galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: D.W.
Sob 22 Wrz, 2012
Rozpiski
Autor Wiadomość
B0R0
[Usunięty]

Wysłany: Sob 14 Mar, 2015   Szumowiny vol 1 & 2 ;)

Jako że osób z mojego towarzystwa które grają w X'y jest dwoje (ja trzeci) i dokładając moją dziwną fanaberię że nie lubię grac tym co ktoś już ma, to postanowiłem że na dniach kupuje Ściganych :) Szczerze to przeczytałem mnóstwo z Waszych wypowiedzi i widać że dobre z Was Geeki jeżeli chodzi o temat X'ów ;) Moja pierwsza rozpiska, chociaż klimatyczna została "zjedzona żywcem" tak więc poniżej przedstawię dość "nowoczesną" rozpiskę:

Frakcja: Szumowiny
Ilość punktów: 100

1a) Drea Renthal (22 pkt.) <- jak dobrze rozumiem wydaje "target lock" dostaje 1 stres i za darmo dostaje jeszcze jednego "target lock"?!
- R4-B11 (3 pkt.) <- za wydany "target lock" przeciwnik musi przerzucić wybraną ilość kości obrony (nawet wszystkie!)
- Proton Torpedoes (4 pkt.) <- na zasięg 2-3
- Advanced Proton Torpedoes (6 pkt.) <- na zasięg 1
- Munitions Failsafe (1 pkt.) <- gdybyśmy nie trafili jakąś torpedą ;)

2a) Emon Azzameen (36 pkt.) <- rzucanie bomb na większą odległość i w 3 różnych kierunkach
- Andrasta (0 pkt.) <- dorzuca nam 2 bomby więcej do ładunku statku
- Intelligence Agent (1 pkt.) <- bez tego ten statek to rzucanie bomb na oślep
- Proximity Mines (3 pkt.) <- dobre żeby jednemu statkowi prosto na japę rzucić :)
- Proximity Mines (3 pkt.) <- --||--

3a) Syndicate Thug (18 pkt.) <- niby UP tylko 2 ale ma na tyle dużo obrony że "predator" nie jest taki straszny ;)
- BTL-A4 Y-Wing (0 pkt.) <- po wykonaniu ataku główną bronią mamy darmowy atak z "turreta"
- Autoblaster Turret (2 pkt.) <- zwykłych trafień nie można zniwelować rzutem kością, co najwyżej "evade" lub jakiś inny dodatek ;)
- Unhinged Astromech (1 pkt.) <- został jeden i nie było na co wydać ;)

Powyższa "rozpiska" jest przeznaczona do gry przeciwko mniejszej ilości statków 2-4.

1b) N'Dru Suhlak (17 pkt.) <- samotne mięcho armatnie
- Assault Missiles (5 pkt.) <- drogo ale wali po 1 obrażeniu we wszystko co jest 1 zasięg od celu
- Dead Man's Switch (2 pkt.) <- ostateczny atak może być kamikaze (jak ginie to zadaje po 1 obrażeniu w promieniu 1 zasięgu) ;)
- Munitions Failsafe (1 pkt.) <- gdybyśmy nie trafili rakietką ;)

2b) Emon Azzameen (36 pkt.) <- rzucanie bomb na większą odległość i w 3 różnych kierunkach
- Andrasta (0 pkt.) <- dorzuca nam 2 bomby więcej do ładunku statku
- Intelligence Agent (1 pkt.) <- bez tego ten statek to rzucanie bomb na oślep
- Seismic Charges (2 pkt.) <- rzut w środek formacji "swarm"
- Seismic Charges (2 pkt.) <- --||--

3b) Guri (30 pkt.) <- jak jest w środku walki (1 zasięg od przeciwnika) to dostaje "focus" za free
- Calculation (1 pkt.) <- za wydany "focus" możemy zmienić jedną kość z "oczkiem" na krytyka
- Ion Torpedoes (5 pkt.) <- po trafieniu wszystko w zasięgu jeden od celu dostaje po ionie ;)
- Munitions Failsafe (1 pkt.) <- gdybyśmy nie trafili torpedką ;)

Powyższa "rozpiska" jest na masowego przeciwnika który podzieli się na min. 2 grupy - np. 6+ TIE'ów :)

P.S. Wiem że część kart będzie dla mnie nieosiągalna ale są to "rozpiski" do których dążę i proszę nie psuć mi humoru że muszę wydać 1000 PLN żeby to mieć - i tak chce kupić wszystkie dodatki do Scumów ;) Jak mówiłem jeden z moich ziomków gra Imperium a drugi Rebelią - więc mam od kogo brakujące karty pożyczać ;)

Czekam na jakieś opinie ;)
 
     
Rogue30
[Usunięty]

Wysłany: Sob 14 Mar, 2015   Re: Szumowiny vol 1 & 2 ;)

B0R0 napisał/a:
1a) Drea Renthal (22 pkt.) <- jak dobrze rozumiem wydaje "target lock" dostaje 1 stres i za darmo dostaje jeszcze jednego "target lock"?!

No nie jest to darmo ale tak, torpedy będą lepiej trafiać, pytanie czy nie lepiej 2x Proton Torpedoes.

B0R0 napisał/a:
- Autoblaster Turret (2 pkt.) <- zwykłych trafień nie można zniwelować rzutem kością, co najwyżej "evade" lub jakiś inny dodatek ;)

Żeton uniku dodaje rezultat do rzutu kości, więc też nie działa.
 
