galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Gra o Tron - PBF #120

eSzopiklon - Czw 04 Sie, 2016
Temat postu: PBF #120
Zasady:
1. mapa dodatku Uczta dla wron
2. dzicy
3. brak kart losowości
4. losowanie rodów

Gracze:
lukipeki - Arryn
Aras - Lannister
dzerard - Stark
Szewa - Baratheon

W miarę możliwości proszę o aktualizację mapy.
Podawanie rozkazów za pomocą skrótów:
Marsze: M (-1, -0, +1*)
Obrony: D (D, +2*)
Wsparcia: S (S, +1*)
Najazdy: R (R, R*)
Umocnienia Władzy: CP (CP, CP*)


Cele Rodowe:
Stark - Kontroluj Winterfell i 5 lub więcej obszarów z Zamkami lub Twierdzami [1] - wykonane 1 raz
Lannister - Kontroluj Lannisport i King's Landing [1] - wykonane 2 razy
Arryn - Kontroluj The Eyrie i posiadaj więcej dostępnych żetonów Władzy niż inne Rody [1] - wykonane 2 razy
Baratheon - Kontroluj Dragonstone i King's Landing [1] - wykonane 0 razy


Karty Celów


1 A Stalwart Position
Control more Strongholds than each other House.
Arryn: 3
Baratheon: 2
Lannister: 1
Stark: 1


2 The Raven
Hold the Messenger Raven token.
Arryn: 0
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 1


3 Extend Your Reach
Control more sea areas than each other House.
Arryn: 2
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 1


4 Home Invasion
Control the home area of another House.
Arryn: 1
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 1


5 Nothing but Ghosts
Have 1 unit in Harrenhal and no units in any areas adjacent to Harrenhal.
Arryn: 1
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 1


6 A Firm Grip
Control Crackclaw Point and Kingswood.
Arryn: 2
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 3


7 The People's Chosen
Control 4 or more areas with Power icons.
Arryn: 1
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 1


8 Backdoor Politics
Each other House has a higher position on the Victory track than you.
Arryn: 2
Baratheon: 2
Lannister: 2
Stark: 2


9 Spreading the Wealth
Have more Power tokens on the board than each other House.
Arryn: 1
Baratheon: 1
Lannister: 0
Stark: 1


10 The Final Hour
Have only 1 House card in your hand.
Arryn: 1
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 1


11 Land Grab
Wykonał Stark
Control more land areas than any other House.
Arryn: 1
Baratheon: 2
Lannister: 0
Stark: 1


12 Crossing Guard
Wykonał Arryn
Control two areas that are joined by the same bridge.
Arryn: 1
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 1


13 Take the Black
Control Castle Black.
Arryn: 1
Baratheon: 1
Lannister: 2
Stark: 1


14 Support the Crown
Wykonał Arryn
Have 3 units in Crackclaw Point and no units in King's Landing.
Arryn: 1
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 2


15 The Blade
Hold the Valyrian Steel Blade token.
Arryn: 1
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 0


16 Stop the Storm
Control Storm's End.
Arryn: 1
Baratheon: 0
Lannister: 1
Stark: 3


17 Friendly Confines
Control more Castles than each other House.
Arryn: 1
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 1


18 Naval Superiority
Have more Ship units on the board than each other House.
Arryn: 1
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 1


19 A Mountainous Task
Control The Eyrie.
Arryn: 0
Baratheon: 3
Lannister: 4
Stark: 3


20 Ample Harvest
Obtain position 5 or 6 on the Supply track.
Arryn: 2
Baratheon: 1
Lannister: 0
Stark: 1


21 Protect the Neck
Control Seagard, Greywater Watch, and Flint's Finger.
Arryn: 1
Baratheon: 4
Lannister: 1
Stark: 1


22 Hold Court
Control King's Landing.
Arryn: 2
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 4


23 Arbor Gold
Control The Arbor.
Arryn: 4
Baratheon: 2
Lannister: 1
Stark: 2


24 The Throne
Hold the Iron Throne token.
Arryn: 1
Baratheon: 0
Lannister: 1
Stark: 1


25 Cavalry Charge
Have all 5 of your Knight units on the board.
Arryn: 1
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 1


26 Pull the Weeds
Control Searoad Marches, Blackwater, and The Reach.
Arryn: 2
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 2


27 Mercantile Ventures
Wykonał Stark
Control more Ports than each other House.
Arryn: 2
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 1


28 A Riper Fruit
Control Winterfell.
Arryn: 1
Baratheon: 2
Lannister: 2
Stark: 0

eSzopiklon - Czw 04 Sie, 2016

Karty Westeros:

Talia I:
Famine [dzicy] Każdy gracz spada o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia i następnie w kolejności rozgrywki, redukuje armie.
Ironborn Raid [dzicy] Każdy gracz, posiadający co najmniej 2 wykonane Cele w swojej strefie gry spada o 1 pozycję na torze Zwycięstwa.
Mustering [dzicy] Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
New Information [dzicy] W kolejności rozgrywki, każdy gracz losuje jedną kartę Celu. Następnie każdy gracz wybiera jeden Cel z ręki i odkłada na talię Celów, którą należy przetasować.
Rally the Man [dzicy] W kolejności rozgrywki, każdy gracz werbuje jednostki na każdym obszarze zawierającym Zamek.
Rally the Man [dzicy] W kolejności rozgrywki, każdy gracz werbuje jednostki na każdym obszarze zawierającym Zamek.
Shifting Ambitions [dzicy] Wszyscy gracze wybierają 1 kartę Celu i kładą je zakryte w tym samym miejscu. Przetasujcie zakryte karty i odkryjcie je. Następnie, w kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera jeden z tych Celów i bierze go na rękę.
Shifting Ambitions [dzicy] Wszyscy gracze wybierają 1 kartę Celu i kładą je zakryte w tym samym miejscu. Przetasujcie zakryte karty i odkryjcie je. Następnie, w kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera jeden z tych Celów i bierze go na rękę.
The Burden of Power Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) przesuwa żeton Dzikich na pozycję "0", lub b) wszyscy werbują nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
The Burden of Power Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) przesuwa żeton Dzikich na pozycję "0", lub b) wszyscy werbują nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.

Talia II:
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.

Talia III:
Jesienne deszcze [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
Morze sztormów [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
Nawałnica mieczy [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
Sieć kłamstw [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
Uczta dla wron [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.


Karty rodów

Lannister:
Tywin Lannister [4] Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 2 żetony Władzy.
Ser Gregor Clegane [3] [miecz][miecz][miecz]
Ser Jaime Lannister [2] [miecz]
Ogar [2] [wieża][wieża]
Tyrion Lannister [1] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu.
Ser Kevan Lannister [1] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Lannisterów) zapewniają premię +2, a nie +1.
Cersei Lannister [0] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz usunąć z planszy jeden z żetonów Rozkazu pokonanego przeciwnika.


Stark:
Eddard Stark [4] [miecz][miecz]
Robb Stark [3] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.
Roose Bolton [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (razem z tą kartą).
Greatjon Umber [2] [miecz]
Blackfish [1] Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy.
Ser Rodrick Cassel [1] [wieża][wieża]
Catelyn Stark [0] Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton Obrony jego wartość ulega podwojeniu.

Baratheon:
Stannis Baratheon [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycje na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Renly Baratheon [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedna z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Baratheonów) w jednostkę Rycerzy.
Brienne z Tarth [2] [miecz][wieża]
Ser Davos Seaworth [2] Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.[
Melisandre [1] [miecz]
Salladhor Saan [1] Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Baratheonów jednostek Statków spada do 0.
Plama [0] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę.

Arryn
Bronze Yohn Royce [4] Jeśli posiadasz więcej dostępnych żetonów Władzy od twojego przeciwnika, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Littlefinger [3] Jeśli kontrolujesz The Eyrie po tej bitwie, otrzymujesz tyle żetonów Władzy, ile wynosi podwojona wydrukowana wartość Siły karty Rodu twojego przeciwnika.
Nestor Royce [2] [wieża][wieża]
Lyn Corbray [2] [miecz]
Lothor Brune [1] [miecz][wieża]
Alayne Stone [1] Jeśli wygrasz bitwę i kontrolujesz The Eyrie, możesz odrzucić 2 ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby zmusić twojego przeciwnika do odrzucenia wszystkich dostępnych żetonów Władzy.
Lysa Arryn [0] Jeśli twój przeciwnik posiada więcej dostępnych żetonów Władzy od ciebie, otrzymujesz 3 żetony Władzy.


Karty Dzikich:

Aktualną kartę dzikich widział: Arryn
Kartę na spodzie talii widział: wszyscy

WARG-ZWIADOWCA
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy.
Pozostali gracze: Odrzucają po 2 dostępne żetony Władzy (lub tyle, ile aktualnie posiadają).
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy.

CISZA NA MURZE
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Nic się nie dzieje.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Nic się nie dzieje.

JEŹDŹCY MAMUTÓW
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 1 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu.

NAJAZD PREWENCYJNY
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Wybiera jedno:
a) Niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy;
b) Spada o 2 pozycje na torze Wpływów, na którym zajmował najlepszą pozycję.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Dzicy natychmiast atakują ponownie z siłą 6. Nie bierze udziału w licytacji obrony przeciwko temu atakowi (nie otrzyma też żadnych nagród, ani kar).

GROMADZĄ SIĘ NAD MLECZNĄ WODĄ
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile.
Pozostali gracze: Jeśli posiadają po więcej niż jednej karcie Rodu na ręce, muszą wybrać i odrzucić jedną z tych kart.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Bierze cały stos odrzuconych kart Rodu z powrotem na rękę.

ŁUPIEŻCY GRZECHOCZĄCEJ KOSZULI
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Spada o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Pozostali gracze: Spadają o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Następnie gracze redukują armie, aby sprostać nowemu limitowi Zaopatrzenia.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wspina się o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 8 ).

