|
galakta.pl Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta |
|
Civilization - Cywilizacja PBF #1
Night wolf - Pon 22 Lip, 2013 Temat postu: Cywilizacja PBF #1 Rozpoczęcie - Tura 0
Gracz rozpoczynający: Rojber (gramy zgodnie z ruchem wskazówek).
Podajemy rozstawienie.
Rojber - Wto 23 Lip, 2013
Miasto buduję na O3
pionek armii - P4
cud świata - N3
pionek wozu - N4
TERF - Wto 23 Lip, 2013
Stolica na O14
Armia na N13
Wóz na N15
W rozpisce brakuje ze mam +2 jednostki piechoty
Egipt jaki cud dostał? - ok juz widze
edit:
A jak bedziemy wiedziec ile mamy jednostek danego typu? Np. 3 piechoty, 1 jazdy, 1 strzelców?
Koomote - Wto 23 Lip, 2013
Stolica - B14
Armia - C13
Wóz - C15
TomBird - Wto 23 Lip, 2013
Stolica B3
Armia B4
Armia C2
Wóz C3
Night wolf - Wto 23 Lip, 2013
Tura 1
1. Początek tury
Egipt -> Kolos Rodyjski +3WH
2. Handel
Egipt +4WH
Niemcy +3WH
Chiny +3WH
Rosja +3WH
3. Zarządzanie miastami
Zakładam że w poprzednich fazach nic nie robicie, jeśli ktoś jednak chce coś zrobić to pisać
Rojber - Wto 23 Lip, 2013
Egipt -> buduję pionek armii na N4
TERF - Wto 23 Lip, 2013
Niemcy - budują armia na N13
Koomote - Sro 24 Lip, 2013
Chiny - buduję figurkę armii na C13
TomBird - Sro 24 Lip, 2013
Rosja - Wóz na B4
Night wolf - Sro 24 Lip, 2013
Aktualna mapa:
Dodałem wszystkim po +3/+4 WH których nie uwzględniłem turze 0.
4. Ruch
TomBird - Sro 24 Lip, 2013
ROSJA
Wóz C3 --> D3 + odkrycie kafelka mapy
Armia B4 odkrywa kafelek mapy
Czyli tą armią zostanie mi jeszcze jeden ruch, a dwóm nieużytym pionkom po 2 ruchy.
Rojber - Sro 24 Lip, 2013
Egipt ruch
wóz N4 -> M4 i odkrywa kafelek
armia z P4 odkrywa kafelek - (zostanie jeszcze jeden ruch)
drugą armią czekam na to co odkryję
TERF - Sro 24 Lip, 2013
Niemcy ruch:
wóz N15 -> M15 + odkrycie kafelka
I armia - odkrycie kafelka +czeka na kafelek
II armia - czeka na kafelek
Night wolf - Sro 24 Lip, 2013
Aktualna mapa:
Koomote - Sro 24 Lip, 2013
Armia 1 na D13 + odkrycie kafelka po prawej stronie
Armia 2 odkrycie kafelka u góry i czeka na rezultat...
Wóż z ruchem czeka na odkryte kafelki...
Night wolf - Sro 24 Lip, 2013
Aktualna mapa:
Rojber - Sro 24 Lip, 2013
Egipt pozostałe ruchy
armia P4 -> P5
armia N4 -> N5 -> O5 -> odkrywa chatkę
Night wolf - Sro 24 Lip, 2013
Aktualna mapa:
TomBird - Sro 24 Lip, 2013
Ja już swój ruch też zrobię, jako że nie ma wpływu na decyzje innych graczy:
Rosja
Armia C2 --> D2 --> E2
Reszta zostaje tak jak jest
Koomote - Sro 24 Lip, 2013
Armia C13>C12
Wóz >D15
koniec ruchu
TERF - Czw 25 Lip, 2013
NIemcy
obie armie N13 ->N12
koniec ruchu
Night wolf - Czw 25 Lip, 2013
5. Badania
Egipt ->Metalurgia
Niemcy ->Nawigacja
Chiny ->Kodeks prawny
Rosja ->Nawigacja
Tura 2
1. Początek tury
Pierwszym graczem zostają Niemcy.
Egipt -> Kolos Rodyjski +3WH
Piszecie czy coś robicie, jak nic to Pass
TERF - Czw 25 Lip, 2013
blad na mapie - moje armie stoja razem na N12
pass w pierwszej fazie i drugiej
E: 3 Faza buduję wóz na N13
TomBird - Czw 25 Lip, 2013
Również pass w 1-szej i 2-giej fazie
W pierwszej fazie bodajże deklarujemy do których miast wysyłamy to co zbierają wozy, tak? Ale jako, że na razie tylko stolica, to można pominąć
Rojber - Czw 25 Lip, 2013
1 i 2 faza - pass
Night wolf - Czw 25 Lip, 2013
Koomote wysłał mi już wcześniej że zmienia ustrój na republikę.
2. Handel
Egipt +4WH
Niemcy +3WH
Chiny +3WH
Rosja +4WH
3. Zarządzanie miastami
Ruch Niemiec naniesiony.
