|
galakta.pl Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta |
 |
Gra o Tron - PBF #85 Pole Gry
Czarny Jaszczur - Wto 20 Sty, 2015 Temat postu: PBF #85 Pole Gry
Aktualny Układ Sił
Fortece/Zamki
Arryn - 2
Bolton - 3
Dzicy - 4
Frey - 7
Glover - 3
Greyjoy - 4
Żetony Władzy:
Arryn - 6
Bolton - 8
Dzicy - 12
Frey - 16
Glover - 8
Greyjoy - 9
Zaopatrzenie:
Arryn - 3
Bolton - 2
Dzicy - 4
Frey - 2
Glover - 5
Greyjoy - 2
Gracze oraz Karty Rodów:
Arryn - GoG
[4] Brozne Yohn Royce Jeśli przeciwnik posiada mniej żetonów władzy niż ty, ta karta otrzymuje +1 siły
[3] Littlefinger Jeśli wygrasz przeciwnik będzie musiał zapłacić 2 żetony władzy za każda wycofująca się jednostkę. Każda za która nie zapłaci zostaje zniszczona.
[2] Nestor Royce Jeśli twoja armia zawiera więcej rycerzy(również wspierających ta karta otrzymuje +1 siły.
[2] Lyn Corbray [miecz][wieża]
[1] Luthar Brune Jeśli się bronisz i przegrasz możesz wycofać jednostki na rożne pola.
[1] Alayne Stone [wieża]
[0] Lysa Arryn Otrzymujesz tyle żetonów władzy jaką pozycją na torze zaopatrzenia zajmujesz.
Bolton - Guzu
[4] Roose Bolton Natychmiast zredukuj konia przeciwnika do piechura biorącego udział w tej bitwie lub wspierającego.
[3] Ramsay Botlon [miecz][miecz]
[2] Maester Tybald Jeśli wygrasz wskocz o 1 na zaopatrzeniu maks na 6 pozycję.
[2] Arnolf Karstark [wieża]
[1] Walton Nagolennik [miecz]
[1] Damon Zatańcz dla mnie Jeśli armia Twojego przeciwnika zawiera wiecej jednostek ta karta otrzymuje +1 siły za jednostkę której posiadasz mniej
[0] Fetor Odrzuć Fetora żeby zagrać Ramsaya z kosza lub ręki.
Dzicy - Macziupeksiu
[4] Mance Ryder [miecz][miecz]
[3] Jon Snow Jeśli wygrasz te bitwę możesz zmobilizować piechura w Czarnym Zamku(o ile kontrolujesz ten obszar).
[2] Grzechocząca Koszula Jeśli karta Mance Ryder znajduje się na Twoim stosie kart odrzuconych +1 siły i [miecz].
[2]Tormund Zabójca Olbrzyma [miecz][wieża]
[1]Styr Jeśli atakujesz i przegrasz możesz wycofać się na inny obszar niż ten z którego przybyłeś.
[1]Ygritte [wieża]
[0]Varamyr Pięć Skór Spójrz na wierzchnią kartę talii białych wędrowców, następnie możesz odrzucić 3 żetony władzy żeby ustawić wierzchnią kartę na górze dowolnej talii westeros
Frey - Leśnik
[4] Stevron Frey Jeśli wygrasz bitwę to przeciwnik traci 2 żetony władzy, a ty zyskujesz 2.
[3] Czarny Walder [miecz][miecz][miecz]
[2] Aegon Bloodborn [miecz][wieża]
[2] Emmon Frey [wieża]
[1] Raymund Frey Ta karta otrzymuje +1 siły za każdego Freya w stosie kart odrzuconych.
[1] Walder Frey Natychmiast usuń z planszy dowolny rozkaz wsparcia przeciwnika z którym toczysz bitwę.
[0] Maester Melwys Po bitwie wybierz tor wpływów, wspinasz się na nim o 2 pozycję przeciwnik spada o 1 (o kolejności decyduje mniej korzystna opcja). W wyniku zmiany pozycji nie możesz uzyskać żetonu dominacji.
Glover - Richtus
[4] Galbart Glover [miecz][wieża]
[3] Robert Glover Jeśli atakujesz i wygrasz możesz na podbitym obszarze położyć pozostały rozkaz obrony lub wsparcia (lub przełożyć go z innego pola).
[2] Alysane Mormont [wieża][wieża]
[2] Maege Mormont [miecz]
[1] Sybelle Locke Za każdą gwiazdkę przy twojej pozycji na torze królewskiego dworu ta karta ma +1 siły.
[1] Howland Reed Jeśli wygrasz te bitwę będziesz mógł przeprowadzić mobilizację na tym obszarze o ie zawiera twierdzę lub zamek.
[0] Meera Reed Natychmiast usuń żeton władzy przeciwnika z pola sąsiadującego z obszarem bitwy, jeśli nie znajdują się tam żadne jednostki możesz zamiast usuwać żetonu zamienić go na swój dostępny żeton władzy.
Greyjoy - Levi
[4] Euron Wronie Oko [miecz]
[3] Rodrik Czytacz [wieża][wieża]
[2] Qarl Panienka [miecz][miecz]
[2] Asha Greyjoy Jeśli wygrasz możesz natychmiast wykonać jeden ze swoich marszów poza kolejnością.
[1] Aeron Mokra Czupryna Jeśli ilość statków twojego przeciwnika w tej bitwie jest większa, karta Twojego przeciwnika jest zredukowana o 2 (do minimum 0).
[1] Dagmer Rozcięta Gęba Jeśli Twój Najazd odniósł skutek w tej rundzie ta karta +1 siły, jesli atakujesz ta karta +1 siły.
[0] Victarion Greyjoy Wybierz obszar zawierający Twoje statki, który sąsiaduje z obszarem ogarniętym bitwą. Na czas tej bitwy traktuj ten obszar tak jakby znajdował się tam Twój rozkaz wsparcia.
Karty Westeros:
Talia I:
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Tron ostrzy [Biali Wędrowcy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Tron ostrzy [Biali Wędrowcy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Ostatnie dni lata [biali wędrowcy] Nic się nie dzieje.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Talia II:
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Biali Wędrowcy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Biali Wędrowcy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Ostatnie dni lata [Biali Wędrowcy] Nic się nie dzieje.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Talia III:
Atak Białych Wędrowców Biali Wędrowcy atakują Westeros.
Atak Białych Wędrowców Biali Wędrowcy atakują Westeros.
Atak Białych Wędrowców Biali Wędrowcy atakują Westeros.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Sieć kłamstw [Biali Wędrowcy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
Nawałnica mieczy [Biali Wędrowcy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
Morze sztormów [Biali Wędrowcy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
Jesienne deszcze [Biali Wędrowcy]Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
Uczta dla wron [Biali Wędrowcy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
Karty Białych Wędrowców:
Aktualna Siła: 4
Obecna Karta podejrzana przez: Arryna
Przed Chwilą Leżały Tu Ciała Przysięgam [Warg-zwiadowca]
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy.
Pozostali gracze: Odrzucają po 2 dostępne żetony Władzy (lub tyle, ile aktualnie posiadają).
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy.
Cisza na murze
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Nic się nie dzieje.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Nic się nie dzieje.
To Już Nie Jest Twój Brat [Jeźdźcy mamutów]
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 1 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu.
Nawet Mur Wam Nie Pomoże[Najazd prewencyjny]
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Wybiera jedno: a) Niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy; b) Spada o 2 pozycje na torze Wpływów, na którym zajmował najlepszą pozycję.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Dzicy natychmiast atakują ponownie z siłą 6. Nie bierze udziału w licytacji obrony przeciwko temu atakowi (nie otrzyma też żadnych nagród, ani kar).
Gromadzą się nad mleczną wodą
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile.
Pozostali gracze: Jeśli posiadają po więcej niż jednej karcie Rodu na ręce, muszą wybrać i odrzucić jedną z tych kart.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Bierze cały stos odrzuconych kart Rodu z powrotem na rękę.
Śmierć i Rozpacz [Łupieżcy grzechoczącej koszuli]
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Spada o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Pozostali gracze: Spadają o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Następnie gracze redukują armie, aby sprostać nowemu limitowi Zaopatrzenia.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wspina się o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 8 ).
Prą Na Mur [Król za murem]
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Przesuwa swoje żetony Wpływów na najniższe pozycje wszystkich torów Wpływów.
Pozostali gracze: W kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera tor Lenników lub Królewskiego Dworu i przesuwa swój żeton Wpływów na najniższą pozycję tego toru.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Przesuwa swój żeton Wpływów na najwyższą pozycję wybranego toru Wpływów i otrzymuje odpowiedni żeton Dominacji.
