|
galakta.pl Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta |
 |
Gra o Tron - PBF 60 - Pole Gry
czarnylord23 - Czw 05 Cze, 2014 Temat postu: PBF 60 - Pole Gry Tura 5 - Faza Akcji
http://i.imgur.com/zbzNOvz.jpg
Kruk:
Arryn - zmiana Rozkazów na Solankach na Najazd
Najazdy:
Targaryen - Cieśnina Tarthu: bez efektu
Tully - ZŻL: pali wsparcie Lannistera na Złotej Cieśninie
Tyrell - Gorzki Most: bez efektu
Arryn - Solanki: pali UW* Starka na Bliźniakach
Targaryen - Spiżowa Brama - bez efektu
Tyrell - Summerhall - be efektu
Marsze:
Targaryen - Koniec Burzy(port): Statek->Zatoka Rozbitków
Lannister - Casterly Rock: Wieża -> Pyke: bitwa z Tullym (6:3): Rycerz Tully'ego wycofuje się na Seagard, skąd Lannister usuwa rozkaz Marszu+0 a Statek zostaje przejęty przez Lannistera
Tully - Riverrun: Piechur zostaje, Piechur->Kamienny Sept, Rycerz->Banefort
-> http://i.imgur.com/BOwfcBn.jpg
-> Na Solankach powinno nie być rozkazu marszu+0 gdyż zmieniono go na Najazd i wykorzystano.
Martell - Gniazdo Gryfów: bez efektu
Tyrell - Wysogród: 2xRycerz->Ashfor, Wieża->Starfall
Stark - Dreadfort: bez efektu
Arryn - Dolina Arrynów: bez efektu
Targaryen - Koniec Burzy: bez efektu
Lannister - Palec Flinta: bez efektu
Tyrell -> Old Oak: Piechur->Silverhill
-> http://i.imgur.com/HIObveE.jpg
Tyrell wygrywa!
Stark
Arryn
UW*:
Martell
Tyrell
Arryn
Tor Zwycięstwa
0 - Baratheon,
1 -
2 -
3 - Martell, Tully, Arryn, Targaryen,
4 - Lannister, Stark,
5 -
6 -
7 - Tyrell,
Gracze:
Stark - Drago
Tully - Mieciu
Lannister - Lion Victor
Tyrell - Georgie
Arryn - Germanus
Targaryen - Richtus
Baratheon - Gordon
Martell - Kamo
Karty Rodów:
Stark
Eddard Stark [4] - Jeśli posiadasz mniej Kart Rodu na ręce niż przeciwnik ta karta otrzymuje +1 siły.
Willam Dustin [3] - [miecz]
Ethan Glover [2] – Jeśli bronisz obszaru zawierającego zamek bądź twierdzę, Machiny Oblężnicze przeciwnika (w tym wspierające Machiny Oblężnicze przeciwnika) zapewniają premię +2 zamiast +4.
ser Mark Ryswell [2] - [miecz][wieża]
Martyn Cassel [1] - [wieża][wieża]
Theo Wull [1] – Jeśli twoja karta rodu „Eddard Stark” znajduje się na stosie kart odrzuconych ta karta zyskuje +1 do siły i symbol wieży.
Howland Reed [0] – Zignoruj specjalną zdolność karty rodu przeciwnika.
Tully
Hoster Tully [4] – [miecz][wieża]
ser Brynden Tully [3] – Natychmiast usuń dowolny żeton Wsparcia znajdujący się na obszarze lądowym.
Jason Mallister [2] – Jeśli obszar ogarnięty bitwą jest obszarem lądowym graniczącym z morzem lub rzeką, ta karta dostaje +1 do siły i symbol miecza.
Tytus Blackwood [2] – [wieża][wieża]
ser Desmond Grell [1] - Jeśli bronisz lub atakujesz obszar "Riverrun”, ta karta otrzymuje premię +2 do siły.
Clement Piper [1] - [miecz]
Petyr Baelish [0] – Jeśli przegrasz tę bitwę, otrzymujesz 3 Żetony Władzy.
Lannister
Tywin Lannister [4] – Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 3 Żetony Władzy.
ser Kevan Lannister [3] - Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, możesz położyć na podbitym obszarze jeden z dostępnych rozkazów Wsparcia lub Obrony, lub przesunąć go z innego pola planszy.
ser Gregor Clegane [2] - [miecz][miecz][miecz]
ser Tygett Lannister [2] - [wieża]
ser Jaime Lannister [1] - [miecz][miecz]
Gerion Lannister [1] – Jeśli twój przeciwnik zajmuje wyższą pozycję na torze Lenników od ciebie, na czas tej bitwy zamień miejscami swój żeton z żetonem przeciwnika na tym torze. Jeśli w ten sposób twój żeton znalazł się na na pierwszym miejscu na torze Lenników dostajesz na czas tej bitwy również żeton Ostrza z Valyriańskiej Stali.
Genna Lannister [0] - Jeśli wygrasz tę bitwę, będziesz mógł usunąć z planszy jeden dowolny Rozkaz należący do pokonanego przeciwnika lub gracza, który wspierał go w tej bitwie.
Tyrell
Randyl Tarly [4] - [miecz][miecz]
Mathis Rowan [3] -[wieża][wieża]
Paxter Redwyne [2] – Jeśli bronisz się, wszystkie twoje Statki biorące udział w bitwie (w tym statki wspierające Tyrellów) posiadają bazową siłę równą 2, zamiast 1.
Garth Tyrell [2] - [miecz][wieża]
Mace Tyrell [1] – Jeśli wygrasz bitwę przeciwnik spada o 1 pozycje na torze zaopatrzenia (min. na 0).
ser Quentin Tyrell [1] - [miecz]
Olenna Redwyne [0] - Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.
Arryn
Jon Arryn [4] - Jeśli wygrasz tę bitwę, zamień jedną z jednostek pokonanego przeciwnika na własną (zanim przeprowadzi on odwrót). Nie możesz tego zrobić, jeśli zostałby przekroczony limit Zaopatrzenia.
ser Lyn Corbay [3] - [miecz][miecz]
Yohn Royce [2] - [miecz]
ser Lyonel Corbay [2] - [wieża]
ser Denys Arryn [1] – Jeśli atakujesz, wszyscy twoi Rycerze biorący udział w bitwie (w tym wspierający Rycerze Arrynów) zapewniają premię +3, a zamiast +2.
Nestor Royce [1] - [miecz][wieża]
Eon Hunter [0] – Jeśli przegrasz tę bitwę twoje jednostki nie są rozbite. Możesz wycofać się na dowolne pole, włącznie z tym zawierającym Żeton Władzy należący do innego gracza.
Targaryen
Rheagar Targaryen [4] – Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz przesunąć się o jedną pozycję wyżej na wybranym przez siebie torze Wpływów.
Jon Connington [3] - Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jednego z biorących w niej udział Piechurów (lub jednego ze wspierających Piechurów) do jednostki Rycerzy. Piechur może należeć do ciebie lub wspierającego cię gracza.
ser Barristan Selmy [2] - [wieża][wieża]
ser Jonothor Darry [2] – [miecz][miecz]
Owen Merryweather [1] - Za każdą gwiazdkę obok twojej pozycji na torze Królewskiego Dworu, ta karta otrzymuje +1 siły.
ser Willem Darry [1] - [miecz][wieża]
Aerys II Targaryen [0] – Jeśli bronisz obszaru zawierającego zamek lub twierdzę możesz natychmiast odrzucić 2 Żetony Władzy, aby zniszczyć wszystkie jednostki biorące udział w bitwie. Jeśli na tym obszarze znajdował się twój Żeton Władzy, natychmiast go zdejmij.
Baratheon
Robert Baratheon [4] - [miecz][miecz][miecz]
Stannis Baratheon [3] – Jeśli twoja karta rodu „Robert Baratheon” znajduje się na ręce ta karta dostaje +1 do siły i symbol wieży.
Ser Cortnay Penrose [2] - Za każdą kartę rodu należącą do rodu Baratheon znajdującą się na stosie kart odrzuconych ta karta dostaje 1 symbol wieży.
Eldon Estermont [2] - [miecz]
ser Gawen Wylde [1] - [wieża]
Davos Seaworth [1] – Jeśli obszar ogarnięty bitwą to obszar morski bądź obszar lądowy graniczący z obszarem morskim natychmiast wejdź o 1 pozycję wyżej na torze zaopatrzenia.
Renly Baratheon [0] – Jeśli w tej chwili kontrolujesz Koniec Burzy, otrzymujesz 2 Żetony Władzy.
Martell
Lewyn Martell [4] - [miecz][miecz][wieża]
Areo Hotah [3] - [wieża][wieża]
Anders Yronwood [2] - Jeśli bronisz się wszyscy twoi Piechurzy biorący udział w bitwie (w tym wspierający Piechurzy Martellów) zapewniają premię +2, a zamiast +1.
ser Manfrey Martell [2] - [miecz][wieża]
Oberyn Martell [1] – Jeżeli twoja karta rodu „Elia Martell” znajduje się na stosie kart odrzuconych ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
Elia Martell [1] - Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.
