galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Znalezionych wyników: 209
galakta.pl Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Co kupic dalej? I czy jest sens kupowac?
Borg

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 898

PostForum: Osadnicy z Catanu (Settlers of Catan)   Wysłany: Nie 15 Lip, 2018   Temat: Co kupic dalej? I czy jest sens kupowac?
Jeśli masz wersję plastikową to będzie pasować. I zdecydowanie polecam Miasta i Rycerze.
Zupełnie zmieniają rozgrywkę.
  Temat: ROK 2018 - Plany wydawnicze - odpowiedzi na Wasze pytania
Borg

Odpowiedzi: 548
Wyświetleń: 99280

PostForum: Plany wydawnicze   Wysłany: Nie 01 Lip, 2018   Temat: ROK 2018 - Plany wydawnicze - odpowiedzi na Wasze pytania
Eruanno napisał/a:
Borg napisał/a:
Jakieś konkrety co do BSG?

Nie będzie


Masz to gdzieś potwierdzone?
  Temat: ROK 2018 - Plany wydawnicze - odpowiedzi na Wasze pytania
Borg

Odpowiedzi: 548
Wyświetleń: 99280

PostForum: Plany wydawnicze   Wysłany: Nie 01 Lip, 2018   Temat: ROK 2018 - Plany wydawnicze - odpowiedzi na Wasze pytania
Jakieś konkrety co do BSG?
  Temat: Gra komputerowa Gra o Tron
Borg

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 316

PostForum: Gra o Tron   Wysłany: Sro 14 Mar, 2018   Temat: Gra komputerowa Gra o Tron
Na thronemasterze można grać i w czasie rzeczywistym i w trybie "mailowym". Niestety w tym drugim czasem i kilka dni trzeba czekać aż ktoś wykona ruch.
  Temat: Pytania i odpowiedzi dotyczące zasad
Borg

Odpowiedzi: 1870
Wyświetleń: 298692

PostForum: Talisman: MAGIA I MIECZ   Wysłany: Wto 14 Lis, 2017   Temat: Pytania i odpowiedzi dotyczące zasad
Przeczytałem właśnie kartę proroka w wersji angielskiej i mówi ona, że kiedy wchodzisz na obszar, na którym znajduje się prorok musisz z nim odbyć spotkanie i rzucić kością.
Nic tam nie ma o przenoszeniu proroka dokądkolwiek.
W polskiej wersji jest inaczej? Nie mogę niestety znaleźć czytelnego zdjęcia karty proroka po polsku.
  Temat: Pytania i odpowiedzi dotyczące zasad
Borg

Odpowiedzi: 1870
Wyświetleń: 298692

PostForum: Talisman: MAGIA I MIECZ   Wysłany: Pon 13 Lis, 2017   Temat: Pytania i odpowiedzi dotyczące zasad
bargaw napisał/a:
Od momentu kiedy gracz ciągnie pierwszą kartę Przygody, na jego obszarze pojawia się Prorok.

Nie po wyciągnięciu pierwszej karty przygody, tylko po wyciągnięciu pierwszej karty przygody, która jest zdarzeniem.

bargaw napisał/a:
Od tej chwili gracz w tej krainie będzie ciągnąć TYLKO karty Proroka czy będzie dociągał kartę Proroka do każdej wyciąganej karty Przygody?

Zamiast kart przygody ciągnie odpowiadającą ilość kart proroka.

bargaw napisał/a:
Druga kwestia - chciałbym się tylko upewnić czy dobrze zrozumiałem: jak wynika z instrukcji, kiedy trafimy na obszar z figurką Proroka, to możemy go przenieść na dowolny obszar (poza kr. Wewnętrzną).

W instrukcji nic takiego nie widzę?

bargaw napisał/a:
Z kolei figurka Proroka ląduje na naszym obszarze tylko przy pierwszym wyciągnięciu karty podczas gdy Prorok jest poza planszą.