Świeże Mięsko [Zabójcy wron]
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Zamienia wszystkie swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Pozostali gracze: Zamieniają po 2 swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może natychmiast zamienić do 2 jednostek Piechurów z dowolnych obszarów na planszy na dostępne jednostki Rycerzy.
Zombie Apokalipsa [Nadciąga horda]
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 2 ze swoich jednostek w jednym ze swoich Zamków lub Twierdz. Jeśli nie może tego zrobić, niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 1 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.
Czarny Jaszczur - Wto 20 Sty, 2015
Kruk Posłaniec:
Frey Podgląda Kartę Dzikich i zostawia ją na wierzchu talii
Marsze:
Glover Zachodnia Zatoka -> statek na Lodową Zatokę
Dzicy Wieża Cieni (marsz +0) -> piechur na Czarny Zamek ; zostawia żeton władzy
Bolton Stary Zamek (marsz +0) -> piechur na Nad Białym Ostrzem ; zostawia żeton władzy
Greyjoy Przylądek Krakena (marsz -1) -> piechur na Harlaw ; nie zostawia żetonu władzy
Arryn Gulltown (marsz -1) -> piechur na Dolonę Arrynów ; zostawia żeton władzy
Glover Deepwood Motte (marsz +1) -> piechur i rycerz na Winterfell
Bolton Wschodnia Zatoka (marsz +1) -> statek na Morze Sztormów
Greyjoy Zatoka Żelaznych Ludzi (marsz +0) -> statek na Trident
Arryn Zatoka Krabów (marsz +0) -> statek na Wąskie Morze ; statek zostaje
Umocnienia Władzy:
Frey Bliźniaki* -> piechur i statek na Szczęki ; Seagard -> 2 żetony władzy
Dzicy Hardhome* -> piechur i statek na Morze Dreszczy ; Port Wieży Cieni -> 1 żeton władzy
Bolton Dreadfort* -> piechur i statek na Wschodnią Zatokę
Greyjoy Pyke -> 2 żetony władzy ; Port Pyke -> 1 żeton władzy
Arryn Orle Gniazdo -> 2 żetony władzy
Talia I:
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Talia II:
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Biali Wędrowcy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Talia III:
Atak Białych Wędrowców Biali Wędrowcy atakują Westeros.
Kruk Posłaniec:
Frey Podgląda Kartę Białych Wędrowców i zostawia ją na wierzchu talii
Najazdy:
Frey Wybrzeże -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu
Arryn Wąskie Morze -> zdjęty bez efektu
Marsze:
Glover Winterfell (marsz +0) -> piechur, rycerz, rycerz na Nad Białym Ostrzem - bitwa z Boltonem! ; zostawia żeton władzy
Frey Bliźniaki (marsz +0) -> piechur na Sisteron ; rycerz na Coldwater ; machina oblężnicza na Strażnicę nad Szarą Wodą
Dzicy Hardhome (marsz +0) -> piechur na Wschodnią Strażnicę ; piechur na Ostatnie Sąsiedztwo ; rycerz zostaje
Bolton Dreadfort (marsz +0) -> piechur na Karhold ; piechur na Ramsgate ; rycerz zostaje
Greyjoy Zatoka Żelaznych Ludzi (marsz +0) -> statek na Zatokę Błyszczącej Wody ; statek zostaje
Arryn Orle Gniazdo (marsz -1) -> rycerz na Krwawą Bramę ; rycerz na Strong Song
Frey Szczeki (marsz +1) -> zdjęty bez efektu
Dzicy Port Hardhome (marsz -1) -> statek na Morze Dreszczy
Bolton Nad Białym Ostrzem (marsz +1) -> stracony w wyniku przegranej bitwy
Greyjoy Pyke (marsz -1) -> piechur na Palec Flinta ; rycerz na Barrowtown
Arryn Zatoka Krabów (marsz +0) -> statek na Wąskie Morze ; statek zostaje
Dzicy Morze Dreszczy (marsz +1) -> statek do portu ; statek i statek zostają
Umocnienia Władzy:
Glover Deepwood Motte* -> piechur i statek na zatokę ; Wilczy Las -> 1 żeton władzy ; Port Deepwood Motte -> 1 żeton władzy
Frey Seagard* -> 2 żetony władzy
Dzicy Czarny Zamek* -> piechur ; Port Wieży Cieni -> 1 żeton władzy
Bolton Port Dreadfort -> 1 żeton władzy
Greyjoy Harlaw -> 2 żetony władzy ; Port Pyke -> 1 żeton władzy
Arryn Dolina Arrynów -> 2 żetony władzy
Tali I:
Tron ostrzy [Biali Wędrowcy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Tali II:
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Tali III:
Sieć kłamstw [Biali Wędrowcy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
Kruk Posłaniec:
Arryn Zmienia rozkaz na Krwawej Brami z UW* na marsz +1
Najazdy:
Frey Coldwater -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu
Dzicy Ostatnie Sąsiedztwo -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu
Bolton Wschodnia Zatoka -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu
Dzicy Port Wieży Cieni -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu
Marsze:
Frey Port Seagard (marsz -1) -> statek na Wybrzeże
Glover Nad Białym Ostrzem (marsz +1) -> piechur i rycerz Nad Długie Jezioro - bitwa z Boltonem! ; piechur zostaje
Greyjoy Palec Flinta (marsz -1) -> zdjęty bez efektu
Dzicy Port Hardhome -> statek na Morze Dreszczy
Arryn Dolina Arrynów (marsz -1) -> piechur na Strong Song ; nie zostawia żetonu władzy
Bolton Karhold (marsz -10 -> piechur Nad Długie Jezioro - bitwa z Gloverem!
Frey Wybrzeże (marsz +0) -> statek, statek, statek na Zatokę Krabów - bitwa z Arrynem!
Glover Wilczy Las (marsz -1) -> piechur na Deepwood Motte ; nie zostawia żetonu władzy
Greyjoy Barrowtown (marsz +0) -> zdjęty bez efektu
Dzicy Czarny Zamek (marsz +0) -> rycerz na Nowy Dar ; piechur zostaje
Arryn Krwawa Brama (marsz +1) -> rycerz na Strong Song ; zostawia żeton władzy
Bolton Nad Długim Jeziorem (marsz +0) -> stracony w wyniku przegranej bitwy
Frey Szczęki (marsz +1) -> statek i statek na Wąskie Morze - bitwa z Arrynem!
Glover Deepwood Motte (marsz +0) -> piechur na Winterfell ; piechur na Torrenn's Square ; piechur zostaje
Arryn Strong Song (marsz +0) -> rycerz i rycerz na Coldwater - bitwa z Arrynem! ; piechur na Dolinę Arrynów
Umocnienia Władzy:
Frey Seagard* -> 2 żetony władzy ; Sisteron -> 2 żetony władzy ; Strażnica nad Szarą Wodą -> 2 żetony władzy
Glover Port Deepwood Motte -> 1 żeton władzy
Greyjoy Pyke* -> statek i statek na Zatokę Żelaznych Ludzi ; Harlaw -> 2 żetony władzy ; Port Pyke -> 1 żeton władzy
Dzicy Hardhome -> 2 żetony władzy ; Wschodnia Strażnica -> 2 żetony władzy
Arryn Orle Gniazdo -> 2 żetony władzy
Bolton Ramsgate -> 1 żeton władzy ; Port Dreadfort -> 1 żeton władzy
Talia I:
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
->
Nadchodzi zima [i]Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
->
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Talia II:
Ostatnie dni lata [Biali Wędrowcy] Nic się nie dzieje.
