galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Znalezionych wyników: 121
galakta.pl Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Kupię ostatnie rozszerzenie
barteks

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 1225

PostForum: Inwazja - dyskusja ogólna   Wysłany: Wto 14 Sie, 2018   Temat: Kupię ostatnie rozszerzenie
Witam.
Kupię rozszerzenie Ukryte Królestwa.
Trochę czasu minęło od premiery więc może już się komuś znudziło granie z tym dodatkiem :)
Bartek
  Temat: karta "Konieczna ścieżka"
barteks

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 2278

PostForum: Władca Pierścieni LCG - Zasady gry   Wysłany: Pią 19 Gru, 2014   Temat: karta "Konieczna ścieżka"
Bardzo Wam dziękuję za podpowiedź. Naprawdę jednego wroga można atakować tylko raz?
Nawet taki bohater który po swoim pierwszym ataku może ponownie zaatakować jeśli zapłaci jeden żeton?
  Temat: karta "Konieczna ścieżka"
barteks

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 2278

PostForum: Władca Pierścieni LCG - Zasady gry   Wysłany: Czw 18 Gru, 2014   Temat: karta "Konieczna ścieżka"
Proszę o wyjaśnienie działanie tej karty.
Jeśli bohaterowie się nie wyczerpują to czy mogę nimi atakować się i bronić wielokrotnie?
O wyprawę już nie pytam bo dzięki tej karcie wszystkie podróże byłyby udane. :roll:
  Temat: Figurki Popleczników
barteks

Odpowiedzi: 18
Wyświetleń: 9973

PostForum: Descent   Wysłany: Pią 03 Sty, 2014   Temat: Figurki Popleczników
Swojego czasu kupiłem starą wersję Descenta.
Na popleczników z podstawki pasują figurki bohaterów, na popleczników z dodatków pasują potwory:Olbrzym robi za trola a smok za jaszczura.
Tylko w ten sposób mogłem wykorzystać coś ze starego wydania.
  Temat: Scenariusze
barteks

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 1732

PostForum: Descent   Wysłany: Sro 01 Sty, 2014   Temat: Scenariusze
Witam.
Proszę o radę. W zasadach jest dozwolone pływanie. Mając trzy duże potwory mogę zablokować wszystkie kafelki wodospadu, a figurką poplecznika kafelek wody w strumieniu który jest najbliższy brzegowi rzeki.
W jaki sposób mogą bohaterowie pływać?
  Temat: Liczba kart w talii
barteks

Odpowiedzi: 61
Wyświetleń: 16873

PostForum: Władca Pierścieni LCG - dyskusja ogólna   Wysłany: Czw 14 Mar, 2013   Temat: Liczba kart w talii
Kulgan napisał/a:
Właściwie od wydania Hobbita dyskusja straciła rację bytu. Wydawca napsiał, że karty Skarbów nie wliczają się do minimalnej liczby kart w talii, która wynosi 50. Ta informacja została potwierdzona w nowym Hobbicie i tak musimy to interpretować: jest minimum 50 kart w talii.


Dla mnie od początku było jasne.
Min 30 do gry wprowadzającej (słowo z instrukcji),
więc pozostaje min 50 do reszty rozgrywek.
  Temat: Liczba kart w talii
barteks

Odpowiedzi: 61
Wyświetleń: 16873

PostForum: Władca Pierścieni LCG - dyskusja ogólna   Wysłany: Sro 13 Mar, 2013   Temat: Liczba kart w talii
Talia min 30 kart ( tyle mamy w podstawce ) - do rozgrywki wprowadzającej.
Talia min 50 kart - do rozgrywki turniejowej lub zaawansowanej.

Może być?
  Temat: Stan czy dodatek
barteks

Odpowiedzi: 48
Wyświetleń: 16087

PostForum: Władca Pierścieni LCG - Zasady gry   Wysłany: Wto 12 Mar, 2013   Temat: Stan czy dodatek
wojo napisał/a:
Nie ma w grze mechaniki odrzucania dodatków. O ile nie pozwoli na to karta spotkania, wyprawy albo karta gracza nie wolno odrzucać dodatków (czy to kontrolowanych przez siebie czy nie, łącznie z celami).

