galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

WHI - zestaw podstawowy - Parę pytań...

Joe_River - Pią 03 Gru, 2010
Temat postu: Parę pytań...
Mam kilka pytań odnośnie kart, gram od kilku dni z bratem i mamy pewne wątpliwości co do interpretacji tekstów kart...

Zacznijmy od Chaosu:

pełzający pomiot chaosu - mam zadać 1 obrażeń wybranej jednostce dowolnego gracza w momencie zniszczenia tej karty, a co jeśli przeciwnik nie ma już jednostek?

chmura much - co to są nieanulowalne obrażenia?

spaczeniowy meteoryt - na początku tury każdy z graczy musi spaczyc 1 ze swoich jednostek w odpowiedniej strefie albo jego stolica otrzyma 1 obrażeń, a co jak nie mam w danej strefie jednostek?

a teraz Imperium:

czy Forsowny marsz dotyczy także jednostek przeciwnika na misji tzn. wykonujących misje?

o co chodzi z tym Thyrus'em Gorman'em ? gość co turę otrzymuje 1 obrażeń?

osąd Vereny dotyczy także moich(w momencie gdy ja zagrywam te kartę) stref pozbawionych rozwinięć ?

Gwardia elektorska otrzymuje 1ataku za każdą jednostkę która pojawi się w ich strefie?

o co kaman z Tymi Łowcami ?

i czy może ktoś mi dokładnie wytłumaczyć zasadę Zwiadu?


z góry wielkie dzięki mam jeszcze parę pytań co do Krasi i Orków ale to w innym temacie zrobie;]

Mordeczka - Sob 04 Gru, 2010
Temat postu: Re: Parę pytań...
Odnośnie poniższego postu DaRKeRa to dodam jeszcze, że Gwardia Elektorska dostaje młotek "sama z siebie" wchodząc do gry.
DaRKeR - Sob 04 Gru, 2010
Temat postu: Re: Parę pytań...
Joe_River napisał/a:
Mam kilka pytań odnośnie kart, gram od kilku dni z bratem i mamy pewne wątpliwości co do interpretacji tekstów kart...

Zacznijmy od Chaosu:

pełzający pomiot chaosu - mam zadać 1 obrażeń wybranej jednostce dowolnego gracza w momencie zniszczenia tej karty, a co jeśli przeciwnik nie ma już jednostek?


Jest to efekt "WYMUSZONY" tzn. że jeśli przeciwnik na polu bitwy nie ma jednoski, to musisz zadać swojej jednostce ten dmg, jeśli Ty też nie masz to efekt przepada.

Joe_River napisał/a:
chmura much - co to są nieanulowalne obrażenia?


Są to obrażenia których nie można wyparować np. Odpornością, czy kartą Master rune of vallaya

Joe_River napisał/a:
spaczeniowy meteoryt - na początku tury każdy z graczy musi spaczyc 1 ze swoich jednostek w odpowiedniej strefie albo jego stolica otrzyma 1 obrażeń, a co jak nie mam w danej strefie jednostek?


Jeśli nie masz jednostek to odrazu dostajesz obrażenie na stolice.

Joe_River napisał/a:
a teraz Imperium:

czy Forsowny marsz dotyczy także jednostek przeciwnika na misji tzn. wykonujących misje?


Jak najbardziej :) Możesz przeciwnikowi przesuwać jednostki.

Joe_River napisał/a:
o co chodzi z tym Thyrus'em Gorman'em ? gość co turę otrzymuje 1 obrażeń?


Tak jako że jest to bardzo tani i silny Heros, musi dostawać obrażenie co turę.

Joe_River napisał/a:
osąd Vereny dotyczy także moich(w momencie gdy ja zagrywam te kartę) stref pozbawionych rozwinięć ?


Tak karta działa na całe pole gry, czyli jeśli jakaś Twoja strefa nie ma rozwinięć to też niszczą się tam wsparcia i jednostki.

Joe_River napisał/a:
Gwardia elektorska otrzymuje 1ataku za każdą jednostkę która pojawi się w ich strefie?
dostają+1 ataku do końca tury za każdą jednostkę która w tej turze weszła do danej strefy.



Joe_River napisał/a:
o co kaman z Tymi Łowcami ?


