitwy (Twoje i Przeciwnika). Jeśli sie bronisz ta karta nie wywiera żadnego efektu.

    27. [0-2] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie.

    28. [0-2] Natychmiast usuń żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru ogarniętego bitwą.

    29. [0-2] Natychmiast usuń żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.

    30. [0-2] Jeśli wygrasz tę bitwę, zamień jedną z jednostek pokonanego przeciwnika na własną (zanim przeprowadzi on odwrót). Nie możesz tego zrobić, jeśli zostałby przekroczony limit Zaopatrzenia.

    31. [0-2] Możesz usunąć dowolny rozkaz wsparcia z planszy. Ród, któremu usunięto wsparcie otrzyma 3 żetony władzy.

    32. [0-2] W tej bitwie siła wsparcia udzielonego Tobie przez inne rody liczy się podwójnie.

    33. [0-2] Ta karta otrzymuje +1 siły za każdy punkt zwycięstwa mniej od przeciwnika.

    34. [0-2] Jeśli wygrasz tę bitwę możesz przesunąć się o 2 pozycje do góry na wybranym torze wpływów.

    35. [0-2] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów.

    36. [0-2] Po bitwie, możesz zamienić miejscami 2 twoje żetony rozkazów na planszy lub przemieścić swój rozkaz na obszar bez rozkazu.


------------------------------

    37. [0-1] Otrzymujesz +2 siły i dwa symbole miecza jeśli posiadasz w tej bitwie więcej jednostek piechurów, niż przeciwnik. (liczy się tylko jednostki znajdujące się na obszarze bitwy)

    38. [0-1] Za każdą kartę Rodu na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje symbol miecza.


    39. [1-4] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.

    40. [1-4] Natychmiast, ta karta i karta rodu przeciwnika są odrzucane. Następnie wybierzcie nowe karty rodu (zakryte). Ten efekt nie działa, gdy któryś z graczy zagrał ostatnia kartę.


    41. [1-3] Po bitwie przeciwnik wybiera i wraca na rękę kartę o najmniejszej wydrukowanej sile ze stosu kart odrzuconych. Po czym płaci Tobie ilość żetonów władzy równą wydrukowanej sile.

    42. [1-3] W tej bitwie siła kart rodu liczy się podwójnie (twoja i przeciwnika)


    43. [1-2] Twoja ostateczna siła armii wynosi 4 lub może być obliczona w sposób zgodny z zasadami.


    44. [3-4] Podczas tej bitwy wygrywa ród o mniejszej ostatecznej sile. Remisy są rozstrzygane w kolejności odwrotnej toru Lenników.


------------------------------

    45. [0-2] [miecz][miecz][miecz]

    46. [3-4] [wieża][wieża][wieża]

    47. [0-4] [miecz][wieża]

    48. [1-2][miecz][miecz][wieża]

    49. [3-4][miecz][wieża][wieża]


    50. [1-4] [wieża][wieża]
    51. [1-4] [wieża][wieża]

    52. [0-3] [miecz][miecz]
    53. [0-3] [miecz][miecz]
    54. [0-3] [miecz][miecz]

    55. [0-4] [miecz] nielimitowana ilość

    56. [0-4] [wieża] nielimitowana ilość

Czarny Jaszczur - Wto 30 Gru, 2014

24. [0-2] Zignoruj specjalną zdolność Karty Rodu Twojego przeciwnika. Możesz natychmiast użyć tej specjalnej zdolności jakby była opisana na tej karcie.
Gog - Wto 30 Gru, 2014

[0-2] Po bitwie, możesz zamienić miejscami 2 twoje żetony rozkazów na planszy lub przemieścić swój rozkaz na obszar bez rozkazu.
Jazmatos - Wto 30 Gru, 2014

Czarny Jaszczur napisał/a:
24. [0-2] Zignoruj specjalną zdolność Karty Rodu Twojego przeciwnika. Możesz natychmiast użyć tej specjalnej zdolności jakby była opisana na tej karcie.


A to można obie te rzeczy wykorzystać. Czy albo jedno albo drugie czy oba?

Gog - Wto 30 Gru, 2014

obie to willas tyrell z 1 edycji
Jazmatos - Wto 30 Gru, 2014

Gog napisał/a:
obie to willas tyrell z 1 edycji


Dziwna karta, trzeba rzucić przeciwko niej zignoruj zdolność specjalną :P

macziupeksiu - Wto 30 Gru, 2014

[0-2] Po bitwie, wykonaj akcję Kruka
Posłańca. Nie możesz wykorzystać rozkazu
najazdu. (Nie można przekroczyć limitu
specjalnych rozkazów, ani wykładać rozkazów
zabronionych w danej turze.)