Ja bym powiedział, że figurka proroka trafia na obszar gracza za każdym razem, gdy wylosuje on z talii przygody kartę zdarzenia, ale faktycznie nie wynika to jednoznacznie z instrukcji.
  Temat: Pytania i odpowiedzi dotyczące zasad
Borg

Odpowiedzi: 1870
Wyświetleń: 298692

PostForum: Talisman: MAGIA I MIECZ   Wysłany: Sro 09 Sie, 2017   Temat: Pytania i odpowiedzi dotyczące zasad
W obu przypadkach wykonujesz instrukcje z pola.
  Temat: Różnice między Catan i Osadnicy z Catanu.
Borg

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 2707

PostForum: Osadnicy z Catanu (Settlers of Catan)   Wysłany: Czw 13 Lip, 2017   Temat: Różnice między Catan i Osadnicy z Catanu.
Czy ktoś zwrócił uwagę na rozbieżność wersji plastikowej i drewnianej w instrukcji do Żeglarzy?
W wersji drewnianej, za pierwszą osadę na nowej wyspie otrzymuje się dodatkowy 1 PZ, natomiast w wersji plastikowej dodatkowe 2 PZ.
To celowa zmiana, czy w którejś wersji jest błąd?
  Temat: Nowa gra na stronie thronemaster.net
Borg

Odpowiedzi: 21
Wyświetleń: 1684

PostForum: Gra o Tron   Wysłany: Sro 17 Maj, 2017   Temat: Nowa gra na stronie thronemaster.net
Chłopaki, co się dzieje jak gracz zostanie wykopany?
Czy gra za niego komputer czy może pola stają się neutralne i można je zdobyć? Po wykopaniu, tam gdzie miał jeszcze rozkazy zamieniły się one w obronę.
Mam obok siebie takiego delikwenta i nie wiem czy mogę go atakować i jak to wygląda?
  Temat: Pytanie o zasady
Borg

Odpowiedzi: 710
Wyświetleń: 84085

PostForum: Gra o Tron   Wysłany: Sro 10 Maj, 2017   Temat: Pytanie o zasady
Ale w przypadku Arianne też nie ma wkroczenia przeciwnika na obszar, więc czemu tutaj miałoby być inaczej?
  Temat: Pytanie o zasady
Borg

Odpowiedzi: 710
Wyświetleń: 84085

PostForum: Gra o Tron   Wysłany: Wto 09 Maj, 2017   Temat: Pytanie o zasady
Tyrell jest atakowany jednym piechurem. Zagrywa kartę Mace Tyrell i zabija piechura na początku walki, ale bitwę przegrywa. Musi wycofać swoje jednostki, jednak atakujący nie ma czym zająć atakowanego obszaru. Rozumiem, że w przypadku gdy Tyrell miał na tym obszarze swój żeton pozostaje on na planszy i teren nadal jest pod kontrolą Tyrella?

Podobna sytuacja w przypadku karty Arianne Martell, atakujący nie może zająć atakowanego obszaru, więc żeton Martella pozostaje na miejscu?
  Temat: Skarby, smoki i odkrywcy.
Borg

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 559

PostForum: Osadnicy z Catanu (Settlers of Catan)   Wysłany: Nie 05 Lut, 2017   Temat: Skarby, smoki i odkrywcy.
Dziękuję.
Czyli niestety są ramki morza i miasta. ;/
  Temat: Skarby, smoki i odkrywcy.
Borg

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 559

PostForum: Osadnicy z Catanu (Settlers of Catan)   Wysłany: Nie 05 Lut, 2017   Temat: Skarby, smoki i odkrywcy.
Szanowna Galakto, czy możecie w opisie w/w dodatku dopisać zawartość pudełka, aby można było ocenić, czy da się go połączyć z wersją drewnianą?
  Temat: Nowa gra na stronie thronemaster.net
Borg

Odpowiedzi: 21
Wyświetleń: 1684

PostForum: Gra o Tron   Wysłany: Sro 25 Sty, 2017   Temat: Nowa gra na stronie thronemaster.net
To są zasady z platformy do gry online. Pytanie do grających tam.
  Temat: Nowa gra na stronie thronemaster.net
Borg

Odpowiedzi: 21
Wyświetleń: 1684

PostForum: Gra o Tron   Wysłany: Wto 24 Sty, 2017   Temat: Nowa gra na stronie thronemaster.net
Thronemaster napisał/a:

When not selected, the special raid order cannot raid defence orders, but instead raids up to two enemy orders. The special consolidate power order loses its ability to muster new units and gains no other bonuses. Also, when one of your Consolidate Power Orders is raided, you do NOT lose a power token.

Czy ja dobrze rozumiem, że specjalnym najazdem można zdjąć obronę, albo dwa inne rozkazy? I o co chodzi w tym wytłuszczonym tekście? Jeśli zagrywam specjalny najazd, to nie tracę żetonów władzy kiedy ktoś mi zdejmuje rozkaz umocnienia władzy?
 
Strona 1 z 14
Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.81 sekundy. Zapytań do SQL: 16