galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

G³os Isengardu - G³os Isengardu

Berestaszek - Nie 18 Sie, 2013
Temat postu: G³os Isengardu


FFG na genconie pokaza³o nowy du¿y dodatek. Jest nim The Voice of Isengard. Ma byæ jeszcze dostêpny w te ¶wiêta i ma rozpocz±æ cykl Ring Maker (Twórca pier¶cieni?) Wiemy ju¿, ¿e jednym z dwóch dostêpnych bohaterów bêdzie Eomer.



Wiemy równie¿, ¿e bêdziemy napewno pomagaæ Sarumanowi w obronie Isengardu, prawdopodobnie przed lud¼mi z Dunlandu oraz kto wie mo¿e Entami z Fangornu.



Wygl±da na to, ¿e cykl bêdzie wspieraæ rohan (oraz kto wie mo¿e karta sprzymierzeñca Sarumana?). W ostatnim dodatku z aktualnego cyklu dostajemy theodena, który daje s³oneczka ka¿demu bohaterowi z taktyki. Witajcie mono taktyki, które maj± szanse w wiêkszo¶ci scenariuszy? Dostajemy Eomera, który jest w taktyki? Wyczuwam wielkie bum i zamiast duchowego rohanu bêdzie taktyczne. YES PLS! Ciekawe czy pod koniec cyklu siê nie oka¿e ¿e Saruman nas zdradzi i bêdzie wielkim bossem przed którym bêdziemy musieli uciekaæ jak co¶ mu zawiniemy (co rozpocznie kolejny cykl :D )


Je¶li jest taka szansa to proszê o stworzenie nowego dzia³u dla tego tematu :)

Wacho - Nie 18 Sie, 2013

No muszê przyznaæ, ¿e FFG nie zawodzi - The Voice of Isengard - zapowiada siê naprawdê smakowicie... ju¿ nie mogê sie doczekaæ "akcji" z Sarumanem! Ciekawe czy bêdziemy nie¶wiadomie wci±gniêci "na drug± stronê barykady" ? By³o by fajnie nawet je¶li tylko chwilowo... :twisted:
Tak na marginesie WP sta³ siê moj± najbardziej rozbudowan± karciank±, co do ilo¶ci kart - a widoki na nowe, ¿e hej! :mrgreen: (Inwazja w³a¶nie wyprzedzona!)

Berestaszek - Wto 27 Sie, 2013

Nowe info tym razem ze strony FFG :)






Kilka kart ju¿ widzê tego orka o zagro¿eniu 1 jako g³ównego bossa jednego ze scenariuszy. Jedyny ork który siê osta³ na polu bitwy(w¶ród wbitych mieczy) czekaj±cy na godnego przeciwnika! Ta karta po lewej przedstawia jakiego¶ cz³owieka? Dunlandczycy? No i ta po prawej co¶ z entami. Wiêc to bêd± nasi wrogowie...

Karta scenariusza mówi co¶ o tym ¿e mamy dobraæ 20 kart z talii (...) które stworz± talie poza gr±. Dalszej czê¶ci jako¶ nie mogê rozczytaæ :<

Nie wiem czy w tym newsie jest zawarty spoiler czy po prostu tak dobrali s³owa by fajnie brzmia³o, lecz napisali, ¿e naszymi celami bêdzie:
-ratowanie rohirrimów przed dunlandczykami
-pojmanie orczego przywódcy
-podró¿ przez fangorn(pewno powrót z misji do Orthanku)

