galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
The Blood of Gondor
Autor Wiadomość
Berestaszek

Dołączył: 21 Wrz 2011
Posty: 579
Skąd: warszawa
Wysłany: Wto 05 Mar, 2013   The Blood of Gondor





W scenariuszu przyjdzie nam ścigać wróg którzy uciekają z bitwy o osgilath. Natomiast w lesie będzie masa orków i uruków. Dodatkowo mają wprowadzić nowy system ukrytych kart. (zasadzki? :>)



Kosmos karta dla graczy 1 sferowej taktyki. Ta karta + gąszcz włóczni robi mega combo. Co więcej the hammer stroke zbiera wrogów również od innych graczy. Jeżeli podeszłaby pieśń z symbolem przywództwa oraz namiestnik gondoru, to można by pokusić się o próbę zrobienia tego combo z Hamą. ciekawe jak wyjdzie w praniu.
_________________
Jeśli ktoś się pisze na wspólne granie w karcianego LOTRa to proszę o pm :)
 
     
Berestaszek

Dołączył: 21 Wrz 2011
Posty: 579
Skąd: warszawa
Wysłany: Nie 18 Sie, 2013   

Na GenConie już pokazali kolejne karty z tego dodatku:


Na stronie FFG już wszyscy hejtują tą karte, bo kto normalny odrzuca bohatera, by wrzucić do gry maks 2 sprzymierzeńców z ducha (które są na discardzie). Są lepsze karty do tego by wrócić kartę na rękę a potem kupienie jej to zazwyczaj nie jest problem. Zwłaszcza u ducha.


Natomiast jak tutaj widać ma poziom zagrożenia 8, staty nie takie najgorsze, ma ceche gondor więc może ujdzie. Sprzymierzeniec z przywództwa. No cóz fajne mięso armatnie które daje po śmierci żeton zasobu, który trzeba było wydać by go kupić :D Do tego róg gondoru i mamy już dwa zasoby! Ew. jakieś karty, gdzie trzeba odrzucić sprzymierzeńca by dobrać kartę też są spoko. Sprzymierzeniec taktyki - Guthlaf wydaje się być jednak niedorobiony niby można obniżyć koszt o 1, ale za 2 taki sprzymierzeniec (unikalny?!) no cóż nope.



Tome of Atanator? Już rozpisywałem się w przypadku wersji poprzednich tej karty. NO THX.

Karta wydarzenia krasnoludów? Ujdzie o ile mamy coś do podglądania naszej talii.

Poison Stakes - kolejny trap i to całkiem niezły. Ale zastanawiam się, jak to jest teraz z tymi pułapkami. Bo już mamy takie, które mówią, że dołączamy pułapkę do następnego dozwolonego wroga, który wejdzie do SP. Czyli do jednego wroga możemy doczepić 3 pułapki? I co się dzieje z pułapką jak już zabijemy wroga? Zostają dalej w SP czy idą na discarda? Jeżeli zostają w SP to przy nowym dodatku tworzę talie wiedzy na pułapkach.

Wydarzenie ducha - niby dodaje +2 słoneczka dla Silvana lub Noldora za 0 zasobów, ale wciągać trzeba tego sprzymierzeńca do swojej talii. Więc nie zawsze warto tego używać.


Na koniec dwie ostatnie karty - Anborn - w zależności co sie dzieje z pułapkami albo potrzebny albo kompletnie zbędny. Jednak mam wrażenie, że te pułapki idą na discarda razem z potworem, bo inaczej ten sprzymierzeniec byłby bezużyteczny.

Co do Emery to nie bardzo widzę co tam ma napisane ;<

Dodatkowo wiemy, że w tym scenariuszu będziemy mieli sprzymierzeńca - Cel Faramira


Ledwo co dostaliśmy Faramira jako bohatera i już nie możemy go używać w kolejnym scenariuszu hehe xD
_________________
Jeśli ktoś się pisze na wspólne granie w karcianego LOTRa to proszę o pm :)
 
     
TomB

Dołączył: 28 Mar 2012
Posty: 152
Wysłany: Nie 18 Sie, 2013   

Też mi się zdaje, że pułapka jest odrzucana, gdy wróg jest pokonany.