Talia III:
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Kruk Posłaniec:
Arryn Podgląda Kartę Dzikich i zostawia ją na wierzchu talii
Najazdy::
Glover Nad Długim Jeziorem -> pali wsparcie Boltona w Karholdzie
Dzicy Ostatnie Sąsiedztwo -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu
Glover Lodowa Zatoka -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu
Dzicy Port Hardhome -> brak legalneco celu ; zdjęty bez efektu
Marsze:
Frey Zatoka Krabów (marsz -1) -> statek na Wybrzeże ; statek na Wąskie Morze ; statek zostaje
Glover Deepwood Motte (marsz -1) -> piechur i rycerz na Torren's Square
Greyjoy Barrowtown (marsz +0) -> zdjęty bez efektu
Dzicy Wieża Cieni (marsz +0) -> piechur na Czarny Zamek
Arryn Coldwater (marsz +0) -> rycerz na Strong Song ; rycerz na Góry Księżycowe ; piechur zostaje
Bolton Dreadfort (marsz -1) -> rycerz i rycerz na Stary Zamek
Frey Strażnica nad Szarą Wodą (marsz +0) -> machina oblężnicza na Biały Port ; piechur na Fosę Cailin ; zostawia żeton władzy
Glover Torrenn's Square (marsz +0) -> piechur na Deepwood Motte ; piechur na Rills ; rycerz Nad Białe Ostrze
Greyjoy Pyke (marsz -1) -> piechur na Palec Flinta ; machina oblężnicza na Przylądek Krakena
Dzicy Czarny Zamek (marsz -1) -> piechur na Nowy Dar ; piechur na Hardhome ; piechur zostaje
Bolton Wschodnia Zatoka (marsz +0) -> statek i statek na Morze Sztormów
Umocnienia Władzy:
Frey Bliźniaki* -> koń ; Seagard -> 2 żetony władzy ; Sisteron -> 2 żetony władzy
Glover Nad Białym Ostrzem -> 1 żeton władzy ; Port Deepwood Motte -> 1 żeton władzy
Greyjoy Palec Flinta* -> piechur up w rycerza ; Harlaw -> 2 żetony władzy ; Port Pyke -> 1 żeton władzy
Dzicy Hardhome -> 2 żetony władzy ; Wschodnia Strażnica -> 2 żetony władzy
Arryn Gulltown* -> statek do portu ; Dolina Arrynów -> 2 żetony władzy
Bolton Port Dreadfort -> 1 żeton władzy ; Ramsgate -> 1 żeton władzy
Czarny Jaszczur - Wto 20 Sty, 2015
Talia I:
Ostatnie dni lata [biali wędrowcy] Nic się nie dzieje.
Talia II:
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Żetony Władzy:
Arryn - 4 + 3 = 7
Bolton - 6 + 3 = 9
Dzicy - 8 + 4 = 12
Frey - 13 + 5 = 18
Glover - 3 + 5 = 8
Greyjoy - 7 + 3 = 10
Talia III:
Atak Białych Wędrowców Biali Wędrowcy atakują Westeros.
Kruk Posłaniec:
Arryn Podgląda Kartę Białych Wędrowców i zostawia ją na wierzchu talii
Najazdy:
Frey Zatoka Krabów -> pali wsparcie Arryna w Dolinie Arrynów
Glover Lodowa Zatoka -> pali najazd Greyjoya na Zatoce Błyszczącej Wody
Greyjoy Zatoka Błyszczącej Wody -> spalony
Dzicy Ostatnie Sąsiedztwo -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu
Frey Wąskie Morze -> pali wsparcie Boltona w Ramsgate
Marsze:
Frey Biały Port (marsz -1) -> machina oblężnicza na Coldwater - bitwa z Arrynem! ; nie zostawia żetonu władzy
Glover Nad Długim Jeziorem (marsz -1) -> rycerz Nad Białe Ostrze ; piechur zostaje
Greyjoy Palec Flinta (marsz -1) -> rycerz na Przylądek Krakena ; rycerz na Grzęzawiska ; zostawia żeton władzy
Dzicy Hardhome (marsz -1) -> piechur na Wieże Cieni ; rycerz na Ostatnie Sąsiedztwo
Arryn Port Gulltown (marsz +1) -> statek na Zatokę Krabów - bitwa z Freyem!
Bolton Karhold (marsz -1) -> rycerz i rycerz na Dreadfort ; zostawia żeton władzy
Frey Bliźniaki (marsz +1) -> piechur na Biały Port ; rycerz na Gulltown - bitwa z Arrynem!
Siedem Zamków
Glover
Greyjoy
Dzicy
Arryn
Bolton
Frey
Greyjoy
Czarny Jaszczur - Sro 21 Sty, 2015
Mapa wraz z rozpiską jest już obecna w pierwszym poście, zapraszam do zabawy. Wysłałem już także prośbę o podpięcie tego tematu
macziupeksiu - Sro 21 Sty, 2015
Nie czekając na innych wykonam swój ruch - piechur na Czarny Zamek, zostawiam żeton
Richtus - Sro 21 Sty, 2015
1. Statek na Lodową Zatokę.
2. Piechur i rycerz z Deepwood zajmują Winterfell.
levi - Sro 21 Sty, 2015
Przylądek(marsz-1) -> Piechur na Harlaw
zatoka żelaznych ludzi(marsz+0) -> Trident
guzu - Sro 21 Sty, 2015
Stary zamek (marsz zero) -> piechur na Nad bialym ostrzem. Zostawiam zw
Czarny Jaszczur - Sro 21 Sty, 2015
levi napisał/a: | Przylądek(marsz-1) -> Piechur na Harlaw
zatoka żelaznych ludzi(marsz+0) -> Trident |
Jest to pierwsza tura, żetonu nie zostawiasz? Z drugim marszem na morzu się wstrzymam, Arryn może chcieć tam wpłynąć
levi - Sro 21 Sty, 2015
nie nie zostawiam, mam nadzieję, że nie wypadnie zaopatrzenie a może być licytacja na którą bardzo liczę
Gog - Sro 21 Sty, 2015
piechur na dolinę żeton 1 statek na wąskie morze
guzu - Sro 21 Sty, 2015
Wschodnia Zatoka (marsz +1) -> statek na Morze Sztormów
Dreadfort (umocnienie władzy*) -> piechur oraz statek na Wschodnią Zatokę
Czarny Jaszczur - Sro 21 Sty, 2015
Zostaje Kruk oraz UW* Freya oraz UW* Dzikich
macziupeksiu - Sro 21 Sty, 2015
Z uw poproszę statek na Morze Dreszczy i piechura
Leśnik - Czw 22 Sty, 2015
Poproszę kartę dzikich.
Poproszę Statek na Szczęki i piechura.
Czarny Jaszczur - Czw 22 Sty, 2015
Decyzją Freya, Karta Białych Wędrowców zostaje na wierzchu talii. Niebawem podam Wam mapę wraz z wydarzeniami
Czarny Jaszczur - Czw 22 Sty, 2015
Talia I:
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Talia II:
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Biali Wędrowcy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Talia III:
Atak Białych Wędrowców Biali Wędrowcy atakują Westeros.
Najpierw mobilizacja, potem rzeźbimy
Richtus - Czw 22 Sty, 2015
Deepwood: piechur i statek do portu
Winterfell: rycerz
levi - Czw 22 Sty, 2015
pyke -> piechur, statek na zatokę żelaznych ludzi
Harlaw -> statek na zatokę żelaznych ludzi
macziupeksiu - Czw 22 Sty, 2015
Wieża Cieni - statek na Lodową Zatokę
Czarny Zamek - piechur up do rycerza
Hardhome - statek do portu i statek na Morze Dreszczy
guzu - Czw 22 Sty, 2015
Dreadfort -> statek do portu, statek na Wschodnia Zatoka
Leśnik - Pią 23 Sty, 2015
Bliźniaki; statek na Szczeki, up w wieżę
Seagard; Statek na Wybrzeże, statek do portu.
Gog - Pią 23 Sty, 2015
statek na morze
kon
Leśnik - Pią 23 Sty, 2015
Nic się nie dzieje
guzu - Pią 23 Sty, 2015
wysyłamy na atak białych wędrowców - siła 4
Żetony Władzy:
Arryn - 6
Bolton - 4
Dzicy - 5
Frey - 7
Glover - 5
Greyjoy - 8
Czarny Jaszczur - Pią 23 Sty, 2015
Tak jak Guzu napisał powyżej, czekam na Wasze dary dla Wielkiego Innego
Czarny Jaszczur - Pią 23 Sty, 2015
Wsparcie dla Nocnej Straży:
Arryn - 0
Bolton - 0
Dzicy - 0
Frey - 7
Glover - 0
Greyjoy - 3
Siła Nocnej Straży: 10
Siła Białych Wędrowców: 6
Zwycięstwo
Przed Chwilą Leżały Tu Ciała Przysięgam [Warg-zwiadowca]
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy.
Pozostali gracze: Odrzucają po 2 dostępne żetony Władzy (lub tyle, ile aktualnie posiadają).
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy.
Większość Lordów solidarnie podpisuje się pod krukiem od Lorda Glovera:
Nic nie wysyłamy, to tylko grumkiny i snarki!
Frey zgarnia wszystkie żetony z powrotem do dostępnej puli, traci tylko Greyjoy. Poniżej aktualna mapa, czekam na rozkazy
Czarny Jaszczur - Sob 24 Sty, 2015
@ Zostały jeszcze Dzikuski zza Muru
macziupeksiu - Sob 24 Sty, 2015
Wysłane kilka godzin temu
Czarny Jaszczur - Sob 24 Sty, 2015
Rozpiska w pierwszym poście, miłej zabawy
Leśnik - Sob 24 Sty, 2015
Poproszę Innych.
