|   | 
								galakta.pl Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta | 
								  | 
							 
						 
						 
						
						Budowa talii - Deck[i] na Chaos +kilka pytań 
						
												 Asus - Pią 28 Sty, 2011 Temat postu: Deck[i] na Chaos +kilka pytań Witam!    
 
Otóż zakładam ten temat, aby umieścić tu kilka pytań, a także poradzić się "co dalej z tym chaosem". 
 
 
Kupiłem Core set i Zgubę Derricksburga. Obecnie chaos prezentuje się lepiej, lecz to nadal nie to. Czy w którymś boosterze, znajdę więcej sługusów Khorne`a?  
 
 
Czytałem gdzieś, że talia chaosu to talia jednostek, które są bardzo drogie, lecz w pojedynkę powalają całe armie/talia, która ma najpierw zmiękczyć wroga, a potem dobić...
 
Powiedzcie mi tylko, w którym dodatku znajdę jakieś ładne stworki?    
 
 
PS: Koledzy drodzy, korzystając z okazji moglibyście poświęcić chwile na przeanalizowanie kilku kart? Wady/zalety/mobilność/przydatność/co chcecie -> Skrzydlata furia, Krwiopijca, Melekh Przemieniacz - warto w to inwestować, kłaść do talii? 
 
 
Czy mógłbym prosić o zabranie głosu ludzi mądrzejszych ode mnie?    
												 DaRKeR - Pią 28 Sty, 2011
  jeśli chcesz by ten deck wygrywał ( w sensie Chaos) to sobie daruj    jeszcze chaos nie jest zbyt wygrywającą talią.
 
 
W przyszłych dodatkach może pojawi się coś nowego co wesprze Chaos. Zwłaszcza brakuje Chaosowi supportów za 2, które miałby przydatną zdolność.
												 Asus - Pią 28 Sty, 2011
  Może sztandarowa jednostka Książę Chaosu? Albo Berserkerzy Khornea? Czempion Nurgle`a? Demonetki Slaanesha? Plugawce, mutanty? Spaczone działo? Wielki Nieczysty? Strażnik Tajemnic? Krwiopuszcz? 
 
Tyyyyyyyle możliwości... Główne zagrożenie w świecie Warhammera - a nie da się go sensownie wzmocnić? To niesamowite...
												 DaRKeR - Pią 28 Sty, 2011
  na razie najlepiej działający deck na stolicy chaosu to coś tego pokroju:
 
http://deckbox.org/sets/10127
												 szymuss - Pią 28 Sty, 2011
  Ja ogolnie bym Ci polecal sporo taktyk... Przy talii 55-60 spokojnie do 25 taktyk mozesz miec. Ja bym dal misje Wilki Polnocy mnie sie przydaje. Bohatera to lorda z 2 cyklu spaczenia. Baaardzo pomocny . Ogolnie chaosowi poki co najtrudniej wygrywac, nawet jakbys ze szczurami i nieumarlymi gral . Fajnie miec karty ,ktore dadza Ci krwiopijce za darmo ,albo za 4 np kozly:) w 1 dodatku z C. wrogow. Akurat w ogole nie wiem jak ma funkcjonowac Deck Darkerka ja sam bym troche inaczej go zrobil, ale ja to ja. Jak nie mam ponad polowy kart to moge tylko myslec jakby to wspolgralo.
												 DaRKeR - Pią 28 Sty, 2011
  deck działa mniej więcej tak:
 
 
kładziesz na developkę dużą jednostkę (niszczysz developkę z one orcs scrap heap) poczym wskrzeszasz rise dead
 
 
lub
 
 
podnosisz taką jednostkę Ripem, na koniec tury poświęcasz z blessinga wyciągasz z decku inna jednostkę za darmo, ta z ripa ląduje na discardzie po czym rise dead.
 
 
lub
 
 
ożywiasz developkę z bolt of change, rzucasz blessinga, potem rise dead
 
 
lub ożywiasz developkę, dopakowujesz ją przy ataku z bray shamana, potem jest poświęcona, w następnej turze rise dead. 
 
