|   | 
								galakta.pl Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta | 
								  | 
							 
						 
						 
						
						Gra o Tron - PBF #63 - Pole gry 
						
												 lord mormont - Nie 22 Cze, 2014 Temat postu: PBF #63 - Pole gry
 Tura 4 - Faza Akcji 
 
 
 
Kruk
 
Greyjoy Ironman's Bay (obrona +2)-> (najazd) 
 
 
Najazdy
 
Lannister Banefort-> Whispering Wood (najazd*)
 
Stark Deepwood(port)-> bez efektu
 
Greyjoy Ironman's Bay-> The Golden Sound (wsparcie) 
 
Lannister Blackwater->zdjęty 
 
 
Marsze
 
Lannister Sunset Sea (marsz+0)-> statek, statek, statek na Ironman's Bay - bitwa z Greyjoyem 
 
Baratheon Blackwater Bay (marsz-1)-> statek, statek na The Gullet
 
Tully Riverrun (marsz+1)-> rycerz na Stoney Sept
 
Targaryen
 
Stark
 
Martell 
 
Greyjoy Pyke (marsz +1) -> rycerz na Greywater Watch, piechur na Flint's Finger - bitwa z Tullym 
 
Tyrell 
 
Arryn   
 
 
Lannister
 
Baratheon 
 
Tully 
 
Targaryen
 
Stark
 
Martell 
 
Tyrell 
 
Arryn   
 
 
 
 
Umocnienia Władzy
 
Lannister Golden Tooth (+2ŻW) 
 
Baratheon Dragonstone (+2ŻW), Storm's End(port) (+1ŻW)
 
Tully Stoney Sept (+1ŻW), Harrenhal*->
 
Targaryen Golden Fields (+2ŻW), Myr (+1ŻW), Pentos*-> 
 
Stark Karhold (+2ŻW), Deepwood*->  
 
Tyrell Highgarden*-> 
 
Arryn  Gulltown (+1ŻW), The Eyrie*->  
 
 
Gracze
 
Baratheon - czyzyk29 
 
Lannister - gamaliel 
 
Targaryen - Beez 
 
Stark - gog 
 
Martell - lion_victor 
 
Greyjoy - guzu 
 
Tyrell - drago3482 
 
Arryn - Rold 
 
Tully - dredzilla 
 
 
Karty rodów:
 
 
Stark
 
Eddard Stark [4][miecz][miecz]
 
Robb Stark [3] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek
 
Roose Bolton [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (razem z tą kartą)
 
Greatjon Umber [2][miecz]
 
Maester Luwin [1] Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy
 
Ser Rodrick Cassel [1][wieża][wieża]
 
Catelyn Stark [0] Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton obrony, jego wartość ulega podwojeniu 
 
 
Greyjoy
 
Euron Wronie Oko [4][miecz]
 
Victarion Greyjoy [3] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1
 
Balon Greyjoy [2] Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0
 
Theon Greyjoy [2] Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza
 
Asha Greyjoy [1] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, ta karta otrzymuje dwa symbole miecza i jeden symbol fortyfikacji
 
Dagmer Rozcięta Gęba [1][miecz][wieża]
 
Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz natychmiast odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby odrzucić Aerona Mokrą Czuprynę i wybrać z ręki inną kartę Rodu (jeśli jakąś jeszcze posiadasz) 
 
 
Arryn
 
Bronze Yohn Royce [4] Jeśli posiadasz więcej dostępnych żetonów Władzy od twojego przeciwnika, ta karta otrzymuje +1 do siły
 
Littlefinger [3] Jeśli kontrolujesz The Eyrie po tej bitwie, otrzymujesz tyle żetonów Władzy, ile wynosi podwojona wydrukowana wartość Siły karty Rodu twojego przeciwnika
 
Nestor Royce [2][wieża][wieża]
 
Lyn Corbray [2][miecz]
 
Lothor Brune [1][miecz][wieża]
 
Alayne Stone [1] Jeśli wygrasz bitwę i kontrolujesz The Eyrie, możesz odrzucić 2 ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby zmusić twojego przeciwnika do odrzucenia wszystkich dostępnych żetonów Władzy
 
Lysa Arryn [0] Jeśli twój przeciwnik posiada więcej dostępnych żetonów Władzy od ciebie, otrzymujesz 3 Żetony Władzy 
 
 
Lannister
 
Tywin Lannister [4] Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 2 żetony Władzy
 
Ser Gregor Clegane [3][miecz][miecz][miecz]
 
Ser Jaime Lannister [2][miecz]
 
Ogar [2][wieża][wieża]
 
Tyrion Lannister [1] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu
 
Ser Kevan Lannister [1] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Lannisterów) zapewniają premię +2, a nie +1
 
Cersei Lannister [0]  Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz usunąć z planszy jeden dowolny żeton Rozkazu pokonanego przeciwnika 
 
 
Tully
 
Edmure Tully [4] Jeśli przegrasz możesz wycofać się na dowolny obszar sąsiadujący z polem bitwy - również z użyciem transportu morskiego - i wywołać kolejną bitwę. Twoje jednostki nie zostają rozbite
 
Jason Mallister [3] Jeśli bronisz zamku lub twierdzy siła statków przeciwnika wynosi 0
 
Titos Blackwood [2][miecz][wieża]
 
The Blackfish [2] Podczas tej bitwy wszystkie premie z rozkazów (+1, +2) przeciwnika zostają zniwelowane. Wszystkie Twoje premie z rozkazów (+1, +2) liczą się podwójnie
 
Lord Piper [1][wieża][wieża]
 
Karyl Vance [1] Jeśli do obszaru bitwy przylega rzeka ta karta otrzymuje symbol [miecz] oraz [wieża][wieża]
 
Walder Frey [0] Zignoruj tekst zdolności karty przeciwnika. Możesz użyć zdolności karty przeciwnika, zamieniając ew. nazwę rodu w tekście na Tully lub wszystkich ikon [miecza] z jego karty 
 
 
Baratheon
 
Stannis Baratheon [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycje na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły
 
Renly Baratheon [3]  Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedna z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Baratheonów) w jednostkę Rycerzy
 
Brienne z Tarth [2][miecz][wieża]
 
Ser Davos Seaworth [2] Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza
 
Melisandre [1][miecz]
 
Salladhor Saan [1]  Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Baratheonów jednostek Statków spada do 0
 
Plama [0] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę 
 
 
Targaryen
 
Daenersys Targaryen [4][miecz][czaszka]
 
Ser Barristan Selmy [3] Jeśli się bronisz ta karta otrzymuje +2 do siły. Jeśli wygrasz bitwę możesz przejąć jednostkę przeciwnika - by przejąć piechura lub statek odrzuć 2 Żetony Władzy - by przejąć rycerza odrzuć 3 Żetony Władzy. Nie możesz przekroczyć limitu zaopatrzenia
 
Ser Jorah Mormont [2][wieża]
 
Grey Worm [2] Siła każdego piechura wynosi +2, a nie +1. Za każdych dwóch piechurów w armii ta karta otrzymuje [miecz]
 
Rakharo [1] Jeśli atakujesz i wygrasz możesz położyć na obszarze ogarniętym bitwą rozkaz zwykłego najazdu i rozpatrzyć go natychmiastowo
 
Daario Naharis [1][miecz][miecz]
 
Lord Varys [0] Możesz przełożyć jeden ze swoich rozkazów obrony, umocnienia władzy lub wsparcia na dowolne pole z Twoimi jednostkami na którym nie znajduje się żaden rozkaz 
 
 
Tyrell
 
Mace Tyrell [4] Natychmiast zniszcz jedną z atakujących lub broniących się jednostek Piechurów przeciwnika
 
Ser Loras Tyrell [3] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie
 
Ser Garlan Tyrell [2][miecz][miecz]
 
Randyll Tarly [2][miecz]
 
Alester Florent [1][wieża]
 
Margaery Tyrell [1][wieża]
 
Królowa Cierni [0] Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę 
 
 
Martell
 
Czerwona Żmija [4][miecz][miecz][wieża]
 
Areo Hotah [3][wieża]
 
Ciemna Gwiazda [2][miecz]
 
Obara Sand [2][miecz]
 
Nymeria Sand [1]  Jeśli się bronisz, ta karta otrzymuje symbol fortyfikacji. Jeśli atakujesz, ta karta otrzymuje symbol miecza
 
Arianne Martell [1] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót
 
Doran Martell [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów 
 
 
Karty Dzikich: 
 
 
Kolejną kartę Dzikich oglądali: Arryn
 
 
WARG-ZWIADOWCA 
 
Zwycięstwo Dzikich 
 
Gracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy. 
 
Pozostali gracze: Odrzucają po 2 dostępne żetony Władzy (lub tyle, ile aktualnie posiadają). 
 
Zwycięstwo Nocnej Straży 
 
Gracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy. 
 
 
CISZA NA MURZE 
 
Zwycięstwo Dzikich 
 
Gracz z najniższą stawką: Nic się nie dzieje. 
 
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje. 
 
Zwycięstwo Nocnej Straży 
 
Gracz z najwyższą stawką: Nic się nie dzieje.
 
