galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
oni som wielgachni
Autor Wiadomość
ich und du 
miecznik weteran

Dołączył: 19 Maj 2014
Posty: 10
Skąd: Lubliniec
Wysłany: Pon 19 Maj, 2014   oni som wielgachni

Witam mam problem z moją kartą orczą oni są wielgachni na której jest napisane akcja: do końca tej tury wszystkie jednostki posiadające najwyższy wydrukowany koszt nie mogą stać się celem efektów kart.Zupełnie nie wiem jak to rozumieć chodzi o jednostkę wystawioną? Z lojalkami czy bez?A, byłbym zapomniał to karta z dodatku ognisty świt.Z góry przepraszam za błędy jeśli jakieś są.
 
     
syd3r 


Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 167
Skąd: Nidzica
Wysłany: Pon 19 Maj, 2014   

Chodzi o jednostki w grze (twoje, albo przeciwnika - to nie ma znaczenia). Przykładowo: jeśli w grze jest pięć jednostek o kosztach 1, 2, 2, 3, 3, to karta odnosi się do tych dwóch o koszcie 3.
Jeśli na kartach jest mowa o "koszcie" to chodzi zawsze o wydrukowany koszt, czyli liczbę u góry z lewej, bez kosztu lojalności.
 
     
ich und du 
miecznik weteran

Dołączył: 19 Maj 2014
Posty: 10
Skąd: Lubliniec
Wysłany: Wto 20 Maj, 2014   

Aha to już wszystko rozumiem dzięki. :smile:
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.44 sekundy. Zapytań do SQL: 13