KRÓL ZA MUREM
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Przesuwa swoje żetony Wpływów na najniższe pozycje wszystkich torów Wpływów.
Pozostali gracze: W kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera tor Lenników lub Królewskiego Dworu i przesuwa swój żeton Wpływów na najniższą pozycję tego toru.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Przesuwa swój żeton Wpływów na najwyższą pozycję wybranego toru Wpływów i otrzymuje odpowiedni żeton Dominacji.

ZABÓJCY WRON
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Zamienia wszystkie swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Pozostali gracze: Zamieniają po 2 swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może natychmiast zamienić do 2 jednostek Piechurów z dowolnych obszarów na planszy na dostępne jednostki Rycerzy.

NADCIĄGA HORDA
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 2 ze swoich jednostek w jednym ze swoich Zamków lub Twierdz. Jeśli nie może tego zrobić, niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 1 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.

dzerard - Czw 04 Sie, 2016

Mam pytanko, bo nigdy nie grałem w ten dodatek i nie widzę żeby było to sprecyzowane w zasadach.

Rozumiem, że ta sama karta celów nie może być w tym samym czasie u innego przeciwnika ?

lukipeki - Czw 04 Sie, 2016

Tak. W dodatku, jeśli zostanie raz zużyta(cel zostanie spełniony), to już nie wraca do puli
Aras - Pią 05 Sie, 2016

Pierwsze miejsca na torach wpływów są puste - czy to oznacza że nie korzystamy z przywilejów kruka/miecza/tronu, czy było to zrobione żeby ograniczyć ilość rozkazów z gwiazdką?
lukipeki - Pią 05 Sie, 2016

Normalnie są,tylko chyba zwyczajnie tak jest prościej,bo mapa nie ma nakładki na kruka
eSzopiklon - Pią 05 Sie, 2016

Ok, wszyscy mają już swoje cele, to zapraszam do wysyłania rozkazów.
Cytat:

Pierwsze miejsca na torach wpływów są puste - czy to oznacza że nie korzystamy z przywilejów kruka/miecza/tronu, czy było to zrobione żeby ograniczyć ilość rozkazów z gwiazdką?

Przywileje z posiadania są normalnie, chodzi tylko o ograniczenie gwiazdek

Żeby nie było niedomówień wklejam zasady różniące się od wersji podstawowej:

Skrót Zasad
Pyke jest niedostępne!
Highgarden, Dornish Marches, The Boneway i lądy na południe od nich są niedostępne!
The Arbor i południowe morza są dostępne!
Arryn ma o jeden Żeton Władzy mniej, bo jego stolica używa zwykłego Żetonu Władzy. Poza tym jest on jednak traktowany, jakby był nadrukowany.
Garnizon The Eyrie (Arryn) ma siłę 6.
Garnizon King's Landing (Lannister) ma siłę 5.
Talia I kart Westeros jest inna.

Szczególnie należy zwrócić uwagę na "małą mobilizację", gdzie mobilizuje się tylko w zamkach - castle (tych małych), a nie twierdzach - stronghold (tych dużych).
Brak karty Zaopatrzenie. Dzieje się to teraz na koniec każdej tury!

Nowe warunki zwycięstwa.

Liczba zamków i twierdz nie ma znaczenia dla wygranej.
Wygrywa gracz który na koniec tury ma 7 punktów za realizację celów. (Uwaga! Na koniec tury, a nie w chwili osiągnięcia!)
W przypadku kilku takich graczy wygrywa ten z nich, który kontroluje więcej obszarów lądowych.
W przypadku kolejnego remisu wygrywa ten z nich, który jest wyżej na torze Żelaznego Tronu.

Na koniec tury wykonujmy kolejno:

Zaopatrzenie (Aktualizujemy liczbę beczek i redukujemy armie jeśli trzeba. Zwróćmy uwagę, że nie ma karty Zaopatrzenie w Talii I!)
każdy gracz decyduje czy chce dostać punkt za cel rodowy, o ile oczywiście spełnia kryteria
w kolejności Tronu każdy gracz może ujawnić jedną kartę celu i dostać za nią punkty, o ile oczywiście spełnia kryteria, a następnie ciągnie nową kartę celu

by Sardo


A, i jeszcze jedno. Jak wysyłacie do mnie wiadomości PW to proszę pisać numer gry i ród którym gracie (czyli np. PBF120 Martell) i najlepiej jeszcze sprawę w której piszecie (np. rozkazy, licytacja itp.)

eSzopiklon - Pią 05 Sie, 2016

I jeszcze jedna rzecz

Karta celu która została zrealizowana nie wraca już do puli.
Karta celu która nie została zrealizowana, ale została przez kogoś odrzucona i wróciła do mnie zostaje wtasowana w resztę talii.

A, i byłoby miło gdybyście dodali w podpisie numer gry i ród którym gracie, bo uczestniczymy w kilku grach i może się mylić :wink:

eSzopiklon - Pią 05 Sie, 2016

No to zaczynamy :grin:

I TURA
MAPA

Najpierw Arryn decyduje w jaki sposób użyje kruka, następnie rozpatrujemy ewentualne najazdy i Baratheon rozpoczyna kolejkę marszy

lukipeki - Pią 05 Sie, 2016

Poproszę kartę dzikich
Poproszę również lorda Starka o niepalenie mojego wsparcia :wink:

lukipeki - Pią 05 Sie, 2016

karta zostaje na wierzchu
Aras - Pią 05 Sie, 2016

Zacznę, bo mój ruch i tak nie wpływa na nic ;)

palenie z blackwater nie ma efektu na nic, M-1 na sunset sea
http://npiguet.github.io/...ozmsI3gsrrpgIA.

dzerard - Pią 05 Sie, 2016

lukipeki napisał/a:
Poproszę kartę dzikich
Poproszę również lorda Starka o niepalenie mojego wsparcia :wink:

Mam nadzieje ze nie będę tego żałował :razz:

Stark:
Najazd na morzu do usunięcia ( nic nim nie robie)

lukipeki - Pią 05 Sie, 2016

Dziękuję :wink:
Możesz pocwiczyć edytowanie mapy, akurat zdejmowanie najazdu się nada na początek :wink:

Szewa - Pią 05 Sie, 2016

Skoro najazdy już zostały usunięte, więc zaczyna się wykonywanie marszów.

Umacniam władzę żetonem na Storm End, rycerz M+0 do Kingswood.

2 statki M+1 na Blackwater Bay.

lukipeki - Pią 05 Sie, 2016

Nie ja prowadzę tę grę, ale parę uwag, żeby było szybciej:
- Marsze wykonuje się pojedynczo, po kolei, wg kolejności na żelaznym tronie( jak absolutnie nie koliduje z nikim innym, to można chwilę wcześniej, ale u Ciebie akurat koliduje, bo mógłbyś drugim marszem np z morza zaatakować mnie, Arryna, a od tego co mógłbyś zrobić mógł zależeć mój ruch)

- jak atakujesz kogoś, i wywołujesz bitwę(jak teraz na Blackwater Bay) to wysyłasz w prywatnej wiadomości dowódcę do Mistrza Gry, i zaznaczasz o tym w poście, żeby broniący się już bez ceregieli mógł podać publicznie obrońcę- tak jest szybciej

-dobrym zwyczajem jest aktualizowanie mapy po ruchu- instrukcja jest np tutaj http://www.forum.galakta....?t=7428&start=0

mój ruch teraz: M-1: Piechur na White Harbor
Nie wspieram się z morza
jest 2:0 dla Starka
Dowódca na pw
http://npiguet.github.io/...Kix64Cw44Wq5ICA

Szewa - Pią 05 Sie, 2016

lukipeki napisał/a:
Nie ja prowadzę tę grę, ale parę uwag, żeby było szybciej:
- Marsze wykonuje się pojedynczo, po kolei, wg kolejności na żelaznym tronie( jak absolutnie nie koliduje z nikim innym, to można chwilę wcześniej, ale u Ciebie akurat koliduje, bo mógłbyś drugim marszem np z morza zaatakować mnie, Arryna, a od tego co mógłbyś zrobić mógł zależeć mój ruch)

- jak atakujesz kogoś, i wywołujesz bitwę(jak teraz na Blackwater Bay) to wysyłasz w prywatnej wiadomości dowódcę do Mistrza Gry, i zaznaczasz o tym w poście, żeby broniący się już bez ceregieli mógł podać publicznie obrońcę- tak jest szybciej

-dobrym zwyczajem jest aktualizowanie mapy po ruchu- instrukcja jest np tutaj http://www.forum.galakta....?t=7428&start=0

Dzięki za uwagi.

Dowódca wysłany na PW.
Będę aktualizował mapę.

Aras - Pią 05 Sie, 2016

Cersei

http://npiguet.github.io/...KXho5jhr6vllKA.

lukipeki - Pią 05 Sie, 2016

to teraz obrońca Starka na White Harbor i ruch Starka
Aras - Pią 05 Sie, 2016

Przy okazji niech Lord Stark zdejmie rozkaz Bary - ja zapomniałem :oops:
dzerard - Sob 06 Sie, 2016

lukipeki napisał/a:

mój ruch teraz: M-1: Piechur na White Harbor
Nie wspieram się z morza
jest 2:0 dla Starka
Dowódca na pw


mój dowódca:
Catelyn Stark

i mój ruch:
Winterfell (M-1): Piechur na Karhold, rycerz na Moat Cailin

http://tinyurl.com/HpXXdxQn3FQTqVSJWM9e

lukipeki - Sob 06 Sie, 2016

atakowała Lysa Arryn, biorę 3 ŻW i wracam z powrotem na paluszki
poczekam z ruchem i mobilką na Lannistera
http://npiguet.github.io/...euAje2aquSAgA..

Aras - Sob 06 Sie, 2016

KN na Blackwater, FM na Riverrun, zostawiam żeton na Harrenhal.
Nie mam juz z nikim interakcji, więc dodałem sobie koronki ze Stoney Sept, a z mobilki 2xSH na zatokę

http://npiguet.github.io/...qPhrIHnuq7qkIA.

lukipeki - Sob 06 Sie, 2016

M+1: wszystko na Crackclaw,nie zostawiam zetonu
Sory że bez mapki,do jutra jestem na telefonie
z CP* statek na Narrow Sea

dzerard - Sob 06 Sie, 2016

Mój ruch:
Moat Cailin - m+0:
Piechur do Greywater Watch, Machina do Seagard

Zaktualizowałem mapę, dodałem ŻW, oraz poprawiłem zaopatrzenie, zerknijcie czy wszystko się zgadza

http://tinyurl.com/kbt4EEjWSxsDw2pS4Soc

Rozumiem, że teraz cele ?

