Pytania odnośnie zasad. |
Autor |
Wiadomość |
Koomote [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 29 Cze, 2014
|
|
|
Dzięki za odpowiedź:) |
|
|
|
|
mroni [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 14 Lip, 2014
|
|
|
Witam. Czy chcąc wykonać dwie akcje ruchu bohaterem muszę na początku zadeklarować, że je wykonuję i dostać 2 razy tyle punktów ile wynosi szybkość bohatera, czy też mogę wykonać jedną akcję ruchu, zakończyć ją i dopiero wykonać drugą? Pytam w związku z różnymi kartami mrocznego władcy nakazującymi wykonać test i w przypadku niepowodzenia stracić ruch. Idąc "po jednej" akcji ruchu nie tracimy tak dużo ruchu jakbyśmy robili jedną "podwójną". |
|
|
|
|
keldorn [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 15 Lip, 2014
|
|
|
Mozesz tak i tak.
Ale tak jak powiedziales jesli wydasz od razu 2x ruch a MW przerwie go np jakas pulapka to juz po zawodach.
Sam sie zastanawiam jaki cel jest brania i deklarowania 2x ruch jak nie ma z tego jakis dodatkowych bonusów. Rozumiem jak by bylo zwiekszenie tego ruchu - to wtedy by sie oplacalo. |
|
|
|
|
mroni [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 15 Lip, 2014
|
|
|
No właśnie, też się na tym zastanawiałem, przecież to całkowicie bez sensu. Dzięki za pomoc. |
|
|
|
|
Arbaal [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 15 Lip, 2014
|
|
|
Dzisiaj przy grze poruszyliśmy kwestię którą powinniśmy znać ale nikomu się nie chciało tracić czasu na grzebanie w instrukcji jak to było...
W trakcie spotkania bohaterowie mogą wymienić się ekwipunkiem gdy ze sobą sąsiadują, coś ich to kosztuje? akcję, punkty ruchu? jak wygląda ta sytuacja? |
|
|
|
|
tomaz866 [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 16 Lip, 2014
|
|
|
Wymiana nic nie kosztuje, jedynie nie można przygotować otrzymanej broni do użytku w tej turze w której się ją otrzymało. Jak coś strona 15 instrukcji |
|
|
|
|
JanMarian [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 17 Lip, 2014
|
|
|
tomaz866 napisał/a: | Wymiana nic nie kosztuje, jedynie nie można przygotować otrzymanej broni do użytku w tej turze w której się ją otrzymało. Jak coś strona 15 instrukcji |
Jedno co należy dodać, wymiany można dokonać tylko w czasie akcji ruchu (w dowolnym momencie akcji ruchu można zabrać/oddać dowolną ilość przedniotów sąsiadującemu bohaterowi).
Rzeczywiście, 15 strona instrukcji |
|
|
|
|
Crash Bull [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 19 Sie, 2014
|
|
|
Witam
Czy może ktoś mi wytłumaczyć dokładnie zasadę ataku dalekosiężnego z góry dziękuje |
|
|
|
|
Maciek [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 20 Sie, 2014
|
|
|
Atak dalekosiężny wpływa na figurki oddalone o 2 pola, jest to napisane w instrukcji |
|
|
|
|
Crash Bull [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 20 Sie, 2014
|
|
|
czyli jeśli mam mieczyk, toporek itd.. mogę ciepnąć nim potwora tylko muszę zadeklarować że takowy atak wykonuje dobrze kumam ?? |
|
|
|
|
Maciek [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 20 Sie, 2014
|
|
|
Nie trzeba tego deklarować, jeśli broń ma możliwość ataku dalekosiężnego to wystarczy o tym poinformować reszte graczy i już. Tak samo niektóre potwory mają zdolność ataku dalekosiężnego.
Pamiętaj tylko że cel oddalony o dwa pola to nie figurka od ktorej dzielą cie dwa puste pola ale figurka która stoi na drugim polu. |
|
|
|
|
mord [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 23 Sie, 2014
|
|
|
Witam.
Czy można wykonać podczas jednej tury , 2 akcje ataku na tej samej postaci ? |
|
|
|
|
mord [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 23 Sie, 2014
|
|
|
Witam.
Czy można wykonać podczas jednej tury , 2 akcje ataku na tej samej postaci ? |
|
|
|
|
klawisz [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 23 Sie, 2014 Pytanie o chowańce
|
|
|
Cześć,
Czy chowańce (Wilk i Szkielet) posiadają bazowo jakąś kość do obrony ? |
|
|
|
|
Maciek [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 23 Sie, 2014
|
|
|
Chowance nie posiadają bazowej kosci obrony jesli wyraznie nie jest to napisane na ich karcie.
Atakowac dwa razy moga bohaterowie. Poplecznicy, chowance potwory i sprzymierzency moga atakowac tylko raz |
|
|
|
|
|