Aktualna mapa:
Koomote - Czw 25 Lip, 2013
Zarządzanie miastami:
Buduję Wóz w stolicy na C15
TomBird - Czw 25 Lip, 2013
Rosja:
Buduję armię na C3
Rojber - Czw 25 Lip, 2013
Egipt
buduję koszary na P2
Night wolf - Czw 25 Lip, 2013
Aktualna mapa:
4. Ruch
Koomote - Czw 25 Lip, 2013
Chiny:
Ruch: Wóz D15-->E14
Armia C12-->C11
Armia D13-->D12 + odsłania mapę po prawej
Wóz C15-->C16
to wszystko z mojego ruchu
TERF - Czw 25 Lip, 2013
NIEMCY
Wóz M15 - zostaje bez ruchu
2 armie atakują N12 -> N11 (wioska) - reka bitewna 5 j.
wóz N13 ->N12
TomBird - Czw 25 Lip, 2013
Jeszcze zanim powalczycie wypiszę swoje ruchy
ROSJA:
ARMIA I WÓZ B4 ---> B5 ---> B6
ARMIA E2 ---> F2 odkrycie chatki
WÓZ D3 ---> D2 ---> E2
ARMIA C3 ---> D3
Koomote - Czw 25 Lip, 2013
Barbarzyńcy:
A1
TERF - Czw 25 Lip, 2013
Niemcy
nowy front P2
Koomote - Czw 25 Lip, 2013
Barbarzyńcy:
P3 vs P2
TERF - Czw 25 Lip, 2013
Niemcy
nowy front P2
Koomote - Czw 25 Lip, 2013
Barbarzyńcy:
nowy front J2
TERF - Czw 25 Lip, 2013
niemcy
atakuja jednostką p2 -> j2 - zabija
dalej
j2 atakuje a2 - zabija
dalej
a1 atakuje p3(posiada 2 rany) -zabija
Niemcy w bitwie traca jednostke p2
KONIEC
Rojber - Czw 25 Lip, 2013
Egipt ruch
armia O5 -> n5 --> N6
armia P5 -> p6 --> O6
wóz bez zmian
Night wolf - Pią 26 Lip, 2013
Rosja +6 kultury za podbite wioski.
Niemcy otrzymują Wielkiego człowieka (Budowniczy)- umieszczasz go?
5. Badania
Egipt - Kodeks prawny
Tura 3
1. Początek tury
Pierwszym graczem zostają Chiny.
Egipt -> Kolos Rodyjski +3WH
Aktualna mapa:
Koomote - Pią 26 Lip, 2013
Początek tury:
Zakładam miasto Armią C11
TomBird - Pią 26 Lip, 2013
Rosja
Zakładam miasto wozem na E2
Night wolf - Pią 26 Lip, 2013
Aktualna mapa
Egipt zmienia ustrój na republikę.
Egipt zakłada miasto armią w O6.
TERF - Pią 26 Lip, 2013
Niemcy
Stawiają wielkiego człowieka na N15
W fazie zarzadzania miastem budują armie na N14
Night wolf - Pią 26 Lip, 2013
2. Handel
Egipt +10WH
Niemcy +3WH
Chiny +5WH
Rosja +7WH
3. Zarządzanie miastami
Aktualna mapa:
Koomote - Pią 26 Lip, 2013
Wydaję 6 kultury (zebrane z wiosek) żeby przesunąć sie na torze (+2 karty)
czekam na karty...:)
Koomote - Pią 26 Lip, 2013
Chiny:
Buduję w stolicy "P.Handlowa" na B13 (wykorzystując 2 młotki z Wozu)
W mieście buduję: figurkę Armii na B10
TomBird - Pią 26 Lip, 2013
ROSJA
Stolica - Buduję Port na A2 (6p ma miasto, natomiast dodatkowe 2p daje mi komunizm)
Miasto - Werbuję jednostkę artyleryjską
Czekam na jednostkę, poza tym to wszystko z zarządzania miastami
Rojber - Pią 26 Lip, 2013
Egipt
Stolica - pionek armii na N2
miasto - koszary na P5 (za darmo w ramach zdolności cywilizacji)
Mamy nazywać nasze miasta? Bo tak chyba mieliśmy robić
Koomote - Pią 26 Lip, 2013
Chiny Ruch:
Armia D12-->F12
Wóz E14-->E12
Armia B10-->B9 (eksploracja wioski)
Wóz C16-->D15
Night wolf - Pią 26 Lip, 2013
3. Ruch
Chiny +3K
Aktualna mapa:
TomBird - Sob 27 Lip, 2013
Haha Przepraszam, ale jakoś tak pominąłem wzrokiem ten ruch Niemców
W takim razie ruszam się:"
ROSJA
ARMIA D3 --> E3 --> E4
WÓZ B6 --> C6 --> D6
ARMIA B6 --> B7 -- C7 (eksploracja chatki)
ARMIA F2 --> F1 --> G1
Rojber - Sob 27 Lip, 2013
Egipt
armia N2 -> M2 ->> L2
armia N6 -> N7 --> N8 (atak na wioskę)
wóz bez zmian
Night wolf - Sob 27 Lip, 2013
Aktualna mapa:
Egipt rozpoczyna bitwę z barbarzyńcami.
TomBird - Sob 27 Lip, 2013
Walka:
Barbarzyńcy
P1
Rojber - Sob 27 Lip, 2013
Barbarzyńcy - Egipt
P1 - ginie : (A2)
TomBird - Sob 27 Lip, 2013
J3 : A2 - ginie
Martwe jednostki barbarzyńskie: P1
Martwe jednostki Egiptu: A2
Rojber - Sob 27 Lip, 2013
J3 :
: (J3)
Martwe jednostki barbarzyńskie: P1
Martwe jednostki Egiptu: A2
TomBird - Sob 27 Lip, 2013
J3 :
: J3
A3:
Martwe jednostki barbarzyńskie: P1
Martwe jednostki Egiptu: A2
Jeszcze ostatnią jednostkę wyłóż i koniec będzie. Zwycięstwo Egiptu.