 
JEŹDŹCY MAMUTÓW 
 
Zwycięstwo Dzikich 
 
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy. 
 
Pozostali gracze: Niszczą po 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy. 
 
Zwycięstwo Nocnej Straży 
 
Gracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 1 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu. [/color]
 
 
NAJAZD PREWENCYJNY 
 
Zwycięstwo Dzikich 
 
Gracz z najniższą stawką: Wybiera jedno: a) Niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy; b) Spada o 2 pozycje na torze Wpływów, na którym zajmował najlepszą pozycję. 
 
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje. 
 
Zwycięstwo Nocnej Straży 
 
Gracz z najwyższą stawką: Dzicy natychmiast atakują ponownie z siłą 6. Nie bierze udziału w licytacji obrony przeciwko temu atakowi (nie otrzyma też żadnych nagród, ani kar). 
 
 
GROMADZĄ SIĘ NAD MLECZNĄ WODĄ 
 
Zwycięstwo Dzikich 
 
Gracz z najniższą stawką: Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile. 
 
Pozostali gracze: Jeśli posiadają po więcej niż jednej karcie Rodu na ręce, muszą wybrać i odrzucić jedną z tych kart. 
 
Zwycięstwo Nocnej Straży 
 
Gracz z najwyższą stawką: Bierze cały stos odrzuconych kart Rodu z powrotem na rękę. 
 
 
ŁUPIEŻCY GRZECHOCZĄCEJ KOSZULI 
 
Zwycięstwo Dzikich 
 
Gracz z najniższą stawką: Spada o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0). 
 
Pozostali gracze: Spadają o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0). 
 
Następnie gracze redukują armie, aby sprostać nowemu limitowi Zaopatrzenia. 
 
Zwycięstwo Nocnej Straży 
 
Gracz z najwyższą stawką: Wspina się o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 8 ). 
 
 
KRÓL ZA MUREM 
 
Zwycięstwo Dzikich 
 
Gracz z najniższą stawką: Przesuwa swoje żetony Wpływów na najniższe pozycje wszystkich torów Wpływów. 
 
Pozostali gracze: W kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera tor Lenników lub Królewskiego Dworu i przesuwa swój żeton Wpływów na najniższą pozycję tego toru. 
 
Zwycięstwo Nocnej Straży 
 
Gracz z najwyższą stawką: Przesuwa swój żeton Wpływów na najwyższą pozycję wybranego toru Wpływów i otrzymuje odpowiedni żeton Dominacji. 
 
 
ZABÓJCY WRON 
 
Zwycięstwo Dzikich 
 
Gracz z najniższą stawką: Zamienia wszystkie swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona. 
 
Pozostali gracze: Zamieniają po 2 swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona. 
 
Zwycięstwo Nocnej Straży 
 
Gracz z najwyższą stawką: Może natychmiast zamienić do 2 jednostek Piechurów z dowolnych obszarów na planszy na dostępne jednostki Rycerzy. 
 
 
NADCIĄGA HORDA 
 
Zwycięstwo Dzikich 
 
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 2 ze swoich jednostek w jednym ze swoich Zamków lub Twierdz. Jeśli nie może tego zrobić, niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy. 
 
Pozostali gracze: Niszczą po 1 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy. 
 
Zwycięstwo Nocnej Straży 
 
Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.
 
 
Karty Westeros:
 
 
Talia I:
 
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
 
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
 
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
 
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
 
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz. 
 
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
 
Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
 
Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
 
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
 
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę. 
 
 
 
Talia II:
 
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
 
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
 
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
 
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
 
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
 
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
 
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
 
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
 
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
 
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje. 
 
 
Talia III:
 
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
 
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
 
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
 
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
 
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
 
Jesienne deszcze [dzicy]Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
 
Sieć kłamstw [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
 
Uczta dla wron [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
 
Nawałnica mieczy [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
 
Morze sztormów [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu. 
 
 
Talia IV: od 5 tury
 
[list]Others Attack [dzicy] Wszyscy muszą natychmiast odrzucić jedną z kart rodów dostępnych na ręce.
 
Wildling Raid [dzicy] Wszystkie symbole dzikich na kartach Westeros liczą się x 2.
 
Night's Watch Grows Wszystkie symbole dzikich na kartach Westeros są ignorowane.
 
Death's and Taxes [dzicy] Wszyscy muszą odrzucić tyle Żetonów Władzy ile wynosi ich zaopatrzenie.
 
Storm at Sea Wszyscy muszą zniszczyć dwa ze swoich statków, które znajdują się na morzu. Statki znajdujące się w porcie są bezpieczne.
 
Drought [dzicy] W tej turze przez wszystkie rzeki można przeprowadzać najazdy, marsze, wsparcie i odwroty.
 
Winter is Coming Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
 
Choppy Seas W tej turze statki nie mogą wspierać terenów lądowych ogarniętych bitwą.
 
Abundant Harves Zaopatrzenia każdego gracza wzrasta o 2 poziomy aż do następnej aktualizacji zaopatrzenia.
 
Wolves Attack [dzicy] Połowa posiadanych przez każdego gracza jednostek rycerzy zamienia się w jednostki piechurów ( zaokrąglamy w górę, jeśli masz pięciu rycerzy, zamieniasz trzech).
 
Sea Doldrums W tej turze za pomocą statków nie można wykonywać marszy i odwrotów.
												 lord mormont - Nie 22 Cze, 2014
 
 HISTORIA GRY 
 
Tura 1 - Faza Akcji 
 
 
 
 
Czekamy na rozkazy
 
 
Kruk
 
Arryn Podgląda kartę dzikich 
 
Marsze
 
Lannister Casterly Rock (marsz+1)-> rycerz na Golden Tooth, piechur na Blackwater
 
Targaryen Sea of Myrth (marsz+0)-> zdjęty 
 
Stark Winterfell (marsz+0)-> kon na Deepwood, piechur na Karhold
 
Martell Sea of Dorne (marsz+1)-> statek na East Summer Sea
 
Greyjoy Greywater Watch (marsz -1)-> piechur na Seagard
 
Tyrell Redwyne Straits (marsz+0)-> West Summer Sea
 
Arryn The Eyrie (marsz+0)-> rycerz na Bloody Gate
 
Tully Riverrun (marsz+0)-> piechur na Harrenhal, kon na Whispering Wood 
 
Targaryen Pentos (marsz-1)-> rycerz na Disputed Lands, piechur na Myr
 
Stark The Shivering Sea (marsz+1)-> zdjęty
 
Martell Salt Shore (marsz+0)-> piechur na Starfall (zostawia żeton władzy)
 
Greyjoy Ironman's Bay (marsz +0)-> statek na Sunset Sea
 
Arryn Bay of Crabs (marsz+1)-> statek The Narrow Sea
 
Tully Whispering Wood (marsz+1)-> rycerz, rycerz na Seagard -  bitwa z Greyjoyem  
 
 
Umocnienia Władzy
 
Baratheon Storm's End* -> statek, statek na Blackwater Bay, Dragonstone (+2ŻW) 
 
Lannister Lannisport* -> statek, statek na The Golden Sound
 
Targaryen Golden Fields (+2ŻW)
 
Stark White Harbor* -> statek na The Byte
 
Martell Sunspear* -> rycerz 
 
Greyjoy Pyke (+2Żw), Pyke port (+1ŻW)
 
Tyrell Highgarten*, Dornish Marches (+2ŻW)
 
Arryn Gulltown* -> statek na Bay of Crabs
 
Tully The Twins* (+2ŻW) 
 
 
Tura 2 - Faza Westeros 
 
 
Talia I:  
 
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia. 
 
 
Talia II:  
 
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje. 
 
Talia III:  
 
Nawałnica mieczy [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony. 
 
 
Tura 2 - Faza Akcji 
 
 
 
BŁĄD: Greyjoy port (marsz+0), Greywater Watch (marsz-1) 
 
 
Kruk
 
Arryn Bay of Crabs (marsz+0)-> (wsparcie+1) 
 
Najazdy
 
Baratheon Shipbreaker Bay -> zdjęty
 
Martell East Summer Sea -> bez efektu
 
Arryn* The Narrow Sea -> wsparcie na The Byte 
 
Marsze
 
Baratheon Strom's End (marsz+0)-> koń na King's Landing
 
Lannister Blackwater (marsz+0)-> zdjęty
 
Targaryen Sea of Myrth (marsz+0)-> zdjęty
 
Stark The Shivering Sea (marsz+0)-> zdjęty
 
Martell Sunspear (marsz+1)-> rycerz, rycerz na Starfall
 
Greyjoy Greywater Watch (marsz -1)-> piechur na Flint's Finger
 
Tyrell Redwyne Straights (marsz-1)-> statek, statek na West Summer Sea
 
Tully Seagard (marsz+1)-> rycerz na Greywater Watch 
 
 
Lannister Golden Sound (marsz+1)-> statek, statek statek na Sunset Sea - bitwa z Greyjoyem
 
Targaryen Disputed Lands (marsz-1)-> Volantis (ŻW)
 
Greyjoy Pyke port (marsz +0) -> statek na Ironman's Bay
 
Tyrell West Summer Sea (marsz+0)-> statek, statek na East Summer Sea - bitwa z Martellem  
 
 
 
Tyrell Highgarden (marsz+1)-> rycerz na Old Town, piechur na The Reach 
 
 
Umocnienia Władzy
 
Baratheon Dragonstone (+2ŻW)
 
Lannister Lannisport* -> statek na The Golden Sound, piechur, Golden Tooth (+2ŻW) 
 
Targaryen Golden Fields (+2ŻW), Myr (+1ŻW)
 
Stark White Harbor* -> statek na The Byte, Karhold (+2ŻW), Deepwood (+1ŻW)
 
Greyjoy Pyke (+2ŻW)
 
Tyrell Dornish Marches (+2ŻW)
 
Arryn The Eyrie* -> piechur, piechur, Bloody Gate (+2ŻW), Gulltown (+1ŻW)
 
Tully Harrenhal* -> piechur, piechur, The Twins (+2ŻW) 
 
 
Tura 3 - Faza Westeros 
 
 
Talia I:  
 
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje. 
 
