galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Horror w Arkham - Dodatki nieoficjalne zrobione przez fanów

Neuron - Wto 10 Mar, 2009
Temat postu: Dodatki nieoficjalne zrobione przez fanów
Witam :)

Na początek chciałbym podziękować misterowi poooq, który zamieścił w dziale "Przydatne linki" ten oto link do rozbudowanego edytora gry: http://www.sfu.ca/~cjenning/eons/index.html

Rewelacja. Proponuję, żeby w tym miejscu zamieszczać linki do stworzonych przez siebie dodatków z pomocą tego edytora (tu raczej się ich nie zamieści - po skonwertowaniu przez program do wersji drukowanej w *png przykładowa karta badacza zajmuje ok. 9 mega).

Nie licząc zamieszczanych, samodzielnie stworzonych i polskich dodatków, proponuję też zamieszczać w tym miejscu linki do fanowskich dodatków zagranicznych. Ja już jeden wygrzebałem. Oto on: https://sites.google.com/site/cultofthegoldenscarab/Home

Sporo się dzieje w świecie Lovecrafta, jak widać... :)

poooq - Sro 11 Mar, 2009

http://hubpages.com/hub/1...r-Arkham-Horror
kilka potworków z anime "Helsing"
http://hubpages.com/hub/7...r-Arkham-Horror
oraz badacze z podobnego źródła.
Graficznie odbiega od kart oryginalnych, bardziej spodobają się miłośnikom japońskiej kreski. A grafiki z poprzedniego posta Neurona świetne.

Neuron - Sro 11 Mar, 2009

Mnóstwo skarbów na głównej stronce:

http://new.fantasyflightg...fid=113&efcid=1

Zapewne trzeba być zarejestrowanym aby je ściągnąć w wersji do druku...

8janek8 - Sro 11 Mar, 2009

Oto skrócona instrukcja mojego autorstwa + pomocna karta gry:
http://rapidshare.com/fil.../AH_8janek8.zip
Dodaje też czcionkę, której może brakować: http://rapidshare.com/files/208334433/MTCORSVA.zip
Postaram się przekonwerotać te dokumenty do formatu pdf.

Ajgor - Pią 13 Mar, 2009

Mam nadzieję że "8janek8" się nie pogniewa. :)
Wszystko w jednym + pdf.

http://www.adp.wroc.pl/Aj...rta_P_Instr.zip

8janek8 - Pią 13 Mar, 2009

Wręcz przeciwnie :)
All in 1 ;)

poooq - Pon 16 Mar, 2009

Nieoficjalny dodatek"At the Mountains of Madness" w języku angielskim:
"W Górach Szaleństwa"

Nieoficjalny dodatek "Antarcitc Expedition" (ang):
"Ekspedycja Arktyczna"

Mniejsza plansza na stolik śniadaniowy (ang):
mniejsza plansza

Grupka REALNYCH badaczy (ang):
część 1
część 2

Karta faz (ang).
karta

Analiza prawdopodobieństwa otwarcia się bram i pojawiania się wskazówek w poszczególnych lokacjach Arkham (eng.)
tabela analiz



Wszystkie materiały pochodzą z nieprzeniknionych głębin BGG.

poooq - Czw 09 Kwi, 2009

Z okazji zbliżających się świąt mały prezent: dwanaście kart spotkań z dodatku "CotGS PL", spakowane rar'em, otwierane w aplikacji Strange Eons. Smacznych jajek (skarabeuszy).
poooq - Nie 10 Maj, 2009

Mam pytanie: jakie znacie książki które tematycznie lub skojarzeniowo mogłyby się wiązać z poszczególnymi Innymi Światami z gry? I byłyby wydane przed 1920 rokiem? Chodzi mi o takie skojarzenia jak np: Little Nemo in Slumberland do Krainy snów. Mam pomysł na pewien zestaw nowych przedmiotów, służących do pieczętowania bram do określonych wymiarów.
Cyryl15 - Nie 10 Maj, 2009