Doran Martell [0] - Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika lub gracza, który wspiera go w tej bitwie, na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów.
Karty Westeros:
Talia I:
[color=burlywoodZaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.[/color]
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Tron ostrzy [Dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Tron ostrzy [Dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Ostatnie dni lata [Dzicy] Nic się nie dzieje.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Talia II:
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Ostatnie dni lata [Dzicy] Nic się nie dzieje.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Talia III:
Atak Dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak Dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak Dzikich Dzicy atakują Westeros.
Sieć kłamstw [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Nawałnica mieczy [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
Morze sztormów [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
Jesienne deszcze [DzicyPodczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
Uczta dla wron [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
Karty Dzikich
Aktualną kartę Dzikich widział:
Warg-zwiadowca
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy.
Pozostali gracze: Odrzucają po 2 dostępne żetony Władzy (lub tyle, ile aktualnie posiadają).
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy.
Cisza na murze
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Nic się nie dzieje.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Nic się nie dzieje.
Jeźdźcy mamutów
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 1 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu.
Najazd prewencyjny
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Wybiera jedno: a) Niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy; b) Spada o 2 pozycje na torze Wpływów, na którym zajmował najlepszą pozycję.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Dzicy natychmiast atakują ponownie z siłą 6. Nie bierze udziału w licytacji obrony przeciwko temu atakowi (nie otrzyma też żadnych nagród, ani kar).
Gromadzą się nad mleczną wodą
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile.
Pozostali gracze: Jeśli posiadają po więcej niż jednej karcie Rodu na ręce, muszą wybrać i odrzucić jedną z tych kart.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Bierze cały stos odrzuconych kart Rodu z powrotem na rękę.
Łupieżcy grzechoczącej koszuli
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Spada o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Pozostali gracze: Spadają o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Następnie gracze redukują armie, aby sprostać nowemu limitowi Zaopatrzenia.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wspina się o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 8 ).
Król za murem
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Przesuwa swoje żetony Wpływów na najniższe pozycje wszystkich torów Wpływów.
Pozostali gracze: W kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera tor Lenników lub Królewskiego Dworu i przesuwa swój żeton Wpływów na najniższą pozycję tego toru.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Przesuwa swój żeton Wpływów na najwyższą pozycję wybranego toru Wpływów i otrzymuje odpowiedni żeton Dominacji.
Zabójcy wron a
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Zamienia wszystkie swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Pozostali gracze: Zamieniają po 2 swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może natychmiast zamienić do 2 jednostek Piechurów z dowolnych obszarów na planszy na dostępne jednostki Rycerzy.
Nadciąga horda
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 2 ze swoich jednostek w jednym ze swoich Zamków lub Twierdz. Jeśli nie może tego zrobić, niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 1 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.
czarnylord23 - Sob 07 Cze, 2014
Tura 1 - Faza Akcji
http://i.imgur.com/6JWIi04.jpg
Kruk:
Lannister
Marsze:
Baratheon
Martell
Stark
Arryn
Lannister
Tyrell
Tully
Baratheon
Martell
Stark
Lannister
Tyrell
UW*:
Targaryen
Martell
Arryn
Lannister
Tully
Georgie - Sob 07 Cze, 2014
myśle ze u bary zdarzyła sie pomyłka zadnej gwiazdki i UW na morzu ?
czarnylord23 - Sob 07 Cze, 2014
Też tak pomyślałem i napisałem do Gordona, ale pomyłki nie ma. Baratheon gra po prostu pokojowo. Statkiem nie wypływa, więc rozkaz obojętny, a z marszy i tak nie chce wywołać żadnej bitwy (chyba).
guzu - Sob 07 Cze, 2014
Georgie napisał/a: | myśle ze u bary zdarzyła sie pomyłka zadnej gwiazdki i UW na morzu ? |
pokojowa rebelia
Gordon - Sob 07 Cze, 2014
piechur ze spiżowej bramy na summerhall
Bez zostawiania rzetonu wladzy
czarnylord23 - Sob 07 Cze, 2014
Bez zostawienia żetonu władzy?
E:
Lannister na PW napisał/a: | Kruk - zmieniam Marsz+1 na Wsparcie+1
Akcja:
Marsz z CR / wchodzę piechurem i rycerzem na Pyke i korzystam ze wsparcia ze statku |
drago3482 - Sob 07 Cze, 2014
Szczęki - statek na Morze Dreszczy
Kamo - Sob 07 Cze, 2014
Statek na wschodnie morze, a piechur na Yronwood
Mieciu - Sob 07 Cze, 2014
Koń na Stoney Sept, piechur na Harrenhal
Gordon - Sob 07 Cze, 2014
konica z konca burzy na gniazdo gryfów
Richtus - Sob 07 Cze, 2014
Mobilizuję statek na Cieśninie Tarthu.
Germanus - Sob 07 Cze, 2014
na Gultown bez żetonu
Georgie - Nie 08 Cze, 2014
Tyrel wypływa statkiem na zachodnie morze letnie
Germanus - Nie 08 Cze, 2014
z UW poproszę wieżę
czarnylord23 - Nie 08 Cze, 2014
Gergie, serio ruch Starka wpływa na Twój, że nie mogłeś poda obu na raz? Panowie optymalizujmy naszą grę, żeby szła jak najszybciej!
Mieciu - Nie 08 Cze, 2014
Ja poczekam z uw na Lannistera
drago3482 - Nie 08 Cze, 2014
Biały Port - piechur na Dreadfort (zostawiam żeton)
Kamo - Nie 08 Cze, 2014
Z UW* 2 statki na WML
Georgie - Pon 09 Cze, 2014
przepraszam najmocniej myslalem ze jest wiecej marszy
tak wiec marsz +0 na wysogrodzie :
piechur na stare miasto, koń na ashford
i cozywiscie zbieram kasiorke z UW
czarnylord23 - Pon 09 Cze, 2014
Lannister na PW napisał/a: | UW+ --> Mobilizacja w Lannisporcie: 2 piechurów |
Mieciu - Pon 09 Cze, 2014
2 statki do zatoki poproszę
Wydarzenia
czarnylord23 - Pon 09 Cze, 2014
Rany, nie wiem czemu ale nie zauważyłem Twojego posta Mieciu. O_O
Zaraz będzie i mapka i wydarzenia.
czarnylord23 - Pon 09 Cze, 2014
Tura 2 - Faza Westeros
http://i.imgur.com/UHkHSYu.jpg
-> Dzicy oczywiście jedno pole wyżej.
Talia I:
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Talia II:
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
-> Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Talia III:
Morze sztormów [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
Georgie - Pon 09 Cze, 2014
to ja troche przebije z mobilką , bo mnie do jutra juz nie bedzie
Stare miasto : 2 piechury
Wysogród : 1 statek do ciesniny redwaynów, i 1 piechur
licytacja na tron wyslana
Richtus - Pon 09 Cze, 2014
Królewska Przystań: statek na Zatokę Czarnej Wody, piechur
Smocza Skała: statek na Wąskie Morze
Mieciu - Pon 09 Cze, 2014
Kurde nie mam ostatnio szczęścia do wydarzeń.
Szkoda, że jest mobilka :/
Poczekam z mobilizacją na Lannistera.
Kamo - Pon 09 Cze, 2014
Cóż zaopatrzenie pozwala mi tylko na coś takiego:
Słoneczna włócznia - statek na Morze Dornijskie, up do Rycerza.
Yronwood - piechur.
Licytację za chwilę wysyłam.
czarnylord23 - Pon 09 Cze, 2014
Baratheon na PW napisał/a: | Mobilizacja: summerhall : piechur na wieże
gniazdo gryfów: statek w zatoce
koniec burzy: wieża
|
Germanus - Pon 09 Cze, 2014
w głównej up do konika
statek do portu, statek na wodę
lion_victor - Wto 10 Cze, 2014
P: statek na MZS
L: statek do portu, statek na morze
CR: wieża
Georgie - Wto 10 Cze, 2014
a ja zapomniałem o ashford. ale i tak jestem przed ostatni, wiec jesli nie ma sprzeciwu to bym chciał tam piechura
edit : no włąsnie mieciu sie wstrzymywał na całe szczęscie
drago3482 - Wto 10 Cze, 2014
BP: statek na S
D: statek na MD
W: piechur, statek do portu
Gordon - Wto 10 Cze, 2014
Georgie napisał/a: | a ja zapomniałem o ashford. ale i tak jestem przed ostatni, wiec jesli nie ma sprzeciwu to bym chciał tam piechura |
Sprzeciw :D
Germanus - Wto 10 Cze, 2014
Georgie napisał/a: | a ja zapomniałem o ashford. ale i tak jestem przed ostatni, wiec jesli nie ma sprzeciwu to bym chciał tam piechura |
jeśli nikt kto po Tobie nie zrobił jeszcze rekrutacji to nie będzie to żaden problem
Mieciu - Wto 10 Cze, 2014
Seagard:statek do portu, up do machiny
Riverrun:piechur, piechur
Harrenhal:piechur
czarnylord23 - Wto 10 Cze, 2014
Germanus napisał/a: | Georgie napisał/a: | a ja zapomniałem o ashford. ale i tak jestem przed ostatni, wiec jesli nie ma sprzeciwu to bym chciał tam piechura |
jeśli nikt kto po Tobie nie zrobił jeszcze rekrutacji to nie będzie to żaden problem |
Dokładnie tak.