Aras - Sob 06 Sie, 2016

jeszcze atakujący Bary i chyba komplet
Szewa - Sob 06 Sie, 2016

Atakujący bary? Na mapie nic nie ma już.
dzerard - Sob 06 Sie, 2016

Bara jest już po dwóch marszach, więcej nie ma
Szewa - Sob 06 Sie, 2016

Więc możemy zacząć z celami i kolejną rundą.
Aras - Sob 06 Sie, 2016

Nie ma odznaczonego kto u Bary atakował mnie w blackwater Bay ;) przegapilem albo nie było info
Szewa - Sob 06 Sie, 2016

Już jest, Briene z Tartu.
http://npiguet.github.io/...JLosazgvZvompA.


Z góry przepraszam za niedociągnięcia podczas korzystania z mapy,pierwszy raz się nią posługuje :)

dzerard - Sob 06 Sie, 2016

to teraz cele po kolei czy jak ?
lukipeki - Sob 06 Sie, 2016

Ja mam rodowy i nr14: 3 jednostki w Crackclaw i żadnej w KL
poproszę na pw nowy cel

Aras - Sob 06 Sie, 2016

Lannister tylko rodowy
Szewa - Sob 06 Sie, 2016

Żadnego wypełnionego celu.
dzerard - Sob 06 Sie, 2016

Stark:
Control more Ports than each other House.

To co 2 runda ?

Szewa - Sob 06 Sie, 2016

Yup, możemy zaczynać :) MG gdzie jesteś?
eSzopiklon - Sob 06 Sie, 2016

Już jestem :wink:
Zaraz wysyłam cele Arrynowi i Starkowi

MAPA przed wydarzeniami (mam nadzieje że nic nie kantowaliście bo nie mam czasu sprawdzać czy wszystkie ruchy są poprawnie naniesione :wink: )

Wydarzenia:
1. New Information [dzicy] W kolejności rozgrywki, każdy gracz losuje jedną kartę Celu. Następnie każdy gracz wybiera jeden Cel z ręki i odkłada na talię Celów, którą należy przetasować.
2. Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
3. Morze sztormów [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.


Czyli za chwilę wyślę każdemu z Was jeszcze jedną kartę celu, i wtedy którąś z czterech, które będziecie mieli na ręce odsyłacie mi z powrotem, a ja tasuję talię celów.
Następnie posiadacz kruka zdecyduje co robimy dalej.

lukipeki - Nie 07 Sie, 2016

Przykro mi ale widzę i u Starka i u Baratheona 2 porty,więc punkt się nie należy
dzerard - Nie 07 Sie, 2016

Ale bara nie ma w żadnym porcie jednostki
eSzopiklon - Nie 07 Sie, 2016

Moim zdaniem Stark ma 1 port (winterfell), a reszta po 0, więc jest dobrze...

Wszyscy wysłali już swoje decyzje co do kart, więc poprosimy Arryna o decyzję co robimy z 2 kartą

dzerard - Nie 07 Sie, 2016

eSzopiklon napisał/a:
Moim zdaniem Stark ma 1 port (winterfell), a reszta po 0, więc jest dobrze...

Wszyscy wysłali już swoje decyzje co do kart, więc poprosimy Arryna o decyzję co robimy z 2 kartą


chodziło mu pewnie o to że Bara ma 2 obszary graniczące z portem i tak samo ja mam, ale to chyba nie o to chodzi. Zresztą to do końca sprecyzowane nie jest... W innych kartach celu ,,Control'' oznacza że masz jednostkę albo masz żeton władzy na danym terenie ale to jest port, więc żetonu nie postawisz bo i tak należy do Ciebie

eSzopiklon - Nie 07 Sie, 2016

Kontrolowanie oznacza posiadanie na polu jednostki lub żetonu. Na potwierdzenie z karty: Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje. pobiera się żetony za porty w których jest statek a nie za porty będące w obszarach które się kontroluje. Więc Stark dostał punkt za realizację celu, a Arryn decyduje o karcie z 2 talii
lukipeki - Nie 07 Sie, 2016

Nic się nie dzieje
eSzopiklon - Nie 07 Sie, 2016

W takim razie poproszę o rozkazy (bez najazdów) :grin:
lukipeki - Nie 07 Sie, 2016

na kogo czekamy?
eSzopiklon - Nie 07 Sie, 2016

Na mnie :wink: nie spodziewałem się że jesteście tacy szybcy :grin:


MAPA II TURA

Arryn już podglądał dzikich, więc może wykorzystać kruka tylko żeby zmienić rozkaz. Potem marsze w kolejności znanej :wink:

lukipeki - Nie 07 Sie, 2016

no dobra, to zmieniam M-1 na M+1, z braku laku :wink:
http://npiguet.github.io/...ITqjJrojaPguqQ.

Szewa - Pon 08 Sie, 2016

Statek z BB m+0 na Shipbreaker Bay.

http://npiguet.github.io/...OaNkOWxqOOSgA..

Aras - Pon 08 Sie, 2016

M-1 Ship na Sunset Sea
http://npiguet.github.io/...OyaoOijkOakgA..

lukipeki - Pon 08 Sie, 2016

M+1: Kn na Blackwater,fm na Harrenhal,fm na The Fingers
Dowódca na pw

Aras - Pon 08 Sie, 2016

lukipeki napisał/a:
M+1: Kn na Blackwater,fm na Harrenhal,fm na The Fingers
Dowódca na pw

Trion [1], atakował Lyn czy Littlefinger?

http://npiguet.github.io/...LHqoLLjlJrkgIA.

lukipeki - Pon 08 Sie, 2016

Lyn,niestety dla Ciebie i Twojego konia
Paluszek jeszcze się czai :roll:
Mam zmienić?

Aras - Pon 08 Sie, 2016

Nie - tochę kusiło mnie żebyś zmienił, ale nie chce rozstawać się ze wszystkimi moimi ŻW ...
http://npiguet.github.io/...OOgieSYtdKG77WI

Lordzie Stark możesz już atakować mnie w Riverrun ...

dzerard - Pon 08 Sie, 2016

Piechur z Greywatcher (m-1) na flint's finger i zostawiam żw

Jestem na telefonie wiec nie dodam mapy

Szewa - Pon 08 Sie, 2016

Piechur z Kingswood m+1 na The Reach


http://npiguet.github.io/...-WApOaYtOiAgA..


/ Uwaga, knucie w toku, prosimy o chwilę na wino.

Aras - Pon 08 Sie, 2016

Poknuje trochę i podam decyzję jak wróci kruk z PW ;)
Szewa - Pon 08 Sie, 2016

Poknute. Czekamy na resztę.
lukipeki - Pon 08 Sie, 2016

M+0: fm na Crackclaw, fm na Mountains of the Moon
z CP* robię piechurka
http://npiguet.github.io/...LHqoLHjnZrkgIA.

Aras - Pon 08 Sie, 2016

Poknute, Lord Baratheon cofa ruch za moim i GMa pozwoleniem
lukipeki - Pon 08 Sie, 2016

ok, to ja też cofam :wink: jak to teraz wygląda: lord Baratheon zdejmuje marsz, czy rusza sie gdzie indziej, czy co?
Aras - Pon 08 Sie, 2016

Jak dla mnie to mapa teraz wygląda tak:
http://npiguet.github.io/...pSY7ZCS4ae14oCA
Baratheon -> Lanni -> Arryn -> Stark
i czekam na decyzje Lorda Batarheona

Szewa - Pon 08 Sie, 2016

Piechur i konnica z Kingswood m+1 na The Reach.

Moja kolej skończona.

http://npiguet.github.io/...ILlho3khqHpo5I.

lukipeki - Pon 08 Sie, 2016

http://npiguet.github.io/...InkmLXLhuqtiA..

Ruch taki sam, ale czekam z CP*

Aras - Pon 08 Sie, 2016

SH na Bay of Ice
http://npiguet.github.io/...Kix6qCZ4bua5ICA

lukipeki - Pon 08 Sie, 2016

Stark?
dzerard - Pon 08 Sie, 2016

wysłałem wiadomość prywatną do mistrza gry, bo nie jestem do końca pewny jednej rzeczy, jak mi odpisze to napiszę swój ruch
dzerard - Pon 08 Sie, 2016

http://tinyurl.com/l884lZkrt8MVlmDN1nPL

Seagard (m+0):

Machina atak na Riverrun - dowódca na PW
Rycerz marsz na Moat Callin

Zostawiam ŻW

Aras - Pon 08 Sie, 2016

Ogar, cofam na Searoad. Dodałem sobie koronki z CP i SE z CP* w Lannisporcie
http://npiguet.github.io/...YqM5qiC56uO6YCA

lukipeki - Pon 08 Sie, 2016

Stark miał 1 ŻW za dużo
Z CP* biorę piechurka
Wykonuję cel rodowy i 12 Crossing Guard
Control two areas that are joined by the same bridge.

Starkowi i Lannisterowi dodałem punkt za rodowy
Poproszę nową kartę celu, i piszcie czy macie jakieś cele jeszcze :wink:
http://npiguet.github.io/...aCJ5Ji1w53mnYg.

Aras - Pon 08 Sie, 2016

Bara ma nie zdjęty rozkaz CP ale doliczone koronki -
http://npiguet.github.io/...IHio4bqgovqs6k.

lukipeki - Pon 08 Sie, 2016

Fakt, zapomniałem :wink:
masz jakiś cel z ręki? :wink:

Szewa - Pon 08 Sie, 2016

0 celów, następni i lecimy z kolejną Turą :)
dzerard - Pon 08 Sie, 2016

lukipeki napisał/a:
Stark miał 1 ŻW za dużo
Z CP* biorę piechurka
Wykonuję cel rodowy i 12 Crossing Guard
Control two areas that are joined by the same bridge.

