galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Gra o Tron - Gra o Tron PBF #56 i 1/2 - Pole Gry

Richtus - Nie 25 Maj, 2014
Temat postu: Gra o Tron PBF #56 i 1/2 - Pole Gry


Kruk:
Lannister zmienia uw* na marsz-1

Najazdy:
    1. Tyrell bez efektu
    2. Stark bez efektu
    3. Martell bez efektu
    4. Baratheon bez efektu
    5. Stark bez efektu
    6. Baratheon bez efektu


Marsze
    1. Tyrell Blackwater: rycerz na KL, bitwa z Baratheonem
    2. Stark rycerz na White Harbor, wieża na Dragonstone, bitwa z Baratheonem
    3. Lannister wieża i rycerz na Seagard, bitwa z Greyjoyem
    4. Greyjoy statek na Sunset Sea, bitwa z Lannisterem
    5. Martell piechur na Prince's Pass
    6. Baratheon rycerz na Riverrun
    7. Tyrell wszystko z Reach na Searoad Marches
    Aktualizacja mapy
    8. Stark piechur na Castle Black
    9. Lannister rycerz na Riverrun, bitwa z Baratheonem
    10. Greyjoy zdjęty przez Cersei
    11. Baratheon zdjęty przez atak Starka
    12. Tyrell piechur na Lannisport, rycerz na the Reach, machina na Storm's End, bitwa z Baratheonem
    13. Lannister zdjęty przez atak Greyjoya
    14. Greyjoy zdjęty przez atak Lannistera
    15. Tyrell machina na Starfall, bitwa z Martellem



Umocnienia władzy:
Tyrell Highgarden* (+1), Oldtown (+1), Arbor (+2)
Stark Karhold (+2), The Eyrie (+2)
Greyjoy Pyke* (statek na morze, statek do portu)
Martell Sunspear (+2)

AKTUALNY UKŁAD SIŁ

Gracze:


    Baratheon - Morgan10005
    Greyjoy - guzu
    Lannister - Czyzyk29
    Martell - lord mormont
    Stark -Drago3482
    Tyrell - Martin



Fortece/Zamki:

    Baratheon - 2
    Greyjoy - 3
    Stark - 4
    Tyrell - 6
    Martell - 3
    Lannister - 2



Żelazny Tron:

    1. Tyrell
    2. Stark
    3. Lannister
    4. Greyjoy
    5. Martell
    6. Baratheon


Lennicy:

    1. Tyrell
    2. Lannister
    3. Stark
    4. Baratheon
    5. Greyjoy
    6. Martell



Królewski Dwór:

    1. Lannister
    2. Greyjoy
    3. Tyrell
    4. Stark
    5. Baratheon
    6. Martell


Zaopatrzenie:

    Martell - 3
    Baratheon - 2
    Greyjoy - 4
    Lannister - 1
    Stark - 4
    Tyrell - 6


Żetony Władzy:

    Baratheon - 0
    Greyjoy - 0
    Lannister - 2
    Martell - 2
    Stark - 4
    Tyrell - 4



3. KARTY RODÓW

Greyjoy - guzu

    Euron Wronie Oko [4] [miecz]
    Victarion Greyjoy [3] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1.
    Balon Greyjoy [2] Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0.
    Theon Greyjoy [2] Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
    Asha Greyjoy [1] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, ta karta otrzymuje dwa symbole miecza i jeden symbol fortyfikacji.
    Dagmer Rozcięta Gęba [1] [miecz][wieża]
    Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz natychmiast odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby odrzucić Aerona Mokrą Czuprynę i wybrać z ręki inną kartę Rodu (jeśli jakąś jeszcze posiadasz).


Lannister - Czyzyk29

    Tywin Lannister [4] Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 2 żetony Władzy.
    Ser Gregor Clegane [3] [miecz][miecz][miecz]
    Ser Jaime Lannister [2] [miecz]
    Ogar [2] [wieża][wieża]
    Tyrion Lannister [1] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu.
    Ser Kevan Lannister [1] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Lannisterów) zapewniają premię +2, a nie +1.
    Cersei Lannister [0] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz usunąć z planszy jeden dowolny żeton Rozkazu pokonanego przeciwnika.


