galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Znalezionych wyników: 5
galakta.pl Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Problem z interpretacją kart.
kalinek

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 3733

PostForum: Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja   Wysłany: Pią 14 Lis, 2014   Temat: Problem z interpretacją kart.
a jeśli bronić ma się król kazador to przeciwnik musi wydać 3 zasoby żeby użyć tej akcji?
  Temat: Pytania
kalinek

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 11374

PostForum: Szturm na Uthulan   Wysłany: Nie 01 Cze, 2014   Temat: Pytania
Dzięki wielkie
Mam jeszcze pytanie, co prawda bardziej z podstawki ale mam nadzieje że to nie problem, a mianowicie
1)Chodzi mi o "rajtarzy" i "kapliczkę taala" czy istnieje możliwość że mam Rajtarów w królestwie odpalam bonus z kapliczki taala załóżmy że dostaje 4 młotki za rozwinięcie wiec dostaje 4 kasy ekstra pod koniec fazy królestwa przenoszę Rajtarów do questa i dostaje 4 karty ekstra?
2)Jeśli przesuwam jednostkę za pomocą Świątyni Shallyi to przed przyznaniem surowców czy po?
3)Jeśli dołączę do Rajtarów na polu bitwy "trening rycerski" to ten młotek działa też przy przenoszeniu jednostki do innej strefy?
4)Gwardia Elektorska czy jej efekt aktywuje sie za każdą turą czy tylko w tej turze jak sie go wystawiło i jeśli za każdym razem to jeśli przestawie Rajtarów na początku swojej tury do questa gdzie już jest Gwardia czy bedę dociągał jedną kartę ekstra (czy gwardia dostanie ten eksta młotek)
  Temat: Pytania
kalinek

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 11374

PostForum: Szturm na Uthulan   Wysłany: Nie 01 Cze, 2014   Temat: Pytania
1)Wojownik Cienia- czy traktuje go jako słowo klucz "zwiad" czyli po jego ataku odrzucam kartę?
2)Rycerz na zimnokrwistym- mam pytanie co do odporności czy jeśli atakują go 3 jednostki po 1 młotku to czy anuluje wszystkie 3 obrażenia czy tylko od jednej jednostki
3)Nocne najazdy- rozumiem że kiedy nazbierają sie na tej karcie 3 zasoby to każda jednostka w każdej strefie dostaje młotek czyli w królestwie bede dostawał wiecej zasobów?
4) mogę mieć tylko jedną Lśniąca wierze w królestwie gdyż posiada flage?
  Temat: Inwazja - Zestaw Podstawowy
kalinek

Odpowiedzi: 70
Wyświetleń: 42289

PostForum: WHI - zestaw podstawowy   Wysłany: Pią 03 Sty, 2014   Temat: Inwazja - Zestaw Podstawowy
Powtórzę to pytanie, ponieważ ostatnio pojawiły się wątpliwości:
1.Czy w fazie królestwa (jeśli mam tam zagraną kartę "chłopaki na knurach 1 młotek) a np. w innej stafie jednostkę która dostała już obrażenia to dostaję 4 żetony czy te 2 dodatkowe młotki się liczą i dostaję 6?
2.Mam zagraną Kapliczke Taala i mam w danej strafie np 3 rozwinięcia (jednostka zyskuje 3 młotki czy to znaczy że jesli mam te karty zagrane w misji dostane 3 dodatkowe karty na rękę ?
  Temat: Inwazja - Zestaw Podstawowy
kalinek

Odpowiedzi: 70
Wyświetleń: 42289

PostForum: WHI - zestaw podstawowy   Wysłany: Pon 02 Gru, 2013   Temat: Inwazja - Zestaw Podstawowy
Witam
Również jestem nowy i również zielony z WI. Poczytałem pograłem ale mam parę pytań więc proszę o wyrozumiałość.
1.Czy w fazie królestwa (jeśli mam tam zagraną kartę "chłopaki na knurach 1 młotek) a np. w innej stafie jednostkę która dostała już obrażenia to dostaję 4 żetony czy te 2 dodatkowe młotki się liczą i dostaję 6?
2.Czy jeśli mam jakąś jednostkę np "załoga głazocisku" i zostaną jej przyznane 2 obrażenia. Czy mogę przed zadaniem ich ją poświęcić i co się dzieje z jej obrażeniami? Z tego co wyczytałem to przepadają?
3. Czy w fazie bitwy mogę wykonać parę razy jedną akcję z jednej karty, i jest ona darmowa (chyba że jest napisane inaczej) (wydaje mi sie że tak ale wole sie upewnić).
4.Wiem że głupie ale wole sie upewnić młotek z fazy misji nie zadaje obrażeń w czasie obrony?
5. Jeśli ktoś atakuje moją spaloną strefę mam tam jednostki ale ich nie wystawiam, to nic sie nie dzieje?
 
Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.51 sekundy. Zapytań do SQL: 15