galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Znalezionych wyników: 11
galakta.pl Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: kupno
s0ket

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 3808

PostForum:  Warhammer-Inwazja.pl   Wysłany: Pią 29 Gru, 2017   Temat: kupno
Witam, poszukuje dodatku UKRYTE KRÓLESTWA oraz marsz potępionych , ktoś chętny na sprzedaż?
  Temat: Budowanie talii dla początkującego
s0ket

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 1645

PostForum: Budowa talii   Wysłany: Pią 29 Gru, 2017   Temat: Budowanie talii dla początkującego
talia na ręku ma mieć 50-53 według mnie najlepiej. wtedy wpadają CI częściej karty pod Twoją taktykę.
  Temat: pomoc z kartami
s0ket

Odpowiedzi: 20
Wyświetleń: 7762

PostForum: Inwazja - dyskusja ogólna   Wysłany: Czw 26 Lip, 2012   Temat: pomoc z kartami
Nowe karty i nowe problemy. Jak jest z szamanem orków. Kiedy zagrywam rozwinięcie z ręki, umieśc na tej karcie 1 żeton zasobów.
Chodzi o to że za każde jedno rozwinięcie w jednej turze mam jeden żeton czy na jedną turę niezależnie ile dam rozwinięc będzie jeden żeton na tej karcie?

Wczoraj kłótnia poszła o to czy wsparcia z młotkiem na polu bitwy dają atak a obronie, ataku czy nie. Możecie napisac żebym nie miał problemów z grą. dzięki wielkie z góry.
  Temat: pomoc z kartami
s0ket

Odpowiedzi: 20
Wyświetleń: 7762

PostForum: Inwazja - dyskusja ogólna   Wysłany: Sro 25 Lip, 2012   Temat: pomoc z kartami
Dzięki, teraz przynajmniej spokojniej będzie się grało
  Temat: pomoc z kartami
s0ket

Odpowiedzi: 20
Wyświetleń: 7762

PostForum: Inwazja - dyskusja ogólna   Wysłany: Wto 24 Lip, 2012   Temat: pomoc z kartami
Taktyka
Potrzebujemy Twojej Krwi- do końca tej tury wybrana jednostka otrzymuje -1 wytrzymałości,a inna wybrana jednostka zyskuje + 1 punkt wytrzymałości.
Jednostka
Korsarze z ghrondu pole bitwy, wymuszony: kiedy ta jednostka opuszcza grę, do końca tej tury wybrana jednostka otrzymuje -2 punkty wytrzymałości
Podła czarodziejka misja, wymuszony. na poczatku twojej tury wybrana jednostka otrzymuje -1 punkt wytrzymałości do końca tej tury.

Można wziaśc tą wytrzymałośc jednostką które mają 1 punkt wytrzymałości? czyli po odjęciu zgineły by te jednostki. Musze miec pisemny dowód przed narzeczoną, inaczej nie zagra ze mną .

Taktyka
łaska Morka akcja do końca tej tury wybrana jednostka traci młotek a inna wybrana jednostka zyskuje młotek.
Do użycia tej taktyki przeciwnik musi miec jakąś jednostkę w grze ? Moja kobieta uważy oczywiście inaczej , a nie chcę się kucic z nią.
szukam Pomocy.
  Temat: pomoc z kartami
s0ket

Odpowiedzi: 20
Wyświetleń: 7762

PostForum: Inwazja - dyskusja ogólna   Wysłany: Sob 21 Lip, 2012   Temat: pomoc z kartami
Mam problem raczej banalny dla większości , raczej nie gram kartami quest.
Czy młotki jednostki która wypełnia misję są liczone do dociągu kart?
  Temat: krasie
s0ket