Gog - Sob 24 Sty, 2015
najzd bez efektu
Leśnik - Sob 24 Sty, 2015
Mój również.
Richtus - Nie 25 Sty, 2015
Wszystko z Winterfell na Nad Białym Ostrzem, żeton zostawiam, dowódcę wysłałem.
Czarny Jaszczur - Nie 25 Sty, 2015
Karta Białych Wędrowców wysłana, dowódca otrzymany
Leśnik - Nie 25 Sty, 2015
Karta zostaje.
Edit; Wieża na Strażnicę
piechur na Sisteron
rycerz na Coldwater.
guzu - Nie 25 Sty, 2015
Richtus napisał/a: | Wszystko z Winterfell na Nad Białym Ostrzem, żeton zostawiam, dowódcę wysłałem. |
Roose Bolton
Czarny Jaszczur - Nie 25 Sty, 2015
U Glovera:
[3] Robert Glover Jeśli atakujesz i wygrasz możesz na podbitym obszarze położyć pozostały rozkaz obrony lub wsparcia (lub przełożyć go z innego pola).
Kładę obronę.
Wieczorem, jak wrócę do domu, wszystko ładnie ogarnę
guzu - Nie 25 Sty, 2015
wycofam się na Nad Długim Jeziorem
Czarny Jaszczur - Nie 25 Sty, 2015
Bitwa Nad Białym Ostrzem
Glover Vs. Bolton
[0] RozkaZ [0]
[4] JednostkI [1]
[0] WsparciE [0]
Robert Glover [3] DowódcA [4] Roose Bolton
-------------------------
7 : 5
Glover zwycięża ale jeden z rycerzy zsiada z konia [czy korzysta ze zdolności karty?], przegrany Bolton cofa się Nad Długie Jezioro.
Kolej Dzikich
macziupeksiu - Nie 25 Sty, 2015
Piechur na wschodnia Straznice, piechur na Ostatnie Sąsiedztwo
guzu - Nie 25 Sty, 2015
Roose korzysta ze zdolności, myślałem, że to tylko na czas bitwy jest redukcja
Dreadfort (marsz +0) -> piechur na Karhold, piechur na Ramsgate
Gog - Nie 25 Sty, 2015
guzu napisał/a: | Roose korzysta ze zdolności, myślałem, że to tylko na czas bitwy jest redukcja
Dreadfort (marsz +0) -> piechur na Karhold, piechur na Ramsgate | to taki podobny mace tyrell :p
macziupeksiu - Nie 25 Sty, 2015
Wydaje mi się że pytanie dotyczyło zdolności Roberta Glovera
Gog - Nie 25 Sty, 2015
macziupeksiu napisał/a: | Wydaje mi się że pytanie dotyczyło zdolności Roberta Glovera |
Roose korzysta ze zdolności, myślałem, że to tylko na czas bitwy jest redukcja ? a co redukuje glover?
macziupeksiu - Pon 26 Sty, 2015
Cytat: | Glover zwycięża ale jeden z rycerzy zsiada z konia [czy korzysta ze zdolności karty?] |
O to chodzi
Richtus - Pon 26 Sty, 2015
Czarny Jaszczur napisał/a: | U Glovera:
[3] Robert Glover Jeśli atakujesz i wygrasz możesz na podbitym obszarze położyć pozostały rozkaz obrony lub wsparcia (lub przełożyć go z innego pola).
Kładę obronę. |
Sprecyzowałem to na PW, możliwe że nie zostało zauważone.
Gog - Pon 26 Sty, 2015
guzu napisał/a: | Roose korzysta ze zdolności, myślałem, że to tylko na czas bitwy jest redukcja
Dreadfort (marsz +0) -> piechur na Karhold, piechur na Ramsgate |
macziupeks co Ty ćpasz? pytanie guza o roose redukcje, a Ty pierdolisz cos o gloverze stary odpusc plz
macziupeksiu - Pon 26 Sty, 2015
Słucham?? Czy ja dobrze widzę, że po prostu bezsensownie starasz się mnie obrazić? Przeczytaj jeszcze raz wszystkie wpisy zanim się wypowiesz i wtedy ty stary odpuść, PLZ
Czarny Jaszczur - Pon 26 Sty, 2015
Gog, za to soczyste i zbyteczne zarazem przekleństwo, lądujesz na karnym jeżyku
Zrobiło się lekkie zamieszanie i śpieszę z wyjaśnieniami. Maczupieksiu dobrze pisał, chodziło mi o zdolność karty Roberta Glovera, jest tam sformułowanie możesz - [Jeśli atakujesz i wygrasz możesz na podbitym obszarze położyć pozostały rozkaz obrony lub wsparcia (lub przełożyć go z innego pola)] - decyzja umknęła mi podczas lektury PW.
Przy karcie Boltona nie ma żadnej ze względu na użycie słowa natychmiast:
Roose Bolton Natychmiast zredukuj konia przeciwnika do piechura biorącego udział w tej bitwie lub wspierającego.
Kolej Greyjoya
Gog - Pon 26 Sty, 2015
guzu zapytał o Roose boltona przeciez? wiec odpisałem cytując guzu, nie jaszczura. A Maciu nie na temat, tzn do wypowiedzi i pytanie GM'a Jaszczura ;x 2 razy cytowany guzu, a Ty ciągle o Jaszczurze, no stary pytanie padło czy jest ładna pogoda, a Ty odpowiadasz chleb po 2 zł i się dziwisz o co chodzi
Leśnik - Pon 26 Sty, 2015
Gog troszkę empatii
Macziu mamy sojusz przeciwko Gogowi?
Gog - Pon 26 Sty, 2015
kurde :d nie mam siły Maciu się urwał z choinki i tak wszyscy na freya beda taka gra
Leśnik - Pon 26 Sty, 2015
Gog napisał/a: | i tak wszyscy na freya beda taka gra |
Chyba Ty
macziupeksiu - Pon 26 Sty, 2015
Gog, szczerze mówiąc to tego co piszesz po prostu nie da się zrozumieć więc nawet nie wiem o co Ci chodzi oczywiście poza podbudowaniem swojego ego poprzez zmieszanie z błotem najmłodszego gracza
Gog - Pon 26 Sty, 2015
widzę,że ktos tu nie umie się przyznać do błędu. W/e kon na bramę kon na strong song
Richtus - Pon 26 Sty, 2015
To ja może zmobilizuję, bo interesujące mnie ruchy już wykonano: piechur i statek na zatokę.
Btw. jeśli dobrze ogarniam to:
1. Jaszczur zapytał o wykorzystanie zdolności mojej karty.
2. Guzu odniósł wrażenie że pytanie dotyczy jego karty, przy okazji zadając pytanie na które odpowiada Gog.
3. Macziu zwraca uwagę, że prowadzący pyta o moją kartę.
4. Gog naskakuje na Macziupeksia insynuując że ten odnosi się do pytania Boltona.
5. Prowadzący wyjaśnia sytuację i przyznaje Macziupeksiowi rację.
6. Gog nadal utrzymuje, że Macziu odpowiadał na pytania Guzu, podczas gdy wyjaśniono już że było to odniesienie do pytania Jaszczura.
Trochę zamieszania i można się pogubić ale to nie powód żeby obrażać innych graczy
macziupeksiu - Pon 26 Sty, 2015
Dziękuję Richtus, dokładnie tak było z jednym zastrzeżeniem - jedyne pytanie jakie padło to pytanie GMa. Guzu przecież o nic nie pytał.
Nieważne w sumie. Wiadomo że Gogowi chodziło tylko o zadymę.