Łowca ? hmm pewnie chodzi o ranger :) (sorry ja english ver) jeśli jednostka "łowca" ze zdolnością scout(zwiad) przeżyje walkę w której uczestniczyła to może wyrzucić przeciwnikowi losową kartę z ręki (za każdą jednostkę która spełniła ten warunek i ma "zwiad")

Joe_River napisał/a:
i czy może ktoś mi dokładnie wytłumaczyć zasadę Zwiadu?


z góry wielkie dzięki mam jeszcze parę pytań co do Krasi i Orków ale to w innym temacie zrobie;]


j.w

Deer Dance - Pią 24 Gru, 2010

Mam takie pytanie co do Gormana i jego obrażenia. Darker napisał, że dostaje on to obrażenie po końcu tury. Warto dodać dla graczy początkujących, że jest to koniec TWOJEJ tury, czyli defakto bohater przeżywa 6 tur zanim zginie.
DaRKeR - Pią 24 Gru, 2010

dokładniej to przeżyje 3 tury Twoje i 3 tury przeciwnika.
awojdi - Nie 26 Gru, 2010

to kolejne pytanie: czy jeżeli przeciwnik wskaże jednostkę atakującą/broniącą się, a ja zagram kartę (akcję) spaczającą tę jednostkę to eliminuje ją z walki??
Syndelis - Nie 26 Gru, 2010

Jeśli zrobisz to przed przydzieleniem obrażeń - to tak, nie bierze udziału w walce ;)
SeeM - Nie 26 Gru, 2010

Syndelis napisał/a:
Jeśli zrobisz to przed przydzieleniem obrażeń - to tak, nie bierze udziału w walce ;)


Poprawka - paczyć trzeba przed wybraniem atakujących / obrońców przez przeciwnika. Najlepszy moment na spaczenie atakujących to zaraz po deklaracji ataku na strefę, a na spaczenie obrońców jest zaraz po deklaracji przez ciebie atakujących.

Jeśli jednostka została już wybrana jako atakująca / obrońca, to spaczenie nie przeszkadza jej w walce.

Syndelis - Nie 26 Gru, 2010

To o to mi chodziło, sorry, źle to ująłem : ]
Dainus - Pon 27 Gru, 2010

Podepnę się trochę. Jeśli przeciwnik zadeklarował atak na daną strefę, a my po deklaracji spaczamy mu wszystkie jednostki z Pola Bitwy, to czy możemy przydzielić obrażenia z obrony?
DaRKeR - Pon 27 Gru, 2010

jeśli nic nie atakuje to komu? obrońcy mają zadać obrażenia.
Dainus - Pon 27 Gru, 2010

Dla stolicy oczywiście, bo atakujący zostali spaczeni przed dobiegnięciem do mnie :mrgreen:
sirafin - Pon 27 Gru, 2010

Jak chcesz im uszkodzić tą stolicę? Korespondencyjnie? ;)
Bitwa rozgrywa się przy twojej stolicy, a to że nagle atakujący z pianą na ustach rozbiegli się zanim w ogóle doszło do zwarcia, nie daje twoim obrońcom możliwości telepotrtacji do stolicy wroga, by rozładować frustrację :D

Dainus - Pon 27 Gru, 2010

Poniosła mnie trochę wyobraźnia :mrgreen:
Nihlathak - Wto 25 Sty, 2011

Witam pisze w tym temacie bo nie chce tworzyć nowego. Chodzi mi o kartę Załoga Głazocisku. Ostatnio nieco poróżniłem się z innym graczem bo twierdzi on, że gdy użyje jej zdolności i poświęci ją może wybrać jakąś z moich jednostek którą mam poświęcić. Mi wydaje się, że tak nie jest. Mam wrażenie, że to ja wybieram jednostkę którą poświecę. Kto ma racje ?
Syndelis - Wto 25 Sty, 2011

Ty wybierasz.
ziggy - Czw 27 Sty, 2011

Przeciwnik gracza, do którego należy Lobber Crew wybiera jednostkę.
BasTom - Sob 12 Lut, 2011

Witam.
Jestem tu nowy i aż palce palą mi się do pisania, z góry przepraszam za to, że będzie to dłuuugi post i z góry gratuluje wytrwałym, którzy przebrną do końca :grin:

Mam parę pytań i nigdzie w instrukcji nie znalazłem odpowiedzi... Np.

-1 odnośnie 2 kart misji, które są do każdej rasy, czy wsadzam do talii jaką gram tylko te odpowiadające stolicy?

