|
galakta.pl Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta |
 |
Horror w Arkham - Czarna Koza z Lasu
Lunar - Nie 18 Paź, 2015 Temat postu: Czarna Koza z Lasu
W sumie nie było jeszcze tematu stricte dla Kozy, a większość dyskusji toczyła się w temacie Lurkera.
Cytując:
Michal napisał/a: | Nastał kolejny miesiąc [...]
Horror w Arkham Czarna Koza z Lasu
Dodatek jeszcze nie został wyprodukowany. Czekamy na aktualizację informacji z fabryki.
|
Toteż może w nowościach listopadowych albo grudniowych - przy dobrych wiatrach.

Składniki:
*1 instrukcja
*90 karty Badaczy:
- 11 Przedmiotów powszechne
- 11 Przedmiotów unikatowe
- 4 Zaklęcia
- 8 kart Członkostwa w Kulcie "Jednego z Tysiąca"
- 16 Zielonych Kart Zepsucia
- 16 Czerwonych Kart Zepsucia
- 24 kart Spotkań Kultu
* 88 kart Przedwiecznych:
- 36 kart Obszarów Arkham
- 24 karty Bram
- 23 karty Mitów
* 5 kart Poziomu Trudności
* 1 arkusz Herolda Czarnej Kozy z Lasu
* 9 żetonów potworów:
- 3 Mroczne Młode
- 1 Mroczny Druid
- 2 Kozie Pomioty
- 3 Kozie Dzieci
espanoles - Sro 28 Paź, 2015
wczoraj miałem przyjemność pierwszy raz zagrać w "Czychającego na progu" a tu taki smaczek...
karty poziomów trudności
karty zepsucia
jest na co czekać
Lunar - Pią 30 Paź, 2015
Przy tak wielu dodatkach gra jest absolutnie niezbalansowana i trzeba samemu to pilnować, modyfikować. Nie ma nic bohaterskiego w przegrywaniu po 10 turach ^^
Podstawka była diabelnie za prosta - dało się strategiczne miejsca blokować. Dodatki wprowadziły rozerwania czy nowe miasta - zapanować jest diabelnie ciężko. Nowe miasto jest równie męczące co upierdliwy Herold (są mniej i bardziej uciążliwi ). Jak i ta magiczna optymalna liczba - 4 graczy najlepiej opanowuje stół. Jak i rozgrywka nie jest tak męcząca.
Skoro cała frajda wynika z klimatu, no to proszę
espanoles - Sob 31 Paź, 2015
Lunar napisał/a: | Przy tak wielu dodatkach gra jest absolutnie niezbalansowana i trzeba samemu to pilnować, modyfikować. Nie ma nic bohaterskiego w przegrywaniu po 10 turach ^^
Podstawka była diabelnie za prosta - dało się strategiczne miejsca blokować. Dodatki wprowadziły rozerwania czy nowe miasta - zapanować jest diabelnie ciężko. Nowe miasto jest równie męczące co upierdliwy Herold (są mniej i bardziej uciążliwi ). Jak i ta magiczna optymalna liczba - 4 graczy najlepiej opanowuje stół. Jak i rozgrywka nie jest tak męcząca.
Skoro cała frajda wynika z klimatu, no to proszę |
Jestem po dwóch rozgrywkach 4 badaczy VS podstawka + czychający.. i póki co raz srogi łomot i raz zwycięstwo (przyfarcone ale było). W grze z kolejnymi dodatkami rośnie poziom trudności i doprowadza to do grania tymi samymi oklepanymi badaczmi. Nie ma co mówić ale są duże dysproporcje między postaciami typu Mandy Thompson/Patrice Hathaway/Leo Anderson a postaciami typu Carolyn Fern/Harvey Walters. A jak sam powiedziałeś nie ma nic bohaterskiego w przegrywaniu - w tym wypadku pionkami jak Vincent/Siostra Marry czy Walther i Carolyn.
espanoles - Sro 25 Lis, 2015
No i stało się - przesunęła się premiera Kozy z lasu... Jeszcze niedawno w planach wydawniczych widniała z dopiskiem 'IV kwartał 2015' a teraz już '2015/16'. Z jednej strony dobrze - wole poczekać trochę dłużej ale mieć w końcu (!) pierwszy (!) dodatek bez błędów..