Mój statek wyplywa z portu
levi - Pon 26 Sty, 2015
Zatoka żelaznych ludzi(marsz-1) -> statek na Zatokę błyszczącej wody
2 mój marsz też nie będzie kolidować z nikim więc:
Pyke(marsz-1) -> piechur na Palec Flinta, rycerz na Barrowtown
Gog - Pon 26 Sty, 2015
Ostatnie zdanie w temacie kończę dyskusję, WY TAK SERIO jaką znowu zadymę? WTF, ja odpisałem na post guzu Z CYTATEM tego ostatniego, a maciu ciągle ZAZNACZAM DO MNIE NAPISAŁ O GLOVERZE, ale dobrze szukam zadymy. Pytanio-stwierdzenie guzu było na temat pogody, powiedziałem ,że jest ładna, a Wy ciągle, że chleb po 2 zł. A no moje pytanie jaki kurde chleb, mówicie, że wszczynam zadymę serio? Richtus skoro odpisywał na pytanie Jaszczura nie pisał do niego tylko do mnie, skoro w ogóle mnie to nie dotyczy + jak sie domyślasz mało mnie to obchodzi Piszcie sobie co chcecie, nie zamierzam odpisywać, bo Jaszczur prosi o brak spamu
Czarny Jaszczur - Pon 26 Sty, 2015
Ciesze się, że definitywnie zamknęliście już tamtą nocną dyskusje. Potraktujcie to jako ostatnie ostrzeżenie
Pierwszy post zaktualizowany, obecny marsz należy do Freya i Dzikich
Leśnik - Pon 26 Sty, 2015
Bez efektu.
guzu - Pon 26 Sty, 2015
dwa ostatnie marsze dzikich i mobilki
Leśnik - Pon 26 Sty, 2015
Jeszcze marsz Arryna, chyba że między wierszami o chlebie go wykonał
Gog - Pon 26 Sty, 2015
statek na wąskie
Leśnik - Pon 26 Sty, 2015
2 żetony pobieram tutaj kasa.
macziupeksiu - Pon 26 Sty, 2015
W 1 marszu wyplynalem z portu, w drugim wplywam z powrotem z uw poproszę piechura
Czarny Jaszczur - Pon 26 Sty, 2015
Tali I:
Tron ostrzy [Biali Wędrowcy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Tali II:
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Tali III:
Sieć kłamstw [Biali Wędrowcy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
Czekamy na decyzję Glovera. W przypadku braku mobilizacji zachęcam do rozpoczęcia licytacji Żelaznego Tronu
Richtus - Pon 26 Sty, 2015
Zaopatrujemy się.
Czarny Jaszczur - Pon 26 Sty, 2015
Miła niespodzianka, piękne tempo. Brakuje mi jeszcze dwóch licytacji Tronu
Czarny Jaszczur - Pon 26 Sty, 2015
Licytacja Pozycji Namiestnika Północy:
1. Frey - 2
2. Glover - 1
3. Greyjoy - 1
4. Dzicy - 0
5. Arryn - 0
6. Bolton - 0
Nowym Namiestnikiem Północy zastaje Leśnik z rodu Frey, ustępującego na tej pozycji, Richtusa z rodu Glover, proszę o rozstrzygnięcie remisów. Aktualna pula żetonów poniżej, czekam na licytacje rodowego Ostrza Starków - Lodu
Żetony Władzy:
Arryn - 8
Bolton - 5
Dzicy - 6
Frey - 7
Glover - 5
Greyjoy - 7
Richtus - Pon 26 Sty, 2015
1. Frey
2. Glover
3. Greyjoy
4. Dzicy
5. Arryn
6. Bolton
Leśnik - Pon 26 Sty, 2015
Licytacja wysłana.
Wszystkich Lordów Północy zainteresowanych rozmową lub w interesach zapraszam do swojej samotni.
Czarny Jaszczur - Wto 27 Sty, 2015
Licytacja Ostrza rodowego Starków:
1. Bolton - 3
2. Greyjoy - 1
3. Dzicy -1
4. Frey - 0
5. Glover - 0
6. Arryn - 0
Guzu z rodu Bolton przejmuje na własność Lód a obecnego Namiestnika Północy, Lesnika z rodu Frey, proszę o rozstrzygniecie remisów. Poniżej aktualna pula, czekam na Wasze licytacje wpływów na Królewskim Dworze
Żetony Władzy:
Arryn - 8
Bolton - 2
Dzicy - 5
Frey - 7
Glover - 5
Greyjoy - 6
Leśnik - Wto 27 Sty, 2015
1. Bolton - 3
2. Greyjoy - 1
3. Dzicy -1
4. Frey - 0
5. Glover - 0
6. Arryn - 0
Czarny Jaszczur - Wto 27 Sty, 2015
Licytacja Królewskiego Dworu:
1. Arryn - 8
2. Frey - 5
3. Greyjoy - 5
4. Glover - 5
5. Dzicy - 5
6. Bolton
Kruka Posłańca zdobywa Gog z rodu Arryn, poproszę Namiestnika Północy o rozstrzygnięcie remisu
Żetony Władzy:
Arryn - 0
Bolton - 2
Dzicy - 0
Frey - 2
Glover - 0
Greyjoy - 1
Gog - Wto 27 Sty, 2015
co grey sobie myslał ?:p
Leśnik - Wto 27 Sty, 2015
1. Arryn - 8
2. Frey - 5
3. Greyjoy - 5
4. Glover - 5
5. Dzicy - 5
6. Bolton
Niestety nie jestem w stanie zrealizować wszystkich obietnic przedwyborczych. Proszę o empatię.
Czarny Jaszczur - Wto 27 Sty, 2015
@ Kruk nie doleciał do Arryna a Glover nie posiada żadnego żetonu na koncie
Czarny Jaszczur - Sro 28 Sty, 2015
Mapa wraz z rozpiską jest już do wglądu w pierwszym poście, powodzenia
Ps. Stawiacie na tych morzach platformy wydobywcze? ;p
levi - Sro 28 Sty, 2015
Palec Flinta (marsz-1) -> bez efektu
macziupeksiu - Sro 28 Sty, 2015
Statek wypływa z portu, rycerz na nowy Dar. Jeśli nie zostanę zaatakowany to koniec mojej tury
Leśnik - Sro 28 Sty, 2015
Mogliście mówić, że w tej turze gramy defa, to bym nie raszował
Richtus - Sro 28 Sty, 2015
Nad Białym Ostrzem: Piechur i rycerz na Nad Długim Jeziorem, piechur zostaje. Karta wysłana.
guzu - Sro 28 Sty, 2015
[2] Arnolf Karstark [wieża]
Gog - Sro 28 Sty, 2015
na bramie proszę marsz +1
Richtus - Sro 28 Sty, 2015
U mnie [2] Maege Mormont [miecz].
Leśnik - Sro 28 Sty, 2015
Palę Wąskie Morze
Statek wypływa z portu.
Czarny Jaszczur - Sro 28 Sty, 2015
Bitwa Nad Długim Jeziorem
Glover Vs. Bolton
[1] RozkaZ [0]
[3] JednostkI [1]
[0] WsparciE [0]
Maege Mormont [miecz] [2] DowódcA [2] Arnolf Karstark [wieża]
[0] OstrzE [0]
-------------------------
5 : 3
Glover zwycięża a piechur Boltona cofa się na proszę o wskazanie.
Cytat: | Palę Wąskie Morze |
Marynarze Arryna leżą na pokładzie i wręcz kwiczą ze śmiechu 'podziwiając starania' wojsk Freya na wybrzeżu. Z zapałem rzucają pochodniami a te spadają do morza kilkaset metrów od statku. Unbowed, Unbent, Unbroken
Marsz Arryna.
guzu - Sro 28 Sty, 2015
wycofam się na Karhold
Karhold (marsz -1) -> piechur na Nad Długim Jeziorem
dowódca na PW u GM
Richtus - Sro 28 Sty, 2015
[1] Sybelle Locke Za każdą gwiazdkę przy twojej pozycji na torze królewskiego dworu ta karta ma +1 siły.
Czarny Jaszczur - Czw 29 Sty, 2015
Bitwa Nad Długim Jeziorem
Bolton Vs. Glover
[-1] RozkaZ [0]
[1] JednostkI [3]
[0] WsparciE [0]
Maester Tybald [2] DowódcA [2] Sybelle Locke
[0] OstrzE [0]
-------------------------
2 : 5
Glover zwycięża a oddział Boltona wraca do Karholdu.
Richtus - Czw 29 Sty, 2015
Piechur z Wilczego Lasu na Deepwood Motte.
Gog - Czw 29 Sty, 2015
piechur do konia na strong song
Leśnik - Czw 29 Sty, 2015
3 statki z wybrzeża na zatokę krabów. Karta na pw.
Czarny Jaszczur - Czw 29 Sty, 2015
Bitwa morska o Zatokę Krabów
Frey Vs. Arryn
[0] RozkaZ [1]
[3] JednostkI [1]
[0] WsparciE [0]
Aegon Bloodborn [miecz][wieża] [2] DowódcA [0] Lysa Arryn
[+] LennicY [-]
-------------------------
5 : 2
Statek Arryna idzie na dno w zamian za trzy żetony władzy. Kolej Glovera.
Czarny Jaszczur - Czw 29 Sty, 2015
Bitwa zaktualizowana powyżej. Jej wynik znalibyście już po 16 ale Gog wysłał mi dowódce na PW, stąd czekaliście na moje zalogowanie. Kolej Glovera
Richtus - Czw 29 Sty, 2015
Mój ruch jest 5 postów wyżej, teraz Greyjoy.