Tyrell - Martin

    Mace Tyrell [4] Natychmiast zniszcz jedną z atakujących lub broniących się jednostek Piechurów przeciwnika.
    Ser Loras Tyrell [3] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie.
    Ser Garlan Tyrell [2] [miecz][miecz]
    Randyll Tarly [2] [miecz]
    Alester Florent [1] [wieża]
    Margaery Tyrell [1] [wieża]
    Królowa Cierni [0] Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.


Stark - Drago3482

    Eddard Stark [4] [miecz][miecz]
    Robb Stark [3] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.
    Roose Bolton [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (razem z tą kartą).
    Greatjon Umber [2] [miecz]
    Blackfish [1] Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy.
    Ser Rodrick Cassel [1] [wieża][wieża]
    Catelyn Stark [0] Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton obrony, jego wartość ulega podwojeniu.


Baratheon - Morgan10005

    Stannis Baratheon [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycje na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły.
    Renly Baratheon [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedna z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Baratheonów) w jednostkę Rycerzy.
    Brienne z Tarth [2] [miecz][wieża]
    Ser Davos Seaworth [2] Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
    Melisandre [1] [miecz]
    Salladhor Saan [1] Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Baratheonów jednostek Statków spada do 0.
    Plama [0] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę.


Martell - lord mormont

    Czerwona Żmija [4] [miecz][miecz][wieża]
    Areo Hotah [3] [wieża]
    Ciemna Gwiazda [2] [miecz]
    Obara Sand [2] [miecz]
    Nymeria Sand [1] Jeśli się bronisz, ta karta otrzymuje symbol fortyfikacji. Jeśli atakujesz, ta karta otrzymuje symbol miecza.
    Arianne Martell [1] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.
    Doran Martell [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów.




4. KARTY DZIKICH

Aktualna siła dzikich: 4

Kolejną kartę Dzikich oglądali: -

WARG-ZWIADOWCA
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy.
Pozostali gracze: Odrzucają po 2 dostępne żetony Władzy (lub tyle, ile aktualnie posiadają).
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy.

CISZA NA MURZE
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Nic się nie dzieje.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Nic się nie dzieje.

JEŹDŹCY MAMUTÓW
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 1 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu.

NAJAZD PREWENCYJNY
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Wybiera jedno: a) Niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy; b) Spada o 2 pozycje na torze Wpływów, na którym zajmował najlepszą pozycję.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Dzicy natychmiast atakują ponownie z siłą 6. Nie bierze udziału w licytacji obrony przeciwko temu atakowi (nie otrzyma też żadnych nagród, ani kar).

GROMADZĄ SIĘ NAD MLECZNĄ WODĄ
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile.
Pozostali gracze: Jeśli posiadają po więcej niż jednej karcie Rodu na ręce, muszą wybrać i odrzucić jedną z tych kart.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Bierze cały stos odrzuconych kart Rodu z powrotem na rękę.

ŁUPIEŻCY GRZECHOCZĄCEJ KOSZULI
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Spada o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Pozostali gracze: Spadają o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Następnie gracze redukują armie, aby sprostać nowemu limitowi Zaopatrzenia.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wspina się o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 8 ).


KRÓL ZA MUREM
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Przesuwa swoje żetony Wpływów na najniższe pozycje wszystkich torów Wpływów.
Pozostali gracze: W kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera tor Lenników lub Królewskiego Dworu i przesuwa swój żeton Wpływów na najniższą pozycję tego toru.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Przesuwa swój żeton Wpływów na najwyższą pozycję wybranego toru Wpływów i otrzymuje odpowiedni żeton Dominacji.

ZABÓJCY WRON
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Zamienia wszystkie swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Pozostali gracze: Zamieniają po 2 swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może natychmiast zamienić do 2 jednostek Piechurów z dowolnych obszarów na planszy na dostępne jednostki Rycerzy.


NADCIĄGA HORDA
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 2 ze swoich jednostek w jednym ze swoich Zamków lub Twierdz. Jeśli nie może tego zrobić, niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 1 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.


