galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Talisman: MAGIA I MIECZ - Propozycja - FAQ Talisman Magia i Miecz

Kufir - Pon 15 Gru, 2008
Temat postu: Propozycja - FAQ Talisman Magia i Miecz
Zgodnie z ustaleniami z forum Galakty i Magii i Miecz:

8janek8:

Cytat:
SPECJALNE ZDOLNOŚCI

KRASNOLUD:
Q: Czy wykonując rzut kością można dodać 1 do uzyskanego wyniku również w Jaskini Czarownika?
A: Nie. Tę zdolność można wykorzystać jedynie w Jaskini z talii kart Przygód.

MNICH:
Q: Czy podczas walki (zwykłej) można dodawać do Siły inne punkty Mocy niż te wynikające z karty Poszukiwacza (Moc:3)?
A: Nie. Wartość Siły i Mocy oznacza wartość wydrukowaną na karcie Poszukiwacza. Ta sama reguła dotyczy Zaklęcia "Cios psioniczny".

WOJOWNIK:
Q: Czy można rzucać dwiema kośćmi również podczas walki psychicznej?
A: Nie. Wojownik z założenia jest postacią posiadająca zdolności ukierunkowane na Siłę.

ROPUCHA:
Q: Czy będąc zamienionym w Ropuchę można otrzymywać jakiekolwiek Przedmioty, Przyjaciół lub Złoto?
A: Nie. Będąc Ropuchą nie można posiadać żadnych Przedmiotów, Przyjaciół, ani Złota.



Tura
Spotkania
Spotkanie innego Poszukiwacza

Q: Jeżeli gracz postanowi spotkać innego Poszukiwacza znajdującego się na obszarze Pustyni, czy traci 1 punkt życia (co wynika z instrukcji obszaru)?

A: Nie. Jeżeli gracz postanowi spotkać innego Poszukiwacza nie odwołuje się do instrukcji wynikającej z danego obszaru (Patrz: „Kolejność Działań” na stronie 24). Nie rozpatruje również znajdujących się tam kart (Patrz „Spotkania” na stronie 9). Wyjątek stanowią karty nie posiadające numeru spotkania (np. Zaklęcie Uroku).



Kufir:

Cytat:
Q: Czy Zaklęciem Mesmeryzm możemy zabrać innemu poszukiwaczowi Poltegreist'a bądź Klątwe Wiedźmy?
A. Tak możemy, wtedy taki przyjaciel dołącza do nas.


Q: Czy Zaklęciem Mesmeryzm możemy zabrać innemu poszukiwaczowi przyjaciela: zwierzę bądź wskrzeszonego wroga?
A. Tak możemy, wtedy takiego przyjaciela musimy odrzucić na stos kart zużytych.


Q: Czy Wojownik może walczyć jednocześnie Runicznym Mieczem i Świętą Lancą?
A: Tak może, jeżeli tylko charakter mu na to pozwoli.



Cdn.



P.S Proszę Moderatora o przyklejenie tematu.

8janek8 - Wto 16 Gru, 2008

Cytat:

Specjalne Zdolności
Q: Czy Przedmiot/Przyjaciel/Zaklęcie który daje taki efekt, jak Zdolność Specjalna Poszukiwacza (np. Różdżka i Kula Jasnowidzenia dla Wróżki), powodują jakieś dodatkowe działanie?
A: Nie. Efekty w żaden sposób się nie dublują, ani nie wywołują innego działania.


Cytat:

Przyjaciele
Q: Czy jedyny sposób w jaki można stracić Przyjaciół z Numerem Spotkania "1" to ten opisany na ich kracie?
A: Nie. Przede wszystkim Poszukiwacz, który jest w posiadaniu takiego Przyjaciela nie ma możliwości pozbycia się go z własnego wyboru. Przy tym należy się zastosować do zasad w następującej kolejności: 1. Zasada zawarta na karcie Przyjaciela; 2. Zasady wynikające z instrukcji obszaru 2. Zasady zawarte w instrukcji


Cytat:

Talizman
Q: Czy po przegranej walce na obszarze "Doliny Ognia" i utracie Talizmanu można przejść na obszar "Korony Władzy"?
A: Tak. Jeżeli Poszukiwacz stracił Talizman będąc już na obszarze "Doliny Ognia" może przejść na obszar "Korony Władzy". Nie może natomiast powrócić na obszar "Doliny Ognia" do momentu, aż ponownie nie wejdzie w posiadanie Talizmanu.