Czarny Jaszczur - Czw 29 Sty, 2015
Przepraszam najmocniej, Twój post mi umknął. W takim razie jest tak jak piszesz, kolej Greyjoya
levi - Pią 30 Sty, 2015
Barrowtown(marsz+0) -> nic nie robi
guzu - Pią 30 Sty, 2015
Strachliwy coś Czarny nam się trafił
Czarny Jaszczur - Pią 30 Sty, 2015
Kolej Arryna/Goga. Mnie co prawda nie będzie przez większość weekendu ale marsze możecie spokojnie kontynuować, dowódców podsyłać na PW a potem ujawniać na forum. Gdy wrócę to wszystko zweryfikuje
Richtus - Pią 30 Sty, 2015
Marsz z Deepwood: piechur na Winterfell, piechur na Torrenn's Square, piechur zostaje.
Leśnik - Pią 30 Sty, 2015
Gog Twoja kolej.
PS: W 83 też możesz wysłać rozkazy.
Gog - Pią 30 Sty, 2015
kon na strong song zostawie żeton
guzu - Pią 30 Sty, 2015
to już wszystko? mobilizujcie się
Richtus - Pią 30 Sty, 2015
Statki Freya chyba jeszcze?
Leśnik - Pią 30 Sty, 2015
2 statki z Szczęk na Wąskie. Karta na pw.
Później jeszcze Arryn.
Gog - Pią 30 Sty, 2015
bronze john co rzuciłes ?:D to wykona marsz
Leśnik - Pią 30 Sty, 2015
Stevron
Gog - Pią 30 Sty, 2015
lol zapomniałem ze wziałem 3 a nie 4 haha statki na dno ;d jednak bez tych nowych arrynowych kart nie da sie grac
Leśnik - Pią 30 Sty, 2015
Lisek chytrusek został przechytrzony i winne karty?
Statki na dno ale one przewoziły dwie jednostki danin, które zostały uratowane przed zatonięciem
Czas na rewanż.
Gog - Pią 30 Sty, 2015
2 konie na coldwater
piechur na dolinę dowódca na pw nie oto chodzi lol gramy kartami które 100 lat temu zostały zmienione wydarzenia na plus jak zwykle
Leśnik - Pią 30 Sty, 2015
Nie znam historii, nie wnikam.
[2] Emmon Frey [wieża]
Gog - Pią 30 Sty, 2015
brune
Leśnik - Pią 30 Sty, 2015
Wycofam się na trakt.
Leśnik - Sob 31 Sty, 2015
UW*; 2 ŻW
levi - Nie 01 Lut, 2015
2 statki na zatokę
Czarny Jaszczur - Pon 02 Lut, 2015
Bitwa morska o Wąskie Morze
Frey Vs. Arryn
[1] RozkaZ [2]
[2] JednostkI [2]
[0] WsparciE [0]
Stevron Frey [4] DowódcA [3] Littlefinger
[+] LennicY [-]
-------------------------
7 : 7
Frey zwycięża, zyskuje dwa żetony władzy ; Arryn przegrywa, traci statki i dwa żetony władzy.
Bitwa o Coldwater
Arryn Vs. Frey
[0] RozkaZ [0]
[4] JednostkI [2]
[0] WsparciE [0]
Luthar Brune [1] DowódcA [2] Emmon Frey [wieża]
[-] LennicY [+]
-------------------------
5 : 4
Arryn zwycięża a Frey cofa się na Trakt.
Czarny Jaszczur - Pon 02 Lut, 2015
Talia I:
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
->
Nadchodzi zima [i]Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
->
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Talia II:
Ostatnie dni lata [Biali Wędrowcy] Nic się nie dzieje.
Talia III:
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Uparcie i dwukrotnie wylosowała się karta "Nadchodzi Zima" ale teraz wszystko jest już jasne. Mobilizujcie, po jej zakończeniu podam Wam aktualną mapę, zaczekamy na decyzję Boltona i będziecie mogli zacząć knuć
Leśnik - Pon 02 Lut, 2015
Bliźniaki; Statek na Szczęki i piechur
Strażnica; piechur
Seagard; up do Rycerza
Richtus - Pon 02 Lut, 2015
Winterfell: rycerz
Deeprwood: rycerz
Torrenn's Square: piechur
macziupeksiu - Pon 02 Lut, 2015
Hardhome: piechur i statek do portu
Wieża Cieni: piechur
Czarny Zamek: piechur
Ostatnie Sąsiedztwo: up do rycerza
levi - Pon 02 Lut, 2015
Pyke: wieża
Harlaw: up do rycerza
Palec Flinta: up do rycerza
Barrowtown: piechur
guzu - Pon 02 Lut, 2015
Dreadfort - rycerz
Karhold - 2 x piechur up w rycerza
Ramsgate - statek na Wschodnią Zatokę
Gog - Pon 02 Lut, 2015
eyrie kon reszta piechur
Leśnik - Pon 02 Lut, 2015
Gog napisał/a: | 2 konie na coldwater
piechur na dolinę dowódca na pw nie oto chodzi lol gramy kartami które 100 lat temu zostały zmienione wydarzenia na plus jak zwykle |
Nie wiem dlaczego Gog tego nie zgłasza, ale ja jak patrzę na mapę i mam rycerza na trakcie a nie na dolinie Arrynów to czuję się jak idiota.
Gog - Wto 03 Lut, 2015
nie rozumiem? jedynym błedem jest moj piechur
Leśnik - Wto 03 Lut, 2015
Tak, na mapie jest nieaktualne miejsce piechura.
guzu - Wto 03 Lut, 2015
b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1
Czarny Jaszczur - Wto 03 Lut, 2015
Pamiętajcie o braku marszy +1*
Czarny Jaszczur - Sro 04 Lut, 2015
Rozpiska w pierwszym poście, miłej zabawy
Richtus - Sro 04 Lut, 2015
Palę wsparcie na Karhold.
Wszystko z Deepwood na Torrenn's Square.
Gog - Sro 04 Lut, 2015
znam białych wędrowców ?:D
Leśnik - Sro 04 Lut, 2015
Nie, odkąd masz kruka tylko zmieniałeś (całe 1 raz).
Gog - Sro 04 Lut, 2015
prosze karte
Leśnik - Sro 04 Lut, 2015
Zatoka krabów (marsz -1) statek na wybrzeże, statek na Wąskie Morze, statek zostaje.
macziupeksiu - Sro 04 Lut, 2015
Piechur na Czarny Zamek
guzu - Sro 04 Lut, 2015
Dreadfort (marsz -1) -> 2xrycerz na stary zamek
Czarny Jaszczur - Sro 04 Lut, 2015
Pierwszy post zaktualizowany (są w nim na bieżąco wszystkie istotne informacje, także to, kto widział Karty) , Karta Białych Wędrowców wysłana.
Gog - Sro 04 Lut, 2015
na góre
Czarny Jaszczur - Czw 05 Lut, 2015
W porozumieniu z Gogiem, poprzez lekką edycję dwóch kart, uściśliłem ich działanie:
[1] Walder Frey Usuń z planszy dowolny rozkaz wsparcia przeciwnika z którym toczysz bitwę.
->
[1] Walder Frey Natychmiast usuń z planszy dowolny rozkaz wsparcia przeciwnika z którym toczysz bitwę.
[0] Maester Melwys Wybierz tor wpływów wspinasz się na nim o 2 przeciwnik spada o 1 (o kolejności decyduje mniej korzystna opcja). W wyniku zmiany pozycji nie możesz uzyskać żetonu dominacji.
->
[0] Maester Melwys Po bitwie wybierz tor wpływów, wspinasz się na nim o 2 pozycję a przeciwnik spada o 1 (o kolejności decyduje mniej korzystna opcja). W wyniku zmiany pozycji nie możesz uzyskać żetonu dominacji.
Karty są już zmienione w pierwszym poście, kolejka ruchu należy do Greyjoya/Levi'ego
Gog - Czw 05 Lut, 2015
kon na strong song i kon na góry księżycowe:)
levi - Pią 06 Lut, 2015
Barrowtown (marsz+0) -> nic nie robi
Leśnik - Pią 06 Lut, 2015
Czy garnizon jest traktowany jako inna armia?
Chce posłać wieżę na Biały port, a piechura na Gulltown. Mogę?
guzu - Pią 06 Lut, 2015
Traktowany jest jak armia.
Leśnik - Pią 06 Lut, 2015
Wieża na b7 znaczy się Biały Port, a piechur na Fosę. Zostawiam żeton.
Richtus - Pią 06 Lut, 2015
Marsz z Torrenn's Square: piechur na Deepwood, piechur na Rills, rycerz na Nad Białym Ostrzem, piechur zostaje.