Talia II:  
 
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów. 
 
Stan żetonów władzy
 
Baratheon 9
 
Lannister 7
 
Targaryen 9
 
Stark 8
 
Martell 4
 
Greyjoy 10
 
Tyrell 9
 
Arryn 8
 
Tully 9  
 
Żelazny Tron
 
Lannister    2
 
Baratheon   1
 
Tully   1
 
Targaryen 0
 
Stark       0
 
Martell   0
 
Greyjoy    0
 
Tyrell 0
 
Arryn 0 
 
Lennicy
 
Targaryen 3
 
Tyrell 3
 
Martell 3
 
Stark 2
 
Tully 1
 
Greyjoy 1
 
Lannister 0
 
Baratheon  0
 
Arryn 0  
 
Królewski Dwór
 
Greyjoy 8
 
Baratheon 7
 
Arryn 7
 
Tully 6
 
Tyrell 6
 
Targaryen 6
 
Stark 6
 
Martell 0
 
Lannister 0  
 
Stan żetonów władzy
 
Lannister 5
 
Greyjoy 1
 
Baratheon 1
 
Arryn 1
 
Tully 1
 
Martell 1
 
Targaryen 0
 
Stark 0
 
Tyrell 0 
 
Talia III:  
 
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń. 
 
Tura 3 - Faza Akcji 
 
 
+Volantis UW* 
 
Kruk
 
Greyjoy Ironman's Bay (wsparcie+1)->  (obrona+2) 
 
Najazdy
 
Lannister Blackwater -> King's Landing (+-1ŻW)  
 
Marsze
 
Lannister The Golden Sound (marsz+0)-> statek, statek, statek na Sunset Sea - bitwa z Greyjoyem  
 
Tully Greywater Watch (marsz+0)-> rycerz na Flint's Finger - bitwa z Greyjoyem 
 
Targaryen Sea of Myrth (marsz+0) -> zdjęty
 
Stark The Byte (marsz-1)-> statek, statek na The Shivering Sea
 
Martell Sea of Dorne (marsz-1)-> statek East Summer Sea
 
Tyrell West Summer Sea (marsz+0)-> statek, statek na East Summer Sea - bitwa z Martellem 
 
Arryn The Eyrie (marsz-1)-> piechur, piechur na Bloody Gate   
 
Lannister Lannisport (marsz-1)-> piechur na Banefort
 
Tully Harrehal (marsz-1)-> piechur na Riverrun, piechur na Stony Sept
 
Stark The Shivering Sea (marsz+0)-> statek na The Byte, statek na Bay of Narvos
 
Martell Starfall (marsz+0)-> rycerz, rycerz na Prince's Pass, piechur na Yronwood (ŻW)
 
Tyrell West Summer Sea (marsz+0)-> statek na Sea of Dorne - bitwa z Martellem 
 
Arryn Bloody Gate (marsz+0)-> piechur na Kingsroad, rycerz na The Vale 
 
 
Umocnienia Władzy
 
Lannister Golden Tooth (+2ŻW) 
 
Baratheon Dragonstone (+2ŻW), King's Landing (+3ŻW), Storm's End*-> piechur, statek do portu
 
Tully The Twins (+2ŻW)
 
Targaryen Golden Fields (+2ŻW), Myr (+1ŻW), Volantis*-> statek na Bay of Royne
 
Stark Karhold (+2ŻW), Deepwood (+1ŻW), White Harbor*-> statek na The Byte 
 
Martell Sunspear (+2ŻW)
 
Greyjoy Pyke*-> statek, statek na Ironman's Bay
 
Tyrell Dornish Marches (+2ŻW), Oldtown*-> piechur, statek na Redwyne Straights
 
Arryn  Gulltown*-> statek na The Narrow Sea 
 
Tura 4 - Faza Westeros 
 
 
Talia I:
 
Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu. 
 
Talia II:
 
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
 
Baratheon 2+4+1=7
 
Lannister 8+2=10
 
Targaryen 3+2=5
 
Stark S 3+2+1=6
 
Martell 2+2=4
 
Greyjoy 1+1+1=3
 
Tyrell 2+1=3
 
Arryn 1+2=3
 
Tully 3+4=7 
 
Talia III:
 
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros. 
 
Atak dzikich z siłą 15!
 
Baratheon 1
 
Lannister 1
 
Targaryen 2
 
Stark 1
 
Martell 0
 
Greyjoy 1
 
Tyrell 1
 
Arryn 2
 
Tully 1 
 
GROMADZĄ SIĘ NAD MLECZNĄ WODĄ 
 
Zwycięstwo Dzikich 
 
Gracz z najniższą stawką: Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile. 
 
Pozostali gracze: Jeśli posiadają po więcej niż jednej karcie Rodu na ręce, muszą wybrać i odrzucić jedną z tych kart. 
 
Zwycięstwo Nocnej Straży 
 
Gracz z najwyższą stawką: Bierze cały stos odrzuconych kart Rodu z powrotem na rękę. 
												 guzu - Nie 22 Cze, 2014
  czuję się jakbym grał u siebie, nice    
												 gamaliel - Nie 22 Cze, 2014
  posłane
												 Rold - Pon 23 Cze, 2014
  Za kim czekamy?   
												 Dredzilla - Pon 23 Cze, 2014
  Pewnie za mną, podesle rozkazy dzisiaj po pracy
												 lord mormont - Pon 23 Cze, 2014
  czeka na decyzje kruka
												 guzu - Pon 23 Cze, 2014
  mnie kruk nie obchodzi   
 
 
greywater watch (marsz -1) -> piechur na Seagard
												 Dredzilla - Pon 23 Cze, 2014
  Wez no GJ po dobroci idz na palec flinta a nie   
												 Rold - Wto 24 Cze, 2014
  Rzecz jasna Dzicy   
												 gamaliel - Wto 24 Cze, 2014
  marsz+1*
 
rycerz na golden tooth
 
piechur na blackwater
												 Gog - Wto 24 Cze, 2014
  kon na deepwood piechur na karhold
												 Dredzilla - Wto 24 Cze, 2014
  Piechur na harenhall, kon na góre
												 guzu - Wto 24 Cze, 2014
  Ironman's Bay (marsz +0) -> statek na Sunset Sea
												 Rold - Sro 25 Cze, 2014
  1. dzicy na gore   
 
 
2. konik wychodzi. 
 
Chcialem w desperacji wyplywac statkiem, bo to moze byc jedyna mozliwosc zdobycia przewagi nad Gogiem, ale to wymagaloby zbyt duzo losowego szczescia   
 
 
3. statek wyplywa. (nawet gdyby znalazl sie tam statek Gog'a)
												 Rold - Sro 25 Cze, 2014
  1. dzicy na gore   
 
 
2. konik wychodzi. 
 
Chcialem w desperacji wyplywac statkiem, bo to moze byc jedyna mozliwosc zdobycia przewagi nad Gogiem, ale to wymagaloby zbyt duzo losowego szczescia   
 
 
3. statek wyplywa. (nawet gdyby znalazl sie tam statek Gog'a)
												 lion_victor - Sro 25 Cze, 2014
  Statek z SoD na ESS.
 
 
Lordzie Mormont czy ja dobrze widzę, że na start mam zaopatrzenie na 4 poziomie?   
												 lord mormont - Sro 25 Cze, 2014
  ok      zaopatrzenia nie poprawiłem
												 drago3482 - Sro 25 Cze, 2014
  Redwyne Straits (marsz+0)-> West Summer Sea
												 lion_victor - Sro 25 Cze, 2014
  Czyli będzie to skorygowane... Buuuu...   
 
 
W mojej okolicy nic się nie zmieni, więc mój drugi ruch: piechur ze Słonego Brzegu na Starfall i zostawiam ŻW.
												 guzu - Sro 25 Cze, 2014
  no to 3 ostatnie marsze i mobiliki   
												 Beez - Sro 25 Cze, 2014
  statek zdjety. 
 
