| 
				
					| 
							
								|  | galakta.pl Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta
 |  |  Zasady - Jon Snow
 
 00matej00 - Pią 16 Paź, 2015
 Temat postu: Jon Snow
 Witam, otóż czy Jon Snow działa w ten sposób iż dodaje te 4 pkt swojej siły do każdego wyzwania jak stoi i tyle, czy musi uklęknąć (czyli zostać zadeklarowany jako atakujacy bdz obronca) i wtedy doda te swoje punkty.
 
 Grałem przed chwilą z dziewczyną która miała straż, i pan Snow był odrobinkę over power
   Trejo - Pią 16 Paź, 2015
 
 Nie musi klękać,fakt jest to trochę op ale każda frakcja ma przegięte postacie
   uday - Sob 17 Paź, 2015
 
 Nie musi klękać. Jak ma miecz, to Renoma działa przy każdym wyzwaniu w którym uwarza się, że bierze udział. Ale trzeba też pamiętać, że działa tylko podczas ataku.
 Paves83 - Sro 21 Paź, 2015
 
 1. Ale renoma nie ma obostrzenia, że tylko podczas ataku zyskuje się punkt władzy ...
 2. Pytanie: Czy w takim razie, mimo że John Snow ma wydrukowaną tylko INTRYGĘ to może brać udział w wyzwaniach Walki i Władzy czy tylko w innych wyzwaniach INTRYGI?
 Jager - Czw 22 Paź, 2015
 
 
  	  | Paves83 napisał/a: |  	  | Pytanie: Czy w takim razie, mimo że John Snow ma wydrukowaną tylko INTRYGĘ to może brać udział w wyzwaniach Walki i Władzy czy tylko w innych wyzwaniach INTRYGI? | 
 
 Odpowiedź: Jeśli tylko stoi to bierze udział w każdym wyzwaniu w którym atakuje jego brat z Nocnej Straży. Jon nie potrzebuje mieć żadnej ikony.
 Trzeba pamiętać, że to działa tylko w ataku i tylko jak atakuje się jakąś inną postacią z Nocnej Straży.
 00matej00 - Czw 22 Paź, 2015
 
 A czy wtedy jak on stoi i doda swoja sile, to kleczy (czyli jest deklarowany jako atakujacy) czy stoi nadal i dalej dodaje swoja sile do kolejnych wyzwan ?
 Jager - Czw 22 Paź, 2015
 
 Mozna go kleknac tylko do intrygi (oko) i wtedy juz nie dziala jego zdolnosc. Chyba ze jakos go wyprostyjesz.
 Paves83 - Czw 22 Paź, 2015
 
 
  	  | 00matej00 napisał/a: |  	  | A czy wtedy jak on stoi i doda swoja sile, to kleczy (czyli jest deklarowany jako atakujacy) czy stoi nadal i dalej dodaje swoja sile do kolejnych wyzwan ? | 
 
 Nie klęka po stoczeniu wyzwania, w którym "wspiera" atak innego jegomościa z nocnej straży.
 uday - Sob 24 Paź, 2015
 
 
 Oczywiście masz rację. Nie wyraziłęm się wystarczająco jasno. 	  | Paves83 napisał/a: |  	  | 1. Ale renoma nie ma obostrzenia, że tylko podczas ataku zyskuje się punkt władzy ... | 
 
 |  |