|
galakta.pl Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta |
|
Cykl Dwarrowdelf - [ZP] Kamienne Podstawy Ziemi
odmu - Sob 04 Lut, 2012 Temat postu: [ZP] Kamienne Podstawy Ziemi Czyli jeszcze głębiej do Morii
Oprócz tego w scenariuszu znajdziemy jeszcze jakiś drugi artefakt . A sam scenariusz chyba trochę karci talię na krasnoludzkich górnikach.
Al Maretta - Sob 04 Lut, 2012
Czekamy!
P.S.
Śmieszny ten znaczek talii.
kufel - Sob 04 Lut, 2012
Eee tam śmieszny, czadowy Elder Namless Thing
Arthurius - Pią 10 Lut, 2012
Mnie sie kojarzy ten znaczek z logiem Stephana Moze autorzy czytaja forum galakty? W nastepnym dodatku bedzie wrog ,Stephan': zagrozenie 6, atak 8, obrona 5, wytrzymalosc 12...
Stephan - Nie 12 Lut, 2012
Arthurius napisał/a: | Mnie sie kojarzy ten znaczek z logiem Stephana Moze autorzy czytaja forum galakty? W nastepnym dodatku bedzie wrog ,Stephan': zagrozenie 6, atak 8, obrona 5, wytrzymalosc 12... |
Oj nie nie, to będzie potężny sojusznik ze strefy wiedzy (atak:6, obrona:6, wytrzymałość:6), który będzie dysponować niezwykle cenną zdolnością: "Wyczerp Stephana i zapłać X, aby przekonać X postaci, że WP:LCG jest tak naprawdę grą do kitu. Nie działa na bohaterów ze słowem kluczowym ślepa fascynacja" Pozdr!
Avael - Nie 12 Lut, 2012
Stephan, to było świetne
Kulgan - Pon 13 Lut, 2012
Stephan napisał/a: | Arthurius napisał/a: | Mnie sie kojarzy ten znaczek z logiem Stephana Moze autorzy czytaja forum galakty? W nastepnym dodatku bedzie wrog ,Stephan': zagrozenie 6, atak 8, obrona 5, wytrzymalosc 12... |
Oj nie nie, to będzie potężny sojusznik ze strefy wiedzy (atak:6, obrona:6, wytrzymałość:6), który będzie dysponować niezwykle cenną zdolnością: "Wyczerp Stephana i zapłać X, aby przekonać X postaci, że WP:LCG jest tak naprawdę grą do kitu. Nie działa na bohaterów ze słowem kluczowym ślepa fascynacja" Pozdr! |
To chyba zadziała tylko na upadłego na duchu Denethora
Al Maretta - Wto 14 Lut, 2012
Nie zapominajmy o poczuciu obowiązku Froda
l33tm4st3r - Wto 22 Maj, 2012
bardzo ładna grafika i przydatna umiejętność
schen - Sro 30 Maj, 2012
I Glorfindel od razu przybiera na znaczeniu
FilipsO - Nie 03 Cze, 2012
niezły dodatek . Niestety ciągle nie mam khazad dumu ;p (zacząłem zbierać kiedy wyszedł już powrót do mrocznej puszczy), jednak niedługo zamówię. Nie mogę przepuścić tych AP.
schen - Wto 05 Cze, 2012
Zaprezentowano kolejne karty z dodatku. Najbardziej interesujący wydaje się Path of Need. Odpowiednio użyty może okazać się wyjątkowo pomocny, zwłaszcza jeśli zadanie wymaga od nas pokonania przeciwnika, a nie czynienia postępów w wyprawie.
wojo - Wto 05 Cze, 2012
Jeszcze jestem świeży jeżeli chodzi o LOTR:LCG ale czy Path of Need to nie pierwsza karta z limitem jedna na deck?
schen - Wto 05 Cze, 2012
Nie licząc kart bohaterów to wydaje mi się, że tak (a przynajmniej ja się z żadną inną jeszcze nie spotkałem).
Wallenstein - Wto 05 Cze, 2012
wojo napisał/a: | Jeszcze jestem świeży jeżeli chodzi o LOTR:LCG ale czy Path of Need to nie pierwsza karta z limitem jedna na deck? |
I pewnie będzie w trzech egzemplarzach.
wojo - Wto 05 Cze, 2012
Ideałem w takim razie aby w AP pojawiły się trzy różne karty z taką właściwością (znacznie by to zwiększyło różnorodność kart graczy jakie będą w Foundations of Stone), aczkolwiek Wallenstein pewnie ma racje i będą trzy jej kopie .