-2 gdzieś na forum przeczytałem, że można atakować palące się strefy stolicy, Ok ale jaki jest tego sens? Wykombinowałem więc że broniący palącej się strefy ma obowiązek wystawić wszystkie jednostki w tej strefie do obrony, wtedy można zmusić kogoś do pozbycia się jednostek które dostarczają mu kart lub zasobów. Też tak gracie??

-3 jest napisane że powinno się grać talią minimum 50 kart, ale czy w tych 50ciu zawiera się 10 kart neutralnych które przed grą się przetasowuje i rozdaje, dwie karty misji?
Czy może ma być to 50 kart danej rasy i dodatkowo 10 neutralnych + 2 misji?

-4 karta misji imperium OBRONA GRANIC
"Jeśli na tej karcie znajduje się 3 lub więcej żetonów zasobów, przekieruj pierwszy punkt obrażeń zadany twojej Stolicy w każdej turze, na inną wybraną jednostkę lub Stolicę."
Jaki jest sens zbierania więcej niż 3 zasobów?
Jeśli przekieruję obrażenie na stolicę to ja wybieram strefę czy właściciel?

-5 karta MISTRZOWSKA RUNA VALAYI
"Akcja:Anuluj wszystkie obrażenia przydzielone podczas fazy Pola Bitwy w tej turze."
Czyli że jak?
jest starcie wszyscy lecą na siebie w bitewnym amoku i nagle pufff zmieniają się w hipisowskie dzieci kwiaty i rozchodzą się do domów...

-6 karta jednostki JOHANNES BROHEIM
"Pod koniec każdej fazy możesz przesunąć tę jednostkę z obecnie zajmowanej strefy do innej z twoich stref."
mam rozumieć że mogę podczas fazy królestwa dostać jeden punkt zasobów więcej i robię siup do strefy misji, tam dostaję o jedną kartę na rękę więcej i robię siup na pole bitwy gdzie zadaję o jedno obrażenie więcej dalej jeśli przeżyję robię siup do królestwa i tak wkoło Macieju...
Trochę to naciągane.

-7 misja z kart neutralnych INFILTRACJA
"Na początku swojej tury odrzuć X wierzchnich kart z talii przeciwnika.X to liczba żetonów zasobów na tej Misji."
Niby wszystko jasne, ale nie chce mi się wierzyć, że co turę przeciwnik najpierw traci 1 potem 2,3,4,5,6 kart itd. w nieskończoność! Trochę to mocne

-8 karta neutralna WYKOPALISKO SPACZEŃ
"Twoje jednostki pojawiają się w tej strefie spaczone."
Ktoś wie jaki jest sens zagrania takiej karty? Bo ja jakoś nie widzę... Szukałem karty która daje mi jakieś korzyści z tego że posiadam spaczone jednostki ale takich niema wiec :???:

-9 jednostka chaosu KRWIOPIJEC
"Na początku twojej tury każdy gracz musi poświęcić zakąś jednostkę w odpowiadającej strefie."
Mam rozumieć że jeśli on będzie moją ostatnią jednostką w tej strefie to ukatrupi sam siebie??

DaRKeR - Sob 12 Lut, 2011

BasTom napisał/a:
Witam.
Jestem tu nowy i aż palce palą mi się do pisania, z góry przepraszam za to, że będzie to dłuuugi post i z góry gratuluje wytrwałym, którzy przebrną do końca :grin:

Mam parę pytań i nigdzie w instrukcji nie znalazłem odpowiedzi... Np.


Musisz zagrać kartę:




BasTom napisał/a:
-1 odnośnie 2 kart misji, które są do każdej rasy, czy wsadzam do talii jaką gram tylko te odpowiadające stolicy?


Do talii Porządku możesz wrzucać karty neutralne i wszystkie krasnoludzkie, Elfie i Imperialne.
Do talii Zniszczenia możesz wrzucać karty neutralne i wszystkie chaosu, orków i morcznych elfów.
Ale musisz pamiętać o dodatkowych kosztach lojalności jesli karta nie odpowiada stolicy, a ty nie masz lojalek danej rasy.