Jazmatos - Sro 31 Gru, 2014

21. [0-3] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycję na torze Lenników, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza. Twój przeciwnik nie może użyć Ostrza z Valyriańskiej Stali w tej bitwie.

Sorka, ale nikt jeszcze nie wybrał to sobie zmieniłem na to :) W sumie dość fajna. Co prawda miecz ma Bara, ale to się może zmienić, a na Lennikach jest prawie ostatni, więc to ma zastosowanie :)

levi - Sro 31 Gru, 2014

13. [0-3] W fazie przygotowania, wybierz nazwę obszaru lądowego. Jeśli atakujesz lub bronisz nazwanego obszaru ta karta otrzymuje +2 siły i miecz.
Jazmatos - Sro 31 Gru, 2014

levi napisał/a:
13. [0-3] W fazie przygotowania, wybierz nazwę obszaru lądowego. Jeśli atakujesz lub bronisz nazwanego obszaru ta karta otrzymuje +2 siły i miecz.


Fajna potencjalna 5 z mieczem :P Gdyby był nie tylko teren lądowy to sam bym wziął :D Jedyny minus to, że w przypadku ataku jest on sygnalizowany. No choć w sytuacji gdy atak jest oczywisty to nie robi różnicy.

levi - Sro 31 Gru, 2014

ale można też zmylić przeciwnika i zagrać słabszą kartą :)
Torn - Sro 31 Gru, 2014

[0-2] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów.
Leśnik - Sro 31 Gru, 2014

To Figol wybiera dwie karty, znów Torn itp.
figol - Sro 31 Gru, 2014

19. [0-3] Zignoruj tekst zdolności karty rodu przeciwnika
20. [0-3] Zignoruj tekst zdolności karty rodu przeciwnika

Miałem zaplanowane wybrać ignorowanie + "dorana". Niesety "dorana" przed chwilą zabrał Martell :grin:

Jazmatos - Sro 31 Gru, 2014

figol napisał/a:
19. [0-3] Zignoruj tekst zdolności karty rodu przeciwnika
20. [0-3] Zignoruj tekst zdolności karty rodu przeciwnika

Miałem zaplanowane wybrać ignorowanie + "dorana". Niesety "dorana" przed chwilą zabrał Martell :grin:


Serio? :P Czy to trochę nie marnotrawstwo aby jeden gracz zabierał obie te karty? :P Ale oczywiście jak chcesz :) Czyli znowu się będzie trzeba obyć bez ignorowania, a wybrałem ją, ale pomyślałem, że może ostatnie się jedną kolejkę i jeszcze zdążę :P

figol - Sro 31 Gru, 2014

Jazmatos napisał/a:
figol napisał/a:
19. [0-3] Zignoruj tekst zdolności karty rodu przeciwnika
20. [0-3] Zignoruj tekst zdolności karty rodu przeciwnika

Miałem zaplanowane wybrać ignorowanie + "dorana". Niesety "dorana" przed chwilą zabrał Martell :grin:


Serio? :P Czy to trochę nie marnotrawstwo aby jeden gracz zabierał obie te karty? :P Ale oczywiście jak chcesz :)

Nie ma czegoś takiego jak marnotrawstwo, liczy się tylko żeby mieć czym przeciwników pokonać. A w moim przypadku żeby za bardzo nie obrywać, bo już wyczuwam że będzie ciężko Baratheonem :smile:

Jazmatos - Sro 31 Gru, 2014

Przeciwko Tobie karta, którą ja wybrałem byłaby wprost idealna :P A Lorda Tyrella się nie obawiasz? :D
Torn - Czw 01 Sty, 2015

[0-2] Natychmiast usuń żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.
Gog - Czw 01 Sty, 2015

bez spamu proszę, a jak dojdzie moja kolej tutaj podam karte:)
Jazmatos - Czw 01 Sty, 2015

No teraz Tyrell.
levi - Czw 01 Sty, 2015

34. [0-2] Jeśli wygrasz tę bitwę możesz przesunąć się o 2 pozycje do góry na wybranym torze wpływów.
Leśnik - Czw 01 Sty, 2015

Dziękuję nielicznym i proszę pozostałych o wklejanie tekstu wybranej karty razem z nr karty. Jest to kilkanaście sekund dla mnie zaoszczędzonych. :smile:

Dziękuję, teraz Jazmatos.

Jazmatos - Czw 01 Sty, 2015

Aj wziąłeś kartę, którą i ja chciałem brać :P Widzę znowu Tyrell ją będzie miał :)

No to ja tradycyjnie plamą wezmę.