Dobrze, że Kufir stworzył ten temat - mam nadzieje, że dzięki temu szybciej będziemy mogli się cieszyć FAQ na stronie Galakty.
Zamieszczajcie tu wszystkie przedyskutowane przypadki, które powinny być zamieszczone w FAQ.

Uwagi do zasadności i prawidłowości podanych w tym temacie propozycji do FAQ bardzo proszę zamieszczać z odpowiednim cytatem i przemyślanym uzasadnieniem w temacie: "Uwagi do FAQ Talisman Magia i Miecz".

Kwestie stylu i składni pozostawiam Wydawcy :wink:

8janek8 - Sro 17 Gru, 2008

Cytat:
Tratwa
Q: Czy tratwa wlicza się do limitu przedmiotów Poszukiwacza na czas jej posiadania (od momentu kiedy ją zdobędzie/zbuduje do chwili przeprawienia się przez Rwącą Rzekę)?
A: Tak. Na czas posiadania Tratwy należy uwzględnić ją do limitu posiadanych przedmiotów.

Q: Czy po przegranej walce można stracić posiadaną Tratwę na rzecz innego Poszukiwacza?
A: Tak. Na czas posiadania Tratwy należy ją traktować jak każdy inny Przedmiot.


Za FFG.

8janek8 - Sro 17 Gru, 2008

Cytat:
SPECJALNE ZDOLNOŚCI
Druid

Q: W którym momencie tury można dobrać Zaklęcia w Puszczy?
A: Tuż po zakończeniu ruchu na obszarze Puszczy, zanim zostaną rozpatrzone inne spotkania.


Za FFG.

8janek8 - Pią 19 Gru, 2008

Cytat:
SPECJALNE ZDOLNOŚCI
Zabójca

Q: Czy Poszukiwacz może podjąć próbę zasztyletowania każdej spotkanej istoty?
A: Tak. Poszukiwacz może próbować zasztyletować każdą istotę która atakuje przy pomocy Siły (włącznie z przeciwnikami wynikającymi z obszarów planszy).


Za FFG.

Nemomon - Sob 20 Gru, 2008

Kod:
Q: Czy stając na obszarze Wioski albo Miasta, Poszukiwacz musi coś zrobić na tych obszarach?
A: Tak, za każdym razem, gdy Poszukiwacz trafi na któreś z tych pól, musi odwiedzić przynajmniej jedną możliwą osobę. Jeżeli Poszukiwacz nie posiada złota lub nie chce odwiedzić wszelkiego rodzaju sprzedawców, to musi odwiedzić Mistyka (w Wiosce) lub Czarodziejkę (w Mieście).


Za Talisman Island.

ERRATA Ghoul:

Kod:
Jeżeli pokonasz innego Poszukiwacza w walce psychicznej i zdecydujesz się odebrać mu 1 punkt Życia, otrzymujesz 1 punkt Życia.


Za. Talisman Island

Kufir - Nie 21 Gru, 2008

Nemomon napisał/a:
Kod:
Q: Czy stając na obszarze Wioski albo Miasta, Poszukiwacz musi coś zrobić na tych obszarach?
A: Tak, za każdym razem, gdy Poszukiwacz trafi na któreś z tych pól, musi odwiedzić przynajmniej jedną możliwą osobę. Jeżeli Poszukiwacz nie posiada złota lub nie chce odwiedzić wszelkiego rodzaju sprzedawców, to musi odwiedzić Mistyka (w Wiosce) lub Czarodziejkę (w Mieście).


Za Talisman Island.


VETO!!!

Katiusha - Nie 21 Gru, 2008

Nemomon napisał/a:
Kod:
Q: Czy stając na obszarze Wioski albo Miasta, Poszukiwacz musi coś zrobić na tych obszarach?
A: Tak, za każdym razem, gdy Poszukiwacz trafi na któreś z tych pól, musi odwiedzić przynajmniej jedną możliwą osobę. Jeżeli Poszukiwacz nie posiada złota lub nie chce odwiedzić wszelkiego rodzaju sprzedawców, to musi odwiedzić Mistyka (w Wiosce) lub Czarodziejkę (w Mieście).


Za Talisman Island.


Również VETO

Bezsensowna zmiana DOBREGO przepisu na ZŁY. :?