 
I tego typu kombinacje   
 
 
Jak wyjdzie Lord of Change, pomagasz sobie z dobieraniem kart z one orc scrap heapa, lub adv. engenering   
 
 
Deckiem trzeba się wprawić, ale potrafi namieszać   
												 szymuss - Pią 28 Sty, 2011
  No tak tylko masz 3 rise... Wystarczy taktyka elfow za nulowaniem i juz dupa. Taki system przewidzialem , ja bym dodal kozly... 53 karty to nie grzech!:)
												 DaRKeR - Pią 28 Sty, 2011
  rise deady pomagają, ale nie są jedyne    dzięki lordowi one orc scrap heap i adv engenering. Możesz wszystko ładować w kingdom (wystarczy dociąg 2-3 karty
 
 
a dzięki temu szybko sam wystawiasz jednostki
 
 
jeśli he czy ktokolwiek trzyma disdane czy dispele na risedeady to się odwali od ripów i bleesingów i innych rzeczy :]
 
 
 
ten deck zabija tylko verena i rzyg, chyba że uda się coś z tego ustrzelić z slaneesh domination.
												 szymuss - Pią 28 Sty, 2011
  Szybkie szczury tez by zrobily swoje:)
												 DaRKeR - Pią 28 Sty, 2011
  jak szczury trafią na obronnego ripa czy coś w tym stylu to wcale nie przyśpieszają    tylko wszystkie giną   
												 szymuss - Pią 28 Sty, 2011
  Ja grimgrora bym zastapil kim innym.. Skoro i tak bylby na develpce to nie byl oby efekty wymuszonego ,ale wiadomo. Deck bardzo dobry ,ale nie na wszystkich. Wydaje mi sie ,ze mam w glowie lepszy deck na obecna chwile ,zeby z kazdym,,na rowni'' pograc .
												 DaRKeR - Pią 28 Sty, 2011
  grimgor jak wchodzi z rise dead, lub z bleesinga jego zdolność w pełni działa    i niszczy wszystko na swojej drodze   
 
 
A co do lepszy decków, to tak ale to imperium/dwarfy/DE
												 szymuss - Sob 29 Sty, 2011
  No ja wiem ,ze wchodzi. To taka ,,Verena'' destruction:) ten Grimgor. Tylko ja najczesciej nawet z symulacja ,ze ktos ma rodicka, mam rozbudowane krolestwo szczegolnie  i dajac na pole bity tylko takiego koska jakos mi sie nie usmiecha. Ogolnie deck na to ,zeby ,,Krowy'' wystawiac za darmo. Fajne tylko gorzej jak reka nie podejdzie , i Krowy sa szybko ,a taktyki pozno. Przeciwnik zamiast Ci zabijac to daje np do misji . Oczywiscie w 2-3 turze juz zaczyna dzialac. No zobaczymy co ja skoluje.
												 Asus - Pon 14 Lut, 2011
  Koledzy, a takie jeszcze jedno pytanie - czy korzystając z akcji kultysty intryganta mam prawo zapłacić kilka żetonów zasobów i zasadnie kilka obrażeń?
 
 
Jeżeli ktoś akurat nie nauczył się na pamięć treści tejże karty, co uważam za coś niewyobrażalnego ( :]  ) zamieszczam opis: 
 
 
Akcja: Wydaj 1 żeton zasobów, aby zadać 1 obrażenie wybranej spaczonej jednostce. 
 
 
Oczywiście jeżeli dana jednostka posiada odporność niemożliwe jest jej zadanie obrażeń - bowiem akcja następuje po akcji, a odporność kolejno " uodparnia" jednostkę na kolejne akcje.
 
Dobrze rozumuje, czy nad interpretuje???
												 GambitGrelfer - Pon 14 Lut, 2011
  Za każdym razem kiedy odpalasz tą akcję zadajesz jedno i tylko jedno obrażenie. Możesz odpalić tą akcję ile razy chcesz w turze, ale tylko raz na stos.
												 szymuss - Pon 14 Lut, 2011
  Masz prawo. On zabija spaczone jednostki. Przez odpornosc niestety sie nie przebije,ale akurat nie mam problemu w chaosie z odpornoscia u przeciwnika.
												 Asus - Pon 14 Lut, 2011
  Dobrze. Dzięki serdeczne. Korzystając jeszcze z okazji:
 
-Macie jakiś pomysł na stawienie czoła talii krasnoludów? Niedługo zamierzam ze znajomym zrobić mały pojedynek i zależy mi na tym by wyjść z tego starcia zwycięsko   
 
Wybrałem najlepsze 40 kart chaosu z Core Setu i Zguby Derricksburga, dodałem 10 neutrali i nadal rozmyślam czy wszystko jest zapięte na ostatni guzik.
 
