galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Znalezionych wyników: 32
galakta.pl Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Jak prawidłowo rozegrać sytuację
picek

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 2317

PostForum: Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja   Wysłany: Nie 07 Kwi, 2013   Temat: Jak prawidłowo rozegrać sytuację
Czy ma ktoś jakis fragment z instrukcji lub FAQ potwierdzający, że muszę przydzielać obrażenia za wszystkie posidane punkty siły ponieważ mam co do tego wątpliwości. Tym bardziej, że jeżeli mam możliwość przydzielić więcej niż wynika z wytrzymałości jednostki to dlaczego nie mogę np. nie przydzielić wcale?
Przykład. Jednostka broniąca przed atakiem Ugroka Palibrody jednocześnie zadając mu obrażenia wzmacnia jego siłę. Czyli co? Nie chcąc go wzmocnić nie mogę bronić?
  Temat: Jak rozstrzygnąć sytuacje
picek

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 2035

PostForum: Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja   Wysłany: Nie 07 Kwi, 2013   Temat: Jak rozstrzygnąć sytuacje
Również moim zdaniem należy to rozegrać jak napisał Dziobak. Aby ocalić w tej sytuacji Wilhelma potrzebna jest Żelazna Dyscyplina.
  Temat: Jak prawidłowo rozegrać sytuację
picek

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 2317

PostForum: Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja   Wysłany: Sro 03 Kwi, 2013   Temat: Jak prawidłowo rozegrać sytuację
Ok, jeszcze tylko jedna wątpliwość dotycząca nie tylko tej sytuacji ale ogólnie walki. Czy mając możliwość przydzielenie w walce x obrażeń mogę przydzielić mniej np. x-1 a nieprzydzielone przepadną?
Np. w wyżej opisanej sytuacji gdyby nie było wypełnionej misji i wiedząc, że mogę przydzielić 3 obrażenia Skarsnikowi, ale ten dostając 3 obrażenia wykona swoją akcję, przydzielam mu tylko dwa.
  Temat: Jak prawidłowo rozegrać sytuację
picek

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 2317

PostForum: Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja   Wysłany: Wto 02 Kwi, 2013   Temat: Jak prawidłowo rozegrać sytuację
Sytuacja jest taka: atakuje jednostka Skarsnik and Gobbla z dodatkiem 2 młotki, w obronie są łącznie 3 młotki + wypełniona misja Defend the Border. Po przydzieleniu obrażeń obrońcom jedno obrażenie zostaje na stolicę.
1. Czy atakująca jednostka orków będzie miała okazję wykonać swoja akcję czy misja zadziała wcześniej i ork dostanie od razu 4 obrażenia (3 od jednostek i jedno z przekierowania ze stolicy)?
2. Czy atakujący może nie przydzielić jednego obrażenia w stolicę i tym samym przeżyć walkę i wykonać swoją akcję?
  Temat: jak działa zaprawiony korsarz z hekarti
picek

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 1423

PostForum: Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja   Wysłany: Czw 07 Lut, 2013   Temat: jak działa zaprawiony korsarz z hekarti
z FAQ: "Wchodzi do gry (v1.4) ... Po tym jak karta wejdzie do gry na końcu łańcucha akcji, może aktywować dowolne ze swoich zdolności włącznie z tymi aktywowanymi przez wejście do gry. ..." - akcja korsarza ma miejsce kiedy jest on już w grze więc możesz położyć żeton na misji
  Temat: Czarna Straż
picek

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 1585

PostForum: Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja   Wysłany: Czw 07 Lut, 2013   Temat: Czarna Straż
Jeżeli nie masz legendy lub masz ale legenda nie atakuje/broni to ta jednostka zachowuje się tak jakby była zwykłą jednostką z pustym polem tekstowym.
  Temat: dwie akcje poświęcenia tej samej jednostki
picek

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 1489

PostForum: Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja   Wysłany: Czw 31 Sty, 2013   Temat: dwie akcje poświęcenia tej samej jednostki
Na przykładzie: Zagrywam na jakąś jednostkę na polu bitwy akcję z karty Bray Shamans. Czy mogę w tej sytuacji po ataku zanim wykonam poświęcenie z akcji szamana zagrać na tą jednostkę akcję np. Offering of Blood?
  Temat: Tropiciele Zębaczy
picek

Odpowiedzi: 9
Wyświetleń: 18085

PostForum: Cykl Stolicy   Wysłany: Nie 06 Sty, 2013   Temat: Tropiciele Zębaczy
Jeżeli mogę zagrać tylko jedną kartę to czy przeszukując dek jeżeli trafię na zębaczy wcześniej niż w piątej karcie to muszę zagrać tę kartę i dalej już nie sprawdzam, czy biorę wszystkie pięć kart i jeżeli jest więcej niż jedna to mogę wybrać którą chcę?
  Temat: Brygada Srebrnych Hełmów i Lelansi
picek

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 1483

PostForum: Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja   Wysłany: Pon 31 Gru, 2012   Temat: Brygada Srebrnych Hełmów i Lelansi
1. Brygada Srebrnych Hełmów dostaje obrażenia wystarczające do zniszczenia. Czy mimo, że jednostka ginie, dobieram kartę?

