galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Władca Pierścieni LCG - Zasady gry - Sam Gamgee - umiejętność.

Maciug - Nie 15 Maj, 2016
Temat postu: Sam Gamgee - umiejętność.
Umiejętność bohatera - Sama Gamgee stanowi - "odpowiedź: Kiedy wejdziesz w zwarcie z wrogiem o wyższym koszcie zwarcia niż wynosi twój poziom zagrożenia, przygotuj Sama Gamgee. Do końca tej rundy otrzymuje on +1 do wyprawy, ataku i obrony."

Pytanie: Czy jeżeli wejdę z wrogiem w zwarcie ze strefy przeciwności, a następnie dodatkowo z kolejnym wrogiem w tej samej rudzie z efektu karty, bądź standardowo ze strefy przeciwności, to czy Sam otrzymuje +1 za każdego z wrogów osobno, czyli sumarycznie za 2 wrogów +2?

Zawojak - Nie 15 Maj, 2016

Przyznam się że nawet o tym nie myślałem, ale gdy tak się teraz przyjrzałem treści karty to wychodzi na to że faktycznie w tej sytuacji (o której napisałeś) Sam otrzymuje +1 za każdego wroga o wyższym koszcie zagrożenia z którym wejdzie w zwarcie więc w sumie otzymuje +2 do ataku, obrony i siły woli.
Cread - Nie 15 Maj, 2016

Odpowiedź można odpalić za każdego wroga, więc teoretycznie im więcej tym lepiej :)
Jahmel - Pon 16 Maj, 2016

I tak i nie. Nie jest napisane że otrzymuje bonus za każdego wroga. Z drugiej strony zdolność nie ogranicza zwarcia tylko z jednym przeciwnikiem. Osobiście grałem że po +1.
AndO3131 - Pon 16 Maj, 2016

To jest odpowiedź, więc można ją odpalić za każdym razem, gdy spełnione są warunki.
Cread - Pon 16 Maj, 2016

Jahmel napisał/a:
I tak i nie. Nie jest napisane że otrzymuje bonus za każdego wroga. Z drugiej strony zdolność nie ogranicza zwarcia tylko z jednym przeciwnikiem. Osobiście grałem że po +1.


W FAQ masz tę kwestię poruszoną, więc zdecydowanie tak


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group