 
Czy ktoś mógłby mnie naprowadzić jaki kształt taka talia miałaby mieć? 
 
Jakie karty NA PEWNO powinny się w tym decku znaleźć, a jakie są definitywnie bezużyteczne?
												 DaRKeR - Wto 15 Lut, 2011
  może zamieść tutaj spis swojego decka to będziemy mieli lepszy obraz tego co tam masz.
 
 
polecam też deckbox.org do układania decków   
												 GambitGrelfer - Wto 15 Lut, 2011
  Krasnoludy mają możliwą dużą liczbę strategii gry i całkiem fajne komba do tego, dlatego ciężko cokolwiek stwierdzić. Mało tego, talia nie może być tylko dobra przeciwko jednej rasie, powinna być jak najbardziej uniwersalna. Ostatnio grałem z Grodzkiem i on zrobił całkiem fajną talię chaosu na naporze. Jeśli wejdą ci zwierzoludzie, którzy obniżają koszt zagrania pierwszej karty chaosu za spaczenie to masz już pole do popisu w pierwszych turach.
												 Asus - Sro 16 Lut, 2011
  Witam! 
 
Dzisiaj rozstrzygnął się pojedynek, o którym mówiłem. I był to naprawdę ciężki pojedynek: 
 
 
- Jeżeli masz wbite w jedną grę pomiń te kilka linijek poniżej - 
 
Zaczęło się dość nieciekawie, ze względu na mało sprawne ułożenie talii dla obu stron. Znajomy nie mógł postawić ani jednej budowli, za to ja uzyskałem sporo świetnych jednostek i taktyk, które raptem kończyły jako rozwinięcia.
 
 
Wraz z rozwojem sytuacji zyskiwałem coraz więcej czaszeczek w stolicy i wkrótce w 2 strefach miałem po 6 czaszek, a na 3 strefie - 4. 
 
 
Jedna tura zadecydowała o przebiegu reszty gry - pozbycie się obrony, za pomocą karty "Krew dla boga krwi" oraz "kultysty intryganta" umożliwiły błyskawiczny kontratak i podpalenie jednej z 3 stolic. Ja w kolejnej turze również "spłonąłem" (tj. w 1 strefie). Lecz potem było już tylko lepiej, bowiem w strefie z 6 czaszkami umieściłem kilka rozwinięć oraz rycerzy chaosu (aby przebić się do samej stolicy oponent musiałby zadać z 7 obrażeń...).
 
 
Wkrótce wszystko się zakończyło.
 
Co najciekawsze ani razu nie wezwałem niczego porządnego (pomijając rycerzy). Furie chaosu posłużył jako rozwinięcia, czarnoksiężnik nurgle`a również. Pomiot chaosu się odratował i całą partię przeleżał w polu bitwy... 
 
Nie było mowy o wezwaniu Krwiopijcy (zwanego również "Komarem") ani niczego w tym typie.... 
 
 
- Koniec "powieści" - 
 
 
Podsumowując ogólne statystyki wszystkich gier:
 
Chaos: 2
 
Karasie: 2 
 
Orkowie: 1 
 
Imperium: 0 
 
 
Cieszę się, że mogłem się podzielić tymi informacjami z resztą forumowiczów, których z pewnością zafascynował opis tej, maksymalnie spektakularnej bitwy, w której nie zagościła ani jedna jednostka z siłą większą niż CZY. 
 
 
Pozdrawiam : )
												 DaRKeR - Sro 16 Lut, 2011
  no to fajnie, to teraz rozłóż decka na części pierwsze i wszystkie karty których nigdy nie użyłeś (poza rozwinięciem) wywal i zastąp tańszymi   
												 GambitGrelfer - Sro 16 Lut, 2011
  Hmm... Może trochę głupie pytanie do ciebie Asus, ale czy pamiętaliście o limicie jedno rozwinięcie na turę?
												 Asus - Sro 16 Lut, 2011
  Pamiętałem, pamiętałem ; ) 
 
Być może, ze względu na "chaotyczność" relacji, powstały pewne nieścisłości, lecz wszystko zgadzało się z zasadami   
												 Valdee - Czw 17 Lut, 2011
  Mam zestaw podstawowy oraz ścieżkę zeloty i skaveńską zarazę. Chciałbym skupić się na Chaosie - tą armią gram w młotkowego   
 
 
Który dodatek polecacie jako następny?
 