8janek8 - Nie 21 Gru, 2008

Robi się delkikatnie mówiąc bałagan.

Poproszę moderatora o przesunięcie wpisów nie zawierających jedynie proponowanych pytań do FAQ do tematu "Uwagi do FAQ Talisman Magia i Miecz"

Katiusha - Nie 21 Gru, 2008

8janek8 napisał/a:
Robi się delkikatnie mówiąc bałagan.

Poproszę moderatora o przesunięcie wpisów nie zawierających jedynie proponowanych pytań do FAQ do tematu "Uwagi do FAQ Talisman Magia i Miecz"


A co to ma być? Bo ktos ma inne zdanie to ma sie jego wypowiedz usuwać?

Moja propozycja, to taka jak jest teraz napisane na planszy czyli MOŻE, a nie musi. :P

Czyli aby zostało po staremu tak jak było ZAWSZE i w każdym wydaniu MiMa.

Nemomon - Nie 21 Gru, 2008

Od dyskusji nad FAQiem mamy osobny temat.
8janek8 - Nie 21 Gru, 2008

Już się nie wtrącam.
Z Magią i Miecz od 20 lat był bałagan w zasadach i nie zmienią tego osoby, którym to nie przeszkadza.

The end

Katiusha - Nie 21 Gru, 2008

Nemomon napisał/a:
Od dyskusji nad FAQiem mamy osobny temat.


No dobra, ale jak ktos wstawia propozycje do FAQ wcale jeszcze nie ustaloną i zaakceptowaną przez wszystkich w temacie dyskusyjnym to co to jest?

Tutaj powinny byc propozycje wpisywane za którymi są wszyscy, a nie część i jeszcze nie ma być wolno zaprotestować tej drugiej części osób które sie z tym nie zgadzaja tylko maja byc ich wpisy skasowane... Tak? :?

8janek8 - Nie 21 Gru, 2008

Nie rozumiemy się. Chciałem tylko, aby w temacie "FAQ..." były wstawiane same propozycje, które byłyby zmieniane, jeżeli uznano by je za błędne, ale wszystkie tego typu uwagi miałyby być zamieszczane w temacie "Uwagi do FAQ..." aby tutaj znajdował się tylko przejrzysta lista propozycji Q&A do FAQ, nie "zaśmiecona" licznymi uwagami.

Przepraszam, jeśli ktoś inaczej zinterpretował moje intencje. Jednak podtrzymuje, że nie uda nam się stworzyć FAQ poprzez forum, bo nigdy nie dojdziemy do porozumienia, a co za tym idzie nigdy profesjonalny FAQ nie powstanie.
Zastanawiam się, czy jest w ogóle szansa w przyszłości na jego publikacje
Moją propozycję podałem w temacie "Uwagi do FAQ..." :(

Nemomon - Nie 21 Gru, 2008

Katiusha napisał/a:
No dobra, ale jak ktos wstawia propozycje do FAQ wcale jeszcze nie ustaloną i zaakceptowaną przez wszystkich w temacie dyskusyjnym to co to jest?

Tutaj powinny byc propozycje wpisywane za którymi są wszyscy, a nie część i jeszcze nie ma być wolno zaprotestować tej drugiej części osób które sie z tym nie zgadzaja tylko maja byc ich wpisy skasowane... Tak? :?


Mea Culpa, masz rację. Wydawało mi się, ze skoro Janek w tamtym temacie zwrócił mi przedwczoraj uwagę, że błąd, a nikt jakoś nie biegł dyskutować propozycji, to myślałem, że wszyscy się zgadzają. Chciałbym zauważyć, że sugestia błędu padła przedwczoraj a poprawiłem go wczoraj. Faktem także jest, że forum Galakty żyje tylko i wyłącznie dzięki Talizmanowi oraz, że co jak co, ale osoby piszące tutaj są dosyć często w ciągu dnia aktywne.

Aczkolwiek masz rację, nie powinienem uważać, czy jakaś kwestia jest przedyskutowana czy nie, tylko się zapytać wprost o to.

admin - Nie 21 Gru, 2008

Został zmieniony tytuł temtu na "Propozycja....", aby było jasne, że to jest nieoficjalny FAQ i pojawiają sie tutaj także tylko propozycje.
Nemomon - Sro 07 Sty, 2009

W mym pierwszym poście w tym temacie dodałem:

ERRATA Ghoul:

Kod:
Jeżeli pokonasz innego Poszukiwacza w walce psychicznej i zdecydujesz się odebrać mu 1 punkt Życia, otrzymujesz 1 punkt Życia.


