galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
ROK 2014 - Plany Wydawnicze
Autor Wiadomość
D.W.
Galakta


Dołączył: 03 Lis 2004
Posty: 2240
Wysłany: Sro 09 Kwi, 2014   

Zrobię wyjątek aby przynajmniej dzisiaj jedna osoba była zadowolona. Jest planowany...

Jeśli chodzi o dodatki do gier planszowych to jak powinniście zauważyć wydajemy praktycznie wszystko do nowych gier i tutaj się nic nie zmienia.

Niestety LCG to całkiem inna sprawa. Wychodzą tak często, że zwyczajnie ciężko to naszym graczom udźwignąć.
 
     
Murzyn_ek

Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 60
Wysłany: Sro 09 Kwi, 2014   

D.W. napisał/a:
Zrobię wyjątek aby przynajmniej dzisiaj jedna osoba była zadowolona. Jest planowany...

Jeśli chodzi o dodatki do gier planszowych to jak powinniście zauważyć wydajemy praktycznie wszystko do nowych gier i tutaj się nic nie zmienia.


Dziękuję za odpowiedź :) Narzeczony się ucieszy :)
 
     
Breed9000 

Wiek: 37
Dołączył: 07 Sie 2012
Posty: 235
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro 09 Kwi, 2014   

Po niepojących wieściach z frontu LCG ja chciałbym ponowić pytanie o poruczników do gry Descent i przyszłość dodatków do tego tytułu.

Czy plan z dodawaniem osobno polskich kart do poruczników jest nadal aktualny?
Oraz
Czy planujecie kolejne dodatki do tej gry?
 
     
Dziobak 

Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 199
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro 09 Kwi, 2014   

Strzał w kolano.
Specjalnie czekałem od wydania angielskiego Netrunnera do wersji polskiej przez was wydawanej, bo lubię mieć gry w polskiej wersji językowej i byłem przekonany, że będę mógł kupować do nich dodatki, tak jak to miało miejsce w przypadku Inwazji.

Swoją decyzją wprowadzacie mnie w niemałe oburzenie, bo jako człowiek nieznoszący mieszania wersji językowych mam do wyboru nie kupować już więcej dodatków do Netrunnera lub sprzedać całość i na rynku wtórnym odkupić od kogoś wersję angielską.

Dodatkowo wpływa to na mój odbiór waszej działalności, dodam - całej. Już wiem, że nie kupię żadnego LCG, jakiego się dotkniecie, ponieważ nie zagwarantuje mi to ciągłości wydawniczej, co było do tej pory jedynie problemem BS Pegazusa i dodatków do Horroru w Arkham.
Ciekawi mnie tylko jak podchodząc do dość sporego projektu, jakim jest wydawanie LCG, mogliście w tak niekompetentny sposób przekalkulować sprzedaż?

Oczywiscie mogą się na to składać inne wątki...
Forum Netrunnera, które nie podlega pod Galaktę ma się dobrze. Za czasów Inwazji to strona Galakty była miejscem zrzeszającym niejako graczy tego starszego już LCG.
O wsparciu turniejów już mówił nie będę, bo dopiero po ostrej fali krytyki wykonaliście lekko na odwal się stronę (chociaż chwała, że powstała).
Teraz po prostu rozumiem, że po macoszemu się za to zabieraliście ponieważ sprzedaż szła źle i zamiast zainteresować ludzi, postanowiliście temat porzucić, a może sam się naprawi...
Co w takim razie ze Star Wars LCG? Skoro oni nie mają jeszcze wsparcia turniejowego, czy oznacza to, że będą kolejną karcianką do odstrzału? Dobrze wiedzieć.

Zawsze starałem się być wyrozumiałym. Potrafię zrozumieć, że w wydawnictwie mogą się zdarzać jakieś obsuwy terminów, że niektórych rzeczy nie można powiedzieć, że kontrola celna akurat zacznie przeglądać kontener z planszówkami z Chin, ale to co wykombinowaliście przypomina mi niezaradnego handlowca, który zapomniał, że ma zapłacić VAT.

Jeśli nie jesteście wstanie czegoś zrobić do końca, w ogóle się do tego nie zabierajcie.
Oszczędzicie nerwów sobie i graczom, którzy zostają z ręką w nocniku.
I szczerze powiedziawszy zdaję sobie sprawę z tego, że ten post jest paszkwilem, ale nie zamierzam za niego przepraszać.
 
     
Wiktor

Dołączył: 08 Kwi 2014
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro 09 Kwi, 2014   

D.W. napisał/a:
Polityka FFG jest taka, że gry planszowe w innych wersjach językowych niż angielska ukazują się około pół roku później. [...] To samo dotyczy np. Talismana.


Dziękuję.
 
     
Wacho 

Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 175
Wysłany: Sro 09 Kwi, 2014   

Galakto - zarzucenie wydawania gier LCG (w trakcie serii) to po prostu świństwo i olewanie waszych klientów, którzy zdecydowali się zainwestować w gry przez Was wydawane...