5. KARTY WESTEROS

Talia I:

    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
    Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.



Talia II:

    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
    Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.


Talia III:

    Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
    Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
    Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
    Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
    Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
    Jesienne deszcze [dzicy]Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
    Sieć kłamstw [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
    Uczta dla wron [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
    Nawałnica mieczy [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
    Morze sztormów [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.

Richtus - Nie 25 Maj, 2014

Licytujemy miecz:
Tyrell wysłane
Baratheon czekamy
Lannister wysłane
Martell wysłane
Stark wysłane
Greyjoy wysłane

Richtus - Pon 26 Maj, 2014

Licytacja lenników:
Tyrell 1
Baratheon 0
Lannister 0
Martell 0
Stark 0
Greyjoy 0

Miecz trafia w ręce Tyrella, który decyduje też o dalszej kolejności.


Żetony Władzy:

    Baratheon - 1
    Greyjoy - 2
    Lannister - 2
    Martell - 1
    Stark - 1
    Tyrell - 1

Martin - Pon 26 Maj, 2014

Hahaha, no bez jaj ;p Nie sądziłem, że po wydaniu 1 żetonu na miecz, będę żałował rozrzutności.

Kolejność:

Tyrell
Lannister
Stark
Baratheon
Greyjoy
Martell

edit: Richtus - jeśli możesz to napisz do moderatora Nemomona, żeby podpiął temat ;)

Richtus - Wto 27 Maj, 2014

Licytujemy kruka:
Tyrell wysłane
Baratheon czekamy
Lannister wysłane
Martell wysłane
Stark wysłane
Greyjoy wysłane

czyzyk29 - Sro 28 Maj, 2014

Braknie na mapie mobilki Laniego.
Riv wieza
Lannisport up rycerz i statek w porcie

guzu - Sro 28 Maj, 2014

Greya mobilki też nie ma.

CzarnaSowa napisał/a:
mobilizacja:
Pyke - wieża
flint - piechur
calin - piechur
seagard - rycerz

Martin - Sro 28 Maj, 2014

niczyjej nie ma :p
Richtus - Sro 28 Maj, 2014

Dobrze, że zwróciliście uwagę. Mapka zaktualizowana i wrzucona. Czekamy na licytację Baratheona.
Martin - Sro 28 Maj, 2014

chyba źle wprowadziles mobilizacje greyjoya bo ma 5 armii. pamiętam ze to poprawial ;)
guzu - Sro 28 Maj, 2014

CzarnaSowa napisał/a:

Flinty zamiast pierhura awansuje już posiadanego na rycerza
Przepraszam za takie niedopatrzenie.

Richtus - Sro 28 Maj, 2014

Rzeczywiście. Już poprawione.
Richtus - Czw 29 Maj, 2014

Baratheon dostał PW z ponagleniem. Byłoby fajnie wrócić do dobrego tempa, które wcześniej utrzymywaliśmy ale jakoś powoli nam to idzie.
morgan10005 - Czw 29 Maj, 2014

nie zauważyłem nowego tematu :sad:
Martin - Czw 29 Maj, 2014

to wyślij licytacje i lecimy z tym koksem ;) ja juz mam nawet przygotowane rozkazy
Richtus - Czw 29 Maj, 2014

Licytacja królewskiego dworu:
    Greyjoy - 2
    Lannister - 2

    Baratheon - 1
    Martell - 1
    Stark - 1
    Tyrell - 1


Tyrell decyduje o kolejności.

Żetony Władzy:

    Baratheon - 0
    Greyjoy - 0
    Lannister - 0
    Martell - 0
    Stark - 0
    Tyrell - 0


Bogato :)

Po decyzji Tyrella można wysyłać rozkazy. Przypominam, że gramy bez rozkazów wsparcia.