Witam,
Oto moje propozycje:
1. R'Lyeh = "Atlantis and Lost Lemuria" W. Scott-Elliot (1920)
To z tej książki H.P.L zaczerpnąl nazwę R'Lyeh. To podwodne miasto, w którym spoczywa uśpiony Cthulhu nie jest niczym innym niż Atlantydą, o której pisał też Platon. (Źródło: Zew Cthulhu H.P.L)
2. Płaskowyż Leng = "Celephais" H.P. Lovecraft (1920)
Tytuł opowiadania, w którym po raz pierwszy występuje nazwa Leng moim zdaniem doskonale może być nazwą księgi. Autor umieszcza to przerażające miejsce niedaleko Kadath - miasta z Krainy Snów. (Źródło: Celephais H.P.L)
3. Inny wymiar = "Złota gałąź" J.G. Frazer (I wyd. 1890 i późniejsze)
Sztandarowe dzieło antropologii, kompendium wierzeń, przesądów i mitów na które wielokrotnie powołuje się w swych utworach Lovecraft. W kilku rozdziałach można odnaleźć wzmianki o "innych miejscach" i "siedzibach starych bóstw" więc nada się jak ulał.
4. Yuggoth = "Ukryta planeta" F. Akeley (1923)
Obszerne wzmianki w "Szepczącym w ciemności" Lovecrafta. Yuggoth to nie odkryta do tej pory planeta w naszym układzie słonecznym zasiedlona przez inteligentne polipy.
5. Miasta Wielkie Rasy = "Unaussprechlichen Kulten" von Juntz (I wyd 17 wiek i późniejsze)
"Cień spoza czasu" H.P.L to długie opowiadanie w całości poświęcone temu dziwnemu miastu i jego mieszkańcom. Mowa o nim także w Necronomiconie i Manuskrypatach Pnakotycznych.
6. Otchłań = "Księga Eibonu" autor nieznany (15-16 w ?)
Księga wymyślona przez R. Blocha kontynuatora prac H.P.L. Opisuje sposoby otwarcia a także zamknięcia bram piekieł (czyli Otchłani). Można ja też zobaczyć w doskonałym horrorze "Beyond" (polski tytuł "7 bram piekieł").
To by było na tyle. Wyrazy uznania dla inicjatywy, niestety mój angielski jest zbyt słaby bym się pokusił o tłumaczenie, jednak jak by co to pomogę w miarę możliwości.

poooq - Nie 10 Maj, 2009

Duże dzięki.
Cały pomysł polega na stworzeniu przedmiotów powszechnych: ksiąg (które zwykle są unikatowe), ma to pokazać, że popularne przedmioty codziennego użytku, ogólnie dostępne w sklepach czy księgarniach też mogą pomóc w eksploracji mitów. Mechanicznie księgi dodawałyby kostkę do testów umiejętności w wybranym Innym Świecie i/lub pozwalałyby na zapieczętowanie bramy do tego wymiaru bez potrzeby wydawania wskazówek (karta zostałaby odrzucona). Z drugiej strony taki przedmiot byłby raczej tani, więc nie może być zbyt potężny, żeby nie zakłócić równowagi w grze.

Cyryl15 - Nie 10 Maj, 2009

Hmmm. Rozumiem twoją koncepcję, aczkolwiek nie do końca mnie ona przekonuje. Przedmioty - księgi, zaklęcia i inne rzeczy pomagające zapieczętować bramę wyobrażam sobie jako potężne artefakty, których nie można kupić w pierwszym lepszym sklepie ze starociami. Z samego założenia są przedmiotami unikatowymi a nie powszechnymi. Ale cóż każdy pomysł jest dobry. Ja, przyznam się także mam pomysł na mały dodatek. Jestem wielkim fanem serialu "Z archiwum X" i fajnie by było gdyby można było popełnić mały anachronizm i wcielić się w postacie Muldera i Scully jako Badaczy z lat 20. Wyobrażam to sobie tak: kwatera główna FBI otrzymuje informacje o niepokojących i dziwnych incydentach w Arkham (makabryczne morderstwa, tajemnicze zniknięcia) wysyła więc parę swoich agentów do rozwiązania sprawy. Jak będę miał trochę czasu to spróbuję coś stworzyć przy pomocy edytora Strange Eons (jest naprawdę fajny).
Bryndzollo - Nie 10 Maj, 2009