Fajnie, ¿e dodali nowe s³owo klucz "Czas", które bêdzie odmierza³o czas jaki zosta³ nam do wykonania zadania (musimy przybyæ z odsiecz± na czas rohirrimom?) Ma dzia³aæ to na zasadzie takiej, ¿e odkrywamy karte, jak jest to s³owo kluczowe czas X to k³adziemy X ¿etonów na nim. Co turê zdejmujemy po 1(karty z TS te¿ mog± zdejmowaæ), jak zejdzie do 0, to rozpatruje siê efekt znajduj±cy siê na tej karcie. Tak¿e w grach wieloosobowych mo¿e to zaboleæ. Co wiêcej mo¿liwe, ¿e te s³owa kluczowe znale¼æ nie tylko na kartach wyprawy, ale równie¿ na kartach z TS (np. wróg ³ucznik przymierza siê i przymierza i jak odliczy np do 2 to zadaje 3 obra¿enia dowolnej postaci yea!; Bagna po 3 turach poch³aniaj± jednego cz³onka!) Wiele fajnych rzeczy mo¿na z tego wykombinowaæ :D

Dodatkiem w tym newsie s± 3 nowe karty wszystkie posiadaj± s³owe kluczowe ZGUBA X:

koszt 0 podnosimy zagro¿enie o 3 i ka¿dy z bohaterów dostaje ¿eton zasobu. W grze dla 4 graczy MUST HAVE, bo nie ma napisane, ¿e tylko twoich bohaterów :)


Podobn± kartê dostajemy dla wiedzy, która jest nawet lepsza 2 karty dla ka¿ego gracza a podnosimy zagro¿enie o 2


Na koniec smaczek dostajemy Sarumana, który dzia³a podobnie jak Gandalf - 1 turowy. Fajnie, ¿e jest tañszy(koszt 3 i 3 zagro¿enia), a umiejêtno¶æ no có¿ mo¿e nie powala a¿ tak bardzo ale 5 si³y to nie w kij dmucha³, a zdolno¶æ mimo wszystko mo¿e czasami uratowaæ nasz ty³ek :)

Dodatek ma wyj¶æ w 4 kwartale 2013 (Gwiazdka? :) )

TomB - Wto 27 Sie, 2013

Podoba mi si, ¿e FFG kombinuje - nowe machaniki, nowe smaczki. No, po prostu mi siê podoba. Jestem jeszcze sporo w tyle ze scenariuszami, ale ju¿ nie mogê siê doczekaæ Isengardu.

Jeszcze kilka kart:

Eomer w pe³nej krasie:

Sza³u nie robi, ale najgorszy nie jest.

Jaki¶ po¿ytek ze Zguby te¿ mo¿na mieæ:


Gdy entowie siê denerwuj± to nie ma ¿artów:


A to ju¿ w ogóle dla mnie pere³ka:




Berestaszek - Sro 28 Sie, 2013

Jak przyjrza³em siê tej karcie scenariusza, to mamy info o tym ¿e bêdziemy musieli wspomóc Rohirrimów, by pokonaæ atakuj±cych Dunlandczyków. Dodatkowo wspomniany zosta³ Grimma jako karta z TS (prawdopodobnie cel-sprzymierzeniec).

Zdolno¶æ Eomera - WOW 5 ataku to nie w kij dmucha³
Klucze Orthanku - no có¿ niedo¶æ ¿e kupujemy karte za 0 - ka¿dy gracz dobiera 2 karty, ka¿dy gracz podnosi o 2 poziom zagro¿enia to jeszcze bohater dobiera sobie ¿eton. Ca³kiem nie¼le, ale nadal ryzykowne, bo kto lubi podnosiæ swoje zagro¿enie?

Karty z TS takie jakie powinny byæ. Maj± psuæ nam krew, a nie pomagaæ!

Edit: Nowa karta:


Trait Isengard? Serio? Nie przekonuje mnie. A sam zdolno¶æ tego sprzymierzeñca nie powala

Szuli - Sro 28 Sie, 2013

Czyli nadszed³ czas na Rohan. Zapowiada siê ciekawie. Berestaszek pisa³e¶ kiedy¶, ¿e chcia³by¶ pograæ tymi z³ymi. Bêdziemy teraz wyzyskiwani przez Sarumana, pewnie pod koniec cyklu to odkryjemy bêdziemy musieli uj¶æ z ¿yciem z Orthanku oby ostrzec innych o jego spisku.
Berestaszek - Czw 29 Sie, 2013

pomoc w jakies zlej misji sarumana - tak, ale on nie ujawni sie. scenariusze WP LCG maja miejsce miedzy hobbitem a wladca pierscieni. jedyne wyjatki to saga boxy. jakbysmy wiedzieli ze on jest tym zlym to gandalf nie w druzynie pierscienia nie bylby zdziwiony tym ze saruman przeszedl na ciemna strone mocy.