Martin - Czw 29 Maj, 2014

Lannister
Greyjoy
Tyrell
Stark
Baratheon
Martell

Już wysyłam rozkazy :)

Richtus - Pią 30 Maj, 2014

Czekamy na rozkazy Baratheona.
guzu - Sob 31 Maj, 2014

nadal?
Richtus - Sob 31 Maj, 2014


Martin - Sob 31 Maj, 2014

rycerz z blackwater atakuje king's landing. Ja mam garlana, bara tylko melissandre - dokladam miecz i robie masakre z jego koni
Richtus - Sob 31 Maj, 2014

Cytat:
Bitwa o King's Landing

Atakuje: Tyrell

+1 - Marsz +1
+2 - Jednostki: rycerz
+0 - Wsparcie: brak
+2 - Dowódca: Ser Garlan Tyrell [2] [miecz][miecz]

+1 - Miecz
przewaga na torze lenników
6 - Łączna siła

Broni: Baratheon

+1 - Obrona+1
+4 - Jednostki: 2x rycerz
+0 - Wsparcie: brak
+1 - Dowódca: Melisandre [1] [miecz]


6 - Łączna siła

Tyrell wygrywa. Rycerze Baratheona giną. Obie strony odzyskują karty.

czyzyk29 - Sob 31 Maj, 2014

zmieniam korona * -> marsz -1

czekam na starka z rozkazem

drago3482 - Nie 01 Cze, 2014

Winterfell rycerz na White Harbor, wieża na Dragonstone
dowódca na pw

czyzyk29 - Nie 01 Cze, 2014

riv wieza i rycerz na seagard
dowodca pw

Richtus - Nie 01 Cze, 2014

Cytat:
Bitwa o Dragonstone

Atakuje: Stark

+0 - Marsz +0
+4 - Jednostki: machina
+0 - Wsparcie: brak
+3 - Dowódca: Robb Stark [3] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.

przewaga na torze lenników
7 - Łączna siła

Broni: Baratheon

+0 - Obrona: brak
+0 - Jednostki: machina
+0 - Wsparcie: brak
+0 - Dowódca: Plama [0] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę.

+2 - Garnizon

2 - Łączna siła

Zwycięstwo Starka.

Cytat:
Bitwa o Seagard

Atakuje: Lannister

+1 - Marsz +1
+6 - Jednostki: machina, rycerz
+0 - Wsparcie: brak
+0 - Dowódca: Cersei Lannister [0] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz usunąć z planszy jeden dowolny żeton Rozkazu pokonanego przeciwnika.

przewaga na torze lenników
7- Łączna siła

Broni: Greyjoy

+0 - Obrona: brak
+3 - Jednostki: rycerz, piechur
+0 - Wsparcie: brak
+0 - Dowódca: Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz natychmiast odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby odrzucić Aerona Mokrą Czuprynę i wybrać z ręki inną kartę Rodu (jeśli jakąś jeszcze posiadasz).

3 - Łączna siła

Niezależnie od zdolności Aerona, Lannister wygrywa.

morgan10005 - Nie 01 Cze, 2014

Plama [0] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę.
Richtus - Nie 01 Cze, 2014

Stark zwycięża. Czekamy na decyzję odnośnie losu okrętów w porcie i zdolności Plamy.
guzu - Nie 01 Cze, 2014

w bitwie o Seagard

Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz natychmiast odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby odrzucić Aerona Mokrą Czuprynę i wybrać z ręki inną kartę Rodu (jeśli jakąś jeszcze posiadasz)

Richtus - Nie 01 Cze, 2014

Obie bitwy zaktualizowane. Dokąd wycofuje się Greyjoy? Co ze zdolnością Cersei?
czyzyk29 - Nie 01 Cze, 2014

zdejmuje marsz z Palca Flinta
guzu - Pon 02 Cze, 2014

wycofuje się na Greywater Watch

Ironaman's Bay (marsz +1) -> statek na Sunset Sea

dowódca na PW

czyzyk29 - Pon 02 Cze, 2014

Kevan
lord mormont - Pon 02 Cze, 2014

Yrontown (marsz+0) -> piechur na Prince's Pass
guzu - Pon 02 Cze, 2014

czyzyk29 napisał/a:
Kevan


Euron Wronie Oko [4] [miecz]

statek w piach

Richtus - Pon 02 Cze, 2014

Cytat:
Bitwa o Sunset Sea

Atakuje: Greyjoy

+1 - Marsz +1
+1 - Jednostki: statek
+0 - Wsparcie: brak
+4 - Dowódca: Euron Wronie Oko [4] [miecz]


