galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Gra o Tron - PBF #85 Pole Gry

Czarny Jaszczur - Wto 20 Sty, 2015
Temat postu: PBF #85 Pole Gry
Aktualny Układ Sił

Fortece/Zamki
    Arryn - 2
    Bolton - 3
    Dzicy - 4
    Frey - 7
    Glover - 3
    Greyjoy - 4


Żetony Władzy:
    Arryn - 6
    Bolton - 8
    Dzicy - 12
    Frey - 16
    Glover - 8
    Greyjoy - 9


Zaopatrzenie:
    Arryn - 3
    Bolton - 2
    Dzicy - 4
    Frey - 2
    Glover - 5
    Greyjoy - 2


Gracze oraz Karty Rodów:

Arryn - GoG
    [4] Brozne Yohn Royce Jeśli przeciwnik posiada mniej żetonów władzy niż ty, ta karta otrzymuje +1 siły
    [3] Littlefinger Jeśli wygrasz przeciwnik będzie musiał zapłacić 2 żetony władzy za każda wycofująca się jednostkę. Każda za która nie zapłaci zostaje zniszczona.
    [2] Nestor Royce Jeśli twoja armia zawiera więcej rycerzy(również wspierających ta karta otrzymuje +1 siły.
    [2] Lyn Corbray [miecz][wieża]
    [1] Luthar Brune Jeśli się bronisz i przegrasz możesz wycofać jednostki na rożne pola.
    [1] Alayne Stone [wieża]
    [0] Lysa Arryn Otrzymujesz tyle żetonów władzy jaką pozycją na torze zaopatrzenia zajmujesz.


Bolton - Guzu
    [4] Roose Bolton Natychmiast zredukuj konia przeciwnika do piechura biorącego udział w tej bitwie lub wspierającego.
    [3] Ramsay Botlon [miecz][miecz]
    [2] Maester Tybald Jeśli wygrasz wskocz o 1 na zaopatrzeniu maks na 6 pozycję.
    [2] Arnolf Karstark [wieża]
    [1] Walton Nagolennik [miecz]
    [1] Damon Zatańcz dla mnie Jeśli armia Twojego przeciwnika zawiera wiecej jednostek ta karta otrzymuje +1 siły za jednostkę której posiadasz mniej
    [0] Fetor Odrzuć Fetora żeby zagrać Ramsaya z kosza lub ręki.


Dzicy - Macziupeksiu
    [4] Mance Ryder [miecz][miecz]
    [3] Jon Snow Jeśli wygrasz te bitwę możesz zmobilizować piechura w Czarnym Zamku(o ile kontrolujesz ten obszar).
    [2] Grzechocząca Koszula Jeśli karta Mance Ryder znajduje się na Twoim stosie kart odrzuconych +1 siły i [miecz].
    [2]Tormund Zabójca Olbrzyma [miecz][wieża]
    [1]Styr Jeśli atakujesz i przegrasz możesz wycofać się na inny obszar niż ten z którego przybyłeś.
    [1]Ygritte [wieża]
    [0]Varamyr Pięć Skór Spójrz na wierzchnią kartę talii białych wędrowców, następnie możesz odrzucić 3 żetony władzy żeby ustawić wierzchnią kartę na górze dowolnej talii westeros


Frey - Leśnik
    [4] Stevron Frey Jeśli wygrasz bitwę to przeciwnik traci 2 żetony władzy, a ty zyskujesz 2.
    [3] Czarny Walder [miecz][miecz][miecz]
    [2] Aegon Bloodborn [miecz][wieża]
    [2] Emmon Frey [wieża]
    [1] Raymund Frey Ta karta otrzymuje +1 siły za każdego Freya w stosie kart odrzuconych.
    [1] Walder Frey Natychmiast usuń z planszy dowolny rozkaz wsparcia przeciwnika z którym toczysz bitwę.
    [0] Maester Melwys Po bitwie wybierz tor wpływów, wspinasz się na nim o 2 pozycję przeciwnik spada o 1 (o kolejności decyduje mniej korzystna opcja). W wyniku zmiany pozycji nie możesz uzyskać żetonu dominacji.


Glover - Richtus
    [4] Galbart Glover [miecz][wieża]
    [3] Robert Glover Jeśli atakujesz i wygrasz możesz na podbitym obszarze położyć pozostały rozkaz obrony lub wsparcia (lub przełożyć go z innego pola).
    [2] Alysane Mormont [wieża][wieża]
    [2] Maege Mormont [miecz]
    [1] Sybelle Locke Za każdą gwiazdkę przy twojej pozycji na torze królewskiego dworu ta karta ma +1 siły.
    [1] Howland Reed Jeśli wygrasz te bitwę będziesz mógł przeprowadzić mobilizację na tym obszarze o ie zawiera twierdzę lub zamek.
    [0] Meera Reed Natychmiast usuń żeton władzy przeciwnika z pola sąsiadującego z obszarem bitwy, jeśli nie znajdują się tam żadne jednostki możesz zamiast usuwać żetonu zamienić go na swój dostępny żeton władzy.


Greyjoy - Levi
    [4] Euron Wronie Oko [miecz]
    [3] Rodrik Czytacz [wieża][wieża]
    [2] Qarl Panienka [miecz][miecz]
    [2] Asha Greyjoy Jeśli wygrasz możesz natychmiast wykonać jeden ze swoich marszów poza kolejnością.
    [1] Aeron Mokra Czupryna Jeśli ilość statków twojego przeciwnika w tej bitwie jest większa, karta Twojego przeciwnika jest zredukowana o 2 (do minimum 0).
    [1] Dagmer Rozcięta Gęba Jeśli Twój Najazd odniósł skutek w tej rundzie ta karta +1 siły, jesli atakujesz ta karta +1 siły.
    [0] Victarion Greyjoy Wybierz obszar zawierający Twoje statki, który sąsiaduje z obszarem ogarniętym bitwą. Na czas tej bitwy traktuj ten obszar tak jakby znajdował się tam Twój rozkaz wsparcia.


Karty Westeros:

Talia I:
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Tron ostrzy [Biali Wędrowcy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Tron ostrzy [Biali Wędrowcy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Ostatnie dni lata [biali wędrowcy] Nic się nie dzieje.
    Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.


Talia II:
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Biali Wędrowcy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Biali Wędrowcy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Ostatnie dni lata [Biali Wędrowcy] Nic się nie dzieje.
    Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.


Talia III:
    Atak Białych Wędrowców Biali Wędrowcy atakują Westeros.
    Atak Białych Wędrowców Biali Wędrowcy atakują Westeros.
    Atak Białych Wędrowców Biali Wędrowcy atakują Westeros.
    Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
    Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
    Sieć kłamstw [Biali Wędrowcy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
    Nawałnica mieczy [Biali Wędrowcy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
    Morze sztormów [Biali Wędrowcy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
    Jesienne deszcze [Biali Wędrowcy]Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
    Uczta dla wron [Biali Wędrowcy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.


Karty Białych Wędrowców:

Aktualna Siła: 4

Obecna Karta podejrzana przez: Arryna

Przed Chwilą Leżały Tu Ciała Przysięgam [Warg-zwiadowca]
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy.
Pozostali gracze: Odrzucają po 2 dostępne żetony Władzy (lub tyle, ile aktualnie posiadają).
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy.


Cisza na murze
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Nic się nie dzieje.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Nic się nie dzieje.

To Już Nie Jest Twój Brat [Jeźdźcy mamutów]
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 1 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu.

Nawet Mur Wam Nie Pomoże[Najazd prewencyjny]
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Wybiera jedno: a) Niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy; b) Spada o 2 pozycje na torze Wpływów, na którym zajmował najlepszą pozycję.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Dzicy natychmiast atakują ponownie z siłą 6. Nie bierze udziału w licytacji obrony przeciwko temu atakowi (nie otrzyma też żadnych nagród, ani kar).

Gromadzą się nad mleczną wodą
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile.
Pozostali gracze: Jeśli posiadają po więcej niż jednej karcie Rodu na ręce, muszą wybrać i odrzucić jedną z tych kart.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Bierze cały stos odrzuconych kart Rodu z powrotem na rękę.


Śmierć i Rozpacz [Łupieżcy grzechoczącej koszuli]
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Spada o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Pozostali gracze: Spadają o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Następnie gracze redukują armie, aby sprostać nowemu limitowi Zaopatrzenia.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wspina się o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 8 ).

Prą Na Mur [Król za murem]
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Przesuwa swoje żetony Wpływów na najniższe pozycje wszystkich torów Wpływów.
Pozostali gracze: W kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera tor Lenników lub Królewskiego Dworu i przesuwa swój żeton Wpływów na najniższą pozycję tego toru.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Przesuwa swój żeton Wpływów na najwyższą pozycję wybranego toru Wpływów i otrzymuje odpowiedni żeton Dominacji.