edit. czy saruman mial jakis etap gdy robil jakis pierscien? bo moze sie okaze ze bedzie jednak cykl dotyczyl mordoru i tworca pierscienia bedzie sauron? a naszym zadaniem bedzie zdobycie informacji o pierscieniu ktrory wlada wszystkimi?

Szuli - Czw 29 Sie, 2013

Cytat:
czy saruman mial jakis etap gdy robil jakis pierscien? bo moze sie okaze ze bedzie jednak cykl dotyczyl mordoru i tworca pierscienia bedzie sauron? a naszym zadaniem bedzie zdobycie informacji o pierscieniu ktrory wlada wszystkimi?

Saruman ¿adnego pier¶cieni nie robi³, ale faktycznie sam cykl mo¿e byæ o zdobywaniu informacji o Jedynym Pier¶cieni na pro¶bê Sarumana.
Cytat:
scenariusze WP LCG maja miejsce miedzy hobbitem a wladca pierscieni

No to jak wyt³umaczysz Moriê :mrgreen: . A¿ 2 dru¿yny odkry³y los Balina i Balroga.

Berestaszek - Czw 29 Sie, 2013

no dobra tu mnie masz. ale potem sie zmienil ceo Wladcy Pierscieni Lcg wiec moze juz bedzie z tym lepiej xD albo Elrond po prostu zakazal im o tym mowic :D
Wallenstein - Czw 29 Sie, 2013

Szuli napisa³/a:
A¿ 2 dru¿yny odkry³y los Balina i Balroga.


Ale Tolkien o tym nie wiedzia³, bo nie mia³ zapisków wszystkich gier z tych scenariuszy. :mrgreen: Albo mo¿e autorzy zak³adali pora¿ki graczy - ¿eby nikt siê nie dowiedzia³.


To, ¿e gra jest umiejscowiona w jakim¶ czasie nie oznacza, ¿e gracze nie mog± zmieniæ jakich¶ "historycznych" wydarzeñ. W sumie robi± to prawie za ka¿dym razem tworz±c dru¿yny w których sk³ad wchodz± bohaterowie, o naprawdê odleg³ych od siebie miejscach zamieszkania.

kufel - Czw 29 Sie, 2013

Piêknie nam siê rozwija nasza karcianka :D
Szuli - Pi± 30 Sie, 2013

Cytat:
Szuli napisa³/a:
A¿ 2 dru¿yny odkry³y los Balina i Balroga.


Ale Tolkien o tym nie wiedzia³, bo nie mia³ zapisków wszystkich gier z tych scenariuszy. Albo mo¿e autorzy zak³adali pora¿ki graczy - ¿eby nikt siê nie dowiedzia³.


To, ¿e gra jest umiejscowiona w jakim¶ czasie nie oznacza, ¿e gracze nie mog± zmieniæ jakich¶ "historycznych" wydarzeñ. W sumie robi± to prawie za ka¿dym razem tworz±c dru¿yny w których sk³ad wchodz± bohaterowie, o naprawdê odleg³ych od siebie miejscach zamieszkania.

Zgadzam siê, choæ ja staram siê graæ takim sk³adem/tali± aby trzymaæ klimat.
Chyba w jednym artykule o shadow and flame na stronie ffg wspomniano, o ko¶ciach po poprzedniej dru¿ynie która spotka³a balroga.