BasTom napisał/a:
-2 gdzieś na forum przeczytałem, że można atakować palące się strefy stolicy, Ok ale jaki jest tego sens? Wykombinowałem więc że broniący palącej się strefy ma obowiązek wystawić wszystkie jednostki w tej strefie do obrony, wtedy można zmusić kogoś do pozbycia się jednostek które dostarczają mu kart lub zasobów. Też tak gracie??


tak możesz atakować spalone strefy, ale broniący nie ma obowiązku bronić zgliszczy.
Natomiast niektóre karty pozawalają np. przesunąć jednostkę, zmusić jednostkę do obrony i to wtedy ma znaczenie.

BasTom napisał/a:
-3 jest napisane że powinno się grać talią minimum 50 kart, ale czy w tych 50ciu zawiera się 10 kart neutralnych które przed grą się przetasowuje i rozdaje, dwie karty misji?
Czy może ma być to 50 kart danej rasy i dodatkowo 10 neutralnych + 2 misji?


50 kart to minimum wszystkich kart jakie masz w decku (łącznie z neutralnymi). Nie ma żadnych obowiązków co do proporcji ( jeśli chcesz możesz mieć same neutralne karty w decku, lub same rasowe) tak samo jak nie musisz mieć w decku misji.

BasTom napisał/a:
-4 karta misji imperium OBRONA GRANIC
"Jeśli na tej karcie znajduje się 3 lub więcej żetonów zasobów, przekieruj pierwszy punkt obrażeń zadany twojej Stolicy w każdej turze, na inną wybraną jednostkę lub Stolicę."
Jaki jest sens zbierania więcej niż 3 zasobów?
Jeśli przekieruję obrażenie na stolicę to ja wybieram strefę czy właściciel?


No właściwie nie ma sensu zbierać więcej, ale nakładanie zasobów (nie tych z Twojej kasy) jest wymuszone więc samo się zbiera.
Tak Ty wybierasz cel dla tego przekierowanego obrażenia. (przy stolicy też Ty, to nawet mogą być jednostki i strefy przeciwnika)

BasTom napisał/a:
-5 karta MISTRZOWSKA RUNA VALAYI
"Akcja:Anuluj wszystkie obrażenia przydzielone podczas fazy Pola Bitwy w tej turze."
Czyli że jak?
jest starcie wszyscy lecą na siebie w bitewnym amoku i nagle pufff zmieniają się w hipisowskie dzieci kwiaty i rozchodzą się do domów...


Tak peace and love, obrażenia są anulowane :) więc wszystkie które nie mają dopisku "nieanulowalne" nie działają.

BasTom napisał/a:
-6 karta jednostki JOHANNES BROHEIM
"Pod koniec każdej fazy możesz przesunąć tę jednostkę z obecnie zajmowanej strefy do innej z twoich stref."
mam rozumieć że mogę podczas fazy królestwa dostać jeden punkt zasobów więcej i robię siup do strefy misji, tam dostaję o jedną kartę na rękę więcej i robię siup na pole bitwy gdzie zadaję o jedno obrażenie więcej dalej jeśli przeżyję robię siup do królestwa i tak wkoło Macieju...
Trochę to naciągane.


Dokładnie tak Pan działa :)

BasTom napisał/a:
-7 misja z kart neutralnych INFILTRACJA
"Na początku swojej tury odrzuć X wierzchnich kart z talii przeciwnika.X to liczba żetonów zasobów na tej Misji."
Niby wszystko jasne, ale nie chce mi się wierzyć, że co turę przeciwnik najpierw traci 1 potem 2,3,4,5,6 kart itd. w nieskończoność! Trochę to mocne


Mocne, ale jednostki na questach mają tendencje do krótkiego żywota :) o czym przekonasz się z czasem i w miarę zbierania kolejnych kart :)

BasTom napisał/a:
-8 karta neutralna WYKOPALISKO SPACZEŃ
"Twoje jednostki pojawiają się w tej strefie spaczone."
Ktoś wie jaki jest sens zagrania takiej karty? Bo ja jakoś nie widzę... Szukałem karty która daje mi jakieś korzyści z tego że posiadam spaczone jednostki ale takich niema wiec :???:


karta za 0 która daje Ci 1 młotek w strefie, z czasem zobaczysz że to bardzo ważne by szybko dostawić młotki :)
Karta bardzo przydatna dla Zniszczenia (chyba każdy deck to ma), mniej przydatna dla Porządku, ale też jej używają.