 
Z tego co zdążyłem się zorientować chaos jest chyba najtrudniejszy do grania (jeśli chodzi o zestaw podstawowy)... mam rację?
												 Fortep - Czw 17 Lut, 2011
  najlepsze karta do choasu wychodzi w najbliższym dodatku, wiec chyba najlepiej na niego poczekać te parę tygodni:P
												 Nihlathak - Czw 17 Lut, 2011
  Według mnie najsłabszą talia z podstawki i najtrudniejszą do gry jest Imperium a najmocniejszą krasnoludy. (Osobiście gram Imperium i uważam, że ma super karty patrząc na ogół z podstawki i dodatków) Krasnoludy są najmocniejsze i mają świetne karty wsparcia ( Osobiście krasnali nie lubię i nimi nie grywam) Słabe też są Mroczne elfy bo nie mają żadnej karty, która by niszczyła wsparcia a jak dobrze pamiętam inne nacje mają takie karty. Oczywiście mają też dużo plusów i za to je uwielbiam   . Teraz testuje Wysokie elfy i muszę przyznać, że zapowiadają się obiecująco. A chaos, chaos jest niezły nawet bardzo. ale to oczywiście moje prywatne spostrzeżenia.
												 Asus - Wto 22 Lut, 2011
  Dobrze. Zatem moja talia wyglądała następująco:
 
-Wykopalisko spaczenia
 
-Kapliczka Nurgle`a (x3)
 
-Ekspansja Pustkowi
 
-Czarnoksiężnik Nurgle`a
 
-Kultysta Slaanesha
 
-Wędrówka do bramy (x2)
 
-Forteca niczyja (x3)
 
-Dzicy maruderzy (x3)
 
-Komar tj. Krwiopijec 
 
-Skrzydlata furia (x3)
 
-Chmura much
 
-Wola Tzeentcha
 
-Kultysta intrygant (x3)
 
-Sadystyczna mutacja
 
-Słudzy Khorne`a (x2)
 
-Pełzający pomiot chaosu
 
-Ropiejące nurglingi (x3)
 
-Straszliwa mutacja
 
-Zaraza Nurgle`a
 
-Fala ciemności (x3)
 
-Spaczeniowy meteoryt
 
-Rycerze chaosu (x2)
 
-Uwiedziony przez ciemność (x2)
 
-Spalić to!
 
-Krew dla boga krwi! (x2)
 
-Pielgrzymka
 
-Valkia Krwawa
 
-Dominacja Slaanesha
 
-Infiltracja!
 
-Dzikie gory
 
-Wykopalisko spaczenia
 
 
To cała talia. Czy ktoś dostrzegł jakieś zbędne karty/powtórki? Podkreślam, że był to deck robiony z nastawieniem na krasnoludy. 
 
Jutro z kolei zamierzam zakupić Taniec Mistrza Śmierci (wraz z Wielkim Nieczystym) oraz Odkupienie Czarodzieja. Z tego co kojarzę znalazło się tam kilka ciekawych kart dla chaosu (bo aż 3x3.
 
 
Pozdrawiam serdecznie   
												 Czarny - Wto 22 Lut, 2011
  Wejdź na decbox.org, załóż konto i zrób listę kart, które posiadasz. Tak będzie zdecydowanie łatwiej    
 
A poza tym posiadasz tylko core set i Dericksburg?
												 Asus - Wto 22 Lut, 2011
  Niestety. Ubolewam z tego powodu i mam nadzieję, że niedługo się to zmieni    
 
Konto założę w najbliższym czasie.
												 Czarny - Wto 22 Lut, 2011
  Czy to jest etn zestaw, czy coś pominąłem?
 
deck Asusa
												 Asus - Wto 22 Lut, 2011
  To chyba wszystko. Tylko Krawawe Valkie są II niepotrzebnie.
 
Dziękuje serdecznie   
												 Czarny - Wto 22 Lut, 2011
  Z tych kart, które masz ja ten deck widziałbym w ten sposób
 
Asus2 
 
Przydałoby się dołożyć jeszcze jedną warpstone excavation i zamienić fortece na wioski. A jak dostaniesz nowe karty z dodatków to kombinuj. I pamiętaj, że im rzadziej jakaś karta jest w decku tym mniejsza szansa, że podejdzie. Tak samo jak deck będzie za długi, też nie będą Ci karty podchodziły.
												 Asus - Wto 22 Lut, 2011
  Wypróbuję go w najbliższym czasie, w trakcie starcia z orkami. 
 