Starkowi i Lannisterowi dodałem punkt za rodowy
Poproszę nową kartę celu, i piszcie czy macie jakieś cele jeszcze :wink:
http://npiguet.github.io/...aCJ5Ji1w53mnYg.


Czemu za dużo ? Miałem 7 dostałem trzy za koronki i minus 1 za to ze zostawiłem podczas bitwy ?
O co chodzi ?

dzerard - Pon 08 Sie, 2016

Ja mam wykonany cel numer 11
Aras - Pon 08 Sie, 2016

lukipeki napisał/a:
Fakt, zapomniałem :wink:
masz jakiś cel z ręki? :wink:

Tylko rodowy, reszta może za 3 tury :P

dzerard napisał/a:
Czemu za dużo ? Miałem 7 dostałem trzy za koronki i minus 1 za to ze zostawiłem podczas bitwy ?
O co chodzi ?

chyba o brak kontrli nad obszarem wodnym przy porcie, ale nie jestem pewien czy to w tej sytuacji działa

dzerard - Pon 08 Sie, 2016

Aras napisał/a:
lukipeki napisał/a:
Fakt, zapomniałem :wink:
masz jakiś cel z ręki? :wink:

Tylko rodowy, reszta może za 3 tury :P

dzerard napisał/a:
Czemu za dużo ? Miałem 7 dostałem trzy za koronki i minus 1 za to ze zostawiłem podczas bitwy ?
O co chodzi ?

chyba o brak kontrli nad obszarem wodnym przy porcie, ale nie jestem pewien czy to w tej sytuacji działa


Aaa faktycznie zwracam honor :razz:

lukipeki - Pon 08 Sie, 2016

http://npiguet.github.io/...KWG45SE5bWn5KCA

To prosimy wydarzenia, panie szefie :wink: i karty celu dla mnie i Starka

eSzopiklon - Pon 08 Sie, 2016

Zaraz wyślę karty celów

MAPA przed wydarzeniami

Wydarzenia
1. Mustering [dzicy] Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
2. Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
3. Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.


W Westeros zapanowała zima, i jedyne czego możecie być pewni to atak dzikich...Więc na razie zwerbujcie nowe jednostki i potem dowiemy się co dalej :wink:

Szewa - Wto 09 Sie, 2016

Mobilizuję:

W SE: 1 Statek do SB
W Dragonstone: 1 Statek do SB, Piechurów zamieniam na Rycerzy
The Reach: Piechurów zmieniam na Rycerzy

http://npiguet.github.io/...KWG45SE5bSX5KCA

Aras - Wto 09 Sie, 2016

Lannister:
KL: 2x up do Knight
Lannisport: up do SE, up do KN

http://npiguet.github.io/...pTmjZDkl5LnkoA.

lukipeki - Wto 09 Sie, 2016

Harrenhal,Crackclaw: up do KN
The Eyrie: SH na Narrow Sea

Aras - Wto 09 Sie, 2016

http://npiguet.github.io/...OaohOutjumAgA..

No to jeszcze Stark. Dobrze myślę że mogą nas czekać dwa razy dzicy w tej turze?

Szewa - Wto 09 Sie, 2016

Tak, zależy od tego, jaką kartę nr 2 ponownie wylosujemy.
lukipeki - Wto 09 Sie, 2016

Nie,symbol dzikich z dolosowanej karty się nie liczy. Tak od zawsze jest tutaj grane
Szewa - Wto 09 Sie, 2016

lukipeki napisał/a:
Nie,symbol dzikich z dolosowanej karty się nie liczy. Tak od zawsze jest tutaj grane

Oh, nie wiedziałem, dzięki za informacje ;)

Aras - Wto 09 Sie, 2016

Jeżeli Stark jeszcze nie zrektutował to mogę zamienić jedno SE na KN w Lannisporcie?
eSzopiklon - Wto 09 Sie, 2016

Tak, jeszcze możesz wymienić.
Ale proszę żebyście wpisywali przemyślane decyzje, bo więcej cofania ruchów już nie będzie...

Aras - Wto 09 Sie, 2016

eSzopiklon napisał/a:
Tak, jeszcze możesz wymienić.
Ale proszę żebyście wpisywali przemyślane decyzje, bo więcej cofania ruchów już nie będzie...

Poczułem się ustawiony do pionu :P
Ulicami Lannisportu przeszła procesja, nic nie zmieniam, co ma być to będzie




PS wysyłamy na dzikich czy czekamy na II talię?

lukipeki - Wto 09 Sie, 2016

Chyba lepiej poczekać,bo licytacja może być
eSzopiklon - Wto 09 Sie, 2016

Cytat:
Poczułem się ustawiony do pionu :P
Ulicami Lannisportu przeszła procesja, nic nie zmieniam, co ma być to będzie


Heh, to było bardziej skierowane do Lorda Baratehona który cofnął swój ruch, Ty chciałeś zmienić tylko mobilizację. Także Twoja decyzja :wink:


Cytat:
PS wysyłamy na dzikich czy czekamy na II talię?

Czekamy, może być starcie czy zbieranie koronek więc to dużo zmieni.
Została tylko mobilka Starka

Szewa - Wto 09 Sie, 2016

eSzopiklon napisał/a:
Cytat:
Poczułem się ustawiony do pionu :P
Ulicami Lannisportu przeszła procesja, nic nie zmieniam, co ma być to będzie


Heh, to było bardziej skierowane do Lorda Baratehona który cofnął swój ruch, Ty chciałeś zmienić tylko mobilizację. Także Twoja decyzja :wink:


Odpokutowałem to już wstydem :cry:

dzerard - Wto 09 Sie, 2016

Napisałem do miszcza gry parę pytań, bo nie wiem dokładnie jakie są tu przyjęte zasady na forum i wolę się upewnić. Klika rzeczy się różni od tego jak ja grałem np. nawet to:

lukipeki napisał/a:
Nie,symbol dzikich z dolosowanej karty się nie liczy. Tak od zawsze jest tutaj grane

lukipeki - Wto 09 Sie, 2016

Jak chcesz to możesz zapytać tutaj, będzie szybciej :wink: chyba,że zdradzałoby to Twoją ukrytą strategię, to nie :grin:
I jak coś, to polecam zajrzeć:

http://galakta.pl/downloa..._instrukcja.pdf
http://galakta.pl/download/Gra_o_Tron_FAQ_male.pdf

dzerard - Wto 09 Sie, 2016

Moja mobilizacja (Stark):

Winterfell (+2):
- Statek na The Shivering Sea
- Piechur

White Harbor (+1)
- Statek na The Shivering Sea

Moat Cailin (+1):
- Piechur

Seagard (+2):
- Rycerz

Flint's finger (+1):
- up z piechura > Rycerz

Riverrun (+2):
- Rycerz

Sorki że tak późno ale ciężki dzień w pracy

Zaktualizowałem mapkę - dodałem 2 do dzikich z talli nr 1, naniosłem swoją mobilizację i zamieniłem machine na rycerza tak jak chciał Lanister.

http://tinyurl.com/s2TxTCQ4fWXyHX8gugau

eSzopiklon - Sro 10 Sie, 2016

2. b) Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.

Dostępne żetony:
Baratheon : 8
Lannister : 8
Arryn : 11
Stark: 8

A więc poproszę o żetony na Tron

P.S. na mapie piechur z Flinta się zbuntował i nie chciał zostać rycerzem :wink: - poprawiłem
P.S.2 Pamiętajcie że oprócz licytacji będzie jeszcze atak dzikich

eSzopiklon - Sro 10 Sie, 2016

Wyniki licytacji o Tron:

Baratheon : 3
Arryn : 3
Stark: 0
Lannister : 0

Baratheon
rozstawia remisy, a ja czekam na oferty za miecz :wink:

Dostępne żetony:
Baratheon : 5
Arryn : 8
Stark: 8
Lannister : 8

lukipeki - Sro 10 Sie, 2016

#gorzejniznajgorzej
To lord Bara mnie zaskoczył...

Szewa - Sro 10 Sie, 2016

Arryn otrzyma żelazny tron.
Baratheon.
Następnie Lannister i Stark. Tak będzie układać się tor.

Aras - Sro 10 Sie, 2016

Zaskakująca i niecodzienna decyzja
Stark?lanni?

Szewa - Sro 10 Sie, 2016

Arryn>Baratheon>Lanister>Stark
lukipeki - Sro 10 Sie, 2016

Nie ogarniam ale dziękuję bardzo :wink:
Aras - Sro 10 Sie, 2016

lukipeki napisał/a:
Nie ogarniam ale dziękuję bardzo :wink:

Uważaj - w tym szaleństwie pewnie jest metoda ;)

eSzopiklon - Sro 10 Sie, 2016

Wyniki licytacji o Miecz:

Stark: 3
Lannister : 1
Baratheon : 1
Arryn : 0

Tym razem Arryn rozstawia remisy, i możecie wysyłać na kruka

Dostępne żetony:
Baratheon : 4
Arryn : 8
Stark: 5
Lannister : 7

lukipeki - Sro 10 Sie, 2016

Stark
Baratheon
Lannister
Arryn

eSzopiklon - Czw 11 Sie, 2016

Wyniki licytacji o Ptaka:

Arryn : 6
Stark: 4
Lannister : 4
Baratheon : 2

Arryn rozstawia remisy, i wysyłajcie ostatnie żetony na dzikich (atak za 10)

Dostępne żetony:
Baratheon : 2
Arryn : 2
Stark: 1
Lannister : 3

lukipeki - Czw 11 Sie, 2016

Stark zrobił się zdecydowanie za mocny
Więc Lannister przed Starkiem

Aras - Czw 11 Sie, 2016

Nie spodziewałem się tego zaszczytu :wink:
lukipeki - Czw 11 Sie, 2016

na dzikich już mogę nie być taki łaskawy xD
eSzopiklon - Czw 11 Sie, 2016

Wyniki walki z dzikimi:

Arryn : 1
Stark: 0
Lannister : 2
Baratheon : 2

Przegraliście 10:5

NAJAZD PREWENCYJNY
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Wybiera jedno:
a) Niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy;
b) Spada o 2 pozycje na torze Wpływów, na którym zajmował najlepszą pozycję.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Dzicy natychmiast atakują ponownie z siłą 6. Nie bierze udziału w licytacji obrony przeciwko temu atakowi (nie otrzyma też żadnych nagród, ani kar).