11. [0-3] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę

macziupeksiu - Pią 02 Sty, 2015

39. [1-4] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój
przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek
na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast

Gog - Pią 02 Sty, 2015

27. [0-2] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie.
Czarny Jaszczur - Pią 02 Sty, 2015

16. [0-3] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu (Tyrion bez zmian)

40. [1-4] Natychmiast, ta karta i karta rodu przeciwnika są odrzucane. Następnie wybierzcie nowe karty rodu (zakryte). Ten efekt nie działa, gdy któryś z graczy zagrał ostatnia kartę.

Zbyt fajny duet, Twoja kolej Gog :)

Gog - Pią 02 Sty, 2015

44. [3-4] Podczas tej bitwy wygrywa ród o mniejszej ostatecznej sile. Remisy są rozstrzygane w kolejności odwrotnej toru Lenników.
macziupeksiu - Pią 02 Sty, 2015

22. [0-3] Natychmiast pobierz tyle Żetonów
Władzy ile wynosi wydrukowana siła karty rodu
przeciwnika

Jazmatos - Pią 02 Sty, 2015

Gog napisał/a:
44. [3-4] Podczas tej bitwy wygrywa ród o mniejszej ostatecznej sile. Remisy są rozstrzygane w kolejności odwrotnej toru Lenników.


Widzę, że znowu będę miał sąsiada z tą głupią kartą :P

26. [0-2] Jeśli atakujesz +2 siły, jednostki wycofują się nierozbite na czas trwanie tej bitwy (Twoje i Przeciwnika). Jeśli sie bronisz ta karta nie wywiera żadnego efektu.

Czuję, że ten mój deck to będzie bardzo dziwny :P

levi - Pią 02 Sty, 2015

4. [0-4] Jeśli wygrasz możesz awansować piechura biorącego udział w bitwie do wieży oblężniczej. (posiadacz tej karty zaczyna grę z dodatkową jednostką wieży oblężniczej)
Leśnik - Pią 02 Sty, 2015

Figol jak się kopiuje obiekty w gimpie tj. jak zrobić dodatkową wieżę dla Tyrella?
levi - Pią 02 Sty, 2015

Leśnik napisał/a:
Figol jak się kopiuje obiekty w gimpie tj. jak zrobić dodatkową wieżę dla Tyrella?
a to nie jest tak, że po prostu dostaje jedną wieże na starcie, a nie że limit mi się zwiększa?
ps. i tak i siak bym ją wybrał :)

Leśnik - Pią 02 Sty, 2015

Chyba pytaliśmy o to kilka miesięcy temu i jeśli dobrze pamiętam to chodzi o to, że zaczyna się z jedną dodatkową wieżą do stworzenia czyli gracz z tą kartą ma ich 3 wśród dostępnych pionów.
Torn - Pią 02 Sty, 2015

5. [0-4] Przeciwnik wybiera: wydrukowana siła jego karty rodu zostaje zignorowana lub tekst oraz symbole bitwy jego karty zostają zignorowane
Jazmatos - Pią 02 Sty, 2015

Ja ją chciałem wybrać ostatnio, ale zrezygnowałem. Dostaje się do puli dodatkową wieżę, gdyby się zaczynało z nią to byłby za duży boost :)
Leśnik - Pią 02 Sty, 2015

Figol teraz wybiera dwie karty i dalej Martell, Tyrell itp.
czarnylord23 - Pią 02 Sty, 2015

Leśnik napisał/a:
Figol jak się kopiuje obiekty w gimpie tj. jak zrobić dodatkową wieżę dla Tyrella?


Po ctr+c, ctr+v klikasz "warstwa->do nowej warstwy". :)

Leśnik - Pią 02 Sty, 2015

czarnylord23 napisał/a:
Leśnik napisał/a:
Figol jak się kopiuje obiekty w gimpie tj. jak zrobić dodatkową wieżę dla Tyrella?


Po ctr+c, ctr+v klikasz "warstwa->do nowej warstwy". :)


A jak zaznaczyć tą wieżę przed ctr+c? Przy kopiowaniu podczas włączonego przesuwania wieży ona znika i już nie pojawia się nawet jeśli robie do nowej warstwy...

czarnylord23 - Pią 02 Sty, 2015

Okna->dokowalne okna dialogowe->warstwy (w skrócie ctr+L)

I szukasz warstwy z wieżą. :)

Leśnik - Pią 02 Sty, 2015

Jakoś się udało.
figol - Pią 02 Sty, 2015

Żeby w gimpie kopiować najłatwiej: najpierw wybierasz warstwę, a potem Ctrl + Shift + d

Co do karty z wieżą. Dostaje się trzecią do zmobilizowania, nie ma jej na początku na mapie.