Czarny Jaszczur - Pią 06 Lut, 2015
Pierwszy post zaktualizowany, zostały trzy marsz: Greyjoy -> Dzicy -> Bolton. Nie dzieje się zbyt wiele (i na wiele się nie zapowiada) więc mapy nie aktualizuję, choć mogę tego dokonać jeśli potrzebujecie
macziupeksiu - Pią 06 Lut, 2015
Piechur na Nowy Dar, piechur na Hardhome
guzu - Sob 07 Lut, 2015
Wschodnia Zatoka (marsz +0) -> statek, statek na Morze Sztormów
levi - Sob 07 Lut, 2015
Pyke (marsz-1)-> piechur na palec Flinta, rycerz na przylądek krakena,
mobilka na Palcu Flinta: piechur up do rycerza
Gog - Sob 07 Lut, 2015
statek do portu
Czarny Jaszczur - Sob 07 Lut, 2015
Został ostatni marsz Dzikich i mobilizacja Freya
macziupeksiu - Sob 07 Lut, 2015
Piechur na Nowy Dar, piechur na Hardhome
Richtus - Sob 07 Lut, 2015
To na Pyke był rycerz, a nie wieża? Uznałbym za błąd ale pojawiło się to w rozpisce MG, a to by znaczyło że moje plany były oparte na jakichś złych danych.
Czarny Jaszczur - Sob 07 Lut, 2015
levi napisał/a: | Pyke: wieża
Harlaw: up do rycerza
Palec Flinta: up do rycerza
Barrowtown: piechur |
Na Pyke jest więc machina (tak jak na mapie), skopiowałem marsz do pierwszego postu nie sprawdzając czy faktycznie jest to rycerz/machina - poprawione. Na Przylądek Krakena przesunięta została machina.
Leśnik - Sob 07 Lut, 2015
Daj konia.
levi - Sob 07 Lut, 2015
Czarny Jaszczur napisał/a: | levi napisał/a: | Pyke: wieża
Harlaw: up do rycerza
Palec Flinta: up do rycerza
Barrowtown: piechur |
Na Pyke jest więc machina (tak jak na mapie), skopiowałem marsz do pierwszego postu nie sprawdzając czy faktycznie jest to rycerz/machina - poprawione. Na Przylądek Krakena przesunięta została machina. |
tak była machina, myślałem o niej a napisałem co innego
Czarny Jaszczur - Sob 07 Lut, 2015
Talia I:
Ostatnie dni lata [biali wędrowcy] Nic się nie dzieje.
Talia II:
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Żetony Władzy:
Arryn - 4 + 3 = 7
Bolton - 6 + 3 = 9
Dzicy - 8 + 4 = 12
Frey - 13 + 5 = 18
Glover - 3 + 5 = 8
Greyjoy - 7 + 3 = 10
Talia III:
Atak Białych Wędrowców Biali Wędrowcy atakują Westeros.
Czekam więc na Wasze wsparcia dla Nocnej Straży przed atakiem Białych Wędrowców [Aktualna Siła: 8]!
Czarny Jaszczur - Nie 08 Lut, 2015
Wsparcie dla Nocnej Straży:
Frey - 2
Arryn - 1
Bolton - 0
Dzicy - 0
Glover - 0
Greyjoy - 0
Siła Nocnej Straży: 3
Siła Białych Wędrowców: 8
PORAŻKA
Gromadzą się nad mleczną wodą
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile.
Pozostali gracze: Jeśli posiadają po więcej niż jednej karcie Rodu na ręce, muszą wybrać i odrzucić jedną z tych kart.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Bierze cały stos odrzuconych kart Rodu z powrotem na rękę.
Liski Chytruski wciąż stanowią liczną grupę na forum. Poproszę Namiestnika Północy, w osobie Lorda Leśnika z rodu Frey o wskazanie głównego winowajcy
Leśnik - Nie 08 Lut, 2015
Bolton, za złe dobieranie przyjaciół.
Odrzucam [0] Maester Melwys Po bitwie wybierz tor wpływów, wspinasz się na nim o 2 pozycję przeciwnik spada o 1 (o kolejności decyduje mniej korzystna opcja). W wyniku zmiany pozycji nie możesz uzyskać żetonu dominacji.
Gog - Nie 08 Lut, 2015
alayne
levi - Nie 08 Lut, 2015
[0] Victarion Greyjoy
macziupeksiu - Nie 08 Lut, 2015
Ygritte
Richtus - Nie 08 Lut, 2015
Meera Reed
Czarny Jaszczur - Nie 08 Lut, 2015
Leśnik napisał/a: | Bolton, za złe dobieranie przyjaciół.
|
Pragnę przypomnieć, że Wojna o Północ toczy się po Krwawych Godach, morderstwie Roba Starka i rzezi jego popleczników. Razem z Boltonami byliście głównymi gospodarzami spotkania
A co się tyczy rozgrywki, dowódcy uaktualnieni (Bolton stracił Ramsaya), na mapie zmieniła się tylko siła Białych Wedrowców (z "8" na "4") oraz żetony w puli Arryna i Freya. Mapa z Fazy Westeros jest więc aktualna, czekam na Wasze rozkazy!
Leśnik - Pon 09 Lut, 2015
Czarny Jaszczur napisał/a: | Leśnik napisał/a: | Bolton, za złe dobieranie przyjaciół.
|
Pragnę przypomnieć, że Wojna o Północ toczy się po Krwawych Godach, morderstwie Roba Starka i rzezi jego popleczników. Razem z Boltonami byliście głównymi gospodarzami spotkania
|
A więc to za zdradę po zdradzie.
guzu - Pon 09 Lut, 2015
na kogo czekamy?
Czarny Jaszczur - Pon 09 Lut, 2015
Na dwóch panów z południowego wschodu
Gog - Pon 09 Lut, 2015
nie chce panów martwić, ale frey ma 5 zamków a ja mam 3 piechury w 3 zamkach tylko czekam na kruka i wyśle
Czarny Jaszczur - Wto 10 Lut, 2015
Przed użyciem zapoznaj się z treścią rozpiski dołączonej do pierwszego posta bądź skonsultuj się z prowadzącym lub sąsiadami gdyż każdy marsz nieodpowiednio rozpatrzony zagraża Twojemu życiu lub pozycji.
guzu - Wto 10 Lut, 2015
gdzie się wszyscy podziali
Leśnik - Wto 10 Lut, 2015
Własnie o to samo miałem pytać. Chyba Czarny swoim wprowadzeniem do tej tury zestresował wszystkich, zwłaszcza Goga, który przez pół dnia zaglądał na forum, a kruka nie zagrał...
Gog - Wto 10 Lut, 2015
biali wędrowcy prosze:D ej odznaczyło mi ten temat nie wiem czemu
Richtus - Wto 10 Lut, 2015
Palę najazd Greyjoya.
Leśnik - Wto 10 Lut, 2015
Palę Dolinę Arrynów oraz Ramsgate.
Edit; Marsz od razu. Wieża z Białego Portu na Coldwater. Dowódca na pw.
Gog - Wto 10 Lut, 2015
nestor royce
Leśnik - Sro 11 Lut, 2015
[1] Walder Frey Natychmiast usuń z planszy dowolny rozkaz wsparcia przeciwnika z którym toczysz bitwę.
Kasuję Strong Song.
Richtus - Sro 11 Lut, 2015
Rycerz na Nad Białym Ostrzem, piechur zostaje.
Czarny Jaszczur - Sro 11 Lut, 2015
Niby "Wojna o Północ", butni lordowie, a wystarczyło wywiesić herb Starków i wszyscy pochowali się po swoich zamkach
Bitwa o Coldwater
Frey Vs. Arryn
[-1] RozkaZ [0]
[4] JednostkI [2]
Szczęki [2] WsparciE [0]
Walder Frey [1] DowódcA [3] Nestor Royce
[+] LennicY [-]
-------------------------
6 : 5
Frey usuwa wsparcie ze Strong Song a piechur Arryna cofa się do/na proszę o wskazanie.
Kolej Greyjoya
Gog - Sro 11 Lut, 2015
chyba piechur?:d
Gog - Sro 11 Lut, 2015
zostaje
Leśnik - Sro 11 Lut, 2015
w tej wersji nie ma prowincji "chyba piechur"
Gog - Sro 11 Lut, 2015
Leśnik napisał/a: | w tej wersji nie ma prowincji "chyba piechur" | tym bardziej nie ma koni na coldwater cofam na strong song
levi - Sro 11 Lut, 2015
Palec Flinta (marsz-1) -> rycerz na przylądek krakena, rycerz na grzęzawiska, zostawiam żw
macziupeksiu - Sro 11 Lut, 2015
Piechur na Wieże Cieni, rycerz na ostatnie Sąsiedztwo
Czarny Jaszczur - Sro 11 Lut, 2015
"Rycerz czy piechur, cóż za różnica? Jeden Dh'oine mniej!"
