galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: admin
Sro 08 Wrz, 2010
INSTRUKCJA
Autor Wiadomość
martyna

Dołączył: 13 Lis 2010
Posty: 3
Wysłany: Sob 13 Lis, 2010   

Jaka szybka odpowiedź! Dziękuję bardzo!! W takim razie nawet by sie zgadzało, mam karty Infiltrate! i Prepare for War! tylko, że one mają numery 120 i 121, a według instrukcji karty neutralne kończą się na 119 -.- więc to tylko błąd w instrukcji?
p.s. a karta innovation nie powinna być jedna? :) wtedy już wyjdzie łącznie 24
 
     
DaRKeR 
OT- Inwazja


Wiek: 32
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 1638
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sob 13 Lis, 2010   

tak tak innovation 1 ;) nie trafiłem w jedynkę :D
 
 
     
Dainus 


Wiek: 39
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 70
Skąd: Suwałki
Wysłany: Sob 13 Lis, 2010   

też to zauważyłem, jest błąd w instr.
PS my z żoną gramy od tygodnia, niedosypiamy, śnią nam się bitwy - już po was :mrgreen:
 
     
DaRKeR 
OT- Inwazja


Wiek: 32
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 1638
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sob 13 Lis, 2010   

Dainus napisał/a:
Cytat:
no dobra ot i cała zagadka, chociaż dla mnie to są karty neutralne


Dodaj do zniszczenie przymierze imperium/krasnale :wink:

ale to szczegół pozdro dla fanów WHI :mrgreen:


No tak ale są karty neutralne "order only" albo "destruction only" zatem to ta sama zasada :)
 
 
     
Dainus 


Wiek: 39
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 70
Skąd: Suwałki
Wysłany: Sob 13 Lis, 2010   

DaRKeR napisał/a:
Dainus napisał/a:
Cytat:
no dobra ot i cała zagadka, chociaż dla mnie to są karty neutralne


Dodaj do zniszczenie przymierze imperium/krasnale :wink:

ale to szczegół pozdro dla fanów WHI :mrgreen:


No tak ale są karty neutralne "order only" albo "destruction only" zatem to ta sama zasada :)


To jasne jak cała instrukcja do WHI :mrgreen:
 
     
martyna

Dołączył: 13 Lis 2010
Posty: 3
Wysłany: Sob 13 Lis, 2010   

Jeszcze raz wielkie dzięki, teraz już będziemy mogli przejść do gry ;) Wczorajszy wieczór spędziliśmy na liczeniu kart i szukaniu tej tajemniczej trójki :P Pozdrawiam :)
 
     
vyel 

Wiek: 32
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 27 Lut, 2011   

Witam, ja mam pytanie odnośnie samej instrukcji.
Grę mamy od 3 dni i graliśmy z dziewczyna długo i namiętnie przez cały weekend. Zdarzyło się kilka rozgrywek kiedy już naprawdę brakowało mi rundy aby wygrać, lecz skończyły mi się karty w talii. Instrukcja stanowi dosyć prosto i zrozumiale:

"Wyczerpanie
się kart
Jeśli w jakimś momencie talia danego gracza
się wyczerpie, ten gracz zostaje natychmiast
wyeliminowany z gry."

Moje pytanie więc brzmi czy talia w tym przypadku to są to karty których jeszcze nie użylem (mój początkowy deck) czy tez te które trzymam w ręce?
 
 
     
DaRKeR 
OT- Inwazja


Wiek: 32
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 1638
Skąd: Wrocław
Wysłany: Nie 27 Lut, 2011   

Twój początkowy deck, jeśli się skończy (nie ważne ile masz kart na stole/ręce) to przegrywasz.
 
 
     
GambitG
OT- Inwazja

Dołączył: 25 Lut 2011
Posty: 267
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie 27 Lut, 2011   

Chodzi o sytuację w której nie możesz dobrać z decku tyle kart ile masz siły w swojej strefie misji.
 
     
vyel 

Wiek: 32
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 27 Lut, 2011   

Tak dokladnie o tę ;) Robilem wielke oczy "no cóż znowu wygralaś ":)
 
 
     
Czarny
jedyny winny

Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 125
Skąd: Częstochowa/Kraków
Wysłany: Nie 27 Lut, 2011   

GambitG napisał/a:
Chodzi o sytuację w której nie możesz dobrać z decku tyle kart ile masz siły w swojej strefie misji.


Nie bardzo, bo jeśli dobierzesz ilość kart zgodną z ilością siły w queście, ale ostatnia dobrana karta, będzie również ostatnią kartą z decku to i tak kończysz grę
_________________
Fasta, Fatsa, Fasta!!
Oh no!! To fastaaaa...
 
     
DaRKeR 
OT- Inwazja


Wiek: 32
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 1638
Skąd: Wrocław
Wysłany: Nie 27 Lut, 2011   

Gra kończy się Twoją przegraną w momencie gdy dobierasz ostatnią kartę z decku
 
 
     
piotrest 


Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 108
Skąd: Włocławek
Wysłany: Pon 15 Sie, 2011   

Czy na akcję z efektem wymuszonym można zagrać akcję "w odpowiedzi"? Wydaje mi się, że nie - ale chciałem się upewnić. Efekt wymuszony musi być zrealizowany przed innymi akcjami bezwarunkowo?
 
     
DaRKeR 
OT- Inwazja


Wiek: 32
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 1638
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pon 15 Sie, 2011   

nie można odpowiadać na efekty wymuszone i tak działają jak tylko zostanie spełniony ich warunek.
_________________
<- Polub nas na Facebooku ! Miejsce spotkań z Warhammer'em Inwazją
 
 
     
via 
vivus

Wiek: 42
Dołączył: 27 Sty 2014
Posty: 3
Skąd: Kielce
Wysłany: Pon 27 Sty, 2014   

Fajnie, że ktoś zamieścił tutaj instrukcję, bo to bardzo się przydaje w grze.
_________________
Życie jest pełne niespodzianek, pozdrawiam
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.78 sekundy. Zapytań do SQL: 15