6 - Łączna siła

Broni: Lannister

+0 - Obrona: brak
+1 - Jednostki: statek
+0 - Wsparcie: brak
+1 - Dowódca: Ser Kevan Lannister [1] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Lannisterów) zapewniają premię +2, a nie +1.

przewaga na torze lenników
2 - Łączna siła

Statek Lannistera zniszczony. Rusza Baratheon.
Czekamy jeszcze na decyzje Starka co do statków w porcie na Dragnostone i Baratheona co do zdolności Plamy.

drago3482 - Pon 02 Cze, 2014

zamieniam na mój statek
morgan10005 - Pon 02 Cze, 2014

spada Roose Bolton ([2] Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (razem z tą kartą).)
Richtus - Pon 02 Cze, 2014

A marsz?
morgan10005 - Pon 02 Cze, 2014

rycerz na riverrun
Martin - Pon 02 Cze, 2014

wszystko z the reach na searoad marches
Richtus - Pon 02 Cze, 2014

Aktualizacja mapy
Rusza Stark.

drago3482 - Wto 03 Cze, 2014

piechur na Castle Black
czyzyk29 - Wto 03 Cze, 2014

kon na riv

dowodca pw

guzu - Wto 03 Cze, 2014

cieżko nam to idzie...
morgan10005 - Wto 03 Cze, 2014

Brienne z Tarth [2] [miecz][wieża]
Richtus - Sro 04 Cze, 2014

Cytat:
Bitwa o Riverrun

Atakuje: Lannister

-1 - Marsz -1
+2 - Jednostki: rycerz
+0 - Wsparcie: brak
+4 - Dowódca: Tywin Lannister [4] Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 2 żetony Władzy.

przewaga na torze lenników
5 - Łączna siła

Broni: Baratheon

+0 - Obrona: brak
+2 - Jednostki: rycerz
+0 - Wsparcie: brak
+2 - Dowódca: Brienne z Tarth [2] [miecz][wieża]


4 - Łączna siła

Baratheon cofa się na Harrenhal. Lannister zbiera 2 żetony.

Martin - Sro 04 Cze, 2014

Czyli Bara wycofuje się z powrotem do Harrenhal. Widzę, że mój ruch jest ostatni, bo Stark, Martell i Bara już żadnych nie mają.

Więc tak: poczynania Lannistera traktuję jako zaproszenie - nie miałem zamiaru go atakować, bardzo mi pasowało wspieranie go przeciwko Greyjoyowi, ale kiedy nadarza się taka okazja, to nie można się wahać.

Rycerz na The Reach, piechur na Lannisport (statek ulega zniszczeniu), a wieża na Storm's End - dowódca na pw

guzu - Sro 04 Cze, 2014

Mobilizacja Pyke to statek na morze i statek do portu
czyzyk29 - Sro 04 Cze, 2014

Martin napisał/a:
Czyli Bara wycofuje się z powrotem do Harrenhal. Widzę, że mój ruch jest ostatni, bo Stark, Martell i Bara już żadnych nie mają.

Więc tak: poczynania Lannistera traktuję jako zaproszenie - nie miałem zamiaru go atakować, bardzo mi pasowało wspieranie go przeciwko Greyjoyowi, ale kiedy nadarza się taka okazja, to nie można się wahać.

Rycerz na The Reach, piechur na Lannisport (statek ulega zniszczeniu), a wieża na Storm's End - dowódca na pw

Dzieki. Nie bylo tu zaproszenia wypisanego

morgan10005 - Sro 04 Cze, 2014

Renly Baratheon [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedna z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Baratheonów) w jednostkę Rycerzy
Martin - Sro 04 Cze, 2014

atakował loras, wieza idzie dalej na starfall, dowódca pw
morgan10005 - Sro 04 Cze, 2014

wycofanie na boneway
Richtus - Sro 04 Cze, 2014

Cytat:
Bitwa o Storm's End

Atakuje: Tyrell

+0 - Marsz +0
+4 - Jednostki: machina
+0 - Wsparcie: brak
+3 - Dowódca: Ser Loras Tyrell [3] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie.

przewaga na torze lenników
7 - Łączna siła

Broni: Baratheon

+0 - Obrona: brak
+1 - Jednostki: piechur
+0 - Wsparcie: brak
+3 - Dowódca: Renly Baratheon [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedna z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Baratheonów) w jednostkę Rycerzy.