     
Inkq
[Usunięty]

Wysłany: Nie 29 Mar, 2015   

Takie cosik chodzi mi po glowie (biorę pod uwagę najnowszego FAQa)
99 points Pilots

Turr Phennir [Royal Guard TIE, Lone Wolf, Stealth Device, Autothrusters] (32)

Backstabber (16)
Academy Pilot (12)
Academy Pilot (12)

Sigma Squadron Pilot [Stygium Particle Accelerator] (27)
 
     
Mareczq
[Usunięty]

Wysłany: Nie 29 Mar, 2015   

A co zmienił najnowszy FAQ?:D
 
     
Inkq
[Usunięty]

Wysłany: Nie 29 Mar, 2015   

Mareczq napisał/a:
A co zmienił najnowszy FAQ?:D


Phantoma.

Normalnie to bym zamiast sigmy bym miał Whispera z gunnerem, acd, fcs, VI. Pozbywając się blackstabbera.
 
     
Barbus
[Usunięty]

Wysłany: Nie 29 Mar, 2015   

Mareczq napisał/a:
A co zmienił najnowszy FAQ?:D


Phantom musi się teraz decloakować na początku fazy aktywacji, zanim wszyscy zrobią manewry, a nie dopiero przed odsłonięciem swojego manewru.

A nie lepiej pozbyć się Backstabbera i ulepszyć Turra do Soontira z PTL?
 
     
Mareczq
[Usunięty]

Wysłany: Nie 29 Mar, 2015   

O to nawet nie wiedziałem ;P Dopiero teraz się zorientowałem - no to wygląda , że troszkę osłabili phantomy... ciekawe po Co?:P Przecież nie były przegięte i idealnie się wpasowywały... czy nie wzmocni to teraz IG-88 ??:P

Ale fajnie, że też IG-88 wreszcie oficjalnie ma napisane, że jak jeden ginie, to reszta traci zdolności pilota. Zdziwiło mnie jednak, że jak mamy krytyka co zabiera nam zdolność pilota, to zostają nam zdolności od innych (ale inni tracą naszą co było dla mnie logiczne) ;P
Ostatnio zmieniony przez Mareczq Nie 29 Mar, 2015, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Inkq
[Usunięty]

Wysłany: Nie 29 Mar, 2015   

Niechce tego robić. Fel jest bardziej przewidywalny.

Turr jest mobilny no i Lone Wolf gra dobrze z Autothrusterami.
 
     
vonmarxx
[Usunięty]

Wysłany: Pon 27 Kwi, 2015   

Witam.

Zacząłem grać niedawno, w planach mam małe zakupy (Lambada, 2 starter) i chciałbym się zapytać o swoją pierwszą rozpiskę:

+++ Imperium 100 v1 (100pts) +++

++ Imperial (Standard) ++

+ TIE Fighter +

PS 3 - Obsidian Squadron Pilot

PS 3 - Obsidian Squadron Pilot

PS 3 - Obsidian Squadron Pilot

PS 8 - •"Howlrunner" [Swarm Tactics]

+ Lambda-Class Shuttle +

PS 4 - •Captain Yorr [Advanced Sensors, Engine Upgrade, Heavy Laser Cannon, •Rebel Captive]


Do gry z kolegami :)
 
     
Barbus
[Usunięty]

Wysłany: Pon 27 Kwi, 2015   

Lambda jest trochę niepotrzebnie przepakowana. Rebel Captive średnio się sprawdza na Lambdzie, bo bardziej opłaca się ją wymanewrować niż niszczyć. Twoi przeciwnicy zaczną od strzelania w Howlrunner i pozostałe TIE. Sensory na Yorra to też średni pomysł, jeśli masz zamiar korzystać z jego zdolności. Jeśli będziesz przejmował stresy od Obsydianów, to na początku aktywacji Yorra będzie on zestresowany i sensory na nic mu się nie zdadzą. Na twoim miejscu Captive'a zamieniłbym na Vadera - wbrew pozorom to świetny załogant. Strzałem z ciężkiego działka łatwo pozbawić X-Winga osłon, a potem dzięki Vaderowi można mu wbić kryta. Sensory zamieniłbym na Fire Control System. Nie wiem też, czy nie warto zrezygnować z Obsydianów na rzecz Pilotów Akademii i wzmocnić trochę Howlrunner. Dać jej Hull Upgrade albo Stealth Device.
 
     
Breed9000
[Usunięty]

Wysłany: Pon 27 Kwi, 2015   

'Hull Upgrade albo Stealth Device" pewnie jeszcze nie masz skoro dopiero zaczynasz. Wiec zamiast nich możesz też pójść w drugą stronę i wystawić innych imiennych pilotow TIE Backstubber to zawsze dobrze wydane 16 punktów ;)
 
     
vonmarxx
[Usunięty]

Wysłany: Pon 27 Kwi, 2015   

Dzieki:)

A same karty upgrejdu mozna gdzies kupic? Z tego co widze zeby dostac Engine Upgrade musialbym kupic Sokola :( :(
 
     
slavkovic
[Usunięty]

Wysłany: Pon 27 Kwi, 2015   

No raczej nigdzie nie kupisz kart szczególnie tej która jak sam zauważyłeś jest tylko w sokole. Ogólnie Sokół i Slave mają bardzo fajne i potrzebne karty i od listopada kiedy to zacząłem grać nie mogłem się doczekac kiedy zrobią dodruk.
 
     
vonmarxx
[Usunięty]

Wysłany: Sro 29 Kwi, 2015   

A coś takiego?

Omicron + Vader

Howlrunner
Backstabber
Black Squadron x3
 
     
Barbus
[Usunięty]

Wysłany: Sro 29 Kwi, 2015   

Chyba lepiej zdegradować dwóch Blacków do Akademców i wziąć Dark Curse zamiast trzeciego Blacka.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.14 sekundy. Zapytań do SQL: 14