W sumie troszkę źle zagrałem przy drugim ruchu... Byłem w stanie mu dwie jednostki zniszczyć...
Rojber - Sob 27 Lip, 2013
J3 :
: J3
A3:
: P2
Martwe jednostki barbarzyńskie: P1
Martwe jednostki Egiptu: A2
Egipt podbił wioskę!
Właśnie obawiałem się o jazdę, że możesz też mieć o sile 3 więc podsunąłem artylerię na pierwszy ogień abyś zaatakował ich mającą nad nimi przewagę jazdą. Tak też się stało hehe
Night wolf - Nie 28 Lip, 2013
Niemcy:
1 armia N11 -> O11 -> P11
1 armia N11 -> N12 -> M12
wóz N12 -> N11
armia N14 -> M14 -> L14
wóz M15->M16
Aktualna mapa:
5. Badania
Egipt ->Irygacja
Niemcy ->Garncarstwo
Chiny ->Brak
Rosja ->Żeglarstwo
Tura 4
1. Początek tury
Pierwszym graczem zostaje Rosja.
Egipt -> Kolos Rodyjski +3WH
Piszecie czy coś robicie, jak nic to Pass
TomBird - Nie 28 Lip, 2013
Początek tury i Handel Pass
TERF - Nie 28 Lip, 2013
niemcy
N11 buduje miasto
E: poprawione, no i pass
Rojber - Nie 28 Lip, 2013
Egipt buduje miasto na L2
W fazie handlu pass
Koomote - Pon 29 Lip, 2013
Chiny:
Początek tury i faza handlu: nic nie robię
Night wolf - Pon 29 Lip, 2013
2. Handel
Egipt +14WH
Niemcy +6WH
Chiny +6WH
Rosja +8WH
3. Zarządzanie miastami
Aktualna mapa:
TomBird - Pon 29 Lip, 2013
ROSJA
Stolica - werbuję jednostkę piechoty
Miasto - buduję pionek armii na F2
Rojber - Pon 29 Lip, 2013
Egipt
stolica - karta jednostki piechoty
miasto O6 - karta jednostki artylerii (cofam 3 punkty wymiany handlowej, dodaję 1 produkcji + 1 z wozu)
miasto L2 - buduje pionek armii na K2
TERF - Pon 29 Lip, 2013
niemcy
stolica - buduje port na P14 (6P ze stolicy + 1P z wozu)
miasto - buduje wóz na M12
Koomote - Pon 29 Lip, 2013
Chine
Wydaje 3 punkty kultury na początek...
Night wolf - Pon 29 Lip, 2013
Aktualna mapa:
Koomote - Pon 29 Lip, 2013
Chiny:
Stawiam "Przemysłowca" na C14
Stolica: buduję kartę jednostki Łucznik
Miasto: buduję figurkę armii na D10
Night wolf - Pon 29 Lip, 2013
4. Ruchy
Aktualna mapa:
Poprawka (Egipt +1 Moneta na Kodeksie prawnym za bitwę w Turze 3)
TomBird - Pon 29 Lip, 2013
Rosja
Armia C7-->C8-->C9-->C10-->C11 Korzystam ze zdolności kradzieży Rosjan. Kradnę "Kodeks Prawny"
Armia E4 odkrywa mapę
Reszta ruchów po odkryciu mapy
Night wolf - Pon 29 Lip, 2013
Aktualna mapa:
TomBird - Wto 30 Lip, 2013
Rosja - pozostałe ruchy
ARMIA G1-->H1-->I1
ARMIA F2-->G2-->H2-->I2-->I3
ARMIA E4-->E5-->E6-->E7 (eksploracja chatki)
WÓZ D6-->E6-->E5-->E4
Night wolf - Wto 30 Lip, 2013
Aktualna mapa:
Rojber - Wto 30 Lip, 2013
Egipt
armia N8 -> M8 --> odkrywa kafelek
wóz M4 --> L4 (najazd na chatkę)
armia K2 --> J2 (najazd na chatkę)
TERF - Wto 30 Lip, 2013
NIEMCY
armia L14 -> K14 -> J14
armia P11 -> P10 (chatka)
armia M12 -> odkryfa kafelek
reszta po odkryciu kafelka
Night wolf - Wto 30 Lip, 2013
Aktualna mapa:
TERF - Wto 30 Lip, 2013
NIEMCY
armia M12 -> L12 (wioska)
wóz M12 -> M13 ->L13
Koomote - Wto 30 Lip, 2013
Chiny:
WózE12-->E11-->F11
WózD15-nie rusza się
ArmiaF12-->F10
ArmiaD10-->F10
ArmiaB9-->B11
Night wolf - Wto 30 Lip, 2013
Aktualna mapa:
5. Badania
Egipt ->Demokracja
Piechota awansuje na 2 poziom!
Niemcy ->Piśmiennictwo
Chiny ->Budownictwo
Rosja ->Hodowla Zwierząt
Tura 5
1. Początek tury
Pierwszym graczem zostaje Egipt.
Egipt -> Kolos Rodyjski +3WH
TERF - Sro 31 Lip, 2013
NIEMCY
pass
Koomote - Sro 31 Lip, 2013
Chiny
Poczatek Tury i Handel: pass
TomBird - Sro 31 Lip, 2013
Również pass
Rojber - Sro 31 Lip, 2013
ja również pass w pierwszych dwóch fazach.