Świeże Mięsko [Zabójcy wron]
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Zamienia wszystkie swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Pozostali gracze: Zamieniają po 2 swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może natychmiast zamienić do 2 jednostek Piechurów z dowolnych obszarów na planszy na dostępne jednostki Rycerzy.

Zombie Apokalipsa [Nadciąga horda]
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 2 ze swoich jednostek w jednym ze swoich Zamków lub Twierdz. Jeśli nie może tego zrobić, niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 1 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.

Czarny Jaszczur - Wto 20 Sty, 2015



Kruk Posłaniec:
Frey Podgląda Kartę Dzikich i zostawia ją na wierzchu talii

Marsze:
Glover Zachodnia Zatoka -> statek na Lodową Zatokę
Dzicy Wieża Cieni (marsz +0) -> piechur na Czarny Zamek ; zostawia żeton władzy
Bolton Stary Zamek (marsz +0) -> piechur na Nad Białym Ostrzem ; zostawia żeton władzy
Greyjoy Przylądek Krakena (marsz -1) -> piechur na Harlaw ; nie zostawia żetonu władzy
Arryn Gulltown (marsz -1) -> piechur na Dolonę Arrynów ; zostawia żeton władzy

Glover Deepwood Motte (marsz +1) -> piechur i rycerz na Winterfell
Bolton Wschodnia Zatoka (marsz +1) -> statek na Morze Sztormów
Greyjoy Zatoka Żelaznych Ludzi (marsz +0) -> statek na Trident
Arryn Zatoka Krabów (marsz +0) -> statek na Wąskie Morze ; statek zostaje

Umocnienia Władzy:
Frey Bliźniaki* -> piechur i statek na Szczęki ; Seagard -> 2 żetony władzy
Dzicy Hardhome* -> piechur i statek na Morze Dreszczy ; Port Wieży Cieni -> 1 żeton władzy
Bolton Dreadfort* -> piechur i statek na Wschodnią Zatokę
Greyjoy Pyke -> 2 żetony władzy ; Port Pyke -> 1 żeton władzy
Arryn Orle Gniazdo -> 2 żetony władzy



Talia I:
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.

Talia II:
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Biali Wędrowcy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.

Talia III:
Atak Białych Wędrowców Biali Wędrowcy atakują Westeros.




Kruk Posłaniec:
Frey Podgląda Kartę Białych Wędrowców i zostawia ją na wierzchu talii

Najazdy:
Frey Wybrzeże -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu
Arryn Wąskie Morze -> zdjęty bez efektu

Marsze:
Glover Winterfell (marsz +0) -> piechur, rycerz, rycerz na Nad Białym Ostrzem - bitwa z Boltonem! ; zostawia żeton władzy
Frey Bliźniaki (marsz +0) -> piechur na Sisteron ; rycerz na Coldwater ; machina oblężnicza na Strażnicę nad Szarą Wodą
Dzicy Hardhome (marsz +0) -> piechur na Wschodnią Strażnicę ; piechur na Ostatnie Sąsiedztwo ; rycerz zostaje
Bolton Dreadfort (marsz +0) -> piechur na Karhold ; piechur na Ramsgate ; rycerz zostaje
Greyjoy Zatoka Żelaznych Ludzi (marsz +0) -> statek na Zatokę Błyszczącej Wody ; statek zostaje
Arryn Orle Gniazdo (marsz -1) -> rycerz na Krwawą Bramę ; rycerz na Strong Song

Frey Szczeki (marsz +1) -> zdjęty bez efektu
Dzicy Port Hardhome (marsz -1) -> statek na Morze Dreszczy
Bolton Nad Białym Ostrzem (marsz +1) -> stracony w wyniku przegranej bitwy
Greyjoy Pyke (marsz -1) -> piechur na Palec Flinta ; rycerz na Barrowtown
Arryn Zatoka Krabów (marsz +0) -> statek na Wąskie Morze ; statek zostaje

Dzicy Morze Dreszczy (marsz +1) -> statek do portu ; statek i statek zostają

Umocnienia Władzy:
Glover Deepwood Motte* -> piechur i statek na zatokę ; Wilczy Las -> 1 żeton władzy ; Port Deepwood Motte -> 1 żeton władzy
Frey Seagard* -> 2 żetony władzy
Dzicy Czarny Zamek* -> piechur ; Port Wieży Cieni -> 1 żeton władzy
Bolton Port Dreadfort -> 1 żeton władzy
Greyjoy Harlaw -> 2 żetony władzy ; Port Pyke -> 1 żeton władzy
Arryn Dolina Arrynów -> 2 żetony władzy



Tali I:
Tron ostrzy [Biali Wędrowcy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.

Tali II:
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.

Tali III:
Sieć kłamstw [Biali Wędrowcy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.




Kruk Posłaniec:
Arryn Zmienia rozkaz na Krwawej Brami z UW* na marsz +1

Najazdy:
Frey Coldwater -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu
Dzicy Ostatnie Sąsiedztwo -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu
Bolton Wschodnia Zatoka -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu

Dzicy Port Wieży Cieni -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu

Marsze:
Frey Port Seagard (marsz -1) -> statek na Wybrzeże
Glover Nad Białym Ostrzem (marsz +1) -> piechur i rycerz Nad Długie Jezioro - bitwa z Boltonem! ; piechur zostaje
Greyjoy Palec Flinta (marsz -1) -> zdjęty bez efektu
Dzicy Port Hardhome -> statek na Morze Dreszczy
Arryn Dolina Arrynów (marsz -1) -> piechur na Strong Song ; nie zostawia żetonu władzy
Bolton Karhold (marsz -10 -> piechur Nad Długie Jezioro - bitwa z Gloverem!

Frey Wybrzeże (marsz +0) -> statek, statek, statek na Zatokę Krabów - bitwa z Arrynem!
Glover Wilczy Las (marsz -1) -> piechur na Deepwood Motte ; nie zostawia żetonu władzy
Greyjoy Barrowtown (marsz +0) -> zdjęty bez efektu
Dzicy Czarny Zamek (marsz +0) -> rycerz na Nowy Dar ; piechur zostaje
Arryn Krwawa Brama (marsz +1) -> rycerz na Strong Song ; zostawia żeton władzy
Bolton Nad Długim Jeziorem (marsz +0) -> stracony w wyniku przegranej bitwy

Frey Szczęki (marsz +1) -> statek i statek na Wąskie Morze - bitwa z Arrynem!
Glover Deepwood Motte (marsz +0) -> piechur na Winterfell ; piechur na Torrenn's Square ; piechur zostaje
Arryn Strong Song (marsz +0) -> rycerz i rycerz na Coldwater - bitwa z Arrynem! ; piechur na Dolinę Arrynów

Umocnienia Władzy:
Frey Seagard* -> 2 żetony władzy ; Sisteron -> 2 żetony władzy ; Strażnica nad Szarą Wodą -> 2 żetony władzy
Glover Port Deepwood Motte -> 1 żeton władzy
Greyjoy Pyke* -> statek i statek na Zatokę Żelaznych Ludzi ; Harlaw -> 2 żetony władzy ; Port Pyke -> 1 żeton władzy
Dzicy Hardhome -> 2 żetony władzy ; Wschodnia Strażnica -> 2 żetony władzy
Arryn Orle Gniazdo -> 2 żetony władzy
Bolton Ramsgate -> 1 żeton władzy ; Port Dreadfort -> 1 żeton władzy



Talia I:
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
->
Nadchodzi zima [i]Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.

->
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.

Talia II:
Ostatnie dni lata [Biali Wędrowcy] Nic się nie dzieje.

Talia III:
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.