Jedyne, co możecie zrobić żeby w moim odczuciu jako tako uratować twarz to:

1. Wydawać dodatki w opcji "druku na żądanie" - nawet zbiorczo.
2. Umieszczanie tłumaczenia zasad i kart na Waszej stronie, tak żeby każdy (nawet ci, co nie znają angielskiego) mógł dalej grać z profesjonalnym tłumaczeniem kart i zasad...

Na koniec - bardzo się na Was zawiodłem, zapewne nie tylko ja... Takie decyzje nie wróżą dobrze na przyszłość.
 
     
boardADDICT

Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 38
Wysłany: Czw 10 Kwi, 2014   

Wacho napisał/a:
Galakto - zarzucenie wydawania gier LCG (w trakcie serii) to po prostu świństwo i olewanie waszych klientów, którzy zdecydowali się zainwestować w gry przez Was wydawane...

Jedyne, co możecie zrobić żeby w moim odczuciu jako tako uratować twarz to:

1. Wydawać dodatki w opcji "druku na żądanie" - nawet zbiorczo.
2. Umieszczanie tłumaczenia zasad i kart na Waszej stronie, tak żeby każdy (nawet ci, co nie znają angielskiego) mógł dalej grać z profesjonalnym tłumaczeniem kart i zasad...

Na koniec - bardzo się na Was zawiodłem, zapewne nie tylko ja... Takie decyzje nie wróżą dobrze na przyszłość.


Ja mam calego Netrunnera i ich rozumiem mimo ,ze jestem teraz w plecy. Jak splajtuja to nic z FFG w Polsce nie bedzie wydane. Gdybys zatrudnial 10 osob ,a mial prace dla 8 to bys 2 zwolnil zeby do interesu nie dokladac. Postaraj sie popatrzec na to z tej strony. To jak z LPP przeniesli sie na cypr i wielki hejt bo uciekaja od podatkow. Tylko u nas w kraju wiekszosc pracuje na 1/8 etatu za minimalna stawke ,a na umowie zlecienie 5000zl miesiecznie zeby skladek nie placic i to juz nikomu nie przeszkadza ,ba malo tego jeszcze ludzie sie szczyca ,ze sa tacy cwani. Galakcie bede kibicowal i tak bo wydaja najlepsze gry jakie mozna kupic u nas w kraju ,co prawda zapowiedzi na ten rok sa troche dziwne i mam obawy o sprzedaz Bluemoona i Zimowych opowiesci i wydalbym cos innego ,ale oni stwierdzili ,ze sie oplaca.

Co do druku na zyczenie fajnie by bylo i niech Galakta podejmie rozmowy z FFG i potem da duzego ladnego newsa na stronie glownej ,ze sie zgodzili lub nie i poda powody podane przez FFG zeby gracze mieli informacje klarowna.

Ludzie nie hejtujcie tak bo sie niedobrze robi... Z pol roku temu pisali ,ze sie staraja i gonia dodatki. Battlestar i Cywilizacja juz masz fulla ,BloodBowl na dzien dzisiejszy tez (zapowiedziany dodatek jest) ,Arkham Horror juz brakuje 2 malych i ewentualnie Faraona poprawionego(ale to juz bez takiej spiny) ,Talisman praktycznie komplet ,dodatki do Gry o Tron mozna kupic 2x w roku. Chaos w starym swiecie tez masz komplecik ,Descent nie jest zle (brak porucznikow da rade przezyc ,moze dodadza PL karty albo bedzie druk na zadanie nie wiadomo) ,szarpneli dawnego bigboxa czyli Runewarsa albo Posiadlosc szalenstwa(tego akurat nie mam ,ale jest).

Nie chce was obrazac ,ale jesli macie jakies super pomysly to 1)wyslijcie Galakcie albo zrobcie osobny temat sugestie od graczy albo 2) wezcie kilka milionow zlotych i na naszym rynku zrobcie swoje wydawnictwo i przebijcie ceny za licencje jakie placa do FFG. Odrobine zrozumienia. Ja postuluje tutaj o rozne gry i czekam cierpliwie na wersje PL zeby dac im motywacje do wydawania kolejnych tytulow i dodatkow. Runewars wyszedl wciagnalem ,bedzie dodatek biore pre-ordera. EH pisalem zeby rozwazyli niedlugo bedzie ,jest w co grac i baza sie zwieksza. To nie jest tak ,ze wydaja 2 tytuly i 2 dodatki rocznie. Moze za malo pan D.W. sie udziela i ogolnie jest takich newsow dla graczy np. zastanawiamy sie nad BlueMoon i jeszcze XYZ oraz CVB i wtedy gracze moga wyrazic opinie. Tytul XYZ bedzie niszowy wydajcie np. Rex:Fianl days of an empire bo jest duzo interakcji miedzy graczami ,wszyscy przy stole sie angazuja i po grze maja ochote na kolejna partie. Jak bedzie 100 opini zeby lepiej tego nie wydawali ,a przyjrzeli sie czemus innemu to moze zmienia zdanie. Wtedy moze wlasnie tego Rexa by wydali zamiast Listow ktore sa ciezkim tytulem. Dodatkowo niech zaczna robic filmiki na YT z prezentacja gier zeby zachecic i drugi z zasadami cos w stylu filmiku do Gry o Tron na profilu FFG. Ktory odpalasz znajomym ,wszyscy ogladaja 20min ,5min cos dopowiadasz dyskutujecie i siadacie do rozgrywki.