Go¶æ - Wto 01 Pa¼, 2013

A ja z tego co pamiêtam Saruman robil pierscien doczytam pozniej i dam znac ! Pewien nie jestem ale warto sie upewnic ;-)
Wacho - Wto 01 Pa¼, 2013

Saruman nie "robi³" ¿adnego pier¶cienie... - sama sugestia brzmi ¶miesznie...
we WP (a jestem na bie¿±co z kolejnym od¶wie¿aniem Trylogii) Saruman jest przedstawiony jako najwiêkszy znawca tematu i ten który specjalizowa³ siê w studiowaniu wiedzy na temat Pier¶cieni W³adzy -o jego "robótkach" nie ma tam s³owa.

wojo - Wto 01 Pa¼, 2013

Za du¿o na ten temat pier¶cienia Sarumana w trylogii nie ma ale:
- W pewnym momencie Saruman sam siê nazywa twórc± pier¶cieni. Chwali siê tym Gandalfowi przed uwiêzieniem i pokazuje mu pier¶cieñ (stworzony prawdopodobnie przez siebie). Mo¿na przeczytaæ podczas narady u Elrodna.
- W którym¶ z angielskich wydañ sam autor w przedmowie sugeruje ¿e Saruman maj±c wiêcej czasu by³by w stanie stworzyæ nawet jeden z wielkich pier¶cieni.

Nale¿y pamiêtaæ ¿e zg³êbia³ ten temat ca³e lata. I rozumiem ¿e w tym w³a¶nie zg³êbianiu tematu bêdziemy mu pomagaæ/przeszkadzaæ.

13thcaesar - Nie 10 Lis, 2013

Kolejne dwie karty z nowego przegladu:




Szuli - Sro 13 Lis, 2013

konik mi siê bardzo podoba, posadziæ na nim Eomera i jazda na wroga :mrgreen:
13thcaesar - Czw 21 Lis, 2013










Szuli - Czw 21 Lis, 2013

dunlendingowie bêd± siê odpalaæ swoje zdolno¶ci gdy dociêgamy karty (podstawowy element ka¿da talia k³adzie na to nacisk) bêdzie ciê¿ko
Berestaszek - Sob 30 Lis, 2013

Tu przy dociaganiu kart nieszczescie tam przy zagrywaniu kart podnosimy zagrozenie. Duzo zagmatwania moze byc od tego dodatku
Szuli - Sro 22 Sty, 2014

nikt nie zauwa¿y³ czy co? :mrgreen:
http://www.fantasyflightg...s.asp?eidn=4590
drugim bohaterem jest Grima, ciekawe i jak tak patrze to tu rohanu za du¿o nie bendzie g³ isengard :wink:

http://www.fantasyflightg...s.asp?eidn=4592
i pierwszy dodatek z nowego cyklu: the dunland trap
hero celeborn cyli w nastêpnym AP bêdzie Galadriela?
i te arty LotR to najlepiej zilustrowana karcianka, Naith Guide poza dobr± akcj± ma szanse na bycie kart± znajlepszym artem ever IMO of course :razz:

Lekt - Sro 22 Sty, 2014

Szuli napisa³/a:
nikt nie zauwa¿y³ czy co?
Hej Szuli ju¿ wcze¶niej w nieodpowiedni dzia³ wrzuci³ to Filip10 - LINK
, oj ba³agan siê robi na naszym forum kochanym.
Propos ZP do G³osów Isengardu - to by³o powiedzmy uczcicie do przewidzenia.
Nied³ugo (oby!) wyjdzie Dn¯ - czyli Stone of Erech, pó¼niej G³osy i posypie siê 6 nowych ZP o Rohanie, Elfach i walce z plugawym Sarumanem.

A na horyzoncie majaczy dalszy ci±g Czarnych Je¼d¼ców - czyli Bractwa Pier¶cieni cz. II.
Dwie Wie¿e i Powrót Króla pewnie zmie¶ci ze 4 do 6 kolejnych Rozszerzeñ-Saga, zatem budujcie nowe pude³ka, bo kart pewnie przybêdzie. Wiadomo - z³ota kura, znosi z³ote jajeczka. A z tej kury jeszcze d³ugo nie zrobi± roso³ku. Grajcie i bierzecie z tego wszyscy :)
Rzek³ Lekt po czym powróci³ do przechodzenia Podró¿y do Rhosgobel :grin:

Kulgan - Sro 22 Sty, 2014

Lekt napisa³/a:
A na horyzoncie majaczy dalszy ci±g Czarnych Je¼d¼ców - czyli Bractwa Pier¶cieni cz. II.

