galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Interludium i start akt II, temat śmiertelności bohaterów
Autor Wiadomość
mplysy
[Usunięty]

Wysłany: Sob 25 Kwi, 2015   Interludium i start akt II, temat śmiertelności bohaterów

Po Interludium bohaterowie mogą zakupić dowolne przedmioty aktu pierwszego (mają do wyboru cały sklep) czy po tej czynności losują również Przedmioty (ilość zależna od ilości bohaterów) sklepu aktu II ? i od razu mogą je zakupić? czy ma to miejsce dopiero po rozegraniu pierwszej przygody aktu II? Trochę trudno walczyło by się bohaterom z potworami aktu II mając broń aktu I. Lecz po Interludium (tak mówi instrukcja) są zakupy z przedmiotów aktu I

Kolejne pytanie

Ile "żyć" mają bohaterowie? Czy Mroczny władca może zabijać ich w nieskończoność a oni znów sie wskrzeszają(podnoszą) lub cucą(nawzajem)?
do każdego z bohaterów przypisane sa znaczniki - czy mają żyć tyle co znaczników? Do czego służą te znaczniki prócz zaznaczania gdzie "zmarli" bohaterowie? (jest ich po 4 sztuki)

Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi
 
     
keldorn
[Usunięty]

Wysłany: Nie 26 Kwi, 2015   

Ja moze odpowiem na drugie pytanie.

Bohaterownie - nie gina tylko sa nieprzytomni. Stad akcja cucenia przez innych bohaterów lub wstawania przez siebie samego. Wyjatkiem jest walka finałowa gdzie w ustaleniach scenariusza jest wzmianka ze bohaterownie od razu gina jak straca wszystkie punkty zycia.

Znaczniki ktore sa przypisane do bohaterów poza zaznaczaniem miejsca "polegnięcia" moga sluzuc MW np do uzywania jakis specjalnych kart np do znakowania ktorych bohaterów juz np pokonał lub ktory z potworów otrzymuje dodatkowe bonusy atakujac wybranego bohatera. wiekszosc tych wykorzystań pochodzi z kart popleczników (dodatkowo dodawanych do figurek).
 
     
Buczek79
[Usunięty]

Wysłany: Pon 27 Kwi, 2015   

Pewnie już rozwikłaliście problem sklepu, ale napisze dla "potomnych".
Po interludium jak już napisałeś bohaterowie dostają całą pulę kart przedmiotów z aktu I i to jest sklep. Czy nie maja szans w pierwszej misji aktuII hmmm będą mieć ciężko ale nie beznadziejnie. Jeśli grasz mrocznym to nie martw sie o bohaterów pamiętaj ze grasz sam przeciwko np:4 mózgom więc nie ułatwiaj im gry. Ja przed finałem pozwoliłem bohaterom wybrać sobie (za free) przedmioty z aktu II dostali taki łomot ze nawet nie potrafiłem sie zbytnio cieszyć :)
 
     
mord
[Usunięty]

Wysłany: Wto 28 Kwi, 2015   

To że masz odkryte wszystkie karty sklepowe pierwszego aktu spowodowane jest tym że później już ich nie będzie. Wydaje mi się że po schowaniu kart 1 aktu, wykladane są karty sklepowe aktu 2 i losuje się ilość kart w zależności od ilości bohaterów które można zakupić.
Z jakiej racji MW ma mieć potwory aktu 2 a bohaterowie cienkie bronie z dwoma kostkami. Bohaterowie już na starcie mają przechlapane. Większość stworów ma 3 kości ataku i dwie obrony.
 
     
mplysy
[Usunięty]

Wysłany: Wto 28 Kwi, 2015   

Czy ktoś jeszcze jest w stanie potwierdzić słowa Buczka79 (jak i moje przypuszczenia wynikające z instrukcji)?

Ja jestem Mrocznym :cool: a Mord jednym z bohaterów. :neutral:
 
     
Buczek79
[Usunięty]

Wysłany: Wto 28 Kwi, 2015   

@Mord
Nie do końca jest tak że bohaterowie maja tylko 2 kości po interludium macie najmniej 5 pkt doświadczenia i na prawde mozecie wybrać takie karty umiejętności ze mrocznemu jest na prawde ciezko ubic kogokolwiek, jest trudno to fakt ale Mroczny tez nie ma wesolo. Dla przykładu: Ja gralem vs 4 bohaterow-Arvic Swietlisty ze swoimi modlitwami doprowadzal mnie do szału dodając kość zólta do ataku i brązową do obrony kolejnyWarrior ze złota tarcza(nie pamietam jak sie nazywał) jak go zaatakowalem potworem i zadalem mu rane to menda za zmeczenie atakowala a jak jeszcze uzyl tornada czy jakos tak to sie nazywalo to raz poskladal mi 3 typków jednym atakiem kolejny to wdowa ze swoim zakichanym chowańcem ktory atakował Niebieska Czerwona i Zółtą i malo tego, jeden ze skili potrafil go jeszcze ozywic i znowu zaatakowac albo wysadzic go w powietrze atakujac aoe no i na koniec postac wydawalo by sie najsłabsza(taki maly typeczek ze sztylecikiem) jak stał przy kimkolwiek to bronil sie jego kośćmi. Więć powiem tak zaczynając akt 2 nie ma mowy o sklepie z itemami z aktu 2 z 2 powodów 1 nie ma o tym mowy w instrukcji a 2 to sklep robi sie po mapie a nie przed.
 
     
Damet
[Usunięty]

Wysłany: Sro 29 Kwi, 2015   

Kod:
Interludium to specjalna przygoda dzieląca akt I i akt II kampanii (mimo to interludium uważa się za przygodę aktu I).


Kod:
Bohaterowie mogą teraz odwiedzić sklep i zakupić karty przedmiotów sklepowych aktu I. Należy odkryć wszystkie pozostałe w talii karty przedmiotów sklepowych aktu I. Bohaterowie mogą zakupić dowolną liczbę z tych kart (o ile ich na to stać).


Powyższe teksty skopiowałem z instrucji gry. Moim zdaniem jasno z nich wynika, że gracze po interludium mogą zakupić dowolny przedmiot atku I. Nie mogą kupować przedmiotów aktu II, skoro interludium to przygoda aktu I.
 
     
mplysy
[Usunięty]

Wysłany: Sro 29 Kwi, 2015   

Wielkie dzięki za wszystkie odpowiedzi. :)

Pozdrawiam

mplysy
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.12 sekundy. Zapytań do SQL: 13