Cytat:
Yuggoth = "Ukryta planeta" F. Akeley (1923)
Obszerne wzmianki w "Szepczącym w ciemności" Lovecrafta. Yuggoth to nie odkryta do tej pory planeta w naszym układzie słonecznym zasiedlona przez inteligentne polipy.
Lovecraft swoje opowiadania w dużej mierze opierał na rzeczywistości. stąd tez Yugoth - planeta skąd wywodzą się Mi-Go , (a nie polipy) to tak naprawdę Pluton (który jest planetoidą). HPL inspirację do opowiadania zaczerpnął z odkrycia Plutona co miało miejsce w 1930, zresztą sama akcja "Szepczącego w ciemności" rozgrywa się u schyłku lat 20 XX w. a przeżycia głównego bohatera wieńczy okoliczność, że oto Yugoth został odkryty i nazawny Plutonem :)

Cytat:
Miasta Wielkie Rasy = "Unaussprechlichen Kulten" von Juntz (I wyd 17 wiek i późniejsze)
Tak naprawdę i von Juntza i tę księgę wymyślił Robert E. Howard, którego Lovecraft był przyjacielem. HPL włączał do swych opowiadań pomysły innych pisarzy, w ten sposób rodziła sie Mitologia Cthulhu. Sam Lovecraft jest odpowiedzialny za wymyślenie Necronomiconu i Pnakotycznych Manuskryptów, natomiast Clark Asthon Smith jest odpwowiedzialny za Liber Ivonis, a August Derleth za Cultes des Goules.
poooq - Nie 10 Maj, 2009

Chodzi mi o książki i opracowania które istnieją realnie, takie które można znaleźć w księgarni... Takie klimatyczne nawiązanie do rzeczywistości. Na kartach chciałem umieścić oryginalne okładki amerykańskich wydań z okolic lat 20. Fajnie byłoby w grze użyć książki o której wiesz, że stoi u ciebie na półce...
Bryndzollo - Nie 10 Maj, 2009

Owszem, pomysł przedni i wart żeby go zrealizować :D Chciałem tylko uzupełnić powyższe wyliczenie książek, akurat Lovecrafta bardzo sobie cenie i cos tam wiem na ten temat.
8janek8 - Pon 11 Maj, 2009

Cyryl15 napisał/a:
Jestem wielkim fanem serialu "Z archiwum X" i fajnie by było gdyby można było popełnić mały anachronizm i wcielić się w postacie Muldera i Scully jako Badaczy z lat 20.

No to jest nas 2 :)
Masz tutaj coś na zachętę (o ile jeszcze tego nie znalazłeś):

http://www.boardgamegeek.com/filepage/27405
http://www.boardgamegeek.com/filepage/27406

poooq - Pon 11 Maj, 2009

Scully i Mulder sprawdziliby się doskonale, ale chyba warto je bardziej wystylizować na lata 20. W serialu tym przewinęło się jeszcze kilka ciekawych postaci: trzech geeków z redakcji "Wolnego strzelca" oraz pisarz- detektyw który też momentami pojawiał się w innym serialu Cartera: "Millenium". Razem z jego bohaterem, Frankiem Blackiem, grupa ta stanowi bogate źródło inspiracji. Wydaje mi się, że był jakiś alternatywny odcinek, który przedstawiał śledztwo w jakimś wcześniejszym okresie niż główny wątek.
Również serial "Twin Peaks" można wykorzystać jako studnie pomysłów na badaczy czy karty mitów: pogłoska "Kto zabił Laurę Palmer?" Cały problem w tym, żeby utrzymać klimat opowiadań HPL.

8janek8 - Pon 11 Maj, 2009

poooq napisał/a:
Wydaje mi się, że był jakiś alternatywny odcinek, który przedstawiał śledztwo w jakimś wcześniejszym okresie niż główny wątek.