Night wolf - Sro 31 Lip, 2013
2. Handel
Egipt +14WH
Niemcy +7WH
Chiny +6WH
Rosja +8WH
3. Zarządzanie miastami
Aktualna mapa:
Rojber - Sro 31 Lip, 2013
Egipt
miasto L2 - pionek armii na K3
miasto O6 - cud świata wyrocznia na N7 (koszt 10 z kodeksem prawnym) - 3 produkcji z miasta + 2 z wozu + dodaję zboże spod chatki na technologię budownictwo i dostaję w zamian brakujące 5 produkcji
stolica - karta jednostki piechoty (5 punktów ze stolicy, i cofam o 6 WH aby dostać jeszcze 2 - razem 7)
+ cofam 6 WH aby dostać żeton na technologię demokracja
TERF - Sro 31 Lip, 2013
NIEMCY
stolica - buduje spichlesz na N13
miasto - buduje spichlesz na M12
Night wolf - Czw 01 Sie, 2013
Nowy Cud Świata:
Angkor Wat
Chiny:
Wydają 3 punkty kultury - otrzymują 1 kartę
Odrzucają kartę: Dar z dalekich stron
Stolica: buduję jednostkę Artylerię
Miasto: Buduję cud "Porcelanowa wieża" na B10 -7młotków miasto +2 wóz D15 + 1 za -3 handlu + 5 wydaję zboże z chatki zagrywając akcje z technologii "Budownictwo"
Nowy Cud Świata:
Luwr
Aktualna mapa:
TomBird - Czw 01 Sie, 2013
ROSJA
Stolica - buduję cud Wiszące ogrody na C3 za 10P dzięki Hodowli Zwierząt (7P z miasta + 2P z komunizmu + 2P z Wozu = 11P)
Miasto - Buduję jednostkę artylerii
Night wolf - Czw 01 Sie, 2013
Nowy Cud Świata:
Zamek Himeji
Aktualna mapa:
4. Ruch
Rojber - Czw 01 Sie, 2013
Egipt
wóz L4 --> L5 (chatka)
armia J2 -> I2 --> I1 (atak na armię rosyjską)
reszta ruchów po odkryciu chatki i bitwie
Night wolf - Czw 01 Sie, 2013
Aktualna mapa:
Poprawiłem ilość posiadanych jednostek bo nie zauważyłem że nie aktualizowałem tego.
Bitwa pomiędzy:
Rosją(obrońca):Egiptem(atakujący)
CŚ: Wyrocznia odkrywa rękę bitewną Rosji:
P1
A2
A2
Egipt Premia bitewna +4
Rozpoczyna Rosja.
TomBird - Czw 01 Sie, 2013
ROSJA : EGIPT
P1:
Rojber - Czw 01 Sie, 2013
Rosja - Egipt
P1 - ginie : J3-X
TomBird - Czw 01 Sie, 2013
ROSJA : EGIPT
:J3-X
A2:
Rojber - Czw 01 Sie, 2013
Rosja - Egipt
:J3-X
A2:
:P4
TomBird - Czw 01 Sie, 2013
Rosja - Egipt
: J3-X
A2 :
: P4
A2 :
Rojber - Czw 01 Sie, 2013
Rosja - Egipt
: J3-X
A2 :
: P4
A2 :
: A2
zabite jednostki:
Rosja - P1
Egipt - ---
wynik 4 : 9 (+4)
4 :13
Egipt zabiera Rosji 3pkt wymiany handlowej.
Dostaję też drugą monetę na kodeks prawny za zwycięstwo w bitwie.
Pozostałe ruchy:
armia M8 -> M7 --> L7
armia K3 -> J3 --> I3 (atak na armię Rosjan)
Night wolf - Pią 02 Sie, 2013
Aktualna mapa:
Bitwa pomiędzy:
Rosją(obrońca):Egiptem(atakujący)
CŚ: Wyrocznia odkrywa rękę bitewną Rosji:
A2
P2
A2
Egipt Premia bitewna +4
Rozpoczyna Rosja.
TomBird - Pią 02 Sie, 2013
ROSJA - EGIPT
P2 :
Rojber - Pią 02 Sie, 2013
ROSJA - EGIPT
P2-ginie : A2
TomBird - Pią 02 Sie, 2013
ROSJA - EGIPT
: A2
A2 :
Rojber - Pią 02 Sie, 2013
: A2
A2-ginie : J3
TomBird - Pią 02 Sie, 2013
ROSJA - EGIPT
A2 - ginie : A2 - ginie
: J3
Rojber - Pią 02 Sie, 2013
ROSJA - EGIPT
: J3
: P3
zabite jednostki:
Rosja - P2, A2, A2
Egipt - A2
wynik: 0: 6(+4)
0:10
Egipt zabiera Rosji jeden z surowców pod chatką za zwycięstwo w bitwie.
Wszystkie ruchy wykonane.
TomBird - Pią 02 Sie, 2013
Rojber napisał/a: |
zabite jednostki:
Rosja - P2, A2, P2
Egipt - A2 |
P2, A2 i A2 straciłem
Rojber - Pią 02 Sie, 2013
ok, poprawiłem
TERF - Pią 02 Sie, 2013
NIemcy
armia L12 -> K12 -> J12
armia J14 -> J15 -> I15(chatka)
armia P10 -> O10
wozy bez ruchu
Koomote - Pią 02 Sie, 2013
Chiny ruch
ArmiaB11-->C11-->D11
2ArmieF10-->G10-->H10 (odsłania chatkę, zdobywam 3pkt kultury)
WózF11-->F12
WózD15_bez zmian
TomBird - Pią 02 Sie, 2013
Koomote napisał/a: | Chiny ruch
ArmiaB11-->C11-->D11 |
Nie można przechodzić przez miasta
Koomote - Pią 02 Sie, 2013
Można, figury nie mogą jedynie zakończyć ruchu na mieście.