Jeszcze raz dzięki serdeczne za pomoc   
 
Swoją drogą nie wiedziałem, że "warhammerowska" społeczność tak dobrze prosperuje.
												 smergle - Sob 26 Lut, 2011
  Ze znajomymi od pewnego czasu gram w inwazje gram chaosem i sporą ilość partii wygrywam wiec może chaos nie jest taki zły jak można by sadzić po opiniach na forum  o to mój deck proszę o ocenę http://deckbox.org/sets/35421
												 SeeM - Sob 26 Lut, 2011
 
  	  | smergle napisał/a: | 	 		  | Ze znajomymi od pewnego czasu gram w inwazje gram chaosem i sporą ilość partii wygrywam wiec może chaos nie jest taki zły jak można by sadzić po opiniach na forum  o to mój deck proszę o ocenę http://deckbox.org/sets/35421 | 	  
 
 
Chaos jest zły. Po prostu masz niewymagających przeciwników.    Po pierwsze nie rozłożysz się ze swoim deckiem w pierwszej turze - nie masz Contested Village i Warpstone Excavation, a twoje karty chaosu mają (poza dwiema) 2, lub więcej lojalności. Na początku musisz za to dopłacać.
 
 
Miej świadomość, że krasnoludy są w stanie rzucić w pierwszej turze cztery karty na stół. Jak mają farta to i więcej. Orki w trzeciej turze palą strefę jedną ręką. Imperium rzuca Judgement of Verena w drugiej turze i niszczy developy.
 
 
Twój deck jest fajny, jeśli masz cztery dodatkowe młotki w strefie kingdom i jakiś dociąg kart. Ale: a) nie zdążysz wyłożyć tych kart, b) przeciwnik ci je rozwali.
												 blazius - Sro 02 Mar, 2011
  To jest talia gracza domowego nie turniejowego. Na gry ze znajomymi jest w porządku o ile znajomi nie grają taliami turniejowymi.
												 Asus - Czw 03 Mar, 2011
 
  	  | Cytat: | 	 		  | Miej świadomość, że krasnoludy są w stanie rzucić w pierwszej turze cztery karty na stół. Jak mają farta to i więcej. Orki w trzeciej turze palą strefę jedną ręką. Imperium rzuca Judgement of Verena w drugiej turze i niszczy developy.  | 	  
 
 
SeeM ma rację... Wraz z kolejnymi partiami dochodzę do wniosku, że jeżeli los nie będzie mi sprzyjał [a przeciwnikowi na odwrót] to oponent będzie w stanie rozłożyć stolicę za nim zdążę cokolwiek przywołać. 
 
Nie zmienia to faktu, że obecnie chaos wygrał najwięcej pojedynków, ale wyłącznie za sprawą lepszych kart w ręce (Na dobry początek kilka kapliczek, "szybcy napastnicy"* i Płomienie Tzeentcha). 
 
Usłyszałem ostatnio o jakiejś petycji do FFG wsp. chaosu - czy faktycznie istnieje coś takiego? Jeżeli tak to bardzo proszę o podesłanie adresu.
 
 
*Szybcy napastnicy - to taka moja własna nazwa na niewielkie jednostki działające na zasadzie: Doskocz! Przypieprz! Odskocz!
												 DaRKeR - Czw 03 Mar, 2011
  nie ma petycji, to były emocje, sądzę że tak na prawdę w przyszłych dodatkach chaos będzie dostawał coraz lepsze rzeczy. Choćby 2 karty już zapowiedziane przez FFG. 
 
 
  
 
 
  
 
 
Więc nie ma co panikować   
 
 
Chaos słynie z tego że nie działa pochopnie, czeka na odpowiedni moment by zniszczyć jak najwięcej   
												 Asus - Czw 03 Mar, 2011
  WoW. 
 
Wyglądają imponująco. Gdzie to znalazłeś? Na oficjalnej FFG, tak?
 