4 - Łączna siła

Baratheon cofa się na The Boneway. Tyrell rusza dalej.

Cytat:
Bitwa o Starfall

Atakuje: Tyrell

+0 - Marsz +0
+4 - Jednostki: machina
+0 - Wsparcie: brak
+4 - Dowódca: Mace Tyrell [4] Natychmiast zniszcz jedną z atakujących lub broniących się jednostek Piechurów przeciwnika.

przewaga na torze lenników
8 - Łączna siła

Broni: Martell

+1 - Obrona: obrona+1
+2 - Jednostki: rycerz
+0 - Wsparcie: brak
+1 - Dowódca: Arianne Martell [1] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.

4 - Łączna siła

Tyrell wraca na Storm's End.

Richtus - Sro 04 Cze, 2014

Wszystko zaktualizowane. Czekamy na dowódcę Martella i mobilkę Tyrella.
Przy okazji zauważyłem, że na mapce nie mamy garnizonu na HG. Z tego co pamiętam to Tyrell nie tracił stolicy (poprawcie mnie jak się mylę) i żadnych takich informacji nie znalazłem w starym wątku. Być może sam go przez przypadek usunąłem jak rozgryzałem działanie GIMPa, w każdym razie wrzucam go na powrót.

lord mormont - Sro 04 Cze, 2014

Arianne Martell [1] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.
Martin - Sro 04 Cze, 2014

Oczywiście mam garnizon na Highgarden :) U mnie był Mace, więc wieża wraca na Storm's End.

Z uw* biorę żeton i czekam na wydarzenia, otwierając butelkę złotego wina z Arbor i szykując zwycięską ucztę w Highgarden

Richtus - Sro 04 Cze, 2014

Czekamy jeszcze na odwrót Martella, tak dla formalności. Zbieramy koronki tymczasem:

Żetony Władzy:

    Baratheon - 0+0=0
    Greyjoy - 0+0=0
    Lannister - 2+0=2
    Martell - 0+2=2
    Stark - 0+4=4
    Tyrell - 0+4=4

Martin - Sro 04 Cze, 2014

Oj, c'mon - gdzie by sie nie wycofał, to Starfall zostaje puste. Mam najwięcej żetonów, więc jeśli będzie licytacja to obronię tron. Jeśli zaatakują dzicy to mając tron na pewno nie będę ostatni, bo Bara i Grey mają 0, a żadna karta dzikich nie pozbawi mnie zamków ani nie zrzuci w tronie, chyba że byłbym ostatni. Jak nie będzie mobilizacji, to nawet jeśli wyzbędę się wszystkich żetonów w licytacji, to zajmę Starfall piechurem z Arbor.

Mogę już dziękować za grę? ;)

morgan10005 - Sro 04 Cze, 2014

raczej tak.
guzu - Sro 04 Cze, 2014

hehe to pograne :) mogłem się wykazać nie ma co :D
Martin - Sro 04 Cze, 2014

Ponieważ jestem absolutnie pewien tego co napisałem, to nie czekając na potwierdzenie MG, to przywilejem zwycięzcy pozwolę sobie na na kilka słów komentarza:

Gra była dość niefortunna ze względu na zmiany w składzie i ... konflikty. Ale rozwaliło ją najbardziej zniknięcie Czarnego Jaszczura. Jeśli to czyta, to powiem tylko tyle: wstyd. Naprawdę żal kiedy ktoś podchodzący z taką pasją do gry i prowadzenia nagle robi najgorszą możliwą rzecz w grze na forum. Rozumiem, że konflikt osobisty ze znajomym (może bliskim) chociaż to jak gra może doprowadzić do takiego konfliktu (nawet gra o tron) pozostaje dla mnie niezrozumiałe. Wielkie dzięki dla Richtusa za doprowadzenie gry do końca! Dobry start jako mistrz gry :) Oby tak dalej.