Osz Ty, dywersancie jeden nas³any przez Saurona do m±cenia w g³ówkach wiernym fanom WP :twisted: Jakie Bractwo Pier¶cienia? To¿ to herezja wielkiej wody! Mamy Dru¿ynê Pier¶cienia a sformu³owanie Bractwo u¿y³ pewien Pan T³umacz, który ju¿ dawno zosta³ ob³o¿ony kl±tw± za swoje wyczyny :razz: (a swoj± drog±, to te¿ od t³umaczenia tego Pana zaczyna³em swoj± przygodê z twórczo¶ci± Mistrza - jakie¶ 25 lat temu :razz: )

Lekt - Sro 22 Sty, 2014

Kulgan napisa³/a:
Osz Ty, dywersancie jeden nas³any przez Saurona do m±cenia w g³ówkach wiernym fanom WP
Kulgan dziêki piêkne - rozbawi³e¶ mnie za zatem przed³u¿y³e¶ moje ¿ycia ;) A tak serio, serio. Znam tê wojenkê o "dru¿ynê-bractwo-kompaniê-nazwê wyci±gniêt± sami wiecie sk±d". Przyjmujê "Dru¿ynê" jako powszechniejsz± formê, ale mnie osobi¶cie nie pasuj±c± do klimatu. Dru¿na to mo¿e byæ "A" albo komandosów Republiki z "Gwiezdnych Wojen". Piêkno s³owo "bractwo" podnosi prawdziwy przekaz owej zbieraniny wêdrowców pragn±cych rozprawiæ siê ze z³em.
Z herezj± bym nie przesadza³. Sami przyznacie, i¿ przek³ad w³a¶ciwy "co Autor mia³ na my¶li" mo¿e dostarczyæ pewnej nadinterpretacji. Kulganie drogi ja tylko wyra¿am w³asne zdanie.
Bractwo brzmi godniej i oddaje klimat i ducha idei jego powstania i celu dzia³ania. To moje osobiste zdanie :) itd. itd...

Ps. Wybacz, nie zauwa¿y³em, ¿e mnie wylogowa³o... ech. Prosi³bym o usuniêcie powy¿szej omy³kowego posta. Dziêujê.

Szuli - Sro 22 Sty, 2014

Cytat:
Szuli napisa³/a:
nikt nie zauwa¿y³ czy co?
Hej Szuli ju¿ wcze¶niej w nieodpowiedni dzia³ wrzuci³ to Filip10 - LINK
, oj ba³agan siê robi na naszym forum kochanym.
Propos ZP do G³osów Isengardu - to by³o powiedzmy uczcicie do przewidzenia.
Nied³ugo (oby!) wyjdzie Dn¯ - czyli Stone of Erech, pó¼niej G³osy i posypie siê 6 nowych ZP o Rohanie, Elfach i walce z plugawym Sarumanem.

A na horyzoncie majaczy dalszy ci±g Czarnych Je¼d¼ców - czyli Bractwa Pier¶cieni cz. II.
Dwie Wie¿e i Powrót Króla pewnie zmie¶ci ze 4 do 6 kolejnych Rozszerzeñ-Saga, zatem budujcie nowe pude³ka, bo kart pewnie przybêdzie. Wiadomo - z³ota kura, znosi z³ote jajeczka. A z tej kury jeszcze d³ugo nie zrobi± roso³ku. Grajcie i bierzecie z tego wszyscy
Rzek³ Lekt po czym powróci³ do przechodzenia Podró¿y do Rhosgobel


ops, nie zauwa¿y³em :oops: ( Filip10 da³ tam tylko zdjêcie pude³ka o ile czego¶ nie przeoczy³em)
Ja karty spotkañ trzymam w orginalnych pude³kach a graczy i bohaterów w klaserze ale za to na pó³ce zaczyna brakowaæ miejsca :wink:
PS Mo¿e wydzieliæ by ju¿ dzia³ w dodatkach i rozszerzeniach dla cyklu rings maker.