EDIT:
 
Ja znalazłem takie coś:
 
http://www.fantasyflightg...gor-raiders.png
 
http://www.fantasyflightg...of-slaanesh.png
 
Czy ktoś może objaśnić, o co temu drugiemu panu chodzi? -> Slaanesh Masque.
												 DaRKeR - Czw 03 Mar, 2011
  na innym forum bacznie śledzimy co się dzieje:)
 
 
ten drugi Pan ma ciekawą zdolność.
 
 
Chodzi o to że na początku tury Ty i przeciwnik wymieniacie z nawy jakieś jednostki (po 1 na gracza) i wszytkie te jednostki zostają spaczone.
												 Czarny - Czw 03 Mar, 2011
  Pierwsza karta już weszła, z nowym dodatkiem    
 
A tej Pani, bo Masque to tak właściwie jest Pani (konkretnie jedna z ulubionych demonetek Pana Rozkoszy), tylko chyba ktoś dał dupy przy obrazku. W każdym bądź razie tej Pani chodzi o to, że na początku tury wybierasz sobie (i twój przeciwnik również) jednostkę, następnie spaczasz wszystkie kopie tych jednostki jakie są w grze.
												 Asus - Czw 03 Mar, 2011
  Sympatycznie ;>  
 
DaRKeR daj znać jak pojawi się coś Khornowego...
 
Chciałbym, żeby kiedyś w przyszłości dało się tworzyć talie mono dla każdego boga chaosu. 
 
To by było coś!    I ile możliwości taktycznych!   
 
EDIT: Czarny - po Slaaneshu to spodziewałbym się naprawdę wielu różności...
 
EDIT 2: Chyba ujrzałem delikatny zarys piersi.... Faktycznie to może być pani : D
												 Valdee - Wto 15 Mar, 2011
  Takie coś sobie ułożyłem:
 
 
Chaos
 
 
da radę tym zagrać z sukcesem?
 
prosiłbym o jakieś porady i wskazówki
												 DaRKeR - Wto 15 Mar, 2011
  masz tylko 2 karty do spaczania, więc tą taktykę 	
 
Spreading Darkness można sobie darować, 	
 
Nurgle Sorceror  tą jednostkę też bym wywalił bo jest tragicznie słaba.
 
 
 
Poza tym zwiększ nieco ilość jednostek bo w końcu chcesz je trzymać na questach i czasem poświęcać..
 
 
Ważne: jak rozumiem to deck do gry domowej i w takich grach on może coś pograć. Na turniej bym z tym nie szedł   
												 Valdee - Wto 15 Mar, 2011
 
  	  | DaRKeR napisał/a: | 	 		  masz tylko 2 karty do spaczania, więc tą taktykę 	
 
Spreading Darkness można sobie darować, 	
 
Nurgle Sorceror  tą jednostkę też bym wywalił bo jest tragicznie słaba. | 	  
 
 
Pewnie masz rację - pousuwam je. Choć myślałem że może nurglingami trochę pospaczam.
 
 
 	  | DaRKeR napisał/a: | 	 		  
 
Poza tym zwiększ nieco ilość jednostek bo w końcu chcesz je trzymać na questach i czasem poświęcać.. | 	  
 
 
Postaram się.
 
 
 	  | DaRKeR napisał/a: | 	 		  Ważne: jak rozumiem to deck do gry domowej i w takich grach on może coś pograć. Na turniej bym z tym nie szedł    | 	  
 
    
 
No właśnie na turniej - ale nie mam żadnego pomysłu (grałem zaledwie 2 razy).
												 DaRKeR - Wto 15 Mar, 2011
  a jakie dodatki masz dostępne i ile Core setów ?
												 Valdee - Wto 15 Mar, 2011
 
  	  | DaRKeR napisał/a: | 	 		  | a jakie dodatki masz dostępne i ile Core setów ? | 	  
 
 
Zguba Derricksburga
 
Ścieżka Zeloty
 
Skaveńska Zaraza
 
Kroniki Spaczenia
 
 
i jeden core set
												 DaRKeR - Wto 15 Mar, 2011
  Dobra to może coś takiego :
 
 
http://deckbox.org/sets/37984
 
 
Nie wiem skąd jesteś i jak tam stoi poziom na turniejach, nie nastawiaj się że Chaosem wygrasz turniej    ale tym jak podejdzie to możesz namieszać   
 
 
pamiętaj o rozwinięciach    Najważniejsze do mieć je w battlefieldzie (co najmniej 2) dla Gorów i kingdomie pod innowacje, a w queście przynajmniej 1 by Vereną na czysto nie dostać   
 
 
EDIT. skopiuj sobie ten deck, bo jutro pewnie usunę z mojego profilu.
												 Valdee - Wto 15 Mar, 2011
  Dzięki - już skopiowane i zabezpieczone   
 
 
Nie mam co prawda wystarczającej ilości kopii kart na ten deck, ale jakieś zamienniki się znajdą.
 