Zaraz (jak zjem obiad) ogarnę licytację, ale na oko nie mam jeszcze wszystkich.
E: Czekam jeszcze na Starka i Tully'ego
czarnylord23 - Wto 10 Cze, 2014
Ważne! Tully'emu nie zgadza się zaopatrzenie. Musi więc inaczej rozpatrzyć swoją mobilizację. Mapka i ogłoszenie wyników licytacji (wciąż czekam na... Tully'ego ) po poprawie błędu.
Mieciu - Wto 10 Cze, 2014
Up do rycerza na Harrenhal
czarnylord23 - Wto 10 Cze, 2014
Mapka po mobilizacji, przed licytacją:
http://i.imgur.com/TiYf9Dv.jpg
Licytacja o Żelazny Tron:
1. Baratheon - 5
2. Targaryen - 3
3. Lannister - 2
4. Tully - 1
5-8. Martell - 0
5-8. Stark - 0
5-8. Arryn - 0
5-8. Tyrell - 0
Poprzedni posiadacz Żelaznego Tronu Targaryen ustala miejsca 5-8.
Pozostało:
Targaryen - 5
Baratheon - 0
Martell - 5
Stark - 6
Arryn - 5
Lannister - 3
Tyrell - 7
Tully - 5
Richtus - Wto 10 Cze, 2014
1. Baratheon
2. Targaryen
3. Lannister
4. Tully
5. Martell
6. Tyrell
7. Stark
8. Arryn
czarnylord23 - Sro 11 Cze, 2014
Licytacja o Ostrze z Valyriańskiej Stali:
1. Tyrell - 3
2-4. Targaryen - 1
2-4. Lannister - 1
2-4. Tully - 1
5-8. Baratheon - 0
5-8. Martell - 0
5-8. Stark - 0
5-8. Arryn - 0
Posiadacz Żelaznego Tronu Baratheon ustala miejsca 2-4 i 5-8.
Pozostało:
Targaryen - 4
Baratheon - 0
Martell - 5
Stark - 6
Arryn - 5
Lannister - 2
Tyrell - 4
Tully - 4
Gordon - Sro 11 Cze, 2014
1. Tyrell
2. Lannister
3. Tully
4. Targaryen
5. Baratheon
6. Arryn
7. Stark
8. Martell
czarnylord23 - Sro 11 Cze, 2014
Licytacja o Kruka:
1-3. Martell - 5
1-3. Stark - 5
1-3. Arryn - 5
4. Tyrell - 4
5-6. Targaryen - 3
5-6. Tully - 3
7. Lannister - 2
8. Baratheon - 0
Posiadacz Żelaznego Tronu Baratheon ustala miejsca 1-3 i 5-6
Pozostało:
Targaryen - 1
Baratheon - 0
Martell - 0
Stark - 1
Arryn - 0
Lannister - 0
Tyrell - 0
Tully - 1
Gordon - Czw 12 Cze, 2014
1. Arryn
2. Martell
3. Stark
4. Tyrell
5. Tully
6. Targaryen
7. Lannister
8. Baratheon
czarnylord23 - Czw 12 Cze, 2014
Tura 2 - Faza Planowania
-> Nie przydzielamy rozkazów najazdu!
http://i.imgur.com/uswGdx5.jpg
-> Zapomniałem zmienić ilość ŻW.
MG, czyli ja napisał/a: | Pozostało:
Targaryen - 1
Baratheon - 0
Martell - 0
Stark - 1
Arryn - 0
Lannister - 0
Tyrell - 0
Tully - 1 |
drago3482 - Pią 13 Cze, 2014
co się dzieje
Mieciu - Pią 13 Cze, 2014
Pewnie na mnie czekaliście, wysłałem już
czarnylord23 - Pią 13 Cze, 2014
Niestety jeszcze Kamo. Wysłałem mu rano przypomnienie, ale nie był od tego czasu na forum.
Kamo - Pią 13 Cze, 2014
Dopiero wróciłem z roboty , już wysyłam.
czarnylord23 - Pią 13 Cze, 2014
Tura 2 - Faza Akcji
http://i.imgur.com/PrwwxtH.jpg
Kruk:
Arryn
Marsze:
Baratheon
Targaryen
Lannister
Tully
Martell
Tyrell
Stark
Arryn
Baratheon
Targaryen
Lannister
Tully
Martell
Tyrell
Targaryen
Tully
Martell
UW*:
Tyrell
Stark
Arryn
Germanus - Pią 13 Cze, 2014
poproszę kartę dzikich
czarnylord23 - Sob 14 Cze, 2014
Arryn na PW napisał/a: | na spód mi to |
Czekam na wykonywanie marszy.
lion_victor - Sob 14 Cze, 2014
Moje ruchy raczej nie wpłyną na Targa i Barę, więc marsz z Lannisportu - 1 piechur na Palec Flinta, 1 piechur na Banefort, 1 zostaje.
BTW doznałem zaćmienia, niech ktoś przy okazji swojego ruchu przypomni: jednym marszem mogę wywołać bitwę na polu X i jednocześnie wejść na pole Y, na którym jest wrogi ŻW, prawda?
Beez - Sob 14 Cze, 2014
prawda
Gordon - Sob 14 Cze, 2014
Z summerhall na gniazdo gryfow
Richtus - Sob 14 Cze, 2014
Statek atakuje okręty Baratheona. Dowódca wysłany.
czarnylord23 - Sob 14 Cze, 2014
Książe Rheagar Targaryen wygrywa na Zatoce Rozbitków z ser Gawenem Wyldem (7 do 4). Statki Baratheonów wycofują się do portu w końcu Burzy, a Targaryen wspina się o jedną pozycję na Torze Żelaznego Tronu.
A dam wam zaraz aktualizacje mapki z powodu tej zmiany.
czarnylord23 - Sob 14 Cze, 2014
Aktualna mapa:
http://i.imgur.com/GFVbmP1.jpg
Mieciu - Sob 14 Cze, 2014
3 statki na The Golden Sound
Dowódca na pw
czarnylord23 - Sob 14 Cze, 2014
Tully atakuje Lannistera na Złotej Ciesninie z siłą 4 przeciwko sile 3. Czekamy na dowódcę Lannistera.
Germanus - Sob 14 Cze, 2014
2 koniki na Dolinę Arrynów
czarnylord23 - Sob 14 Cze, 2014
Ser Brynden Tully pokonuje lorda Tywina Lannistera na Złotej Cieśninie (7 do 7). Statki Lannistera wycofują się na ZML. (info z PW)
Ser Brynden Tully przegrywa z Lordem Tywinem Lannisterem na Złotej Cieśninie (7 do 7). Lannister otrzymuje 3 ŻW.
Mieciu - Sob 14 Cze, 2014
czarnylord23 napisał/a: | Ser Brynden Tully pokonuje lorda Tywina Lannistera na Złotej Cieśninie (7 do 7). Statki Lannistera wycofują się na ZML. (info z PW) |
ZML?
czarnylord23 - Sob 14 Cze, 2014
Czekajcie, coś mi się powaliło. To Lannister wygrywa w przypadku remisów (jeśli dobrze mapkę wykonałem).
A z ZML to mi się podwójnie powaliło.
Richtus - Nie 15 Cze, 2014
Żyjemy?
czarnylord23 - Nie 15 Cze, 2014
Żyjemy. Rano (czasu brazylijskiego ) wysłałem PW do Martella - Kamo, ale jeszcze go nie odczytał.
Kamo - Nie 15 Cze, 2014
Wybaczcie wchodziłem parokrotnie sprawdzając czy się ruszyło a nie skapnąłem się że to ja lagguje xD.
Yronwood - piechur na Książęcą Przełęcz, piechur na Starfall.
Richtus - Nie 15 Cze, 2014
To ja po namyśle zdejmuję marsz ze Smoczej Skały.
czarnylord23 - Nie 15 Cze, 2014
Co do sprawdzania polecam 1. post. Staram się go regularnie aktualizować.
Jeszcze Tyrell i Stark z 1. tury marszy. Nie oczekujcie nowej mapki do jutra do 15.
drago3482 - Pon 16 Cze, 2014
Piechur na Kamienny Brzeg, rycerz na Biały Port
Georgie - Pon 16 Cze, 2014
marsz -1 na Starym mieście :
1 piechur na arbor
1 piechur na Trzy wieże
lion_victor - Pon 16 Cze, 2014
Baratheon bez znaczenia dla Lannistera, więc:
statek wypływa z portu
Gordon - Pon 16 Cze, 2014
Anuluje marsz
Mieciu - Pon 16 Cze, 2014
Kasuje marsz w porcie.