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 2656

PostForum: Budowa talii   Wysłany: Czw 28 Cze, 2012   Temat: krasie
Cze, chciałem się spytac o opinie o tali stworzonej przeze mnie. na razie gram z narzeczoną i jednym kumplem ,ale chce pograc na mieście. Mile widziane jakieś pomocne zmiany.
Krasnoludy

wsparcie: 12
wykopalisko spaczenia 3
wioska niczyja 3
runa żywotności 1
górskie koszary 1
kuźnia węgielna 3
mistrzowska runa zwątpienia 1
działo ogankowe 1

taktyka: 18
zmazanie urazy 2
wyburzenie 3
mistrzowskia runa valayi 3
przynęta 2
atak mściciela 1
utrzymac pozycję 1
wykwanie runy 3
zażarty opór 1

jednostki: 21
błędny wilk 1
zabójca węży 3
zabójcy trolli 3
zabójca z karak kadrin 2
młociarz z karak azul 3
górska brygada 2
durgnar śmiały 1
elita gurniego 3
obrońca twierdzy 3
  Temat: pomoc z kartami
s0ket

Odpowiedzi: 20
Wyświetleń: 7762

PostForum: Inwazja - dyskusja ogólna   Wysłany: Czw 28 Cze, 2012   Temat: pomoc z kartami
dzięki ,teraz nie pozabijamy się przy grze z narzeczoną .
  Temat: pomoc z kartami
s0ket

Odpowiedzi: 20
Wyświetleń: 7762

PostForum: Inwazja - dyskusja ogólna   Wysłany: Sro 27 Cze, 2012   Temat: pomoc z kartami
Podczas gry z narzeczoną doszło do kilku problemów:


WE
Mistrzowie miecza Hoetha
wojownik.elita.Pole bitwy. anuluj wszystkie obrażenia w walce przydzielone tej jednostce.
Rozumiem to że ta jednostka jest nieśmiertelna w walce?

ME
Zabójca umysłu
dodatek.urok. dołącz do wybranej jednostki. Jednostka, do której dołączono tę kartę, traci młotek.
Ta karta rzucona na przeciwnika jednostkę działa dopóki, jednostka na którą zostało rzucona nie zginie ?

Słowo bólu.
dodatek.urok. Dołącz do wybranej jednostki. jednostka, do której dołączono tę kartę nie może atakowac.
Jak wyżej.?

Przywołanie gniewu Khaina
zaklęcie.zagraj pod koniec dowolnej fazy pola bitwy. Akcja: zniszcz wszystkie jednostki, które brały udział w walce podczas tej fazy.
Nie wiem czy można zastosowac tę kartę jeśli wrogie jednostki atakują stolice a nie ma żadnych obrońców. Czy tylko jak jednostki jakieś walczą ze sobą?

Wicher mrozu
zaklęcie. Akcja:spacz wybraną jednostkę. Następnie możesz przywrócic jedną spaczoną jednostkę.
Mogę spaczyc jednostkę przeciwnika żeby odpaczyc swą? Chciałem to zastosowac po rzuceniu na stół jednostki +spaczeniowy miotacz błyskawic( ktory mi spacza jednostką, a po odpaczeniu daje 3 młotki) i po tym odrazy rzucic wicher morzu który spaczy przeciwnika a odpaczy mą jednostkę gotową do ataku bez czekania kolejki. Da coś takiego rade? Czy tą kartą spacza się swą i odpacza również swoją kartę?
  Temat: z rozumienie kart
s0ket

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 2206

PostForum: Inwazja - dyskusja ogólna   Wysłany: Pią 16 Mar, 2012   Temat: z rozumienie kart
Dzięki wielkie
  Temat: z rozumienie kart
s0ket

