galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja - Atharti Night Maidens

jaz - Sob 15 Paź, 2016
Temat postu: Atharti Night Maidens
Co się dzieje, kiedy Athari uaktywni swoją akcję?
Czy dodaje swoją siłę i wytrzymałość do przejętej jednostki?

Germanus - Wto 18 Paź, 2016

wrzuć tekst karty to Ci wyłumaczę
jaz - Wto 18 Paź, 2016

Action: When a unit of cost 2 or less enters play, attach this unit to it. This unit then counts as an Attachment support card with the text 'Take control of attached unit and move it to your corresponding zone.'

https://deckbox.org/whi/Atharti%20Night%20Maidens

Germanus - Sro 19 Paź, 2016

Jak przeciwnik zagra jednostkę o tym koszcie, to ANM jest dołączana do niej jako Attachment (Dodatek). Dopóki jest dołączona to masz kontrolę nad tą tanią jednostką. Sama ANM nie dodaje siły ani młotków. Można ją usunąć kartą usuwającą dodatki
jaz - Sro 19 Paź, 2016

Wielkie dzięki.
To wiele zmienia :mrgreen:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group