2. Podobna sytuacja tylko chodzi o Lelansi. Jeżeli ta jednostka zostaje zniszczona razem z inną w tej strefie, czy mogę jeszcze tę inną jednostkę cofnąć na rękę?
  Temat: legenda i efekty wymuszone
picek

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 1957

PostForum: Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja   Wysłany: Sro 19 Gru, 2012   Temat: legenda i efekty wymuszone
1. OK, rozumiem, że legenda nie jest jednostką więc nie dostanie obrażenia ale jest traktowana jako przeciwnik więc w przypadku walki 1 na 1 Hemmler musi zadać sobie obrażenie?

2. Jak Karios zginie obrażenia rozwinięć znikną ale jeżeli rozwinięcie dostanie 2 obrażenia to zostaje zniszczone czy nadal leży, tyle, że nie może już brać udziału w następnej walce?
  Temat: legenda i efekty wymuszone
picek

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 1957

PostForum: Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja   Wysłany: Pon 17 Gru, 2012   Temat: legenda i efekty wymuszone
1. Czy na legendy działają efekty wymuszone? Chodzi np. o sytuację gdy legenda wlaczy przeciwko Hemmlerowi, jak rozpatrzeć jego efekt wymuszony?

2. Jeżeli Hemmler walczy przeciwko Kariosowi i ten ma po swojej stronie rozwinięcie, czy należy przydzielić nieanulowalne obrażenie rozwinięciu?
  Temat: Potwór z głębin
picek

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 1594

PostForum: Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja   Wysłany: Sob 24 Lis, 2012   Temat: Potwór z głębin
Gdy Potwór z głębin broni:
Czy dobrze rozumiem, że nie jest możliwa sytuacja, że potwór wykona swoją akcję i będzie mógł bronić (oczywiście w przypadku gdy atak jest w strefę, w której się znajduje), ponieważ aby akcja zadziałała musi być wykonana przed wybraniem atakujących, po czym potwór jako spaczony nie będzie mógł zostać wybrany na obrońcę?

Gdy Potwór z głębin atakuje:
Tutaj nie ma problemu, akcję wykonuję po wyznaczeniu potwora do ataku więc może atakować spaczony?
  Temat: Dreamer of Dragons + Greater Heal
picek

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 1522

PostForum: Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja   Wysłany: Pon 12 Lis, 2012   Temat: Dreamer of Dragons + Greater Heal
Mam na stole jednostkę Dreamer of Dragons. Czy jeżeli wykonam jej akcję dwa razy (nie jest napisane że tylko raz na turę) a następnie akcję z karty Greater Heal to wyleczę wszystkie obrażenia a jednostka nadal będzie posiadała dodatkowe dwa młotki do końca tury? Jeżeli do tej jednostki mam jeszcze dołączony dodatek +3 wytrzymałości to mogę zyskać tym sposobem 5 dodatkowych młotków nie dostając obrażeń?
  Temat: dwa wykluczające się dodatki na jednej jednostce
picek

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 1489

PostForum: Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja   Wysłany: Wto 09 Paź, 2012   Temat: dwa wykluczające się dodatki na jednej jednostce
Przeciwnik zagrał na moją jednostkę wysokich elfów dodatek z chaosu (nie pamiętam nazwy), który działa tak, że spacza jednostkę i nie może ona zostać odpaczona. W następnej turze ja zagrywam na tę jednostkę Błogosławieństwo Ishy. Jak rozgrywać taką sytuację?
  Temat: Szturm na Ulthuan
picek

Odpowiedzi: 21
Wyświetleń: 16453

PostForum: Szturm na Uthulan   Wysłany: Pon 17 Wrz, 2012   Temat: Przywołanie Gniewu Khaina
Ostatnio napotkałem problem z interpretacją nastepującej sytuacji:
Atakowałem między innymi jednostką ze zwiadem, która nie została zabita w walce, ale pod koniec fazy pola bitwy przeciwnik zagrał Przywołanie Gniewu Khaina. Czy w takiej sytuacji zwiad zadziała?
 
Strona 1 z 3
Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.31 sekundy. Zapytań do SQL: 15