BasTom napisał/a:
-9 jednostka chaosu KRWIOPIJEC
"Na początku twojej tury każdy gracz musi poświęcić zakąś jednostkę w odpowiadającej strefie."
Mam rozumieć że jeśli on będzie moją ostatnią jednostką w tej strefie to ukatrupi sam siebie??


Dokładnie tak :)


-> Wcale nie było tak źle

Pozdr.

BasTom - Sob 12 Lut, 2011

aaaa takie buty :shock:
dzięki troche mi to rozjaśniło
jednak nie zgadzam się co do odpowiedzi na punkt 4
jest napisane o przekierowaniu na jedną wybraną jednostkę lub ogólnie na stolicę a nie konkretnie strefę stolicy... troche sobie dopowiadasz :razz:

pozdrawiam

GambitGrelfer - Sob 12 Lut, 2011

Cytat:
-4 karta misji imperium OBRONA GRANIC
"Jeśli na tej karcie znajduje się 3 lub więcej żetonów zasobów, przekieruj pierwszy punkt obrażeń zadany twojej Stolicy w każdej turze, na inną wybraną jednostkę lub Stolicę."
Jaki jest sens zbierania więcej niż 3 zasobów?
Jeśli przekieruję obrażenie na stolicę to ja wybieram strefę czy właściciel?


Cytat:
jednak nie zgadzam się co do odpowiedzi na punkt 4
jest napisane o przekierowaniu na jedną wybraną jednostkę lub ogólnie na stolicę a nie konkretnie strefę stolicy... troche sobie dopowiadasz


Nie nadużywaj cierpliwości DaRKeRa!
Kiedy masz napisane na karcie "przekieruj na wybraną jednostkę lub stolicę" to zawsze wybiera aktywny gracz, czyli ten który ma wyłożoną misję u siebie, a jak przekierowujesz w stolicę, ergo również w strefę. Misja całkiem fajna, bo przeciwnik atakując cię z siłą 2 musi zawsze liczyć się z tym, że atakując cię atakuje również siebie w stosunku 1 do 1. Mało opłacalna transakcja.

DaRKeR - Sob 12 Lut, 2011

dzieki GambitGrelfer :)
już myślałem że nikt mi nie pomoże :D i będę musiał znowu odpowiadać:D

BasTom - Pią 18 Lut, 2011

Miałem jeszcze pare zawiłych pytań po ostatnich rozgrywkach ale jedyne co mi się teraz przypomina to sytuacja w której chciałem częścią swojej armi zaatakować jedną strefę a pozostałymi inną, pomysł był genialny i miałbym zwycięstwo w kieszeni ale mnie przeciwniczka zgasiła instrukcją :neutral: może jednak miałem rację i można tak ??
DaRKeR - Pią 18 Lut, 2011

możesz jednorazowo atakować tylko 1 strefę, ale np. karta "For Ulthuan" High Elfów, pozwala atakować 2 strefy.
Juriman - Wto 22 Lut, 2011

W jakim battlepacku mozna dostac DaRKera Cierpliwego? ;) Karta na mistrzu, sprawdza sie szczegolnie przy graczach do 16 roku życia, którym umiejetnosc czytania instrukcji jest obca. (no coz poziom oswiaty w Polsce jest co raz gorszy, wiec co tu sie dziwic, ze niektórzy maja problemy z czytaniem). Przy okazji pojawia sie moze jeszcze kolejne odslony w stylu: DaRKer Litościwy? ;) Czekam na kolejne fun arty, pozdr!
DaRKeR - Wto 22 Lut, 2011

DaRKeR Cierpliwy jest dostępny tylko jako Promo na niektórych Turniejach we Wrocławiu :)
Czarny - Wto 22 Lut, 2011

Generalnie słaba jednostka, bo poza uspokajaniem nie robi nic :razz: Jakieś plusy do młotów by się przydały, żeby w razie czego więcej kasy dostawać, albo kart dociągać. I ograniczenie, że nie można zagrać do battlefielda - wiadomo, przecież DaRKeR nie będzie niszczył tylko tłumaczył :grin:
DaRKeR - Wto 22 Lut, 2011

ale mogę wytłumaczyć atakującym że wcale nie chcą atakować :D
Czarny - Wto 22 Lut, 2011

Albo wmówić, że jest niezgodne z zasadami :lol:
Mordeczka - Wto 22 Lut, 2011

Czarny napisał/a:
Generalnie słaba jednostka...