Richtus - Pon 16 Cze, 2014
Kamo, jak masz czas się zgłaszać do #65 to mógłbyś też ruszyć się tutaj, a nie znów nie ogarniasz
Kamo - Pon 16 Cze, 2014
koń na szlak kości.
Georgie - Pon 16 Cze, 2014
marsz na ashford :
piechur na Summerhall
koń zostaje
Kamo - Pon 16 Cze, 2014
Z ostatniego mojego marszu, statek jeden do portu, jeden na Morze Dornijskie.
Richtus - Pon 16 Cze, 2014
Wszystko z Królewskiej Przystani na Koniec Burzy, dowódca posłany.
czarnylord23 - Wto 17 Cze, 2014
Ogarnę wszystko jutro. Potwierdzam otrzymanie dowódcy od Richtusa.
Gordon - Wto 17 Cze, 2014
Ale smutny jestem, renly baratheon...
Germanus - Wto 17 Cze, 2014
coś kiepsko ta rebelia wygląda:/
lion_victor - Wto 17 Cze, 2014
zmieniamy bieg historii
czarnylord23 - Wto 17 Cze, 2014
Jon Connington wygrywa w Końcu Burzy z Renlym Baratheonem (7:3). Baratheon otrzymuje 2 ŻW a Targaryen ulepsza jednego z piechurów do rycerza i przejmuje 1 statek.
Gdzie wycofuje się Baratheon? Na Spiżową Bramę czy Gniazdo Gryfów?
Germanus - Wto 17 Cze, 2014
to chyba koniec rebelii? I tego pbf-a chyba też
czarnylord23 - Wto 17 Cze, 2014
Sugerujesz wygraną Richtusa? Spokojnie, ma dopiero 3 zamki.
Richtus - Wto 17 Cze, 2014
Bez przesady, w każdej chwili sytuacja może dość radykalnie się zmienić.
Georgie - Wto 17 Cze, 2014
tak się kończą rebelie jak sie mobilizuje 2 wieże w 1 turze
Germanus - Wto 17 Cze, 2014
sugeruję koniec rebelii, bo rebeliant stracił swoją siedzibę. Chyba ze będzie bawił się w Robin Hooda i ukrywał się w Królewskim Lesie
lion_victor - Wto 17 Cze, 2014
Przecież w warunkach zwycięstwa nie było, że rebeliant musi dotrwać do końca naszej planszówki
Germanus - Wto 17 Cze, 2014
ależ oczywiście że nie. Ale co to za rebelia bez rebelianta
lion_victor - Wto 17 Cze, 2014
upadła
ED: nie spamujmy
czarnylord23 - Wto 17 Cze, 2014
Spoko, ja i tak wszystko co ważne przepisuję do 1. postu i spam mi niegroźny, bo i tak nie muszę się przez niego przeczesywać robiąc nową mapkę.
Gordon - Wto 17 Cze, 2014
Na gniazdo gryfów...
nie liczy się... gramy od nowa?
czarnylord23 - Wto 17 Cze, 2014
Ech, a ja w tym czasie zrobiłem aktualizację mapki bez uwzględnienia tego gdzie Piechur się wycofa. :/
http://i.imgur.com/kREmnW2.jpg
Gordon nie marudź. Póki masz 3 jednostki wciąż możesz liczyć na odbicie KB (a nóż padnie znowu Starcie Królów).
Georgie - Wto 17 Cze, 2014
czyli jako że martel marsz statkami juz wykonał, to czkeamy tylko na marsz tullego i mobilki, ja swoją już wysłałem
Mieciu - Wto 17 Cze, 2014
Kasuje marsz
czarnylord23 - Wto 17 Cze, 2014
Tyrell na PW napisał/a: | na highgarden chce up do wieży i statek na West Summer Sea |
Germanus - Wto 17 Cze, 2014
statek i up do do konika
drago3482 - Sro 18 Cze, 2014
statek na morze
czarnylord23 - Czw 19 Cze, 2014
Nie mam na nic sił (zaliczyłem dzisiaj matmę ), z wydarzeń będzie Nadchodzi Zima->Ostanie dni lata; Mroczne skrzydła mroczne słowa; Atak Dzikich.
Mapka koło 12, ale na oko chyba widać kto ma ile ŻW po UW.
Germanus - Czw 19 Cze, 2014
ile ŻW ma Baratheon bo jakoś nie widzę aby mu Starcie Królów pomogło
czarnylord23 - Czw 19 Cze, 2014
Germanus a patrzysz na aktualną mapkę?
http://i.imgur.com/kREmnW2.jpg
Baratheon ma 2 ŻW za zdolność Renly'ego.
Nowa mapka za parę chwil.
czarnylord23 - Czw 19 Cze, 2014
Tura 3 - Faza Westeros
http://i.imgur.com/f2u3ash.jpg
-> Tym razem od razu dodałem siłę Dzikim i właśnie z taką będą atakować.
Talia I:
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
-> Ostatnie dni lata [Dzicy] Nic się nie dzieje.
Talia II:
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Talia III:
Atak Dzikich Dzicy atakują Westeros.
Germanus - Czw 19 Cze, 2014
sorry Robcio, ale licytacja mi się całkiem nie opłaca :/
czyli wydarzenie nr 2 tak jak typowa przyśpiewka piłkarska: "Nic się nie stało..."
czarnylord23 - Czw 19 Cze, 2014
No to mamy Atak Dzikich z siłą 12!
czarnylord23 - Pią 20 Cze, 2014
Atak Dzikich z siłą 12!
Gromadzą się nad mleczną wodą
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile.
Pozostali gracze: Jeśli posiadają po więcej niż jednej karcie Rodu na ręce, muszą wybrać i odrzucić jedną z tych kart.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Bierze cały stos odrzuconych kart Rodu z powrotem na rękę.
Targaryen - 0
Baratheon - 2
Lannister - 1
Tully - 1
Martell - 0
Tyrell - 1
Stark - 1
Arryn - 1
Suma: 7 -> Zwycięstwo Dzikich!
Czekamy na decyzję Targaryena o graczu z najniższą stawką oraz odrzucenie przez pozostałych graczy 1 karty.
Georgie - Pią 20 Cze, 2014
to skoro nie moge byc ostatni to odrazu odrzucam :
ser Quentin Tyrell [1] - [miecz]
rozkazy za chwile wysyłam
Richtus - Pią 20 Cze, 2014
Niestety karę ponosi Martell. Odrzucam Aerysa [0].
//Edit: rozkazy wysłane.
Germanus - Pią 20 Cze, 2014
Eon Hunter [0] – Jeśli przegrasz tę bitwę twoje jednostki nie są rozbite. Możesz wycofać się na dowolne pole, włącznie z tym zawierającym Żeton Władzy należący do innego gracza.
Gordon - Sob 21 Cze, 2014
Ja odrzucam eldona estermonta
lion_victor - Sob 21 Cze, 2014
Genna Lannister OUT
Mieciu - Sob 21 Cze, 2014
Petyr Baelish
drago3482 - Sob 21 Cze, 2014
Howland Reed [0] – Zignoruj specjalną zdolność karty rodu przeciwnika.
czarnylord23 - Sob 21 Cze, 2014
Tura 3 - Faza Planowania
http://i.imgur.com/f2u3ash.jpg
-> Dzicy na 6.
-> Stan ŻW:
Stark - 1
Tully - 4
Lannister - 4
Tyrell - 1
Arryn - 0
Targaryen - 1
Baratheon - 0
Martell - 0
Czekam na rozkazy:
Targaryen - są
Baratheon - czekam
Lannister - są
Tully - są
Martell - są
Tyrell - są
Stark - są
Arryn - są
Gordon - Nie 22 Cze, 2014
Marsz 0 na gniazdo gryfow
czarnylord23 - Nie 22 Cze, 2014
Tura 3 - Faza Akcji
http://i.imgur.com/YioCKti.jpg
Kruk:
Arryn
Najazdy:
Targaryen
Lannister
Marsze:
Targaryen
Baratheon
Lannister
Tully
Martell
Tyrell
Stark
Arryn
Lannister
Tully
Martell
Tyrell
Arryn
Tully
UW*:
Martell
Tyrell
Stark
Arryn
Germanus - Nie 22 Cze, 2014
zmieniam rozkaz w porcie na UW
lion_victor - Nie 22 Cze, 2014
Palę wsparcie Tyrella ZML, marsz później, bo muszę grubo pokminić jak Tully'ego jednak złapać za kark, a niestety muszę wyjść na 2 godzinki ;/
Mieciu - Nie 22 Cze, 2014
W tamtej rundzie popełniłem błąd w doborze karty, teraz już nic Cię nie uratuje
Richtus - Nie 22 Cze, 2014
Po dłuższym zastanowieniu postanowiłem spalić wsparcie Wschodnim Morzu Letnim, bo Martellowi w niczym nie pomoże, a ja jestem zaniepokojony jego obecnością ^^
Wszystko z Końca Burzy rusza na Gniazdo Gryfów, zostawiam żeton. Proszę Tyrella o wsparcie lub nie wspieranie nikogo.
lion_victor - Nie 22 Cze, 2014
Mhmmmm...