Kruk Posłaniec:
Arryn Podgląda Kartę Dzikich i zostawia ją na wierzchu talii

Najazdy::
Glover Nad Długim Jeziorem -> pali wsparcie Boltona w Karholdzie
Dzicy Ostatnie Sąsiedztwo -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu

Glover Lodowa Zatoka -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu
Dzicy Port Hardhome -> brak legalneco celu ; zdjęty bez efektu

Marsze:
Frey Zatoka Krabów (marsz -1) -> statek na Wybrzeże ; statek na Wąskie Morze ; statek zostaje
Glover Deepwood Motte (marsz -1) -> piechur i rycerz na Torren's Square
Greyjoy Barrowtown (marsz +0) -> zdjęty bez efektu
Dzicy Wieża Cieni (marsz +0) -> piechur na Czarny Zamek
Arryn Coldwater (marsz +0) -> rycerz na Strong Song ; rycerz na Góry Księżycowe ; piechur zostaje
Bolton Dreadfort (marsz -1) -> rycerz i rycerz na Stary Zamek

Frey Strażnica nad Szarą Wodą (marsz +0) -> machina oblężnicza na Biały Port ; piechur na Fosę Cailin ; zostawia żeton władzy
Glover Torrenn's Square (marsz +0) -> piechur na Deepwood Motte ; piechur na Rills ; rycerz Nad Białe Ostrze
Greyjoy Pyke (marsz -1) -> piechur na Palec Flinta ; machina oblężnicza na Przylądek Krakena
Dzicy Czarny Zamek (marsz -1) -> piechur na Nowy Dar ; piechur na Hardhome ; piechur zostaje
Bolton Wschodnia Zatoka (marsz +0) -> statek i statek na Morze Sztormów

Umocnienia Władzy:
Frey Bliźniaki* -> koń ; Seagard -> 2 żetony władzy ; Sisteron -> 2 żetony władzy
Glover Nad Białym Ostrzem -> 1 żeton władzy ; Port Deepwood Motte -> 1 żeton władzy
Greyjoy Palec Flinta* -> piechur up w rycerza ; Harlaw -> 2 żetony władzy ; Port Pyke -> 1 żeton władzy
Dzicy Hardhome -> 2 żetony władzy ; Wschodnia Strażnica -> 2 żetony władzy
Arryn Gulltown* -> statek do portu ; Dolina Arrynów -> 2 żetony władzy
Bolton Port Dreadfort -> 1 żeton władzy ; Ramsgate -> 1 żeton władzy

Czarny Jaszczur - Wto 20 Sty, 2015



Talia I:
Ostatnie dni lata [biali wędrowcy] Nic się nie dzieje.

Talia II:
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.

Żetony Władzy:
    Arryn - 4 + 3 = 7
    Bolton - 6 + 3 = 9
    Dzicy - 8 + 4 = 12
    Frey - 13 + 5 = 18
    Glover - 3 + 5 = 8
    Greyjoy - 7 + 3 = 10


Talia III:
Atak Białych Wędrowców Biali Wędrowcy atakują Westeros.


Kruk Posłaniec:
Arryn Podgląda Kartę Białych Wędrowców i zostawia ją na wierzchu talii

Najazdy:
Frey Zatoka Krabów -> pali wsparcie Arryna w Dolinie Arrynów
Glover Lodowa Zatoka -> pali najazd Greyjoya na Zatoce Błyszczącej Wody
Greyjoy Zatoka Błyszczącej Wody -> spalony
Dzicy Ostatnie Sąsiedztwo -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu

Frey Wąskie Morze -> pali wsparcie Boltona w Ramsgate

Marsze:
Frey Biały Port (marsz -1) -> machina oblężnicza na Coldwater - bitwa z Arrynem! ; nie zostawia żetonu władzy
Glover Nad Długim Jeziorem (marsz -1) -> rycerz Nad Białe Ostrze ; piechur zostaje
Greyjoy Palec Flinta (marsz -1) -> rycerz na Przylądek Krakena ; rycerz na Grzęzawiska ; zostawia żeton władzy
Dzicy Hardhome (marsz -1) -> piechur na Wieże Cieni ; rycerz na Ostatnie Sąsiedztwo
Arryn Port Gulltown (marsz +1) -> statek na Zatokę Krabów - bitwa z Freyem!
Bolton Karhold (marsz -1) -> rycerz i rycerz na Dreadfort ; zostawia żeton władzy

Frey Bliźniaki (marsz +1) -> piechur na Biały Port ; rycerz na Gulltown - bitwa z Arrynem!

Siedem Zamków

Glover
Greyjoy
Dzicy
Arryn
Bolton

Frey
Greyjoy

Czarny Jaszczur - Sro 21 Sty, 2015

Mapa wraz z rozpiską jest już obecna w pierwszym poście, zapraszam do zabawy. Wysłałem już także prośbę o podpięcie tego tematu ;)
macziupeksiu - Sro 21 Sty, 2015

Nie czekając na innych wykonam swój ruch - piechur na Czarny Zamek, zostawiam żeton
Richtus - Sro 21 Sty, 2015

1. Statek na Lodową Zatokę.
2. Piechur i rycerz z Deepwood zajmują Winterfell.

levi - Sro 21 Sty, 2015

Przylądek(marsz-1) -> Piechur na Harlaw
zatoka żelaznych ludzi(marsz+0) -> Trident

guzu - Sro 21 Sty, 2015

Stary zamek (marsz zero) -> piechur na Nad bialym ostrzem. Zostawiam zw
Czarny Jaszczur - Sro 21 Sty, 2015

levi napisał/a:
Przylądek(marsz-1) -> Piechur na Harlaw
zatoka żelaznych ludzi(marsz+0) -> Trident


Jest to pierwsza tura, żetonu nie zostawiasz? Z drugim marszem na morzu się wstrzymam, Arryn może chcieć tam wpłynąć :)

levi - Sro 21 Sty, 2015

nie nie zostawiam, mam nadzieję, że nie wypadnie zaopatrzenie :) a może być licytacja na którą bardzo liczę :twisted:
Gog - Sro 21 Sty, 2015

piechur na dolinę żeton 1 statek na wąskie morze
guzu - Sro 21 Sty, 2015

Wschodnia Zatoka (marsz +1) -> statek na Morze Sztormów

Dreadfort (umocnienie władzy*) -> piechur oraz statek na Wschodnią Zatokę

Czarny Jaszczur - Sro 21 Sty, 2015

Zostaje Kruk oraz UW* Freya oraz UW* Dzikich :)
macziupeksiu - Sro 21 Sty, 2015

Z uw poproszę statek na Morze Dreszczy i piechura
Leśnik - Czw 22 Sty, 2015

Poproszę kartę dzikich.

Poproszę Statek na Szczęki i piechura.

Czarny Jaszczur - Czw 22 Sty, 2015

Decyzją Freya, Karta Białych Wędrowców zostaje na wierzchu talii. Niebawem podam Wam mapę wraz z wydarzeniami ;)
Czarny Jaszczur - Czw 22 Sty, 2015



Talia I:
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.

Talia II:
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Biali Wędrowcy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.

Talia III:
Atak Białych Wędrowców Biali Wędrowcy atakują Westeros.


Najpierw mobilizacja, potem rzeźbimy :grin:

Richtus - Czw 22 Sty, 2015

Deepwood: piechur i statek do portu
Winterfell: rycerz

levi - Czw 22 Sty, 2015

pyke -> piechur, statek na zatokę żelaznych ludzi
Harlaw -> statek na zatokę żelaznych ludzi

macziupeksiu - Czw 22 Sty, 2015

Wieża Cieni - statek na Lodową Zatokę
Czarny Zamek - piechur up do rycerza
Hardhome - statek do portu i statek na Morze Dreszczy

guzu - Czw 22 Sty, 2015

Dreadfort -> statek do portu, statek na Wschodnia Zatoka
Leśnik - Pią 23 Sty, 2015

Bliźniaki; statek na Szczeki, up w wieżę
Seagard; Statek na Wybrzeże, statek do portu.

Gog - Pią 23 Sty, 2015

statek na morze
kon

Leśnik - Pią 23 Sty, 2015

Nic się nie dzieje
guzu - Pią 23 Sty, 2015

wysyłamy na atak białych wędrowców - siła 4

Żetony Władzy:
Arryn - 6
Bolton - 4
Dzicy - 5
Frey - 7
Glover - 5
Greyjoy - 8

Czarny Jaszczur - Pią 23 Sty, 2015

Tak jak Guzu napisał powyżej, czekam na Wasze dary dla Wielkiego Innego :)
Czarny Jaszczur - Pią 23 Sty, 2015

Wsparcie dla Nocnej Straży:
    Arryn - 0
    Bolton - 0
    Dzicy - 0
    Frey - 7
    Glover - 0
    Greyjoy - 3


Siła Nocnej Straży: 10
Siła Białych Wędrowców: 6

Zwycięstwo

Przed Chwilą Leżały Tu Ciała Przysięgam [Warg-zwiadowca]
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy.
Pozostali gracze: Odrzucają po 2 dostępne żetony Władzy (lub tyle, ile aktualnie posiadają).
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy.


Większość Lordów solidarnie podpisuje się pod krukiem od Lorda Glovera:
    Nic nie wysyłamy, to tylko grumkiny i snarki!


Frey zgarnia wszystkie żetony z powrotem do dostępnej puli, traci tylko Greyjoy. Poniżej aktualna mapa, czekam na rozkazy ;)


Czarny Jaszczur - Sob 24 Sty, 2015

@ Zostały jeszcze Dzikuski zza Muru :D
macziupeksiu - Sob 24 Sty, 2015

Wysłane kilka godzin temu
Czarny Jaszczur - Sob 24 Sty, 2015




Rozpiska w pierwszym poście, miłej zabawy ;)

Leśnik - Sob 24 Sty, 2015

Poproszę Innych.
Gog - Sob 24 Sty, 2015

najzd bez efektu
Leśnik - Sob 24 Sty, 2015

Mój również.
Richtus - Nie 25 Sty, 2015

Wszystko z Winterfell na Nad Białym Ostrzem, żeton zostawiam, dowódcę wysłałem.
Czarny Jaszczur - Nie 25 Sty, 2015

Karta Białych Wędrowców wysłana, dowódca otrzymany ;)
Leśnik - Nie 25 Sty, 2015

Karta zostaje.