TERF - Pią 02 Sie, 2013
Koomote napisał/a: | Można, figury nie mogą jedynie zakończyć ruchu na mieście. |
potwierdzam
PS w dodatku moga sie zatrzymywac ale przekształacją się albo w dodatkową premie itewną lub produkcje
TomBird - Pią 02 Sie, 2013
Coś mi się pomyliło
ROSJA:
ARMIA E7 --> D7 --> C7
WÓZ E4 --> E5 --> D5
Night wolf - Pią 02 Sie, 2013
Aktualna mapa:
5. Badania
Egipt -> Garncarstwo
Niemcy ->Hodowla Zwierząt
Chiny ->Metalurgia
Rosja ->Brak
Tura 6
1. Początek tury
Pierwszym graczem zostają Niemcy.
Egipt -> Kolos Rodyjski +3WH
TERF - Nie 04 Sie, 2013
niemcy pass
Koomote - Nie 04 Sie, 2013
Chiny
pass, handel tez pass
TomBird - Nie 04 Sie, 2013
Rosja buduje pionek armii na wiszących ogrodach.
Rojber - Nie 04 Sie, 2013
Egipt pass podczas początku tury i handlu
Night wolf - Nie 04 Sie, 2013
2. Handel
Egipt +14WH
Niemcy +9WH
Chiny +6WH
Rosja +9WH
3. Zarządzanie miastami
Aktualna mapa:
TERF - Pon 05 Sie, 2013
Niemcy
stolica - koszary N14
miasto - koszary O12
Koomote - Pon 05 Sie, 2013
Chiny: -- Zagrywam szpiega na kartę "Piśmiennictwo" - anulując akcję budowy koszarów w Berlinie.
-- Zagrywam kartę kultury Dezorientacja na Armię rosyjską C7 i przesuwam figurkę -->C6--C5
-- Wydaję 3 punkty kultury żeby przesunąć się na torze. (czekam na kartę z dalszym ruchem)
Night wolf - Pon 05 Sie, 2013
Aktualna mapa:
Koomote - Pon 05 Sie, 2013
[b]Chiny
Stolica: buduję baraki na A15 (+2 młotki od WozuD15)
Miasto: buduję baraki na B11[/b]
wszystko
TomBird - Pon 05 Sie, 2013
ROSJA
Stolica - Buduję PORT na A3 (6P + 2P Dzięki Komunizmowi)
Miasto - Buduję Jednostkę Artylerii
Z zarządzania miastami to wszystko, ale jeszcze przy okazji sprawa do Night Wolfa - Nie otrzymałem informacji jaki surowiec został mi skradziony przez Egipt po przegranej bitwie. Możesz mi wysłać aktualny spis?
Rojber - Pon 05 Sie, 2013
Egipt
stolica - jednostka artylerii
miasto O6 - wydobywa kadzidło
miasto L2 - jednostka artylerii
Wydaję jedwab spod chatki i wydobyte kadzidło aby położyć żeton monety na technologii garncarstwo.
TERF - Wto 06 Sie, 2013
NIEMCy ruch
wóz L13->L12->K12
armia I15->H15(chatka)
koniec ruchu
Koomote - Wto 06 Sie, 2013
Chiny ruch:
ArmieH10 -->H9-->H8
ArmiaD11-->E11-->E12
WózD15_bez zmian
WózF12-->F11
koniec
TomBird - Wto 06 Sie, 2013
ROSJA:
Wóz - D5 --> E5
Armia - C5 --> C6-->C7-->C8-->D8
Armia - C3 --> C4 --> C5 --> C6 --> C7
Rojber - Wto 06 Sie, 2013
Egipt
wóz L5 -> M5 --> M4
armia I3 -> H3 --> H4 (atak na wioskę)
armia I1 -> I2 -> J2
reszta bez zmian
Night wolf - Wto 06 Sie, 2013
4. Ruch
Aktualnie się odbywa, a nawet już kończy
Aktualna mapa:
Egipt rozpoczyna bitwę z barbarzyńcami.
Night wolf - Wto 06 Sie, 2013
4. Ruch
Aktualnie się odbywa, a nawet już kończy
Aktualna mapa:
Egipt rozpoczyna bitwę z barbarzyńcami(TERF).
CŚ: Wyrocznia odkrywa rękę bitewną barbarzyńców.
J2
A2
P3
Koomote - Sro 07 Sie, 2013
Niezła ręka;)
TERF - Czw 08 Sie, 2013
no to bysmy czekali i czekali
A2:
Rojber - Czw 08 Sie, 2013
A2:
: P4
TERF - Czw 08 Sie, 2013
A2:
: P4
J2 :
Rojber - Czw 08 Sie, 2013
A2:
: P4
J2 :
: P3
TERF - Czw 08 Sie, 2013
A2:
: P4
J2 :
P3 (ginie): P3 (ginie)
Rojber - Czw 08 Sie, 2013
A2:
: P4
J2 :
: A2
wynik: barbarzyńcy przegrali z Egiptem 4:6(+4 premii)
4:10
TERF - Sob 10 Sie, 2013
no to badania
Rojber - Sob 10 Sie, 2013
Night wolf kiedyś pisał, że wyjeżdża na wakacje więc chyba do środy go nie będzie
Ale możemy już mu wysłać co badamy to będzie mniej czekania na kolejne ruchy
Night wolf - Czw 15 Sie, 2013
5. Badania
Egipt ->Odlewnictwo
Niemcy ->Irygacja
Chiny ->Irygacja
Rosja ->Irygacja
Tura 7
1. Początek tury
Pierwszym graczem zostają Chiny.