Stark decyduje którą karę woli i możecie wysyłać rozkazy


MAPA po licytacjach, przed decyzją Starka

dzerard - Czw 11 Sie, 2016

eSzopiklon napisał/a:
Wyniki walki z dzikimi:

Arryn : 1
Stark: 0
Lannister : 2
Baratheon : 2

Przegraliście 10:5

NAJAZD PREWENCYJNY
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Wybiera jedno:
a) Niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy;
b) Spada o 2 pozycje na torze Wpływów, na którym zajmował najlepszą pozycję.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Dzicy natychmiast atakują ponownie z siłą 6. Nie bierze udziału w licytacji obrony przeciwko temu atakowi (nie otrzyma też żadnych nagród, ani kar).


Stark decyduje którą karę woli i możecie wysyłać rozkazy


MAPA po licytacjach, przed decyzją Starka


niszcze statek na The Shivering Sea i piechura w Moat Cailin

lukipeki - Czw 11 Sie, 2016

http://npiguet.github.io/...YbitIPsgJ_koIA.
Aras - Czw 11 Sie, 2016

Była wtopa, ale dzicy chyba spadają na 6?
http://npiguet.github.io/...b6E44ao26vnqYA.

lukipeki - Czw 11 Sie, 2016

tak, zawsze zapominam to zmienić xD
eSzopiklon - Czw 11 Sie, 2016

Cytat:
tak, zawsze zapominam to zmienić

Ja też :mrgreen:

No to mamy mapę z rozkazami na 3 turę:

MAPA

Arryn może użyć kruka i od razu rozpatruje swój najazd. Potem najazd Lannistera, pozostałe bez efektu

lukipeki - Pią 12 Sie, 2016

Poproszę kartę Dzikich
Palę najazd w Stony Sept, i koronkę w Seagardzie
Pozostałe najazdy co najwyżej palą siebie, więc je zdjąłem
Nie wiem, na co liczył lord Stark, najpierw usuwając statek, a póżniej kładąc marsz na morzu, ale w sumie to nieistotne :lol:
M+1: 2xsh na Shivering Sea,3:2 dla mnie, dowódca na PW
http://npiguet.github.io/...ISA5pyf7L294oCA

dzerard - Pią 12 Sie, 2016

lukipeki napisał/a:
Poproszę kartę Dzikich
Palę najazd w Stony Sept, i koronkę w Seagardzie
Pozostałe najazdy co najwyżej palą siebie, więc je zdjąłem
Nie wiem, na co liczył lord Stark, najpierw usuwając statek, a póżniej kładąc marsz na morzu, ale w sumie to nieistotne :lol:
M+1: 2xsh na Shivering Sea,3:2 dla mnie, dowódca na PW
http://npiguet.github.io/...ISA5pyf7L294oCA
Miecz plus Eddark
lukipeki - Pią 12 Sie, 2016

Za mało,Bronze Yohn Royce wygrywa
Szewa - Pią 12 Sie, 2016

Kn m-1 z Dragonstone na Cracklaw.
Wspieram się statkami z Shipbreaker Bay.
Dowódca na PW.

http://npiguet.github.io/...OiYiMy455ml7qSA

lukipeki - Pią 12 Sie, 2016

Wspieram się z Blackwater
Broni Littlefinger

Szewa - Pią 12 Sie, 2016

Atakował Stannis.

9 vs 10.

Wycofaj swoich rycerzy.

http://npiguet.github.io/...6GD4LeP4oyX6pCA

lukipeki - Pią 12 Sie, 2016

Chyba tylko jednego rycerza
Widows Watch
mapkę tak za godzinkę wrzucę
I zgarniam 8 ZW :grin:

Szewa - Pią 12 Sie, 2016

lukipeki napisał/a:
Chyba tylko jednego rycerza

Gdy piszę rycerzy chodzi mi o jeden pionek - oddział :)

Wrzucam mapkę za Ciebie:

http://npiguet.github.io/...YPQgemxt-OQgA..

Aras - Pią 12 Sie, 2016

M+0 KN KN na Blackwater
Dowódca poszedł na PW

lukipeki - Pią 12 Sie, 2016

Lothar Brune
Aras - Pią 12 Sie, 2016

Atakował Gregor
http://npiguet.github.io/...KHoiIDsuInpqIA.

eSzopiklon - Pią 12 Sie, 2016

Atakował gregor, rycerz ginie
I uznaję że Stark jeszcze nie wykorzystał miecza, bo po ujawnieniu dowódców przegrywał 8-6 więc nie miało sensu użycie miecza

P.S. przez weekend mnie nie będzie, więc jeśli nie skończycie tury do dzisiaj wieczorem to musicie poczekać parę dni na nowe cele

lukipeki - Pią 12 Sie, 2016

Sam napisał że używa,w ciemno
Jego problem że nic mu to nie dało
Nie bawmy się w dzieciakowanie i prowadzenie graczy za rączkę
A karta dzikich zostaje na wierzchu

dzerard - Pią 12 Sie, 2016

lukipeki napisał/a:
Sam napisał że używa,w ciemno
Jego problem że nic mu to nie dało
Nie bawmy się w dzieciakowanie i prowadzenie graczy za rączkę
A karta dzikich zostaje na wierzchu


To mistrz gry decyduje, a nie ty

Aras - Pią 12 Sie, 2016

Lord nie dyskutuje, GM podjął decyzję, tylko się rusza ;)
lukipeki - Pią 12 Sie, 2016

Jak tam chcecie
Ja już nie mam ruchu

Szewa - Pią 12 Sie, 2016

Stark, Twoja kolej.
eSzopiklon - Pią 12 Sie, 2016

Po prostu uważam że najpierw podaje się dowódców, a po ich ujawnieniu decyduje się o użyciu miecza. Stark chciał przyspieszyć grę i napisał to wcześniej, ale jestem pewien że gdyby wiedział kto atakuje nie użyłby miecza. Jednak na przyszłość proszę pisać np."w razie potrzeby używam miecza", dzięki temu jest szybciej, a nie ma nieporozumień.

Jak skończycie turę to podliczcie cele, koronki itp. Ja wrócę w niedziele lub w poniedziałek

dzerard - Pią 12 Sie, 2016

Mój ruch (m-1) machina z Riverrun na Harrenhal
dowódca na PW

lukipeki - Sob 13 Sie, 2016

Alayne Stone
To żeście mnie wykosili :razz:
http://npiguet.github.io/...b-C4aCg4LOg4aag

Aras - Sob 13 Sie, 2016

M+1* Kn na palec flinta, wspieram się, jest 4:3 dla mnie, gram Tywina, nawet po dołożeniu miecza Stark przegrywa. Wycofka na Greywater, dokładam sobie 2 ŻW
M+1* KN SE na Stony Shore
Nie odznaczyłem na mapie atakującego i obrońcy Starka
http://npiguet.github.io/...eiIgOy4tOmogA..

Szewa - Sob 13 Sie, 2016

Se m+0 z Kingswood na KL
Wspieram się Rycerzami z The Reach.

Dowódca na pw.


Jest to Melisandre. Kogobyś lwie nie wystawił i tak wygrywam.

http://npiguet.github.io/...OiAs-iwpuiAgA..

Aras - Sob 13 Sie, 2016

Bronił Kevan [1]
http://npiguet.github.io/...eiIgOOYh-GogA..
z ostatnim ruchem poczekam aż Stark poda kto atakował Harrenhall i kto bronił Flint's Finger

dzerard - Sob 13 Sie, 2016

W harenhal
Black fish

W flint's finger
bolton

Aras - Sob 13 Sie, 2016

M-1 na winterfell :lol: fchujdużo kontra moje 0+2 z karty, mam nadzieję że Stark nie użyje karty z mieczem - muszę się tylko przewinąc ;) Przegrywam i wycofuje na Castle Black.
Dodalem 2 żetony Starkowi, 1 żeton Arrynowi, pościągałem rozkazy (po za CP* Arryna)
Lord Stark poda obrońcę, Lord Arryn mobilkę i lecimy z celami

http://npiguet.github.io/...LHovYruqrrkgIA.

lukipeki - Sob 13 Sie, 2016

Piechur
Dodałem punkty za rodowe
Wykonuję z braku laku 2 The Raven
Hold the Messenger Raven token.
Poproszę więc na pw nową kartę celu

http://npiguet.github.io/...oDgto_jra7pgIA.

Szewa - Sob 13 Sie, 2016

Wykonuje rodowy cel.

Na nowe cele i partie musimy poczekac az GM wroci po weekendzie.

dzerard - Sob 13 Sie, 2016

Ja mam dwa cele zrealizowane po tej rundzie (główny) plus:

1 A Stalwart Position
Control more Strongholds than each other House.
Arryn: 3
Baratheon: 2
Lannister: 1
Stark: 1

Jakie miałeś Aras karty do wyboru przed marszem na Winterfell? bo nie wiem jakiej ja mam użyć...
Bo ja mam wszystkie bo wykorzystałem wcześniej Boltona

Aras - Sob 13 Sie, 2016

Jak sobie wejdziesz w mapkę i klikniesz na Lannistera to będziesz wiedział, po przewinięciu reki to jedyna 'zgaszona' karta :razz:

Dżejmi [2] miecz

Aras - Sob 13 Sie, 2016

KURWAMAĆ, nie podam swoich celów bo skasowałem PW z nimi :oops: pamiętam jeden, akurat ten którego na 100% nie wypełniłem ...
lukipeki - Sob 13 Sie, 2016

Cytat:
M-1 na winterfell :lol:

Cytat:
Przegrywam i wycofuje na Castle Black.