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 2206

PostForum: Inwazja - dyskusja ogólna   Wysłany: Pią 16 Mar, 2012   Temat: z rozumienie kart
Nie jestem pewien czy dobrze rozumiem kilka kart:
A niechciałbym od narzeczonej patelnią po łbie dostac za niewiedzę. Z góry thx.
1.asraiski długi łuk- akcja; kiedy twoja stolica otrzymuje obrażeniazadaj 2 obrażenia wybranej jednostce w dowolnej odpowiadającej strefie.
Rozumiem że jak dowolna strefa zostanie zaatakowana to zadaje 2 obrażenia jednostce, a nie strefa stolicy na której ta karta jest? Jest ona jednokrotnego użytku ?
2.wykuwanie runy-akcja; umieśc w grze zakrytą wierzchnią kartę za swojej talii jako rozwinięcie.Następnie zniszczwybraną kartę wsparcia posiadającą koszt równy X lub mniej, X to liczba kontrolowanych przez ciebie rozwinięc?
Chodzi że mogę przeciwnika kartę wsparcia zniszczyc?
3.odpalenie zaklencia-akcjia; umieśc w grze zakrytą wierzchnią kartę ze swojej talii jako rozwinięcie. Następniewybrana atakująca jednostka zyskuje młotek za każde kontrolowane przez ciebie rozwinięcie.
Jest to jednorazowy efekt?
4.opuszczona kopalnia;królestwo,akcjia; na początku swojej tury możesz cofnąc jedno ze swoich rozwinięc na ręke jego właściciela.
Ogólnie jest dziwnie napisane jakby chodziło o cofanie swego rozwinięcia, ale to niezbyt mi pasuje do ogólnej gry? Z czym to się je.?
5.opanowanie zaklęcia; akcja; umieśc w grze zakrytą wierzchnią kartę ze swojej talii jako rozwinięcie. Następnie przesuń wybraną jednostkę posiadającą wydrukowany koszt równy x lub mniejszy do innej strefy kontrolowanej przez tego samego gracza. x to liczba kontrolowanych przez ciebie rozwinięc.
Mogę zarówno sobie jak i przeciwnikowi przesuwac kartę?
6.laska z gwiezdnego drewna;akcja kiedy zagrywasz kartę zaklęcia ,jednostka, do której dołączono tę kartę zyskuje młotek do końca tej tury.
Czyli po zagraniu tego dodatku muszę jeszcze zagra kartą jakiegoś zaklęcia, żeby akcjia się odpaliła? Tak to rozumiem
7.naznaczony przez khorna;jeśli jednostka,do której dołączono tę kartę, otrzyma obrażenia,zniszcz tę jednostkę.
Mam zniszczyc kartę do której ta karta będzie dołączona to mam swoją ta jednostke zniszczyc?
8.wojenne ogary:akcja kiedy ta jednostka wchodzi do gry odkryj legendę albo jednostkę ze swojej ręki. Jeśli to zrobisz zadaj 2 obrażenia wybranej jednostce w dowolnej odpowiadającej strefie.
Wykładam na stół kartę jednostki lub legendy płacąc za nią? i zadaje obrażenia przeciwnikowi w tej strefie co wyszedłem ogarem ? I czy ta jednostka odkryta idze tam gdzie ogar?
9.malus mroczne ostrze;pod koniec swojej fazy pola bitwy zadaj po 1 obrażeniu każdej jednostce przeciwnika, która mogła się bronic,ale tego nei zrobiła.
To jest jednorazowe zaatakowanie nie broniących się jednostek czy co turę mozna zadawa im obrażenia?
10.ostrze hydry; jeśli jednostka, do której dołączono tę kartę ma zostac zniszczona, możesz zapłacic 2 żetony zasobów, aby zamiast niszczyc tę jednostkę, pozostawic ja w grze i usunąc z niej obrażenia.
Po zastosowaniu się do usuwania obrażeń ten dodatek odrzucamy na stos z urzytych kart czy zostaje w grze i kilkukrotnie możemy to stosowac
11.malekith;na początku swojej tury każdy z twoich przeciwników musi poświęcic po jednej jednostce.
Dzieje się tak co turę gracza czy jednorazowo?
 
Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.72 sekundy. Zapytań do SQL: 15