galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Armada - dyskusja ogólna - Podwójnie "Wybawiony" Fregatami

FinekTSC - Nie 19 Lip, 2015
Temat postu: Podwójnie "Wybawiony" Fregatami
Mam pytanie do posiadających angielską podstawkę i dodatek fregaty, albo posiadających kontakt z takimi osobami. W podstawce dostajemy kartę fregaty Wybawienie*... Można użyć tylko 1 na grę. Logiczne. Okręt się nie sklonuje. Nagle w dodatku dostaję INNĄ kartę fregaty Wybawienie*.

Ponieważ można używać tylko jednego okrętu o tej samej nazwie stąd pytanie. To ma być okręt o tej samej nazwie, czy też po prostu to 2 okręty o podobnych nazwach, które przetłumaczono tak samo?

No i wynikające z tego pytanie właściwe:
W grze mogę użyć obu kart, bo to tylko kwestia złego tłumaczenia (co zapewne w którejś erracie wtedy będzie wyjaśnione), czy też tylko jednej, a po prostu mam wybór, jaka ma być ta fregatka?

Patsy - Nie 19 Lip, 2015

Co do sprawdzania oryginalnych tekstów na kartach, to można skorzystać z armadowej wikipedii

Co do tytułów fregaty Nebulon-B to mamy:
-Redemption (z podstawki)
-Salvation (z dodatku)
-Yavaris (z dodatku)

A więc wychodzi na to, że tu występuje problem z tłumaczeniem (nie mam tego dodatku, a więc zakładam że chodzi o Redemption i Salvation).

FinekTSC - Nie 19 Lip, 2015

Dzięki wielkie.

Też mi się tak wydaje, ze to te dwa. Cóż. Na turniejach nie gram obecnie, ale pewnie jakaś Errata dopuści te 2 jednostki jako 2 osobne.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group