Od kiedy można takie wałki robić? :roll:

dzerard - Sob 13 Sie, 2016

lukipeki napisał/a:
Cytat:
M-1 na winterfell :lol:

Cytat:
Przegrywam i wycofuje na Castle Black.


Od kiedy można takie wałki robić? :roll:


faktycznie..
Aras jak przegrywasz bitwę to wracasz tam skąd miałeś marsz

Aras - Sob 13 Sie, 2016

Trudno... przeprazam
dzerard - Nie 14 Sie, 2016

Moja karta w walce o Winterfell to: Greation Umber

Piechur ginie.

Zaktualizowałem liczbę beczek, punkty celu.

Zerknijcie czy wszystko się zgadza:

http://tinyurl.com/vVtrOuUoCleUDtyqbwCn

Czekam jak wróci mistrz gry na nową kartę celu

eSzopiklon - Pon 15 Sie, 2016

Wróciłem :wink:
Czyli mapa przed wydarzeniami wygląda tak: mapa

Wysłałem nowe cele Arrynowi i Starkowi


Wydarzenia:
1. Rally the Man [dzicy] W kolejności rozgrywki, każdy gracz werbuje jednostki na każdym obszarze zawierającym Zamek.
2. Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
3. Uczta dla wron [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.


Czyli zaczynamy od mobilizacji tylko na zamkach
Potem liczymy koronki i rozkazy :grin:

lukipeki - Pon 15 Sie, 2016

uwaga,mobilka bedzie szalona
up do kn
http://npiguet.github.io/...IzhgIHrgYfkh5I.

Szewa - Pon 15 Sie, 2016

W Dragonstone KN.

http://npiguet.github.io/...IDjmKTupLrkgIA.

lukipeki - Pon 15 Sie, 2016

dragonstone to nie zamek :razz:
Szewa - Pon 15 Sie, 2016

Masz rację! :)


Poprawiam. FM w Storms End.

http://npiguet.github.io/...OiAjeiYuuS6kA..

dzerard - Pon 15 Sie, 2016

We wszystkich trzech zamkach piechur : Moat Cailin, white harbor, harenhal
eSzopiklon - Pon 15 Sie, 2016

Jako że Lannister nie może zmobilizować statku do portu to policzyłem koronki

mapa

została tylko mobilka Lannistera na Flincie i możecie wysyłać rozkazy :wink: (bez koron)

Aras - Wto 16 Sie, 2016

SH na Ironman's Bay
http://npiguet.github.io/...OObg-yDj-SggA..

dzerard - Wto 16 Sie, 2016

to co teraz koronki i potem rozkazy ?
Aras - Wto 16 Sie, 2016

Koronki już doliczone, ja swoje rozkazy posłałem ;)
eSzopiklon - Wto 16 Sie, 2016

Mam już rozkazy:

MAPA

Kruk może coś zmienić z zaczyna palenie. Najazdy Lannistera i Starka nie mają co palić.


Jako że gra powoli zbliża się do końca, to żeby nie było wątpliwości:
Jeśli między graczami X i Y będzie remis 6 do 6 w celach i w kolejnej rundzie gracz X zdobędzie 2 punkty a gracz Y 1 punkt.
Czyli:
Gracz X: 8
Gracz Y: 7

Wtedy Wygrywa ten kto ma więcej obszarów, bo nie da się mieć więcej niż 7 punktów z celów.Jeśli w opisanej sytuacji Gracz X zrobiłby cel za 2 pkt to po prostu jeden z nich by mu przepadł. Więc w celach byłby remis 7-7 i wygra ten kto ma więcej obszarów.

Zasada mówi:
Wygrywa gracz który na koniec tury ma 7 punktów za realizację celów. (Uwaga! Na koniec tury, a nie w chwili osiągnięcia!)
W przypadku kilku takich graczy wygrywa ten z nich, który kontroluje więcej obszarów lądowych.


Oczywiście nie sugerujcie się w żaden sposób że taka sytuacja będzie miała miejsce w naszej rozgrywce, po prostu zacząłem się zastanawiać kto by wygrał w opisanej hipotetycznej sytuacji, zasięgnąłem porady experta i piszę żebyście nawet na przyszłość wiedzieli :wink:

lukipeki - Wto 16 Sie, 2016

Zmieniam najazd w The Twins na wsparcie
Najazd pali wsparcie Starka w White Harbor
M-1: Kn na Karhold, wspieram się, zostawiam ŻW
Jest 4-1 dla mnie, mam ostatniego dowódcę - 2 z dwoma wieżami
http://npiguet.github.io/...JjigJvmh6DepA..

dzerard - Sro 17 Sie, 2016

lukipeki napisał/a:
Zmieniam najazd w The Twins na wsparcie
Najazd pali wsparcie Starka w White Harbor
M-1: Kn na Karhold, wspieram się, zostawiam ŻW
Jest 4-1 dla mnie, mam ostatniego dowódcę - 2 z dwoma wieżami
http://npiguet.github.io/...JjigJvmh6DepA..


Bolton i się wycofuje na castle black

Szewa - Sro 17 Sie, 2016

Wycofałem się za Ciebie lordzie Stark.

FM z SE do Kingswood.

3 statki z Shipbreaker Bay m+0 na The Narrow Sea.

Dowódca na PW.

http://npiguet.github.io/...YbgoIbtobjHqQ..

Aras - Sro 17 Sie, 2016

M+0 KN na Stony Shore
http://npiguet.github.io/...LCQ4Law74Cd7YiA

lukipeki - Sro 17 Sie, 2016

Szewa napisał/a:
Wycofałem się za Ciebie lordzie Stark.

FM z SE do Kingswood.

3 statki z Shipbreaker Bay m+0 na The Narrow Sea.

Dowódca na PW.

http://npiguet.github.io/...YbgoIbtobjHqQ..


Ziomek zdecyduj się. Ruszasz się piechurem czy atakujesz statkami? Nie robi się ruchów jeden za drugim...
Nie zgadzam się na ten atak na morze,chyba że anulujesz ruch piechurem i zrobisz go później

Szewa - Sro 17 Sie, 2016

Mówiłeś, że można wykonywać ruch, jeżeli nie koliduje on z innymi graczami, a przeniesienie piechura na Kingswood właśnie takim ruchem jest.

Ale ok:

Piechur wraca na miejsce, atak statkami.

http://npiguet.github.io/...ISY4oCb5oeg566k

lukipeki - Sro 17 Sie, 2016

Szewa napisał/a:
Mówiłeś, że można wykonywać ruch, jeżeli nie koliduje on z innymi graczami, a przeniesienie piechura na Kingswood właśnie takim ruchem jest.

Ale ok:

Piechur wraca na miejsce, atak statkami.

http://npiguet.github.io/...ISY4oCb5oeg566k


Sory,ale napisałeś w kolejności: najpierw przesunięcie piechura,a statki były jako drugie,tutaj już kolejność wplywala

Mapka mi się nie ładuje bo mamm słabego neta:Stannisa już nie masz,tak?

Szewa - Sro 17 Sie, 2016

Tak.
lukipeki - Sro 17 Sie, 2016

To broni Littlefinger. Kto atakował?
Aras - Sro 17 Sie, 2016

Rozumiem, że mój ruch jest aktualny i teraz atakujący Baratheona, ruch Starka i nowa kolejka?
lukipeki - Sro 17 Sie, 2016

No raczej tak,a czemu nie?
Mi chodziło tylko o to,że zrozumiałem,że pierwszy jest ruch piechurem,a statki jako drugie. Ja w międzyczasie mógłbym być zaatakowany przez Starka,sam kogoś zaatakować,więc było to nie po kolei
Jak statki sa pierwsze,to wszystko gra :wink:

Szewa - Sro 17 Sie, 2016

lukipeki napisał/a:
To broni Littlefinger. Kto atakował?


Salador.

http://npiguet.github.io/...9CD5rC84KO06ICA

Aras - Sro 17 Sie, 2016

http://npiguet.github.io/...ISY4oCb5oeg566k
eSzopiklon - Sro 17 Sie, 2016

mapa

Stark i nowa kolejka marszy

dzerard - Sro 17 Sie, 2016

http://tinyurl.com/ieiyHjVzoXpoBvGQjf23

Harrenhal (m-1) -> siege do riverrun

lukipeki - Sro 17 Sie, 2016

M+1: Kn, kn na Moat Cailin, fm na MotM
Wspieram się, jest 6-5
dowódca na PW
http://npiguet.github.io/...OGtoe6Au-qQgA..

dzerard - Sro 17 Sie, 2016

lukipeki napisał/a:
M+1: Kn, kn na Moat Cailin, fm na MotM
Wspieram się, jest 6-5
dowódca na PW
http://npiguet.github.io/...OGtoe6Au-qQgA..


znowu bolton

cofam rycerzem na white harbor, piechurem na greywater watch i drugim rycerzem na Seagard

lukipeki - Sro 17 Sie, 2016

Wszystkie wycofania trzeba robić w to samo miejsce
Piechur zginie przez zaopatrzenie
Atakowała 4

Szewa - Sro 17 Sie, 2016

Piechur marsz na Kingswood.

http://npiguet.github.io/...4GA45uD7IO35KCA

Aras - Sro 17 Sie, 2016

M+1 KN na Palec Flinta
M+1 KN SE na Winterfell, prosze Lorda Arryna o wsparcie, kartę puszcze GM na PW po informacji o wsparciu
http://npiguet.github.io/...YaCxrbhuIXnqYA.

lukipeki - Sro 17 Sie, 2016

wspieram, tylko pytanie, gdzie Stark się wycofuje...
dzerard - Sro 17 Sie, 2016

lukipeki napisał/a:
Wszystkie wycofania trzeba robić w to samo miejsce
Piechur zginie przez zaopatrzenie
Atakowała 4


Mistrzu gry jak jest z wycofaniem?