Edit; Wieża na Strażnicę
piechur na Sisteron
rycerz na Coldwater.

guzu - Nie 25 Sty, 2015

Richtus napisał/a:
Wszystko z Winterfell na Nad Białym Ostrzem, żeton zostawiam, dowódcę wysłałem.

Roose Bolton

Czarny Jaszczur - Nie 25 Sty, 2015

U Glovera:
    [3] Robert Glover Jeśli atakujesz i wygrasz możesz na podbitym obszarze położyć pozostały rozkaz obrony lub wsparcia (lub przełożyć go z innego pola).
    Kładę obronę.


Wieczorem, jak wrócę do domu, wszystko ładnie ogarnę :)

guzu - Nie 25 Sty, 2015

wycofam się na Nad Długim Jeziorem
Czarny Jaszczur - Nie 25 Sty, 2015

Bitwa Nad Białym Ostrzem
Glover Vs. Bolton
[0] RozkaZ [0]
[4] JednostkI [1]
[0] WsparciE [0]
Robert Glover [3] DowódcA [4] Roose Bolton
-------------------------
7 : 5


Glover zwycięża ale jeden z rycerzy zsiada z konia [czy korzysta ze zdolności karty?], przegrany Bolton cofa się Nad Długie Jezioro.

Kolej Dzikich :)

macziupeksiu - Nie 25 Sty, 2015

Piechur na wschodnia Straznice, piechur na Ostatnie Sąsiedztwo
guzu - Nie 25 Sty, 2015

Roose korzysta ze zdolności, myślałem, że to tylko na czas bitwy jest redukcja

Dreadfort (marsz +0) -> piechur na Karhold, piechur na Ramsgate

Gog - Nie 25 Sty, 2015

guzu napisał/a:
Roose korzysta ze zdolności, myślałem, że to tylko na czas bitwy jest redukcja

Dreadfort (marsz +0) -> piechur na Karhold, piechur na Ramsgate
to taki podobny mace tyrell :p
macziupeksiu - Nie 25 Sty, 2015

Wydaje mi się że pytanie dotyczyło zdolności Roberta Glovera ;)
Gog - Nie 25 Sty, 2015

macziupeksiu napisał/a:
Wydaje mi się że pytanie dotyczyło zdolności Roberta Glovera ;)


Roose korzysta ze zdolności, myślałem, że to tylko na czas bitwy jest redukcja ? a co redukuje glover?

macziupeksiu - Pon 26 Sty, 2015

Cytat:
Glover zwycięża ale jeden z rycerzy zsiada z konia [czy korzysta ze zdolności karty?]


O to chodzi

Richtus - Pon 26 Sty, 2015

Czarny Jaszczur napisał/a:
U Glovera:
    [3] Robert Glover Jeśli atakujesz i wygrasz możesz na podbitym obszarze położyć pozostały rozkaz obrony lub wsparcia (lub przełożyć go z innego pola).
    Kładę obronę.

Sprecyzowałem to na PW, możliwe że nie zostało zauważone.

Gog - Pon 26 Sty, 2015

guzu napisał/a:
Roose korzysta ze zdolności, myślałem, że to tylko na czas bitwy jest redukcja

Dreadfort (marsz +0) -> piechur na Karhold, piechur na Ramsgate


macziupeks co Ty ćpasz? pytanie guza o roose redukcje, a Ty pierdolisz cos o gloverze stary odpusc plz

macziupeksiu - Pon 26 Sty, 2015

Słucham?? Czy ja dobrze widzę, że po prostu bezsensownie starasz się mnie obrazić? Przeczytaj jeszcze raz wszystkie wpisy zanim się wypowiesz i wtedy ty stary odpuść, PLZ
Czarny Jaszczur - Pon 26 Sty, 2015

Gog, za to soczyste i zbyteczne zarazem przekleństwo, lądujesz na karnym jeżyku ;)

Zrobiło się lekkie zamieszanie i śpieszę z wyjaśnieniami. Maczupieksiu dobrze pisał, chodziło mi o zdolność karty Roberta Glovera, jest tam sformułowanie możesz - [Jeśli atakujesz i wygrasz możesz na podbitym obszarze położyć pozostały rozkaz obrony lub wsparcia (lub przełożyć go z innego pola)] - decyzja umknęła mi podczas lektury PW.

Przy karcie Boltona nie ma żadnej ze względu na użycie słowa natychmiast:
    Roose Bolton Natychmiast zredukuj konia przeciwnika do piechura biorącego udział w tej bitwie lub wspierającego.


Kolej Greyjoya ;)

Gog - Pon 26 Sty, 2015

guzu zapytał o Roose boltona przeciez? wiec odpisałem cytując guzu, nie jaszczura. A Maciu nie na temat, tzn do wypowiedzi i pytanie GM'a Jaszczura ;x 2 razy cytowany guzu, a Ty ciągle o Jaszczurze, no stary pytanie padło czy jest ładna pogoda, a Ty odpowiadasz chleb po 2 zł i się dziwisz o co chodzi ;)
Leśnik - Pon 26 Sty, 2015

Gog troszkę empatii :razz:

Macziu mamy sojusz przeciwko Gogowi? :grin: :wink:

Gog - Pon 26 Sty, 2015

kurde :d nie mam siły Maciu się urwał z choinki :D i tak wszyscy na freya beda taka gra :D
Leśnik - Pon 26 Sty, 2015

Gog napisał/a:
i tak wszyscy na freya beda taka gra :D


Chyba Ty :razz:

macziupeksiu - Pon 26 Sty, 2015

Gog, szczerze mówiąc to tego co piszesz po prostu nie da się zrozumieć więc nawet nie wiem o co Ci chodzi ;) oczywiście poza podbudowaniem swojego ego poprzez zmieszanie z błotem najmłodszego gracza
Gog - Pon 26 Sty, 2015

widzę,że ktos tu nie umie się przyznać do błędu. W/e kon na bramę kon na strong song
Richtus - Pon 26 Sty, 2015

To ja może zmobilizuję, bo interesujące mnie ruchy już wykonano: piechur i statek na zatokę.

Btw. jeśli dobrze ogarniam to:
1. Jaszczur zapytał o wykorzystanie zdolności mojej karty.
2. Guzu odniósł wrażenie że pytanie dotyczy jego karty, przy okazji zadając pytanie na które odpowiada Gog.
3. Macziu zwraca uwagę, że prowadzący pyta o moją kartę.
4. Gog naskakuje na Macziupeksia insynuując że ten odnosi się do pytania Boltona.
5. Prowadzący wyjaśnia sytuację i przyznaje Macziupeksiowi rację.
6. Gog nadal utrzymuje, że Macziu odpowiadał na pytania Guzu, podczas gdy wyjaśniono już że było to odniesienie do pytania Jaszczura.

Trochę zamieszania i można się pogubić ale to nie powód żeby obrażać innych graczy :(

macziupeksiu - Pon 26 Sty, 2015

Dziękuję Richtus, dokładnie tak było ;) z jednym zastrzeżeniem - jedyne pytanie jakie padło to pytanie GMa. Guzu przecież o nic nie pytał.

Nieważne w sumie. Wiadomo że Gogowi chodziło tylko o zadymę.

Mój statek wyplywa z portu

levi - Pon 26 Sty, 2015

Zatoka żelaznych ludzi(marsz-1) -> statek na Zatokę błyszczącej wody
2 mój marsz też nie będzie kolidować z nikim więc:
Pyke(marsz-1) -> piechur na Palec Flinta, rycerz na Barrowtown

Gog - Pon 26 Sty, 2015

Ostatnie zdanie w temacie kończę dyskusję, WY TAK SERIO jaką znowu zadymę? WTF, ja odpisałem na post guzu Z CYTATEM tego ostatniego, a maciu ciągle ZAZNACZAM DO MNIE NAPISAŁ O GLOVERZE, ale dobrze szukam zadymy. Pytanio-stwierdzenie guzu było na temat pogody, powiedziałem ,że jest ładna, a Wy ciągle, że chleb po 2 zł. A no moje pytanie jaki kurde chleb, mówicie, że wszczynam zadymę serio? Richtus skoro odpisywał na pytanie Jaszczura nie pisał do niego tylko do mnie, skoro w ogóle mnie to nie dotyczy + jak sie domyślasz mało mnie to obchodzi :) Piszcie sobie co chcecie, nie zamierzam odpisywać, bo Jaszczur prosi o brak spamu :)
Czarny Jaszczur - Pon 26 Sty, 2015

Ciesze się, że definitywnie zamknęliście już tamtą nocną dyskusje. Potraktujcie to jako ostatnie ostrzeżenie ;)

Pierwszy post zaktualizowany, obecny marsz należy do Freya i Dzikich

Leśnik - Pon 26 Sty, 2015

Bez efektu.
guzu - Pon 26 Sty, 2015

dwa ostatnie marsze dzikich i mobilki
Leśnik - Pon 26 Sty, 2015

Jeszcze marsz Arryna, chyba że między wierszami o chlebie go wykonał :wink:
Gog - Pon 26 Sty, 2015

statek na wąskie :)
Leśnik - Pon 26 Sty, 2015

2 żetony pobieram tutaj kasa. :smile:
macziupeksiu - Pon 26 Sty, 2015

W 1 marszu wyplynalem z portu, w drugim wplywam z powrotem ;) z uw poproszę piechura
Czarny Jaszczur - Pon 26 Sty, 2015



Tali I:
Tron ostrzy [Biali Wędrowcy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.