Odcinek "Triangle", którego akcja toczyła się głównie na statku przejętym przez nazistów, czyli trochę "późno" jak na AH. Ale niektóre sprawy podchodziły pod klimat gry.

Sorry za OT.

Cyryl15 - Pon 11 Maj, 2009

Wielkie dzięki za linki, miło wiedzieć że są też inni miłośnicy nawiedzonych agentów. Jak sądzę Mulder z jego wiarą w zjawiska nadprzyrodzone i Obcych doskonale by się w Arkham odnalazł, a Scully mogła by jak zwykle wszystko negować z naukowego punktu widzenia. Te ich cechy można by wykorzystać przy określaniu specjalnych zdolności (Wiara kontra Nauka). Zgadzam się z Pooqiem, że postacie musiałyby oczywiście pasować do epoki, w której dzieje sie akcja opowiadań H.P.L. Zresztą FBI założono około roku 1908 więc mogliby już spokojnie działać, wyposażeni w taki sprzęt jaki wówczas był dostępny. Można więc stworzyć nie tylko karty postaci ale także karty przedmiotów powszechnych, karty miejsc i zdarzeń tak żeby zbudować jakiś sensowny scenariusz. Wzmianki o agentach rządowych i federalnych można też odnaleźć w opowiadaniu "Widmo nad Insmouth" gdzie przybywają zaalarmowani niepokojącym sprawozdaniem głównego bohatera. Jednym słowem wszelkie propozycje i sugestie mile widziane i pamiętajcie Trust No One!!!
poooq - Sro 13 Maj, 2009

No to ruszam z kolejną inicjatywą:
zauważyłem, że elementem najbardziej "zużywającym" się podczas rozgrywek w "AH" są karty spotkań, i nie chodzi mi tu bynajmniej o wycieranie się farby drukarskiej... Po kilkunastu grach zapoznajemy się z wydarzeniami niezależnymi, zaczynają się one powtarzać, nie ma efektu zaskoczenia... Dlatego rzucam hasło: wymyślamy własne eventy! Na pewno każdy coś tam sobie w głowie myśli, wyobraża spotkania w Nienazwanym albo Banku Arkham... Podzielcie się własnymi, autorskimi pomysłami, jak zbierze się ich trochę, upchnie się je na karty i udostępni do druku... Z doświadczenia przy Złotym Skarabeuszu wiem, że wspólna, kolektywna inwencja jest o wiele skuteczniejsza, niż jednoosobowa dłubanina...
I jak się wam podoba taki projekt?

poooq - Czw 14 Maj, 2009

Jak na razie odzew jest marny, ale nic to, na zachętę udostępniam komplet 36 przetłumaczonych kart spotkań z dodatku "CotGS PL". Jako pliki .eon oczywiście. Żeby je drukować musimy zainstalować sobie programik Strange Eons. Następne w kolejności będą karty sprzymierzeńców, dnia/nocy oraz Przedmiotów z Wystawy. Życzę miłej zabawy, mocnych nerwów i czekam na Wasze opinie...

spotkania w Arkham
karty dnia/nocy
sprzymierzeńcy
przedmioty z Wystawy
przedmioty powszechne
przedmioty unikatowe
umiejętności

edit:
Kilka dni temu, bodajże na stronie FFG, znalazłem projekt dwóch kart "mechanicznych": twardego błogosławieństwa i przekleństwa. Polegało to na tym, że przy błogosławieństwie każdy sukces na kościach był liczony podwójnie, przy klątwie, na odwrót, trzeba było wyrzucić dwa sukcesy na kościach żeby osiągnąć jeden sukces w grze. Co myślicie o takich rewolucjach? Skąd można by było otrzymać takie "dary"? Jak je nazwać?