Koń i piechur z Pyke na Banefort, zostawiam ŻW.
Richtus - Nie 22 Cze, 2014
Hmm...a zaopatrzenie Lannisterowi pozwala na ten ruch?
Georgie - Nie 22 Cze, 2014
ewidentnie nie, wiec pewnie ruszy samego konia
lion_victor - Nie 22 Cze, 2014
Słusznie, dzięki za uwagę. Koń na Banefort, piechur na Palec Flinta!
ED; Gwoli ścisłości ŻW zostaje!
czarnylord23 - Nie 22 Cze, 2014
Georgie a jak odpowiesz na wezwanie Targaryena o wsparcie?
Georgie - Nie 22 Cze, 2014
nie udzielam, szalony król odwalil szaloną szarże aby stłumić rebelie roberta ale trzeba to skonczyc,
do tego chciałem ogłośić że ród tyrellów oficjalnie dołącza do Rebelii Robertha Baratheona aby skończyć rządy szalonego króla
> ciekaw jestem tylko czy bara poprosi o to wsparcie bo sam sie pchac do bitwy chyba nie bardzo moge
Gordon - Nie 22 Cze, 2014
Wysylam stannisa baratheona i niestety musze poprosic o wsparcie Tyrella poniewaz ktos wzial sobie swoj przydomek za bardzo do serca
czarnylord23 - Nie 22 Cze, 2014
No dobra, co by nie było z tym wsparciem obu dowódców już znamy (no dobra, ja znam ), więc mogę ogłosić że:
Ser Jonothor Darry wygrywa ze Stannisem Baratheonem w bitwie o Gniazdo Gryfów (9 do 7 bądź ze wsparciem 9). Rycerz Baratheona wycofuje się na Przylądek Gniewu.
Kamo - Nie 22 Cze, 2014
Rozumiem że bara zostaje z konikiem tak? uratowany z wieży Stannisa.
czarnylord23 - Nie 22 Cze, 2014
MG, czyli ja 2 posty wyżej napisał/a: | Rycerz Baratheona wycofuje się na Przylądek Gniewu. |
Proszę o czytanie od deski do deski.
Mieciu - Pon 23 Cze, 2014
Wybaczcie za zwłokę, nie wiedziałem jak zaskoczyć Lannistera, ale teraz mam
Machina na Bliźniaki, statki z Seagardu do piachu. Ruszyłbym na Ruverrun, ale nie mam Zaopatrzenia
Germanus - Pon 23 Cze, 2014
ma rozumieć, że niszczysz swoje statki??
Mieciu - Pon 23 Cze, 2014
Niestety tak
Georgie - Pon 23 Cze, 2014
a ja szczerze mówiąc pierwsze słysze o możliwości niszczenia wlasnych jednostek bez bitwy, ale widocznie cos nie doczytalem
Richtus - Pon 23 Cze, 2014
Statki w porcie są niszczone jak nie zostawisz żetonu, jest o tym w instrukcji.
Kamo - Wto 24 Cze, 2014
Czekałem aż Mieciu potwierdzi że nie zostawia żetonu, ale jak już mi na PW piszą to ok, Koń ze Słonecznej Włóczni na Szlak Kości
czarnylord23 - Wto 24 Cze, 2014
Mieciu napisał/a: | Machina na Bliźniaki, statki z Seagardu do piachu |
Wydaje mi się, że to dość jednoznaczne z nie zostawianiem Żetonu Władzy.
Teraz Tyrell i Stark.
Georgie - Wto 24 Cze, 2014
koń z ashford, na summerhall
zostawiam żeton
drago3482 - Sro 25 Cze, 2014
piechur na Czarny Zamek
czarnylord23 - Sro 25 Cze, 2014
Nie zostawiasz Żetonu Władzy?
Germanus - Sro 25 Cze, 2014
1 rycerz na szczypcowy przylądek
lion_victor - Sro 25 Cze, 2014
Rycerz z Benefort na Riverrun (dowódca na pw), piechur na Seagard.
drago3482 - Sro 25 Cze, 2014
czarnylord23 napisał/a: | Nie zostawiasz Żetonu Władzy? |
oczywiście zostawiam, sorry
Mieciu - Sro 25 Cze, 2014
Broni Desmond Grell
lion_victor - Sro 25 Cze, 2014
ser Jaime Lannister [1] - [miecz][miecz] atakował
czarnylord23 - Sro 25 Cze, 2014
Ser Desmond Grell wygrywa z ser Jaimem Lannsiterem w bitwie o Riverrun (7:3).
Ruch Tully'ego. Zaraz dam pewnie mapkę.
czarnylord23 - Sro 25 Cze, 2014
Mapa po ruchu Lannistera. Nie przyzwyczajajcie się, że zawsze będę przewracał rozbite jednostki, teraz zrobiłem tak bo chyba jest całkiem spora szansa że zostaną w tej turze zaatakowane.
http://i.imgur.com/YifvKfR.jpg
Mieciu - Sro 25 Cze, 2014
2 statki na Lannistera
Dowódca na pw
Richtus - Sro 25 Cze, 2014
A na które morze ten atak?
Mieciu - Sro 25 Cze, 2014
Złota Cieśnina of course
lion_victor - Sro 25 Cze, 2014
ser Tygett Lannister [2] - [wieża]
ED: wycofuję się oczywiście do portu
czarnylord23 - Sro 25 Cze, 2014
Hoster Tully wygrywa z ser Tygettem Lannisterem (7:5). Lannister wycofuje statki do portu w Lannisporcie.
Kamo - Czw 26 Cze, 2014
2 Rycerze na Gniazdo Gryfów, proszę o wsparcie Tyrella, dowódca po decyzji o wsparciu.
czarnylord23 - Czw 26 Cze, 2014
Tyrell na PW, wczoraj 18:45 napisał/a: | wspieram martela w bitwie z targiem jesli taka wyniknie, |
Richtus - Czw 26 Cze, 2014
ser Barristan Selmy [2] - [wieża][wieża]
czarnylord23 - Czw 26 Cze, 2014
Oberyn Martell wygrywa z ser Barristanem Selmym w Gnieździe Gryfów (10:9).
Tyrell na PW napisał/a: | ostatni marsz : piechur na old oak - zetonu juz niemam |
Jeszcze marsze Arryna i Tully'ego.
Mieciu - Czw 26 Cze, 2014
Koń na rozbitego Lannistera
Dowódca zaraz na pw
Richtus - Czw 26 Cze, 2014
Cofam się na Spiżową Bramę.
Mieciu - Czw 26 Cze, 2014
Żeby tylko nie było mobilki
lion_victor - Pią 27 Cze, 2014
All in i błagam Mieciu powiedz, że Clement Pipka, bo ilość złych decyzji w tej turze mnie w przeciwnym razie zabije
ser Kevan Lannister [3] - Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, możesz położyć na podbitym obszarze jeden z dostępnych rozkazów Wsparcia lub Obrony, lub przesunąć go z innego pola planszy.
czarnylord23 - Pią 27 Cze, 2014
Był Clement Piper, ale... chyba nie policzyłeś wsparcia z Riverrun, bo i tak Tully wygrywa 5 do 3.
PS Aktualizacje dam gdy poradzę sobie z efektami wojny z maszynką do golenia.
lion_victor - Pią 27 Cze, 2014
Cytat: | ilość złych decyzji w tej turze mnie w przeciwnym razie zabije |
i tyle ;/
ED: Lord Lannister modli się do Staruchy, a ta odpowiada: będzie mobilizacja
Germanus - Pią 27 Cze, 2014
trzeba ratować rebelię
wszyskie statki na Wąskie morze. Dowódca na PW
Kamo - Pią 27 Cze, 2014
Pierwszy obrońca rebelii mówi: Dobry ruch Arrynie!
czarnylord23 - Pią 27 Cze, 2014
Arryn atakuje Targaryena na Wąskim Morzu z siłą 4 do siły 5. Czekamy na dowódcę Targaryena.
Dobrze byłoby jakbyśmy się wyrobili z rozkazami do środy, bo potem wyjeżdżam i tydzień bez dostępu do mapki będę.
Richtus - Sob 28 Cze, 2014
Wpadłem na chwilę, a tu mnie biją :<
Broni Owen Merryweather [1] - Za każdą gwiazdkę obok twojej pozycji na torze Królewskiego Dworu, ta karta otrzymuje +1 siły.
czarnylord23 - Sob 28 Cze, 2014
Jon Arryn pokonuje Owena Merryweathera (8 do 7). Nie wykorzystuje zdolności bo nie pozwala mu na to zaopatrzenie. Statek Targaryena wycofuje się na Cieśnine Tarthu.