Tali II:
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.

Tali III:
Sieć kłamstw [Biali Wędrowcy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.


Czekamy na decyzję Glovera. W przypadku braku mobilizacji zachęcam do rozpoczęcia licytacji Żelaznego Tronu ;)

Richtus - Pon 26 Sty, 2015

Zaopatrujemy się.
Czarny Jaszczur - Pon 26 Sty, 2015

Miła niespodzianka, piękne tempo. Brakuje mi jeszcze dwóch licytacji Tronu :)
Czarny Jaszczur - Pon 26 Sty, 2015

Licytacja Pozycji Namiestnika Północy:
    1. Frey - 2
    2. Glover - 1
    3. Greyjoy - 1
    4. Dzicy - 0
    5. Arryn - 0
    6. Bolton - 0


Nowym Namiestnikiem Północy zastaje Leśnik z rodu Frey, ustępującego na tej pozycji, Richtusa z rodu Glover, proszę o rozstrzygnięcie remisów. Aktualna pula żetonów poniżej, czekam na licytacje rodowego Ostrza Starków - Lodu ;)


Żetony Władzy:
    Arryn - 8
    Bolton - 5
    Dzicy - 6
    Frey - 7
    Glover - 5
    Greyjoy - 7

Richtus - Pon 26 Sty, 2015

1. Frey
2. Glover
3. Greyjoy
4. Dzicy
5. Arryn
6. Bolton

Leśnik - Pon 26 Sty, 2015

Licytacja wysłana.

Wszystkich Lordów Północy zainteresowanych rozmową lub w interesach zapraszam do swojej samotni.

Czarny Jaszczur - Wto 27 Sty, 2015

Licytacja Ostrza rodowego Starków:
    1. Bolton - 3
    2. Greyjoy - 1
    3. Dzicy -1
    4. Frey - 0
    5. Glover - 0
    6. Arryn - 0


Guzu z rodu Bolton przejmuje na własność Lód a obecnego Namiestnika Północy, Lesnika z rodu Frey, proszę o rozstrzygniecie remisów. Poniżej aktualna pula, czekam na Wasze licytacje wpływów na Królewskim Dworze ;)


Żetony Władzy:
    Arryn - 8
    Bolton - 2
    Dzicy - 5
    Frey - 7
    Glover - 5
    Greyjoy - 6

Leśnik - Wto 27 Sty, 2015

    1. Bolton - 3
    2. Greyjoy - 1
    3. Dzicy -1
    4. Frey - 0
    5. Glover - 0
    6. Arryn - 0

Czarny Jaszczur - Wto 27 Sty, 2015

Licytacja Królewskiego Dworu:
    1. Arryn - 8
    2. Frey - 5
    3. Greyjoy - 5
    4. Glover - 5
    5. Dzicy - 5
    6. Bolton


Kruka Posłańca zdobywa Gog z rodu Arryn, poproszę Namiestnika Północy o rozstrzygnięcie remisu :)



Żetony Władzy:
    Arryn - 0
    Bolton - 2
    Dzicy - 0
    Frey - 2
    Glover - 0
    Greyjoy - 1

Gog - Wto 27 Sty, 2015

co grey sobie myslał ?:p
Leśnik - Wto 27 Sty, 2015

    1. Arryn - 8
    2. Frey - 5
    3. Greyjoy - 5
    4. Glover - 5
    5. Dzicy - 5
    6. Bolton


Niestety nie jestem w stanie zrealizować wszystkich obietnic przedwyborczych. Proszę o empatię.

Czarny Jaszczur - Wto 27 Sty, 2015



@ Kruk nie doleciał do Arryna a Glover nie posiada żadnego żetonu na koncie :oops:

Czarny Jaszczur - Sro 28 Sty, 2015

Mapa wraz z rozpiską jest już do wglądu w pierwszym poście, powodzenia :)

Ps. Stawiacie na tych morzach platformy wydobywcze? ;p

levi - Sro 28 Sty, 2015

Palec Flinta (marsz-1) -> bez efektu
macziupeksiu - Sro 28 Sty, 2015

Statek wypływa z portu, rycerz na nowy Dar. Jeśli nie zostanę zaatakowany to koniec mojej tury
Leśnik - Sro 28 Sty, 2015

Mogliście mówić, że w tej turze gramy defa, to bym nie raszował :D
Richtus - Sro 28 Sty, 2015

Nad Białym Ostrzem: Piechur i rycerz na Nad Długim Jeziorem, piechur zostaje. Karta wysłana.
guzu - Sro 28 Sty, 2015

[2] Arnolf Karstark [wieża]
Gog - Sro 28 Sty, 2015

na bramie proszę marsz +1
Richtus - Sro 28 Sty, 2015

U mnie [2] Maege Mormont [miecz].
Leśnik - Sro 28 Sty, 2015

Palę Wąskie Morze :wink:

Statek wypływa z portu.

Czarny Jaszczur - Sro 28 Sty, 2015

Bitwa Nad Długim Jeziorem
Glover Vs. Bolton
[1] RozkaZ [0]
[3] JednostkI [1]
[0] WsparciE [0]
Maege Mormont [miecz] [2] DowódcA [2] Arnolf Karstark [wieża]
[0] OstrzE [0]
-------------------------
5 : 3


Glover zwycięża a piechur Boltona cofa się na proszę o wskazanie.

Cytat:
Palę Wąskie Morze :wink:


Marynarze Arryna leżą na pokładzie i wręcz kwiczą ze śmiechu 'podziwiając starania' wojsk Freya na wybrzeżu. Z zapałem rzucają pochodniami a te spadają do morza kilkaset metrów od statku. Unbowed, Unbent, Unbroken :razz:

Marsz Arryna.

guzu - Sro 28 Sty, 2015

wycofam się na Karhold

Karhold (marsz -1) -> piechur na Nad Długim Jeziorem

dowódca na PW u GM

Richtus - Sro 28 Sty, 2015

[1] Sybelle Locke Za każdą gwiazdkę przy twojej pozycji na torze królewskiego dworu ta karta ma +1 siły.
Czarny Jaszczur - Czw 29 Sty, 2015

Bitwa Nad Długim Jeziorem
Bolton Vs. Glover
[-1] RozkaZ [0]
[1] JednostkI [3]
[0] WsparciE [0]
Maester Tybald [2] DowódcA [2] Sybelle Locke
[0] OstrzE [0]
-------------------------
2 : 5


Glover zwycięża a oddział Boltona wraca do Karholdu.

Richtus - Czw 29 Sty, 2015

Piechur z Wilczego Lasu na Deepwood Motte.
Gog - Czw 29 Sty, 2015

piechur do konia na strong song
Leśnik - Czw 29 Sty, 2015

3 statki z wybrzeża na zatokę krabów. Karta na pw.
Czarny Jaszczur - Czw 29 Sty, 2015

Bitwa morska o Zatokę Krabów
Frey Vs. Arryn
[0] RozkaZ [1]
[3] JednostkI [1]
[0] WsparciE [0]
Aegon Bloodborn [miecz][wieża] [2] DowódcA [0] Lysa Arryn
[+] LennicY [-]
-------------------------
5 : 2


Statek Arryna idzie na dno w zamian za trzy żetony władzy. Kolej Glovera.