Rycerz na dolne pole z beczka i koronką(nie moge sie doczytac), a piehchur na MYR
												 czyzyk29 - Sro 25 Cze, 2014
  2 statki na blackwater
												 Dredzilla - Sro 25 Cze, 2014
  Dwa konie na seagard, dowodca zraz na pw
												 guzu - Sro 25 Cze, 2014
  wysłany?
												 Dredzilla - Sro 25 Cze, 2014
  Tak
 
 
Edit- Karyl Vance
												 guzu - Sro 25 Cze, 2014
  Dagmer Rozcięta Gęba [1][miecz][wieża]
												 gamaliel - Sro 25 Cze, 2014
  z uw* dwa statki na golden sound
												 guzu - Sro 25 Cze, 2014
  ehh odważnie, spadam na Greywater Watch
												 Gog - Sro 25 Cze, 2014
  marsz bez efektu statek na bite
												 Dredzilla - Sro 25 Cze, 2014
  Z Twins biore żetony
												 lion_victor - Sro 25 Cze, 2014
  Rycerz na Słoneczną Włócznię.
												 Rold - Sro 25 Cze, 2014
  Statek na morze krabów   
												 lord mormont - Czw 26 Cze, 2014
  Bitwa o Seagard 
 
 
Atakujący Tully [6]
 
[1] Rozkaz: marsz+1
 
[4] Jednostki: rycerz, rycerz
 
[0] Wsparcie: brak
 
[0] Wsparcie innych graczy: brak
 
[1] Dowódca: Karyl Vance [1] Jeśli do obszaru bitwy przylega rzeka ta karta otrzymuje symbol [miecz] oraz [wieża][wieża]
 
 
Niższa pozycja na torze Lenników.
 
 
Obrońca Greyjoy [2]
 
[0] Rozkaz: brak
 
[1] Jednostki: piechur
 
[0] Wsparcie: brak
 
[0] Wsparcie innych graczy: brak
 
[1] Dowódca: Dagmer Rozcięta Gęba [1][miecz][wieża] 
 
 
Wyższa pozycja na torze Lenników
 
 
Tully wygrywa. 
 
 
Greyjoy przegrywa. Wycofuje się do Greywater Watch
												 lord mormont - Czw 26 Cze, 2014
 
  	  | Dredzilla napisał/a: | 	 		  | Dwa konie na seagard, dowodca zraz na pw | 	  
 
a żeton zostawiamy     
 
 
Highgarten* decyzja
												 drago3482 - Czw 26 Cze, 2014
  2 statki poproszę
												 gamaliel - Czw 26 Cze, 2014
  czyli wydarzenia?
												 lord mormont - Czw 26 Cze, 2014
  najpierw muszę poznać decyzję Tully'ego odnośnie żetonu na Whispering Wood
												 Dredzilla - Czw 26 Cze, 2014
  Jaki żeton i jakie whispering wood ?:D To ten obszar pomiedzy riverunn i seagardem ?
 
Nie zostawialem zetonu, a jesli juz to przeciez po rozstrzygnietej bitwie zostawic go nie mozna
												 guzu - Czw 26 Cze, 2014
 
  	  | lord mormont napisał/a: | 	 		  | najpierw muszę poznać decyzję Tully'ego odnośnie żetonu na Whispering Wood | 	  
 
 
nie napisał=nie zostawia    
												 Dredzilla - Pią 27 Cze, 2014
  od dwoch dni czekamy na wydarzenia ?
												 guzu - Pią 27 Cze, 2014
  na to czekamy   
 
 
 	  | lord mormont napisał/a: | 	 		  | najpierw muszę poznać decyzję Tully'ego odnośnie żetonu na Whispering Wood | 	  
												 Dredzilla - Pią 27 Cze, 2014
  Przeciez odpisalem dwa posty wyzej, bez przesady ...
												 guzu - Pią 27 Cze, 2014
  może GM nie zauważył, zresztą nie było go od wczoraj   
												 lord mormont - Pią 27 Cze, 2014
  zna ktoś jakiś fajny serwer, bo mnie szlak chce trafić z http://pl.tinypic.com   
												 guzu - Pią 27 Cze, 2014
  imgur
												 lord mormont - Pią 27 Cze, 2014
 
 Tura 2 - Faza Planowania 
 
 
Czekam na rozkazy. Gramy bez obron. 
 
 
Tura 2 - Faza Westeros 
 
 
Talia I:  
 
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia. 
 
 
Talia II:  
 
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje. 
 
Talia III:  
 
Nawałnica mieczy [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony. 
												 gamaliel - Pią 27 Cze, 2014
  rozkazy poszły
												 Dredzilla - Sob 28 Cze, 2014
  Dlaczego przez chwile byly widoczne rozkazy i zniknely ?
												 gamaliel - Pon 30 Cze, 2014
  panowie co tam z rozkazami?
												 guzu - Pon 30 Cze, 2014
  moje dawno wysłane
												 lord mormont - Pon 30 Cze, 2014
 
 Tura 2 - Faza Akcji 
 
 
 
 
mapka jest dobrej jakości, więc proszę o rozkazy w takim stylu
 
 	  | guzu napisał/a: | 	 		  | Ironman's Bay (marsz +0) -> statek na Sunset Sea | 	  
												 czyzyk29 - Pon 30 Cze, 2014
  Bary najazd schodzi bez efektu
 
Marsz kon koniec burzy na krolewska przystan
												 guzu - Pon 30 Cze, 2014
  u mnie jest błąd w rozkazach, nie mam gwiazdek, powinno być
 
 
pyke port - marsz +0
 
 
greywater watch - marsz -1
 
 
i tak też zostało wcześniej wysłane    
												 gamaliel - Pon 30 Cze, 2014
  Blackwater marsz+0 nie wykonuje
												 lion_victor - Pon 30 Cze, 2014
  1) Ściągam NAJAZD
 
 
2) Marsz 2 rycerzy  Słoneczna Włócznia --> Starfall
												 guzu - Pon 30 Cze, 2014
  Greywater Watch (marsz -1) -> piechur na Flint's Finger
												 Rold - Pon 30 Cze, 2014
  Dzikich znam. więc zamieniam marsz +0 na wsparcie +1
 
 
Palę wsparcie Starka. :p
												 Beez - Pon 30 Cze, 2014
  ach nie zauważyłem marszu Bary i wciąż na niego czekalem. 
 
Marsz z morza sciagam, Konik na Volantis z zostawieniem żetonu
												 gamaliel - Wto 01 Lip, 2014
  golden sound marsz+1 na sunset sea
 
trzy statki
 
 
generał na pw
												 drago3482 - Wto 01 Lip, 2014
  Redwyne Straights (marsz-1)-> statek, statek na West Summer Sea
												 guzu - Wto 01 Lip, 2014
 
  	  | gamaliel napisał/a: | 	 		  golden sound marsz+1 na sunset sea
 
trzy statki
 
 
generał na pw | 	  
 
 
Balon Greyjoy [2] Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0
												 gamaliel - Wto 01 Lip, 2014
  Ser Jaime Lannister
 
dokładasz miecz i wracam do siebie
												 guzu - Wto 01 Lip, 2014
  dokładam    
												 Gog - Wto 01 Lip, 2014
  bez efektu   
												 guzu - Wto 01 Lip, 2014
  Pyke port (marsz +0) -> statek na Ironman's Bay
												 Dredzilla - Wto 01 Lip, 2014
  Kon na greywater watch
												 gamaliel - Sro 02 Lip, 2014
  Jeśli chodzi o marsze czekamy właściwie tylko na Tyrella?
												 drago3482 - Sro 02 Lip, 2014
  pomyliłem ostatnim razem i zapomniałem, napisać ,,statek, statek"
 
nie zostało to jednak uwzględnione jeszcze w pierwszym poście i nie wpływa na marsze wykonane już po moim, tak że jeśli pozwolicie poprawię go i ...
 
 
West Summer Sea (marsz+0)-> statek, statek na East Summer Sea 
 
dowódca na pw
												 lion_victor - Sro 02 Lip, 2014
  Nie będę zabijał ducha gry, skoro faktycznie tak chciałeś, choć wyłącznie ja przez to ucierpię...
 
 
Arianne Martell [1] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót 
 
 
Wycofuję się na SoD, jeśli statek przeżyje.
												 gamaliel - Czw 03 Lip, 2014
  prośba do gm o aktualizację pierwszej strony, bo jest parę kolejnych marszy wykonanych
												 lord mormont - Czw 03 Lip, 2014
  Bitwa o Sunset Sea
 
 
Atakujący Lannister [4]
 
[1] Rozkaz: marsz+1
 
[3] Jednostki: statek, statek, statek
 
[0] Wsparcie: brak
 
[0] Wsparcie innych graczy: brak
 
[0] Dowódca: Ser Jaime Lannister [2][miecz]
 
 
Niższa pozycja na torze Lenników.
 
 
Obrońca Greyjoy [4]
 
[0] Rozkaz: brak
 
[1] Jednostki: statek
 
[0] Wsparcie: brak
 
[0] Wsparcie innych graczy: brak
 
[2] Dowódca: Balon Greyjoy [2] Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0
 
[1] miecz aktywny
 
Wyższa pozycja na torze Lenników
 
 
Lannister przegrywa
 
Greyjoy wygrywa
												 lord mormont - Czw 03 Lip, 2014
  Bitwa o East Summer Sea
 
 
Atakujący Tyrell [2]
 
[0] Rozkaz: marsz+0
 
[2] Jednostki: statek, statek
 
[0] Wsparcie: brak
 
[0] Wsparcie innych graczy: brak
 
[0] Dowódca: Królowa Cierni [0] Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę
 
 
Wyższa pozycja na torze Lenników.
 