Za. Talisman Island

8janek8 - Czw 15 Sty, 2009

Errata Najemnik (Przyjaciel):

Oryginalna treść karty:
"If you want the Mercenary as your Follower, pay 1 gold. If not, he waits here for a character willing to pay him. While he is your Follower he will add 3 to your Strength in battle until the end of the turn provided you pay 1 gold. You may only pay 1 gold once per turn."

Jest: "Jako Przyjaciel, najemnik dodaje 3 punkty do twojej Siły (na czas 1 tury) za każdym razem, kiedy zapłacisz mu 1 sztukę złota."
Powinno być: "Płacąc 1 sztukę złota Najemnik do końca tury będzie dodawał 3 punkty do twojej Siły podczas walki."

Nemomon - Pon 19 Sty, 2009

Ufff, w końcu mój net znów działa..

Anyway, dodam tylko, że jeżeli jakimś sposobem (np. Mesmeryzmem) inny Poszukiwacz przejmie Najemnika, to musi zapłacić 1MZ za przyłączenie go do siebie. Innymi słowy, nie może rzucić Mesmeryzmu na Najemnika nie mając Złota.

maxus32 - Pią 23 Sty, 2009
Temat postu: Apropo FAQ
Co tam panowie szlachta słychać i droga Galakto w sprawie oficjalnego FAQ do MiM Talisman PL. Czy już coś wiadomo apropo tego kiedy FAQ ujrzy światło dzinne ?
Nemomon - Pią 23 Sty, 2009

Well, myślę, że nie wcześniej niż oficjalny FAQ z FFG. Dopiero potem się go przetłumaczy oraz wyda po naszemu, może nawet dodając polski akcent ze błędnym lub niejasnym przetłumaczeniem. Potem trza będzie usiąść i ewentualnie poskładać to, co się pojawiło w dwu FAQ tematach na Galakcie w jedną i sensowną całość.. Ale jak mówiłem, nie spodziewam się polskiego FAQa wcześniej niźli FFG zrobi swój oraz póki go nie dodadzą (ewentualnie) do następnego dodatku do Talismana. Jeżeli miałby więc występować on w wersji papierowej, to najwcześniej koło grudnia może.. (kiedy ewentualnie wyszedłby następny po Reaperze dodatek - pół roku, to pół roku). W wersji .pdf może koło czerwca czy maja.. (kiedy teoretycznie FFG wyda swój nastęny dodatek). Ale nie traktuj mych słów obligatoryjnie, są one tylko słowami laika.
Nemomon - Nie 01 Lut, 2009

Dzisiaj podczas gry z Soultakerem w MiMa wynikły pewne sytuacje:

Cytat:
Q: Druid mając Charakter Dobry Modli się na Kapliczce. Tura przeciwnika, który wyciąga Złowrogą Ciemność. Druid nie chce tracić tury, więc zmienia Charakter na Zły. Czy Druid traci Życie z powodu stania na Kapliczce? Również, czy ?

A: Nie, wszelkie efekty obszarów brane są pod uwagę tylko wtedy, gdy Poszukiwacz na nich stanie i je bada. Jeżeli cokolwiek się zmieni podczas tury innego gracza, nie wpływa to już na poprzedniego Poszukiwacza, który z różnych przyczyn znajduje się teraz w sytuacji niezgodnej z Zasadami, np. Poszukiwacz stojący na Pustyni z Butelką Wody nie traci punktu Życia, gdy jakiś Poszukiwacz zabierze mu ją podczas swego ataku - tura badania obszaru się skończyła. Dodatkowo, Zły Poszukiwacz może stanąć na Kapliczce nie tracąc punktu Życia, jeżeli zdecyduje się zaatakować innego, znajdującego się na tym obszarze Poszukiwacza.


Cytat:
Q: Czy muszę badać karty, które znajdują się na obszarze, na którym kładę nowo wylosowanego Poszukiwacza (na jego Obszarze Startowym)?