Czarny Jaszczur - Czw 29 Sty, 2015

Bitwa zaktualizowana powyżej. Jej wynik znalibyście już po 16 ale Gog wysłał mi dowódce na PW, stąd czekaliście na moje zalogowanie. Kolej Glovera :razz:
Richtus - Czw 29 Sty, 2015

Mój ruch jest 5 postów wyżej, teraz Greyjoy.
Czarny Jaszczur - Czw 29 Sty, 2015

Przepraszam najmocniej, Twój post mi umknął. W takim razie jest tak jak piszesz, kolej Greyjoya :)
levi - Pią 30 Sty, 2015

Barrowtown(marsz+0) -> nic nie robi
guzu - Pią 30 Sty, 2015

Strachliwy coś Czarny nam się trafił ;)
Czarny Jaszczur - Pią 30 Sty, 2015

Kolej Arryna/Goga. Mnie co prawda nie będzie przez większość weekendu ale marsze możecie spokojnie kontynuować, dowódców podsyłać na PW a potem ujawniać na forum. Gdy wrócę to wszystko zweryfikuje :)
Richtus - Pią 30 Sty, 2015

Marsz z Deepwood: piechur na Winterfell, piechur na Torrenn's Square, piechur zostaje.
Leśnik - Pią 30 Sty, 2015

Gog Twoja kolej.

PS: W 83 też możesz wysłać rozkazy.

Gog - Pią 30 Sty, 2015

kon na strong song zostawie żeton
guzu - Pią 30 Sty, 2015

to już wszystko? mobilizujcie się
Richtus - Pią 30 Sty, 2015

Statki Freya chyba jeszcze?
Leśnik - Pią 30 Sty, 2015

2 statki z Szczęk na Wąskie. Karta na pw.

Później jeszcze Arryn.

Gog - Pią 30 Sty, 2015

bronze john co rzuciłes ?:D to wykona marsz
Leśnik - Pią 30 Sty, 2015

Stevron
Gog - Pią 30 Sty, 2015

lol zapomniałem ze wziałem 3 a nie 4 :D haha statki na dno ;d jednak bez tych nowych arrynowych kart nie da sie grac
Leśnik - Pią 30 Sty, 2015

Lisek chytrusek został przechytrzony i winne karty? :wink:

Statki na dno ale one przewoziły dwie jednostki danin, które zostały uratowane przed zatonięciem :smile:

Czas na rewanż.

Gog - Pią 30 Sty, 2015

2 konie na coldwater
piechur na dolinę dowódca na pw nie oto chodzi lol ;) gramy kartami które 100 lat temu zostały zmienione ;) wydarzenia na plus jak zwykle :D

Leśnik - Pią 30 Sty, 2015

Nie znam historii, nie wnikam.

[2] Emmon Frey [wieża]

Gog - Pią 30 Sty, 2015

brune
Leśnik - Pią 30 Sty, 2015

Wycofam się na trakt.
Leśnik - Sob 31 Sty, 2015

UW*; 2 ŻW
levi - Nie 01 Lut, 2015

2 statki na zatokę
Czarny Jaszczur - Pon 02 Lut, 2015

Bitwa morska o Wąskie Morze
Frey Vs. Arryn
[1] RozkaZ [2]
[2] JednostkI [2]
[0] WsparciE [0]
Stevron Frey [4] DowódcA [3] Littlefinger
[+] LennicY [-]
-------------------------
7 : 7


Frey zwycięża, zyskuje dwa żetony władzy ; Arryn przegrywa, traci statki i dwa żetony władzy.


Bitwa o Coldwater
Arryn Vs. Frey
[0] RozkaZ [0]
[4] JednostkI [2]
[0] WsparciE [0]
Luthar Brune [1] DowódcA [2] Emmon Frey [wieża]
[-] LennicY [+]
-------------------------
5 : 4


Arryn zwycięża a Frey cofa się na Trakt.

Czarny Jaszczur - Pon 02 Lut, 2015



Talia I:
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
->
Nadchodzi zima [i]Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.

->
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.

Talia II:
Ostatnie dni lata [Biali Wędrowcy] Nic się nie dzieje.

Talia III:
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.

Uparcie i dwukrotnie wylosowała się karta "Nadchodzi Zima" ale teraz wszystko jest już jasne. Mobilizujcie, po jej zakończeniu podam Wam aktualną mapę, zaczekamy na decyzję Boltona i będziecie mogli zacząć knuć ;)

Leśnik - Pon 02 Lut, 2015

Bliźniaki; Statek na Szczęki i piechur
Strażnica; piechur
Seagard; up do Rycerza

Richtus - Pon 02 Lut, 2015

Winterfell: rycerz
Deeprwood: rycerz
Torrenn's Square: piechur

macziupeksiu - Pon 02 Lut, 2015

Hardhome: piechur i statek do portu
Wieża Cieni: piechur
Czarny Zamek: piechur
Ostatnie Sąsiedztwo: up do rycerza

levi - Pon 02 Lut, 2015

Pyke: wieża
Harlaw: up do rycerza
Palec Flinta: up do rycerza
Barrowtown: piechur

guzu - Pon 02 Lut, 2015

Dreadfort - rycerz

Karhold - 2 x piechur up w rycerza

Ramsgate - statek na Wschodnią Zatokę

Gog - Pon 02 Lut, 2015

eyrie kon reszta piechur
Leśnik - Pon 02 Lut, 2015

Gog napisał/a:
2 konie na coldwater
piechur na dolinę dowódca na pw nie oto chodzi lol ;) gramy kartami które 100 lat temu zostały zmienione ;) wydarzenia na plus jak zwykle :D


Nie wiem dlaczego Gog tego nie zgłasza, ale ja jak patrzę na mapę i mam rycerza na trakcie a nie na dolinie Arrynów to czuję się jak idiota. :wink:

Gog - Wto 03 Lut, 2015

nie rozumiem? jedynym błedem jest moj piechur ;)
Leśnik - Wto 03 Lut, 2015

Tak, na mapie jest nieaktualne miejsce piechura.
guzu - Wto 03 Lut, 2015

b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1
Czarny Jaszczur - Wto 03 Lut, 2015



Pamiętajcie o braku marszy +1* :)

Czarny Jaszczur - Sro 04 Lut, 2015



Rozpiska w pierwszym poście, miłej zabawy :cool:

Richtus - Sro 04 Lut, 2015

Palę wsparcie na Karhold.
Wszystko z Deepwood na Torrenn's Square.

Gog - Sro 04 Lut, 2015

znam białych wędrowców ?:D
Leśnik - Sro 04 Lut, 2015

Nie, odkąd masz kruka tylko zmieniałeś (całe 1 raz).
Gog - Sro 04 Lut, 2015

prosze karte :)
Leśnik - Sro 04 Lut, 2015

Zatoka krabów (marsz -1) statek na wybrzeże, statek na Wąskie Morze, statek zostaje.
macziupeksiu - Sro 04 Lut, 2015

Piechur na Czarny Zamek
guzu - Sro 04 Lut, 2015

Dreadfort (marsz -1) -> 2xrycerz na stary zamek
Czarny Jaszczur - Sro 04 Lut, 2015

Pierwszy post zaktualizowany (są w nim na bieżąco wszystkie istotne informacje, także to, kto widział Karty) , Karta Białych Wędrowców wysłana.
Gog - Sro 04 Lut, 2015

na góre
Czarny Jaszczur - Czw 05 Lut, 2015

W porozumieniu z Gogiem, poprzez lekką edycję dwóch kart, uściśliłem ich działanie:

    [1] Walder Frey Usuń z planszy dowolny rozkaz wsparcia przeciwnika z którym toczysz bitwę.

->
    [1] Walder Frey Natychmiast usuń z planszy dowolny rozkaz wsparcia przeciwnika z którym toczysz bitwę.



    [0] Maester Melwys Wybierz tor wpływów wspinasz się na nim o 2 przeciwnik spada o 1 (o kolejności decyduje mniej korzystna opcja). W wyniku zmiany pozycji nie możesz uzyskać żetonu dominacji.

->
    [0] Maester Melwys Po bitwie wybierz tor wpływów, wspinasz się na nim o 2 pozycję a przeciwnik spada o 1 (o kolejności decyduje mniej korzystna opcja). W wyniku zmiany pozycji nie możesz uzyskać żetonu dominacji.



Karty są już zmienione w pierwszym poście, kolejka ruchu należy do Greyjoya/Levi'ego :)

Gog - Czw 05 Lut, 2015

kon na strong song i kon na góry księżycowe:)
levi - Pią 06 Lut, 2015

Barrowtown (marsz+0) -> nic nie robi
Leśnik - Pią 06 Lut, 2015

Czy garnizon jest traktowany jako inna armia?