 
Obrońca Martell [2]
 
[0] Rozkaz: brak
 
[1] Jednostki: statek
 
[0] Wsparcie: brak
 
[0] Wsparcie innych graczy: brak
 
[1] Dowódca: Arianne Martell [1] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót
 
 
Niższa pozycja na torze Lenników
 
 
Tyrell wygrywa, wycofuje się na West Summer Sea
 
Martell  przegrywa i wycofuje się na Sea of Dorne
												 lord mormont - Czw 03 Lip, 2014
  przepraszam bardzo za opóźnienia, ale nie miałem dostępu do PC     
 
 Tyrell ma jeszcze 1 marsz i niech decyduje o zdolności swojej karty 
 
 
UW i kończymy turę    
												 Gog - Czw 03 Lip, 2014
  wiadomo statek
												 Dredzilla - Czw 03 Lip, 2014
  Dwa piechury
												 gamaliel - Czw 03 Lip, 2014
  z uw* statek na golden sound i piechur
												 Rold - Pią 04 Lip, 2014
  z UW* 2x piechur   
												 drago3482 - Pią 04 Lip, 2014
 
  	  | lion_victor napisał/a: | 	 		  
 
Arianne Martell [1] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót 
 
 | 	  
 
 
myślałem, że padnie Doran przed licytacją zapewne     
 
 
usuwam UW* na Starfall
 
Highgarden (marsz+1)-> rycerz na Old Town, piechur na The Reach
												 Dredzilla - Nie 06 Lip, 2014
  Na co czekamy?
												 guzu - Pon 07 Lip, 2014
  na GM   
												 lord mormont - Sro 09 Lip, 2014
 
 Tura 3 - Faza Westeros 
 
 
 
Talia I:  
 
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje. 
 
Talia II:  
 
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów. 
 
 
Żelazny Tron
 
Lannister    2
 
 
Baratheon   1
 
Tully   1
 
 
Targaryen 0
 
Stark       0
 
Martell   0
 
Greyjoy    0
 
Tyrell 0
 
Arryn 0 
 
 
Stan żetonów władzy
 
Greyjoy 10-0=10
 
Targaryen 9-0=9
 
Tyrell 9-0=9
 
Baratheon 9-1=8
 
Stark 8-0=8
 
Arryn 8-0=8
 
Tully 9-1=8 
 
Lannister 7-2=5
 
Martell 4-0=4 
 
 
Talia III:  
 
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń. 
												 guzu - Sro 09 Lip, 2014
  możemy prosić o mapkę ?
												 gamaliel - Sro 09 Lip, 2014
  na tron posłane
												 lion_victor - Pią 11 Lip, 2014
  Który lord się znowu opiernicza?    
												 lord mormont - Pią 11 Lip, 2014
  Lord Arryn przebywa na wakacjach w Wodnych Ogrodach, dzisiaj ma wrócić.
 
Informował o swojej nieobecności w odpowiednim temacie
												 Rold - Sob 12 Lip, 2014
  Przepraszam, ale telefon z którego miałem wysyłać info mi się rozwalił na wyjeździe ;/
 
A wyjazd z przyczyn technicznych przedłużył się o 2 dni.
 
 
0 ŻW na tron
												 lord mormont - Nie 13 Lip, 2014
  Żelazny Tron
 
Lannister    2
 
Baratheon   1
 
Tully   1
 
Martell   0
 
Arryn 0
 
Greyjoy    0
 
Tyrell 0
 
Targaryen 0
 
Stark       0 
 
 
Stan żetonów władzy
 
Greyjoy 10-0=10
 
Targaryen 9-0=9
 
Tyrell 9-0=9
 
Baratheon 9-1=8
 
Stark 8-0=8
 
Arryn 8-0=8
 
Tully 9-1=8 
 
Lannister 7-2=5
 
Martell 4-0=4 
 
 
... i czekam na kruki odnośnie licytacji Toru Lenników
												 czyzyk29 - Nie 13 Lip, 2014
  Lannister 
 
Baratheon 
 
Tully 
 
Martell 
 
Arryn 
 
Greyjoy
 
Tyrell 
 
Targaryen
 
Stark
												 lord mormont - Wto 15 Lip, 2014
  Targaryen - Beez 
 
Stark - gog 
 
 
co z wami    
												 Dredzilla - Sro 16 Lip, 2014
  Ta licytacja trwa już tydzień, a tutaj nadal nie mamy rozstrzygniecia o miecz...
												 guzu - Sro 16 Lip, 2014
  beez i gog do tablicy   
												 Beez - Sro 16 Lip, 2014
  u mnie jest od wczoraj. 
 
 
Przepraszam ze nie bylo mnie 2 dni   
												 Gog - Sro 16 Lip, 2014
  ja wysłałem juz wczoraj
												 gamaliel - Sro 16 Lip, 2014
  czyli czekamy na GM'a
												 lord mormont - Sro 16 Lip, 2014
  Lennicy
 
Targaryen 3
 
Tyrell 3
 
Martell 3
 
 
Stark 2
 
 
Greyjoy 1
 
Tully 1
 
 
Baratheon  0
 
Lannister 0
 
Arryn 0  
 
 
Stan żetonów władzy
 
Greyjoy 10-1=9
 
 
Baratheon 8-0=8
 
Arryn 8-0=8
 
 
Tully 8-1=7 
 
 
Targaryen 9-3=6
 
Stark 8-2=6
 
Tyrell 9-3=6
 
 
Lannister 5-0=5
 
Martell 4-3=1 
 
 
Lannister ustala kolejność na torach 1-3, 5-6 oraz 7-9
 
i czekam na licytacje ostatniego toru
												 gamaliel - Sro 16 Lip, 2014
  Targaryen 
 
Tyrell 
 
Martell 
 
Stark 
 
Tully 
 
Greyjoy
 
Lannister
 
Baratheon 
 
Arryn
												 Beez - Czw 17 Lip, 2014
  Targeryan z 4 jednostkami dziękuje   
												 gamaliel - Czw 17 Lip, 2014
  na kruka posłane
												 gamaliel - Pon 21 Lip, 2014
  Ta gra w ogóle się jeszcze toczy?
												 lord mormont - Pon 21 Lip, 2014
  Królewski Dwór
 
Greyjoy 8
 
Baratheon 7
 
Arryn 7
 
Tully 6
 
Tyrell 6
 
Targaryen 6
 
Stark 6
 
Lannister 0 
 
Martell 0 
 
 
Stan żetonów władzy
 
Lannister 5
 
Greyjoy 1
 
Baratheon 1
 
Arryn 1
 
Tully 1
 
Martell 1
 
Targaryen 0
 
Tyrell 0
 
Stark 0
 
 
												 gamaliel - Pon 21 Lip, 2014
  Greyjoy 
 
Baratheon 
 
Arryn 
 
Tully
 
Tyrell 
 
Targaryen
 
Stark
 
Lannister
 
Martell 
 
 
 
no to decyzja miecza
												 guzu - Pon 21 Lip, 2014
  Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
 
 
Targaryen (Beez) wybiera
												 Beez - Pon 21 Lip, 2014
  bez marszów +1
												 guzu - Pon 21 Lip, 2014
  to czekamy na mapkę z torami
												 lord mormont - Pon 21 Lip, 2014
 
 Tura 3 - Faza Planowania 
 
 
 
Talia III:  
 
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: 
 
a) nie można przydzielać rozkazów Obrony
 
b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub
 
c) nie ma żadnych ograniczeń. 
												 gamaliel - Wto 22 Lip, 2014
  rozkazy posłane
												 lord mormont - Wto 22 Lip, 2014
  Lannister - gamaliel 
 
Martell - lion_victor 
 
Arryn - Rold 
 
Greyjoy - gazu  
 
Tyrell - drago3482 
 
Baratheon - czyzyk29 
 
Targaryen - Beez 
 
Stark - gog 
 
 
... są zaniepokojeni brakiem aktywności ze strony
 
 
Tully - dredzilla 
												 Gog - Wto 22 Lip, 2014
  poszło   
												 Beez - Sro 23 Lip, 2014
  leci   
 
 
+ powinienem mieć położony żeton nie na volantis a na tym polu obok. (disputed lands bodajze)
												 gamaliel - Sro 23 Lip, 2014
  
 
 
 
poczułem się jak unia
												 lord mormont - Sro 23 Lip, 2014
 
 Tura 3 - Faza Akcji 
 
 
+Volantis UW* 
 
 
Kruk
 
 
 
Najazdy
 
 
 
Marsze
 
Lannister 
 
Tully
 
Targaryen 
 
Stark 
 
Martell 
 
Greyjoy 
 
Tyrell
 
Arryn  
 
 
Lannister 
 
Tully
 
Stark
 
Martell
 
Tyrell
 
Arryn  
 
 
Umocnienia Władzy
 
Lannister Golden Tooth (+2ŻW) 
 