A: Nie, gdy Twój poprzedni Poszukiwacz umarł i po wylosowaniu nowego kładziesz go na Obszarze Startowym, to nie badasz w tym ruchu niczego, co aktualnie się tam znajduje. Dopiero pierwszy powrót na ten obszar zmusza do zbadania wszystkich kart, pokonania znajdujących się tam Wrogów, zbadania Nieznajomych oraz ewentualnie do wzięcia znajdujących się tam Przedmiotów, przyjaciół oraz Złota.

8janek8 - Nie 01 Lut, 2009

Wszystko OK, ale to można wywnioskować z samej instrukcji gry. Obawiam się, że jeśli miałyby zostać umieszczone w FAQ wszystkie tego typu pozycje, to byłby on o wiele za bardzo rozbudowany. Tylko sugestia ;)
Nemomon - Nie 01 Lut, 2009

Well Przyjacielu, lepiej rozbudowany FAQ, do którego zajrzysz raz na jakiś spory czas i masz szansę, że znajdziesz odpowiedź na swe pytanie, niźli krótki jak instrukcja, po lekturze którego wciąż będziesz miał pytania.. :)

Niemniej co do drugiego, może on się wydawać głupim, ale w czasie gry oraz nagromadzenia emocji może się zdarzyć, że ktoś zapomni o tym i nowy Poszukiwacz będzie zmuszony walczyć z Wrogiem.

8janek8 - Nie 01 Lut, 2009

Może faktycznie duży FAQ byłby dobrym rozwiązaniem, o ile będzie on przejrzysty , tak aby łatwo można było znaleź nurtujące pytanie.
Tak czy siak, myślę, że warto niektóre propozycje skonfrontować z instrukcją, bo może ona jednoznacznie rozwiązywać problem.
Przyznam się, że z lenistwa nie chce mi się teraz szukać odpowiedzi na powyższe Twoje pytania, ale pamiętam że większość jest w instrukcji :)

Nemomon - Nie 01 Lut, 2009

Cóż, powiem, ze sam jestem z lekka leniwy, wolę napisać pytanie i odpowiedź na nie, niźli wertować instrukcję. Aczkolwiek Instrukcja ma to do siebie, że jak się ją czyta, to trza trochę myśleć i niektóre zasady tam wypisane nie brać dosłownie, tylko bardziej jako przykłady. Jeżeli np. jest napisane, że nie możesz rzucić Zawładnięcia i przejąć Runicznego Miecza, bo aktualnie jesteś Dobry, to to się tyczy do wielu innych sytuacji, nawet czasami do kart Przygód, że nie możesz wykonać jakiejś akcji, bo powiedzmy Charakter nam zabrania. Niestety instrukcja jest napisana tak, że oczywiście można znaleźć w niej odpowiedzi na sporo pytań, tylko, że czasami odpowiedź jest ukryta, trzeba do niej dojść na myślenie oraz logikę. Z doświadczenia wiemy, że "zastanawianie się nad zasadami gry", by nikogo nie urazić, nie zawsze jest mocną stroną graczy - oni chcą jasnych i klarownych odpowiedzi - "Tak!" lub "Nie!" - nie chcą się zastanawiać nad tym, co instrukcja chciała przekazać w kilku rozrzuconych akapitach. Dlatego też optuję za większym FAQiem, lepiej niźli zawiera parę więcej pytań i odpowiedzi, ale od osób, które z MiMem mają styczność od lat niźli raczej początkujący gracze, którzy nie mają jeszcze opanowanych pewnych skrótów myślowych, kombinacji, wspólnych zależności kart między sobą &c. A na większym FAQu nikt nie straci, tylko gracze zyskają.
8janek8 - Czw 05 Lut, 2009

Ruszają prace nad oficjalnym FAQ w FFG http://new.fantasyflightg...d=1&efidt=58548
Część problemów została poruszona jedynie na polskich forach. Jak już zorganizują odpowiednie miejsce do zgłaszania Pytań to można je będzie tam zgłaszać (o ile nie wynikają z błędów w tłumaczeniu).