Chce posłać wieżę na Biały port, a piechura na Gulltown. Mogę?

guzu - Pią 06 Lut, 2015

Traktowany jest jak armia.
Leśnik - Pią 06 Lut, 2015

Wieża na b7 znaczy się Biały Port, a piechur na Fosę. Zostawiam żeton.
Richtus - Pią 06 Lut, 2015

Marsz z Torrenn's Square: piechur na Deepwood, piechur na Rills, rycerz na Nad Białym Ostrzem, piechur zostaje.
Czarny Jaszczur - Pią 06 Lut, 2015

Pierwszy post zaktualizowany, zostały trzy marsz: Greyjoy -> Dzicy -> Bolton. Nie dzieje się zbyt wiele (i na wiele się nie zapowiada) więc mapy nie aktualizuję, choć mogę tego dokonać jeśli potrzebujecie :)
macziupeksiu - Pią 06 Lut, 2015

Piechur na Nowy Dar, piechur na Hardhome
guzu - Sob 07 Lut, 2015

Wschodnia Zatoka (marsz +0) -> statek, statek na Morze Sztormów
levi - Sob 07 Lut, 2015

Pyke (marsz-1)-> piechur na palec Flinta, rycerz na przylądek krakena,

mobilka na Palcu Flinta: piechur up do rycerza

Gog - Sob 07 Lut, 2015

statek do portu
Czarny Jaszczur - Sob 07 Lut, 2015

Został ostatni marsz Dzikich i mobilizacja Freya :)
macziupeksiu - Sob 07 Lut, 2015

Piechur na Nowy Dar, piechur na Hardhome
Richtus - Sob 07 Lut, 2015

To na Pyke był rycerz, a nie wieża? Uznałbym za błąd ale pojawiło się to w rozpisce MG, a to by znaczyło że moje plany były oparte na jakichś złych danych.
Czarny Jaszczur - Sob 07 Lut, 2015

levi napisał/a:
Pyke: wieża
Harlaw: up do rycerza
Palec Flinta: up do rycerza
Barrowtown: piechur


Na Pyke jest więc machina (tak jak na mapie), skopiowałem marsz do pierwszego postu nie sprawdzając czy faktycznie jest to rycerz/machina - poprawione. Na Przylądek Krakena przesunięta została machina.

Leśnik - Sob 07 Lut, 2015

Daj konia.
levi - Sob 07 Lut, 2015

Czarny Jaszczur napisał/a:
levi napisał/a:
Pyke: wieża
Harlaw: up do rycerza
Palec Flinta: up do rycerza
Barrowtown: piechur


Na Pyke jest więc machina (tak jak na mapie), skopiowałem marsz do pierwszego postu nie sprawdzając czy faktycznie jest to rycerz/machina - poprawione. Na Przylądek Krakena przesunięta została machina.

tak była machina, myślałem o niej a napisałem co innego :)

Czarny Jaszczur - Sob 07 Lut, 2015



Talia I:
Ostatnie dni lata [biali wędrowcy] Nic się nie dzieje.

Talia II:
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.

Żetony Władzy:
    Arryn - 4 + 3 = 7
    Bolton - 6 + 3 = 9
    Dzicy - 8 + 4 = 12
    Frey - 13 + 5 = 18
    Glover - 3 + 5 = 8
    Greyjoy - 7 + 3 = 10


Talia III:
Atak Białych Wędrowców Biali Wędrowcy atakują Westeros.


Czekam więc na Wasze wsparcia dla Nocnej Straży przed atakiem Białych Wędrowców [Aktualna Siła: 8]! :)

Czarny Jaszczur - Nie 08 Lut, 2015



Wsparcie dla Nocnej Straży:
    Frey - 2

    Arryn - 1

    Bolton - 0
    Dzicy - 0
    Glover - 0
    Greyjoy - 0


Siła Nocnej Straży: 3
Siła Białych Wędrowców: 8

PORAŻKA

Gromadzą się nad mleczną wodą
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile.
Pozostali gracze: Jeśli posiadają po więcej niż jednej karcie Rodu na ręce, muszą wybrać i odrzucić jedną z tych kart.

Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Bierze cały stos odrzuconych kart Rodu z powrotem na rękę.


Liski Chytruski wciąż stanowią liczną grupę na forum. Poproszę Namiestnika Północy, w osobie Lorda Leśnika z rodu Frey o wskazanie głównego winowajcy ;)

Leśnik - Nie 08 Lut, 2015

Bolton, za złe dobieranie przyjaciół.

Odrzucam [0] Maester Melwys Po bitwie wybierz tor wpływów, wspinasz się na nim o 2 pozycję przeciwnik spada o 1 (o kolejności decyduje mniej korzystna opcja). W wyniku zmiany pozycji nie możesz uzyskać żetonu dominacji.

Gog - Nie 08 Lut, 2015

alayne
levi - Nie 08 Lut, 2015

[0] Victarion Greyjoy
macziupeksiu - Nie 08 Lut, 2015

Ygritte
Richtus - Nie 08 Lut, 2015

Meera Reed
Czarny Jaszczur - Nie 08 Lut, 2015

Leśnik napisał/a:
Bolton, za złe dobieranie przyjaciół.


Pragnę przypomnieć, że Wojna o Północ toczy się po Krwawych Godach, morderstwie Roba Starka i rzezi jego popleczników. Razem z Boltonami byliście głównymi gospodarzami spotkania :razz:


A co się tyczy rozgrywki, dowódcy uaktualnieni (Bolton stracił Ramsaya), na mapie zmieniła się tylko siła Białych Wedrowców (z "8" na "4") oraz żetony w puli Arryna i Freya. Mapa z Fazy Westeros jest więc aktualna, czekam na Wasze rozkazy! :cool:

Leśnik - Pon 09 Lut, 2015

Czarny Jaszczur napisał/a:
Leśnik napisał/a:
Bolton, za złe dobieranie przyjaciół.


Pragnę przypomnieć, że Wojna o Północ toczy się po Krwawych Godach, morderstwie Roba Starka i rzezi jego popleczników. Razem z Boltonami byliście głównymi gospodarzami spotkania :razz:


A więc to za zdradę po zdradzie. :wink:

guzu - Pon 09 Lut, 2015

na kogo czekamy?
Czarny Jaszczur - Pon 09 Lut, 2015

Na dwóch panów z południowego wschodu ;)
Gog - Pon 09 Lut, 2015

nie chce panów martwić, ale frey ma 5 zamków a ja mam 3 piechury w 3 zamkach tylko :) czekam na kruka i wyśle :)
Czarny Jaszczur - Wto 10 Lut, 2015




Przed użyciem zapoznaj się z treścią rozpiski dołączonej do pierwszego posta bądź skonsultuj się z prowadzącym lub sąsiadami gdyż każdy marsz nieodpowiednio rozpatrzony zagraża Twojemu życiu lub pozycji.

guzu - Wto 10 Lut, 2015

gdzie się wszyscy podziali :?:
Leśnik - Wto 10 Lut, 2015

Własnie o to samo miałem pytać. Chyba Czarny swoim wprowadzeniem do tej tury zestresował wszystkich, zwłaszcza Goga, który przez pół dnia zaglądał na forum, a kruka nie zagrał...
Gog - Wto 10 Lut, 2015

biali wędrowcy prosze:D ej odznaczyło mi ten temat nie wiem czemu :(
Richtus - Wto 10 Lut, 2015

Palę najazd Greyjoya.
Leśnik - Wto 10 Lut, 2015

Palę Dolinę Arrynów oraz Ramsgate.

Edit; Marsz od razu. Wieża z Białego Portu na Coldwater. Dowódca na pw.

Gog - Wto 10 Lut, 2015

nestor royce
Leśnik - Sro 11 Lut, 2015

[1] Walder Frey Natychmiast usuń z planszy dowolny rozkaz wsparcia przeciwnika z którym toczysz bitwę.

Kasuję Strong Song.

Richtus - Sro 11 Lut, 2015

Rycerz na Nad Białym Ostrzem, piechur zostaje.
Czarny Jaszczur - Sro 11 Lut, 2015

Niby "Wojna o Północ", butni lordowie, a wystarczyło wywiesić herb Starków i wszyscy pochowali się po swoich zamkach ;)


Bitwa o Coldwater
Frey Vs. Arryn
[-1] RozkaZ [0]
[4] JednostkI [2]
Szczęki [2] WsparciE [0]
Walder Frey [1] DowódcA [3] Nestor Royce
[+] LennicY [-]
-------------------------
6 : 5


Frey usuwa wsparcie ze Strong Song a piechur Arryna cofa się do/na proszę o wskazanie.

Kolej Greyjoya :)

Gog - Sro 11 Lut, 2015

chyba piechur?:d
Gog - Sro 11 Lut, 2015

zostaje
Leśnik - Sro 11 Lut, 2015

w tej wersji nie ma prowincji "chyba piechur" :razz: :wink:
Gog - Sro 11 Lut, 2015

Leśnik napisał/a:
w tej wersji nie ma prowincji "chyba piechur" :razz: :wink:
tym bardziej nie ma koni na coldwater :D cofam na strong song
levi - Sro 11 Lut, 2015

Palec Flinta (marsz-1) -> rycerz na przylądek krakena, rycerz na grzęzawiska, zostawiam żw
macziupeksiu - Sro 11 Lut, 2015

Piechur na Wieże Cieni, rycerz na ostatnie Sąsiedztwo
Czarny Jaszczur - Sro 11 Lut, 2015

"Rycerz czy piechur, cóż za różnica? Jeden Dh'oine mniej!"