Można zagrać kilka pułapek na jednego wroga, np. "Forest Patrol" ma tekst: Zadaj 3 obrażenia wrogowi z dołączoną przynajmniej jedną pułapką.

Pytanie tylko, co się dzieje, gdy w strefie przeciwności zastawiliśmy kilka pułapek. Wszystkie na jednego wroga? Czy może pierwszy odkryty wróg wpada w pierwszą wyłożoną pułapkę?
 
     
Szuli 

Dołączył: 18 Sty 2013
Posty: 149
Wysłany: Czw 12 Wrz, 2013   

Pokazali już karty! http://www.cardgamedb.com...lood-of-gondor/
Karty gracza wszyscy znają natomiast co do scenariusza to wyruszamy z lordem Alcaronem i Faramirem aby zapolować na orków. Niestety wpadamy w zasadzkę uruków pod wodzą Czarnego Numenoryjczyka. Faramir i Alcaron zostają pojmani. Trzeba ich uratować a jednocześnie samemu nie dać się zaskoczyć ukrywającym się wrogom. :mrgreen:
 
     
maclis 

Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 286
Wysłany: Wto 08 Paź, 2013   

Kiedy ten dodatek będzie miał swoją premierę?
 
     
aramir

Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 30
Wysłany: Sro 09 Paź, 2013   

hm... karty już od dawna są na http://www.lotrlcg.com/ nie mówcie że nie znaliście tej strony
 
     
chelcho 
karciankowy maniak


Dołączył: 24 Sty 2006
Posty: 106
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 19 Paź, 2013   

Z oceną kart dla drużyny zgadzam się z wpisami powyżej (bohater jest fatalny, a karty poza 2-3 słabe), więc może czas na ocenę przygody.
Wg mnie jest niezła i potrafi być wymagająca. Gdy grając za pierwszym razem dopuściłem do wysypu zakrytych kart - poległem. Za bardzo chciałem użyć zdolności Faramira do wykończenia wrednego orka odrzucającego sprzymierzeńca i z 4 zakrytych kart wysypały mi się w 3 rundzie 3 stwory i było pozamiatane.
Potem już było lepiej: wiedziałem, że trzeba grać ostrożnie i czyścić zakryte karty gdy tylko się nadarzy okazja. Trudność 6 jak najbardziej odpowiednia.
Orczy Motłoch czasami potrafi nieźle przywalić, a combo z Podpalaczem z zasadzki jest wredne.
_________________
Zapraszam do sklepu http://www.xjoy.pl
Poradnik kupującego WP LCG: http://www.blog.xjoy.pl/w...nik-kupujacego/
 
     
balint 


Wiek: 40
Dołączył: 07 Cze 2012
Posty: 311
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 03 Lis, 2013   

TomB napisał/a:
Też mi się zdaje, że pułapka jest odrzucana, gdy wróg jest pokonany.

Można zagrać kilka pułapek na jednego wroga, np. "Forest Patrol" ma tekst: Zadaj 3 obrażenia wrogowi z dołączoną przynajmniej jedną pułapką.

Pytanie tylko, co się dzieje, gdy w strefie przeciwności zastawiliśmy kilka pułapek. Wszystkie na jednego wroga? Czy może pierwszy odkryty wróg wpada w pierwszą wyłożoną pułapkę?


Też mam tą zagwostkę.
Złożyłem talię na pułapkach i w SP mam ich średnio 2-3.
Troszkę nielogiczne jest, żeby wróg wpadł w każdą z nich równocześnie, ale nie doprecyzowane jest w którą wpada, jeśli - zgodnie z logiką - wpadnie w jedną z nich.
Zostaję złapany w "pierwszą od lewej", czy według naszego wyboru?
_________________
Moja kolekcja gier:
http://boardgamegeek.com/collection/user/balint77
 
     
cahir7 


Dołączył: 27 Lis 2012
Posty: 31
Skąd: Vratislavia
Wysłany: Pią 19 Gru, 2014   

czy ktoś już znalazł wyjaśnienie do tego nakładania pułapek na jednego wroga :?:
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.32 sekundy. Zapytań do SQL: 13