sirafin - Pią 15 Maj, 2009

poooq napisał/a:
edit:
Kilka dni temu, bodajże na stronie FFG, znalazłem projekt dwóch kart "mechanicznych": twardego błogosławieństwa i przekleństwa. Polegało to na tym, że przy błogosławieństwie każdy sukces na kościach był liczony podwójnie, przy klątwie, na odwrót, trzeba było wyrzucić dwa sukcesy na kościach żeby osiągnąć jeden sukces w grze. Co myślicie o takich rewolucjach? Skąd można by było otrzymać takie "dary"? Jak je nazwać?
Diablo mocne karty :? Taka klątwa to niemalże wyłączenie badacza z gry. Rewolucje to dobra rzecz i na pewno znajdą się fani wprowadzenia takich siekier do rozgrywki, jednak ekstremalne rozwiązania powinny mieć moim zdaniem jakieś mocne ograniczenia, żeby nie postawić rozgrywki na głowie. Takie karty błogosławieństwa/przekleństwa na pewno nie powinny się trafić w taliach Dzielnic bo pojawiałyby się za często, powinny być ograniczone liczbowo (jak Znaki Starszych Bogów), tak że najlepsze rozwiązanie to chyba jakaś karta pogłoski.

Pomysł z nowymi kartami Dzielnic mi się podoba, obiecuję że jakieś pomysły podrzucę, jak tylko przysiądę na jakąś dłuższą chwilę, zastanowię i spiszę pomysły ;)

poooq - Pią 15 Maj, 2009

Co do kart "twardego" błogosławieństwa i klątwy: otrzymywałoby się je albo na skutek pobłogosławienia badacza z błogosławieństwem lub przekleństwa postaci przeklętej, czyli w rzeczywistości dwie karty błogosławieństwa lub klątwy wymieniałoby się na jedną "twardą". W fazie utrzymania oczywiście obowiązywałby test, przy rzucie 1 lub 2 karta byłaby odrzucana (traciłoby się oba błogosławieństwa/klątwy). Karta przeciwna również odrzucała by kartę twardą.
Te karty można by było otrzymać tylko na skutek ponownego błogosławieństwa/klątwy. Nie zdarza się to aż tak często, a urozmaiciłoby grę...
W jednej grze, tylko jeden gracz w danym momencie, mógłby być pod takim wpływem.
Twarde karty mogłyby łączyć się z dotychczasowymi (ekstremalne przypadki: każdy sukces przy wyniku 4, 5 i 6 liczy się podwójnie/ żeby osiągnąć 1 sukces potrzebne są dwie 6... trudne, ale możliwe).
Twarde błogosławieństwo ma na razie nazwę "Uświęcenie" a klątwa "Anatema".



Grafiki oczywiście do wymiany...

Cyryl15 - Pią 15 Maj, 2009

Karty do "CotGS PL" są świetne. Z niecierpliwością oczekiwać będę na resztę kart, tak by móc zagrać w dodatek. Widać ogrom włożonej pracy... Wyrazy szacunku naprawdę kawał dobrej roboty. Im więcej AH będzie miało takich graczy jak Pooq tym lepiej system będzie się rozwijał. Ja trochę dłubię przy kartach badaczy (Scully i Mulder), ale brakuje mi ciągle czasu. Jedynie wieczorami a wtedy nie raz "padam na ryj". No ale też się postaram, planuję 2 karty badaczy, karty spotkań, przedmiotów- jednym słowem taki mini dodatek zatytułowany : "Z Archiwum X - Dziwny przypadek Beniamina Marsha".
Jeszcze słowo o technikaliach., Jak drukujesz karty z dodatku "CotGS PL"? To znaczy na zwykłej laserówce (kolor?), jakiego papieru używasz? Chciałbym żeby karty jakościowo były dobre, a o to trudno. Prawdę mówiąc mam kolegę pracującego w drukarni i korci mnie żeby z nim o tym pogadać. Idealnie by było gdyby karty z dodatku nie różniły się zbytnio od tych z podstawki. dam znać jak dowiem się czegoś więcej. W moim dodatku chciałbym w karty wkomponować logo "X" na okładkach kart spotkań, badaczy i tak dalej.

poooq - Sro 20 Maj, 2009

Kolejna porcja zlokalizowanych kart z dodatku "CotGS PL". Dziś są to karty przedmiotów z egipskiej Wystawy .
Pan P - Sro 20 Maj, 2009

Moglbys podac linka do tego programu ?
poooq - Pią 22 Maj, 2009

strona
instalka

Porcja stuffu z CotGS PL:
przedmioty powszechne (i po raz pierwszy: zadania dla badaczy!)
przedmioty unikatowe
umiejętności

A teraz cała czwórka Przedwiecznych mojego projektu:









Uff...