 
Turniej to ten:
 
http://www.forum.galakta.pl/viewtopic.php?t=2696
 
 
Wygrać nie muszę ale chcę pograć tak, żeby na koniec nie trzasnąć kartami   
 
 
P.S. Sideboard ma jakieś znaczenie? Do czego on w ogóle służy?
												 DaRKeR - Wto 15 Mar, 2011
  ja sideboard używam na deckboxie tylko wrzucam sobie tam karty które "mogłyby" się znaleźć w decku i ew. zamieniam    lepiej widać co się ma do dyspozycji   
												 Brolu - Wto 15 Mar, 2011
  Taki mały offtop. Gdzie wyszukujecie te karty które dopiero się mają pojawić? Oprócz tego że na stronie FFG. Jest tam jakiś dział poświęcony przyszłym kartom czy jak?    
												 DaRKeR - Wto 15 Mar, 2011
  http://whinvasion.pl/view...&t=885&start=40  tutaj np.
												 Asus - Pon 02 Maj, 2011
  To tak odświeżając temat ; > 
 
 
Po uzupełnieniu kolekcji - > posiadam Zestaw podstawowy, odkupienie czarodzieja, zgubę derricksburga, upadek Karak-Grimaz i Taniec mistrza śmierci - > W co dalej zainwestować aby chaos dobrze prosperował? ; >
												 mangowski - Nie 15 Maj, 2011
  Witam wszystkich. Jestem początkującym gracze w Inwazję. Gram Chaosem i większość walk rozegrałem przeciwko Krasnoludom (kilka z Imperium, ale były to pierwsze by uczyć się zasad), z bilansem walk 5 W /6 P. Posiadam Core Set, Chaos Moon, The Fall of Karak Grimaz. Moja obecna talia: http://deckbox.org/sets/48250 oraz Zguba Derricksburga w drodze. Nie chodzi mi wygrywanie totalne, bo z tego co czytałem jest to dość trudne Chaosem, ale skuteczną grę ze sporym uprzykrzaniem życia przeciwnikowi. Proszę, o jakieś rady, za które z góry dzięki.
												 Fortep - Nie 15 Maj, 2011
  moja rda to dużo grać:P każdy talię składa pod siebie i z tego co ma, wiec w większości rady innych można w buty wsadzić:P za to wiele się zauważa po prostu umawiając się ze znajomymi i na turniejach:P
												 mangowski - Nie 15 Maj, 2011
  Gram kiedy tylko mam okazję. Niestety nie słyszałem, by organizowano u mnie w mieście turnieje Inwazji. A rady innych z chęcią posłucham, zwłaszcza, że zamierzam kupić jeszcze z jeden dodatek przed wyjściem Legendy.
												 DaRKeR - Nie 15 Maj, 2011
  grając chaosem musisz kupić dodatek Księżyc Chaosu i Kometa z dwoma warkoczami - karty dla chaosu tam się znajdujące są bardzo potrzebne do skutecznej gry z innymi   
												 mangowski - Pon 16 Maj, 2011
  Księżyc Chaosu akurat mam.   
												 blazius - Pon 16 Maj, 2011
  W Komecie z Dwoma Warkoczami  masz Czarnoksiężnika Tzeencha, który robi już pewną furorę. 
 
W Zgubie z kolei rewelacyjnych kart Chaosu raczej nie ma. Ze Zguby dołóż sobie Gory.
 
Wyrzuć w diabły Kultystę. Toż to kpina nie jednostka. 
 
Pomyśl czy w ogóle stać cię na wystawianie Krwiopijcy. Jeśli dotąd czasem go wystawiałeś to pozostaw.
 
Czy twoi przeciwnicy grają podobnym zasobem z innych ras?
												 Asus - Wto 17 Maj, 2011
  Ja bym wziął odkupienie czarodzieja. Uwielbiam tamtejszego herolda zmian ^ ^
												 
					 | 
				 
			 
		 |