galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Eldritch Horror: Przedwieczna groza - Balans, karty schematu, nieparzyści mają trudniej

ixi24 - Wto 25 Lip, 2017
Temat postu: Balans, karty schematu, nieparzyści mają trudniej
Ja mam pytanie o niezbalansowanie gry, pewnie ten temat gdzieś się przewinął, ale gdy gramy na trzech graczy jest o wiele trudniej niż w czterech.
Nasza wczorajsza partia. Graliśmy w trzech 3. (a dla 3 i 4 graczy ustawienie początkowe, napływ potworów i wskazówki w czasie gry są takie same)
Mieliśmy tajemnice z połową liczby graczy (czyli 2, bo zaokrąglamy w górę, profit dla 4 graczy)
Jedyne na co natrafiliśmy co tyczy się 3 graczy to, że potężne potwory liczą się liczba graczy + 2. (Na 4 taki potwór miałby +1 życia, ale dużo...)
Gra ktoś jakimiś innymi metodami, balansującymi grę? Czy nikomu to nie przeszkadza i uważa, że gra w trzech ma być trudniejsza niż np; w czterech ?
Całą partię wygraliśmy w ostatniej turze, ale gdybyśmy wzięli na start czwartą postać, to gra byłaby o wiele prostsza...


PS
Na forumgierplanszowych podesłano mi Angielskie faq gdzie wprowadza się następujące zmiany:
Gra ktoś tak w podstawkę + Zaginiona Wiedza ?
Albo macie jeszcze inne metody na balans dla nieparzystej ilości graczy?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group