Kolej na UW*.
Georgie - Sob 28 Cze, 2014
to ja z uw bede chcial konia na starym miescie
drago3482 - Sob 28 Cze, 2014
statek poproszę
czarnylord23 - Sob 28 Cze, 2014
Ale statek do portu czy na Szczęki?
Germanus - Sob 28 Cze, 2014
2 statki na morze
Kamo - Nie 29 Cze, 2014
Statek na WML
Mieciu - Nie 29 Cze, 2014
Nie opóźniajmy
Przyjmijmy, że to statek na morze, ja to tak rozumiem.
drago3482 - Nie 29 Cze, 2014
oczywiscie na morze
czarnylord23 - Nie 29 Cze, 2014
Mapka jutro z rana prawdopodobnie.
Tura 4 - Faza Westeros
Talia I:
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Talia II:
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Talia III:
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
E: Radzę się pospieszyć, żeby rozkazy były do środy bo wieczorem tego dnia wyjeżdżam.
Mieciu - Nie 29 Cze, 2014
Kaplica
Richtus - Pon 30 Cze, 2014
Królewska Przystań: piechur, statek do portu
Smocza Skała: awans na rycerza
Koniec Burzy: rycerz
Germanus - Pon 30 Cze, 2014
no to klops jak takie wydarzenia
czarnylord23 - Pon 30 Cze, 2014
Aktualna mapka: http://i.imgur.com/V3KHoGQ.jpg
E: Mobilizujcie!
lion_victor - Pon 30 Cze, 2014
Cytat: | Lord Lannister modli się do Staruchy, a ta odpowiada: będzie mobilizacja |
Starucha mnie wysłuchała
Palec Flinta - statek na MZS
Pyke - statek do portu
Seagard - statek do portu, up do rycerza
Lannisport - up do rycerza
na więcej nie pozwala zaopatrzenie
Mieciu - Pon 30 Cze, 2014
Riverrun-rycerz
Bliźniaki-piechur
Germanus - Pon 30 Cze, 2014
Gulltown - rycerz
na wiecej nie pozwala mi zaopatrzenie
Kamo - Pon 30 Cze, 2014
Gniazdo Gryfów - piechur
Słoneczna Włócznia - rycerz
Starfall - up do rycerza.
Georgie - Pon 30 Cze, 2014
summerhall >up do konia
ashford > piechur
stare miasto> statek w porcie i 1 piechur
wysogród > nic
do tego bedziemy mieli bez marszu +1
drago3482 - Wto 01 Lip, 2014
WF up do wieży
Dreadfort up do rycerz
czarnylord23 - Wto 01 Lip, 2014
Tura 4 - Faza Planowania
http://i.imgur.com/fUTUkU6.jpg
Nie przydzielamy rozkazu marszu+1!
PS Jutro wieczorem wyjeżdżam, więc sprężcie się i do ~17 wyślijcie mi wszystkie rozkazy.
Germanus - Wto 01 Lip, 2014
ja wysłałem jakieś 10 godzin temu
czarnylord23 - Sro 02 Lip, 2014
Czekam jeszcze na Martella. :/
czarnylord23 - Sro 02 Lip, 2014
Niestety za 15 minut wychodzę z domu i wciąż nie mam rozkazów od Kamo. Wysłałem więc mapkę do Goga, żeby wstawił ją gdy te rozkazy się pojawią. Prosze oczywiście Martella - Kamo, aby swoje rozkazy wysłał do Goga, a nie do mnie.
Gog - Czw 03 Lip, 2014
MARTELL przydzielil marsz +1 i 0 więc odpowiednio je zmniejszyłem
Czekamy na kruka
[KRUK] -> ?
[NAJAZDY]
Targaryen
Lannister
Arryn
Targaryen
Lannister
[MARSZE]
Targaryen
Lannister
Tully
Martell
Tyrell
Stark
Arryn
Lannister
Tully
Martell
Tyrell
Stark
[UW] później
proszę bardzo:D
Germanus - Czw 03 Lip, 2014
podglądam dzikich
lion_victor - Pią 04 Lip, 2014
1) Najazd z portu Seagard ściagam.
2) Najazd z Seagard pali wsparcie z Riverrun
3) Marsz z portu Lannisport wychodzi w morze i atakuję Tuly'ego.
Dowódca to Gregor, nie ma jak tego inaczej rozegrać, więc nie wysyłam PW, tylko od razu podaję.
Richtus - Pią 04 Lip, 2014
Palę najazd Arryna na morzu. Marsz wykonam w piątek po pracy, teraz trochę jestem nieprzytomny.
Mieciu - Pią 04 Lip, 2014
Broni Tytos Blackwood
Machina na Seagard, piechur na Solanki
Atakuje Jason Mallister, koń do piachu, przejmuję statek w porcie
lion_victor - Pią 04 Lip, 2014
Dla ścisłości bronił Gerion Lannister [1], obaj odzyskujemy pozostałe karty. Już chciałem robić kolejny ruch, ale widzę, że jednak Stark może sprawić, że wykorzystam którąś ze swoich kart i dopiero znowu będziemy mogli się rzucić do swoich gardeł
Mieciu - Pią 04 Lip, 2014
Wyżynamy się równo, ale gra przynajmniej nie jest nudna
lion_victor - Pią 04 Lip, 2014
Też sobie chwalę. W oczekiwaniu na Starka, rozkminiaj już bitwę w Zatoce Robocopów, bo jeśli mam stracić kolejną łajbę, to nie za darmo
Richtus - Pią 04 Lip, 2014
Jeden rycerz na Koniec Burzy, drugi rycerz na Duskendale, a piechur atakuje Summerhall. Mój dowódca znany. Nie zostawiam żetonu.
Gog - Pią 04 Lip, 2014
ogarne dzis wieczor albo jutro rano ;p bo mecze ok ?:D i dowódców prosze wysyłac do mnie nie do czarnego;d
Georgie - Pią 04 Lip, 2014
broni
Garth Tyrell [2] - [miecz][wieża]
czarnylord23 - Sob 05 Lip, 2014
Jakby co wifi mam, tylko laptopa nie mam wiec tylko z mapka jest problem, reszte w miare ogarniac moge.
Germanus dzikich nie wiem czy cos jest na spodzie, mam to w domu wiec wysle jak wroce.
Gog - Sob 05 Lip, 2014
to mozemy sie umówić, ja bede wrzucał mapke :d pusc mi tylko Pw czarny, że zrobiles Aku (zaznacz do tego jest aku) i bede wrzucał mapke od tego momentu co TY na to?:D
czarnylord23 - Sob 05 Lip, 2014
No to moze jutro jak bedzie padac, bo nawet kopiowanie na komorce trwa dlugo w porownaniu do kompa.
Germanus - Sob 05 Lip, 2014
kto teraz jedzie?
Georgie - Nie 06 Lip, 2014
no martel potem ja, czekam juz na to od ponad 24h, i to nie jest pierwszy raz kiedy czekamy na Kamo, rozumiem ze moze nie miec zawsze czasu, ale to juz jest kolejny raz kiedy czekamy prawie 2 dni tylko na jego ruch/rozkazy
Kamo - Nie 06 Lip, 2014
Wybaczcie, ostatnio w robocie jestem od rana do wieczora i nie zawsze daje radę w ogóle myśleć czy wchodzić na forum, staram się jak mogę . piechur z Książęcej przełęczy na Yronwood, zostawiam żeton
Georgie - Nie 06 Lip, 2014
marsz -1 na starym miescie : koń na wysogród, piechur na trzy wieże, trzeci zostaje
lion_victor - Wto 08 Lip, 2014
Stark rusz swój honorowy zad!
Mieciu - Wto 08 Lip, 2014
No to chyba będzie potrzebne zastępstwo...
Georgie - Sro 09 Lip, 2014
chyba tak
drago3482 - Sro 09 Lip, 2014
Wszystko przez to, że nie miałem dostępu do gimpa, a po tych najazdach już nic nie wiedziałem. Zaraz zrobie swój ruch i dodam mapkę w ramach rekompensaty
drago3482 - Sro 09 Lip, 2014
Wieża na Kamienny Brzeg,
co z bitwą o Summerhall, Targ powinnien chyba się gdzieś wycofać
Georgie - Sro 09 Lip, 2014
przeciez targ atakował, wiec wycofuje sie tam z kad marszował.
drago3482 - Sro 09 Lip, 2014
zapomniałem co prawda o torach i żetonach, ale reszta chyba OK
nie wiem dlaczego Tyrell nie ma rozkazu na Old Oak, ale znowu pewnie coś przeoczyłem
lion_victor - Sro 09 Lip, 2014
Statek z portu Pyke wypływa w morze i atakuję Tully'go. Dowódca na PW, podobno czwórka. Co Ty na to Mieciu?