Aras - Sro 17 Sie, 2016

Karta poszła na PW.
Wątpię żeby Stark wycofał wszystko na Winterfell dlatego zaatakowałem ;)

lukipeki - Sro 17 Sie, 2016

GM nie jest do niczego potrzebny

http://galakta.pl/downloa..._instrukcja.pdf

"Wszystkie jednostki, które przeprowadzają odwrót, muszą
wycofać się na ten sam obszar. "

jak wół, na stronie 21

dzerard - Sro 17 Sie, 2016

Cofam dwoma rycerzami na Seagard

Moj dowòdca Cassel

Aras - Sro 17 Sie, 2016

Była Cersei, wycofałem Cię na Castle Black - tylko tam możesz
korzystam ze zdolności karty i ściągam Ci marsz +1
Statek w porcie topię

http://npiguet.github.io/...KOBw5vgvILhtKA.

lukipeki - Sro 17 Sie, 2016

może jeszcze do White Harbor
Aras - Sro 17 Sie, 2016

Faktycznie, najwyżej mnie poprawi :cool:
eSzopiklon - Sro 17 Sie, 2016

Stark decyduje czy faktycznie wycofuje piechura do czarnego zamku czy białego portu.
Potem ostatni ruch Arryn :arrow: Lannister i kończymy tą turę :wink:

dzerard - Sro 17 Sie, 2016

Czarny zamek
lukipeki - Sro 17 Sie, 2016

Wszystko na czarny zamek,wspieram się, zostawiam żeton, karta na pw
http://npiguet.github.io/...ISY4oCb5oeg47ak

dzerard - Sro 17 Sie, 2016

lukipeki napisał/a:
Wszystko na czarny zamek,wspieram się, zostawiam żeton, karta na pw
http://npiguet.github.io/...ISY4oCb5oeg47ak


obojętnie co nie dam to i tak przegrana, więc niech będzie bolton

Reszta ruchów nie ma sensu bo i tak masz 4 koronki i cel główny także koniec gry

lukipeki - Sro 17 Sie, 2016

robię tylko cel rodowy, żadnego z ręki, więc mam 6 punktów zwycięstwa dopiero
Atakowała Alayne Stone, korzystam ze zdolności, i tracisz wszystkie żetony
Ruch Lannistera
http://npiguet.github.io/...oKA5raH6IKm6YCA

Aras - Sro 17 Sie, 2016

Oba konie na searoad marches, zostawiam żeton
eSzopiklon - Sro 17 Sie, 2016

Tyle ruchów. Ktoś robi cele?

mapa policzyłem beczki, punkty za cele dodam jak ogłosicie jakie wykonujecie :wink:

Aras - Sro 17 Sie, 2016

Robię 4 home invasion
Control the home area of another House.
Arryn: 1
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 1

, rodowodego jak widać nie ;)

Szewa - Czw 18 Sie, 2016

8 Backdoor Politics
Each other House has a higher position on the Victory track than you.
Arryn: 2
Baratheon: 2
Lannister: 2
Stark: 2

I cel rodowy.

eSzopiklon - Czw 18 Sie, 2016

Cytat:
8 Backdoor Politics
Each other House has a higher position on the Victory track than you.
Arryn: 2
Baratheon: 2
Lannister: 2
Stark: 2

I cel rodowy.


No nie bardzo:

Cytat:
Na koniec tury wykonujmy kolejno:
Zaopatrzenie (Aktualizujemy liczbę beczek i redukujemy armie jeśli trzeba. Zwróćmy uwagę, że nie ma karty Zaopatrzenie w Talii I!)
każdy gracz decyduje czy chce dostać punkt za cel rodowy, o ile oczywiście spełnia kryteria
w kolejności Tronu każdy gracz może ujawnić jedną kartę celu i dostać za nią punkty, o ile oczywiście spełnia kryteria, a następnie ciągnie nową kartę celu


Więc najpierw każdy może robić rodowy, czyli jest:
Aryn: 6
Stark: 5
Lanni: 2
Bara: 2

I potem cele z karty w kolejności tronu więc nie możesz zrobić tego celu bo masz tyle samo co Lanni. Gdybyś był za nim na tronie to wtedy mógłbyś go zrealizować (mogłeś to zrobić w poprzedniej turze)

Przyspieszając grę sprawdziłem że nie możecie zrobić już żadnych innych celów, więc zaraz będą wydarzenia

eSzopiklon - Czw 18 Sie, 2016

Wydarzenia:
1. Famine [dzicy] Każdy gracz spada o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia i następnie w kolejności rozgrywki, redukuje armie.
2. Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
3. Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.


W Westeros nastało lato, a jak lato to i susza...Do tego dzicy się rozochocili i w tej kolejce będą 2 ataki dzikich

Policzyłem beczki, nikt nie musi redukować wojska.
Zaczynamy od ataku dzikich za 12. Potem kolejny atak dzikich

Dostępne żetony:
Arryn: 11
Baratheon: 3
Lannister: 3
Stark: 0

mapa

Aras - Czw 18 Sie, 2016

Czy Lord Arryn uratuje Westeros przed dzikimi? :lol:
lukipeki - Czw 18 Sie, 2016

Nie ma głupich :razz: szkoda mi czasu na wysyłanie,piszę otwarcie,że daję 0
lukipeki - Czw 18 Sie, 2016

dlaczego Lannister i Baratheon mają dodane po pkt zwycięstwa, a ja nie? :razz:
http://npiguet.github.io/...IHrmJ7cmuSAgA..

Aras - Czw 18 Sie, 2016

Żebyś za szybko nie wygrał :P
eSzopiklon - Czw 18 Sie, 2016

Sorry, oczywiście punkt Ci się należy i masz 6 :wink:

Wyniki licytacji na dzikich:
Arryn: 0
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 0

Przegywacie 2:12

NADCIĄGA HORDA
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 2 ze swoich jednostek w jednym ze swoich Zamków lub Twierdz. Jeśli nie może tego zrobić, niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 1 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.


Stark najbardziej przegrywa, ale każdy musi coś zniszczyć

Jak będziecie gotowi to przysyłajcie na kolejnych dzikich, tym razem za 8 więc macie szansę :wink:

Dostępne żetony:
Arryn: 11
Baratheon: 2
Lannister: 2
Stark: 0

Aras - Czw 18 Sie, 2016

Jeszcze Arryn może przegrać :lol:

Trzeba było nie topić tego okrętu w Winterfell ...
Ginie SH z Golden Sound

lukipeki - Czw 18 Sie, 2016

niszczę piechura w Castle Black, i na drugą licytację również daję 0 :lol:
Szewa - Czw 18 Sie, 2016

Niszę Fm w kingswood.

http://npiguet.github.io/...IjbmOegjeqkgA..

eSzopiklon - Czw 18 Sie, 2016

Mam już wszystkie oferty na drugich dzikich, ale Stark się gdzieś zgubił i nie mogę opublikować co było u Dzikich zanim nie zdecyduje kogo niszczy...
dzerard - Czw 18 Sie, 2016

Bez różnicy i tak już koniec gry.
Niech będzie w white harbor

eSzopiklon - Czw 18 Sie, 2016

Ok, no to wyniki kolejnej licytacji:
Wyniki licytacji na dzikich:
Arryn: 0
Baratheon: 0
Lannister: 1
Stark: 0

Przegrywacie, ale Dzicy Wam odpuścili :wink:
CISZA NA MURZE
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Nic się nie dzieje.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Nic się nie dzieje.


No to chyba faktycznie zanosi się na ostatnią turę.
Wysyłajcie rozkazy :wink:
MAPA

eSzopiklon - Pią 19 Sie, 2016

MAPA z rozkazami

Arryn może coś zmienić i zaczyna ruchy, bo skutecznych najazdów brak :wink:

lukipeki - Pią 19 Sie, 2016

Narrow Sea :arrow: D+2
Aras - Pią 19 Sie, 2016

http://npiguet.github.io/...JDgurHTieWIgA..

ale ruszasz się gdzieś? :)

lukipeki - Pią 19 Sie, 2016

No,ale z opóźnieniem :grin:
M+0: Wszystko na Karhold,nie zostawiam zetonu
http://npiguet.github.io/...OiBteiDh-OKkA..

Szewa - Sob 20 Sie, 2016

Rycerz m-1 na Blackwater.
Aras - Sob 20 Sie, 2016

m-1 : se na flint's finger
http://npiguet.github.io/...LCQ4Lqx4KOO5YiA

dzerard - Nie 21 Sie, 2016

http://tinyurl.com/dIO10I1g14klQqQodW5K

Seagard -> Kn na riverrun, i 2 x Kn na Greywater Watch

lukipeki - Nie 21 Sie, 2016

nie możesz mieć 2 armii po 3, jesteś na 2 pozycji zaopatrzenia(3-2-2)
eSzopiklon - Nie 21 Sie, 2016

Tak, ruch jest nielegalny, prosimy ruszyć się jeszcze raz jakoś inaczej
dzerard - Pon 22 Sie, 2016

eSzopiklon napisał/a:
Tak, ruch jest nielegalny, prosimy ruszyć się jeszcze raz jakoś inaczej


faktycznie. No to niech będzie tak:

http://tinyurl.com/egNCGzxZNcE44PprlOZT

To i tak nie ma znaczenia Arryn już wygrał na sto procent bo wykonuje cel rodowy.

Szewa - Pon 22 Sie, 2016

dzerard napisał/a:
eSzopiklon napisał/a:
Tak, ruch jest nielegalny, prosimy ruszyć się jeszcze raz jakoś inaczej


faktycznie. No to niech będzie tak:

http://tinyurl.com/egNCGzxZNcE44PprlOZT

To i tak nie ma znaczenia Arryn już wygrał na sto procent bo wykonuje cel rodowy.


Ale wojna w Westeros wciąż trwa.

Aras - Pon 22 Sie, 2016

Co nie oznacza, że nie możemy trochę po uprzykrzać mu życia ;)

M+1 SE na searoad marches, KN na Castle Black wspieram się naturalnie, dowódca poszedł na PW
http://npiguet.github.io/...OG1oeyHlOqQgA..

lukipeki - Pon 22 Sie, 2016

Zaraz, zaraz, Panie Lannister
Nie mieszaj tyle - ja mam ruch przed Tobą, podobnie, jak Baratheon, który zapewne też we mnie wjedzie
M+1: 3xKN na Crackclaw, dowódca na PW, zostawiam żeton
http://npiguet.github.io/...-qwpOOWlOiAgA..