Tei-chan - Sob 23 Maj, 2009

Super zrobieni Ci Jeźdźcy Apokalipsy - brawa dla Poooqa. Przy okazji fajne graficzki z czego pochodzą (zwłaszcza Wojna i Zaraz?).
poooq - Nie 07 Cze, 2009

Cyryl15 napisał/a:
Jak drukujesz karty z dodatku "CotGS PL"?

Po pierwszych próbach: papier półbłyszczący o gramaturze 250 g/m2;, na kolorowej drukarce laserowej drukuje dwie strony osobno, wycinam, sklejam (klej pentela), odpowiednio zaciskam używając brulionu w twardych okładkach oraz nogi fotela na którym siedzę, obcinam rogi karty lub ewentualne nierówności i czarnym markerem pociągam krawędzie: poprawia to wygląd samoróbki i ułatwia odnalezienie nieoficjalnych kart w talii a podczas losowania jest niewidoczne.

Cult of the Golden Scarab PL pdf część pierwsza.
40 mega, ponad sto kart.
Zagubione spotkania (str2-8 )



Smacznego.

A grafiki autorstwa Keitha Thompsona.

Cyryl15 - Sro 10 Cze, 2009

Pooq, nie wiem czy tylko u mnie ale w części 1 strony od 2 do 8 są puste. Nie wiem czy to jakaś pomyłka albo może mi komp szwankuje. Reszta jest O'K i fajnie wygląda, w formacie pdf można też wydrukować sobie te karty profesjonalnie w drukarni - ja mam tak zamiar zrobić.
poooq - Sro 10 Cze, 2009

Wielki PrzeDFieczny wziął wchłonął te osiem stron. Druga wrzutka to właśnie one. Dopatrzyłem się też błędu w rewersach kart przedmiotów unikatowych, jak będę miał chwilkę to poprawię. Dlatego, jak ktoś jeszcze coś wypatrzy, to będę wdzięczny za cynk.
poooq - Czw 06 Sie, 2009

Na stronie Manufaktury udostępniliśmy 8 (!) oryginalnych, autorskich dodatków do AH namierzonych na forum FFG i BGG. Są to: Rising Threat, Rise Of The Servitors, Antarctic Expedition, Living Arkham, Dark Dreams of Dagon, At the Mountains of Madness, The Haunted House i Lost in the Woods.
Po zarejestrowaniu, każdemu badaczowi objawi się ukryty obszar zwany Sekretami Loży Srebrnego Świtu skąd owe perełki można pobrać.
Smacznego.

poooq - Pon 24 Sie, 2009

Najnowszy projekt Manufaktury:





Szczegóły tutaj.

duchU - Pon 24 Sie, 2009

poooq napisał/a:
Najnowszy projekt Manufaktury:

[ ... ]

Szczegóły tutaj.



Od strony fabularnej czy graficznej wygląda to fajnie, ale moim skromnym zdaniem jest niepraktyczne.

Lepiej iść sobie do Kościoła po Błogosławieństwo, które jest tańsze, nie daje negatywnych efektów i nie wymaga karty członkowskiej. Oczywiście ktoś inny może nam je załatwić, a my w tym czasie strzelimy sobie tatuaż, jednak wydaje mi się, że dużo lepszym rozwiązaniem byłoby odwiedzenie Antykwariatu albo Sklepu. Mniejsze koszta i dostaniemy przedmiot, który da nam jakiś bonus i żadnych kar. Ogólnie z tatuażem wychodzimy mniej więcej na zero, jeśli idzie o korzyści, a jego cena jest dosyć kosmiczna. Do tego wszystkiego dochodzi jeszcze fakt, że nie ma za wiele czasu na zwiedzenie połowy (czy nawet większej liczby) lokacji, które chcielibyśmy odwiedzić podczas gry. Albo to albo coś mi w tym wszystkim umyka :D