Mieciu - Sro 09 Lip, 2014
Drogi Lannisterze jesteś upierdliwy
Przed kartami rodów jest 3-2 dla mnie czyż nie?
Mieciu - Sro 09 Lip, 2014
W takiej sytuacji nie będę ryzykował, choć jestem pewny, że nie rzuciłeś 4
Hoster Tully
lion_victor - Sro 09 Lip, 2014
Drogi Tully pierdnę Ci zatem ser Tygettem Lannisterem, co byś jednak Hostera użył, a mojej łajby nie ubił
Mieciu - Sro 09 Lip, 2014
Tak myślałem, ale był jednak strach
Gdyby to nie była tak ważna bitwa to może
Mieciu - Czw 10 Lip, 2014
Koń na Pyke, przejmuję statek, zostawiam żeton
Georgie - Czw 10 Lip, 2014
to teraz czekamy na martela ? potem chyba tylko ja i stark i UW, panowie sprezmy sie bo tą ture juz tydzien ciagniemy, a kazdy mial tylko 2 marsze
Germanus - Czw 10 Lip, 2014
ja się pogubiłem kto i co robił i kto jedzie:/
czarnylord23 - Pią 11 Lip, 2014
Też jestem zagubiony, ale zaraz wszystko zaktualizuję.
czarnylord23 - Pią 11 Lip, 2014
Aktualizacja w 1. poście. Czekamy na ruch Arryna, Martella, Tyrella i Starka.
Jakby co wysłałem dopiero teraz z opóźnieniem dzikich i czekam też na decyzję Arryna dotyczącą ich.
Zaraz dam mapkę, chociaż ta drago jest na 1. rzut oka dobra.
Cytat: | nie wiem dlaczego Tyrell nie ma rozkazu na Old Oak, ale znowu pewnie coś przeoczyłem | Niestety mój błąd, powinna być tam obrona+1. Na szczęście i tak nie wpływało to chyba na przebieg tury.
E: Mapka:
-> http://i.imgur.com/zQQLTMW.jpg
Germanus - Pią 11 Lip, 2014
rycerz na Solanki - dowódca na PW
drugi zostaje
czarnylord23 - Pią 11 Lip, 2014
Arryn atakuje Tully'ego na Solankach z siła 4 do siły 1.
Tully teoretycznie może użyć Hostera, bo ta bitwa powinna być przed bitwą spowodowaną marszem Lannistera...
Cytat: | Kruk
Arryn - podglada karte dzikich i odkłada ją na spód
|
Mieciu - Pią 11 Lip, 2014
Już nie cofajmy
Rzucam Petyra Baelisha
Jak jest co wycofywać, odwrót na Strażnicę
czarnylord23 - Pią 11 Lip, 2014
Atakował Nestor Royce [1] - [miecz][wieża]
Arryn wygrywa 5 do 1. Tully traci Piechura i otrzymuje 3 ŻW.
Georgie - Sob 12 Lip, 2014
wiec teraz martel, czekam na niego i czekam ze az mi sie chce marsz do rpzodu zrobic, ale i tak to nic nie da bo trzeba bedzie go wyczekac predzej czy pozniej
Germanus - Sob 12 Lip, 2014
piechur na dolinę z uw*
Georgie - Nie 13 Lip, 2014
to moze martela trzeba zmienic ? to juz 3 dzien prawie
Germanus - Nie 13 Lip, 2014
Kamo pisał że aż do niedzieli go nie będzie. Spokojnie mój młody anakinie
drago3482 - Nie 13 Lip, 2014
rycerz na Bliźniaki
Kamo - Pon 14 Lip, 2014
Byłem na wyjeździe, uprzedzałem. Dzięki Germanus za przypominanie innym
koń ze Starfall na szlak kości, zostawiam żeton. z UW wiadomo 3 ŻW.
Georgie - Pon 14 Lip, 2014
koń z summerhall na gorzki most, drugi zostaje, z UW na wysogrodzie poprosze konia, i oczywiscie 4 ZW
drago3482 - Pon 14 Lip, 2014
żeton z UW* poproszę bo zaopatrzenie na nic mi nie pozwala
czarnylord23 - Pon 14 Lip, 2014
Tura 5 - Faza Westeros
Talia I:
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Talia II:
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Talia III:
Nawałnica mieczy [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
-> Oba wydarzenia rozpatrzyłem i aktualne zaopatrzenie i stan ŻW powinien być dobry na mapce niżej.
Tura 5 - Faza Planowania
http://i.imgur.com/BzFI3N6.jpg
Nie przydzielamy rozkazów obrony!
czarnylord23 - Sro 16 Lip, 2014
Jeszcze tylko Baratheon. Wysłałem PW.
Germanus - Sro 16 Lip, 2014
Baratheon musi zaplanować całą rebelię, a to wymaga czasu
Gordon - Czw 17 Lip, 2014
wsparcie
czarnylord23 - Czw 17 Lip, 2014
Tura 5 - Faza Akcji
http://i.imgur.com/zbzNOvz.jpg
Kruk:
Arryn
Najazdy:
Targaryen
Tully
Tyrell
Targaryen
Tyrell
Marsze:
Targaryen
Lannister
Tully
Martell
Tyrell
Stark
Arryn
Targaryen
Lannister
Tully
Tyrell
Stark
Arryn
Arryn
UW*:
Tully
Martell
Tyrell
Arryn
Germanus - Pią 18 Lip, 2014
zmieniam rozkaz na Solankach - najazd. Palę UW na Bliźniakach
Richtus - Pią 18 Lip, 2014
Zdejmuję oba swoje najazdy.
Georgie - Pią 18 Lip, 2014
moje tez nic nie zrobią
Richtus - Pią 18 Lip, 2014
Statek wypływa z portu.
Georgie - Sob 19 Lip, 2014
czyli teraz czekamy na lanniego ? no i jeszcze tullego najazd
Mieciu - Sob 19 Lip, 2014
Wybaczcie, zapomniałem o tym paleniu.
Palę Złotą Cieśninę.
Georgie - Nie 20 Lip, 2014
nie wiem jak wy ale ja trace cierpliwosc powoli, ludzie naprawde nie zaglądają raz dziennie ? , wychodzi marsz/palenie na jeden dzien jak nie rzadziej
edit. prowadzącym nie jestem ale przeciez to widac jasno moim zdaniem na poczatku tury , i kolej na lanniego , potem tully , martel i ja
Richtus - Nie 20 Lip, 2014
Panie prowadzący, co robić, jak grać?
lion_victor - Pon 21 Lip, 2014
Wybaczcie lordowie, musiałem nagle w piątek w południe wyjechać w bezinternetową dzicz i wróciłem dopiero wczoraj późnym wieczorem ;/
Machina z CR na Pyke, dowódca leci na PW.
czarnylord23 - Pon 21 Lip, 2014
Lannister atakuje na Pyke Tully'ego z siłą 6 do siły 2. Czekam na dowódcę Tully'ego.
Mieciu - Pon 21 Lip, 2014
Broni Desmond Grell, u Lannistera Genna?
lion_victor - Pon 21 Lip, 2014
Nie mogło być inaczej. Statek zamieniam na własny, usuwam marsz na Seagard
PS. Pasja z jaką walczymy w każdej rundzie sprawia, że najchętniej chciałbym mieć Cię za rywala w każdej grze
Mieciu - Pon 21 Lip, 2014
Wycofuję się na Seagard.
Koń na Banefort, piechur na Kamienny Sept
Takie walki prowadzą do wzajemnego osłabienia
czarnylord23 - Pon 21 Lip, 2014
Nowa mapa:
-> http://i.imgur.com/BOwfcBn.jpg
-> Na Solankach powinno nie być rozkazu marszu+0 gdyż zmieniono go na Najazd i wykorzystano.
Czekam na ruch Martella.
Kamo - Pon 21 Lip, 2014
Zdejmuję marsz bez efektu.
lion_victor - Wto 22 Lip, 2014
Oj oj oj Kamo ;/ Liczyłem, że odbijesz Summerhall (względnie Targ to jeszcze zrobi). Tyrell, bierze za darmo Strarfall oraz Silverhill i mamy koniec gry. Ja go niestety na OldOak nie zatrzymam ;/ Richtus jesteś ostatnią nadzieją Westeros
Georgie - Wto 22 Lip, 2014
no niestety, ale kamo był ostatnią nadzieją, mogłem zdjać mu wsparcie i nawet nadziei by nie bylo ale chcialem zobaczyc czy zauwazy, tak wiec :
marsz +0 na highgarden :
2 konie na ashford wieża na starfall.
czarnylord23 - Wto 22 Lip, 2014
Czyli jak panowie, składacie już hołd lenny Tyrellowi, czy wykonujecie jeszcze marsze w kolejności:
Stark
Arryn
Targaryen
Lannister
Tyrell
o takiej?