Wallenstein - Wto 05 Cze, 2012
To byłaby czysta głupota ze strony FFG, więc mam cichą nadzieję, że nie mam racji.
Kulgan - Wto 05 Cze, 2012
Wallenstein napisał/a: | To byłaby czysta głupota ze strony FFG, więc mam cichą nadzieję, że nie mam racji. |
Dlaczego głupota? Jeśli gram razem z kumplem, to chętnie każdy z nas wrzuci ją sobie do decka. A i dla trzeciego gracza zostanie
stforek - Wto 05 Cze, 2012
Co prawda to prawda.
A mnie ciekawi jakiego dadzą bohatera. Z moich obliczeń wynika, że będzie to elf z Ducha..
kufel - Sro 06 Cze, 2012
haha co to za obliczenia? No kogo wypadnie na tego bęc?
schen - Sro 06 Cze, 2012
Szczerze mówiąc to na prawdę ciężko stwierdzić co tam FFG za herosa wrzuci. O ile do khazad-dum wyglądało to tak jakby robili to według konkretnego schematu to od pierwszego dodatku Dwarrowdelf poszedł on całkiem w zapomnienie ^^' I tak mamy aktualnie 7 bohaterów z taktyki, po 6 z przywództwa i wiedzy i 5 z ducha. Patrząc na to bohater z ducha byłby najbardziej prawdopodobny i logiczny, ale tak samo najbardziej prawdopodobne było ukazanie się go w poprzednim dodatku Więc szczerze mówiąc to kij wie co zrobi FFG x)
stforek - Sro 06 Cze, 2012
No tak mi wychodzi patrząc na sfery i keywordy.
Może ewentualnie jakiś Dunedain, Dale albo (o zgrozo) Hobbit.
Ja bym tam chciał Elfa, bo na razie z elfickich blacholi i Glorfindela to nie za wiele można zmotać.
Grałem podwójnym deckiem: Elrohir/Elladan/Legolas i Glorfindel(lub zielony Aragorn)/Frodo i działało to dosyć dobrze (przeszedłem cykl Mirkwood bez większych problemów) ale nic innego na Elfach co by miało jakiś sens i klimat nie przychodzi mi do głowy.
Ja stawiam na Długouchych z Ducha;-)
odmu - Pon 11 Cze, 2012
schen - Wto 12 Cze, 2012
Już sam Glorfindel jest świetny, a jeszcze z tym dodatkiem, który niweluje wadę jego zdolności i dodatkowo pozwala brać udział w ataku... Po prostu wow... Myślę, że w końcu nadeszła bardzo sensowna alternatywa dla Eowiny, na dodatek wydaje się znacznie lepsza.
No i świetny art, uwielbiam arty tego autora, imho prezentują się najlepiej w tej karciance.
l33tm4st3r - Wto 12 Cze, 2012
Glorfindel OP, nerf in next patch
a tak na serio to naprawdę mocny bohater - z tym dodatkiem to już wręcz za mocny
można też zkombować z nowym Aragornem, to nawet jak dodatek nie podejdzie jest dostępny "plan B"
tomtom - Wto 12 Cze, 2012
Bez sensu
Do tej pory duch miażdżył wszystkie inne sfery, a teraz będzie je miażdżyć jeszcze bardziej. Rozumiem, że FFG musiało tchnąć trochę życia w koncepcję secrecy, ale wg mnie nieco przegięli.
Poza tym nowy Glorfindel nie trzyma fasonu - do tej pory każdy bohater z dużymi statsami był drogi w utrzymaniu, co trzymało się kupy
schen - Wto 12 Cze, 2012
Tylko, że należy też zwrócić uwagę na to, że jakby nie patrzeć nie ma on jakiejkolwiek przydatnej zdolności (zauważ, że w sumie każdy z bohaterów może się takową pochwalić), a jedynie taką, która przeszkadza w grze. W dużej mierze jego pożyteczność zależna jest od dodatku, więc nie powiedziałbym, że to aż tak bardzo się nie trzyma kupy
wojo - Wto 12 Cze, 2012
Dodatkowo zwróćie uwagę że Light of Valinor to karta unikalna (jedna kopia w grze) co oznacza że będzie się zdarzać że będzie "zapychać" rękę a kiedy indziej nie przyjdzie wcale i wtedy Glorfinder spokojnie osiągnie wysoki poziom zagrożenia. Chociaż nie zaprzeczam combo naprawdę potężne i rozwiąże problem Glorfindela z podstawki który był dobry w dwóch rzeczach ale ciężko było go dobrze wykorzystać dopóki nie przyszła Nieoczekiwana Odwaga.