I skoro Stark twierdzi,że wygrałem, to znaczy,że nie ma żadnego celu, którym mógłby dobić do 7. A nawet jak ma, to nie będzie miał więcej obszarów lądowych po tej turze( ja bede miał min. 7), i wygrywam pozycją na Tronie. Ale możemy dograć, jak chcecie we mnie jeszcze trochę ponapieprzać :grin:

Aras - Pon 22 Sie, 2016

lukipeki napisał/a:
Zaraz, zaraz, Panie Lannister
Nie mieszaj tyle - ja mam ruch przed Tobą, podobnie, jak Baratheon, który zapewne też we mnie wjedzie
M+1: 3xKN na Crackclaw, dowódca na PW, zostawiam żeton
http://npiguet.github.io/...-qwpOOWlOiAgA..

faktycznie, pojebało mi się coś z kolejnością :oops:

Szewa - Pon 22 Sie, 2016

lukipeki napisał/a:
Zaraz, zaraz, Panie Lannister
Nie mieszaj tyle - ja mam ruch przed Tobą, podobnie, jak Baratheon, który zapewne też we mnie wjedzie
M+1: 3xKN na Crackclaw, dowódca na PW, zostawiam żeton
http://npiguet.github.io/...-qwpOOWlOiAgA..


I skoro Stark twierdzi,że wygrałem, to znaczy,że nie ma żadnego celu, którym mógłby dobić do 7. A nawet jak ma, to nie będzie miał więcej obszarów lądowych po tej turze( ja bede miał min. 7), i wygrywam pozycją na Tronie. Ale możemy dograć, jak chcecie we mnie jeszcze trochę ponapieprzać :grin:


Broni Palma.

lukipeki - Pon 22 Sie, 2016

Atakowała Lysa. Co wyrzucasz?

i przy okazji przejrzałem cele, nawet nie ma takiego, który Stark mógłby, hipotetycznie, wykonać za 2pkt

Szewa - Pon 22 Sie, 2016

Cobray.


http://npiguet.github.io/...IzhgI7rhLrrqZI.

lukipeki - Pon 22 Sie, 2016

to atakuj mnie! :grin:
http://npiguet.github.io/...oKA55aJ7ZeS6YCA

Aras - Pon 22 Sie, 2016

tak, przy końcowym wyniku 6:7 jest sens ;)
lukipeki - Pon 22 Sie, 2016

w poprzedniej rundzie też nie było sensu, a i tak zaatakował :razz:
Teraz też położenie tego nie miało żadnego sensu, ale rozkaz leży :grin:

Szewa - Pon 22 Sie, 2016

lukipeki napisał/a:
ale rozkaz leży :grin:

A co ma robić? Stać? :mrgreen:

Gdybyś nie zmienił rozkazu żetonem to bym Cię zaatakował :D W tej sytuacji pass.

Aras - Pon 22 Sie, 2016

m+1 Se na searoad marches, kn na castle black, wspieram się, atakuje Kevan, możęsz się wycofać ;)

http://npiguet.github.io/...IDurJjhqaXigIA.

lukipeki - Pon 22 Sie, 2016

http://npiguet.github.io/...oCM4YCO64eB6rmS
dzerard - Pon 22 Sie, 2016

greywater watch:
rycerz na flint's finger, drugi rycerz na moat cailin
http://tinyurl.com/PbZw4OhkYfZvBXAp0x63

Aras - Pon 22 Sie, 2016

m+0 kn na greywater watch
kn, se na riverrun, wspieram się atakuje tywin, dostaję 2 żw + 2 z CP ze Stoney Sept

Nie wiem czy jet sens podawania obrońcy ;)

Pododawałem koronki, szkoda że można robić tylko po jednym celu na raz ;(
http://npiguet.github.io/...6dg6IG16Kmb7KqQ

Mam zrobiony:
13 Take the Black i
7 The People's Chosen
Control 4 or more areas with Power icons.

Naturalnie wybieram ten bardziej punktowany ;D


Gratulacje dla lukipekiego za wygraną. Sama rozgrywka ciekawa- pierwszy raz grałem i jestem zachwycony: gra się szybko ;)

lukipeki - Pon 22 Sie, 2016

Dziękuję
Dostałem tak banalne cele ( 3 jednostki w Crackclaw i kontrola mostu ),że w zasadzie moja gra polegała głównie na tym(poza pilnowaniem hajsu), żeby nikt inny za bardzo się nie rozpanoszył. Stąd początkowe ciśnięcie Lannistera i pomoc Baratheonowi w odbiciu KL. Później, jak spadła niespodziewanie pełna mobilka, okazało się, że nagle groźny zrobił się Stark - także wtedy już skupiłem całą swoją uwagę na nim. Jeszcze trochę przyfarciłem,że Lannister miał cele związane z atakiem na Starka.
Arryn niby jest słaby - 1 zamek, 1 statek, mało wojska - ale w zasadzie nikt nie ma interesu w ciśnięciu go - bo zdobyć Orle Gniazdo i tak jest w zasadzie niewykonalne, przez garnizon. Plus ma bardzo łatwy cel rodowy, zwłaszcza jak się skorzysta dobrze z kart. Efekt tego jest taki, że to 4 uczta w którą gram, i 3 wygrana przez Arryna :razz:

Był jeden moment, w którym czułem się zagrożony - po mobilizacji i licytacji. Jakby wtedy Baratheon we mnie wjechał, zamiast kłaść wsparcie, to nie poszłoby mi tak łatwo, bo były 3 moje statki na 3 Baratheona i 2 Starka - a byłem ostatni na mieczu.

I na koniec mam pytanie do Szewy - dlaczego dałeś mnie wyżej na tronie, skoro nie wjechałeś we mnie statkami? :grin:

dzerard - Pon 22 Sie, 2016

Również dziękuje za grę i gratulację dla zwycięzcy.
To moja pierwsza (od początku) rozgrywka i zdobyte cenne doświadczenie w grze (online).
Może to zaprocentuje w PBF #117 :razz:
Dziękuje również mistrzowi gry za doskonałe prowadzenie gry i odpowiedzi na liczne pytania :wink:

eSzopiklon - Pon 22 Sie, 2016

A więc oficjalnie zwyciężył lukipeki z rodu Arryn


mapa końcowa, dodałem 2 pkt Lannisterowi za cel 13 i 2 pkt Baratheonowi za cel 8.

Dzięki wszystkim za grę, gratuluję zwycięzcy, ale proponuję żeby lukipeki przestał wygrywać wszystkie gry które prowadzę bo uznają że jesteśmy multikontem :twisted:


Fajnie się z Wami gra, szybko to idzie a ja lubię prowadzić, więc proponuję dogrywkę :wink: :
Takie same zasady, ten sam dodatek. Tylko wybieramy rody w kolejności od ostatniego w tej grze (czyli Szewa, dzerard, Aras, lukipeki) z zastrzeżeniem że nie można grać tym samym rodem. Piszecie się?

lukipeki - Pon 22 Sie, 2016

coś podobnego chciałem zaproponować :grin:
Aras - Pon 22 Sie, 2016

Chętnie.
Nie wolisz pograć zamiast prowadzić grę?

Szewa - Pon 22 Sie, 2016

lukipeki napisał/a:
Dziękuję
I na koniec mam pytanie do Szewy - dlaczego dałeś mnie wyżej na tronie, skoro nie wjechałeś we mnie statkami? :grin:


Bo podjąłem głupią decyzję z powodu strachu, nie przekalkulowałem tego. Grałem defensywnie, co sprawiło, że jestem ostatni na torze punktów :P

W ogóle już w czasie 1 tury rozkazów zamiast zdobyć The Reach, zastosowałem obronę w Kingswood. Podjąłem wiele złych decyzji, w przyszłości nie będzie tak łatwo :)

Ale z dobrymi graczami, aż miło przegrać :mrgreen:

eSzopiklon napisał/a:

Fajnie się z Wami gra, szybko to idzie a ja lubię prowadzić, więc proponuję dogrywkę :wink: :
Takie same zasady, ten sam dodatek. Tylko wybieramy rody w kolejności od ostatniego w tej grze (czyli Szewa, dzerard, Aras, lukipeki) z zastrzeżeniem że nie można grać tym samym rodem. Piszecie się?


Jeszcze jak!

lukipeki - Pon 22 Sie, 2016

to wybieraj ród :wink: ja domyślam się, kto mi zostanie xD
Szewa - Pon 22 Sie, 2016

To tutaj? czy nowy temat? :)

Stark!

dzerard - Pon 22 Sie, 2016

Chętny :)
lukipeki - Pon 22 Sie, 2016

to jaki ród?

Cytat:
to wybieraj ród :wink: ja domyślam się, kto mi zostanie xD

Cytat:
Stark!


To źle się domyśliłem xDDD

dzerard - Pon 22 Sie, 2016

spróbuję Lanisterem
Aras - Pon 22 Sie, 2016

No to zostaje mi Arryn
Szewa - Pon 22 Sie, 2016

lukipeki napisał/a:
to jaki ród?

Cytat:
to wybieraj ród :wink: ja domyślam się, kto mi zostanie xD

Cytat:
Stark!


To źle się domyśliłem xDDD

Gram, bo lubie ich klimat :) a ze maja ciężej troche to tam :P

lukipeki - Pon 22 Sie, 2016

No to wszystko jasne :grin: Gramy dalej w tym temacie, czy zakładamy nowy?
Szewa - Pon 22 Sie, 2016

Decyzja nalezy do GM'a. Ale nowy temat bylby bardziej przejrzysty ;)
dzerard - Pon 22 Sie, 2016

Tez wydaje mi się ze nowy temat
eSzopiklon - Pon 22 Sie, 2016

Zaraz założę nowy temat.
I skoro już wybraliście rody to zaraz wysyłam cele na początek :wink:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group