Na koniec przypominam mam Netrunnera i nie bede wylewal na nich wiadra pomyj w ktorych nie ma argumentow. Nie kieruje tez tez ostatniego akapitu do nikogo konkretnie zeby zaraz na mnie fala hejtu nie poleciala w moja strone. Mozna dyskutowac na argumenty ,a nie na teksty typu ,,o ja ,ale chujowo ,dramat ,teraz to juz mam was w dupie nic nie kupie". Cos takiego nie wnosi nic do tematu. Gdybyscie mieli wlasne firmy i cos generowaloby koszty to tez byscie starali sie zrestrukturyzowac te rzeczy. Jak ktos wtopi 1000zl to sie potem zastanawia jak tego uniknac ,a mysle ,ze na LCG troche wiecej kasy poszlo. I zeby nie bylo ,ze Galakta jest taka krysztalowa to rozumiem argumenty graczy ktorzy staraja sie sami tworzyc scene itd. itp. i nie otrzymali tego wszystkiego od wydawcy co gracze Warhammer Inwazja.

Galakta powinna postarac sie wejsc w wiekszy dialog z graczami ,a nie ograniczac sie do suchych informacji raz na jakis czas.
 
     
boardADDICT

Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 38
Wysłany: Czw 10 Kwi, 2014   

Chcielismy Discwarsy i beda szkoda ,ze tak pozno ,a nie od razu 6miesiecy po premierze no ,ale trudno. Gdyby nie oni to nic by u nas nie bylo i kazdy by mogl wtedy narzekac ,ze ciezko mu znalezc graczy bo wszystko po ang i ludzie sie boja albo nie wiem Bard czy Rebel wypuscili tylko Talismana i podstawke do Arkham Horror.
 
     
Wacho 

Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 175
Wysłany: Czw 10 Kwi, 2014   

OK. zgoda - nie umniejszam dokonań Galakty na polu gier planszowych w PL - chwała im za to, nie rozumiem tylko akcji w stylu - zaczynamy dwa cykle (LOTR) i kończymy... bez uprzedzenia...
Bardziej zrozumiały byłby dialog i propozycje np.:
"Jeśli chcecie grać w PL to:
- druk na życzenie (nawet droższy)
- przedpłata
- tłumaczenia na stronie do kart i zasad z nowych dodatków
- możliwość dokończenia rozpoczętego cyklu...
- druk tylko dużych dodatków" itp., itd.

Tymczasem gracze pozostają zostawienie sami sobie i dopiero po burzy na forum dostajemy jakie takie informacje i być może (tego nie wiemy) propozycje w tym temacie...
 
     
TERF 

Dołączył: 05 Sty 2012
Posty: 874
Wysłany: Czw 10 Kwi, 2014   

D.W. napisał/a:
Jeśli chodzi o dodatki do gier planszowych to jak powinniście zauważyć wydajemy praktycznie wszystko do nowych gier i tutaj się nic nie zmienia.


A co z dodatkami do osadników dla 5-6 graczy?

czekam już 3 miesiące na odpowiedz... :(
 
     
Dungal 

Wiek: 36
Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 29
Wysłany: Pią 11 Kwi, 2014   

Kiedy będzie zapowiedź dodatku do Posiadłości Szaleństwa: The Laboratory?

Minęło już prawie pół roku od premiery na FFG :wink:
 
     
Nyarl 
\m/ o.O \m/

Wiek: 38
Dołączył: 29 Cze 2013
Posty: 33
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: Nie 13 Kwi, 2014   

A ja chciałbym mieć możliwość dokupienia kart do LCG po wprowadzonej erracie, bo jak wiadomo źle przetłumaczona gra jest produktem wadliwym, i o tyle o ile w grach na PC czy konsolowych wychodzą łatki, które nie są problemem, to w grach papierowych errata jest nie lada problemem. Proszę mi sprzedać karty z erratą do Warhammer: Inwazji i do dodatku do niej... błagam... :( , żebrzę? <chlipchlip>
 
 
     
deri 
YOŁ:)

Wiek: 33
Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 23
Skąd: Raszyn
Wysłany: Nie 13 Kwi, 2014   

DISKWARS - czy jest już znana data premiery? czekamy w niecierpliwie:)
 
 
     
pattom 


Dołączył: 19 Lut 2013
Posty: 81
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pon 14 Kwi, 2014   

Kiedy jest planowane zakończenie wydawania wersji PL gry Star Wars LCG ?
_________________
Paweł
L5R LCG
L5R LCG Wrocław
 
     
Breed9000 

Wiek: 37
Dołączył: 07 Sie 2012
Posty: 235
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 14 Kwi, 2014   

@pattom Trochę niskie. I trochę słabe.
Co dokładnie chcesz tym postem osiągnąć?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.28 sekundy. Zapytań do SQL: 12