|
galakta.pl Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta |
 |
Gra o Tron - PBF 91 - nabór
Germanus - Czw 26 Mar, 2015 Temat postu: PBF 91 - nabór nabór do nowego pbf-u. Opis w wątku "nowy pbf" Osoby są już wybrane tu tylko będziemy porządkować nabór. Proszę o podesłanie mi listy życzeń państw którymi chcecie kierować. Lista składać się powinna z 3 nazw państw, podanych od tego którego chcecie najbardziej prowadzić
Germanus - Czw 26 Mar, 2015
Wielkopolska
Przemysł II [4] [miecz][miecz]
Mszczuj [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedna z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Wielkopolski) w jednostkę Rycerzy.
Tomisław z Szamotuł [2] [wieża]
Beniamin Zaremba [2] [miecz]
Arkembold Zaremba [1] Każdy gracz (oprócz twojego przeciwnika), który wspiera twojego przeciwnika, musi zamiast tego udzielić wsparcia tobie.
Jakub Świnka [1] Zignoruj tekst zdolności wydrukowanej na karcie Rodu twojego przeciwnika.
Mikołaj Łodzia [0] Jeśli bronisz swojego obszaru rodzinnego lub obszaru, na którym znajduje się jeden z twoich żetonów Władzy, ostateczna siła twojego przeciwnika wynosi 2.
Śląsk
Henryk IV Prawy [4] Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 2 żetony Władzy
Henryk III Głogowczyk [3] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie.
Bolesław I opolski [2] [wieża][wieża]
Przemek Żagański [2] Jeśli twoja karta Rodu "Henryk IV Prawy" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
Szymon Gall [1] [miecz]
Nanker [1] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.
Imbram Ilkowic [0] [wieża]
Kujawy
Władysław I Łokietek [4] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, usuń z planszy wszystkie rozkazy Wsparcia (w tym własne rozkazy) sąsiadujące z obszarem ogarniętym bitwą. Anulujesz w ten sposób całą siłę zapewnianą przez wspierające jednostki.
Kazimierz II Łęczycki [3] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.
Siemowit dobrzyński [2] [wieża]
Leszek inowrocławski [2] [miecz]
Chebda ze Służewa [1] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Kujaw) zapewniają premię +2, a nie +1.
Borzywoj [1] [wieża]
Wisław biskup [0] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz usunąć z planszy jeden dowolny żeton Rozkazu pokonanego przeciwnika.
Mazowsze
Bolesław II [4] Natychmiast zniszcz jedną z atakujących lub broniących się jednostek Piechurów przeciwnika.
Konrad II Czerski [3] [miecz][miecz][miecz]
Gedko [2] Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
Chwalisław [2] [miecz]
Tomasz biskup [1] [wieża]
Sułek z Niedźwiedzia [1] Jeśli to ty atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Rycerzy (w tym wspierające jednostki Rycerzy Mazowsza) zapewniają premię do siły +3, zamiast +2.
Paweł z Przemankowa [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów.
Czechy
Wacław II [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycję na torze Lenników, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Mikołaj opawski [3] Jeśli twoja karta Rodu "Wacław II" nie znajduje się na twojej ręce, ta karta otrzymuje +1 do siły i 3 symbole miecza.
Kazimierz bytomski [2] Po bitwie możesz mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza
Henryk z Lipy [2] [miecz]
Henryk z Lichtenburga[1] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, ta karta otrzymuje dwa symbole miecza i jeden symbol fortyfikacji.
Henryk z Rosenberga [1] [wieża]
Aleksy z Lekinsteinu [0] Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.
Germanus - Czw 26 Mar, 2015
osoby które się zgłosiły:
Sardo -czekamy
Czarnylord 23 - czekamy
Czarny Jaszczur - wysłał
Gog - czekamy
Leśnik - czekamy
Gog - Czw 26 Mar, 2015
potwierdzam
czarnylord23 - Czw 26 Mar, 2015
Masz nie.potwierdzic, a wyslac rody jakimi chcesz grac
lukiluk - Czw 26 Mar, 2015
Zgłaszam się
Germanus - Czw 26 Mar, 2015
Oto wybór, który z niczym nie koliduje:
Leśnik - Wielkopolska
Germanus - Czw 26 Mar, 2015
Pozostałe już losowane z pośród listy:
Czarny Jaszczur - Czechy
Czarnylord23 - Śląsk
Gog - Mazowsze
Sardo - Kujawy
Leśnik - Pią 27 Mar, 2015
Jako bękarci potomek Przemysła II zobowiązuję się podobnie jak mój przodek zdobyć jako pierwszy z książąt koronę Bolesława.
PS Sardo gra 2x Kujawami, a nie ma Czrnegolorda i Śląska.
Germanus - Pią 27 Mar, 2015
już poprawiłem. Brandenburczycy podesłali chochlika
Germanus - Pią 27 Mar, 2015
możecie przesyłać rozkazy, knuć intrygi itp
Gog - Pią 27 Mar, 2015
czy nop płock lączy się z czerskiem? a ciechaów z sochaczewem?
Germanus - Pią 27 Mar, 2015
Wklejam to z wątku nowy pbf
Na skrzyżowaniach nie graniczą z sobą terytoria na przeciwko, czyli:
1) Czersk z Płockiem i Ciechanów z Sochaczewem
2) Płock z Brześciem i Sochaczew z Dobrzyniem
3) Kalisz z Przemętem i Konin z Głogowem
4) Wrocław z Kaliszem i Głogów z Rudą
5) Poznań z Przemętem i Międzyrzecz z Koninem
6) Opawa z Nysą
7) Czersk z Łęczycą i Sochaczew z Kielcami
Sieradz z Koninem i Łęczyca z Kaliszem.
Te tereny nie granicą z sobą.
Czarny Jaszczur - Pią 27 Mar, 2015
Powysyłane
|
|