galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Znalezionych wyników: 6
galakta.pl Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Atak ze strefy przeciwności
kamlost

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 613

PostForum: Władca Pierścieni LCG - Zasady gry   Wysłany: Wto 25 Kwi, 2017   Temat: Atak ze strefy przeciwności
Technicznie, taki wróg nie jest jeszcze w strefie przeciwności, znajdzie się w niej po rozpatrzeniu jego efektu po odkryciu czyli po zakończeniu ataku (chyba, że zasady na karcie mówią inaczej). Ale kartę cienia dostaje :smile:
Jeśli miałeś na myśli efekt po odkryciu innej karty, który działa na wrogów już będących w strefie, to karty cienia oczywiście też dostają.
  Temat: Mroczna fala
kamlost

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 430

PostForum: Władca Pierścieni LCG - Zasady gry   Wysłany: Nie 16 Kwi, 2017   Temat: Mroczna fala
Tak na szybko, z braku w głowie innego przykładu: karta etapu Nie schodźcie za nic że ścieżki mówi właśnie o takim umieszczeniu odszukanego w talii pająka w strefie przeciwności (nie pojawia się tu słowo odkryj). Gdyby ten pająk miał mroczną falę, to ona wówczas nie działa (pająk nie został odkryty).
  Temat: Mroczna fala
kamlost

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 430

PostForum: Władca Pierścieni LCG - Zasady gry   Wysłany: Nie 16 Kwi, 2017   Temat: Mroczna fala
Mroczna fala działa zawsze, kiedy karta zostaje odkryta, czyli w opisanym przypadku również zadziała. Zostało to doprecyzowane/zmienione w FAQ. Ale jeśli karta została umieszczona w grze, to mroczna fala nie działa.
  Temat: Interpretacja scenariusza Hobbit
kamlost

Odpowiedzi: 11
Wyświetleń: 940

PostForum: Władca Pierścieni LCG - Zasady gry   Wysłany: Wto 21 Mar, 2017   Temat: Interpretacja scenariusza Hobbit
Ad 1: tak, ale odrzucasz karty, które są aktualnie w strefie przeciwności
Ad 2: tak
Ad 3: tak
Zostajesz tylko z Bilbem ale
o ile ma on Pierścień, to szybciej będzie mógł przywracać do gry resztę bohaterów.
Możesz też zagrywać karty o koszcie 0. Bohaterowie zasobów nie gromadzą, ale nadal są w grze. Możesz również korzystać z ich dodatków.
  Temat: Interpretacja scenariusza Hobbit
kamlost

Odpowiedzi: 11
Wyświetleń: 940

PostForum: Władca Pierścieni LCG - Zasady gry   Wysłany: Sob 04 Mar, 2017   Temat: Interpretacja scenariusza Hobbit
Przechodzisz do następnego etapu, nie musisz dokładać żetonu.
  Temat: Kim jesteś w Śródziemiu?
kamlost

Odpowiedzi: 33
Wyświetleń: 4987

PostForum: Władca Pierścieni LCG - dyskusja ogólna   Wysłany: Sro 26 Sie, 2015   Temat: Kim jesteś w Śródziemiu?
Elrond
 
Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 1.08 sekundy. Zapytań do SQL: 16