Egipt -> Kolos Rodyjski +3WH
Sorki że dopiero teraz odpisuje ale już mówiłem że będę miał wyjazd.:)
Koomote - Czw 15 Sie, 2013
Chiny Początek tury:
buduję miasto WozemF11
TomBird - Czw 15 Sie, 2013
Rosja:
Buduję miasto wozem na E5
Buduję pionek wozu na wiszących ogrodach.
Rojber - Czw 15 Sie, 2013
Egipt pass podczas początku tury i handlu
TERF - Pią 16 Sie, 2013
niemcy
buduje miasto wozem na K12
Koomote - Pią 16 Sie, 2013
Chiny handel: pass
TERF - Pią 16 Sie, 2013
niemcy pass
TomBird - Pią 16 Sie, 2013
Rosja
Handel pass
Koomote - Pią 16 Sie, 2013
Chiny Zarządzanie Miastami:
Stolica: buduję Wóz naA14 (+2 młotki z WozuD15)
MiastoC11: buduję jednostkę Artylerię
MiastoF11: buduję Warsztat na E11
Night wolf - Pią 16 Sie, 2013
2. Handel
Egipt +14WH
Niemcy +15WH
Chiny +12WH
Rosja +11WH
3. Zarządzanie miastami
Aktualna mapa:
Chiny mają do poprawy wóz bo nie można stawiać go w centrum miasta.
TomBird - Pią 16 Sie, 2013
Rosja:
Miasto E2 - wydobywam surowiec - ZBOŻE
Stolica - Werbuję jednostkę jazdy
Miasto E5 - Werbuję jednostkę jazdy
Na mapie jest błąd - na początku tury na wiszących ogrodach postawiłem WÓZ, a nie armię
Night wolf - Pią 16 Sie, 2013
Aktualna mapa:
Dodałem wóz Chinom.
Poprawiłem Wóz Rosji.
Rojber - Pią 16 Sie, 2013
Egipt
stolica - wydobywam zboże
miasto O6 - wydobywam kadzidło
miasto L2 - wydobywam kadzidło wozem
- cofam 6 WH aby dostać żeton monety na demokrację
- wymieniam wydobyte kadzidło i zboże aby dostać żeton monety na garncarstwo
kładę drugie wydobyte kadzidło na odlewnictwo i dostaję 7K
TERF - Sob 17 Sie, 2013
NIEMCY
Miasto K12 buduje armie (miasto 3P + 1P wóz) na J12
Miasto N11 buduje spichlerz na o10
Stolica buduje koszary na N14
Koomote - Sob 17 Sie, 2013
Chiny ruch:
ArmieH8 -->H9-->G9
ArmiaE12-->D12-->D11
WózA14-->A15-->A16
WózD15-bez zmian
TomBird - Sob 17 Sie, 2013
Jeszcze poczekajmy, bo TERF musiałby zrobić coś innego stolicą. Przecież koszar już nie ma do budowy
TERF - Nie 18 Sie, 2013
ok nie wiem czemu myslalem ze jest jeszcze jeden budynek koszar. w takim razie buduje w stolicy woz na N15
Night wolf - Nie 18 Sie, 2013
4. Ruch
Ruch Chin naniesiony.
Aktualna mapa:
TomBird - Pon 19 Sie, 2013
ROSJA:
WÓZ - C3 --> C4 --> C5 --> C6
ARMIA - D8 --> C8 --> C9 --> C10 --> C11 (Korzystam z umiejętności Rosjan, kradnąc technologię PIŚMIENNICTWO)
ARMIA C7 - bez zmian
Rojber - Pon 19 Sie, 2013
Egipt
armia H4 -> H5 --> H6 (chatka)
armia L7 -> K7 --> J7 (atak na wioskę)
armia J2 -> J3 --> J4
wóz bez zmian
TERF - Pon 19 Sie, 2013
hehe i znowu czekacie na mnie nie wiem czemu (a raczej wiem nie zauwazylem ze chiny sie juz ruszyly)
NIEMCY ruch:
2 armie J12 -> I12 wioska (bitwa)
armia H15 ->I15 -> I14
wóz N15 ->M15
KONIEC RUCHU
TomBird - Pon 19 Sie, 2013
Najpierw jeszcze walczysz jako barbarzyńca przeciwko Egiptowi
TERF - Wto 20 Sie, 2013
Wiem ale kart nie mam
Night wolf - Wto 20 Sie, 2013
Egipt rozpoczyna bitwę z barbarzyńcami(TERF).
CŚ: Wyrocznia odkrywa rękę bitewną barbarzyńców.
J2
A2
P2
Sorki za małe opóźnienie.
TERF - Wto 20 Sie, 2013
A2:
Rojber - Wto 20 Sie, 2013
A2:
:A4
TERF - Sro 21 Sie, 2013
A2:
:A4
J2:
Rojber - Sro 21 Sie, 2013
A2:
:A4
J2-ginie: P4
TERF - Sro 21 Sie, 2013
A2:
:A4
: P4
P2:
przedtem miało być P2 ale pewnie i tak nie mialo by to różnicy
Rojber - Sro 21 Sie, 2013
Za dużej różnicy by pewnie nie było
A2:
:A4
: P4
P2-ginie: P3xx
Wynik: 2:15(4 za koszary)
Egipt zdobywa wioskę + moneta na kodeks prawny za wygraną bitwę.
Night wolf - Czw 22 Sie, 2013
Niemcy rozpoczyna bitwę z barbarzyńcami(Koomote).