Kolej Arryna, następny będzie Bolton i po jego marszu zaktualizuje Wam mapę - o ile nie zakończycie wcześniej rozgrywki
guzu - Sro 11 Lut, 2015
jeszcze Glover
Czarny Jaszczur - Sro 11 Lut, 2015
Boży Jaszczur napisał/a: | Glover Nad Długim Jeziorem (marsz -1) -> rycerz Nad Białe Ostrze ; piechur zostaje |
Glover już wykonał swój pierwszy marsz
Gog - Sro 11 Lut, 2015
marsz z portu proszę greya o wsparcie rzucam 4 niezależnie od decyzji
Richtus - Sro 11 Lut, 2015
Czyżby miała się spełnić przepowiednia Goga brzmiąca: "wszyscy będą bili Freya i tak"?
guzu - Sro 11 Lut, 2015
Karhold (marsz -1) -> rycerz, rycerz na Dreadfort, zostawiam żw
Czarny Jaszczur - Sro 11 Lut, 2015
To odnośnie karty Białych Wędrowców?
Bitwa morska o Zatokę Krabów
Arryn Vs. Frey
[1] RozkaZ [0]
[1] JednostkI [1]
[?] WsparciE [?]
Brozne Yohn Royce [4] DowódcA [?]
[-] LennicY [+]
-------------------------
6 : 1
Po rozstrzygnięciu i zakończeniu pierwszej tury marszy zaktualizuje Wam mapę
levi - Sro 11 Lut, 2015
Gog napisał/a: | marsz z portu proszę greya o wsparcie rzucam 4 niezależnie od decyzji | nie wspieram
Gog - Sro 11 Lut, 2015
ogólnie brawo grey cała gre nie zrobiłeś nic :d frey na pełnym luzie zdobywa 7dmy zamek ramsgate:) dzięki za gre w czwartek sardo konczy sesje i poprawi mi mapkę do WoPa zapraszam do gry z kilkoma drobnymi zmianami
Czarny Jaszczur - Sro 11 Lut, 2015
Prosiłbym o wstrzymywanie się z zakańczaniem gier które prowadzę. Ja je otwieram i zamykam, wszystko ma być cacy i czarno na białym
Niczego nie neguję, chciałbym jednak by wszystko odbyło się do końca i rzetelnie
Gog - Sro 11 Lut, 2015
Czarny Jaszczur napisał/a: | Prosiłbym o wstrzymywanie się z zakańczaniem gier które prowadzę. Ja je otwieram i zamykam, wszystko ma być cacy i czarno na białym
Niczego nie neguję, chciałbym jednak by wszystko odbyło się do końca i rzetelnie |
broń Boże nie kończę oficjalnie gry, podaję tylko oczywisty ruch osoby która teraz ma ruch
Leśnik - Sro 11 Lut, 2015
Lol
Dzięki Guzu.
Broni oczywiście [1] Raymund Frey Ta karta otrzymuje +1 siły za każdego Freya w stosie kart odrzuconych.
Jest 6:6 wygrywam remis.
Marsz z Bliźniaków, piechur na Biały port. Zostaje mi 3 na ręce i Rycerz z +1 przebija się wszędzie z:
a) Ramsgate
b) Gulltown
Powiedzmy, że atakuję Gulltown. 6 do 5 wygrywam piechur ginie a ja zdobywam 7 miasto.
Dziękuję Czarnemu za prowadzenie i kolegom za wspólną grę. Frey ma całkiem spoko, zwłaszcza jeśli ma coś do zaoferowania i nie walczy z wszystkimi.
macziupeksiu - Sro 11 Lut, 2015
Dziękuję za grę prowadzącemu i wszystkim graczom oraz Gratuluję wygranej Leśnikowi Ale szkoda mi bardzo że tak to się skończyło. Nie wezmę na siebie ani trochę winy za tak szybkie zwycięstwo freya bo byłem od niego zdecydowanie najdalej, ale Greyjoy naprawdę powinien się wstydzić.
Nie rozegralem w tej partii ani jednej bitwy...
guzu - Sro 11 Lut, 2015
Gratuluję Greyjoyowi bierności. Pięknie skopał nam grę....
Dzięki Jaszczur za prowadzenie.
Leśnik napisał/a: |
Dzięki Guzu. |
To już prędzej Glover mógł zająć bez niczego Biały Port, bo dwie beczki i tak by mi odbił, ale polował na Dreadfort. Ja tylko broniłem stolicy.
Bolton ma bardzo ciężko. Blisko Glover, blisko dzicy i ktoś z dwójki Arryn-Frey. O ile Glover ma wybór gdzie się rozwijać to już dzicy nie mają i muszą uderzyć na południe.
Na Wschodzie jak dla mnie za ciasno, na Zachodzie za luźno - tam jest więcej bezspornych terenów.
Leśnik - Sro 11 Lut, 2015
Przyznam, że myślałem iż Glover i Bolton są dogadani co do tej tury i na bank zajmą mi biały port, Greyjoy było pewne, że we mnie uderzy i pewnie myślał identycznie co do białego portu. Wybłagałem u niego, żeby mnie zaatakował w drugim marszu co by i tak przy nie zajęciu białego portu lub wejściu Rycerzy na Ramsgate niewiele zmieniło.
Richtus - Sro 11 Lut, 2015
Przyznaję, powinienem był lepiej przeanalizować ruchy Freya, biorę winę na siebie za brak uderzeń na Fosę/Biały Port. Liczyłem, że uda mi się wszystkiego dopilnować, no ale nie co tydzień kończę studia
Freyowi gratuluje mistrzowskiej dyplomacji ^^
Czarny Jaszczur - Sro 11 Lut, 2015
Bitwa morska o Zatokę Krabów
Arryn Vs. Frey
[1] RozkaZ [0]
[1] JednostkI [1]
[0] WsparciE [1] Wybrzeże
Brozne Yohn Royce [4] DowódcA [4] Raymund Frey
[-] LennicY [+]
-------------------------
6 : 6
Frey zwycięża remis.
Bitwa morska o Gulltown
Frey Vs. Arryn
[1] RozkaZ [2]
[2] JednostkI [1]
[0] WsparciE [0]
Czarny Walder [miecz][miecz][miecz] [3] DowódcA [2] Lyn Corbray [miecz][wieża]
[+] LennicY [-]
-------------------------
6 : 5
Frey zwycięża i zdobywa siódmy zamek. Niebawem podsumowanie
Czarny Jaszczur - Sro 11 Lut, 2015
Krwawe Gody okazały się wstępem do kolejnego wielkiego konfliktu - Wojny o Północ. Po złamaniu hegemonii rodu Starków, którzy od tysiącleci nosili tytuły Królów Zimy, Namiestników Północy a w okresie swojego schyłku Królów Północy, każdy z większych Lordów postanowił sięgnąć po upuszczoną koronę. Pretendentów było sześciu, poległych żołnierzy tysiące a zwycięzca tylko jeden. Wyniszczona i wyludniona północ została zdominowana przez najmłodszy z rodów Dorzecza, Freyów z Przeprawy. Jako prowadzący i herold Królestwa ogłaszam iż:
Zwyciężył Leśnik/Frey
Long may he reign!
Bogaty i płodny ród zdominował ziemie nad północ od Bliźniaków, aż po Mur. Czy zdołają utrzymać zdobyczne ziemie i tytuł Króla Północy? Czy pokuszą się o ekspansję na południe? A może skupią się na zabezpieczeniu północnych rubieży poprzez wyjęcie spod prawa przyrządzanie pasztetów? Jak zareagują na wieść o nadchodzącej inwazji Innych i flocie Stannisa Baratheona płynącej ku północy? To już inna historia, nasza kończy się po pięciu turach i 22 dniach rozgrywki. Dziękuje graczom za udział, zwycięzcy gratuluje zdobycia korony. Możecie śmiało dzielić się swoimi strategiami, planami i uwagami co do scenariusza i prowadzenia przeze mnie gry
1. Frey/Leśnik [trzy twierdze ; cztery zamki]
2. Dzicy/Macziupeksiu [jedna twierdza ; trzy zamki] [zaopatrzenie na poziomie czwartym]
3. Grejoy/Levi [jedna twierdza ; trzy zamki] [zaopatrzenie na poziomie drugim]
4. Glover/Richtus [dwie twierdze ; jeden zamek] [zaopatrzenie na poziomie piątym]
5. Bolton/Guzu [dwie twierdze ; jeden zamek] [zaopatrzenie na poziomie drugim]
6. Arryn/GoG [jedna twierdza ; jeden zamek]
|
|