Mieciu - Wto 22 Lip, 2014
Możemy kończyć, gratuluję Tyrellowi zwycięstwa
lion_victor - Wto 22 Lip, 2014
Mam wyrzuty sumienia, bo za późno zerknąłem na Południe Mieciu jednak racja, że tłuklismy sie nawzajem, a Tyrel grasował ;/
Gratulacje Georgie!
Mieciu - Wto 22 Lip, 2014
Liczę, że będzie kolejny test tej wersji za niedługo
Georgie - Wto 22 Lip, 2014
grasował to chyba złe słowo, dużo zyskałęm na wojnie targa z barą,
Germanus - Wto 22 Lip, 2014
Nie wiem co się stało ale gratuluję wygranej
Kamo - Wto 22 Lip, 2014
Faktycznie. Musze zainwestować w okulary bo nie zauważyłem silverhill. Jednak w tej grze brakuje Jazmatosa czy kogoś podobnego.
czarnylord23 - Wto 22 Lip, 2014
-> http://i.imgur.com/HIObveE.jpg
Tyrell wygrywa!
Z moich przemyśleń wynika, że pomimo prób oddalenia lądowego od siebie Lannistera i Tully'ego oraz Targaryena i Baratheona to i tak na tych frontach najszybciej doszło do walk. Za to w mniejszym czy większym stopniu pozostałe rody miał dość dużo miejsca i raczej nie atakowały przesadnie ani same nie były atakowane. Co Tyrell wykorzystał najlepiej zgarniając Gorzki Most, Summerhal oraz Silverhill.
A teraz parę pytań: Jak oceniacie mapkę? Podział na Morza taki jak na Wschodzie ujdzie? Czy macie jakieś pomysły na zmianę na mapce / w kartach ?
Osobiście zgodnie z czyjąś propozycją z początku zmieniłbym Mace'owi z "Jeśli wygrasz bitwę przeciwnik spada o 1 pozycje na torze zaopatrzenia (min. na 0). " na "Jeśli atakujesz przeciwnik natychmiast spada o 1 pozycje na torze zaopatrzenia (min. na 0).
Jak Lannister ocenia swoje karty? Tyle mieczy na niskich kartach ujdzie?
Co do mapki to na pewno połączyłbym Fosę Cailin ze Straznicą nad Szarą Wodą. Stark jest strasznie mało mobilny. Wpadł mi też pomysł, żeby połączyć Fosę Caillin z Winterfell, ale nie wiem czy to nie za dobre dla Starka?
Casterly Rock powinno też chyba graniczyć z Silverhill. A Lannisport nie graniczyły wtedy ze Złotym Zębem.
Myślę też, czy by nie uatrakcyjnić (czy też utrudnić) gry Martellowi i Tyrellowi podziałem mórz na południu zbliżonym do tego z #69 Figola.
Myślę też, czy koronki z Harrenhal nie przerzucić na Duskendale. Tully z Petyrem ma dość łatwo ze zdobywaniem ŻW. I czy nie usunąć jednak tej dość dobrej drugiej koronki z Królewskiej Przystani. I którejś z doliny. W ogóle może usunąłbym Solanki i most podciągnął do Gulltown. Ale chyba nie. Jakoś Solanki straszni mi się podobają. Może więc usunąć koronkę z Gulltown?
A jeżeli cały akapit wyżej z Koronką na Duskendale nie wejdzie w życie, może zamiast twierdzy w Gulltown dać tam zamek? Mam wrażenie że Arryn i tak ma dosyć łatwo.
E: Pewnie o czymś jeszcze chciałem napisać, ale zapomniałem. Ale proszę o opinie i jak najwięcej własnych pomysłów.
Georgie - Sro 23 Lip, 2014
ja uważam ze pod blackwater jest za duzo zamków, oczywiscie jest tam 3 graczy kazdy ma jeden tyrel bara i targ, ale i tak te 3 sa za blisko obok siebie, zrobil bym z jednego twierdze i jeden wywalil
lion_victor - Sro 23 Lip, 2014
Karciochy Lannistera przy walce z Tullym ze wskazaniem na L. Marsze lądem w zasadzie wyłączone, więc kto ostatecznie zapanowałby nad morzem miałby rejon. Mimo 2-óch fatalnych błedów, w kolejnej rundzie raczej by się to udało, więc Tully na pewno zostałby zneutralizowany, choć pewnie nie tak jak Bara. Gdyby nie wspomniane błędy, mogłoby się to udać przynajmniej 2 rundy wcześniej. Powiem szczerze nie obserowowałem uważnie dołu mapy i nie wiem jak się stało, że przede wszystkim Martell tak pozwolił harcować Tyrellowi. Nie zmienia to faktu, że w północno-środkowej części mapy ja z Tullym mieliśmy pola buforowe z beczkami czy koronami, natomiast w południowo-środkowej przede wszystkim Tyrell pola z zamkami. Tym samym ja nie miałem interesu cisnąć się na dół, czując edge nad Tullym. Jak patrzę na mapę, to myślę, że albo należałoby ustalić inne granice przede wszystkim dla obecnego Czarnego Nurtu albo w ogóle wyrzucić ten obszar.
guzu - Sro 23 Lip, 2014
w #59 coś czuję, że będzie podobnie
Lanni walczy tylk oz Tullym, a Tyrell z nudów popłynął na Starka
Mieciu - Sro 23 Lip, 2014
lion_victor napisał/a: | Karciochy Lannistera przy walce z Tullym ze wskazaniem na L. Marsze lądem w zasadzie wyłączone, więc kto ostatecznie zapanowałby nad morzem miałby rejon. Mimo 2-óch fatalnych błedów, w kolejnej rundzie raczej by się to udało, więc Tully na pewno zostałby zneutralizowany, choć pewnie nie tak jak Bara. Gdyby nie wspomniane błędy, mogłoby się to udać przynajmniej 2 rundy wcześniej. Powiem szczerze nie obserowowałem uważnie dołu mapy i nie wiem jak się stało, że przede wszystkim Martell tak pozwolił harcować Tyrellowi. Nie zmienia to faktu, że w północno-środkowej części mapy ja z Tullym mieliśmy pola buforowe z beczkami czy koronami, natomiast w południowo-środkowej przede wszystkim Tyrell pola z zamkami. Tym samym ja nie miałem interesu cisnąć się na dół, czując edge nad Tullym. Jak patrzę na mapę, to myślę, że albo należałoby ustalić inne granice przede wszystkim dla obecnego Czarnego Nurtu albo w ogóle wyrzucić ten obszar. |
Gdybym dał 4 podczas mojego pierwszego ataku na morzu, to bym Cię szybko unieszkodliwił Potem przez to sobie całą grę plułem w brodę. Ale fakt faktem gdyby gra potrwała dłużej to przeszedłbym raczej do obrony. Mój front z Lannisterem zmieniłbym tak, że zamieniłbym symbole Złotego Zębu i Silverhill (na Silverhill beczka, w Złotym Zębie zamek), co skierowałoby uwagę Lannistera i Tully'ego trochę w stronę lądu. Żeby wynagrodzić to Lannisterowi, to Seagard mógłby stać się zamkiem, ale dostałby beczkę.
czarnylord23 - Pią 25 Lip, 2014
Georgie napisał/a: | ja uważam ze pod blackwater jest za duzo zamków, oczywiscie jest tam 3 graczy kazdy ma jeden tyrel bara i targ, ale i tak te 3 sa za blisko obok siebie, zrobil bym z jednego twierdze i jeden wywalil |
Dzięki za konkretną opinię, przemyślę to.
Wydaje mi się, że i Targaryen i Baratheon są w gorszej sytuacji niż Tyrell i praktycznie jak usuniemy Gorzki Most lub Summerhall to bez większych zmian na mapie nie znajdziemy dobrego miejsca na zamki dla nich. Wydaje mi się, że jedynym rozwinięciem tego pomysłu jest usunięcie zamku na Ashford, a twierdzę dodałbym chyba w Gorzkim Moście. Przeniósłbym więc chyba zamek na Goldengrove, na Ashford dał beczkę (Tyrell i tak miał łatwo ze zdobywaniem ŻW), i może zgodnie z radą Miecia (również dzięki! ) przeniósł zamek z Silverhill do Złotego Zębu.
Do tego serio myślę nad zmianą mórz a'la #69 na południu.
Pozostaje kwestia co z Arrynem, który jest chyba drugim rodem jeśli chodzi o łatwość rozgrywki. Jakieś pomysły poza moim postem z poprzedniej strony?
lion_victor napisał/a: | należałoby ustalić inne granice przede wszystkim dla obecnego Czarnego Nurtu |
Możesz rozwinąć kwestię? Nie do końca rozumiem jak miałoby to wyglądać.
Czy zgodnie ze zmianami zaproponowanymi wyżej proponowałbyś połączenie z Silverhill?
Germanus - Sob 26 Lip, 2014
Mi jest dość trudno ocenić arryna bo za dużo nie walczyłem. Moim zdaniem jak to jest rebelia to powinno być więcej możliwości kontaktów zbrojnych.
|
|