39. powinna być na niebiesko

Wybieram:
7. [0-4] Jeśli przegrasz tę bitwę twoje jednostki nie są rozbite. Możesz wycofać się na dowolne pole, włącznie z tym zawierającym Żeton Władzy należący do innego gracza.
9. [0-4] Jeśli przeciwnik zagrał kartę z tekstem, natychmiast możesz odrzucić tą kartę na stos odrzuconych, a następnie wybrać nową kartę rodu.

Jazmatos - Sob 03 Sty, 2015

No to Martell i Tyrell.
Torn - Sob 03 Sty, 2015

1. [0-4] Jeśli wygrasz tę bitwę przeciwnik będzie musiał odrzucić 2 żetony władzy za każdą wycofującą się jednostkę. Każda za którą nie odrzuci zostaje zniszczona.
levi - Sob 03 Sty, 2015

30. [0-2] Jeśli wygrasz tę bitwę, zamień jedną z jednostek pokonanego przeciwnika na własną (zanim przeprowadzi on odwrót). Nie możesz tego zrobić, jeśli zostałby przekroczony limit Zaopatrzenia.
Jazmatos - Sob 03 Sty, 2015

8. [0-4] Otrzymujesz 1 żeton władzy za każdą kartę rodu na ręce więcej od przeciwnika.
macziupeksiu - Sob 03 Sty, 2015

49. [3-4][miecz][wieża][wieża]
Czarny Jaszczur - Sob 03 Sty, 2015

Pomysł już jest, czekam na wybór Goga ;)
Jazmatos - Sob 03 Sty, 2015

Czarny Jaszczur napisał/a:
Pomysł już jest, czekam na wybór Goga ;)


Mam nadzieję tylko, że nie chcesz podkraść jakieś karty, którą ja chciałem sobie jeszcze brać :P Ale z drugiej strony fajnie jest wybierać 2 na raz :D Czyli dobrze jest wybierać albo 1 ale to kosztuje powiedźmy :P Albo 7, ale to też nie możliwe, bo ze względu na staż nigdy ostatni bym nie był :D

Gog - Sob 03 Sty, 2015

12. [0-3] Siła wspierających statków wynosi 0. Twoich statków, przeciwnika i innych rodów.
Jazmatos - Sob 03 Sty, 2015

Gog napisał/a:
12. [0-3] Siła wspierających statków wynosi 0. Twoich statków, przeciwnika i innych rodów.


No wiedziałem, że albo Stark albo Lannister pewno to weźmie :P

Czarny Jaszczur - Sob 03 Sty, 2015

48. [1-2][miecz][miecz][wieża]

50. [1-4] [wieża][wieża]

Kolejka wraca do Goga :)

Gog - Sob 03 Sty, 2015

6. [0-4] Natychmiast cofnij na rękę wybraną swoją kartę rodu ze stosu odrzuconych, wydrukowana siła tej karty musi być mniejsza lub równa wydrukowanej sile zagranej karty przeciwnika.
Jazmatos - Sob 03 Sty, 2015

No to Arryn :)
macziupeksiu - Nie 04 Sty, 2015

10. [0-4] Weź 3 żetony władzy, za każdą jednostkę która zginęła w tej bitwie.
Jazmatos - Nie 04 Sty, 2015

41. [1-3] Po bitwie przeciwnik wybiera i wraca na rękę kartę o najmniejszej wydrukowanej sile ze stosu kart odrzuconych. Po czym płaci Tobie ilość żetonów władzy równą wydrukowanej sile.

Tylko zanim ją na 100% wybiorę chciałem zapytać o pewną wątpliwość. Jak to działa w sytuacji gdy gracz nie posiada dostatecznej ilości żw. Jak np gracz ma zapłacić za kartę 2, a ma 1 albo 0. To co wówczas ok odrzuca 1 albo 0, ale gracz przeciwny nie zyskuje wówczas nic? Czy tyle ile miał według nominału karty dostać?

figol - Nie 04 Sty, 2015

W naborze o tym pisałem:
Cytat:
41. [1-3] Po bitwie przeciwnik wybiera i wraca na rękę kartę o najmniejszej wydrukowanej sile ze stosu kart odrzuconych. Po czym płaci Tobie ilość żetonów władzy równą wydrukowanej sile.
Wybiera gdy ma np. dwie [1] odrzucone i nie ma [0] odrzuconego, czyli jedynki są najniższe. Jak brakuje mu żeby zapłacić, odrzuca ile może, a ród, który zagrał tą kartę otrzymuje ilość żetonów równą wydrukowanej sile.