poooq - Pon 24 Sie, 2009

Fakt, Błogosławieństwo jest bezcenne i o wiele bardziej praktyczne niż tatuaż, ale zwykle w dość krytycznych momentach potrafi się skończyć... Z założenia wszystkie komplikacje związane ze zdobyciem i aktywacją tatuażu, mają pogłębić kooperację, ciężko jest iść do sklepiku, trafić szkic tatuażu, później dostać się do loży i zapłacić za niego z własnej kieszeni, ale kiedy jeden badacz trafi szkic, inny może wspomóc finansowo a trzeci ma członkostwo, sprawa wygląda inaczej. Do tego tatuaże mają uatrakcyjnić opcję członkowską Loży Srebrnego Świtu i wspomóc graczy którzy za nic nie rzucą żadnego zaklęcia, a np. z kart spotkań mogą wylosować sobie w nagrodę jakiś zwój.
duchU - Pon 24 Sie, 2009

poooq napisał/a:
Fakt, Błogosławieństwo jest bezcenne i o wiele bardziej praktyczne niż tatuaż, ale zwykle w dość krytycznych momentach potrafi się skończyć... Z założenia wszystkie komplikacje związane ze zdobyciem i aktywacją tatuażu, mają pogłębić kooperację, ciężko jest iść do sklepiku, trafić szkic tatuażu, później dostać się do loży i zapłacić za niego z własnej kieszeni, ale kiedy jeden badacz trafi szkic, inny może wspomóc finansowo a trzeci ma członkostwo, sprawa wygląda inaczej. Do tego tatuaże mają uatrakcyjnić opcję członkowską Loży Srebrnego Świtu i wspomóc graczy którzy za nic nie rzucą żadnego zaklęcia, a np. z kart spotkań mogą wylosować sobie w nagrodę jakiś zwój.


IMHO są za słabe, żeby aż tylu graczy do tego angażować. Jak dla mnie, powinny dawać jeszcze +1 do danego skilla. Albo nie posiadać skutków ubocznych. W innym wypadku są niewarte środków i czasu, jakie trzeba na nie poświęcić. Ale najlepiej jakby jeszcze ktoś się wypowiedział, co o nich myśli - a dokładnie o ich stronie praktycznej.

poooq - Czw 03 Wrz, 2009

Poprawione tatuaże:



poooq - Pią 11 Wrz, 2009

Na Manufakturze opracowujemy nowe karty, dodające zasadę po zebraniu odpowiednich przedmiotów. Oto dwa przykładowe próbne sety:



Szczegóły tutaj.

buras - Czw 03 Gru, 2009

8janek8 napisał/a:
Oto skrócona instrukcja mojego autorstwa + pomocna karta gry:
http://rapidshare.com/fil.../AH_8janek8.zip
Dodaje też czcionkę, której może brakować: http://rapidshare.com/files/208334433/MTCORSVA.zip
Postaram się przekonwerotać te dokumenty do formatu pdf.

te linki nie dzialają :( czy może ktoś mi podesłać ?? albo już gotowego pdf.??

8janek8 - Czw 03 Gru, 2009

Bite ;) http://rapidshare.com/files/315914444/8janek8.zip
buras - Pią 04 Gru, 2009

8janek8 napisał/a:
Bite ;) http://rapidshare.com/files/315914444/8janek8.zip

Vielen Dank :P

poooq - Czw 17 Gru, 2009

Dzięki Manufakturze, chłopaki z Gangu wracają do miasta, tym razem w postaci Guardiana:



oraz specjalny Gang Token:


zvish - Sro 17 Paź, 2012
Temat postu: Duch Szaleństwa- Herold
W oczekiwaniu na polskie wydanie Innsmouth- dla zabicia czasu oto mój autorski herold do przetestowania :) owocnych rzutów na Wole ;)


beern - Wto 15 Sty, 2013
Temat postu: Prośba o odświeżenie linku
buras napisał/a:
8janek8 napisał/a:
Bite ;) http://rapidshare.com/files/315914444/8janek8.zip