Nemomon - Czw 05 Lut, 2009

Szkoda tylko, że zabiera się za niego osoba, która nie ma zielonego pojęcia o Talismanie >_< Ale na bezrybiu i rak ryba... Może w końcu popełnię ten błąd i się zarejestruję na FFG... Kiedyś trza....
8janek8 - Czw 05 Lut, 2009

Myślałem że ludzie TalismanIsland będą nad tym trzymali piecze, kto wie...
8janek8 - Wto 10 Lut, 2009

Zastanawia mnie dlaczego Galakta wprowadziła własne interpretacje gry:

Oryginalna treść Zaklęcia "Przypadek":

Cast on any character at any time. He rolls to determine the effect on him:

1: Become a Toad for 3 Turns

2: Lose Strength*

3: Lose Craft*

4: Lose all gold

5: Gain 1 Strength

6: Gain 1 Life

*All but Strength and Craft values and those gained from Followers and Objects.

czyli przy wyrzuceniu 2) lub 3) tracimy wszystkie żetony Siły lub Mocy. Dlaczego w polskiej wersji tracimy jedynie po 1 punkcie?

Nemomon - Wto 10 Lut, 2009

Przypomnij sobie zaklęcie "Hex" (nasz "Urok"), który w oryginale ma, że stoi przez trzy rundy, a u nas przez trzy tury...
8janek8 - Wto 10 Lut, 2009

W tej sytuacji czasami się wybronili dopisując "tury każdego gracza" (przy Zaklęciu "Urok" tego zabrakło). Błędnie zmienili tłumaczenie słowa "runda" na "tura". Ale co do Zaklęcia "Przypadku" nie widzę żadnego wytłumaczenia.

Errata droga Galakto! Proponuje trochę się zebrać i zaktualizować ją na stronie. A zapewniam, że jeszcze kilka błędów na pewno wyjdzie...

Nemomon - Sro 11 Lut, 2009

Przecież wiesz sam ;) . Polski tłumacz starego MiMa, zamiast przetłumaczysz Random z dwójki, przetłumaczył z trójki, podobnie jak nasz aktualny ;) .


Sandman - Sro 11 Lut, 2009

Grał ktoś, że przypadek odbiera wszystkie punkty siły/mocy? Czy nie czyni to gry zbyt losowej (która to przecież i tak jest mega zależna od szczęścia)? Szczególnie przy grze bez Reapera, bo w sumie z nim już tak często przypadki nie latają (przy grze w samą podstawkę przypadki to aż 8,3%, czarów, na dodatek zazwyczaj talia czarów przynajmniej 2 razy przeleci w ciągu gry na 5-6 osób, przy Reaperze to już tylko 3,7% czarów, zazwyczaj nie powtarzających się).

Także myśle, że jeśli już grać według oryginalnego angielskiego zaklęcia to tylko z dodatkiem.

bednarz - Pon 08 Cze, 2009
Temat postu: oficjalny FAQ??
kiedy mozna sie spodziewc oficjalnego FAQ?? na stronie jest on w przygotowaniu odkąd Talizman pojawił sie w sprzedaży!
Nemomon - Pon 08 Cze, 2009

Nad FAQ-iem pracowały trzy osoby:

- John Goodenough (twórca nowego Talismana)
- Elliott Eastoe (FAQ mage)
- Jon New (największy nerd Talismana ;) (sorry Jon... :r))

FAQ już został zakończony jakiś czas temu oraz podesłany do FFG do akceptacji. Myślę, iż do końca czerwca się on pojawi.

maxus32 - Wto 26 Sty, 2010
Temat postu: Co tam z FAQ-em Panie ;-)
No to jak tam panowie szlachta wygląda ostateczna wersja FAQ-a ;-) do MiM, bo jakoś ślad po nim zaginął. Coś wiadomo kiedy konkretnie go zobaczymy ?
Nemomon - Wto 26 Sty, 2010

Prace nad nim wciąż trwają, ale są przerywane pracami nad komercyjnymi grami, które, jak sami rozumiecie, są lekko ważniejsze.
maxus32 - Pią 14 Sty, 2011

No i mamy 14.01.2011 roku a FAQ do MiM Talizman jak nie widać tak nie widać. Tak naprawdę to tracę nadzieje że ten projekt ujrzy jescze światło dzienne. Minęły już dwa lata kiedy zadałem pierwszy raz pytanie o FAQ i myślę że FAQ pokazał nam...."środkowy palec"
Nemomon - Pią 14 Sty, 2011

FAQ jest przygotowany, nawet w poprzednim tygodniu robiłem jego finalną korektę. Zapewniam, że na dniach się on pojawi.
maxus32 - Pią 14 Sty, 2011

Nemomon ...TRZYMAM CIE ZA SŁOWO !....;-)

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group