Jeśli chodzi o samą rozgrywkę to wygrałem po trochu dzięki szczęściu, zwłaszcza ostatnie wydarzenia o tym świadczą (były 2 momenty kiedy stwierdziłem że ryzykuję, a nóż się uda - sprawdziło się), ale przede wszystkim dlatego że nikt nie próbował mi przeszkodzić.

Lannister - tu największa wtopa. Sojusz to fajna sprawa i naprawdę byłem zdecydowany go utrzymać, bo walcząc z Martellem i Barą chciałem mieć spokój chociaż z jednej strony. Poza tym raz uspokoiłem sytuację między Tobą i Greyjoyem, głównie dlatego żeby Greyjoy nie został nagle pchnięty od tyłu przez Starka. Ale ostatnia runda nie powinna się tak potoczyć ;) Jeszcze zbierając siły w Searoad Marches planowałem atak na Martella, ale wtedy zrobiłeś mi prezent w postaci wygranej. Wchodząc na Lannisport byłem już w 100% pewny wygranej - to znaczy że mogłeś to przewidzieć ;) Niemniej przepraszam za zdradę ;p

Martell - udało mi się go stłamsić, Richtus nie miał wiele do powiedzenia, potem lord mormont po przejęciu wykonał chyba tylko jeden ruch. Jedyne realne zagrożenie dla Tyrella stanowi Martell więc uprzedzający atak od początku był moim celem i udał się znakomicie. Nie zająłem Sunspear czego bardzo żałuję, bo to najrzadziej zdobywana stolica ;)

Baratheon - początkowo mocno urósł i nieopatrznie zwrócił się przeciwko mnie zamiast na północ :P To był błąd. A największym błędem było nieprzewidzenie ataku ze strony Starka.
No i jeszcze wywalenie wszystkich żetonów w licytacji, ja bym zostawił coś na później.

Stark - gdybym nie wygrał w tej rundzie to być może korespondencyjnie ścigalibyśmy się o zwycięstwo ;) Bardzo ładny rajd na Baratheona. Można nawet powiedzieć że trochę współpracowaliśmy ;p Ale w ostatniej licytacji nie powinieneś się zgadzać na moją propozycję tylko zabrać mi tron. Ale moja propozycja była opłacalna, taki miała cel ;)

Greyjoy - tu nic nie mogę powiedzieć. Trzech różnych graczy, brak jednolitej strategii, no i brak jakiejkolwiek interakcji ze mną. Guzu nie miał w ogóle okazji się wykazać ;p Może następnym razem

Richtus - Sro 04 Cze, 2014

Fakt, widziałem że na 99% Tyrell to wygrywa ale nie byłem pewien i nie chciało mi się analizować. Dla pewności sprawdziłem co z wydarzeniami i wypadło zaopatrzenie, gra o tron i pod miecz, więc nic to nie zmienia, a Tyrell w pierwszym ruchu zajmuje Starfall. Oficjalnie:


Tyrell Martin wygrywa w VII rundzie zdobywając 7 zamków!



Gratulacje :)
Wszystkim dziękuję za grę. Cieszę się, że mogłem przyczynić się do jej dokończenia. Jeśli coś w moim krótkim prowadzeniu było, co trzeba było zrobić lepiej, to będę wdzięczny za wasze uwagi. Prawdopodobnie po sesji, czyli w lipcu, zorganizuję nowy nabór żeby poprowadzić coś na dłuższym dystansie.
Co do mojej gry Martellem, to słabo to rozegrałem. Przede wszystkim należało przewidzieć zdjęcie wsparcia z Sea of Dorne przez Królową Cierni. To było cenne doświadczenie ^^

Martin - Czw 05 Cze, 2014

Richtus - wygrałes już 3 gry i wszystkie wtedy kiedy nikt na ciebie nie stawiał i wyskakiwales na koniec z kapelusza. Od początku uznałem że nie mogę do tego dopuścić ;) gdyby kto inny grał martellem to może zagralbym zupełnie inaczej

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group