Jak ma zapłacić 2 za kartę, a ma 1 to: odrzuca to 1 co ma, a ród który zagrął te kartę otrzymuje 2 żw. Czy jest pozytywnie dla obu stron. Podobnie jak z grabieniem najazdem rodu bez żw.

Leśnik - Nie 04 Sty, 2015

Zakładam, że ta interpretacja satysfakcjonuje Jazmatosa, wiec kolejny jest Tyrell.
levi - Nie 04 Sty, 2015

31. [0-2] Możesz usunąć dowolny rozkaz wsparcia z planszy. Ród, któremu usunięto wsparcie otrzyma 3 żetony władzy.
Torn - Nie 04 Sty, 2015

45. [0-2] [miecz][miecz][miecz]
figol - Nie 04 Sty, 2015

47. [0-4] [miecz][wieża]
37. [0-1] Otrzymujesz +2 siły i dwa symbole miecza jeśli posiadasz w tej bitwie więcej jednostek piechurów, niż przeciwnik. (liczy się tylko jednostki znajdujące się na obszarze bitwy)

Torn - Pon 05 Sty, 2015

52. [0-3] [miecz][miecz]
Jazmatos - Pon 05 Sty, 2015

Ileż ten Martell ma mieczy :P No to Tyrell.
levi - Pon 05 Sty, 2015

53. [0-3] [miecz][miecz]
Leśnik - Pon 05 Sty, 2015

To Grey i Arryn.
Jazmatos - Pon 05 Sty, 2015

51. [1-4] [wieża][wieża]
macziupeksiu - Pon 05 Sty, 2015

54. [0-3] [miecz][miecz]
Gog - Pon 05 Sty, 2015

0-4 miecz
Czarny Jaszczur - Wto 06 Sty, 2015

2. [0-4] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.

14. [0-3] Natychmiast zredukuj wybraną wspierającą lub biorącą udział w bitwie jednostkę rycerza do piechura należącą do przeciwnika lub gracza wspierającego przeciwnika.

To już wszystkie, niebawem wyślę na PW gotową talię z przypisanymi postaciami. Rozumiem że z rozkazami możemy zaczekać do momentu ujawnienia przez prowadzącego wszystkich decków. Mylę się? :)

@ Kolejka wraca do Goga

Gog - Wto 06 Sty, 2015

0-4 wieza
Jazmatos - Wto 06 Sty, 2015

Nie moja kolej, ale i tak to wybieram jako ostatnią

0-4 miecz

Leśnik - Wto 06 Sty, 2015

to Macziupeksiu, Levi, Torn i Figol.

Od Czarnego Jaszczura mam już kompletny deck na pw, zachęcam pozostałych do wysyłania zawczasu.

Tak, najpierw zostaną ujawnione wszystkie decki z ich wartościami i dopiero będą wysyłane rozkazy.

levi - Wto 06 Sty, 2015

ostatnia moja karta 56. [0-4] [wieża] nielimitowana ilość
Torn - Wto 06 Sty, 2015

56. [0-4] [wieża] nielimitowana ilość
macziupeksiu - Sro 07 Sty, 2015

18. [0-3] Jeśli wygrasz bitwę, możesz usunąć
znajdujący się na obszarze bitwy rozkaz i
umieścić na nim rozkaz wsparcia lub obrony (lub
przełożyć go z innego pola).

figol - Sro 07 Sty, 2015

33. [0-2] Ta karta otrzymuje +1 siły za każdy punkt zwycięstwa mniej od przeciwnika.
Jazmatos - Sro 07 Sty, 2015

figol napisał/a:
33. [0-2] Ta karta otrzymuje +1 siły za każdy punkt zwycięstwa mniej od przeciwnika.


Czyżby Baratheon chciał mieć mniej punktów zwycięstwa? :P

Leśnik - Sro 07 Sty, 2015

Brakuje już tylko pw od Arryna i Bary z kompletnymi nazwanymi deckami.
figol - Sro 07 Sty, 2015

Jazmatos napisał/a:
figol napisał/a:
33. [0-2] Ta karta otrzymuje +1 siły za każdy punkt zwycięstwa mniej od przeciwnika.


Czyżby Baratheon chciał mieć mniej punktów zwycięstwa? :P


Jak będę miał sporo zamków to nie będę się martwił tym że mam jedna kartę bezużyteczną :smile:

Postacie wysłane.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group