Została wypuszczona errata tej karty.

DaRKeR - Wto 22 Lut, 2011

Zabijam się spitem :D Ale widzę że moje "Jeszcze z Tobą nie skończyłem" robi się kultowe :D
Czarny - Wto 22 Lut, 2011

No to teraz taki "must be" w każdym decku do Imperium :mrgreen:
BasTom - Nie 27 Lut, 2011

Mam pytanko, czy obrażenia niebezpośrednie można przydzielić komuś kto ma odporność i w ten sposób je anulować czy traktuje je się jako nieanulowalne?
Czarny - Nie 27 Lut, 2011

Oczywiście, a nawet trzeba :grin:
Obrażenia niebezpośrednie działają tak samo jak obrażenia zadawane w walce, tylko nie zadaje się ich w walce a poza nią. A to znaczy, że możesz je przyjmować na jednostki i na stolicę. Oczywiście nie możesz przydzielić więcej obrażeń niż wystarczy to do zabicia jednostki (z uwzględnieniem odporności i innych efektów), no i nie możesz przydzielać obrażeń na płonącą strefę stolicy.

GambitG - Nie 27 Lut, 2011

Obrażenia niebezpośrednie są anulowalne. Ja gram tak, że jeśli wszystkie obrażenia niebezpośrednie pochodzą z jednego źródła to możesz wykorzystać jeden raz każdą jednostkę z odpornością, aby ja anulować. Czyli nie możesz wklepać siedmiu obrażeń w jednostkę z odpornością 1 bo anuluje jedno z tych obrażeń. Ale możesz jedno obrażenie wklepać w tą jednostkę i faktycznie to jedno zostanie zanulowane.
BasTom - Pią 08 Kwi, 2011

czy obrażenia niebezpośrednie można rozdzielać czyli jeśli jakaś jednostka zadaje 5 niebezpośrednich obr. to trzeba je sobie przydzielić samemu ale na jedną jednistkę czy też jedną strefę stolicy czy jedno tu kolejne tam itd ??
DaRKeR - Pią 08 Kwi, 2011

tak można, a często nawet trzeba bo nie możesz np. jednostce z 3 życia przydzielić więcej jak 3 obrażeń niebezpośrednich.
Valdee - Pon 18 Kwi, 2011

Dzikie Gory
Atakuję nimi daną strefę, przeciwnik broni jednostką posiadającą 2 punkty wytrzymałości. Ja mam już dwa rozwinięcia w Polu Bitwy. Jak jest z dodatkowymi obrażeniami? Czy np mogę zadać jedno obrażenie jednostce, następnie jedno z dodatkowych idzie też w jednostkę a kolejne w stolicę? Czy też wszystkie wchodzą w jednostkę?

DaRKeR - Pon 18 Kwi, 2011

możesz je dowolnie rozdzielać, 2 w jednostke, 2 w strefę, 1 w jednostkę i 1 w strefę etc.
nardios - Pon 18 Kwi, 2011

Darker tu się nie zgodzę - na karcie masz wyraźnie napisane że gory zadają 2 dodatkowe obrażenia ( czyli do tego jednego młotka z którego przydzielasz dodajesz 2 obrażenia celowi któremu zadajesz ze swojego młotka ) Jeżeli zdolność dawałaby 2 młotki dodatkowe to jak najbardziej można podzielić na 2 cele, natomiast jeżeli jest napisane że zadajesz 2 dodatkowe obrażenia (to dodatkowe do tego którego zadasz z młotka który jest na starcie w gorach i nie możesz tego dzielic na inne cele ponieważ nie masz tyle młotków)

Mam nadzieje że zrozumiałeś co napisałem - bo po przeczytaniu swoich wywodów sam mam mętlik:)
Pozdrawiam serdecznie i wiesz bez uraz:)

jest możliwość że w którymś faq jest to wyjaśnione - niemniej jednak ja tak cały czas gram gorami - istnieje możliwość że źle interpretuje.

Cogito - Pon 18 Kwi, 2011

owszem zle, Darker ma racje, obrazenia ida do wspolnej puli, która jest póżniej dzielona w zgodzie ze wszyskimi zasadami. Nie ma czegoś takiego (gdy zostanie juz stworzona pula) jak obrazenie pochodzące od konkretnej jednostki). Efekt jest podobny jakby jednostka atakowala 3 mlotkami.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group