Baratheon Dragonstone (+2ŻW), King's Landing (+3ŻW), Storm's End*
 
Tully The Twins (+2ŻW)
 
Targaryen Golden Fields (+2ŻW), Myr (+1ŻW), Volantis*
 
Stark Karhold (+2ŻW), Deepwood (+1ŻW), White Harbor* 
 
Martell Sunspear (+2ŻW)
 
Greyjoy Pyke*
 
Tyrell Dornish Marches (+2ŻW), Oldtown*
 
Arryn  Gulltown* 
												 guzu - Sro 23 Lip, 2014
  Ironman;s Bay wsparcie +1 zamieniam na obrona +2
												 gamaliel - Sro 23 Lip, 2014
  najazd pali kings landing
 
 
 
marsz+0 golden sound na sunset sea
 
trzy statki jeden zostaje 
 
generał na pw
												 guzu - Czw 24 Lip, 2014
  Theon Greyjoy [2] Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza
												 gamaliel - Czw 24 Lip, 2014
  Ser Gregor Clegane [3]
												 lion_victor - Czw 24 Lip, 2014
  Statek wypływa na ESS.
												 guzu - Czw 24 Lip, 2014
 
  	  | gamaliel napisał/a: | 	 		  | Ser Gregor Clegane [3] | 	  
 
 
statek w piach, no kto tam dalej
												 Beez - Czw 24 Lip, 2014
  Targ swój marsz zdejmuje.
												 Gog - Czw 24 Lip, 2014
  doloze statki do statku
												 lord mormont - Czw 24 Lip, 2014
  Bitwa o Sunset Sea
 
 
Atakujący Lannister [6]
 
[0] Rozkaz: marsz+0
 
[3] Jednostki: statek, statek, statek
 
[0] Wsparcie: brak
 
[0] Wsparcie innych graczy: brak
 
[3] Dowódca: Ser Gregor Clegane [3][miecz][miecz][miecz]
 
 
Niższa pozycja na torze Lenników.
 
 
Obrońca Greyjoy [4]
 
[0] Rozkaz: brak
 
[1] Jednostki: statek
 
[0] Wsparcie: brak
 
[0] Wsparcie innych graczy: brak
 
[2] Dowódca: Theon Greyjoy [2] Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza
 
 
Wyższa pozycja na torze Lenników
 
 
Lannister wygrywa
 
Greyjoy  przegrywa i traci statek
												 Rold - Czw 24 Lip, 2014
  2xpiechur wykonuje marsz z eyre   
												 Dredzilla - Czw 24 Lip, 2014
  Kon na palec flinta, dowóda zaraz na PW
												 guzu - Czw 24 Lip, 2014
 
  	  | Dredzilla napisał/a: | 	 		  | Kon na palec flinta, dowóda zaraz na PW | 	  
 
 
Asha Greyjoy [1] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, ta karta otrzymuje dwa symbole miecza i jeden symbol fortyfikacji
												 Dredzilla - Czw 24 Lip, 2014
  Rozumiem ze sie wspierałes (przynajmniej zawsze tak zakładamy ze uzywa sie swojego wsparcia)
 
U mnie 2 miecz wieza
												 gamaliel - Pią 25 Lip, 2014
  Greyjoy nie mógł się wspierać:
 
na sunset nie ma już statku
 
na ironmans bay zmienił na obronę
												 guzu - Pią 25 Lip, 2014
  dokładnie, wycofuje się na Whispering Wood
												 drago3482 - Pią 25 Lip, 2014
  2 statki na East Summer Sea
												 lion_victor - Pią 25 Lip, 2014
  Czerwona Żmija [4][miecz][miecz][wieża] 
 
 
Kto nie ryzykuje, nie pije szampana...
												 lord mormont - Pią 25 Lip, 2014
  Bitwa o East Summer Sea
 
 
Atakujący Tyrell [5]
 
[0] Rozkaz: marsz+0
 
[2] Jednostki: statek, statek
 
[0] Wsparcie: brak
 
[0] Wsparcie innych graczy: brak
 
[3] Dowódca: Ser Loras Tyrell [3] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie
 
 
Wyższa pozycja na torze Lenników
 
 
Obrońca Martell [5]
 
[0] Rozkaz: brak
 
[1] Jednostki: statek
 
[0] Wsparcie: brak
 
[0] Wsparcie innych graczy: brak
 
[4] Dowódca: Czerwona Żmija [4][miecz][miecz][wieża]
 
 
Niższa pozycja na torze Lenników
 
 
Tyrell  wygrywa
 
Martell  przegrywa i wycofuje się na Sea of Dorne
												 gamaliel - Pią 25 Lip, 2014
  marsz-1 piechur na banefort
 
piechur zostaje
												 Gog - Pią 25 Lip, 2014
  1 statek na narvos 1 na byte z uw statek na morze
												 Dredzilla - Sob 26 Lip, 2014
  Jeden piechur na stolice, jeden na stoney sept, ostatni zostaje na harenhall
												 lion_victor - Sob 26 Lip, 2014
 
  	  | Cytat: | 	 		  | Martell przegrywa i wycofuje się ... | 	   na SoD.
 
 
Rycerze na Prince's Pass, piechur na Yronwood, zostawiam ŻW.
												 lord mormont - Sob 26 Lip, 2014
  Bitwa o Flint's Finger
 
 
Atakujący Tully[5]
 
[0] Rozkaz: marsz+0
 
[2] Jednostki: rycerz
 
[0] Wsparcie: brak
 
[0] Wsparcie innych graczy: brak
 
[3] Dowódca: Titos Blackwood [2][miecz][wieża]
 
 
Wyższa pozycja na torze Lenników
 
 
Obrońca Greyjoy [2]
 
[0] Rozkaz: brak
 
[1] Jednostki: piechur
 
[0] Wsparcie: brak
 
[0] Wsparcie innych graczy: brak
 
[1] Dowódca: Asha Greyjoy [1] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, ta karta otrzymuje dwa symbole miecza i jeden symbol fortyfikacji
 
 
Niższa pozycja na torze Lenników
 
 
Tully wygrywa
 
Greyjoy  przegrywa i wycofuje się na Whispering Wood
												 drago3482 - Sob 26 Lip, 2014
  statek idzie dalej na Sea of Dorne
 
dowódca na Pw
												 lion_victor - Pon 28 Lip, 2014
  Doran Martell [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów
 
 
Królewski dwór, Tyrell w dół...
												 gamaliel - Pon 28 Lip, 2014
  przy okazji użycia dorana, kolejność na torze królewskiego dworu jest taka:
 
Greyjoy
 
Baratheon
 
Arryn
 
Tully
 
Tyrell
 
Targaryen
 
Stark
 
Lannister
 
Martell 
 
 
a na mapie lannister jest na końcu(powinno być na odwrót)
												 lion_victor - Pon 28 Lip, 2014
  WTF? To w takim razie zrzucam go na lennikach, bo to zmienia postać rzeczy.
												 gamaliel - Pon 28 Lip, 2014
  właśnie dlatego o tym napisałem, 
 
na 7dmej stronie jest moja decyzja o kolejności na królewskim dworze
												 Rold - Pon 28 Lip, 2014
  piechur na kingsroad
 
piechur zostaje
 
konik na the Vale
 
 
UW* to statek na Narrow Sea
												 Beez - Wto 29 Lip, 2014
  Z uw* statek na Bay of Royne.
												 guzu - Wto 29 Lip, 2014
  Pyke* - statek, statek na Ironman's Bay
												 lord mormont - Wto 29 Lip, 2014
  Bitwa o Sea of Dorne
 
 
Atakujący Tyrell [2]
 
[0] Rozkaz: marsz+0
 
[1] Jednostki: statek
 
[0] Wsparcie: brak
 
[0] Wsparcie innych graczy: brak
 
[1] Dowódca: Alester Florent [1][wieża]
 
 
Niższa pozycja na torze Lenników
 
 
Obrońca Martell [1]
 
[0] Rozkaz: brak
 
[1] Jednostki: statek
 
[0] Wsparcie: brak
 
[0] Wsparcie innych graczy: brak
 
[0] Dowódca: Doran Martell [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów
 
 
Wyższa pozycja na torze Lenników
 
 
Tyrell  wygrywa
 
Martell  przegrywa i traci statek, jednocześnie zrzucając Tyrell  na ostatnią pozycję Toru Lenników
												 drago3482 - Wto 29 Lip, 2014
  zdejmuję marsz
												 guzu - Wto 29 Lip, 2014
  czyżby została mobilka Baratheon - czyzyk29 ? i wydarzenia?
												 czyzyk29 - Wto 29 Lip, 2014
  statek do portu i piechur
												 drago3482 - Sro 30 Lip, 2014
  statek na morze i piechur
												 lord mormont - Sro 30 Lip, 2014
 
 Tura 4 - Faza Westeros 
 
 
Talia I:
 
Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu. 
 
Talia II:
 
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje. 
 
Talia III:
 
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros. 
 
