galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Nowe FAQ i Errata
Autor Wiadomość
Barbus
[Usunięty]

Wysłany: Pią 27 Mar, 2015   Nowe FAQ i Errata

Całkiem spore zmiany dla wielkich statków i Phantoma.

https://www.fantasyflight...-pilot-manuals/
 
     
Rogue30
[Usunięty]

Wysłany: Pią 27 Mar, 2015   

Największa i najciekawsza zmiana to przeszkody.
 
     
ytsunkai
[Usunięty]

Wysłany: Pią 27 Mar, 2015   

szczerze mówiąc nie jest jakoś bardzo duża ta zmiana ... choć dla niektórych statków stanąć na debrisie jest lepiej niż na kartoflu ...

natomiast zmian dla phantoma jest spora (ale nie sądze, żeby była jakims game breakerem) - trzeba będzie zmienić podejście do latania ... :)


natomiast zmian dla dużych statkow nie widzę w zasadach ...
 
     
Rogue30
[Usunięty]

Wysłany: Pią 27 Mar, 2015   

ytsunkai napisał/a:
szczerze mówiąc nie jest jakoś bardzo duża ta zmiana

Ha, i to mówi ktoś, kto gra Lambdą. :smile:

Wyobraź sobie te rozkminy które ziemniaki czy puzle wziąć - do każdej rozpiski! I to oznaczanie, kolorowanie, podpisywanie które moje; wpisywanie do rozpiski turniejowej "puzle: sztuk trzy, duże". :lol:

Ponadto rozstawianie przeszkód (inicjatywa!) będzie jeszcze ważniejsze. Ta zmiana dotyczy wszystkich statków i całej gry a Phantom, oczywiście, że zmiana jest duża, ale jakoś u nas mało ludzi nim grało. (Teraz będzie jeszcze mniej?)
 
     
ytsunkai
[Usunięty]

Wysłany: Pią 27 Mar, 2015   

Oj tam, oj tam !

Lambda to jest bardzo dobry statek ... jak wino ... dobry bo tani ... i dobry :)

z puzlami to rzeczywiście trzeba trochę pomyśleć, ale w sumie to aż tak ważne nie będzie ... w każdym przypadku lepiej nie wlecieć :)

ja chyba jednak będę brał kamyki ...

zmiana zasad de-cloak'a tez jakoś strasznie nie komplikuje, a może dzięki temu pojawią się jakieś inne phantomy (oprócz Whispera).

trzeba będzie tylko nastawienie zamienić ... i np. wykorzystać ujawnienie do blokowania przeciwników nawet z inicjatywa 1.

Ostatnio myślałem o phantomie z 3 skill, FCS i hull upgradem ... więc może to jest droga?
traktowanie go jak X?

zobaczymy jak to zadziała w praktyce ...
 
     
Barbus
[Usunięty]

Wysłany: Pią 27 Mar, 2015   

Wg. mnie bardzo dobrze zrobili z tym Phantomem. Jak Whisper zostawał na stole przeciwko dwóm nieunikatowym B dajmy na to, to bawił się z nimi jak kondor ze ślepa pardwą bo bypassach. Praktycznie nie było sensu planowania manewru przeciwko niemu, bo zawsze reagował decloakiem w odpowiednią stronę. Teraz nadal będzie trudny do uchwycenia, ale przynajmniej pilot Phantoma też będzie musiał pomyśleć.
 
     
Rogue30
[Usunięty]

Wysłany: Pią 27 Mar, 2015   

ytsunkai napisał/a:
z puzlami to rzeczywiście trzeba trochę pomyśleć, ale w sumie to aż tak ważne nie będzie ... w każdym przypadku lepiej nie wlecieć :)

Zależy czym grasz. Np. TIE swarm, który ma inicjatywę ma tylko jednego ziemniaka do omijania, więc będzie trzymał formację z łatwością - czy to nie będzie ważne?
 
     
ytsunkai
[Usunięty]

Wysłany: Pią 27 Mar, 2015   

Rouge30 - oczywiście masz racje - rozgrywka będzie ciekawsza :) .
Dla jednych układów będzie to bonus (np. duże statki, czy swarm), a dla innych wręcz przeciwnie ... bo stres może Ci utrudnić życie w phantomie czy interceptorze.

A już taki farlander będzie cały w skowronkach :) ))

Barbus - ty tez masz rację. To właśnie Whisper wygenerował falę graczy na 360, bp cholernie trudno było go złapać ...

teraz będzie większa szansa dla przeciwnika. co nie zmienia faktu, że w takim układzie phantom dostanie potencjalną opcję przeszkadzania przeciwnikowi w ruchach ... może np. doskonale przyblokować cały swarm ... a potem im uciec/ zaatakować itp....

pogramy to zobaczymy jak działa :)
 
     
Rogue30
[Usunięty]

Wysłany: Pią 27 Mar, 2015   

ytsunkai napisał/a:
To właśnie Whisper wygenerował falę graczy na 360, bp cholernie trudno było go złapać ...

Bardziej przyczyną tej fali był 3PO niż Whisper. :smile:
To inny temat, ale moim zdaniem to tłumaczenie designerów, że ludzie grają 360, bo się boją Phantomów, a wieżyczki są zbalansowane, bo są drogie, to takie usprawiedliwianie na siłę. Ludzie grają 360 z prozaicznej przyczyny - lepiej strzelić niż nie strzelić. Jeżeli taki Boba kosztuje 39 a za 1 punkt więcej masz Patrol Leadera, który strzeli zawsze, to o czym tu mówić.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 13