Koomote - Czw 22 Sie, 2013
P1:
TERF - Pią 23 Sie, 2013
P1:
:J2
Koomote - Pią 23 Sie, 2013
P1:
J3xx:J2(ginie)
TERF - Pią 23 Sie, 2013
P1(ginie):A1
J3xx:
Koomote - Pią 23 Sie, 2013
A2x:A1(ginie)
J3xx:
TERF - Pią 23 Sie, 2013
A2x:
J3xx(ginie):P2
:p2
+2 premi za generała - zwycięswo
oj zle to rozegralem ale coż
Night wolf - Nie 25 Sie, 2013
5. Badania
Egipt ->Prasa drukarska
Niemcy ->Kawaleria
Chiny ->Silnik parowy
Rosja ->Kawaleria
Niemcy otrzymują jednostkę kawalerii i surowiec kadzidła z swojej specjalnej umiejętności.
Tura 8
1. Początek tury
Pierwszym graczem zostaje Rosja.
Egipt -> Kolos Rodyjski +3WH
TERF - Nie 25 Sie, 2013
niemcy
poczatek i handel pass
Koomote - Nie 25 Sie, 2013
Niemcy tracą jedną Armię (w walce z barbarzyńcami)
Chiny: poczatek tury i handel pass
Rojber - Nie 25 Sie, 2013
Egipt
początek tury i handel Pass
TomBird - Nie 25 Sie, 2013
Rosja
Początek tury - buduję pionek armii na wiszących ogrodach
Handel - pass
Zarządzanie miastami:
Kładę kadzidło spod chatki na technologię kawaleria i otrzymuję 5pkt kultury. 3 punkty zużywam, aby poruszyć się raz na torze kultury. Czekam na kartę, później reszta z zarządzania miastami
Night wolf - Pon 26 Sie, 2013
2. Handel
Egipt +14WH
Niemcy +16WH
Chiny +13WH
Rosja +11WH
3. Zarządzanie miastami
Aktualna mapa:
TomBird - Pon 26 Sie, 2013
ROSJA
Stolica - Na C3 buduję pionek armii
Dwoma pozostałymi miastami buduję po jednostce jazdy
Rojber - Pon 26 Sie, 2013
Egipt
Kładę kadzidło spod chatki na odlewnictwo i dostaję 7 kultury, razem mam 14 z czego 9 wydaję żeby 3 razy poruszyć się na torze kultury
pozostałe 5 wydaję na prasę drukarską aby otrzymać monetę
kładę żelazo i pszenicę spod chatek aby otrzymać monetę na garncarstwo
Resztę ruchów i zarządzanie miastami zrobię po otrzymaniu kart i wielkiego człowieka
Rojber - Sro 28 Sie, 2013
Położę wielkiego człowieka na K2
cofam wskaźnik WH o 6 aby dostać monetę na demokrację
stolica wydobywa wozem kadzidło
miasto O6 wydobywa kadzidło
miasto L2 jednostka piechoty
Night wolf - Sro 28 Sie, 2013
Aktualna mapa:
TERF - Pią 30 Sie, 2013
NIEMCY
miasto K12 + wóz M15 - buduje spichlerz na J13
miasto N11 + wóz - buduje port na M11
stolica - buduje port na O13
wydaje kadzidlo na Kawalerie i wydaje 3K aby dostac karte
ps z mapy jeden pionk mojej armi trzeba usunac
Koomote - Sob 31 Sie, 2013
Chiny:
MiastoF11: buduje cud Luwr .Zagrywam kartę "Dar z dalekich stron", korzystam z surowca Zboże, które zagrywam na Budownictwo (+5 młotków, moneta dla Niemców), +2 z WozuD15, + obniżam handel z 14 do 2 żeby dostać +4 młotki = 20.
Stolica zbieram 5 punktów kultury i wydaję 3 żeby przesunąć się na torze.
MiastoC11 - buduję figurkę armii na C10
...czekam na kartę
TERF - Sob 31 Sie, 2013
używam szpiega i anuluje akcje miejska
Cytat: |
Chiny:
MiastoF11: buduje cud Luwr .Zagrywam kartę "Dar z dalekich stron", korzystam z surowca Zboże, które zagrywam na Budownictwo (+5 młotków, moneta dla Niemców), +2 z WozuD15, + obniżam handel z 14 do 2 żeby dostać +4 młotki = 20. |
Night wolf - Wto 03 Wrz, 2013
4. Ruch
Od razu jak już wiecie co będziecie chcieli badać to mi wysyłać
TomBird - Wto 10 Wrz, 2013
Przepraszam Was wszystkich bardzo za moją nieobecność. Niestety splot różnych zdarzeń nie pozwolił mi na wejście choć na chwilę na forum. Jeszcze raz przepraszam!
Rosja:
obie Armie C3 --> C4 ---> C5 --> C6 --> C7
wóz bez zmian
Rojber - Wto 10 Wrz, 2013
armia J7 --> I7
armia H6 -> H7 --> I7
armia J4 -> J5 --> J6
wóz bez zmian
Night wolf - Wto 10 Wrz, 2013
Niemcy:
armia I14 > I13 > I12
koniec ruchu
Koomote - Wto 10 Wrz, 2013
Chiny:
ArmiaD11-->C10
ArmieG9-->G8
WózD15-->G14
wszystko
TERF - Wto 10 Wrz, 2013
armia I14->i13->i12
koniec
Night wolf - Sro 11 Wrz, 2013
5. Badania
Egipt ->Kolej żelazna
Niemcy ->Inżynieria
Chiny ->Filozofia
Rosja ->Matematyka
Tura 9
1. Początek tury
Pierwszym graczem zostaje Egipt.