Kulgan - Sro 22 Sty, 2014

Lekt napisa³/a:
Kulgan napisa³/a:
Osz Ty, dywersancie jeden nas³any przez Saurona do m±cenia w g³ówkach wiernym fanom WP
Kulgan dziêki piêkne - rozbawi³e¶ mnie za zatem przed³u¿y³e¶ moje ¿ycia ;) A tak serio, serio. Znam tê wojenkê o "dru¿ynê-bractwo-kompaniê-nazwê wyci±gniêt± sami wiecie sk±d". Przyjmujê "Dru¿ynê" jako powszechniejsz± formê, ale mnie osobi¶cie nie pasuj±c± do klimatu. Dru¿na to mo¿e byæ "A" albo komandosów Republiki z "Gwiezdnych Wojen". Piêkno s³owo "bractwo" podnosi prawdziwy przekaz owej zbieraniny wêdrowców pragn±cych rozprawiæ siê ze z³em.
Z herezj± bym nie przesadza³. Sami przyznacie, i¿ przek³ad w³a¶ciwy "co Autor mia³ na my¶li" mo¿e dostarczyæ pewnej nadinterpretacji. Kulganie drogi ja tylko wyra¿am w³asne zdanie.
Bractwo brzmi godniej i oddaje klimat i ducha idei jego powstania i celu dzia³ania. To moje osobiste zdanie :) itd. itd...

Nie mam najmniejszego zamiaru dyskutowaæ o gustach i upodobaniach, ale ... (zawsze musi byæ jakie¶ ale :razz: ) Opieramy siê na t³umaczeniu jedynym s³usznym Pani, wiêc wszystkie nazwy kart i cytatów pochodz± stamt±d. Tak wiêc lepiej, dla unikania nieporozumieñ, nie rzucaæ sformu³owaniami typu £azik b±d¼ Tajar, które do kanonu nie nale¿±. A tak przy okazji ciekawie potoczy³a siê dyskusja na tym Forum o nazwach do Gwiezdnych Wojen. Tam jest jeszcze bardziej rygorystycznie :twisted:

schen - Sro 22 Sty, 2014

Ale £azik przecie¿ brzmi tak fajnie :D (biedny Aragorn)

A co do dodatku to oczekujê z niecierpliwo¶ci± :] Cieszy mnie, ¿e nie robili z Grimy, czy Sarumana na si³ê wrogów, a zgodnie z czasem (khe khe) w którym dzieje siê akcja (khe khe) zrobili z nich karty gracza. Sama mechanika Doomed wydaje siê interesuj±ca, choæ mo¿e nie wybitnie odkrywcza. Dodatkowo dochodzi wzmocnienie elfów i nowa talia na Isengardzie. A jeszcze tyle mo¿liwo¶ci drzemie w uniwersum W³adcy, mam nadziejê, ¿e FFG wyci¶nie z niego jak najwiêcej.

Szuli - Czw 23 Sty, 2014

Cytat:
A jeszcze tyle mo¿liwo¶ci drzemie w uniwersum W³adcy, mam nadziejê, ¿e FFG wyci¶nie z niego jak najwiêcej.

O to bym siê nie martwi³ :twisted:

Corran - Pi± 24 Sty, 2014

Lekt napisa³/a:
Hej Szuli ju¿ wcze¶niej w nieodpowiedni dzia³ wrzuci³ to Filip10 - LINK
, oj ba³agan siê robi na naszym forum kochanym.
Wybacz Lekt, ¿e siê z Tob± nie zgodzê, ale z tym ba³aganem, to chyba trochê przesadzasz. Wspomniany temat by³ jak najbardziej w odpowiednim miejscu i wcale nie dotyczy³ G³osu Isengardu, ani cyklu The Ring-maker. Pytanie dotyczy³o talii Nightmare, a ¿e przy okazji pojawi³y siê tam zdjêcia innych zestawów, to jedynie ¶wiadczy o tym, ¿e pytaj±cy nie wie jeszcze co to jest i potwierdza s³uszno¶æ wyboru dzia³u dyskusji ogólnej. W ca³ym w±tku nie pojawi³ siê chyba ani jeden tekst odnosz±cy siê do Isengardu, poza Twoj± sugesti±, ¿e tam (tzn.tu :) ) nale¿a³oby przenie¶æ wspomniany temat. :grin:

Lekt napisa³/a:
Propos ZP do G³osów Isengardu - to by³o powiedzmy uczcicie do przewidzenia.
Nied³ugo (oby!) wyjdzie Dn¯ - czyli Stone of Erech, pó¼niej G³osy i posypie siê 6 nowych ZP o Rohanie, Elfach i walce z plugawym Sarumanem.
W tych dodatkach bêdziemy raczej wspierani przez Sarumana, a nie z nim walczyæ. A "plugawy", to on siê stanie dopiero w Sadze zapocz±tkowanej przez Czarnych Je¼d¼ców. Ciekawe jak tam bêdzie pasowa³ Saruman jako sprzymierzeniec albo bohater Grima... :mrgreen:
No i widzê, ¿e u¿ywasz nazwy "G³osy Isengardu" (w liczbie mnogiej). Dlaczego? Przecie¿ zarówno w oryginale, jak i polskim t³umaczeniu ten dodatek ma tytu³ "G³os Isengardu".

psborsuk - Pi± 24 Sty, 2014

Apropo "g³osu Isengardu" - http://www.youtube.com/watch?v=iRnSYePrftM :mrgreen:
michcio694 - Nie 16 Lut, 2014

Co¶ nowego : http://www.fantasyflightg...s.asp?eidn=4651
Lekt - Nie 16 Lut, 2014

Corran napisa³/a:
No i widzê, ¿e u¿ywasz nazwy "G³osy Isengardu" (w liczbie mnogiej). Dlaczego? Przecie¿ zarówno w oryginale, jak i polskim t³umaczeniu ten dodatek ma tytu³ "G³os Isengardu".
Czeski b³±d. Po prostu "voices" pasowa³oby lepiej, tak siê zwyczajnie zasugerowa³em i zosta³y "g³osy".
cahir7 - Nie 27 Lip, 2014

Przeszed³em scenariusze z pude³ka i mam w±tpliwo¶ci, czy ostatni scenariusz z Entami jest rzeczywi¶cie najtrudniejszy. Przeszed³em go niczym "polowanie na muchy",ale gra³em " po angielsku" wiêc mo¿e co¶ przeoczy³em :?: Pierwszy scenariusz z Dunlandczykami by³ rzeczywi¶cie ciê¿ki, ale ten trzeci, z Enatmi, które nie atakuj± :?: w etapie 3 rzeczywi¶cie ciêzko siê nak³ada³o tokeny postêpu, ale jak rozbudowa³e¶ przez dwa poprzednie dru¿ynê, to nie by³o wiêkszego problemu.
Maciug - Nie 28 Sie, 2016
Temat postu: "Polowanie na orka" - poziom trudno¶ci
Dwa pozosta³e scenariusze w grze na dwóch graczy przechodzimy, natomiast polowania na orka nie jeste¶my w stanie?
Jakie¶ sugestie co do budowy talii, czy dobierania bohaterów do tego scenariusza?

wojo - Wto 30 Sie, 2016

Ja pamiêtam ¿e mia³em du¿y problem z tym scenariuszem bo nie do koñca doczyta³em etap 2B. Jego odpowied¼ mówi ¿e je¿eli uda Ci siê wyprawa to anuluj progres jaki by¶ po³o¿y³ na tym etapie (ale nie na aktywnym obszarze!) i dodaj znacznik czasu. Dziêki temu czêsto udaje siê unikn±æ morderczego efektu po wyczerpaniu siê znaczników czasu.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group