 
Atak dzikich z siłą 15!
												 lion_victor - Sro 30 Lip, 2014
  Możemy prosić o zestawienie żw,a najlepiej od razu mapę do planowania?
												 gamaliel - Sro 30 Lip, 2014
  ja też proszę o mapę
												 lord mormont - Czw 31 Lip, 2014
  
 
proszę    
												 gamaliel - Czw 31 Lip, 2014
  mobilizujmy się
												 gamaliel - Czw 31 Lip, 2014
  banefort statek golden sund
 
lannisport statek golden sund
 
+piechur 
 
golden tooth piechur
 
castely rock rycerz
												 guzu - Czw 31 Lip, 2014
  Pyke - statek, statek do portu
												 lion_victor - Pią 01 Sie, 2014
  Słoneczna Włócznia i Starfall po rycerzu, w Yronwood upgrade do rycerza.
												 czyzyk29 - Pią 01 Sie, 2014
  smocza skala - up do wiezy
 
KL - statek
 
koniec burzy - up up do piechurów
												 drago3482 - Sob 02 Sie, 2014
  The Reach up do rycerza
 
Oldtown wieża
 
Highgarden piechur i statek
												 Beez - Sob 02 Sie, 2014
  Pentps - statek na morze + piechur. Z pozostałych statki. Ciężko się pisze z komórki
												 Dredzilla - Nie 03 Sie, 2014
  Sory za opoznienie
 
Harenhall i riverunn - koniki
 
seagard statek do portu
 
twins up do rycerza
 
flints finger statek na bay of ice
												 gamaliel - Nie 03 Sie, 2014
  czyli jeszcze
 
arryn i stark
												 Gog - Nie 03 Sie, 2014
  2x statek do portu i 2 piechury
												 Rold - Nie 03 Sie, 2014
  Statek na Narrow Sea.
 
 
The Vale koń
 
Eyre up do konia
												 guzu - Nie 03 Sie, 2014
  to wysyłamy na dzikich 
 
 
prosimy o aktualne ŻW
												 Rold - Nie 03 Sie, 2014
 
  	  | guzu napisał/a: | 	 		  to wysyłamy na dzikich 
 
 
prosimy o aktualne ŻW | 	  
 
 
Jest na mapie na tej stronie   
												 gamaliel - Pon 04 Sie, 2014
  wsparcie nocnej straży wysłane
												 guzu - Pon 04 Sie, 2014
 
  	  | Rold napisał/a: | 	 		  
 
Jest na mapie na tej stronie    | 	  
 
 
uwzględnia?
 
 
Talia II: 
 
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
												 lord mormont - Pon 04 Sie, 2014
  na mapie jest błąd m.in Starkowi zapomniałem przyznać UW, a Baratheonowi Lannister najechał King's Landing (-+1ŻW)
 
 
Talia II:
 
Gra o Tron
 
Baratheon 2+4+1=7
 
Lannister 8+2=10
 
Targaryen 3+2=5
 
Stark S 3+2+1=6
 
Martell 2+2=4
 
Greyjoy 1+1+1=3
 
Tyrell 2+1=3
 
Arryn 1+2=3
 
Tully 3+4=7 
 
 
trzeci plus za statki w porcie
												 lord mormont - Pon 04 Sie, 2014
 
  	  | czyzyk29 napisał/a: | 	 		  | koniec burzy - up up do piechurów | 	  
 
   
												 lord mormont - Pon 04 Sie, 2014
 
 Talia III:
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros. 
Atak dzikich z siłą 15! 
												 czyzyk29 - Pon 04 Sie, 2014
 
  	  | lord mormont napisał/a: | 	 		   	  | czyzyk29 napisał/a: | 	 		  | koniec burzy - up up do piechurów | 	  
 
    | 	  
 
tfuu do rycerzy
												 guzu - Pon 04 Sie, 2014
 
  	  | lord mormont napisał/a: | 	 		  
 
trzeci plus za statki w porcie | 	  
 
 
1 ŻW powinien być za każdy port z przynajmniej jednym statkiem i kontrolowanym przez tego gracza morzem
 
 
jeśli mam 2 statki w porcie i morze przy porcie to i tak otrzymuję 1 ŻW
												 lord mormont - Wto 05 Sie, 2014
  OK. Żetony poprawione 
 
 
Zostali tylko:
 
Targaryen - Beez 
												 guzu - Wto 05 Sie, 2014
  wysłane
												 gamaliel - Czw 07 Sie, 2014
  Nadal czekamy na Targaryena?
												 Beez - Czw 07 Sie, 2014
  wysłałem 5 sierpnia.
												 lord mormont - Czw 07 Sie, 2014
 
  	  | Beez napisał/a: | 	 		  | wysłałem 5 sierpnia. | 	   zgadza się
 
 
Baratheon 1
 
Lannister 1
 
Targaryen 2
 
Stark 1
 
Martell 0
 
Greyjoy 1
 
Tyrell 1
 
Arryn 2
 
Tully 1 
 
 
10 vs 15 
 
GROMADZĄ SIĘ NAD MLECZNĄ WODĄ 
 
Zwycięstwo Dzikich 
 
Martell Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile. 
 
Pozostali gracze: Jeśli posiadają po więcej niż jednej karcie Rodu na ręce, muszą wybrać i odrzucić jedną z tych kart.
												 gamaliel - Czw 07 Sie, 2014
  Ser Kevan Lannister [1]
												 guzu - Pią 08 Sie, 2014
  no kto tam dalej po kolei śmiało odrzucać   
												 Beez - Pią 08 Sie, 2014
  Lord Varys [0] Możesz przełożyć jeden ze swoich rozkazów obrony, umocnienia władzy lub wsparcia na dowolne pole z Twoimi jednostkami na którym nie znajduje się żaden rozkaz
												 czyzyk29 - Pią 08 Sie, 2014
  Melisandre
												 Gog - Pią 08 Sie, 2014
  cate
												 Rold - Sob 09 Sie, 2014
  Alayne Stone [1] Jeśli wygrasz bitwę i kontrolujesz The Eyrie, możesz odrzucić 2 ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby zmusić twojego przeciwnika do odrzucenia wszystkich dostępnych żetonów Władzy
												 Dredzilla - Sob 09 Sie, 2014
  Walder frey
												 guzu - Sob 09 Sie, 2014
  Victarion Greyjoy [3] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1
												 czyzyk29 - Nie 10 Sie, 2014
  prosba o mapke
												 drago3482 - Nie 10 Sie, 2014
  Randyll Tarly [2][miecz]
												 gamaliel - Pon 11 Sie, 2014
  na co czekamy?
												 czyzyk29 - Pon 11 Sie, 2014
  Na mapke. Nie jest zupdatowans o np. Moja movilke nie wiem jak u innych
												 lord mormont - Pon 11 Sie, 2014
 
 Tura 4 - Faza Planowania 
 
												 gamaliel - Wto 12 Sie, 2014
  rozkazy posłane
												 guzu - Wto 12 Sie, 2014
  nie ma update odrzuconych dowódców w pierwszym poście
												 gamaliel - Czw 14 Sie, 2014
  i jak idzie wysyłanie rozkazów?
												 Dredzilla - Sob 16 Sie, 2014
  Przepraszam z góry, jestem na wyjeździe więc wyśle rozkazy po weekendzie
												 gamaliel - Pon 18 Sie, 2014
  i jak idzie wysyłanie rozkazów?
												 guzu - Wto 19 Sie, 2014
  raczej tego nie dokończymy...niestety
												 Dredzilla - Sro 20 Sie, 2014
  Poślizg musiał być, wszystkich przepraszam i mowie ze jutro znow wyjezdzam, ale tym razem raz dziennie bede na telefonie wiec z rozkazami problemu nie bedzie   
												 lord mormont - Sro 20 Sie, 2014
 
 Tura 4 - Faza Akcji 
 
 
 
Kruk
 
 
 
Najazdy
 
 
 
 
Marsze
 
Lannister
 
Baratheon 
 
Tully 
 
Targaryen
 
Stark
 
Martell 
 
Greyjoy 
 
Tyrell 
 
Arryn   
 
 
Lannister
 
Baratheon 
 
Tully 
 
Targaryen
 
Stark
 
Martell 
 
Tyrell 
 
Arryn   
 
 
 
 
Umocnienia Władzy
 
Lannister Golden Tooth (+2ŻW) 
 
Baratheon Dragonstone (+2ŻW), Storm's End(port) (+1ŻW)
 
Tully Stoney Sept (+1ŻW), Harrenhal*->
 
Targaryen Golden Fields (+2ŻW), Myr (+1ŻW), Pentos*-> 
 
Stark Karhold (+2ŻW), Deepwood*->  
 
Tyrell Highgarden*-> 
 
Arryn  Gulltown (+1ŻW), The Eyrie*->  
												 lord mormont - Sro 20 Sie, 2014
  guzu, czas oczekiwania na rozkazy to naprawdę nie moja wina
												 guzu - Sro 20 Sie, 2014
 
  	  | lord mormont napisał/a: | 	 		  | guzu, czas oczekiwania na rozkazy to naprawdę nie moja wina | 	  
 
 
jasna sprawa, warto wtedy napisać czekamy na tego i tego, tak myśleliśmy że czekamy na Ciebie....
 