Egipt -> Kolos Rodyjski +3WH
TomBird - Sro 11 Wrz, 2013
początek tury - buduję pionek armii na Wiszących ogrodach
Rojber - Czw 12 Wrz, 2013
Początek tury - używam karty wymiana myśli i chciałbym wymienić się technologią I poziomu z Chińczykami i biorę filozofię
TERF - Czw 12 Wrz, 2013
NIemcy nic nie robia
Koomote - Czw 12 Wrz, 2013
Od Rosji biorę Garncarstwo
Poczatek tury i handel nic nie robię.
Rojber - Czw 12 Wrz, 2013
Egipt
Podczas handlu wymieniam się z Rosją - dostaję zboże a oddaję moją jedyną kartę kultury.
TomBird - Czw 12 Wrz, 2013
Jakby co potwierdzam wymianę
Poza tym w handlu już nic nie robię Można przejść do zarządzania miastami
Rojber - Czw 12 Wrz, 2013
Egipt
kładę kadzidło na odlewnictwo i dostaję 7K. 5K wydaję na prasę drukarską aby otrzymać żeton monety.
stolica poświęca się na rzecz sztuki - 2K
miasto O6 poświęca się na rzecz sztuki - 2K
Wydaję pozostałe 6K aby 2 razy poruszyć się na torze kultury
reszta po otrzymaniu kart
Night wolf - Sob 14 Wrz, 2013
2. Handel
Egipt +15WH
Niemcy +23WH
Chiny +12WH
Rosja +11WH
3. Zarządzanie miastami
Aktualna mapa:
Rojber - Sob 14 Wrz, 2013
Egipt
miasto L2
8P + 1P z wozu - karta jednostki piechoty
to wszystko
TERF - Nie 15 Wrz, 2013
NIEMCy
miasto K12 + oba wozy - akwedukt na J11
stolica - 2 jednostki piechoty
miasto N11 - port na N10
Koomote - Pon 16 Wrz, 2013
Chiny:
Wydaję 3 surowce na filozofię żeby otrzymać "Wielkiego Człowieka" (czekam na typka z dalszym ruchem)
PRZEMYSŁOWCA kładę na B15 i zbieram Stolicą 7 kultury (łącznie z wozem).
Wydaję 3 kultury żeby otrzymać "Wielkiego Człowieka" (czekam na typka z dalszym ruchem)
Społecznika kładę na C12 MiastemC11 zbieram 4 kultury i wydaję 5 kultury i 3 handlu, żeby dostać kartę kultury...czekam na kartę z dalszym ruchem:)
Odrzucam jedną kartę kultury i wydaję kolejne 5 kultury i 3 handlu , żeby dostać kartę kultury. (jeśli dobrze obliczyłem zostanie mi 0 kultury i 7 handlu. Z dalszym ruchem poczekam na kartę.
Odrzucam kartę kultury. MiastoF11 buduję jednostkę Piechoty
koniec fazy zarzadzania
TERF - Czw 26 Wrz, 2013
no to czas na rosje
Night wolf - Sro 16 Paź, 2013
Aktualna mapa:
Sprawdźcie czy wszystko gra bo po takim okresie miałem zamieszaniem w moich notatkach i nie bardzo wiedziałem co gdzie jest XD
Szaweł - Czw 17 Paź, 2013
Stolica - port C4
Miasto E2 - port E3
Miasto E5 - port D4
Nie bardzo wiem którą drogą chciał iść mój poprzednik XD ale zdaje mi się, że w kolejnej turze w zarządzaniu miastami Rojber zwycięży ekonomicznie?
Rojber - Czw 17 Paź, 2013
Jest taka możliwość
Ruch Egipt
pionki I7 -> J7 --> J6
to wszystko
TERF - Pon 21 Paź, 2013
NIEMCY
pionki bez zmian
Koomote - Pon 21 Paź, 2013
CHINY
armieG8-->E10
wszystko
Szaweł - Wto 22 Paź, 2013
ROSJA
armia C7->B6
eta wsio
Night wolf - Pon 28 Paź, 2013
Badanka poproszę na razie 1 osoba mi podesłała
Szaweł - Wto 29 Paź, 2013
Ja nic nie badam
Szaweł - Sro 06 Lis, 2013
Nic się nie ruszyło?
TERF - Sro 06 Lis, 2013
ja wyslalem
Koomote - Sro 06 Lis, 2013
Ja też wysłałem
Rojber - Sro 06 Lis, 2013
Ja również wysyłałem
Night wolf - Sro 27 Lis, 2013
5. Badania
Egipt -> Komputery
Niemcy -> Biologia
Chiny ->Brak
Rosja ->Brak
Mapa:
Egipt zwycięża Ekonomicznie!
Gratuluje i przepraszam że ogłoszenie zwycięzcy trwało tak długo ;/
Dziękuje wszystkim za grę Szawłowi szczególnie za to że podjął się gry w zastępstwie, widząc że i tak był na straconej pozycji.
Dwie sprawy prowadzenie Civki jest trudne i w przyszłości będę wiedział na co uważać bo w kilku momentach się pogubiłem ;/. Co do samego zwycięstwa Egipt miał niesamowity start i jednostki które mu losowało bardzo dobrze wykorzystał do osiągnięcia zwycięstwa
Jeszcze raz dziękuje wszystkim za grę i przepraszam za zamułę.
Jeśli są chętni na kolejną sesję to proszę pisać mam nadzieje, że tym razem już nie będę popełniał błędów i przeciągał sesji.
|
|