galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Władca Pierścieni LCG - zestaw podstawowy - Ucieczka z Dol Guldur

ilidianstorm - Nie 11 Gru, 2011
Temat postu: Ucieczka z Dol Guldur
Ucieczka z Dol Guldur jest masakryczna w grze solo. Mam wrażenie że jedyna szansa na jej przejście to totalny fart w ciągnięciu kart z decku przeciwności.
Równie ciężkie misje to brzegi anduiny i powrót do mrocznej puszczy ale swoim deckiem na duch/przywództwo pokonuje je niemal w 80% nawet przy bardzo złym dociągu kart przeciwności.Opinie??

ilidianstorm - Nie 11 Gru, 2011

Jeżeli tak umieram z ciekawości na jakich deckach.pozdro
kufel - Nie 11 Gru, 2011

Przede wszystkim decki mono lub max 2 sferowe, mniej boli strata bohatera
BTW edytuj posty i nie pisz jednego pod drugim :P

aramir - Nie 11 Gru, 2011

juz jest taki temat
guciomir - Nie 11 Gru, 2011

Powrót do mrocznej puszczy 80% wygranych? Jak to robisz mistrzu? ;) Jak do tej pory nikt na świecie takich wyników nie ma.

A Dol Guldur faktycznie bardzo ciężkie. Dzisiaj wygrałem 2 razy talią Legolas - Theodred - Eowina . Uwięziony był Legolas, we wszystkich grach 7 grach. Chciałem przetestować taką konfigurację, następnym razem uwięziony będzie Theodred. Uwięziona Eowina = przegrana gra, więc nawet nie próbuję. Dużo zależy od tego co wyjdzie w pierwszej turze. Jedną z wygranych gier pamiętam dość dobrze, na starcie 2x strażnik lochu, 1x w cieniu oraz dociąg schwytany w sieć. Wystawiłem northern trackera , a talia przeciwności na szczęście na początku dawała mi głównie obszary. Miałem dość dużą siłę woli i zdecydowałem się uwolnić Legolasa. Do gry wszedł Nazgul, ale byłem w stanie go utrzymać przez 2 czy 3 tury w strefie przeciwności i Legolas zdążył uzbierać na Wasala Wiatru i Fintę.

crabtree - Pon 12 Gru, 2011

aramir napisał/a:
juz jest taki temat

A nawet dwa ;] Bałagan się robi...

Kacper86 - Nie 01 Sty, 2012

Ja robilem z kolega kilka podejsc (gramy zawsze w 2), ale na razie bez powodzenia. Mamy jednak tylko podstawke i zeby trzymac sie zasad turniejowych (50+ kart w decku), gralismy taliami dwukolorowymi.

Uwazam, ze najwieksza trudnoscia (i najwiekszym smaczkiem) w tej przygodzie jest przymus losowania uwiezionego bohatera. Gdyby mozna bylo wybrac, ktory bohater bedzie nieaktywny, to przygoda bylaby zdecydowanie latwiejsza. A tak, jesli gramy w dwoch graczy to kazdy powinien miec najlepiej talie mono lub z bardzo tanimi kartami dwukolorowymi.

W pierwszym podejsciu kolega stracil Aragorna (a to byl jedyny bohater z przywodztwa), wiec karty z tej strefy byly prawie bezuzyteczne (chyba, ze byla akurat mozliwosc discardu). W drugim podejsciu, zlozylem sobie talie duch (2 bohaterow) + taktyka (legolas). W swoim decku mialem zdecydowana przewage kart ducha. Uwieziona zostala Eleanora, wiec mialem tylko jeden niebieski zasob na ture. A karty, jak na zlosc, szly tylko niebieskie i w dodatku te najdrozsze ;) W obu przypadkach uwolnilismy wieznia, ale zbyt wysoki poziom zagrozenia sprowadzil chwile pozniej zbyt wielu wrogow.

Takze postanowilismy, ze w nastepnej grze gramy oboje taliami mono! I zobaczymy jak nam sie ulozy :)

Ogolnie rzecz biorac, uwazam, ze ten scenariusz jest swietny. Mobilizuje do mocnego zastanowienia sie nad swoja talia. Inna sprawa, ze ciezko bedzie zlozyc talie uniwersalna, ktora bedzie przechodzila wszystkie trzy scenariusze z marszu. I to jest chyba najwiekszy plus tej gry.

Kulgan - Pon 02 Sty, 2012

W 2 osoby Ucieczka jest spokojnie do przejścia, nawet z kartami tylko z podstawki, pod warunkiem, że nie zostanie uwięziona Eowyna. Wówczas szansa nazbierania żetonów postepów w krótkim czasie jest masakrycznie trudna. Strata jakiegokolwiek bohatera mocno boli, więc trzeba go jak najszybciej uwolnić, a na to potrzebna jest duża siła woli :mrgreen:
finallyh - Pon 03 Gru, 2012

Gra pomyka właśnie do mnie ale jak czytam te opisy, fantastycznie wylewające się klimatem po same brzegi to się doczekać nie mogę. Czytając te opisy wyłączyłem się przez chwilę. I o to biega myślę. :wink:
Tarkun - Wto 04 Gru, 2012

Jeżeli umiesz się wczuć, to ta gra jest dla Ciebie ;)
crabtree - Pon 10 Gru, 2012

Kulgan napisał/a:
W 2 osoby Ucieczka jest spokojnie do przejścia, nawet z kartami tylko z podstawki, pod warunkiem, że nie zostanie uwięziona Eowyna.
To po pierwsze a po drugie, ograniczenie zagrywania 1 sprzymierzeńca bardzo utrudnia grę. Kluczowe znaczenie ma także początkowy dobór strażników do celów.
sonofthewild - Pon 29 Sty, 2018

cześć, właśnie wczoraj udało mi się przejść SOLO i nagrać ostatnią turę - link do YT tutaj:
https://youtu.be/wBekl2HJrog

wkrótce wrzucę podsumowanie po przejściu.

inzkulozik2 - Sro 28 Lut, 2018

Ciężko się to ogląda, niby maks full-hd ale ostrości praktycznie nie ma, na pewno przydałoby się cokolwiek z jakąkolwiek stabilizacją obrazu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group