Vielen Dank :P


Witam,
Mam ogromną prośbę o odświeżenie linku lub informację gdzie mogę pobrać skróconą instrukcję + pomocną kartę gry.
W końcu po kilku latach może zagram w tę grę :)
Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc :)

espanoles - Wto 29 Sty, 2013

witam mam takie pytanie odnośnie tych tatuaży.Czy aktywacja sama w sobie to tylko zrobienie tatuażu i nic sie nie dzieje?Jak to jest dokładnie z tym dzikim sukcesem bo dla mnie to nie jest takie dobre skoro jak zamienie 5 i 6 na sukces podwójny np.3 to jest spore ryzyko a na dokładke mam minus w postaci zmniejszenia na stałe tej drugiej umiejętności.Chyba że ten dziki sukces jest plus normalny sukces to bym zrozumiał tez trud związany z całą procedurą zdobycia tego tatuażu i jego aktywacji.
poooq - Pią 01 Lut, 2013

O, ale niespodzianka: tatuaże były projektem nietestowanym: dziaranie Badaczy tylko na własną odpowiedzialność. Tatuaż raz aktywowany działa do końca gry danym Badaczem, dziki sukces dodaje +1 sukces za wymieniony wynik przed rzutem, jeśli wybierze 6 lub 5 (lub 4 z Błogosławieństwem) wynik daje 2 sukcesy. Czyli: wybieramy najprostsze rozwiązanie.

Daj znać jak wyjdzie w grze.

zvish - Pią 01 Lut, 2013
Temat postu: Re: Prośba o odświeżenie linku
beern napisał/a:
buras napisał/a:
8janek8 napisał/a:
Bite ;) http://rapidshare.com/files/315914444/8janek8.zip

Vielen Dank :P


Witam,
Mam ogromną prośbę o odświeżenie linku lub informację gdzie mogę pobrać skróconą instrukcję + pomocną kartę gry.
W końcu po kilku latach może zagram w tę grę :)
Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc :)


Również dołączam się do prośby. Miałem to już ale nie zdążyłem wydrukować, a poszło ze spalonym dyskiem :( .

YangObi - Wto 19 Lut, 2013

Czy ma ktoś może jakieś ułatwienia w ładnej oprawie dla nowych graczy. Chodzi np: o rozpisane fazy w ładnej grafice, lub też karte gdzie kładzie się mity i zaznacza ile bram itp. może być przy wariancie kilku graczy (coś takiego widziałem). Chodzi głównie o pliki grafik, które można sobie druknąć, aby ładniej wyglądała gra ;)
zvish - Sro 20 Lut, 2013

No o wznowienie linku do takiego pliku prosiłem w poprzenim moim poście, ale jakos narazie bez odpowiedzi :(
martu - Czw 08 Lis, 2018

Również byłabym przeszczęśliwa, gdyby ktoś poodświeżał linki :)
espanoles - Pon 14 Sty, 2019

Mam backup tych danych na dysku - jest tego około dwa giga: część to JotPeGi (polskie i angielskie) a część pliki do programu Strange Eons.
Dajcie jakies rozwiązanie gdzie to zrzucić :)

Szpak19 - Wto 15 Sty, 2019

również jestem zainteresowany
espanoles - Sro 16 Sty, 2019




Przemo819 - Wto 12 Lut, 2019

espanoles napisał/a:
Mam backup tych danych na dysku - jest tego około dwa giga: część to JotPeGi (polskie i angielskie) a część pliki do programu Strange Eons.
Dajcie jakies rozwiązanie gdzie to zrzucić :)


Czy jest możliwość udostępnienia tego przez soulseek ?

LechJ - Sro 27 Lut, 2019

Możesz np założyć oddzielne konto google, wrzucić te pliki na dysk i udostępnić login/hasło.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group