 
Kruk
 
Ironman's Bay (obrona +2) -> najazd
 
 
Palę wsparcie Lannistera na The Golden Sound
												 czyzyk29 - Czw 21 Sie, 2014
  2 statki wyplywaja do gulet
												 gamaliel - Czw 21 Sie, 2014
  Banefort pali najazd greyjoya
 
Blackwater zdjety bez wykonania
 
 
 
zanim zrobię marsz proszę o aktualizacje kart rodów
 
bo to utrudnia kalkulacje
												 guzu - Czw 21 Sie, 2014
  Odrzuceni dowódcy
 
Lannister Ser Kevan Lannister [1]
 
Baratheon Melisandre [1]
 
Tully Walder Frey [0]
 
Targaryen Lord Varys [0] 
 
Stark Catelyn Stark [0]
 
Martell Areo Hotah [3] Ciemna Gwiazda [2] Obara Sand [2]
 
Greyjoy Victarion Greyjoy [3]
 
Tyrell Randyll Tarly [2]
 
Arryn Alayne Stone [1]
												 gamaliel - Czw 21 Sie, 2014
  trzy statki na ironsman bay
 
proszę Tullego o wsparcie
												 lord mormont - Czw 21 Sie, 2014
  Bitwa o Ironman's Bay
 
 
Atakujący Lannister [5]
 
[0] Rozkaz: marsz+0
 
[3] Jednostki: statek, statek, statek
 
[0] Wsparcie: brak
 
[0] Wsparcie innych graczy: prośba do Tyllego
 
[2] Dowódca: Ogar [2][wieża][wieża]
 
 
Niższa pozycja na torze Lenników.
 
 
Obrońca Greyjoy [9]
 
[0] Rozkaz: brak
 
[3] Jednostki: statek, statek, statek
 
[2] Wsparcie: statek, statek w porcie Pyke
 
[0] Wsparcie innych graczy: brak
 
[4] Dowódca: Euron Wronie Oko [4][miecz]
 
 
Wyższa pozycja na torze Lenników
 
 
Lannister przegrywa
 
Greyjoy  wygrywa
												 guzu - Czw 21 Sie, 2014
  niezależnie od wsparcia rzucam
 
 
Euron Wronie Oko [4][miecz]
												 gamaliel - Czw 21 Sie, 2014
  no to żeby nie przedłużać:
 
Ogar [2][wieża][wieża]
												 lion_victor - Czw 21 Sie, 2014
 
  	  | guzu napisał/a: | 	 		  Odrzuceni dowódcy
 
Lannister Ser Kevan Lannister [1]
 
Baratheon Melisandre [1]
 
Tully Walder Frey [0]
 
Targaryen Lord Varys [0] 
 
Stark Catelyn Stark [0]
 
[b]Martell Areo Hotah [3] Ciemna Gwiazda [2] Obara Sand [2][/b]
 
Greyjoy Victarion Greyjoy [3]
 
Tyrell Randyll Tarly [2]
 
Arryn Alayne Stone [1] | 	  
 
 
WTF? Martell Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile.  Największa siła u mnie to 3, więc tylko 3-kę tracę...
												 guzu - Pią 22 Sie, 2014
  racja, odrzucasz tylko [3]
												 gamaliel - Pią 22 Sie, 2014
  no to jako że bitwa roztrzygnięta
 
to ruch Tullego
												 Dredzilla - Sob 23 Sie, 2014
  Marsz +1 rycerz na  stoney sept
												 guzu - Sob 23 Sie, 2014
  Pyke (marsz +1) -> rycerz na Greywater Watch, piechur na Flint's Finger
 
 
Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz natychmiast odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby odrzucić Aerona Mokrą Czuprynę i wybrać z ręki inną kartę Rodu (jeśli jakąś jeszcze posiadasz)
												 Dredzilla - Nie 24 Sie, 2014
  Blackfish
												 lord mormont - Nie 24 Sie, 2014
  Bitwa o Flint's Finger 
 
 
Atakujący Greyjoy [2]
 
[1] Rozkaz: marsz+1
 
[1] Jednostki: piechur
 
[0] Wsparcie: brak
 
[0] Wsparcie innych graczy: brak
 
[0] Dowódca: Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz natychmiast odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby odrzucić Aerona Mokrą Czuprynę i wybrać z ręki inną kartę Rodu (jeśli jakąś jeszcze posiadasz)
 
 
Niższa pozycja na torze Lenników.
 
 
Obrońca Tully [3]
 
[0] Rozkaz: brak
 
[2] Jednostki: rycerz
 
[0] Wsparcie: brak
 
[0] Wsparcie innych graczy: brak
 
[1] Dowódca: Dagmer Rozcięta Gęba [1][miecz][wieża] 
 
 
Wyższa pozycja na torze Lenników
 
 
Tully wygrywa 
 
Greyjoy przegrywa i traci piechura
												 gamaliel - Nie 24 Sie, 2014
  trochę nie rozumie tej bitwy
 
Tully użył blackfisha a ten zamienił się w dagmera i zabił piechura?
												 Beez - Nie 24 Sie, 2014
  statek z bay of royne na orange bay
												 gamaliel - Wto 26 Sie, 2014
  Pytanie do współgraczy:
 
 
Uda nam się zrobić jedną kolejkę marszy w tydzień?
												 Gog - Wto 26 Sie, 2014
  piechur na castle black drugi na white harbor
												 guzu - Sro 27 Sie, 2014
  nie ma co dłużej czekać
 
 
drago3482 i lord mormont to multikonto
 
 
dałem mu szanse wytłumaczenia na forum - nie skorzystał
 
 
PBF#63 i PBF#70 są oszukane i najlepiej jak od razu będą skasowane
												 gamaliel - Sro 27 Sie, 2014
  Skąd ta wiedza?
												 Dredzilla - Sro 27 Sie, 2014
  Beka
												 Czarny Jaszczur - Czw 28 Sie, 2014
  Czas na porządki.
 
 
W związku z sytuacją w której jeden z graczy obsługiwał dwa konta [tj. Drago3482 oraz Lord Mormont] jednego używając do moderacji jako prowadzący PBF a drugiego do grania w nim, gra ta zostaje zawieszona. Podobny los spotkał PBF #70 która była manipulowana w ten sam sposób.
 
 
Jest to niedopuszczalna i nieakceptowalna forma oszustwa która pozwala na sterowanie grą pod dyktando rodu nad którym sprawuje się kontrolę z drugiego konta. Nie jest możliwym wykonanie żadnej innej akcji [cofnięcia tur, zmiany graczy czy prowadzącego] także gra w tym momencie zostaje nierozstrzygnięta oraz zakończona. 
 
 
Winowajca wpadł przez pomyłkę wysyłając mylne rozkazy do prowadzącego PBF #71 Guzu [gdzie dwoma kontami sterował dwa rody] i sam przyznał się do tego wykroczenia. W dobrym tonie byłyby publiczne przeprosiny osób które uczestniczyły w tych dwóch grach które prowadził a zostały przerwane - wtedy możliwy jest kredyt zaufania i powrócenie do zabawy z jednym tylko kontem   
 
 
W krótkim czasie wyślę też PW do naszego moderatora - Nemomona - z prośbą o 'odpięcie' tych gier. Co my byśmy bez niego zrobili ;p
												 Gog - Czw 28 Sie, 2014
  czemu niby nie mozna zastapic prowdzącego i gracza?:p
												 Czarny Jaszczur - Czw 28 Sie, 2014
 
  	  | Gog napisał/a: | 	 		  | czemu niby nie mozna zastapic prowdzącego i gracza?:p | 	  
 
 
Ponieważ prowadzący grę i Tyrell to ta sama osoba. Ustawianie wydarzeń i licytacji jest w tym przypadku pewne, gra była od początku pod dyktando jednego rodu?
 
 
Gog, czekamy na nabór do Twojej gry   
												 Gog - Czw 28 Sie, 2014
  piszę magisterke mam czas do konca wrzesnia    po tym terminie moge prowadzic 5 gier nawet    ale przeciez jak teraz zmienimy mistrza gry i tyrella powinno byc ok ?:D
												 Mieciu - Czw 28 Sie, 2014
  Takiego Tyrella to przejmę z pocałowaniem ręki   
												 Jazmatos - Czw 28 Sie, 2014
  I dlatego właśnie ja nie prowadzę gier, bo by mnie kusiło co by je ustawiać, tyle że ja na pewno sam bym w nich nie uczestniczył    No co za niegodziwe oszustwo    Jak tak można, co to się dzieje w tej Polsce, nawet takie machloje w grze planszowej na forum...   
 
 
PS Nie śledziłem gry, ale od razu widać, że Tyrell w następnej turze wykończyłby Martella i w konsekwencji, więc jeżeli wydarzenia docelowo sprzyjały Tyrellowi to ustawka oczywista.
 
Dwie gry prowadzić i jednocześnie w nich grać, widać doznał rozdwojenia jaźni i w końcu wpadł    
 
 
PS2 Teraz dopiero widzę, że w innych grach też tak grał no ja pierdolę, normalnie największa aferka na tym forum, tyle gier zniszczyć, to już snajper mówicie zamówiony?    Albo tak defenestracji dokonać    Nie no żart, choć na tym forum to jest już spalony, choć kto wie, zawsze może założyć 3 kolejne nowe konta   
												 
					 | 
				 
			 
		 |