Lunar - Wto 08 Gru, 2015
Michal napisał/a: | Horror w Arkham: czarna Koza z Lasu
Kozy nie będzie w tym roku, jednak powinna być w jednym ze styczniowych transportów, także spodziewajcie się jej w połowie styczna.
|
No więc przypłynie za miesiąc.
Lunar - Sob 23 Sty, 2016
http://s12.postimg.org/di...een_Shot044.jpg
widnieje na stronie głównej 26.01.16 już we wtorek!
espanoles - Sob 30 Sty, 2016
i jak wrażenia ? ktoś posiada ??
Lunar - Nie 31 Sty, 2016
Obsuwy, omyłki i obsuwy sklepowe. Wyślą mi dopiero w ten wtorek
Jeżeli dotrze to się wypowiem ^^
madziam - Wto 09 Lut, 2016
Gdyby ktoś był zainteresowany recenzją Czarnej Kozy to zapraszamy
Czarna Koza z Lasu - recenzja
Lunar - Pią 12 Lut, 2016
Ja w zasadzie zamówiłem łącznie Czarną Kozę i Króla w Żółci jako brakujące mi dodatki (jestem późnym fanem ), toteż fotorelacja tuż po wąchaniu kart i ich koszulkowaniu obejmuje fascynację oboma zestawami.
Koza jest trudnym heroldem. Dlaczego? Kiedy większość gier blokuje się (daje wytchnienie) na wielu otwartych bramach i licznych spotęgowaniach potworów, co daje czas na reakcję i drugą salwę pieczętowania przez badaczy... o tyle tutaj żetony zagłady lecą jak porąbane, bo każde spotęgowanie to nowy żeton zagłady.
Postacie szybko się dozbroiły, a dzięki ustaleniu Shub-Niggurath tematycznie jako Przedwiecznego, trofea były wydawane na potęgę. Partia została przegrana jednak (szybko doszło do przebudzenia ^^). Poniekąd z winy mojej fascynacji Kultem Jednego z Tysiąca i molestowania spotkań kultu (niesamowity dreszczyk - jak Loża Srebrnego Świtu). I racja, Kult jest poboczny, tak jak i karty zepsucia niemal w ogóle nie były zagrożeniem. Choć mają potencjał lawinowego rozmnażania się, to jednak są w grze dużo goooorsze rzeczy Potrzeba czasu by się wysypały lawinowo. Chciwość działała niemal niczym honorarium. Nowe przedmioty i zaklęcia cudaczne. Kontrastując z Czyhającym u Progu - podobne wrażenia. Karty Rozliczeń u Czyhającego miały robić łomot, ale nie jest on tak dominujący wobec tego co robią zwykłe mity i potwory. Możliwe, że ta moja refleksja wynika z faktu, iż już mam wszystkie duże dodatki i róznorodność mitów, potworów i rozerwań bram jest naprawdę już spora, a gra daleka od balansu. Gdyby grać w Kozę na sucho z podstawką jedynie - gra zapewne byłaby za prosta. No i Mroczne Młode hasające sobie po mieście <3 coś pięknego.
PS - Gazeta Studencka + skrzypaczka = fontanna wskazówek <3



Krzysiek - Pon 15 Lut, 2016
Lunar napisał/a: | PS - Gazeta Studencka + skrzypaczka = fontanna wskazówek <3 |
Fontanna? Przecież gazeta jest jednorazowego użytku.
Lunar - Sro 17 Lut, 2016
Umknęło w trakcie lektury
Wciąż super opcja by zgarnąć wskazówkę z Czarnej Rafy ;>
|
|