Nie mam jeszcze tego rozszerzenia, o którym piszecie ale wygląda że twórcom chodziło swój=kontrolowany przez danego gracza - w takim przypadku nie można odrzucać niechcianych dodatków w wyniku tego efektu (jak to było w przypadku czarnych Urków). W sensie mega formalnym coś takiego jak swój dodatek nie zostało jeszcze zdefiniowane i jak ktoś chciałby być mega upierdliwy to może twierdzić że jest to puste pojęcie :) . Polecam jednak odrzucanie dodatków kontrolowanych.


To jaka to jest kontrola? Niby mój dodatek a nie mogę go wywalić gdy mi nie pasuje?
Bez sensu ( jak mysz w piź..ie).
Tak czy inaczej nie zdarzyło mi się odrzucać dodatków. Ale uważam, że powinna być taka możliwość.
Popieram woja co do ich odrzucania. Ale w jakim momencie?
  Temat: Wielki Jaskiniowy Troll a Pułapka Strażników
barteks

Odpowiedzi: 23
Wyświetleń: 8335

PostForum: Władca Pierścieni LCG - Zasady gry   Wysłany: Pon 11 Mar, 2013   Temat: Wielki Jaskiniowy Troll a Pułapka Strażników
A ja uważam, że w pułapkę może wpaść każdy. Poza tym jest tylu wrogów w talii przeciwności, że bardzo rzadko wpadnie w nią jakiś boss. I jeszcze dochodzi kwestia jej posiadania na ręce i wymagana liczba zasobów.
  Temat: Stan czy dodatek
barteks

Odpowiedzi: 48
Wyświetleń: 16087

PostForum: Władca Pierścieni LCG - Zasady gry   Wysłany: Pon 11 Mar, 2013   Temat: Stan czy dodatek
Mogę odrzucać zbędne mi dodatki w dowolnym czasie? Te z ograniczeniem w nadmiarze można ale zwykle też?
  Temat: Stan czy dodatek
barteks

Odpowiedzi: 48
Wyświetleń: 16087

PostForum: Władca Pierścieni LCG - Zasady gry   Wysłany: Pon 11 Mar, 2013   Temat: Stan czy dodatek
No cóż, widać tak trzeba. Jednak, w myśl podejścia fabularnego, skoro moje postacie często podejmują błędne decyzję to i cień mógłby czasami się potknąć. Było by miło, prawda?
  Temat: Wielki Jaskiniowy Troll a Pułapka Strażników
barteks

Odpowiedzi: 23
Wyświetleń: 8335

PostForum: Władca Pierścieni LCG - Zasady gry   Wysłany: Pon 11 Mar, 2013   Temat: Wielki Jaskiniowy Troll a Pułapka Strażników
Tak, ale przecież w wersji angielskiej też są błędy. Myślałem do tej pory, widać błędnie, że podczas tłumaczenia nasi eksperci już na tym etapie wprowadzają ewentualne poprawki.
  Temat: Stan czy dodatek
barteks

Odpowiedzi: 48
Wyświetleń: 16087

PostForum: Władca Pierścieni LCG - Zasady gry   Wysłany: Pon 11 Mar, 2013   Temat: Stan czy dodatek
gdyby nie było zapisu o swoim dodatku, to mógłbym odrzucić każdy w grze :razz:
  Temat: Stan czy dodatek
barteks

Odpowiedzi: 48
Wyświetleń: 16087

PostForum: Władca Pierścieni LCG - Zasady gry   Wysłany: Pon 11 Mar, 2013   Temat: Stan czy dodatek
w którym miejscu FAQ jest to wyjaśnione? Właśnie go przeczytałem i chyba pominąłem ten zapis.
  Temat: Stan czy dodatek
barteks

Odpowiedzi: 48
Wyświetleń: 16087

PostForum: Władca Pierścieni LCG - Zasady gry   Wysłany: Pon 11 Mar, 2013   Temat: Stan czy dodatek
Karta Rzezimieszek w tekście cienia ma zapis: " Broniący się gracz odrzuca 1 ze swoich dodatków (jeśli atak jest niebroniony, odrzuca wszystkie swoje dodatki)."

Do mojego bohatera mam dołączone Miejskie Kłopoty. Tę kartę uważa się za dodatek z cechą stan.
Czy jej też nie mogę odrzucić?
 
Strona 1 z 9
Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.4 sekundy. Zapytań do SQL: 15