Kolej Arryna, następny będzie Bolton i po jego marszu zaktualizuje Wam mapę - o ile nie zakończycie wcześniej rozgrywki ;)

guzu - Sro 11 Lut, 2015

jeszcze Glover
Czarny Jaszczur - Sro 11 Lut, 2015

Boży Jaszczur napisał/a:
Glover Nad Długim Jeziorem (marsz -1) -> rycerz Nad Białe Ostrze ; piechur zostaje


Glover już wykonał swój pierwszy marsz :)

Gog - Sro 11 Lut, 2015

marsz z portu proszę greya o wsparcie rzucam 4 niezależnie od decyzji
Richtus - Sro 11 Lut, 2015

Czyżby miała się spełnić przepowiednia Goga brzmiąca: "wszyscy będą bili Freya i tak"? :roll:
guzu - Sro 11 Lut, 2015

Karhold (marsz -1) -> rycerz, rycerz na Dreadfort, zostawiam żw
Czarny Jaszczur - Sro 11 Lut, 2015

Gog napisał/a:
zostaje

To odnośnie karty Białych Wędrowców? :)


Bitwa morska o Zatokę Krabów
Arryn Vs. Frey
[1] RozkaZ [0]
[1] JednostkI [1]
[?] WsparciE [?]
Brozne Yohn Royce [4] DowódcA [?]
[-] LennicY [+]
-------------------------
6 : 1


Po rozstrzygnięciu i zakończeniu pierwszej tury marszy zaktualizuje Wam mapę :)

levi - Sro 11 Lut, 2015

Gog napisał/a:
marsz z portu proszę greya o wsparcie rzucam 4 niezależnie od decyzji
nie wspieram
Gog - Sro 11 Lut, 2015

ogólnie brawo grey cała gre nie zrobiłeś nic :d frey na pełnym luzie zdobywa 7dmy zamek ramsgate:) dzięki za gre w czwartek sardo konczy sesje i poprawi mi mapkę do WoPa zapraszam do gry z kilkoma drobnymi zmianami :D
Czarny Jaszczur - Sro 11 Lut, 2015

Prosiłbym o wstrzymywanie się z zakańczaniem gier które prowadzę. Ja je otwieram i zamykam, wszystko ma być cacy i czarno na białym ;)

Niczego nie neguję, chciałbym jednak by wszystko odbyło się do końca i rzetelnie :)

Gog - Sro 11 Lut, 2015

Czarny Jaszczur napisał/a:
Prosiłbym o wstrzymywanie się z zakańczaniem gier które prowadzę. Ja je otwieram i zamykam, wszystko ma być cacy i czarno na białym ;)

Niczego nie neguję, chciałbym jednak by wszystko odbyło się do końca i rzetelnie :)


broń Boże nie kończę oficjalnie gry, podaję tylko oczywisty ruch osoby która teraz ma ruch ;)

Leśnik - Sro 11 Lut, 2015

Lol :grin:

Dzięki Guzu. :wink:

Broni oczywiście [1] Raymund Frey Ta karta otrzymuje +1 siły za każdego Freya w stosie kart odrzuconych.

Jest 6:6 wygrywam remis.

Marsz z Bliźniaków, piechur na Biały port. Zostaje mi 3 na ręce i Rycerz z +1 przebija się wszędzie z:
a) Ramsgate
b) Gulltown

Powiedzmy, że atakuję Gulltown. 6 do 5 wygrywam piechur ginie a ja zdobywam 7 miasto.

Dziękuję Czarnemu za prowadzenie i kolegom za wspólną grę. Frey ma całkiem spoko, zwłaszcza jeśli ma coś do zaoferowania i nie walczy z wszystkimi. :smile:

macziupeksiu - Sro 11 Lut, 2015

Dziękuję za grę prowadzącemu i wszystkim graczom oraz Gratuluję wygranej Leśnikowi :) Ale szkoda mi bardzo że tak to się skończyło. Nie wezmę na siebie ani trochę winy za tak szybkie zwycięstwo freya bo byłem od niego zdecydowanie najdalej, ale Greyjoy naprawdę powinien się wstydzić.

Nie rozegralem w tej partii ani jednej bitwy...

guzu - Sro 11 Lut, 2015

Gratuluję Greyjoyowi bierności. Pięknie skopał nam grę....

Dzięki Jaszczur za prowadzenie.

Leśnik napisał/a:

Dzięki Guzu. :wink:


To już prędzej Glover mógł zająć bez niczego Biały Port, bo dwie beczki i tak by mi odbił, ale polował na Dreadfort. Ja tylko broniłem stolicy.

Bolton ma bardzo ciężko. Blisko Glover, blisko dzicy i ktoś z dwójki Arryn-Frey. O ile Glover ma wybór gdzie się rozwijać to już dzicy nie mają i muszą uderzyć na południe.

Na Wschodzie jak dla mnie za ciasno, na Zachodzie za luźno - tam jest więcej bezspornych terenów.

Leśnik - Sro 11 Lut, 2015

Przyznam, że myślałem iż Glover i Bolton są dogadani co do tej tury i na bank zajmą mi biały port, Greyjoy było pewne, że we mnie uderzy i pewnie myślał identycznie co do białego portu. Wybłagałem u niego, żeby mnie zaatakował w drugim marszu co by i tak przy nie zajęciu białego portu lub wejściu Rycerzy na Ramsgate niewiele zmieniło.
Richtus - Sro 11 Lut, 2015

Przyznaję, powinienem był lepiej przeanalizować ruchy Freya, biorę winę na siebie za brak uderzeń na Fosę/Biały Port. Liczyłem, że uda mi się wszystkiego dopilnować, no ale nie co tydzień kończę studia :)
Freyowi gratuluje mistrzowskiej dyplomacji ^^

Czarny Jaszczur - Sro 11 Lut, 2015

Bitwa morska o Zatokę Krabów
Arryn Vs. Frey
[1] RozkaZ [0]
[1] JednostkI [1]
[0] WsparciE [1] Wybrzeże
Brozne Yohn Royce [4] DowódcA [4] Raymund Frey
[-] LennicY [+]
-------------------------
6 : 6


Frey zwycięża remis.


Bitwa morska o Gulltown
Frey Vs. Arryn
[1] RozkaZ [2]
[2] JednostkI [1]
[0] WsparciE [0]
Czarny Walder [miecz][miecz][miecz] [3] DowódcA [2] Lyn Corbray [miecz][wieża]
[+] LennicY [-]
-------------------------
6 : 5


Frey zwycięża i zdobywa siódmy zamek. Niebawem podsumowanie ;)

Czarny Jaszczur - Sro 11 Lut, 2015

Krwawe Gody okazały się wstępem do kolejnego wielkiego konfliktu - Wojny o Północ. Po złamaniu hegemonii rodu Starków, którzy od tysiącleci nosili tytuły Królów Zimy, Namiestników Północy a w okresie swojego schyłku Królów Północy, każdy z większych Lordów postanowił sięgnąć po upuszczoną koronę. Pretendentów było sześciu, poległych żołnierzy tysiące a zwycięzca tylko jeden. Wyniszczona i wyludniona północ została zdominowana przez najmłodszy z rodów Dorzecza, Freyów z Przeprawy. Jako prowadzący i herold Królestwa ogłaszam iż:

Zwyciężył Leśnik/Frey
Long may he reign!




Bogaty i płodny ród zdominował ziemie nad północ od Bliźniaków, aż po Mur. Czy zdołają utrzymać zdobyczne ziemie i tytuł Króla Północy? Czy pokuszą się o ekspansję na południe? A może skupią się na zabezpieczeniu północnych rubieży poprzez wyjęcie spod prawa przyrządzanie pasztetów? Jak zareagują na wieść o nadchodzącej inwazji Innych i flocie Stannisa Baratheona płynącej ku północy? To już inna historia, nasza kończy się po pięciu turach i 22 dniach rozgrywki. Dziękuje graczom za udział, zwycięzcy gratuluje zdobycia korony. Możecie śmiało dzielić się swoimi strategiami, planami i uwagami co do scenariusza i prowadzenia przeze mnie gry ;)



1. Frey/Leśnik [trzy twierdze ; cztery zamki]

2. Dzicy/Macziupeksiu [jedna twierdza ; trzy zamki] [zaopatrzenie na poziomie czwartym]
3. Grejoy/Levi [jedna twierdza ; trzy zamki] [zaopatrzenie na poziomie drugim]
4. Glover/Richtus [dwie twierdze ; jeden zamek] [zaopatrzenie na poziomie piątym]
5. Bolton/Guzu [dwie twierdze ; jeden zamek] [zaopatrzenie na poziomie drugim]
6. Arryn/GoG [jedna twierdza ; jeden zamek]


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group