kufel - Wto 12 Cze, 2012
wojo napisał/a: | Dodatkowo zwróćie uwagę że Light of Valinor to karta unikalna (jedna kopia w grze) co oznacza że będzie się zdarzać że będzie "zapychać" rękę... |
Dlaczego? Gram 3x Kamień Celebriany, 3x Namiestnik Gondoru i jakoś nigdy nie przeszkadzał mi nadmiar tych kart... od czego mamy Eowinę?
wojo - Wto 12 Cze, 2012
Oczywiście jeżeli gra jest bardzo ważna dla danej talii/strategii to pewnie że wrzucę ją w trzech kopiach nawet jeżeli jest unikalna bo ważniejsze jest aby zwiększyć prawdopodobieństwo wciągnięcia chociaż jednej niż ryzyko to że będę miał 3 na starcie. Jednak zauważyłem w swoich partiach że wolałbym dużo bardziej w ręce inną pożyteczną kartę zamiast czegoś "do odrzucenia". Szczególnie to boli jak gra się bez wiedzy i nie ma za dużo możliwości dociągnięcia kart.
kufel - Wto 12 Cze, 2012
Po co Ci Wiedza do dociągu? Mathom i Gandalf są duuużo lepsze
wojo - Wto 12 Cze, 2012
Ugh ... jeszcze nigdy nie użyłem Gandalfa aby pociągnąć karty chociaż nie uważam tego za tak tragiczną opcję jak na początku swojej przygody z LOTR:LCG. Poza tym wciąż raczkuję w tej grze (jestem na etapie Polowania na Golluma) więc może mam specyficzną perspektywę.
stforek - Czw 28 Cze, 2012
kufel napisał/a: | Po co Ci Wiedza do dociągu? Mathom i Gandalf są duuużo lepsze |
No chyba że Runy Daerona z komentowanego dodatku (ciągniesz dwie i wyrzucasz jedną z ręki za 0 zasobów, z Wiedzy właśnie).
W ogóle muszę przyznać, że karty graczy z tego dodatku są mega kozackie.
Przygoda tez zapowiada się srogo, drużyna będzie rozdzielona na pewnym etapie scenariusza.
Zaraz zagram pierwszy raz i już nawet nie jestem zły, że dodatek doszedł tak późno
mykel - Pon 02 Lip, 2012
W instrukcji dołączonej do tego dodatku napisane jest, że w skład talii spotkań wchodzą zestawy: Splątane tunele, Odmęty Marii i Gobliny z głębi jednak ikonki poniżej tej informacji mówią co innego (to samo z resztą jest w instrukcji w Mrokach Morii) więc moje pytanie, czym sie sugerować tworząc talie spotkań, czy to błąd w opisie czy w błędnych ikonkach??
guciomir - Pon 02 Lip, 2012
Kieruj się tym co masz na kartach.
FFG przyznało się do błędu w papierowych instrukcjach (dotyczy to kilku dodatków)
mykel - Pon 02 Lip, 2012
Ok, ale masz oczywiście na myśli kartę 1A, bo już na 5A wdarła sie jedna inna ikonka (chyba że następuje jakaś podmiana kart w talii,o której nic nie napisali)
stforek - Pon 02 Lip, 2012
mykel napisał/a: | Ok, ale masz oczywiście na myśli kartę 1A, bo już na 5A wdarła sie jedna inna ikonka (chyba że następuje jakaś podmiana kart w talii,o której nic nie napisali) |
Rzeczywiście, na 5 etapie jest ten łańcuch zamiast pochodni. Ja grałem do końca zestawem z pochodnią. To chyba błąd, bo na broszurce nie ma o tym mowy.
himramir - Sro 14 Sie, 2013
Dopiero raz grałem w ten dodatek i nie zwróciłem uwagi na błąd instrukcji, niemniej grałem w oparciu o SYMBOLE z instrukcji. Mam nadzieję, że rzeczywistości prawidłowy skład kart jest w ikonkach a nie w tekście instr.
|
|